Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - geokom

Σελίδες: 123 ... 13
1
Ενημέρωση από το Β. Βούγια

Σύμφωνα με σημερινή ενημέρωση που είχα από το Υπουργείο Παιδείας, αναφορικά με την μεταφορά προϋπηρεσίας της Γενικής στην Ειδική Αγωγή και μετά από κάποιες δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου κατά την περιοδεία του στη Βόρεια Ελλάδα, οι οποίες σύμφωνα με το Υπουργείο παρερμηνεύθηκαν, ο νόμος 4589/2019, με το Σύστημα Μόνιμων Διορισμών εκπαιδευτικών, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., "Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τα Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις", είναι σαφής και δεν επιδέχεται παρερμηνείες.

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο νόμο λοιπόν, η μεταφορά προϋπηρεσίας της Γενικής στην Ειδική Αγωγή, από κάποιον που έχει τα απαιτούμενα προσόντα Ειδικής Αγωγής για τον Κύριο Πίνακα Ε.Α.Ε.( Διδακτορικό στην Ε.Α.Ε. ή Μεταπτυχιακό στην Ε.Α.Ε. ή 50 μήνες προϋπηρεσία στην Ε.Α.Ε..), γίνεται εξ ολοκλήρου και χωρίς προϋποθέσεις.


https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/282652_horis-proypotheseis-i-metafora-proypiresias-apo-geniki-se-eidiki-agogi

2
@fefyp

Εντάξει το έχουμε καταλάβει εδώ και καιρό ότι θίγεται το ΑΤΟΜΙΚΟ σου συμφέρον από την ενδεχόμενη μεταφορά προϋπηρεσίας από την γενική στην ειδική αλλά τι να κάνουμε τώρα...
Εφόσον υπάρχουν τα απαιτούμενα προσόντα η αμφίδρομη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας έπρεπε να είχε εφαρμοστεί από χθες στα πλαίσια της ισονομίας και της αξιοκρατίας. Είναι στρέβλωση η συνεχής ύπαρξη μονοπωλίων που προέκυψαν από συγκεκριμένα συμφέροντα.

3
ο ασεπ πιστεύουμε οτι τελικά θα μετρήσει . Ηδη το εμπόδιο που απέκλειε την προσμέτρηση του που ήταν η μεταφορά εμπειρίας από την γενική στην ειδική εκπαίδευση έφαγε άκυρο. Οπότε θέλουμε να πιστεύουμε οτι ο πρεσβευτής μας θα κάνει καλή δουλειά.

Το παιχνίδι βρίσκεται σε εξέλιξη, δεν έχει οριστικοποιηθεί τίποτε...

4
Σε βαθος χρονου ολοι θα ειναι χαμενοι. Το αεναο κυνηγι προσοντων απο τη μια και η ελευθερη μεταφορα προυπηρεσιας απο γενικη σε ειδικη αγωγη προμηνυουν συνεχεις ανακαταξεις στους πινακες τα επομενα χρονια. Εκει που δεν το περιμενεις θα σκαει σαν αλεξιπτωτιστης απο πανω σου ενας με προσοντα που απεκτησε οταν εσυ δουλευες ή με μεταφορα προυπηρεσιας απο τη γενικη στην ειδικη. Η μεγαλη μετακινηση θα γινει απο τη γενικη προς την ειδικη και εκει θα πεσουν κεφαλια.

Μόλις ανέφερες τη μισή αλήθεια γιατί η άλλη όψη του νομίσματος απεικονίζει τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από την ειδική στην γενική που συντελούνταν όλα τα προηγούμενα χρόνια ανεξάρτητα από την κατά βούληση εξαργύρωση. Σε απλά ελληνικά έπαιζαν μπάλα και στους δύο πίνακες εκμεταλλευόμενοι τη μονόδρομη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας.
Αποτελεί πιο δίκαιο μέτρο εφόσον εφαρμοστεί η αλλαγή του νόμου με κατεύθυνση προς το σπάσιμο του μονοπωλίου.

5
Λοιπόν ξεκαθαριστηκε. Η προϋπηρεσία δε μεταφέρεται από γενική σε ειδική. Αν δείτε εκεί που λέει για την σειρά κατάταξης στους επικουρικους μιλάει καθαρά για προϋπηρεσία στην εα και όχι γενικά για προϋπηρεσία.
Πάλι έδωσα τη λύση....

Πιο πονηρός στόκος πεθαίνεις..!

Για να ενταχθεί κάποιος στους επικουρικούς πίνακες της ειδικής, μια από τις περιπτώσεις που υπάρχουν, απαιτεί ως ελάχιστο προσόν 10 μήνη προϋπηρεσία στην εαε.
Για την μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στους κύριους πίνακες ανάφερει ξεκάθαρα μήνες πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας (όχι όπως παλιά που τόνιζε ληφθείσα σε δομές της εαε).
Δεν μπορεί να τονίζει την υποπερίπτωση και να μην αναφέρεται ξεκάθαρα στο κύριο μέρος.

6
Έχει υπολογιστεί σε κάθε ειδικότητα ο ακριβής αριθμός των αντισυνταγματικά διορισμένων απ' το '09 και μετά από 24μηνο 30μηνο κι ενιαίο πίνακα ώστε να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποιος δικαιωθείς που να είναι μετά από την αντίστοιχη σειρά στους επιτυχόντες του '08 και ν' απορριφθεί απ' τον ΑΣΕΠ;

Oι "παρανόμως" διορισθέντες είναι ως εξής:
"από τον κλάδο ΠΕ02 780 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ03 303 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ04.01 228 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ11 422 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ09 35 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ32 12 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ16.01 144 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ14.04 1 εκπαιδευτικός, από τον κλάδο ΠΕ19 Πληροφορικής 4 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ60 618 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ04.04 42 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ07 56 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ05 56 εκπαιδευτικοί από τον κλάδο ΠΕ06 118 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ04.02 94 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ01 59 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ18.03 22 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο ΠΕ13 18 εκπαιδευτικοί, από τον κλάδο 18.02 22 εκπαιδευτικοί και από τον κλάδο ΠΕ12.02 33 εκπαιδευτικοί."
Και προέρχονται από το 40% και το 30μηνο και το 24μηνο.

