Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - debra

Σελίδες: 12
1
Μα φυσικά και θα αρχίσει από το Γυμνάσιο που είναι συνέχεια του Δημοτικού, στο οποίο υπάρχουν τα "φυσικά", το υπερ-βιβλίο που παντρεύει τα δόντια με τη θερμότητα. Το σενάριο της εισαγωγής  του ενιαίου μαθήματος των φυσικών επιστημών είναι γνωστό, συζητιέται πολύ στους κύκλους της διδακτικής και έχει πολλούς και ισχυρούς υπέρμαχους.   Είμαι σίγουρη όμως ότι αν αρχίσει από το Γυμνάσιο, θα επεκταθεί και στο Λύκειο, στην πρώτη λυκείου τουλάχιστον, που ήδη υπάρχει ως μάθημα, με τρεις διακριτούς κλάδους βέβαια προς το παρόν.
Συνάδελφε, το υπερ-μάθημα που προτείνεται από πολλούς λάτρεις του "science" θα περιορίσει δραστικά τις ώρες των φυσικών επιστημών στο γυμνάσιο αρχικά και αργότερα και στο λύκειο ,γεγονός που  θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα σε μαθητές και καθηγητές. Και ναι, με τα "φυσικά" θα λυνόταν το θέμα του 12ώρου της α΄ανάθεσης των χημικών στα γυμνάσια και πιο συγκεκριμένα το δικό μου, αλλά με τι κόστος.... Μερικές φορές το κοινό συμφέρον πρέπει να μπαίνει πάνω από το ατομικό...

2
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Μόλις χθες ξαναέγραψα στη ένωση, στο τμήμα Παιδείας, για την "κατάντια" της Χημείας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Οι χημικοί διωκόμαστε από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι πλέον γεγονός (και γενικότερα από ό,τι κατάλαβα) !!! Έγιναν πολλά λάθη στα αναλυτικά προγράμματα, στα βιβλία, στο χρόνο που διατίθεται για τη διδασκαλία της  και κανείς δε βλέπει πλέον τη Χημεία ως την κορωνίδα των επιστημών όπως έλεγε ο Κ. Παλαμάς. Μορφωμένοι άνθρωποι, εκπαιδευτικοί, καθηγητές κ.α. τη θεωρούν άχρηστη επιστήμη και αυτό σημαίνει ότι εδώ κάτι συμβαίνει, κάτι πρέπει να αλλάξει... . Επιπλέον σε όλα αυτά προστέθηκε και το γεγονός ότι οι Χημικοί με τις 12ώρες που απαιτούνται για τη θεμελίωση οργανικής, θα φύγουν από τα Γυμνάσια. Υπάρχουν ελάχιστα γυμνάσια με τόσες ώρες Χημείας κι έτσι στην Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το μάθημα θα διδάσκεται σχεδόν αποκλειστικά από τις συναφείς ειδικότητες. Είμαστε "είδος υπό εξαφάνιση", πλέον....
Τώρα για τα" φυσικά" ή τις "φυσικές επιστήμες" που λένε πολλοί συνάδελφοι ότι θα έλυνε το πρόβλημα είναι κατά τη γνώμη μου τρομαχτικό λάθος.  Ας πάρουμε για παράδειγμα την Α' Λυκείου που οι φυσικές επιστήμες διδάσκονται 6 ώρες εβδομαδιαίως, πιστεύετε ότι αν υπήρχει ένα υπερ-βιβλίο με τον τίτλο "φυσικές επιστήμες" θα εξακολουθούσαν να υπάρχουν οι 6 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας;;;;;;;; Το πολύ πολύ 3 ώρες θα του έδιναν, σκεφτείτε τι θα σήμαινε αυτό... Το ίδιο θα γινόταν σε όλες τις τάξεις... Επιπλέον, τι μήνυμα θα δίναμε στους μαθητές όταν θα παρουσιάζαμε τρία διακριτά διδακτικά αντικείμενα ως ένα;; Είναι συναφή ναι, αλλά όχι ίδια και αποτελούν αντικείμενο μελέτης τριών διαφορετικών σχολών.. Κι αν γίνουν τα "φυσικά" προτείνω να γίνουν και τα "ανθρωπιστικά" ένα υπερ-βιβλίο που θα "πάντρευε" όλες τις ανθρωπιστικές επιστήμες. Κατά τη γνώμη μου ο κλάδος πρέπει να είναι ενιαίος με ισάριθμους διορισμούς από την κάθε ειδικότητα, ώστε να μην "φαγωνόμαστε' μεταξύ μας, αλλιώς τα "φυσικά" σε όλη τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα γίνουν κάποια στιγμή πραγματικότητα και τότε οι μαθητές μας θα διδάσκονται τις μισές ώρες φυσικές επιστήμες και φυσικά η ανεργία και για κάθε ειδικότητα θα εκτοξευθεί..

