Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pa.liatsos

Σελίδες: 123 ... 57
1
Στο Γυμνάσιο ποτέ.. Αλλά αν πέσεις σε περίεργο διευθυντή ή περίεργο ΔΔΕ, όλα γίνονται.
το ξέρω! αλλά στη δημόσια εκπ/ση όλα γίνονται! ειδικά, όταν κοιτάνε μόνο τη βιτρίνα και στην ουσία διεκπεραιώνουν την ύλη, για να βγάλουν την "υποχρέωση"...

2
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 07, 2024, 01:26:44 μμ »
μήπως με τις εκδρομές το πράγμα έχει φτάσει λίγο στην υπερβολή? ακούω γύρω μ συνέχεια για εσωτερικό- εξωτερικό, πολλά λεφτά και χαβαλές! αρκετοί γονείς έχουν φρικάρει με τα λεφτά που δίνουν, αλλά εν τέλει τα δίνουν για να ευχαριστηθούν τα παιδιά τους..

3
καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω αν σας έχει τύχει ποτέ να σας ελέγχουν από το σχολείο, αν τελειώνετε την ύλη...

4
Κυρίως μαθηματικούς. Των φιλολόγων οι οργανικές στα ΤΕ καλύφθηκαν σε μεγάλο ποσοστό με τους διορισμούς του 2020
αρκετές θέσεις σε ΤΕ καλύφθηκαν επίσης από μόνιμους των ΤΕΕ-ΕΝΕΓΥΛ-ΕΕΕΕΚ που με βελτίωση έπιασαν τα ΤΕ πριν τους νεοδιόριστους ΕΑΕ τότε... έγινε μικρο-σφαγή, αλλά τα κατάφεραν οι παλιότεροι να πιάσουν τα "φιλετάκιa" ;)

5
Αποσπάσεις / Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« στις: Αύγουστος 14, 2023, 08:17:39 πμ »
Αριθμ. 85980/Δ2
Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου.
[..]
Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:

Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)


Άρα αν περισσέυουν ώρες πρέπει πρώτα να γίνουν συμπληρώσεις ωραρίου στα συστεγαζόμενα, μετά στα όμορα και έπειτα να δοθούν λειτουργικά κενά. Γι' αυτό και οι περισσότερες διευθύνσεις "τοποθετούν" με απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ (ή οποία παρεπιπτόντως δεν προβλέπεται από κανένα νόμο) μόνο σε μεγάλα κενά άνω των 12 ωρών ώστε ο αποσπασμένος να συμπληρώσει μετά τις ώρες του σύμφωνα με την παραπάνω σειρά (πάντα πριν να συνεδριάσουν οι σύλλογοι στην αρχή της χρονιάς και κλείσουν αυτά τα κενά με συμπληρώσεις ωραρίου απο κοντινά σχολεία ;)).
ξέρω περίπτωση που αρνείται να διδάξει-συμπληρώσει ώρες σε συστεγαζόμενο σχολείο με Α' ανάθεση, γιατί φοιτούν τα παιδιά της & απλά δεν της αρέσει το συγκεκριμένο σχολείο!
άρα, ό,τι θέλει κάνει ο καθένας...

6
Αποσπάσεις / Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« στις: Αύγουστος 13, 2023, 09:53:47 πμ »


και γω αυτο αναρωτιεμαι . Αυτο που βλεπω να συμβαινει (ορθως κατα τη γνωμη μου) σε καποιες δδε ειναι οτι θεωρουν λειτουργικο κενο οπου υπαρχει τουλαχιστον 1 ωρα ή και περισσοτερες ακαλυπτες, ενω σε καποιες αλλες δδε δινουν πρωτα απο ολα για καλυψη κενα 12 και περισσοτερων ωρων. Ομως θα πρεπε να εχουν ανοιξει ολα τα κενα, ανεξαρτητως εαν εχουν 1 ή 12 ωρες ακάλυπτες και να τα δινουν προς διεκδικηση  σε ολους τους εκπκους που δε συμπληρωνουν στο 100% το ωραριο τους στην οργανικη θεση, ανεξαρτητως εαν τους λειπουν πχ 2 'η 6 ή 12 ή 14 ωρες για να το καλυψουν
[/quote]
ακριβώς! ευχαριστώ,  :D

