Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ioanol

Σελίδες: 123 ... 13
1
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 10, 2024, 08:02:13 πμ »


Panos  92 είναι και που το παιδάκι δεν έχει θέματα συμπεριφοράς. Εάν είχες ένα παιδάκι υπερκινητικό, ή που έχει εκρήξεις θυμού δεν νομίζω να μην σου δημιουργούσε θέμα να κοιτάζει το κινητό και να γίνεται μπαχαλο η τάξη και αυτή να ειναι αδιάφορη. Γιατί καμιά φορά και τα υπολοιπα παιδιά παρασύρονται από όλα αυτό. Ένα παιδάκι που σηκώνεται όποτε θέλει μέσα στην τάξη και τρέχει και η δασκάλα του εξακολουθεί να ειναι αδιάφορη ξεσηκώνει την τάξη. Και στην τελική γιατί να βαριέται, δεν έχει κάτι να κάνει με το παιδί της; Και ναι, θα είχε την ευκαιρία αν ήθελε να κάνει μαθήματα, να μαθαίνει κιόλας, γιατί δεν έχει καμία σχέση η θεωρία με την πράξη. Επίσης παρατηρώντας έναν πιο έμπειρο μαθαίνεις πολλά. Αλλά από εκεί φαίνεται ότι οι νέοι συνάδελφοι με αυτήν τη συμπεριφορά πως θα είναι αργότερα.

Στο σχολείο των παιδιών μου έρχονται και φοιτητές. Θυμάμαι στο σχόλασμα οι φοιτητές έφταναν πρώτοι στην πόρτα και δεν περίμεναν να χτυπήσει το κουδούνι (για 5 λεπτά μιλάμε) ώστε να έρθει ένας δάσκαλος αλλά χτυπούσαν επιτακτικά το θυρωτηλέφωνο μία και δυο φορές ώστε ο διεθυντής να τους ανοίξει την πόρτα. Υπήρχε και ένας όμως που όταν πλησίασα το παιδί του αδελφού μου και του μίλησα λίγο πριν χτυπήσει το κουδούνι ήρθε αμέσως και το πήρε στην άκρη και τον ρώτησε με ποιον μιλάει. Ήταν και στην πόρτα μέχρι να αποχωρήσουν οι μαθητές! Οπότε επιμένω ότι ειναι και νοοτροπία και πόσο αγαπάς αυτό που κάνεις.

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 10:19:37 μμ »
αχ αυτό με το κινητό...


Δεν πιστεύω οτι  ειναι το νεαρό της ηλικίας.

3
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 10:10:24 μμ »
Εγώ έχω την εντύπωση ότι ο/η εκπαιδευτικός της παράλληλης ειναι πλέον ο / η δεύτερος/η εκπαιδευτικός της τάξης. Έχει το δικαίωμα να συμμετέχει σε όλη τη διαδικάσια (εκπαιδευτική παρέμβαση προκειμένου να ενταξει το μαθητή , εξέταση, παρέμβαση στο διάλλειμα ....) .Συμμετέχει και στους συλλόγους καθώς ειναι μέλος του συλλόγου διδασκόντων(άρα έχει τα δικαιώμτα και τις υποχρεώσεις των υπολοίπων). Αυτό το έχω δει να λειτουργεί και άψογα με εκπαιδευτικό παράλληλης που ήταν σούπερ και το τμήμα πήγαινε σούπερ και με εκπαιδευτικό όπως αυτό που περιγράφτηκε παραπάνω που κοιτάει μόνο τα δικαιώματα χωρις καμία υποχρέωση απέναντι στο σχολείο και η ίδια τάξη που περιέγραψα πριν να έχει πολλά προβλήματα.
Είναι δύσκολο να συνυπάρχουν δύο εκπαιδευτικοί σε μία τάξη, πρέπει να έχουν την ωριμότητα και την όρεξη και οι δύο να συνεργαστούν και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της τάξης. Έχω συνεργαστεί άψογα με εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής αλλά τις περισσότερες φορές έχω αντιμετωπίσει τη συμπεριφορά "δεν κάνω αυτό, δεν είναι στις υποχρεώσεις μου κλπ" να μην πω άλλα καλυτερα.
Και είναι απογοητευτικό να το βλέπεις αυτό σε νέους στην εκπαίδευση (είτε ειναι νέοι στην ηλικία είτε μεγαλύτεροι που τώρα μπαίνουν στα σχολεία)

