Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - euler

Σελίδες: 1234
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 29, 2007, 10:48:52 πμ »

  Μήπως θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο προσεκτικός? Παράδεχομαι ότι είχα δυο λογαριασμους euler-drj (γιατί είχα ένα πρόβλημα με τον πρώτο λογαριασμό μου), αλλά δεν έχω βρίσει κανέναν και δεν έχω καμία σχέση με όλους του άλλους λογαριασμούς που παραθέτεις, Φαντάζομαι ότι αν ελέγξεις τα IP όλων αυτών θα το δεις.
   Σε παρακαλώ να ζητήσεις ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΜΕΣΩΣ.



drj=euler=pliroforikosPE20=anakin=automatistis=anetos=dawkins=obijuan=pe2020 (Ολα αυτά τα accounts αναλογούν σε ένα άτομο)


2
Εργασιακά / Απ: Σχολικοί Σύμβουλοι
« στις: Φεβρουάριος 28, 2007, 04:50:07 μμ »

   Καλά θα τρελαθούμε εντελώς, είναι δυνατόν άτομο που θέλει να γίνει σύμβουλος να πηγαίνει φροντιστήριο????
Ήμαρτον, σίγουρα φταίνε και τα φροντιστήρια αλλά αφού υπάρχουν κορόιδα που πάνε καλά να πάθουν.

Παρεπιπτόντως δεν υπάρχει ένας νόμος που λέει ότι είναι παράνομα τα φροντιστήρια για διαγωνισμούς του δημοσίου?
βλέπε: εκπαιδευτικών, τράπεζας της ελλάδος κλπ?

Ποια είναι η γνώμη σου για τον ΑΣΕΠ για τους σύμβουλους? είναι καλή ιδέα?
Επίσης αν θυμάμαι καλά η συνέντευξη δεν είναι που μετράει πιο πολύ ή κάνω λάθος?

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« στις: Φεβρουάριος 28, 2007, 04:46:09 μμ »
Αυτό που λες έχει μια λογική αλλά αν ρίξεις μια ματιά στο νομοσχέδιο που πέρασε για τα ΕΠΑΛ είχε και την παρακάτω ρύθμιση

Εκπαιδευτικοί των κλάδων Αγγλικής Γλώσσας,
Γαλλικής Γλώσσας, Γερμανικής Γλώσσας, Μουσικής,
Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής, οι οποίοι υπηρετούν στην πρωτοβάθμια ή
στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και δεν συμπληρώ.
νουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται
από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη δευτεροβάθμια
και αντιστρόφως για συμπλήρωση του υποχρεωτικού
ωραρίου.


δηλαδή θα προσπαθήσουν όσο μπορούν να έχουν υπεράριθμους της 2βάθμιας για κάλυψη κενών

Το να λύσουμε τα προβλήματα τοποθέτησης των καθηγητών την πληροφορικής από την 2βάθμια δεν θα γίνει με τοποθέτηση αυτών στην πρωτοβάθμια.Αφού θα δημιουργηθούν θέσεις καθαρά για πρωτοβάθμια δεν θα υπάρχει λόγο για αποσπάσεις σε πρωτοβάθμια λόγω και καλά υπεραριθμίας(Βασικά η υπεραριθμία είναι κατασκεύασμα για αποσπάσεις).Οπότε το όποιο πρόβλημα θα μείνει καθαρά στην 2βάθμια και ας το λύσουν όπως νομίζουν.


Τώρα συγγνώμη που το λέω αλλά δεν είσαι σοβαρός. Δέχεσαι ότι αυτά που λέω είναι σωστά αλλά σε ενοχλεί που τα λέω εγώ? Αν αυτό δεν είναι κακία τότε τι είναι?
Και για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις, δεν είμαι νεοδιόριστος, δεν θέλω και ούτε πρόκειται να επιδιώξω ποτέ να πάω σε δημοτικό γιατί δεν έχω θέση εκεί, και
ακόμα και τα πρώτα χρόνια που ήμουν διορισμένος σε απομακρυσμένη περιοχή πέρασα μια χαρά και ήταν επιλογή μου. Όταν είδα ότι ανεβαίνουν
οι βάσεις ήρθα Αθήνα και έληξε η ιστορία.

