Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - museum

Σελίδες: 123
1


Το λέω αυτό διότι, εφόσον το μαστερ τελείωνει τον ιανουάριο του 2014 ως ελάχιστο, εννοείται ότι πολύ θα θέλουν να τελειώσουν σε 1 έτος, μιας και αν τελειώσουν τον Μάιο δεν θα προλάβουν να περάσουν κρίση από το ΔΟΑΤΑΠ μέχρι το Ιουλίο που βγαίνει η προκήρυξη αναπληρωτών ειδικής αγωγής. Ο ΔΟΑΤΑΠ κάνει τουλάχιστον 3 μήνες να δώσει πιστοποιητικό αναγνωρισης στον καθένα, από την στιγμή που κάποιος καταθέσει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ, το οποίο κυμαίνεται στα 180 ευρώ αν δεν κάνω λάθος

Κάποιος ο οποίος είναι ήδη στους πίνακες αναπληρωτών της γενικής εκπαίδευσης δεν μπορεί να καταθέσει το μεταπτυχιακό του στην Ειδική Αγωγή και να μπει στους οικείους πίνακες; Θα πρέπει να περιμένει την συγκεκριμένη προκήρυξη;

2
Σωτηρία κωδικούς πήρες?
πήρα κωδικούς πριν λίγες μέρες.... Ανέβηκαν κάποια μαθήματα στο moodle... τουλάχιστον το 610 που εγώ δήλωσα,το πρωί μπόρεσα να μπώ αλλά τώρα μάλλον έχει κολλήσει....
Το 610 το έχω δηλώσει και εγώ! Ακόμα δεν μπήκα. Τι έχει μέσα; Πληροφορίες;

3
Μου έστειλαν και εμένα κωδικούς αλλά η σελίδα του moodle δεν ανοίγει. Πιο μετά...δεν πρέπει να αγχωνόμαστε...!

4
Συμφωνώ απόλυτα με την julie_v. Δεν είναι σοβαρά πράγματα να μην μπορείς να παρακολουθήσεις μάθημα επειδή κάποιος άλλος πρόλαβε. Δεν είναι μπουζούκια που κάποιος άλλος έκλεισε τραπέζι πριν από εσένα.

5
Θεωρώ σχεδόν απαραίτητη την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας, οπότε σε αυτή την φάση είμαι 100% σίγουρος πως θα ακολουθήσω το σχήμα 7+πτυχιακή.
Θέλω να πιστεύω πως απλά δεν καταλάβαμε κάτι και θα έχουμε την δυνατότητα να φτιάξουμε το πρόγραμμα σπουδών που θέλουμε, μας καλύπτει και βάσει αυτού επιλέξαμε το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό.

6
Συνάδελφοι, οφείλω να ομολογήσω το άγχος μου για το κατά πόσο θα μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε τα μαθήματα που επιθυμούμε. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, δεν μας έχουν πει αν τα προσφερόμενα στο Εαρινό εξάμηνο 2013, θα προσφέρονται και στο Καλοκαιρινό. Είναι κάποια μαθήματα που θέλω να παρακολουθήσω απαραιτήτως και φοβάμαι πως αυτή η τακτική της προτεραιότητας δεν θα έχει όμορφα αποτελέσματα. Εύχομαι να μην συμβεί, και απλά να έχουμε την επιλογή που θέλουμε. Θα σας ενημερώσω για οτιδήποτε νεότερο.

7
για το εαρινο ειμαι. ισως ειναι με σειρα αιτησεων γιατι εγω εκανα προσφατα αιτηση οποτε σιγουρα ειμαι απο τις τελευταιες. να ρωτησω δηλαδη αν επιλεξεις 18μηνο ποσα μαθηματα παιρνεις και αντιστοιχα ποσα στο 12μηνο?
αυτοί σου δίνουν 2 παραδείγματα φοίτησης. στο 12 μηνο ξεκινάς με 3 μαθήματα κ 1 σεμινάριο κ στο 18μηνο με 2 μαθήματα. εγω π.χ. πήρα 1 μάθημα κ 1 σεμινάριο για το 18μηνο. κ αυτοί προτείνουν το 18μηνο για κάποιον εργαζόμενο
όταν σου τα στείλουν θα τα δεις αναλυτικά. μην ανησυχείς

Στο 18μηνο έχουν την επιλογή 2 μαθημάτων για αυτο το τετράμηνο. Δεν νομίζω πως αν κάνεις 18μηνο μπορεις να δηλώσεις σεμινάριο.