7
Αποσπάσεις / Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« στις: Αύγουστος 12, 2023, 01:24:26 μμ »
Ειπες να απαντησει οποιος είναι σιγουρος ,αλλα εδώ δεν είναι σίγουρα ουτε καν τα 58 πυσδε της ελλαδας (όπως θα φανει από τα παρακάτω)  για το πως προσδιοριζεται ο οργανικα και ο λειτουργικα υπεράριθμος και θα ήμασταν εμεις, οι υφιστάμενοι τους?

Από αυτά που παραθετεις προφανως αναφερεσαι στον προσδιορισμο της οργανικης υπεραριθμιας, αλλα μιας και το νημα είναι για λειτουργικες υπεραριθμιες ισως να είναι και για τα δύο το ερωτημα.
Προσωπικα ειχα την εντύπωση ότι τουλαχιστον το ζήτημα της οργανικης υπεραριθμιας από τη στιγμη της εκδοσης της 84582/δ1 (που ανεφερες και συ) θα ειχε ξεκαθαρισει.
Ποσο πιο ξεκαθαρα θα μπορουσαν να το γραψουν??


«..Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96..»,

Δηλ κυριε εκπαιδευτικε  Χ ποσες ωρες μαθηματων Α αναθεσης υπαρχουν διαθεσιμες για σενα στο σχολειο οργανικης σου?
Εκπαιδ : «12»
Δδε: οκ ΔΕΝ εισαι υπεραριθμος
Αν η ιδια ερωτηση  γινονταν σε ένα εκπαιδ Ψ και αυτος απαντουσε «αν δεν εγκριθουν καποια ολιγομελη τμηματα στο σχολειο που υπηρετώ θα εχω μηδεν ωρες Α αναθεσης και εάν  εγκριθουν θα εχω 11 ωρες» τοτε η δδε θα του ελεγε ότι «εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος» αρα ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ υπεραριθμος.
Δικο μου συμπερασμα: εχεις διαθεσιμες από 0-11 ωρες  Α αναθεσης για να διδαξεις φετος στο σχολειο σου? Εισαι υπεραριθμος.

ΕΑΝ όμως
εχεις διαθεσιμες τουλαχιστον12  ωρες  Α αναθεσης για να διδαξεις φετος στο σχολειο σου τοτε δεν εισαι υπεραριθμος.
ΑΡΑ οργανικά υπεράριθμος κρίνεται ο εκπαιδευτικός που δε συμπληρώνει 12 ώρες α’ ανάθεσης στο σχολείο του.

Το θεμα βεβαια δεν ειναι τι λέω γω, αλλα τι λενε τα  διαφορα πυσδε για το θεμα:

Βλεπω την α αθηνας

https://dide-a-ath.att.sch.gr/images/data/pysde/20230515_-_%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CE%B5%CF%82_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82.pdf

και τη β θεσνικης

https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/11537-epeigon-diloseis-gia-xaraktirismo-yperarithmon-ekpaideftikon-genikis-paideias-eidikis-agogis?fbclid=IwAR1jmC8SByQWRy35yONe_NoClSTRTF6g8TZ_o7TBPniUdTefYQp7tLCDgWc

να λενε αυτό που λεει η 84582.

Όμως βλεπω και τον πειραια να λεει
https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2023/announcements/epexhghseis-ait-yper-2023.pdf

«…Οι υπεραριθμίες προκύπτουν από πλεόνασμα ωρών συνολικά στο κλάδο, σύμφωνα με τον πίνακα:
Α' – Β΄ – Γ΄
ΜΕΤΑΘΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
ΩΡΕΣ        ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝΕΚΠ/ΚΩΝ
12                      1
32                      2
Κλπ…»

Το ιδιο εφαρμοζει και η δδε  Δ αθηνας.

