Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - asimvivastos

Σελίδες: 1
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 11:18:52 pm »
Απο την μέρα που διορήστικα
από ορθογραφία σκίζουμε βλέπω

Παράθεση
Το ωράριο στο Υπουργείο είναι 7.30-15.00 με κάρτα και για να μπορέσεις να βγείς απο το κτήριο πρέπει να καταθέτεις ροζ χαρτάκι εξόδου (εκτός αν δουλεύεις στους μεγάλους, που σου είπα οτι αυτό είναι το 20% και λιγότερο).Αν σε πιάσουν εκτός κτηρίου ή να χτυπήσεις κάρτα άλλου σου κόβουν την απόσπαση επιτόπου με απόφαση του Γενικού Γραμματέα...(έχει γίνει αρκετές φορές).και πολλά άλλα.
Σιγά ρε που είσαι στο Αλκατράζ?

Λοιπόν για να μην κοροιδευόμαστε μπορεί αυτό που λες να ευσταθεί ότι δηλαδή αν είσαι ΠΕ19 μπορεί να σε πάρουν σε γραφείο γιατί σε έχουν ανάγκη αλλά η αλήθεια είναι πως το υπουργείο έχει γεμίσει με κωλοβύσματα που έχου πάρει επίτηδες μετάθεση σε παραμεθώριο περιοχή για να παίρνουν τα μοριάκια τους και να είναι και στο σπιτάκι τους.
Όσο για την πολύ δουλειά και την πίεση που λες αναρωτιέμαι , έχεις δουλέψει ποτέ σε ιδιωτική εταιρία? Αν στην ιδιωτική εταιρία δεν κάνεις αυτό που λένε έφυγες, ενώ αν στο υπουργείο δεν κάνεις αυτό που σου λένε το πιθανότερο είναι ότι δεν θα ξανακάνεις πότε τίποτα άλλο

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 08:35:58 pm »
Όπα αυτό δεν το είχα δει , δηλαδή έχεις πάρει απόσπαση και σε ΙΕΚ και σε Δευτεροβάθμια και στο ΥΠΕΠΘ? Και έπαιρνες τα μοριάκια της απομακρυσμένης περιοχής που ήσουν φαντάζομαι. Προς θεού δεν υποννοώ ότι έβαλες βύσμα, προφανώς τις πήρες με το σπαθί σου τις αποσπάσεις, άλλωστε όπως είναι γνωστό για να πάρεις απόσπαση σε αυτά είναι πανεύκολο. Άλλωστε φαντάζομαι κανείς δε θέλει να είναι στην Αθήνα και να παίρνει τα μόρια του Άη Στράτη...

Και μετά πήγες σπιτάκι σου έτσι? Δηλαδή τα μισά χρόνια σου ήσουν σε γραφείο και έχεις και το θράσος να κρίνεις τους άλλους...
   Αλλά οι περισσότεροι σαν και σένα έτσι είναι, λιώνουν όλη μέρα στο Internet στο γραφείο και μετά θέλουν να πείσουν τους άλλους ότι δουλεύουν σκληρά..

  Λοιπόν παιδιά

 Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς που δουλεύουν στο υπουργείο-MALL σκληρά κάθε μέρα ώστε εμείς οι υπόλοιποι ταπεινοί εκπαιδευτικοί να απολαμβάνουμε τις υπηρεσίες του ΥΠΕΠΘ. Ε εντάξει για τόσο σκληρή δουλειά πιστεύω ότι αξίζουν τα μόρια που παίρνουν. Το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι κάποιοι είναι αυτή τη στιγμή σε ακριτικές περιοχες και δεν δουλεύουν τόσο σκληρά όσο αυτοί στο υπουργείο αλλά παίρνουν τα ίδια μόρια. ΑΔΙΚΗ ΖΩΗ!!! Ακούς εκεί πάνε τα βύσματα στα νησιά και δεν έρχονται στο υπουργείο να βοηθήσουν να βγει η δουλειά
Εγω έχω δουλέψει και στο ΥΠΕΠΘ και σε Δευτεροβάθμια και σε ΙΕΚ και σε 4 σχολεία.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 03:54:09 pm »
http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CE%AF%CE%B2%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9&btnG=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7+Google&meta=

από ότι βλέπεις υπάρχουν και άλλοι σαν εμένα που κάνουν το ίδιο λάθος, είναι συνηθισμένο. Σε ευχαριστώ πάντως που μου το υπέδειξες. Τέτοιες σημαντικές παρατηρήσεις ουσίας είναι που βοηθάνε τη συζήτηση.
 
asymvivaste, ίσως αυτοί τους οποίους τόσο ωραία και ανώνυμα κατηγορείς να ξέρουν τουλάχιστον καλύτερη ορθογραφία από σένα. Άκου 'αμοίβονται'....