Παράθεση
Πάντως ήμαρτον με τους νεοδιόριστους με τις κακίες τους προς αυτούς που παιδεύονται τώρα.Μπορεί όσα λες να είναι αλήθεια αλλά άστα να τα πει κανάς ωρομίσθιος,έχω βαρεθεί να τα ακούω από νεοδιόριστους που τους κακόπεσε η τοποθέτηση.Τι να κάνουμε δηλαδή?Οι ωρομίσθιοι θα παιδεύονται με αυτό τον τρόπο και εσείς θα γυρνάτε την Ελλάδα(για πάρα πολλά χρόνια φαντάζομαι λόγω της πληρότητας των σχολείων στα μεγάλα αστικά κέντρα).


Έχεις δίκιο για τους νεοδιόριστους, και εγώ ξέρω πολλούς που έγραψαν στο γνωστικό 20 και διορίστηκαν με προϋπηρεσία από δημοτικά, αλλά έτσι είναι το σύστημα, αυτοί είναι οι κανόνες, όποιος τους καταλάβει νωρίς τους χρησιμοποιεί προς όφελός του.
Παρ'ολο που έχω διοριστεί με πίνακα, είμαι υπέρ του ΑΣΕΠ (μόνο γνωστικό όμως) όμως το γεγονός ότι κάποιος έχει περάσει με ΑΣΕΠ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ξέρει κιόλας, ειδικά για τον διαγωνισμό του 2002, που τους ρώταγαν τι είναι το www, και για τη δισκέτα 3 1/2. Τότε ήταν που είχαν δώσει και 38 μαθηματικοί και φυσικοί αν θυμάμαι καλά και επειδή ήταν εύκολα τα θέματα πέρασαν και είναι τώρα ΠΕ19.
Σίγουρα πάντως ο ΑΣΕΠ είναι πιο δίκαιος από τον πίνακα, αν λάβεις υπόψην τα μαγικά που γίνονται με την ΠΔΣ.

Παράθεση
Sorry για το όλο ύφος του μηνύματος αλλά όπως σου είπα αυτά που λες τα έχω ακούσει άπειρες φορές από τυχερούς νεοδιόριστους μέσω της λίστας με 3 μόρια από τα δημοτικά που πάτωσαν στον ασεπ.Δεν τα άκουσα από κανένα που πέρασε από τον διαγωνισμό(μέχρι τώρα).

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« στις: Φεβρουάριος 26, 2007, 03:37:04 μμ »
   Δεν τραβάω κανένα ζόρι, απλά μια επισήμανση έκανα, τώρα δεν ξέρω γιατί σε πείραξε άλλα για να αντιδράς έτσι μάλλον είναι αλήθεια και πονάει.
Να έχεις τελειώσει δηλαδή 5ετή σχολή μηχανικού υπολογιστών και να στριμώχνεσαι στην ουρά για να διοριστείς σε δημοτικό. Λογικά με τα μόρια που είχες θα μπορούσες
να γίνεις δάσκαλος και να έχεις διοριστεί. Θα είχες και περισσότερες ώρες.

Τώρα για βόλεμα στην εκπαίδευση δε μίλησα εγώ, εσύ μίλησες επειδή το αντιμετωπίζεις έτσι.

Και δεν έχω κανένα προβλημα με αυτούς που θέλουν να βολευτούν, όλοι αυτό θέλουν σήμερα, όμως υπάρχουν και άλλες διέξοδοι. Δηλαδή γιατί να κυνηγάς μια θέση
σε δημοτικό με το είσαι κάθε χρόνο ωρομίσθιος, να μην πληρώνεσαι κανονικά και να τραβάς όλο αυτό το λούκι, ειδικά όταν βλέπεις ότι δεν υπάρχουν άλλες θέσεις πληροφορικών
στην εκπαίδευση. Το να βγουν θέσεις σε δημοτικά είναι δύσκολο. Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν αρκετοί υπεράριθμοι οι οποίοι μπορούν να καλύψουν τα κενά αυτά.
Ακόμα και αν βγουν θέσεις δεν θα είναι πολλές. Και στο κάτω κάτω πόσες ώρες πληροφορικής δικαιολογεί ένα δημοτικό, και ποιες τρομερές γνώσεις χρειάζεται για να κάνεις μάθημα στα παιδιά? Ένας επιμορφωμένος στις ΤΠΕ δάσκαλος μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά πολύ καλύτερα από ένα πληροφορικό.