8
Μόλις είδα το μέιλ με τις επιλογές και έχω χαθεί. Δεν μου έχουν επισυνάψει την περιγραφή των μαθημάτων και δεν μπορώ να καταλάβω τι πρέπει να δηλώσω. Διαλέγουμε τα μαθήματα από του κορμού ή και από της κατεύθυνσης; 

9
Θα ακολουθήσετε το 12μηνο ή το 18μηνο πρόγραμμα; Ρώτησε κανείς αν μπορείς να αλλάξεις κατά την διάρκεια;

10
Ούτε μαζί μου επικοινώνησαν ακόμα.

11
Θα το ξεκινήσω και εγώ. Την Δευτέρα θα καταθέσω τα 400 ευρώ.  Εμείς που θα ξεκινήσουμε πριν πάρουν την έγκριση του 12μηνου θα έχουμε την αναγνώριση; Λογικά ναι, αλλά στην Ελλάδα πολλά βλέπουμε να συμβαίνουν. Καλή μας αρχή, κουράγιο και επιτυχία.

12
Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί υπάρχει τόσο μένος με το μεταπτυχιακό της Λευκωσίας. Μακάρι να παρέχονταν τέτοια δυνατότητα εκπαίδευσης και από ελληνικό πανεπιστήμιο και είμαι σίγουρος πως το μεγαλύτερο ποσοστό θα το προτιμούσε. Κοιτάζοντας το πρόγραμμα σπουδών καθώς και τους διδάσκοντες δεν βλέπω κάτι άσχημο και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ορισμένοι εξοργίζονται. Το να προσπαθεί το πανεπιστήμιο να καλύψει τις ανάγκες των φοιτητών του είναι προς τιμήν του. Έχοντας κάνει ήδη ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό δεν μπορώ να καταλάβω την ελληνική μανία για μεταπτυχιακά 2 ετών και αδυνατώ ειλικρινά να κατανοήσω την έννοια της συνέντευξης. Τι σημαίνει συνέντευξη για να γίνεις δεκτός στην προσφορά γνώσης; Μήπως έχει να κάνει με το αν είσαι οικείος τους, αν είσαι κάποιος που θέλει να συνεχίσει για διδακτορικό και αποτελείς απειλή; Δεν μπορώ να κατανοήσω κάτι τέτοιο.
Τα δίδακτρα στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι ιδιαίτερα λιγότερα, ζητούν φυσική παρουσία που για ορισμένους από την επαρχία είναι δύσκολο γιατί μεταφράζεται σε ενοίκιο, λογαριασμούς κτλ. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν χωλαίνει σε κάτι.
Οι λόγοι που κάνει ο καθένας το μεταπτυχιακό του είναι προσωπικά δικοί του. Δεν με αφορά αν γίνεται για την γνώση, τον διορισμό ή επειδή δεν έχει πώς αλλιώς να αξιοποιήσει τα χρήματά του.
Όσο για τον διορισμό που κατακρίνετε ορισμένοι, να πω πως θα προτιμούσα το παιδί μου να έχει έναν δάσκαλο/καθηγητή που έχει κάνει ένα μεταπτυχιακό στην ΕΑ και έχει 2-3 παραπάνω γνώσεις από κάποιος που εργάζεται σήμερα στην ΕΑ και προέρχεται από τα σεμινάρια 400 ωρών ή κάτι τέτοιο. Δίνω συγχαρητήρια σε αυτούς που να για διοριστούν και για να ζήσουν από την δουλειά τους δεν καταφεύγουν σε πολιτικούς και βύσματα, αλλά επενδύουν τα λεφτά και τον προσωπικό τους χρόνο και τον κόπο στο να πάρουν ένα ακόμα «χαρτί» όπως λέτε.
Μακάρι όλοι οι εκπαιδευτικοί να ήθελαν να μαζέψουν χαρτιά και να μην αναλώνονται σε μικρότητες εντός και εκτός σχολικής αίθουσας.

