Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - christina_g

Σελίδες: 123 ... 5
1
Τοποθετήσεις / Απ: "Οργανική σε σχολείο για όλους"
« στις: Οκτώβριος 12, 2013, 02:37:32 μμ »
Κάποιες μικρές σκεψούλες για το θέμα μας όμως...

            ΑΝ

Αν οι οργανικές διορισμού (για χάρη ευκολίας οργανικές) ανήκουν στα σχολεία τότε τα σχολεία δεν πρέπει να έχουν νομική υπόσταση (ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ) και Διοικητικό Συμβούλιο;
Αν οι οργανικές ανήκουν στα σχολεια και μπορούν να απολύσουν δεν μπορούν και να προσλάβουν τα ίδια τα σχολεία;
Αν οι οργανικές μεταφερθούν στα σχολεία δεν πρέπει και πόροι να μεταφερθούν στην Διοίκηση των σχολείων;
Αν μεταφερθεί η διοίκηση στα σχολεία δεν μεταφέρεται και η δυνατότητα εφαρμογής ανεξάρτητου ωρολόγιου προγράμματος στα σχολεία;
Αν μεταφερθεί το ανεξάρτητο ωρολόγιο πρόγραμμα στα σχολεία δεν μεταφέρεται και η δυνατότητα καθορισμού της διδακτέας ύλης στην διεύθυνση του σχολείου;
Αν αυτό το σχολείο ανήκει σε κάποια παραμεθόριο η Διοίκηση του σχολείου δεν μπορεί να αποτελείται κατά πλειοψηφία από ανθρώπους που αντιστοιχούν στην πλειοψηφία του πληθυσμού του δήμου;

Χμμμ....πολλά τα αν...


++++++++++

Νομίζω ότι όλο το ζουμί κρύβεται σ'αυτές τις ερωτήσεις...οι απαντήσεις είναι το σχολείο του μέλλοντος. Ελαστική εργασία, ελαστικό ωράριο, ελαστικό ωρολόγιο πρόγραμμα κτλ

2
Βρήκα υλικό που είναι από το πρόγραμμα των πιλοτικών:


http://ebooks.edu.gr/2013/course-main.php?course=DSGYM-A119

3
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Υποχρεωτικό ωράριο ανά έτη υπηρεσίας
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2013, 07:34:33 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας...αν και δεν με συμφέρουν  :'( !

4
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Υποχρεωτικό ωράριο ανά έτη υπηρεσίας
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2013, 06:48:09 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι.
Γνωρίζετε αν για τη μείωση του ωραρίου λαμβάνονται υπόψη μόνο τα πραγματικά έτη υπηρεσίας ή αν προσμετρούνται και τα 2 χρόνια που δίνει η κτήση μεταπτυχιακού τίτλου;
Ευχαριστώ.

5
Μπορείς να κατεβάσεις το αρχείο xls και να εφαρμόσεις κάποιο φίλτρο ή ταξινόμηση για να το δεις αυτό.

http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item946

Σ'αυτό το xls δείχνει μόνο το ΠΥΣΔΕ μετάταξης και όχι το ΠΥΣΔΕ προέλευσης.

6
Στο ξαναλέω.

1)Πάρε το αρχικό ΦΕΚ. To παίρνω! Διαβάζω το Θέμα του: Καθορισμός αριθμού θέσεων για μετάταξη. Ωραία! Άρα μιλάμε για τον αριθμό κενών θέσεων. Κάτσε να δω και το λεκτικό του: 1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών ....

2)Αντικατέστησε τον πίνακα με αυτό που λέει η τροποποιητική Αντικαθιστώ τον πίνακα.
3)διάβασε τι λέει το τροποποιημένο ΦΕΚ, για την περίπτωση της αττικής.
Για την περίπτωση της Αττικής και για Δ΄Αθήνας ΠΕ19-20 που σ' ενδιαφέρει λέει ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ 69

Έχουμε κάποια διαφωνία μέχρι εδώ;

Αυτός είναι ο δρόμος για να καταλάβεις. Το να μπλέκεις μεταξύ τους δελτία τύπου, ΥΑ, ΦΕΚ, το τι γράφει στο θέμα της υπουργικής απόφασης κλπ,  αυτό δεν σε βοηθάει να καταλάβεις.

3 απλά βήματα.