Ένας πληροφορικός θα μπορούσε να δουλεύει σε μια εταιρία, ώστε να αποκτήσει κάποια χρόνια προϋπηρεσίας και να έχει κάποια καλύτερη τύχη και εξέλιξη στην αγορά εργασίας. Άλλωστε τα χρόνια αυτά μετράνε και για να μπεις στο δημόσιο. Απλά προφανώς ελάχιστοι θέλουν να δουλέψουν στη βιομηχανία.

Αυτό που δεν έχουν συνειδητοποιήσει είναι πως αν τρέχουν 2-3 χρόνια σε δημοτικά, και τελικά δεν προκύψουν θέσεις εκεί, μένουν εντελώς ακάλυπτοι. Η προϋπηρεσία που έχουν κάνει δεν μετράει στον ιδιωτικό τομέα, όπου θα πρέπει να ξεκινήσουν πάλι από την αρχή.

Ωραία αυτά που λες για τη ΣΕΛΕΤΕ, πράγματι δεν έχω βγάλει ΣΕΛΕΤΕ οπότε μάλλον είμαι μειωμένων προσόντων όπως λες. Αλήθεια είναι πολύ δύσκολη σχολή; γιατί δεν έχω ακούσει να έχει κοπεί ποτέ κανένας. Και πόσα μαθήματα πάνω στη διδακτική της πληροφορικής κάνουν?
Και τέλος τι δουλειά έχει η ΣΕΛΕΤΕ με το δημοτικό; εκτός αν υπονοείς ότι ένας χρόνος σεμινάρια σε κάνουν ισότιμο με τους δασκάλους που σπούδαζαν 4 χρόνια παιδαγωγικά.

Α και όταν αποφασίζεις να βάλεις κάποιο απόφθεγμα καλό θα ήταν να ξέρεις και ποιος το είπε, γιατί σίγουρα τη φράση που περιγράφεις δεν την έχει πει ο Andy Warhol, σίγουρα κάπου σου ξέφυγε στο copy-paste

Opinions are like a*****s -- everyone's got one, but nobody wants to look at the other guy's.
-- Hal Hickman

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Σχετικά με κλάδους ΠΕΧ
« στις: Φεβρουάριος 25, 2007, 11:36:27 μμ »
Να σας σώσει η πληροφορική στα δημοτικά? Δουλειές δεν υπάρχουν έξω? Δηλαδή θα προσπαθείτε μια ζωή με λίγες ώρες από εδώ και λίγες από εκεί να διοριστείτε
στα δημοτικά? Τόσες θέσεις υπάρχουν σε εταιρίες. Δεν δίνουν φυσικά πλέον καλά λεφτά και οι συνθήκες είναι δύσκολες, αλλά είναι μια δουλειά. Και στο κάτω κάτω αν σας ενδιαφέρει το δημόσιο υπάρχουν και θέσεις πληροφορικών στον δημόσιο τομέα. Γιατί αυτή η μανία με τα δημοτικά.
   Και ακόμα και αν ανοίξουν θέσεις στα δημοτικά τι έγινε δηλαδή? Θα σωθεί κανένας? Πόσες θα ανοίξουν 1000 ? 2000? Κάθε χρόνο βγαίνουν 4-5000 απόφοιτοι, δεν θα λυθεί το πρόβλημα. Ο μόνος τρόπος είναι:
    --> Να αναπτυχθεί η βιομηχανία λογισμικού στην Ελλάδα, που συρρικνώνεται
    --> Να κλείσουν τμήματα πληροφορικής και να μειωθούν οι εισακτέοι

Α και κάτι άλλο, μια και σχολιάσατε το νέο τμήμα Πληροφορικής του Χαροκοπείου,αν μπείτε στη σελίδα θα δείτε τα 4-5 μέλη ΔΕΠ που θα είναι οι πρώτοι καθηγητές του τμήματος. Αν δείτε τα βιογραφικά τους θα ανακαλύψετε ότι κανείς από αυτούς δεν έχει ούτε πτυχίο ούτε μεταπτυχιακό ούτε διδακτορικό στην πληροφορική, δηλαδή είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο



Συμφωνώ απόλυτα μαζί ... Τί όμως πρέπει να κάνουμε..; Πλέον στην κατάσταση που έχει φτάσει ο κλάδος μας μόνο η πληροφορική στα δημοτικά θα μας σώσει...Πώς όμως να το επιτύχουμε αυτό;;; 

6

   Η τεχνολογική κατεύθυνση θα πάει στα επαγγελματικά Λύκεια και στα γενικά θα μείνει μόνο η θετική και η θεωρητική
Αυτός είναι ο λόγος που το Ενιαίο Λύκειο μετονομάστηκε σε Γενικό. Απλά δεν το έχει πει κανένας επίσημα. Του χρόνου θα ξέρουμε σίγουρα

7

  Μήπως απλά να έκανες εσύ πρώτα τις αναζητήσεις ώστε να βλέπεις τι βγαίνει και να επιλέξεις αυτά που είναι εντάξει? Δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα να αφήσεις τα παιδιά να βάζουν δικές τους λέξεις και να ψάχνουν

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αναθεώρηση του άρθρου 16
« στις: Φεβρουάριος 01, 2007, 10:33:07 μμ »

  Το πρόβλημα με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι ότι θα ανοίξει ο κάθε ένας ένα μικρομάγαζο και θα πουλάει πτυχία τα οποία θα είναι ισότιμα με αυτά των δημοσίων. Επειδή στην Ελλάδα δεν υπάρχει αξιολόγηση των ΑΕΙ και όλα τα πτυχία είναι ίδια αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα ακόμα περισσότερη ανεργία στους πτυχιούχους ΑΕΙ και υποβάθμιση των πτυχίων. Φυσικά η απάντηση αυτών που είναι υπέρ της αναθέωρησης είναι δυο λέξεις: Αξιολόγηση και έλεγχος της ποιότητας των πανεπιστημίων. Απλά ξεχνούν μια μικρή λεπτομέρεια. Ότι εδώ είναι Ελλάδα και αυτές οι λέξεις δεν υπάρχουν και ούτε θα υπάρξουν ποτέ. Κλασικό παράδειγμα ο κρατικός έλεγχος σε άλλα είδη παροχής υπηρεσίων ή προϊόντων. Δεν λειτουργεί πουθενά και θα λειτουργήσει στα ΑΕΙ; Καλό ανέκδοτο. Για αυτό χρειάζονται ισχυρές ασφαλιστικές δικλείδες σχεδόν παντού.

   Τώρα σχετικά με αυτό που λες mat για παρέμβαση κοινωνικών φορέων και εκπαιδευόμενων στην παρεχόμενη εκπαίδευση θα σου πω το εξής: Το 90% των μαθητών/σπουδαστών/φοιτητών μίσει τη γνώση και το μόνο που θέλει είναι να πάρει ένα χαρτί και να βολευτεί σε μια θεσούλα στο δημόσιο. Δεν δίνει δεκάρα για την ποιότητα της εκπαίδευσης. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η πλήρης ισοπέδωση των πάντων έτσι ώστε να περνάει το κομματικό βύσμα παντού. Και αυτό θα συμβαίνει όσο βγαίνουν πολύ περισσότεροι πτυχιούχοι από όσους έχει ανάγκη η κοινωνία.

Δεν λέω ότι η αναθεώρηση του άρθρου ή η αξιολόγηση των ΑΕΙ δεν είναι αναγκαία, όμως στη χώρα που είμαστε αν γίνει κάτι τέτοιο θα πράγματα θα γίνουν ακόμα χειρότερα από ότι είναι τώρα . 
   Πάντως αν ψάχνετε κάποιον υπέρμαχο της αναθεώρησης που μπορεί να σε πείσει αυτός είναι ο Νανόπουλος. Δεν ξέρω πόσοι τον άκουσαν σε μια εκπομπή στην ΝΕΤ πριν 2-3 εβδομάδες αλλά μίλησε πολύ σωστά.