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« στις: Ιούλιος 31, 2014, 07:26:51 μμ »
Συνεχίζω......Δες νόμο 4186/2013 άρθρο 36 παρ.18

Tο είδα. Τι να πω; Στις περισσότερες διεύθυνσεις τα κενά βγήκαν ανά ειδικότητα και δεν υπάρχει σε καμία αναφορά στον νόμο.

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
« στις: Ιούλιος 31, 2014, 05:48:45 μμ »
 Σύμφωνα με τα αρ.60818/Δ2/27-5-2011 και 50946/Δ2/6-5-2010 έγγραφα του ΥΠΔΒΜΘ  η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04 γίνεται ενιαία στον κλάδο, οι τοποθετήσεις όμως των εκπαιδευτικών του κλάδου αυτού, που θα χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι, θα γίνουν κατά ειδικότητα. Κατά συνέπεια, οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ04 , οι οποίοι επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, θα δηλώσουν μόνο κενές οργανικές θέσεις της ειδικότητάς τους.
Έτσι για ο χημικός δηλώνει μόνο κενό χημικού κ.ο.κ. Δες εδώ τη διαδικασία από τη διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανατολικής αττικής..
http://dide-anatol.att.sch.gr/tte/2014YperDiad.doc

5
κατι ακουσα για "εδαφος και υπεδαφος"
Σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες, αλλά απογοητεύτηκα πλήρως από το θέμα...  Με τι λογισμικό να το προσεγγίσω;;;;; Να κοιτάξω μήπως γίνεται τίποτα τελευταία στιγμή, αλλά................ :'(

6
Τίποτα;; Κανείς για το ελεύθερο θέμα στη Χημεία;;;; Δίνω αύριο ΗELP :o

7
Πρακτικά και μόνο σκεπτόμενη, χωρίς την ηθική ανταμοιβή της γνώσης και μάθησης, το δεύτερο μεταπτυχιακό δεν σου δίνει τίποτα. Ένα μόριο και δεν επηρεάζει την μισθολογική-βαθμολογική εξέλιξη, στο δημόσιο τουλάχιστον (κι εγώ που το έχω είναι σαν να μην υπάρχει...) . Το διδακτορικό από την άλλη μπορεί να προστεθεί στο μεταπτυχιακό( από άποψη μορίων αν δεν είναι συνέχεια του μεταπτυχιακού) και δίνει 6-7 χρόνια (6 αν είναι συνέχεια του μεταπτυχιακού και 7 αν μεταπτυχιακό και διδακτορικό είναι σε διαφορετικούς τομείς) μπροστά στην μισθολογογική-βαθμολογική εξέλιξη. Επιπλέον το διδακτορικό ανοίγει άλλες πόρτες που λένε και οι συνάδελφο

8
Μήπως γνωρίζει κανείς κάποια ελεύθερα θέματα που έπεσαν στη Χημεία Γυμνασίου; Ό,τι άλλο γνωρίζει κανείς ευπρόσδεκτο γιατί δίνω αυτό το Σάββατο. :-[

9
Από που προκύπτει αυτό που λες για διακριτά μαθήματα;

Είναι σύμφωνα με το νέο προεδρικό διάταγμα:
http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/gymnasia/1724-axiologhsh-mathitwn-gymnasio.html