Έχω την εντύπωση ότι το μπέρδεμα ήταν αν η τροποποίηση τροποποιεί/αναφέρεται (σ)τον αριθμό πλεοναζόντων ή (σ)τον αριθμό των κενών. Συμμετείχα προσπαθώντας να κάνω κατανοητό ότι η τροποποιητική αναφέρεται στον αριθμό των κενών. Αν το μπέρδεμα ήταν άλλο, λυπάμαι κατάλαβα λάθος. Αν το μπέρδεμα ήταν αυτό που κατάλαβα τότε πραγματικά δεν μπορώ να επιμείνω άλλο, δεν είμαι καν ΠΕ19-20 για να με αφορά!
[/quote]

7
http://www.esos.gr/uploads/dthmia/metataxeis-tropooiitiki-apofasi.pdf

"Αντικαθιστούμε τον πίνακα του αριθμού των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται
υποχρεωτικά"
έτσι μπράβο!
αριθμός εκπαιδευτικών που μετατάσσονται=κενά
αλλιώς αν ήταν οι πλεονάζοντες=κενά τότε στο τέλος της διαδικασίας δεν θα υπήρχε κάνενας που να περισσεύει πράγμα άτοπο γιατί το υπουργείο λέει ότι στο τέλος 1300 καθηγητές δεν  θα έχουν πάρει μετάταξη..
praitor πρέπει να το καταλάβεις αυτό αλλιώς χάνουμε το καιρό μας..

Το τι λέει το υπουργείο στα δελτία τύπου δεν έχει καμιά αξία.
Το τι γράφεται στο ΦΕΚ έχει. Από εκεί θα βγουν τα λαυράκια για τους δικηγόρους.



Γράφει στην τροποποιητική:

ΘΕΜΑ : «Τροποποίηση της αριθ. 111967/Δ2/13 -08-2013 απόφασης καθορισμου αριθμού θέσεων
για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ.Ε. ςτην Π.Ε. και σε Διοικητικές θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.»

..................

Τροποποίουμε την αριθμ. 111967/Δ2/13-08-2013 (ΦΕΚ 111967/13-08-2013 τ.Β’)
υπουργική απόφαση ως προς τα κάτωθι σημεία:
α) Αντικαθιστούμε τον πίνακα του αριθμού των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται
υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Περιφέρειας Αττικής
ανά διευθυνση εκπαίδευσης ανά κλάδο ή ειδικότητα της Περιφερειακής Διεφθυνσης εκπαίδευσης
ως ακολούθως:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΛΕΚΤΙΚΟ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ


Το θέμα της τροποποιητικής είναι η απόφαση καθορισμού θέσεων
Στο λεκτικό μιλάει για "... αριθμού των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται
υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
..."
Ο πίνακας στην τελευταία στήλη γράφει Αριθμός Θέσεων

Η πρώτη Υ.Α. γράφει:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

1.   Ο αριθμός του πλεονάζοντος εκπαιδευτικού προσωπικού στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση ανά κλάδο ή ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης είναι ο εξής :

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ   ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΚΛΑΔΟΣ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ   ΛΕΚΤΙΚΟ
ΚΛΑΔΟΥ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ   ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

2.   Οι κενές θέσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανά κλάδο ή ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης είναι οι κάτωθι :

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ   ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΚΛΑΔΟΣ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ   ΛΕΚΤΙΚΟ
ΚΛΑΔΟΥ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ   ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Ο πίνακας, λοιπόν της τροποποιητικής αναφέρεται στο (2) , δηλαδή στον καθορισμό θέσεων.


Τέλος πάντων, δεν θα επιμείνω άλλο. Μεγάλα παιδιά είμαστε και ξέρουμε να διαβάζουμε  ;)  ;)  ;)

8
praitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.
Πάμε ξανά.
Στο ΦΕΚ υπήρχε ΕΝΑΣ πίνακας για αττική ο οποίος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.
Σε αυτόν το πίνακα, έγραφε στην επεξήγηση:
1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:
Μιλάμε για τους πλεονάζοντες και όχι για τις θέσεις.
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9967-13-08-13-2013.html
Στην πρώτη Υ.Α. (διαπιστωτική πράξη πλεονάζοντος προσωπικού) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό πλεονάζοντος προσωπικού.
Στη δεύτερη Υ.Α. (με αριθμό 111967...) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό θέσεων .
Η τροποποιητική τροποποιεί την δεύτερη Υ.Α. Το ΦΕΚ επίσης αφορά την δεύτερη Υ.Α.
Δες το με ψυχραιμία και θα το καταλάβεις.