9
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Φεβρουάριος 01, 2007, 03:16:00 μμ »
Ξέρω ότι αυτό που θα πω είναι άσχετο με το θέμα (και ο dr michael θα με εγκαλέσει στην τάξη, αλήθεια τι μεταπτυχιακές σπουδές έχεις κάνει ακριβώς;)
αλλά μια και αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο thread απλά να πω τη γνώμη μου ότι

Ένα πολύ καλό βιβλίο για C (συγκρίνεται μόνο με του Deitel αλλά αυτό είναι για C++) μπορείτε να δείτε εδώ

http://www.amazon.com/Art-Science-Library-Introduction-Computer/dp/0201543222

Δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερο αυτή τη στιγμή από θέμα διδασκαλίας της γλώσσας και γενικότερα εκμάθησης του προγραμματισμού σε C.


10
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 07:00:32 μμ »


Σίγουρα κανένα μάθημα δεν είναι ανώτερο ή κατώτερο κάποιου άλλου (αν και προσωπικά πιστεύω ότι τα Μαθηματικά και η Νεοελληνική Γλώσσα είναι τα πιο σημαντικά μαθήματα) και όλα μπορούν να διδαχθούν έτσι ώστε να αναπτύξουν την κριτική ικανότητα του παιδιού. Υπάρχει όμως μια σημαντική παράμετρος. Ότι στην πληροφορική υπάρχει ο ηλεκτρονικός υπολογοστής. Στην περίπτωση της επίλυσης ενός προβλήματος ο μαθητής μπορεί να προγραμματίσει τον αλγόριθμο επιλυσης κατευθείαν στον υπολογιστή και να δει αν αυτό που σκέφτηκε είναι σωστό. Αν είναι λάθος τότε προσπαθεί να βρει το λάθος μέσα από μια διαδικασία ανατροφοδότησης πληροφορίας μεταξύ του μαθητή και του υπολογιστή. Αυτό δεν μπορεί να γίνει σε κανένα άλλο μάθημα. Δηλαδή να μαθαίνει ο μαθητής μόνος του και ο καθηγητής απλά να δίνει κάποιες κατευθύνσεις. Για αυτό λέω ότι η επίλυση προβλημάτων ταιριάζει περισσότερο στην πληροφορική από οποιοδήποτε άλλο μάθημα.
    Σκέψου το και διαφορετικά. Πότε είσαι βέβαιος ότι έχεις πραγματικά αφομοιώσει μια έννοια? Όταν τη μάθεις απ'έξω; όταν την εφαρμόσεις; Η αλήθεια είναι ότι έχεις σίγουρα κατανοήσει πλήρως κάτι όταν το διδάξεις σε κάποιον. Τότε θα βγουν στην επιφάνεια όλες οι παρανοήσεις που έχεις για το αντικείμενο. Και ποιος είναι ο πιο χαζός μαθητής που θα μπορούσες να είχες; Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής φυσικά. Πως διδάσκεις έναν Η/Υ; προγραμματίζοντάς τον. Δηλαδή όταν έχεις καταφέρει να προγραμματίσεις σωστά έναν αλγόριθμο τότε είναι βέβαιο ότι τον έχεις καταλάβει.

Γιατί νομίζω αυτή είναι η θέση που αρμόζει και αξίζει σε όλες τις επιστήμες είτε είναι η Ιστορία, Μαθηματικά, ή Νομική κτλ και με αυτή την έννοια, κανένα μάθημα δεν είναι «κατώτερο» ή «ανώτερο» έναντι κάποιου άλλου.