Δηλ το ακατανοητο κατ εμε (και το οποιο δεν προκυπτει από πουθενα και βαζω στοιχημα)  «όταν υπαρχει πλεονασμα 12 ωρων =1 υπεραριθμια».

Και το ακατονοητο φαινεται στο παρακατω παραδειγμα:
Aν ο εκπκος εχει υποχρεωτ ωραριο 18 ωρες και ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να αναλαβει στο σχολειο του 7 ωρες Α  αναθεση, τοτε 18-7=πλεόνασμα 11  και δεν κρινεται υπεραριθμος δηλ με μονο 7 ωρες μαθημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ.
Ασε που κανοντας μονο 7/18 ωρες μαθημα δηλ καλυπτοντας μόνο το 38% του υποχρεωτ του  ωραριου δεν κρινεται υπεράριθμος, ενώ αν καποιος εχει 23 ωρες υποχρ ωραρ και στο σχολειο του μπορει να διδαξει 11 ωρες αναθεση τοτε 23-11=πλεονασμα 12 ωρες  δηλ κρινεται υπεραριθμος παρολο ότι καλυπτει το  48% του ωραριου…

Τωρα ως προς τον προσδιορισμο της λειτουργικης υπεραριθμιας εκει είναι που συμβαίνει το χάος στο Παπέτι, διοτι αν θεωρησουμε ότι για τον ορισμο της οργανικης υπεραριθμιας υπαρχει ενας ξεκαθαρος ορισμος και κακο στη κεφαλη των ΔΔΕ που δεν τον εφαρμοζουν, σε σχεση με τα λειτουργικα ειναι πιο περίπλοκα τα πραγματα (αν και  για μενα μια χαρα ξεκαθαρα είναι, αλλα θα μου πεις ότι δεν πιανεται η γνωμη μου..).

Και είναι ξεκαθαρα γιατί α) αρ 14 πδ 50/96 παρ 7 λεει ότι
«7. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι (οργανικα) μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους (δηλ τους βαπτιζει λειτουργικα υπεραριθμους διοτι συμπληρωση ωραριου γινεται μόνο στα λειτουργικα κενα) σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω  σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους."
+

β) Επιπλεον στην 137644/ε1 λεει στην τελευταια σελιδα  λεει

«Β. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 9 του Π.Δ. 50/96 όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 12παρ. 2 του Π.Δ. 100/97 προβλέπεται ότι κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας (στην επομενη οργανικη διαδικασια δηλ του χρονου) , σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέ-
χουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού δε συμπληρώνουν ωράριο, χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι και τοποθετούνται (σε λειτουργικα κενα) μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά».

ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΟΡΙΑ. Αρα ειτε εχεις τη δυνατοτητα να κανεις στην οργανικη σου 17/18 ωρες, ειτε 0/18 είναι το ιδιο και θεωρεισαι λειτουργικα υπεραριθμος.
Κατά συνεπεια οι διευθυνσεις που τηρουν τα παραπανω οφειλουν να χαρακτηριζουν λειτουργικα υπεραριθμους οσους υπολειπεται για να συμπληρωσουν το ωράριό τους από μία ωρα εως και ολοκληρο το υποχρεωτικό τους ωραριο (αυτοι οι εκπαιδευτικοι θα διατεθουν εξ ολοκληρου σε άλλη σχολικη μονάδα)

