Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - thunder7child

Σελίδες: 1
1
Μπορεις σε παρακαλω να μη μου βαζεις λογια που ποτε δεν ειπα? Δεν ειπα ποτε πως τα γαλλικα "πεθαναν" ειπα πως οδηγηθηκαν στην απαξιωση. Και το λεω αυτο γιατι ειτε μας αρεσει ειτε οχι στον εργασιακο τομεα στην Ελλαδα τα γαλλικα ερχονται πισω απο τα γερμανικα τα οποια αλλοτε ακολουθουσαν τα γαλλικα. Και σου το λεω αυτο εχοντας δουλεψει στον τουρισμο οπου παρακαλανε να βρουν ατομα που μιλανε γερμανικα, ενω οταν τους αναφερεις πως μιλας γαλλικα το εισπραττουν απλα σαν ενα παραπανω προσον, οχι απαραιτητο ομως. Αν την προσωπικη μου (επαναλαμβανομενη μαλιστα) εμπειρια τη θεωρεις συκοφαντια, τοτε τι να σου πω? Συμφωνω πως ειμαι συκοφαντης.

Οπως επισης εχω να παρατηρησω πως χαρακτηρισμοι οπως  "προκατειλημμενος", "συκοφαντης","κακοβουλος" μαλλον πρεπει να επιστραφουν σε οσους δεν πιστευουν στο ισοτιμο δικαιωμα της διδασκαλιας των ξενων γλωσσων, ασχετως πρακτικων παραγοντων οπως ειναι αυτοι που ανεφερες. Και βεβαια θα πρεπει να λυθουν πολλα προβληματα στην πορεια, αλλα αυτο ειναι δουλεια του υπουργειου και οχι ευθυνη των καθηγητων, τους οποιους εγω υπερασπιζομαι. Και υπερασπιζομαι αυτους που διεκδικουν παντα με θεμιτα μεσα το αυτονοητο: Να εξασκησουν το επαγγελμα που το ελληνικο κρατος τους προετρεψε να σπουδασουν ιδρυοντας τα αντιστοιχα πανεπιστημιακα τμηματα.

Το ποια γλωσσα ειναι πιο χρησιμη πραγματικα ειναι ανοητο να το συζηταμε καν. Ο καθενας εχει κριτικο νου αλλα και καθαρη αποψη στο τι ειναι αυτο που θελει να κανει με μια συγκεκριμενη γλωσσα που μαθαινει. Κανενας δεν πιεζει κανεναν και αν καποιος αφηνει να τον πιεσουν αυτο ειναι προβλημα του. Αποψεις εκατερωθεν παντα θα ακουγονται. Εκτος αν εσυ νομιζεις πως ολοι οι συναδελφοι γερμανικης, ιταλικης, ισπανικης ειναι κακοβουλοι και ολοι οι συναδελφοι της γαλλικης υπερασπιστες της αληθειας. Παντου υπαρχουν σαπια μηλα. Το θεμα ειναι να μπορεις να διαλεξεις. Και να μη γενικοποιεις κατηγορωντας εναν ολοκληρο κλαδο απο μεμονωμενα περιστατικα, τα οποια οπως σου ειπα εχουν συμβει και απο τις 2 μεριες. Θα ηταν ωραιο δηλαδη να βγαινω και να κατηγορω ολους τους συναδελφους της γαλλικης η της γερμανικης επειδη καποιοι λιγοι, νιωθωντας απειλουμενοι απο της εισαγωγη νεων γλωσσων προετρεψαν (και με αθεμιτα μεσα) διευθυντες και μαθητες να αδιαφορησουν ως προς αυτες? Αυτο ειναι συκοφαντια και δυσφημιση.

Και για να παμε στο ζητουμενο λοιπον. Εσυ δεν υποστηριζεις το δικαιωμα ο ελληνας μαθητης να μπορει να διαλεξει τι θελει ο ιδιος να διδαχτει? Δεν πιστευεις οτι πρεπει να υπαρχει ισοτιμια μεταξυ των επιλογων του? Δε σου μιλαω για το πρακτικο του θεματος, γιατι ζητηματα οπως οι αιθουσες διδασκαλιας υπηρχαν και το 1994, οταν ξεκινησε η υποχρεωτικη διδασκαλια 2ης ξενης γλωσσας. Τοτε ηταν διαφορετικα? Ειναι τοσο παραλογο αυτο που λεω? Γιατι σε ολα τα posts μου αυτο λεω, αλλα εσυ μου λες πως ειμαι κακοβουλος και συκοφαντης.

"Δε θα κατηγορήσω δηλαδή εσένα για να επιβιώσω."

Συμφωνω! Απολυτα, καθετα και κατηγορηματικα! Το post που ξεκινησε το thread το ειδες? Καταλαβες πως συμφωνει με αυτη την αποψη?