4
Αναπληρωτές / Απ: 1η φορά Αναπληρώτρια - Βοήθεια!
« στις: Αύγουστος 22, 2023, 06:43:07 μμ »
Καλησπέρα,

Καλή αρχή!
Είμαι και εγώ φυσικός. Θυμάμαι τα πρώτα ιδιαίτερα μαθήματα αλλά και μαθήματα σε τάξη. Ένιωθα εξάντληση στο τέλος των μαθημάτων. Δεν μπορούσα αρχικά να διαχειριστώ την ενέργεια που μοιραζόμουν με τους μαθητές μου. Δεν με κούραζε φυσικά το διάβασμα αλλά η ένταση και η αλληλεπίδραση με τους μαθητές. Μαθαίνεις όμως και διαχειρίζεσαι την ενέργειά σου σιγά σιγά.
Στο ερώτημά σου αν πρέπει να διαβάσεις η απάντηση είναι τι να πρωτοδιαβάσεις. Δεν ξέρεις ούτε σε τι τύπου σχολείο θα είσαι ούτε τι μαθήματα θα έχεις. Σε ένα γυμνάσιο ο φυσικός έχει α ανάθεση φυσική, αλλά δεύτερη ανάθεση χημεία, γεωγραφία, βιολογία και μαθηματικά. Σε λύκειο είναι οι 4 φυσικές, οι χημείες, οι βιολογίες. όταν θα τοποθετηθείς, θα δεις που βρίσκεσαι και ποια ειναι τα μαθήματα τότε θα κάνεις όπως σου έγραψαν... βιβλία μαθητή, βιβλία καθηγητή, ύλη που πρέπει να διδαχθεί.... Θα ψάξεις τότε και στο διαδίκτυο φύλλα εργασία, πειράματα προσομοίωσης... θα μας ξαναρωτήσεις...Αυτό που μπορείς να κάνεις τώρα είναι να περιηγηθείς στις πλατφόρμες που έχουν προσομοιώσεις. Οι προτεινόμενες είναι στον οδηγό της διδακτέας ύλης κάθε μαθήματος.
Όταν θα πρέπει να επιλέξεις σχολείο προτείνω στις τελευταίες επιλογές να βάλεις ΕΠΑΛ καθώς είναι πιο δύσκολα στη διαχείριση της τάξης. Βέβαια όσοι περάσαμε από τέτοια σχολεία μάθαμε να διαχειριζόμαστε δύσκολες τάξεις πιο αποτελεσματικά.
Στα γυμνάσια το διάβασμα ειναι λιγότερο στο σπίτι, η δουλειά στην τάξη ειναι περισσότερη ως προς τη διαχείρισή της. Στο Λύκειο το ανάποδο. Στα μικρά σχολεία θα έχεις πιο πολλά αντικείμενα αλλά λιγότερους μαθητές στην τάξη. Βέβαια δεν ειναι μόνο ο αριθμός των παιδιών που θα έχεις στην τάξη, είναι και η σύνθεση της τάξης.
Στο σχολείο δεν κάνουμε μόνο μάθημα αλλά υπάρχουν και εξωδιδακτικά καθήκοντα που θα σου δείξουν πως γίνονται. Ως φυσικός κάνεις και πειράματα, οπότε καλό ειναι να μιλήσεις με τον υπεύθυνο του εργαστηρίου για αυτό. Μπορείς πολλά να τα βρεις και στο διαδίκτυο. Διαβάζουμε τα μέιλ του σχολείου και γενικά έχουμε το νου μας να ενημερωνόμαστε για αλλαγές στην ύλη κυρίως στη Γ λυκείου.
Όρεξη να έχεις, ενθουσιασμό και να ρωτάς. Να θυμάσαι οι μαθητές χρειάζονται όρια, και φιλικούς καθηγητές όχι φίλους, φίλους έχουν!!
Εύχομαι να βρεθείς σε ένα σχολείο με καλό διευθυντή, υποστηρικτικό σύλλογο και συνάδελφο ειδικότητας που θα μοιραστεί τις εμπειρίες του.

5
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 06, 2023, 09:14:03 πμ »
Καλημέρα,

εάν πας με θητεία σε πειραματικό τι μόρια παίρνεις για μετάθεση; Αυτά που έχει το πειραματικό ή της οργανικής σου; Εχω την εντύπωση πως όσοι πήγαιναν σε πειραματικό παλιότερα έπαιρναν τα μόρια της οργανικής.