13
συμφωνώ και να φανταστείς δεν υπάρχουν και οργανικές νομίζω στα σμεα ασεπ στην ειδική ακόμα τον περιμένουμε να βγει από 2010 και πολλοί απ'ότι έχω καταλάβει μπορεί να παρακλουθούν ήδη της Βουλγαρίας και της Κύπρου και γράφουν διάφορα για να μπερδεύουν και να ανστατώνουν τους άλλους μην τους φάνε τις απειροελάχιστες θέσεις δεν φθάνει που δίνουν και υπέρογκα ποσά τέτοιες εποχές

Υπάρχουν κάποιες οργανικές σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ (εγώ έχω μία από αυτές).

Από αυτό, όμως, μέχρι την πληθώρα των κατόχων και φοιτητών μεταπτυχιακών οι οποίοι έχουν ήδη γίνει (ή γίνονται τώρα) αντικείμενα εκμετάλλευσης και οικονομικής αφάιμαξης, από πανεπιστήμια που κάθε μέρα έχουν και ένα διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών..........

ΔΕΝ πρόκειται να απορροφηθούν όλοι! Και βάζω το χέρι μου στη φωτιά γι' αυτό. Μπορεί να απορροφηθούν κάποιες τεχνικές ειδικότητες, αλλά νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, φιλόλογοι, ξενόγλωσσοι....... Αν ήμουν στη θέση τους, ειλικρινά δεν θα το έκανα, και με τέτοιες γελοίες συνθήκες σπουδών

Οι συνθήκες σπουδών δεν μου φαίνονται γελοίες και δεν νομίζω πως ένα πρόγραμμα που προσφέρεται στην ελληνική γλώσσα και εξ ορισμού θα το παρακολουθήσουν Κύπριοι και Έλληνες (κυρίως το εξ αποστάσεως) είναι κακό αυτοί που το προσφέρουν να εξασφαλίζουν αναγνώριση από την χώρα από την οποία θα προέρχονται όλοι οι φοιτητές.
Θεωρώ πως το πρόβλημα με το 12μηνο 18μηνο βγαίνει από το άγχος όλων να προλάβουν να το τελειώσουν πιο γρήγορα για να εξασφαλίσουν μια καλύτερη θέση. Λυπηρό μεν, αλλά ελληνική πραγματικότητα χρόνια τώρα.
Δεν νομίζω πως η ποιότητα του εν λόγω μεταπτυχιακού έχει προλάβει ή θα προλάβει να αλλάξει μέσα σε λίγους μήνες.

14
Αν κατάλαβα καλά το πρόβλημα είναι αν αναγνωρίζεται και το 12μηνο πρόγραμμα. Κοιτάζοντας τις προυποθέσεις από το ΔΟΑΤΑΠ για τα εξ αποστάσεως βλέπω να λέει ότι

"Αναγνώριση Σπουδών εξ Αποστάσεως
 
Η ισοτιμία των τίτλων που απονέμονται από Ιδρύματα τύπου «ανοικτού πανεπιστημίου», «σπουδών εξ αποστάσεως» και «εξωτερικών πτυχίων» αναγνωρίζεται υπό τον όρο ότι τα συγκεκριμένα Ιδρύματα έχουν ειδικό πρόγραμμα σπουδών για τον σκοπό αυτό (Ν.3328/2005, αρθ.4, παρ.1α ). Ειδικότερα, αν το πρόγραμμα παρέχεται από Ίδρυμα που προσφέρει σπουδές τακτικής παρακολούθησης και εξ αποστάσεως σπουδές θα πρέπει το εξ αποστάσεως πρόγραμμα να προσφέρεται και με συμβατικό τρόπο και με τα ίδια ποιοτικά χαρακτηριστικά.
 