2
Κατ'αρχας να σου πω πως συμφωνω απολυτα με την αποψη σου πως η διδασκαλια μιας ξενης γλωσσας θα πρεπει να ειναι ανεξαρτητη απο τον αριθμο των μαθητων που την επιλεγουν. Επισης να σου πω πως ποτε δεν υποστηριξα πως πρεπει να βγει καποιος απο την εκπαιδευση για να μπει καποιος αλλος.
Απο εκει και περα ειλικρινα δεν μπορω να πω πως καταλαβα το υπολοιπο post σου. Μιλας για δυσφημιση της γαλλικης γλωσσας και φερνεις ως επιχειρημα την υποστηριξη που δειχνουν στα φροντιστηρια οι φιλοι/συγγενεις των καθηγητων τους. Δηλαδη ξερεις εσυ οποιονδηποτε αλλο επαγγελματικο τομεα στην Ελλαδα που να μη λειτουργει με την ιδια λογικη? Η μηπως θεωρεις πως δεν υπαρχουν ατομα που στελνουν τα παιδια τους να μαθουν γαλλικη επειδη ενας γνωστος τους εχει φροντιστηριο και θελουν να τον υποστηριξουν? Και ο ορος "δυσφημιση" που κολλαει σε ολο αυτο το θεμα? Ειπε κανεις κατι κακο για τους καθηγητες των γαλλικων? Και που ακριβως υποστηριξα εγω κατι σχετικο με αυτο?
Μιλας για απειλες/πιεσεις απο καθηγητες ιταλικων. Απειλες και πιεσεις σε ποιον? Με ποιον τροπο? Γινε λιγο πιο συγκεκριμενος και μην εξαπολυεις κατηγοριες ελαφρα τη καρδια. Με την ιδια λογικη και εγω μπορω να σου αναφερω επαναλαμβανομενες κατηγοριες των καθηγητων ιταλικης στους συναδελφους γαλλικης αλλα και γερμανικης σχετικα με τις πιεσεις που ασκουν στους μαθητες και στους διευθυντες σχολειων για να μην προωθηθουν τα ιταλικα στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση.  

"Άνθρωποι που ουδεμία έχουν με το χώρο έρχονται και διεκδικούν χωρίς να χρησιμοποιούν θεμιτά μέσα και λογικά επιχειρήματα. Νκαι το "δεν έχουν σχέση" δε το λέω υποτιμητικά  αλλά κυριολεκτικά."

Αυτο παλι ειναι ο ορισμος της δυσφημισης κατ'εμε. Το "ουδεμια σχεση με το χωρο" και το "χωρις θεμιτα και λογικα επιχειρηματα" απο που το συμπερανες ακριβως? Αμφισβητεις την καταρτιση και το ηθος των καθηγητων δηλαδη? Και γιατι δεν ειναι λογικο επιχειρημα να επιθυμει κανεις να εισαχθουν περισσοτερες ξενες γλωσσες στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση απο τη στιγμη που μιλαμε για καθηγητες που σπουδασαν στην Ελλαδα και σε τμηματα του Πανεπιστημιου Αθηνων και του Πανεπιστημιου Θεσσαλονικης?

Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να υπαρχει τετοια αντιζηλια αναμεσα στους κλαδους των εκπαιδευτικων.

3
απαξιωση,δεν ταιριαζει,ως λεξη,παραπεμπει αλλου,γι αυτο και το σχολιο μου ηταν εντονο.δεν ξερω ποιοι καθηγητες παροτρυνουν τους μαθητες τους να μην επιλεξουν τη γλωσσα που θελουν.εγω εχω και τις αντιθετες πληροφοριες ομως.δυσφημιση της γλωσσας που διδασκω,του τυπου τα γαλλικα πεθαναν,η ιταλια ειναι διπλα μας κτλ..κι εγω γνωριζω γερμανικα,εχω συγγενεις μεταναστες που επεστεψαν,ο εξαδερφος μου γεννηθηκε εκει και η θεια μου ειναι γερμανιδα.σε μια εκτη που εχω ειναι 4 παιδια που δεν ηθελαν γαλλικα,αλλα επειδη δεν γινεται τμημα με 4,χρειαζονται 8,παρακολουθουν γαλλικα.ποτε δεν εχω επεμβει στις επιλογες τους.προσπαθω οπου μπορω στα project π.χ,να εμπλεξω και τα γερμανικα.προς μεγαλη μου εκπληξη,το ενα απο αυτα μου δηλωσε οτι στο γυμνασιο θα κανει γαλλικα και ενα αλλο οτι ξεκινησε φροντιστηριο γαλλικα με σκοπο να παρει διπλωμα.ο τροπος που αντιμετωπιζονται οι γλωσσες στο δημοσιο σχολειο,χωρις προγραμμα,χωρις σκοπο,ετσι για να υπαρχουν και να χαμε να λεγαμε,ειναι απαξιωτικος

Σε αυτο θα συμφωνησω περα για περα και δε νομιζω να υπαρχει και κανεις που να διαφωνει). Οσο για το τι λεγεται για τις ξενες γλωσσες, μια ζωη ο καθενας ελεγε το μακρυ και το κοντο του. Εγω το μονο που θελησα να σημειωσω με το σχολιο μου ηταν να υπαρχουν επιλογες για τους μαθητες και ισοτητα ως προς την αντιμετωπιση. Και για να το απαιτουμε απο τους υπολοιπους, πρεπει να το κανουμε πρωτα εμεις οι ιδιοι.