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Νοεμβρίου 19, 2008, 03:33:30 pm »

  Δεν ξέρω τι γίνεται στα γραφεία των διευθύνσων αλλά οι υπάλληλοι του ΥΠΕΠΘ από τις 12 και μετά είναι στο MALL για καφέ και ψώνια. Μετά χτυπάνε την κάρτα τους κατά τις 2:30-3:00 και φέυγουν. Φυσικά για αυτή την ατέλειωτη ταλαιπωρία (έχεις τόσα πολλά πράγματα να δεις στο mall , πολύ περπάτημα, άσε που κουβαλάς και τόσα ψώνια) αμοίβονται με τα μόρια των ακριτικών περιοχών στις οποίες ανήκουν. Ας είναι καλά τα κομματόσκυλα και αυτοί που τους ψηφίζουν.

5
Οι δάσκαλοι (με το ανάλογο μεταπτυχιακό) γιατί δεν κάνουν και μια αίτηση ώστε να είναι και πιο "ειδικοί" και στα αγγλικά, στη μουσική, στο θέατρο, στη γυμναστική;
Μα δε διαφωνώ έτσι θα έπρεπε να είναι.

Παράθεση
Μήπως μερικοί βλέπουν πόσο σημαντικό και ενδιαφέρον είναι το αντικείμενο μας στη σημερινή κοινωνία και έχουν πέσει με τα μούτρα πάνω σε αυτό αγνοώντας όλους τους συναδέλφους τους;
Ποιο αντικείμενο είναι ενδιαφέρον? της χρήσης υπολογιστών ή της πληροφορικής εκτός αν εσύ εννοείς ως πληροφορική την εκμάθηση windows, word και internet. Στο δημοτικό από όσο γνωρίζω δεν διδάσκεται το γνωστικό αντικείμενο της πληροφορικής, ούτε στο ολοήμερο. Άρα λοιπόν δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει οπωσδήποτε καθηγητής πληροφορικής.
  Οπότε ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα
   1. Ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενο
   2. Αν μπορεί να το διδάξει ένας δάσκαλος που έχει περάσει ετήσια επιμόρφωση στις ΝΤ ή έχει κάποιο αντίστοιχο μεταπτυχιακό
   3. Αν το αντικείμενο είναι τόσο εξειδικευμένο ώστε να χρειάζεται καθηγητής πληροφορικής

Παράθεση
Η εγκατάσταση του λογισμικού που αναφέρθηκε, δεν είναι δουλειά ούτε του δασκάλου ούτε του ωρομίσθιου πληροφορικού. Είναι δουλειά των ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ όπως αναφέρει το σχετικό έγγραφο
Έτσι σκέφτονται οι περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι - καθηγητές για αυτό δεν πάει τίποτα μπροστά στην εκπαίδευση. Ο κάθε ένας κοιτάει τη δουλειά του και προσέχει μην τυχόν τον φορτώσουν με κάτι που δεν προβλέπεται να κάνει. Αυτός είναι ο λόγος που τόσα λογισμικά "σαπίζουν" στις αποθήκες των εργαστηρίων.
Και να σου πω και το άλλο, αν κάτσει ο δάσκαλος ή ο πληροφορικός να τα εγκαταστήσουν πόση ώρα θα τους πάρει? ή μήπως είναι κάτι που θέλει καμιά τρελή εμπειρία? ας σοβαρευτούμε λίγο, με τον ωχαδερφισμό αυτόν σίγουρα δεν πάμε μπροστά.