6
Ο αναπληρωτής φυσικός.
Όλοι όσοι ειναι τοποθετημένοι στο ιδιο σχολείο παίρνουν πρώτα τα μαθήματα α ανάθεσης και έπειτα μοιράζονται τα κοινά μαθηματα της β ανάθεσης ανάλογα με την παλαιότητα. Και η πρώτη ανάθεση μοιράζεται με την παλαιότητα όσων έχουν τα ίδια μαθήματα α ανάθεση.
Τώρα αυτό είναι εφικτό στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να γίνει τώρα που τίθεται το ερώτημα.

7
Τα πράγματα δυστυχώς έχουν αλλάξει πολύ! Δεν είμαστε πλέον μόνο εκπαιδευτικοί! Η τάξη είναι το καλό κομμάτι της δουλειάς μας, αλλά είναι πλέον ένα μικρό μέρος της δουλειάς μας. Και η αναγνώριση των όσων κανουμε δεν υπάρχει πλέον! Αδειάζεις καθημερινά! Δεν ξέρω πως το φαντάζεται κάποιος τώρα, τι περιμένει από αυτή τη δουλειά, ειναι υποκειμενικό εάν αξίζει ή όχι.
Δυστυχώς οι περισσότεροι που μπαίνουν τώρα στην εκπαίδευση πιστεύουν ότι ο εκπαιδευτικός κάνει τις ωρίτσες του και μετά κάθεται...και συν οι διακοπές και μην ξεχάσουμε και τις άδειες που "πρέπει" να πάρουν.
Δεν είναι έτσι.


8
Δημοτικό / Απ: Διαγωνίσματα Ε Δημοτικού.
« στις: Νοέμβριος 20, 2022, 06:52:58 πμ »
Εφόσον τα έχουν καταλάβει μπορούν και να τα θυμούνται όλα τα μαθήματα που ανέφερες. Τα παιδιά με όλα αυτά που τους βάζουμε στα σχολεία κυρίως εξασκούνται στο να μάθουν πως διαβάζεται το κάθε μάθημα, είναι απαραίτητες δεξιότητες. Τα διαφορετικά μαθήματα προσφέρουν στο μαθητή και αυτό. Και η επανάληψη που ζητείται είναι και μια διαδικασία μάθησης, μία δεξιότητα. Δεν θα γίνουν όλα μαθητικοί, ιστορικοί, κλπ.
Στις θεωρίες γίνονται και σχεδιαγράμματα για να τους βοηθήσουν. Εξάλλου δεν μαθαίνουν και τα 4 μαθήματα της ιστορίας μαζί. Τα έχουν μάθει σε 4 τουλάχιστον διαφορετικές μέρες και μετά τα κάνουν επανάληψη. Και η φυσική στο δημοτικό είναι περισσότερο θεωρητική οπότε εφόσον το έχουν καταλάβει μαθαίνουν το συμπέρασμα.
Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα ως γονιός πως μαθαίνουν παπαγαλία είναι η προπαίδεια. Και φυσικά πρέπει να έχουν κατανοήσει τι είναι ο πολλαπλασιασμός αλλά την προπαίδεια πρέπει να την μάθουν σαν ποιηματάκι. Και δεν είναι μόνο για να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αριθμητικές πράξεις αλλά είναι βασική δεξιότητα η απομνημόνευση.
Η διαδικασία αυτή εξασκεί το μυαλό και το μυαλό χρειάζεται να εξασκείται σε διαφορετικούς τρόπους σκέψης διότι έτσι μεγαλώνει. Μόνο η κριτική σκέψη δεν αρκεί, μόνο η αποστήθιση δεν αρκεί....
Εξάλλου το μάθημα στο δημοτικό μαθαίνεται μέσα στην τάξη. Και στο γυμνάσιο το έχουν μάθει μέσα στην τάξη εδώ που τα λέμε. 