Μην μου παραθέτεις δελτία τύπου.
Δεν έχουν καμιά αξία.
Το δημοσιευμένο ΦΕΚ και το τροποποιημένο ΦΕΚ τι λέει, αυτό μετράει.

Δεν σου παρέθεσα δελτία τύπου. Στο κάτω μέρος της σελίδας έχει τις δύο Υ.Α. και την τροποποιητική.
Το ΦΕΚ και η τροποποιητική αναφέρονται στη δεύτερη Υ.Α. Η δευτερή Υ.Α. λοιπόν μιλάει για τον ΑΡΙΘΜΟ ΘΕΣΕΩΝ . Τα πλεονάσματα καθορίζονται με την πρώτη Υ.Α. που είναι διαπιστωτική πράξη και μιλάει για ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.

Το δημοσιευμένο ΦΕΚ λέει:

............Αριθμ. 111967/Δ2
Καθορισμός αριθμού θέσεων για μετάταξη, εκπαιδευ−
τικών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε Διοικητικές θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ

...................................
2. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε κενές ή συνιστώμενες με την πράξη με−
τάταξης θέσεις διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με ταυτόχρονη κατάργη−
ση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής ανώτερης ή κατώτερης
κατηγορίας, ανά περιφερειακή διεύθυνση είναι:
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ή ΦΟΡΕΑΣ
Υ.ΠΑΙ.Θ.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ

Η τροποποίηση λέει:

ΘΕΜΑ : «Τροποποίηση της αριθ. 111967/Δ2/13 -08-2013 απόφασης καθορισμου αριθμού θέσεων
για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε Διοικητικες θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.»


9
praitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.

Πάμε ξανά.
Στο ΦΕΚ υπήρχε ΕΝΑΣ πίνακας για αττική ο οποίος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.
Σε αυτόν το πίνακα, έγραφε στην επεξήγηση:

1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:

Μιλάμε για τους πλεονάζοντες και όχι για τις θέσεις.

http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9967-13-08-13-2013.html

Στην πρώτη Υ.Α. (διαπιστωτική πράξη πλεονάζοντος προσωπικού) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό πλεονάζοντος προσωπικού.
Στη δεύτερη Υ.Α. (με αριθμό 111967...) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό θέσεων .
Η τροποποιητική τροποποιεί την δεύτερη Υ.Α. Το ΦΕΚ επίσης αφορά την δεύτερη Υ.Α.
Δες το με ψυχραιμία και θα το καταλάβεις.

10
Γεια σας


Ρε παιδια , υπηρχε ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ  η απαιτηση για 5 ετη προυπηρεσια ?

Διαφορετικα ειναι ακυρη η αιτηση ?

Όχι, δεν υπήρχε τέτοιος περιορισμός

11
Διάλειμμα τέλος!! Στο θέμα μας!!! ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ Β΄ΒΑΘΜΙΑ ΣΤΗΝ Α΄ΒΑΘΜΙΑ Βοήθειά μας...


Α στο καλό σου! έτσι όπως το έγραψες νόμιζα ότι βγήκαν...!

12
Να κάνω κι εγώ τη χαζή μου ερώτηση: αιρετοί της Β΄θμιας για να μας ενημερώσουν δεν υπάρχουν; Γιατί πρέπει να ενημερωνόμαστε από τον Μπράτη ;!

13
Δυστυχώς οι φόβοι μας επαληθεύονται...Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής:
"Η κατανομή των καθηγητών με βάση τα κενά θα κρίνει το ενδεχόμενο να γίνουν και υποχρεωτικές μεταθέσεις στη συνέχεια. Δηλαδή, σε περίπτωση που δεν επαρκούν οι αιτήσεις για να συμπληρωθούν τα κενά σε μία περιοχή θα γίνουν υποχρεωτικές μεταθέσεις από άλλη περιοχή όπου οι αιτήσεις μετάταξης από τη δευτεροβάθμια είναι περισσότερες από τα κενά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση." http://dictyo.gr/2011-10-04-12-17-46/41446-2013-08-27-04-23-12.html
Καλά τα λέγαμε...αλλά και που το γνωριζαμε, τι μπορούσαμε να κάνουμε; Ήταν μονόδρομος! Και αίτηση να μην κάναμε, πάλι θα μας μετακινούσε σαν πλεονάζοντες!!!