Παράθεση
Γενικά υποστηρίζω και διεκδικώ το δικαίωμα να είναι οι πληροφορικοί τεχνικοί εργαστηρίων είτε στην Πρωτοβάθμια είτε στη Δευτεροβάθμια.
asimvivastοs, στα λόγια σου διακρίνω δύο διαφορετικά πρόσωπα.
Μα αυτό ακριβώς λέω και έγω, διάβασε προσεκτικά τα μηνύματά μου και όχι ότι σε συμφέρει. Το ίδιο είπα και εγώ, ότι θα μας καταντήσουνε τεχνικούς εργαστηρίων και όχι καθηγητές. Εσύ ο ίδιος υποβιβάζεις τον κλάδο με το να θεωρείς ότι είμαστε τεχνικοί και παιδιά για όλες τις δουλειές. Και μάλιστα το κορυφαίο είναι ότι από τη μια λες πως δεν είναι δουλειά μας να εγκαταστήσουμε τέτοια λογισμικά αλλά από την άλλη ότι είμαστε τεχνικοί. Δηλαδή από ότι κατάλαβα εσύ τους τεχνικούς τους φαντάζεσαι να κάθονται όλη μέρα σε ένα γραφείο να πίνουν φραπέδες και να σερφάρουν στο Internet και φυσικά το σημαντικότερο από όλα "να ζητάνε εγκύκλιο για οποιαδήποτε εργασία τους ανατίθεται".

Παράθεση
Το ένα υποστηρίζει ότι είναι πληροφορικός  (... μας παίρνουν τις θέσεις...) και το άλλο δε θέλει να μπουν πληροφορικοί στα δημοτικά (...αν πάρουν πληροφορικούς στα δημοτικά έχετε την εντύπωση ότι θα κάνουν μάθημα?...) γιατί τους θεωρεί "άχρηστους".
Τελικά τι είναι αυτό που πραγματικά θέλεις κ asimvivastοs?
Παραπάνω έχω γράψει σε έντονη γραφή τα δικά σου λεγόμενα τα οποία έχεις κολλήσει δίπλα στα δικά μου.Δεν φταίω εγώ αν δεν ξέρεις να διαβάζεις ή αν έχεις σοβαρό πρόβλημα στην κατανόηση κειμένου.
Πρώτον είπα ότι αν μπουν πληροφορικοί στα δημοτικά θα τους κάνουν τεχνικούς και χαμάληδες και σίγουρα όχι καθηγητές γιατί πόσες ώρες θα κάνει ένας πληροφορικός σε ένα δημοτικό? προφανώς θα κάνει μόνο στην 5η και στην 6η και μονόωρο μάθημα. Θα συμπληρώνει ωράριο ή θα τον κάνουν γραμματέα? ή μήπως πιστεύεις ότι πρέπει να κάνει και η 1η δημοτικού πληροφορική? Αφού και εσύ ο ίδιος το είπες , θα γίνουν τεχνικοί.
Εσύ φυσικά κατάλαβες από τα λεγόμενά μου ότι θεωρώ τους πληροφορικούς άχρηστους. Αυτά παθαίνει όποιος είναι προκατηλειμένος και έχει απαντήσει πριν πρώτα διαβάσει το μήνυμα στο οποίο απαντάει

Παράθεση
Μου θυμίζεις τον κ jaffar "πάλι"...
Ίσως δεν ξέρω αλλά δεν φταίω εγώ αν έχεις απωθημένα γι'αυτόν. βγάλτα πουθενά αλλού

6

  Συγγνώμη αυτό είναι θράσος? Ο ένας ενοχλείται που οι δάσκαλοι θεωρούνται πιο "ειδικοί" για να κάνουν πληροφορική σε σχολεία, αλλά
η συνάδελφος προηγουμένως είπε πως δεν θα εγκαταστήσει κανένα λογισιμικό γιατί αυτό λέει είναι δουλειά του δασκάλου!! Από τη στιγμή λοιπόν που είναι δουλειά του δασκάλου καλώς κάνουν και οι δάσκαλοι και μας παίρνουν τις θέσεις. Γιατί αν πάρουν πληροφορικούς στα δημοτικά έχετε την εντύπωση ότι θα κάνουν μάθημα? απλά θα είναι οι χαμάληδες του σχολείου και μάλιστα σε πολύ χειρότερη μορφή από ότι συμβαίνει τώρα στη δευτεροβάθμια