10
Είναι ό,τι χειρότερο αυτή τη στιγμή οι χημικοί να κατηγορούν τους φυσικούς, οι βιολόγοι τους χημικούς κ.ο.κ.. Το μεγαλύτερο λάθος έτσι όπως το βλέπω αυτή τη στιγμή είναι η συνένωση των τριών επιστημών (βασικών επιστημών) σε ένα σουπερ μάθημα-science , όπως είπε και  ο συνάδελφος.  Αυτό απέχει πολύ από τη σημερινή πραγματικότητα, μια που κατά τη γνώμη μου μας γυρίζει χρόνια πίσω όταν υπήρχε μόνο ............ η φυσική ή τα φυσικά. Η ενοποίηση ή όχι του κλάδου είναι ένα άλλο θέμα που μπορεί να συνδέεται αλλά και να μην συνδέεται με την ενοποίηση των τριών επιστημών  και αν το ανοίξει κάποιος ευχαρίστως να "κατεθέσει" ο καθένας πολιτισμένα τις απόψεις του.

11
Το παράδοξο και ελπιδοφόρο συνάμα είναι ότι από του χρόνου η φυσική και η χημεία στο γυμνάσιο (στη β' αρχικά και την επόμενη χρονιά στη γ') δεν θα είναι κλάδοι πλέον αλλά διακριτά μαθήματα!! Και ίσως  να καταλάβουν οι μαθητές ότι είναι πρόκειται για διαφορετικά μαθήματα κι όχι κάτι σαν αρχαία γλώσσα και αρχαία μετάφραση. Ποιος ξέρει;;;

12
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική αυτού:  Χημεία, Φυσική, Βιολογία τρεις διακριτές επιστήμες (συναφείς αλλά διαφορετικές), τρεις διαφορετικές σχολές να αντιμετωπίζονται ως ένα σούπερ μάθημα κάτω από την ομπρέλα των φυσικών επιστημών, ενώ πραγματικοί τομείς των Μαθηματικών (Γεωμετρία- Άλγεβρα ), αλλά και των  Ελληνικών να αντιμετωπίζονται ως διαφορετικά διακριτά μαθήματα;;  Γιατί αυτή η διάκριση; Αλλά και γιατί αυτή η ομαδοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες κι όχι στις ανθρωπιστικές επιστήμες;; Πραγματικά νομίζω ότι πρέπει να ισχύσει το αντίθετο.. Οι κλάδοι να αντιμετωπίζονται ως κλάδοι  και οι διακριτές επιστήμες ως διαφορετικά μαθήματα!!

13
Όσο ο νόμος 4057/2012 με βάση τον οποίο ο δημόσιος υπάλληλος τίθεται σε αυτοδίκαιη αργία για αναρμοστη συμπεριφορά εντός και εκτός υπηρεσίας ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς είμαστε έρμαια στις ορέξεις του κάθε γονέα.. Μπορεί οποιοσδήποτε κακοπροαίρετος γονέας που έχει αντίρρηση π.χ. για το βαθμό να σε  καταγγείλει και να βρεθείς σπίτι σου με το 1/3 του μισθού να περιμένεις πότε θα δικαιωθείς.΄Είναι φοβερό ότι και να φωνάξεις ακόμη μπορεί η καραμέλα "ψυχολογικό πρόβλημα" στο παιδί να σε στείλει σπίτι σου, ανάρμοστη συμπεριφορά θα ισχυριστεί κανείς.  Αν βάλεις και τον πραγματικό βαθμό, τότε δεν ξέρω μας βλέπω και με χειροπέδες!

14
Έχω παρακολουθήσει το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και παρά το γεγονός ότι αυτό το δεύτερο μεταπτυχιακό ουσιαστικά(μισθολογικά και βαθμολογικά) δεν δίνει τίποτα, δεν μετανιώνω που το έκανα, γιατί πραγματικά με βοήθησε να εμπλουτίσω τη διδασκαλία μου με νέες στρατηγικές, τα μαθήματα πληροφορικής που περιλάμβανε (ουσιαστικά χρήσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση) με ώθησαν ώστε να χρησιμοποιήσω τις νέες τεχνολογίες στην τάξη (όσο μπορώ στο μονόωρο) και γενικά με βοήθησε να καταλάβω λάθη που έκανα κατά τη διδασκαλία μου και να τη βελτιώσω σημαντικά. Αν κάποιος έχει κατασταλάξει στην εκπαίδευση πιστεύω ότι το μεταπτυχιακό στη διδακτική της επιστήμης είναι ουσιαστικό προσόν.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159801
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 475
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.