4
και η Γαλλια ειναι η δευτερη δυναμη στην ευρωπη μετα τη Γερμανια,τα γαλλικα μιλουνται σε 5 ηπειρους,η ελλαδα ειναι πληρες μελος της γαλλοφωνιας,τα Γερμανικα ειναι ισχυρη δυναμη στην ευρωπη,δεν θα επρεπε να εχουν οι δυο αυτες γλωσσες αν το παμε οπως το πας,προνομιακη θεση;απαξιωση της γλωσσας απο την κοινωνια.σαν χοντρα δεν μας τα λες;απαξιωση απο το εκπαιδευτικο συστημα,οχι απο την κοινωνια.σιγα μην μας πετανε και πετρες...αντιθετως σε πληροφορω παντα εχουμε ιδιαιτερα και οι των γαλλικων και οι των γερμανικων.για δες στα θεσμικα οργανα της ευρωπης τι θεση εχουν τα γαλλικα,για δες ποσοι γερμανοι τουριστες ερχονται στην ελλαδα

Οχι αγαπητη μου, συμφωνα με τα λεγομενα μου δεν θεωρω πως πρεπει να εχουν προνομιακη θεση, αντιθετως θεωρω πως πρεπει να εχουν ισοτιμη μεταχειριση. Η κουβεντα "η μια γλωσσα ειναι καλυτερη απο την αλλη" δε μας βγαζει πουθενα. Ο λογος που αναφερθηκα στη δυναμικη της ισπανικης συγκεκριμενα γλωσσας ηταν για να τονισω πως αξιζουν να εχουν μια θεση στη δημοσια εκπαιδευση. Και προφανως η θεση αυτη θα πρεπει να ειναι ισοτιμη. Το ιδιο πιστευω και για τα ιταλικα, αλλα και για αλλες γλωσσες που πιθανον να προστεθουν στο μελλον. Οσο για τα γερμανικα, θελω να σε πληροφορησω πως ειμαι γεννημενος στην Γερμανια και κατοχος του Grosses Deutsches Sprachdiplom, οποτε γνωριζω πολυ καλα και ποσοι τουριστες ερχονται στην Ελλαδα και ποσο ενδιαφερον δειχνει ο κοσμος προς αυτην. Ο ορος "απαξιωση" που χρησιμοποιησα πηγαινε στην στροφη που εχει δειξει ο κοσμος τα τελευταια χρονια προς την εκμαθηση γλωσσων που στο παρελθον δεν ηταν πολυ δημοφιλεις στην Ελλαδα (οπως η ισπανικη αλλα και η κινεζικη, η ιαπωνικη, η ρωσικη). Και αυτος ο κοσμος εχει φυγει απο τις γλωσσες που ηταν παλια οι αδιαμφησβητητα πρωτες επιλογες μετα την αγγλικη (οπως η γαλλικη και η γερμανικη).

5
"Όποιος πιέζει πιο πολύ χώνεται και στην εκπαιδευση.Κουτσοί στραβοί στον Αγιο Παντελεήμονα!!!"
Πως γινεται να λες κατι τετοιο και μετα να υποστηριζεις πως δεν υποτιμας τους συναδελφους της ιταλικης και της ισπανικης? Υπονοεις αφ'ενος πως μπαινουν στην δημοσια εκπαιδευση με βυσμα (επειδη πιεζουν καταστασεις) και απο την αλλη πως ουτε λιγο ουτε πολυ δεν ειναι καταρτισμενοι. Δηλαδη δεν πρεπει να μπουν αυτες οι 2 γλωσσες στα σχολεια? Συγγνωμη κιολας, αλλα ειδικα τα ισπανικα ειναι η 2η πλεον ομιλουμενη γλωσσα του κοσμου. Και να μην ξεχναμε πως τα τμηματα των 2 αυτων γλωσσων λειτουργουν απο το 1999, βγαζοντας αποφοιτους που τοσα χρονια δεν μπορουσαν να διοριστουν πουθενα. Και εγω ειμαι καθετα αντιθετος στην ωρομισθια των καθηγητων, αφου μιλαμε για ξεδιαντροπη κοροιδια, αλλα επιχειρήματα τυπου "παιρνουν τις θεσεις καθηγητων αλλων γλωσσων" ειναι τουλαχιστον αστεια. Αν μια γλωσσα δεν επιλεγεται απο τους μαθητες το προβλημα δεν ειναι οι υπολοιπες επιλογες, αλλα η ιδια η απαξιωση της γλωσσας απο την κοινωνια.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 472
Σύνολο: 476

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.