7

  Είδε κανείς το παρακάτω άρθρο στο αλφαβήτα;
http://www.alfavita.gr/epikerotis/ep4_11_08_839.php;
Λέει ότι η ένωση ελλήνων φυσικών μπορεί να πιστοποιήσει κάποιον στην ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων, στα δίκτυα και τις τηλεπικοινωνίες.
Επίσης λέει οτι αυτή η πιστοποίηση αναγνωρίζεται στην εκπαίδευση και στο δημόσιο. Τι εννοεί? Πως μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις?

8
Οικονομικά / Απ: Επίδομα εκπαιδευτικής άδειας
« στις: Νοεμβρίου 03, 2008, 02:07:25 pm »

 Μια στιγμή, γιατί είπες ότι κάνεις διδακτορικό στο εξωτερικό. Θα πρέπει να πάρεις το χαρτί που σου είπε και η Άννα. Δηλαδή να βεβαιώνει ότι πρέπει να είσαι εκεί. Το ότι κάνεις έρευνα δε σημαίνει ότι δεν είσαι στο πανεπιστήμιο και την κάνεις σπίτι σου. Λογικά θα σου δώσουν το αντίστοιχο χαρτί εκτός αν μένεις στην Ελλάδα και δουλεύεις μέσω internet

συγνώμη που επανέρχομαι, αλλά το θέμα με καίει.
Σήμερα μου είπαν κάποια χαρτιά που χρειάζονται, αλλά μέσα σε αυτά ήταν και βεβάιωση του πανεπιστημίου για ανελλειπή παρακολούθηση μαθημάτων, ανά τρίμηνο. Εγώ κάνω διδακτορικό και δεν έχω μαθήματα. Προσπάθησα να τουσ το εξηγήσω, αλλά δεν κατάλαβαν πάλι και μου είπαν ότι αν δεν τους πάω τέτοια βεβαίωση μέσα σε 10 μέρες....αντίο επιμίσθιο!!!!
Τι να κάνω;;;; Δεν έχω μαθήματα...πώς να αποκτήσω;;;; Γιατί δεν μπορούν να καταλάβουν τα απλά πράγματα; Τόσο υψηλή νοημοσύνη θέλει αυτό; Κάνω έρευνα!!!!
Παρα΄καλώ όποιος ξέρει, ας μου πει...
Ευχαριστώ

9
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ:
« στις: Νοεμβρίου 01, 2008, 06:39:49 pm »
    Επειδή από ότι φαίνεται κάποιοι εκμεταλλεύονται την αγωνία πολλών πτυχιούχων πληροφορικής για μια θέση στην εκπαίδευση δε μπορεί να αφήνουμε αυτά τα πράγματα να περνάνε έτσι. Δηλαδή τι θέλει να μας πει εδώ ο κύριος (ή κυρία)? ότι κατάφερε και χώρεσε όλη την ύλη της πληροφορικής σε 600 ερωτήσεις? Καλά δουλευόμαστε. Εγώ μπορώ να σου βγάλω 600 ερωτήσεις από ένα μόνο αντικείμενο (αρχιτεκτονική Η/Υ π.χ. ή θεωρία υπολογισμού). Έχετε καταλάβει ότι η ύλη δεν είναι μόνο τα σχολικά βιβλία αλλά και τα πανεπιστημιακά μαθήματα???. Έχετε δει τα προηγούμενα θέματα που είχαν από Lisp, Prolog μέχρι Δίκτυα και Αρχιτεκτονική Υπολογιστών ακόμα και γραφικά? Έχετε συνειδητοποιήσει ότι τότε δεν ήταν στην ύλη η θεωρία υπολογισμού που είναι τώρα? Ας μην κοροιδευόμαστε λοιπόν

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ

10
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Παιδαγωγικά μαθήματα ΠΕ19
« στις: Νοεμβρίου 01, 2008, 02:20:03 pm »
Αυτό θα πρέπει να το ρωτήσεις στον εαυτό σου. Αυτό επέλεξες πιστεύοντας ότι με τα 4 αυτά μαθήματα θα αποκτήσεις παιδαγωγική επάρκεια. Έκανες λάθος. Το δέχεσαι και προχωράς

Και για ποιο λόγο τα έκανα και δε παρακολούθησα μαθήματα που είχαν σχέση με το αντικείμενο μου...????