Τετοιες δδε είναι πχ η ημαθια και στην οποια βλεπουμε ότι

https://dideimathias.gr/images/articles/apofaseis%20pysde/%CE%A0%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CF%83%CF%82_%CE%A4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD_%CE%9B%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%89%CE%BD_%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD_09_%CE%91%CF%85%CE%B3_2023.pdf
+
https://dideimathias.gr/images/articles/apofaseis%20pysde/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%97%CE%A3%CE%97_07_08_2023_%CE%A0%CE%A1%CE%91%CE%9E%CE%97_14_04_08_2023_%CE%A7%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%9A_%CE%9B%CE%95%CE%99%CE%A4__%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%A9%CE%9D_-%CE%94%CE%97%CE%9B%CE%A9%CE%A3%CE%97_%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A4%CE%99%CE%9C%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3_4_WGTCN_signed.pdf
και η οποία χαρακτηριζει ως υπεραριθμους ολους οσους τους δεν καλυπτουν το 100% του υποχρεωτικου τους ωραριου

(βλ, στους παραπάνω πινακες πχ την περιπτωση μίας εκπκου πε05 που διατιθεται (και χαρακτηριζεται)  ως λειτουργικα υπεραριθμη για 6 μονο (ακάλυπτες) ωρες

Καθως και στην πρεβεζα

http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/PYSDE_NEW/19-8-2022/ORTHI%20EPANALHPSH%20TOPOTHETHSEON.pdf

οπου τοποθετουνται ταυτοχρονα ως λειτουργικα υπεραριθμοι οι εκπκοι που ειτε τους λειπουν πχ 2 ωρες για να συμπληρωσουν ωραριο ειτε περισσοτερες πχ πανω από 12 ωρες.

Όμως περα από την πρακτικη που ακολουθουν οι 2 παραπανω, υπαρχει και μια δευτερη πρακτικη/μεθοδολογια που ακολουθουν πχ οι δδε αχαιας και χανιων

https://dide.ach.sch.gr/wp-content/uploads/2023/08/230804_%CE%A0%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%89%CE%BD_%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7_%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95_04.08.23_signed.pdf

https://drive.google.com/file/d/1P-JqYwxnDggntCdlSFRFoy1mLauaOGIq/view
δηλ
« ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Λειτουργικά υπεράριθμος θεωρείται ο εκπαιδευτικός που μετά την εφαρμογή των αναθέσεων μαθημάτων στη σχολική του μονάδα (πλήρης εφαρμογή α’ και β’ αναθέσεων σε α’ και β’ ειδικότητες) δε συμπληρώνει διδακτικό ωράριο δώδεκα (12) ωρών».
Αυτές οι δδε κανουν διασταλτικη ερμηνεια του ορισμου οργανικης υπεραριθμιας της 84582.

Τέλος υπαρχει και η 3η («ακατανόητη» κατ εμε όπως εξηγησα παραπανω) πρακτικη/μεθοδολογια των παρακατω δδε

https://dide-d-ath-new.att.sch.gr/index.php/pysde/anakoin-k-l-p-2/6927-enimerosi-gia-diadikasia-topothetiseon-se-leitourgika-kena

https://dide-a-ath.att.sch.gr/images/data/pysde/%CE%95%CF%80%CE%B5%CE%BE%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CF%89%CE%BD_%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CE%BD.pdf

https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2021/08/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%A9%CE%A3%CE%97_%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%93%CE%99%CE%95%CE%A3_%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%A9%CE%A1_%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98_2021-22.doc

και οι οποιες θεωρουν ότι
«Διευκρινίζουμε ότι για να κριθεί ένας εκπαιδευτικός Λειτουργικά Υπεράριθμος, πρέπει στη σχολική μονάδα της οργανικής του θέσης να υπάρχει στον κλάδο πλεόνασμα μεγαλύτερο ή ίσο των 12 ωρών" ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ


ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:
1)   ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ "ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΗ ΔΔΕ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΤΕ ΘΕΩΡΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ"
2)   ΑΝ ΟΙ ΕΚΠΚΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΜΠΑΧΑΛΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ (ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΩΝ  ΔΙΑΦΟΡΩΝ  ΔΔΕ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ-ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟ κλπ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΔΙΚΕΙΟ
πολύ καλά κάνεις κ ενημερώνεις.... με τις τόσες εγκυκλίους- νομοθεσίες- Υ.Α.- διαταγές όλη η εκπαιδευτική κοινότητα έχει "μεσάνυχτα" για τα δικαιώματά της. Θεωρώ πως αν κάποιος θίγεται και απαιτήσει εγγράφως τα δικαιώματα & τις νόμιμες υπηρεσιακές μεταβολές, τότε οι ΔΕ/ΠΕ αναγκαστικά θα υπακούσουν, αρκεί να ψάξει...
ΕΠΙΣΗΣ
Θέλω να ρωτήσω:
πού αναφέρει η νομοθεσία ότι λειτουργικό κενό για να καλυφθεί πρέπει να δίνει από 12 ώρες & πάνω? για την αρχική τοποθέτηση?

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 23, 2023, 11:46:34 μμ »
Τα εναπομείναντα κενά είναι για αυτούς που αιτήθηκαν βελτίωση και δεν βρήκαν οργανικη, αρκεί όμως ν είχαν κανει αυτή την εποχή (στην β φάση) αίτηση έστω και για 1(οποιοδήποτε) σχολείο
όσοι ζήτησαν βελτίωση οργανικής και δεν πήραν, μπορούν σε 2η φάση να δηλώσουν εναπομείναντα κενά??

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 23, 2023, 09:18:31 μμ »
ερωτηση=
οι αιτουντες βελτίωση δεν μπορούν να δηλώσουν σχολείο για 2η φορά, μετά τις πρώτες τοποθετησεις, από τα εναπομείναντα κενά?

10
Έχεις απόλυτο δίκιο.

Προφανώς και δεν τηρείται το διάστημα 2 &3 ημερών, συνήθως δίνονται 5 τουλάχιστον.  Ωστόσο, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτός/η που φτιάχνει το πρόγραμμα εξετάσεων στο σχολείο σου έβαλε γλώσσα/λογοτεχνία τελευταίες ημέρες. Σε εμάς θεωρείται αυτονόητο ότι τις τελευταίες μέρες μπαίνουν μαθήματα με πολλούς εισηγητές ή/και σχετικά εύκολη διόρθωση.
όταν θέλουνε να ικανοποιούνε πρώτα τους μαθητές.... και τους μεταφερόμενους καθηγητές, αυτά συμβαίνουν!
 ;D μήπως να διορθώσω με ανεμιστήρα? ;D

11
όταν έχεις 10 πακέτα γραπτών / εκ των οποίων 3 εκθέσεις (γ) γυμνασιου , 14-15 ιούνη, φαίνεται δύσκολο το διάστημα 3 & 2 ημερών... το  ;Dκαλό ;D υπουργείο κλείνει τα γυμνάσια 30 Μαϊου! τι νόημα έχει η επόμενη εβδομάδα μαθημάτων? :o
τα παιδιά ούτως η άλλως έχουν περάσει πλέον στο φάσμα "κουκου-ρουκου",
δεν αντέχουν

12
ερώτηση:
υπάρχει νομοθεσία για το περιθώριο ημερών που έχουν οι εκπαιδευτικοί να καταθέσουν βαθμολογία γραπτών από την ημέρα της εξέτασης του μαθήματος τον Ιούνιο?

13
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 14, 2023, 09:57:38 πμ »
καλημέρα, ερώτηση: πώς θα ανακοινώσουν τα ονόματα διορισμένων εκπαιδευτικών πριν τις εκλογές ενώ έχουν "παγώσει οι βελτιώσεις κ.α. τοποθετήσεις?

14
Εργασιακά / Απ: εξαγορά προϋπηρεσίας
« στις: Μάρτιος 05, 2023, 08:22:33 μμ »
ok
ευχαριστώ ;)

Σελίδες: 123 ... 57

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159734
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 393
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 354
Σύνολο: 374

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.