11
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 04:03:58 μμ »
  Όλα αυτά που λες είναι αποσπασματικές γνώσεις και υπάρχουν στο πρόγραμμα σπουδών του σχολείου. Αν δεν κάνω λάθος (δεν έχω μεγάλη εμπειρία από Γυμνάσιο) το βιβλίο έχει αρκετά πράγματα απο αρχιτεκτονική υπολογιστών τα οποία μπορείς να προσαρμόσεις στη σημερινή πραγματικότητα. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ένα μάτσο διαφημιστικά είναι προτιμότερα από το σχολικό βιβλίο. Για να δείξεις ότι ακολουθείς την αιχμή της τεχνολογίας; Δεν έχει νόημα να μάθουν τα παιδιά τίποτα από όλα αυτά, ούτε για κάρτες PCI-express, AGP ούτε για μνήμες DDR και DDR2 γιατί μέχρι να τελειώσουν το σχολείο θα έχουν ξεπεραστεί. Θα πρέπει απλά να τους περάσεις μια φιλοσοφία και ένα σκεπτικό για το πως επιλέγουμε ένα σύστημα με βάση τις ανάγκες που έχουμε.
  Το ποια γνώση έρχεται σε πρώτη ή δεύτερη μοίρα νομίζω ότι είναι δουλειά του προγράμματος σπουδών και όχι του καθηγητή να το κρίνει.
 Επίσης το ότι τα παιδιά και οι άλλοι καθηγητές δεν διαμαρτύρονται δε σημαίνει τίποτα. Αντιθέτως δεν νομίζω ότι είναι και πολύ καλό. Για παράδειγμα ο άλλος καθηγητής στο σχολείο που είμαι δεν ασχολείται ιδιαίτερα με το μάθημα της ΑΕΠΠ, αλλά βάζει σε όλους 18 και 20. Δεν διαμαρτυρήθηκε κανένας. Επίσης πολλοί καθηγητές αφήνουν τα παιδιά να παίζουν όλη μέρα στο internet. Έχεις ακούσει κανέναν να διαμαρτύρεται που δεν κάνει μάθημα; Αντιθέτως αν προσπαθήσεις να κάνεις κανονικό μάθημα εκεί είναι που θα γίνει χαμός και θα διαμαρτύρονται όλοι (μιλάω για Λύκειο).

Επίσης για τους αλγορίθμους που λες, δηλαδή στην Γ' γυμνασίου δεν κάνεις αλγορίθμους; ουσιαστικά το πιο σημαντικό στην τάξη αυτή είναι οι αλγόριθμοι, σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών πάντα (αν δεν κάνω λάθος έχει επίσης πολυμέσα και δίκτυα)

Τέλος τι δουλειά έχει το mp3 player με το μάθημα της πληροφορικής δεν το έχω καταλάβει. Δηλαδή δεν αρκεί να δουν μόνο ένα flash disk που θα τους είναι και χρήσιμο για να μεταφέρουν τις ασκήσεις από το σπίτι στο σχολείο? Το mp3 player τι παραπάνω προσφέρει?

Α και κάτι άλλο το σχολείο έχει μαθητές και όχι καταναλωτές και ο καθηγητής πάει σχολείο για να μεταδώσει τις γνώσεις του στους μαθητές και όχι για να κάνει επίδειξη ρούχων, αυτοκινήτου ή άλλων προϊόντων.

Σχετικά με το 1ο μάθημα για την αλγοριθμική μπορείς να δείξεις το πρόβλημα με τον λύκο την κατσίκα και το λάχανο και αυτό με τους κανίβαλλους και τους ιεραπόστολους και ύστερα να σχεδιάσεις τον αλγόριθμο ώστε να καταλάβουν ότι πρόκειται για εντολές που εκτελέουνται σειριακά

12
 
  Επειδή ήμουν στην επιτροπή του ΑΣΕΠ στο σχολείο μου, στην συγκεκριμένη περίπτωση πράγματι το και άλλαζε το νόημα της ερώτησης, ωστόσο η σωστή απάντηση παρέμενε η ίδια (κατά τη γνώμη μου). Τέλος πάντων η διευκρίνηση που ήρθε και ανακοινώθηκε προφορικά έλεγε αν έχεις αλλάξει γνώμη μπορείς να μαυρίσεις και δεύτερη απάντηση την οποία μάλιστα θα κυκλώσεις.
   Εδώ όμως θέλει προσοχή, σου δίνει αυτό το δικαίωμα (της δεύτερης επιλογής δηλαδή) μόνο σε όσες ερωτήσεις για τις οποίες ήρθε διευκρίνηση , δηλαδή στις 2 που λέτε. Στις υπόλοιπες αν άλλαξεις γνώμη δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Τουλάχιστον έτσι έλεγε η διευκρίνηση.
   Επίσης όταν λέμε να κυκλώσεις την επιλογή σου εννοείται ότι τη μαυρίζεις κιόλας έτσι? Δεν ξέρω αν αυτό το πιάνει το scanner ή θα το διορθώσουν με το χέρι.