10
Πανελλήνιες / Απ: Μηχανογραφικό
« στις: Ιούλιος 10, 2022, 07:13:35 πμ »
Όταν κάποιος δηλώνει μόνο 3 σχολές σημαίνει πως σκέφτεται ή σε μία από τις τρεις ή πουθενά. Δεν καταλαβαίνω σε άλλη περίπτωση τι θα τον πείραζε να δήλωνε και άλλες αφού δεν πρόκειται να μπει σε σχολή που δήλωσε 4η, 5η .... εάν πιάνει μία από τις πρώτες τρεις.
Θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο στο μαθητή πως οι βάσεις που βλέπει ειναι οι περσινές, κάθε χρόνο καθορίζονται όχι μόνο από πόσο έγραψαν οι μαθητές αλλά και πως δήλωσαν τις σχολές στο μηχανογραφικό οι διαγωνιζόμενοι. Μπορεί να μην υπάρξουν διαφορές βέβαια στις βάσεις που να επηρεάζουν το αποτέλεσμα για τον μαθητή αυτό.
Αυτό θα πρέπει να γίνεται ξεκάθαρο και στους μαθητές και στους κηδεμόνες τους.

11
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Ιούλιος 10, 2022, 06:55:38 πμ »
καλημέρα,

αυτός που υπηρετεί στα πρότυπα ή πειραματικά παίρνει τα μόρια του σχολείου που έχει οργανική ή του προτυπου/πειραματικού;

Μιλάω για την περίπτωση που το πρότυπο/πειραματικό ανήκει σε άλλη διεύθυνση από αυτήν που ανήκει ο εκπαιδευτικός οργανικά (στη διεύθυνσης της οργανικής δεν λειτουργεί πρότυπο ή πειραματικό σχολείο)

12
Αναπληρωτές / Απ: Οργανικα κενα-πλεονασματα Βθμιας
« στις: Μάρτιος 31, 2021, 07:36:07 μμ »
Διορισμοί δεν γίνονται σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν οι αιτήσεις μετάθεσης. Δηλαδή εάν κάποιος ζήτησε να μπει στη Θεσσαλονίκη και δεν μπήκε δεν γίνεται στην ειδικότητά του να δοθεί κενό για διορισμό. Οι περιοχές που έχουν πολύ χαμηλή βάση μετάθεσης , οπότε υποθέτουμε πως ικανοποιήθηκαν όλες οι μεταθέσεις για την περιοχή αυτή, ειναι πιθανό να ειναι στις περιοχές διορισμού. Για αυτό και ειναι περισσότερες οι θέσεις στις απομακρυσμένες περιοχές. Από εκεί φεύγουν συνάδελφοι, σπανίως θέλουν να πάνε οπότε δεν υπάρχει μη ικανοποιήμενη αίτηση μετάθεσης.
Φέτος παράδειγμα που οι φιλόλογοι μετακινηθήκαν σε σημαντικό βαθμο ειναι εύκολο να υποθέσουμε πως θα δοθούν και θέσεις σε πιο κοντινές περιοχές στα αστικά κέντρα. Αλλά σίγουρα για τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα υπάρχουν αιτησεις μετάθεσης που δεν ικανοποιήθηκαν.
Καταλαβαίνω την αγωνία οσων περιμένουν διορισμό. Δείτε τις βάσεις μετάθεσης και εκεί που ειναι πολύ χαμηλές πιθανόν να αποτελέσουν περιοχές διορισμού.

13
Θετικά μαθήματα / Απ: Χημεία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2019, 07:19:33 πμ »
οταν είχα δει τη νέα ύλη πρώτη φορά της Χημείας είχε και στο τέλος και σημαντικές επισημάνσεις όπου έλεγε τη σειρά με την οποία θα διδαχθούν, δεν μπορώ δυστυχώς να βρω το link για να σας το παραθέσω αλλά μπορώ να σας πω τη σειρά. Ας το επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος παρακαλώ
θερμοχημεία
χημική κινητική
χημική ισορροπία
οξέα βάσεις ιοντική ισορροπία
ηλεκτρονιακή δομή των ατόμων και περιοδικός πίνακας
διαμοριακές δυνάμεις
οξειδοαναγωγή ηλεκτρόλυση
οργανική χημεία

14
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο Πρόγραμμα
« στις: Ιούλιος 09, 2019, 01:44:35 μμ »
ναι για φέτος μόνο θα διδαχθεί και η φυσική γενικής και η φυσική κατεύθυνσης. θα έχουν το πρόγραμμα που είχε και η φετινή Β Λυκείου

Σελίδες: 123 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 529
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.