11
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληροφορικη στο ΕΑΠ
« στις: Νοεμβρίου 01, 2008, 10:18:09 am »

  Δε θέλω να μειώσω τις σπουδές στο ΕΑΠ, αλλά όταν λέτε ότι είναι δύσκολα φαντάζομαι ότι εννοείται πως είναι δύσκολα για κάποιον ο οποίος δεν ασχολείται ιδιαίτερα. Το λέω γιατί έχω δει τις εργασίες που βάζουν στα μαθήματα και είναι σαφώς πιο εύκολα από ένα σοβαρό ΑΕΙ πληροφορικής.Όχι ότι είναι και γελοία, αλλά όχι και δύσκολα, ας πούμε ότι οι ασκήσεις είναι απλά σε αξιοπρεπές επίπεδο. Επίσης τα μαθήματα σαν πλήθος είναι λιγότερα, απλά κάθε μάθημα έχει περισσότερη ύλη. Επειδή ακούω από πάρα πολλούς ότι οι σπουδές στο ΕΑΠ είναι πολύ δύσκολες θα πω ότι είναι ακόμα πιο δύσκολο να σπουδάζεις σε κανονικό πανεπιστήμιο το οποίο δεν τα έχει όλα online και να δουλεύεις.

12
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Παιδαγωγικά μαθήματα ΠΕ19
« στις: Οκτωβρίου 31, 2008, 01:52:56 pm »

  Δηλαδή με ένα μάθημα που παρακολούθησες έγινες παιδαγωγός? Και τι δουλειά έχουν οι μηχανικοί?

13
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια (μαρκάς διαρκείας)
« στις: Οκτωβρίου 18, 2008, 10:44:43 pm »

  Προσωπικά έχω χάσει κάθε εμπιστοσύνη σε αυτή τη διαδικασία. Είμαι καθηγητής μαθηματικών με πτυχίο από το μαθηματικό Αθήνας με βαθμό γύρω στο 9, έχω μεταπτυχιακό από το Cambridge και πάνω από 10 δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια. Επίσης έχω 5 χρόνια προυπηρεσία. Έκανα φέτος αίτηση για εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό πάνω στη διδακτική των μαθηματικών και η αίτησή μου απορρίφθηκε. Δεν θέλω να το παίξω τίποτα αλλά έψαξα ένα ένα τα ονόματα αυτών που πήραν άδεια και δεν βρήκα ούτε έναν με βιογραφικό αντίστοιχο με το δικό μου. Προφανώς δεν αναφέρομαι σε όποιον πήρε υποτροφία από το ΙΚΥ. Δεν ήξερα ότι ισχύει κάτι τέτοιο και επειδή από ότι βλέπω θα έχω την ίδια τύχη και του χρόνου σκέφτομαι να δώσω εξετάσεις στο ΙΚΥ. Εκεί τουλάχιστον τα πράγματα είναι κάπως αξιοκρατικά? ή πρέπει να γραφτείς στη νεολαία κανενός κόμματος?

14
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια (μαρκάς διαρκείας)
« στις: Οκτωβρίου 18, 2008, 09:06:56 pm »
  Ο νόμος λέει ότι το μεταπτυχιακό πρέπει να είναι συναφές με τη θέση του υπαλλήλου. Η θέση σου είναι καθηγητής πληροφορικής, οπότε υποθέτω ότι η μέγιστη δυνατή συνάφεια που μπορείς να πετύχεις είναι κάποιο μεταπτυχιακό/διδακτορικό σε αντικείμενο σχετικό με διδακτική της πληροφορικής ή κάτι τέτοιο. Μεταπτυχιακό σκέτο στην πληροφορική δε νομίζω ότι έχει μεγάλη συνάφεια με τη θέση σου

Εγώ πρόσφατα μπήκα σε Μεταπτυχιακό του τμ. Πληροφορικής & Τηλεπ. του Παν. Αθηνών, οπότε είναι συναφές (είμαι ΠΕ19),

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.