Προς nebula:
   τι εννοείς να κράτησαν ονόματα? το όνομα σου δε φαίνεται πουθενά στο γραπτό.

13
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 28, 2007, 11:58:21 πμ »

   1)  Προσπαθώ πάντα να μην μεταφέρω την κόντρα σε προσωπικό επίπεδο
   2)  Κρίνω πάντα πράξεις και όχι ανθρωπους
   3) Για ότι λέω παραθέτω πάντα κάποια επιχειρήματα

για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις

Αυτό με τα gadget δεν το κατάλαβα, δηλαδή για να είμαστε αρεστοί στους μαθητές μας πρέπει να κουβαλάμε πάντα την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και να την επιδεικνύουμε?

Επίσης όταν μίλαγα για χαμάληδες και τεχνολόγους δεν αναφέρθηκα στο δικό σου μάθημα (το οποίο δεν ξέρω και δεν μπορώ να κρίνω) αλλά στην εικόνα που έχουν οι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων για εμάς και πως πρέπει να αλλάξει αυτό.
  Τέλος όταν αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες στην τάξη καλό θα ήταν να σκεφτόμαστε τις συνέπειες. Δηλαδή όταν εσύ μια μερά δείξεις στα παιδιά ένα flash 2 ΜΒ αυτοί που έχουν οικονομική δυνατότητα δεν θα πάνε να το πάρουν? Με τους υπόλοιπους τι θα γίνει? Όταν τους δείχνεις ένα Mp3 player δεν θα πάνε κάποιοι να το πάρουν? Δεν θα το φέρουν στο σχολείο για να το δείξουν στα άλλα παιδιά και φυσικά και σε σένα? Δεν θα το χρησιμοποιήσουν εν ώρα μαθήματος? Ποιος θα φταίει τότε? εκτός φυσικά από τον γονέα που τους το αγόρασε

      Πολλές φορές θέλουμε να κάνουμε πράγματα για να δείξουμε ότι είμαστε διαφορετικοί από τους άλλους και κάνουμε καλή δουλειά χωρίς να σκεφτόμαστε τις συνέπειες. Τρανό παράδειγμα αυτού θα είναι το laptop των 100 $. Χωρίς καμία παιδαγωγική έρευνα οι φωστήρες του MIT θέλουν να το βάλουν στις τάξεις και μάλιστα σε πολύ μικρές ηλικίες. Οι επιπτώσεις θα φανούν σε 1-2 χρόνια όταν το προμηθευτούν οι πρώτοι μαθητές.