7
Απάντηση από αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ: "Η κατάταξη γίνεται πρώτα με τον αριθμό των παιδιών και μετά με τα μόρια"

8
Στις διατάξεις του άρθρου 8 παρ 3 της αριθ. 35557/Δ2/9.4.2003 (ΦΕΚ.465/17.4.2003 τ.Β) Ρυθμιστικής Απόφασης ορίζεται ότι: « Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες  γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από δήλωση των προσλαμβανομένων για την τοποθέτησή τους στα λειτουργικά κενά.Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β΄ προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία

β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία

γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί

δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και

ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια

Μεταξύ των ανηκόντων στην ίδια κατηγορία που προέρχονται από τον πίνακα Β΄ προτιμώνται οι έχοντες και εντοπιότητα.

9
Ξέρει κανείς αν ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ κυβέρνηση μπορεί να προχωρήσει σε προσλήψεις αναπληρωτών; Γενικά ,  αν θυμάμαι οι προσλήψεις σε παιδεία, υγεία και άμυνα εξαιρούνται των περιορισμών που ισχύουν για το υπόλοιπο δημόσιο. Το ερώτημα είναι κατά πόσο μια κυβέρνηση που αποκλειστικό σκοπό έχει τη διενέργεια εκλογών έχει δικαιοδοσία στο να κάνει προσλήψεις; Το ερώτημα αυτό με αφορμή τα σενάρια για κάλπες στις 13 ή 20 Σεπτεμβρίου.

1 Σεπ 2009: Την πρόσληψη τριών χιλιάδων περίπου αναπληρωτών εκπαιδευτικών ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας για το νέο σχολικό έτος.

2 Σεπ 2009: Ανακοινώνεται αιφνίδια από τον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή προκήρυξη πρόωρων εκλογών για τις 4 Οκτωβρίου 2009 μέσω τηλεοπτικού διαγγέλματος

15 Σεπ 2009: Πάρθηκε απόφαση από το συμβούλιο επικρατείας για την άρση του παγώματος των προσλήψεων από το Υπ. Παιδείας. Αυτό θα οδηγήσει στην ολοκλήρωση των απαραίτητων προσλήψεων αναπληρωτών για τη λειτουργία των σχολείων.

16 Σεπ 2009: Επόμενη φάση αναπληρωτών πε60

και η ιστορία συνεχίζεται…

10
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Αύγουστος 02, 2015, 11:21:36 μμ »
Στο λινκ που ακολουθεί παραθέτω έναν "ενδεικτικό" πίνακα με τις μεταβολές θέσεων που προέκυψαν στον πίνακα των αναπληρωτών των πε03

https://www.dropbox.com/s/wqho17mnln4wsxv/pe03.xlsx?dl=0

11
Πέρυσι τέτοιο καιρό γνωρίζαμε ότι εκτός από τα απομακρυσμένα (11, 12) που θα μετρουσανε διπλα το ίδιο θα ίσχυε και για τα δυσπρόσιτα (9, 10);

12
Ακριβότερα στο κράτος κοστίζει 10 χρόνια ένας αναπληρωτής ή 10 χρόνια ένας μόνιμος;

Πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι η χρηματοδότηση των αναπληρωτών κατά 75% πραγματοποιείται μέσω των ευρωπαϊκών κονδυλίων ενώ οι μόνιμοι πληρώνονται αποκλειστικά από τον κρατικό κορβανά.

13
Αν το σύστημα εξαντλήσει τις επιλογές σου και δεν υπάρξει θέση να σε τοποθετήσει τότε στην περίπτωση που εχεις τσεκαρει το κουτάκι,
 αποφασίζει με βάση τη γεωγραφική εγγυτητα της πρώτης προτίμησης.

14
Σχόλιο του χρήστη ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ από τη σελίδα της διαβούλευσης

Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας και αναβαθμίζει επιτέλους την ειδική αγωγή θέτοντας τέλος σε συντεχνιακά συμφέροντα και προσπάθειες παράκαμψης του πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής .Για να ικανοποιηθεί όμως το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει και αναδρομικός διαχωρισμός πινάκων από το 2010 άρα προτείνουμε κατάργηση της πρότασης στο παρόν άρθρο «Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου¨» Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής από εκπαιδευτικούς οι οποίοι κατέχοντας «αγορασμένα» μεταπτυχιακά μπαίνουν στους πίνακες της ειδικής αγωγής και στη συνέχεια μεταπηδούν σε αυτόν της γενικής προσπερνώντας συναδέλφους που έχουν πετύχει σε εξετάσεις ΑΣΕΠ ή κατέχουν σημαντική προϋπηρεσία;
Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και η βοήθεια σε παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς οι οποίοι αν και έχουν κάποια κατάρτιση και εμπειρία στην ειδική αγωγή μοναδικό μέλημά τους είναι να μεταπηδήσουν στη γενική αγωγή και τελικά να διοριστούν σε αυτή;
Η δίκαιη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας παραπέμπει συνειρμικά στη φράση του σοφού γέρου του Μοριά, Θεόδωρου Κολοκοτρώνη: «ή παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς»

http://www.opengov.gr/ypepth/?c=25293

Σελίδες: 123 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159863
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 514

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.