Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sag

Σελίδες: 1
1
Γενικό Λύκειο / Απ: Σχολικά Βιβλία Λυκείου
« στις: Αύγουστος 08, 2010, 12:59:05 μμ »
Θα μπορούσε κάποιος να μου πει αν υπάρχει σε ηλεκτρονική  μορφή (αρχείο .pdf) το βιβλίο της Γ΄ Λυκείου Έκφραση - Έκθεση;

Η σελίδα του Π.Ι. δεν έχει ενεργό σύνδεσμο, ούτε για το βιβλίο του καθηγητή.

Ευχαριστώ

2
Δημοτικό / Απ: Μάθημα Γλώσσας στο δημοτικό
« στις: Νοέμβριος 07, 2009, 10:18:21 μμ »
Όχι, είναι σαφές: θα κάνω, αν κάνω, μόνο κάτι σε Γλώσσα ή κείμενο. Εξάλλου, συζητάμε για μία ώρα την εβδομάδα. Δε θα μπορούσα να κάνω όοοολα τα μαθήματα σε μια ώρα. Απλώς, η φίλη μου (άτομο "ψαγμένο") θέλει η μικρή της να εξοικειωθεί με τη χρήση του λόγου και την επεξεργασία κειμένου από κάποιον "με εκπαιδευτική αντίληψη" (όπως μου το είπε).
Ρωτάω, διότι δεν έχω ιδέα τι μαθαίνουν αυτά τα πιτσιρίκια ούτε με ποιο τρόπο το μαθαίνουν.
Με τι λέτε να ασχοληθώ αυτή τη μία ώρα; Και με ποιο τρόπο;

3
Δημοτικό / Μάθημα Γλώσσας στο δημοτικό
« στις: Νοέμβριος 07, 2009, 09:53:51 μμ »
Μια καλή φίλη ζήτησε να κάνω εβδομαδιαίως μία ώρα Γλώσσα-Έκθεση σε κόρη της, η οποία είναι στην Ε' Δημοτικού. Είμαι Φιλόλογος σε φροντιστήριο και διδάσκω Λατινικά και Αρχαία Β΄και Γ΄Λυκείου. Πιστεύετε ότι θα μπορούσα να τη βοηθήσω; Αν ναι, με ποιο τρόπο;
Θα εκτιμήσω κάθε ιδέα

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Απρίλιος 28, 2009, 11:24:22 μμ »
Έστω ότι έχομε μια μετοχή παρακειμένου και πρέπει να την αναλύσομε σε δευτερεύουσα πρόταση με οριστική. Λαμβάνομε υπόψιν το ρήμα της πρότασης εξάρτησης (δηλαδή το ρήμα της πρότασης στην οποία βρίσκεται η μετοχή);
Δηλαδή (και κυρίως για τις επιθετικές και τις αιτιολογικές μετοχές): αναλύομε με οριστική ΠΡΚ, αν το ρήμα εξάρτησης είναι αρκτικού χρόνου, ή με οριστική ΥΠΡ, αν το ρήμα είναι ιστορικού χρόνου ή δεν κάνομε καμία διάκριση και γράφομε και ΠΡΚ και ΥΠΡ;
Χρησιμοποιώ το πρώτο, αλλά έχω δει και κάτι διορθώσεις....
Γνωρίζετε κάποιον κανόνα και από πού;

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 06:07:39 μμ »
Συμφωνώ μαζί σας στο ότι δεν πρέπει να μετατραπεί η βουλητική σε κύρια πρόταση κρίσεως (με οριστική μέλλοντα). Ωστόσο, προβληματίστηκα, όταν έκανα την αντίστροφη πορεία: μια απαγόρευση στον ευθύ δε θα μετατραπεί σε αρνητική βουλητική πρόταση στον πλάγιο;

Το μόνο που συνηγορεί υπέρ της αποτρεπτικής υποτακτικής στον ευθύ είναι τα συγκεκριμένα ρήματα εξάρτησης curat et providet....

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 15, 2009, 07:30:12 μμ »
Στη μετατροπή του εξαρτημένου λανθάνοντα υποθετικού λόγου σε ευθύ στο 45, η αρνητική βουλητική πρόταση μετατρέπεται σε κύρια πρόταση επιθυμίας και εκφέρεται με αποτρεπτική υποτακτική, δηλαδή ne cognoscantur ή με απαγόρευση, δηλαδή ne cognita sint ;;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 350
Σύνολο: 358

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.