Κάτσε να δούμε...Αυτό είναι ένα σενάριο. Απ' την άλλη όμως τί θα γίνει αν σε μία περιοχή έχει βγάλει π.χ. 10 πλεονάζοντες και 10 κενά και κάνουν αίτηση π.χ. οι 2; Θα φέρει άτομα από άλλες περιοχές για να καλύψουν τα κενά; Και οι υπόλοιποι που θα εξακολουθούν να πλεονάζουν;

14
Μπα δεν λέει... με όσα διαβάζω γι αυτό "μα την άγια παντόφλα" που λέει και ο Γατόπαρδος πάω για ύπνο. Δεν παιζόμαστε τελικά ως άνθρωποι και ως κλάδος, δεν παιζόμαστε με τίποτα... :o
Να αγιασει το στομα σου φιλη μου.Μεχρι προχτες φοβομασταν για διαθεση,..τωρα ψαχνουμε για το πως να παρουμε μεταθεση ,πως θα φαμε το καλυτερο σχολειο στην τοποθετηση και ουδεις σκεφτεται οτι αυτες οι θεσεις τρωγονται απο καποιους που οικειοθελως και πριν απο αιωνες ειχαν κανει αιτηση..στις εθελοντικες.Και με ποσο βαρβαρο ,απαισχυντο και απαραδεχτο τροπο μα ς εμπαιζει τοσο καιρο το υπουργειο.Με μια διαδικασια περα για περα παρανομη..που κανονικα δεν θα επρεπε ΚΑΝΕΝΑΣ εκ/κος να συμμετασχει.Λυπαμαι..αλλα πλεον  δεν μπορω να μη το λεω.Καποιοι απλα ειστε..ο θανατος σου η ζωη μου.Καταπατωντας οτιδηποτε νομιμο..διοτι οταν συμμετεχεις σε μια παρανομη δια;δικασια εισαι συμμετοχος.Ε..ας μην τα θελουμε και ολα δικα μας.ΝΑΙ;
ΟΚ./.και λιγη διακριτικοτητα δεν βλάπτει.
ΕΥΧΟΜΑΙ να βγουν οι εθελοντικες,εξου και το σχετικο θεμα γιατι για τις εθελοντικες ειναι αυτο το θεμα.ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΑ ΡΑΧΟΥΛΑ..ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.Ας παρω την μεταταξη στον νομο που ειχα βαλει..και ας ειμαι και στου διαολου τη μανα.Οχι να σκεφτομαι για μεταθεση και μεταταξη παλι και τοποθετιση.ΟΚ..καποιοι τα θελουν ολα δικα τους.
Σορυ..απλα αγανακτισα με καποιους.

Ψυχραιμία! Καταρχάς η διαδικασία δεν είναι παράνομη. Πρόχειρη, βιαστική, με τεράστια λάθη, ύπουλα ασαφής κι ότι άλλο θες ναι. Αλλά δεν μπορείς να κατηγορείς τους συναδέλφους ότι συμμετείχαν σε παράνομη διαδικασία. Ειδικά όταν οι περισσότεροι το έκαναν με το μαχαίρι στο λαιμό, παίρνοντας μεγάλο ρίσκο, ταλαντευόμενοι επί μέρες για το ποιά είναι η σωστή απόφαση.
Επιπλέον, δεν μπορείς να τους κατηγορείς για την αγωνία τους να προσανατολιστούν στο ομιχλώδες τοπίο που έχει δημιουργηθεί. Ο καθένας μας θα ήθελε να ξέρει τί του ξημερώνει και δυστυχώς αυτό δεν γίνεται. Δεν σημαίνει ότι είναι "ο θάνατός σου η ζωή μου".
Να κάνω την αίτηση ή να μην την κάνω; Αυτό ήταν το ερώτημα για μέρες. Άλλοι την έκαναν άλλοι όχι. Για όλους ρίσκο ήταν.
Δίκαιη η αγανάκτησή σου αλλά αδίκως την στρέφεις εναντίον των συναδέλφων. 

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 405

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.