1
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Όνειρα και επάγγελμα...
« στις: Νοεμβρίου 04, 2008, 06:07:27 pm »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Αν διαβάζει κάποιος mod,ας το μεταφέρει στο ΠΕ19-20
Αν διαβάζει κάποιος mod,ας το μεταφέρει στο ΠΕ19-20
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 1
1
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Όνειρα και επάγγελμα...« στις: Νοεμβρίου 04, 2008, 06:07:27 pm »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Αν διαβάζει κάποιος mod,ας το μεταφέρει στο ΠΕ19-20 2
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Όνειρα και επάγγελμα...« στις: Νοεμβρίου 04, 2008, 10:21:10 am »
Τη γνώμη σας ζήτησα,όχι να μου λύσετε πρόβλημα σε Linux...
![]() Με 55 εμφανίσεις και ούτε 1 απάντηση... 3
Η Κοινότητα του PDE / Όνειρα και επάγγελμα...« στις: Νοεμβρίου 03, 2008, 11:43:28 am »
Παιδιά καλημέρα,
Καλώς σας βρίσκω,αυτό είναι το 1ο μου post Επειδή τα πράγματα είναι λίγο μπερδεμένα,θα ήθελα να με βοηθήσετε. Αυτή τη στιγμή είμαι φοιτητής στο ΕΑΠ στο τμήμα Πληροφορικής.Ο Θεός με αξίωσε να σπουδάζω κάτι,το οποίο αγάπησα από τα εφηβικά μου χρόνια και κάτι που θα ήθελα να εξασκώ ως επάγγελμα.Ιδιαίτερα ο προγραμματισμός είναι κάτι που λατρεύω. Στην πορεία ανακάλυψα ότι και το να μοιράζομαι γνώσεις είναι κάτι που μου αρέσει πολύ,όπως η διδασκαλία ας πούμε. Τα πράγματα είναι θολά στο επαγγελματικό επίπεδο(γενικά) και όντας οικογενειάρχης,δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω πειράματα στο οικονομικό μέρος. Θα ήθελα τις συμβουλές σας για το τι είναι καλύτερο να κάνω.Δε με ενδιαφέρει ο ιδιωτικός ή ο δημόσιος τομέας συγκεκριμένα.Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε,αρκεί να μου εξασφαλίζει τα απαραίτητα και να είμαι ικανοποιημένος από αυτό που κάνω. Αν και εδώ είναι ένα forum που απευθύνεται σε δασκάλους-καθηγητές,θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί σίγουρα πολλοί βρεθήκατε σε ανάλογη θέση. Επίσης κάποιος να μου πει τα επαγγελματικά δικαιώματα των Πληροφορικών γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ενημέρωση. Ευχαριστώ πολύ.
Σελίδες: 1
|