1
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ:
« στις: Σεπτεμβρίου 03, 2023, 10:25:54 am »
Η διαμορφωση του ωρολογιου προγραμματος τα τελευταια και οχι μονο χρονια ακολουθει τον κανονα του βολεματος καποιων ειδικοτητων και οχι ενα σοβαρο σχεδιασμο εκπαιδευσης με βαση τις συγχρονες αναγκες και δεξιοτητες STEM. Ενδιαφερον οπως αναφερεται στο αρθρο ειναι οτι " τα κίνητρα των μαθητών STEM έχουν μειωθεί σε πολλές δυτικές χώρες, διάφορες μελέτες έχουν δείξει αυξημένο ενδιαφέρον μεταξύ των νέων σε αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Ινδία και η Μαλαισία" (https://stemeducationjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s40594-016-0046-z). Το θεμα ειναι να ξερουμε τι θελουμε να δωσουμε στο μελοντικο εργατικο δυναμικο μεσω της εκπαιδευσης. Για την ωρα πτυχια μεταπτυχιακα και διδακτορικα γενικα κι αοριστως χωρις απαριατητα να εξηπηρετουν κατι ουσιαστικο. Και μετα μιλαμε για εκπαιδευση ΑΙ στα σχολεια. Και μετα μιλαμε αμπελοφιλοσοφοντας για Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση χωρις να εχουμε ιδεα τι ειναι και τι μπορει να κανει. Να δω αν ο νυν υποργος περα απο την υποτιθεμενη αξιολογηση και την ενημερωση γονεων μεσω my scool κανει κατι ουσιαστικο (αγνοοντας τις σθεναρες αντιστασεις κυριαρχων ειδικοτητων στην εκπαιδευση επειδη ετσι ειναι η εκπαιδευση στην ελλαδα τα τελευταια 0-50-60+ χρονια) στο ωρολογιο προγραμμα με βαση τις αναγκες του συγχρονου κοσμου