14
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 28, 2007, 09:39:21 πμ »
  Οι σκληροπυρηνικοί που λες πως επιμένουν ότι πληροφορική = αλγόριθμική σκέψη είναι όλος ο υπόλοιπος κόσμος εκτός από εσάς. Και φυσικά συμπεριλαμβάνω και σένα διότι από τη σχολή που προέρχεσαι λογικό να έχεις αυτές τις απόψεις για λόγους που έχω ξανα-αναφέρει αν θυμάσαι και έχουν σχέση με το πρόγραμμα σπουδών σου.
       Κανείς δεν σου απαγορεύει να χρησιμοποιήσεις gadget στο σχολείο ή οτιδήποτε πρωτοποριακό, όμως πάντα ο διδακτικός στόχος σου θα πρέπει να είναι η ανάπτυξη της συνθετικής και αναλυτικής σκέψης των παιδιών και αυτό μπορεί να γίνει μέσω της επαφής των παιδιών με την επίλυση προβλημάτων και την αλγοριθμική σκέψη. Κάποιοι μιλάνε για κώδικα και κάτι τέτοια. Σιγά να μην διδάσκουμε κώδικα στα παιδιά. Δηλαδή ο Papert που έβγαλε τη Logo ειδικά για παιδιά μικρών ηλικιών ήταν χαζός και όλοι αυτοί που την χρησιμοποιούν? Εκεί το παιδί δεν χρειάζεται να γράψει κώδικα εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις. Μπορεί να σχεδιάσει τη λύση και σε κάποιες περιπτώσεις ο κώδικας παράγεται μόνος του. Δε θα έλεγα ότι με τρελαίνει η Logo αλλά έιναι μια αρχή. Και από εκεί το παιδί μεγαλώνοντας μπορεί να έχει μια επαφή με τον προγραμματισμό όχι με σκοπό να μάθει να προγραμματίζει αλλά να μάθει να σκέφτεται, πράγμα που στο σημερινό σχολείο δεν γίνεται. Τώρα πως θα το κάνετε να σκεφτεί με το μαθήμα Αρχές Gadgetολογίας I & II ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω.
    Επίσης η ιδέα είναι να προσπαθήσουμε να πείσουμε τα μικρά παιδιά να μην χρησιμοποιούν κινητά και όχι να κάνουμε διαφήμιση σε αυτά λόγω των βλαβερών συνεπειών που όλοι ξέρουμε.
     Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα παιδιά πρέπει από μικρά να ξέρουν το δυαδικό σύστημα. Για να πηγαίνουν στο κυλικείο και να ζητάνε 010 καραμέλες ή δεν ξέρω και εγώ τι? Ποιον διδακτικό σκοπό εξυπηρετεί αυτό? Αν είναι έτσι να μάθουν και το δεκαεξαδικό και άλλα συστήματα.
    Ας μάθουν όμως πρώτα το δεκαδικό που δεν το ξέρουν και βλέπουμε....
  Επίσης δεν φταίει κανένας που η πρώτη σου εμπειρία ήταν η Turbo C σε Dos Περιβάλλον. Υπάρχουν τόσα προγραμματιστικά περιβάλλοντα και εργαλεία που μπορούν να διδαχθούν που η καθαρή C είναι το χειρότερο που θα μπορούσε να επιλέξει κανένας για αρχή.
    Τέλος υπάρχουν σίγουρα καλύτεροι τρόποι για να κάνεις τα παιδιά να αγαπήσουν το σχολείο από το να κάνεις διαφήμιση διάφορων συσκευών σε παιδιά που ίσως οι γονείς τους δεν έχουν τα λεφτά να τα αγοράσουν. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να τους κάνεις να νιώσουν μειονεκτικά απέναντι σε άλλα παιδιά που θα τα έχουν αγοράσει και θα κάνουν φιγούρα στην τάξη. Αν θες να προκαλέσεις το ενδιαφέρον βάλε ένα γρίφο ή ένα πρόβλημα και άσ'τους να σκεφτούν. Το μπράβο στις μικρές ηλικές είναι καλύτερο από όλα τα gadgets του κόσμου.

   Ξέρω ότι ο τόνος μου είναι λίγο υπερβολικός ή και επιθετικός θα έλεγα όμως θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Τουλάχιστον οι καθηγητές που διδάσκουμε σε Γυμνάσια και Λύκεια. Ότι δεν είμαστε ούτε τεχνολόγοι ούτε οι χαμάληδες της τεχνολογίας στο σχολείο. Είμαστε και εμείς καθηγητές ισάξιοι με τους φιλολόγους τους μαθηματικούς και τους φυσικούς. Για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει να πείσουμε ότι πρεσβεύουμε μια επιστήμη και διδάσκουμε τις βασικές αρχές της στα παιδιά. Μια επιστήμη που έχει σχέση με την επίλυση προβλημάτων και την ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας του παιδιού. Πράγμα που ελάχιστα μαθήματα καταφέρνουν να κάνουν στο σχολείο. Δεν είμαστε οι καθηγητές που θα μπαίνουμε στην τάξη ως βοηθοί ΝΤ σε άλλους καθηγητές.
    Όσο μένουμε προσκολλημένοι σε gadget και εκμάθηση χειρισμού υπολογιστή, του office, HTML κλπ θα είμαστε απλά καθηγητές 2ης ταχύτητας στα σχολεία.

Τέλος να σημειώσω ότι η εκμάθηση HTML και το στήσιμο δικτυακών τόπων ουδεμία σχέση έχουν με τον προγραμματισμό και τους αλγορίθμους.
     
   

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159840
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 541
Σύνολο: 551

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.