Επίσης, σύμφωνα με τον προαναφερθέντα Νόμο :
•   «Ολόκληρη η διαδικασία παροχής τέτοιου τύπου προγράμματος γίνεται αποκλειστικά από το ίδρυμα και όχι από άλλο με οποιονδήποτε τρόπο συνεργαζόμενο με αυτό ίδρυμα». Εξαίρεση αποτελεί η χρήση- και μόνον- χώρου στην ημεδαπή ως εξεταστικού κέντρου, που προσδιορίζεται από το ίδιο το Ίδρυμα της αλλοδαπής.
•   Η διάρκεια των σπουδών και οι όροι αξιολόγησης, προαγωγής και αποφοίτησης των σπουδαστών  πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις των πανεπιστημίων της ημεδαπής και ειδικότερα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π).
 
Ειδικότερα, το πρόγραμμα θα πρέπει :
•   να περιλαμβάνει  γραπτές ή προφορικές εξετάσεις δια ζώσης/in presentia (εκτός των εργασιών ) των οποίων η επίβλεψη και η αξιολόγηση γίνεται από το επιστημονικό προσωπικό του εν λόγω ιδρύματος.
•   οι καθηγητές/αξιολογητές/επιβλέποντες του προγράμματος να είναι μέλη ή επίσημοι εξωτερικοί συνεργάτες του ακαδημαϊκού προσωπικού του ιδρύματος .
 
Τέλος, σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ του ΔΟΑΤΑΠ, η «ισοτιμία και αντιστοιχία» τίτλων που έχουν αποκτηθεί με την διαδικασία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χορηγείται μόνον εφόσον υπάρχει αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών στο Ε.Α.Π και κατόπιν σύγκρισης του προγράμματος σπουδών της σχολής στην ημεδαπή με αυτό της σχολής στην αλλοδαπή. Σε κάθε περίπτωση ισχύει ότι για αναγνώριση της αντιστοιχίας με σχολές 4ετούς φοίτησης στην ημεδαπή απαιτείται συνεκτίμηση βασικού και μεταπτυχιακού τίτλου. Η συνεκτίμηση αφορά σε τίτλους που έχουν αποκτηθεί με σπουδές «όμοιου τύπου» (ή εξ αποστάσεως ή συμβατικά).  Τόσο οι προπτυχιακοί τίτλοι  όσο και οι μεταπτυχιακοί αναγνωρίζονται ως ισότιμοι προς τους απονεμόμενους από το Ε.Α.Π .

Νομίζω στο ΕΑΠ τα μεταπτυχιακά είναι 2 χρόνια, οπότε και πάλι το 18μηνο δεν θα μας κάλυπτε αν είναι όντως έτσι.
Αισθάνομαι πως κάποιος ο οποίος θέλει να αποκτήσει γνώσεις πάνω στην ΕΑ και στην συνέχεια να χρησιμοποιήσει το πτυχίο του όπως αυτός κρίνει σωστά, θα το κάνει είτε είναι 12μηνο, είτε 18μηνο.  Στην περίπτωση αυτών που θα ξενικήσουν τον Φεβρουάριο είτε είναι 12μηνο, είτε 18μηνο λίγη σημασία έχει γιατί αν θέλουν να το χρησιμοποιήσουν για εργασία στα σχολεία, δεν θα προλάβουν το σχολικό έτος 2013-2014, οπότε είναι το ίδιο πράγμα το 12μηνο ή 18μηνο. Στην τελική κατά την διάρκεια των σπουδών θα ανακοινωθεί αν αναγνωρίζεται το 12μηνο πρόγραμμα και όλα καλά.
Στο πιστοποιητικό εισδοχής γράφει πως η κανονική διάρκεια του προγράμματος είναι 3 Τετράμηνα Πλήρους Φοίτησης ή μέχρι 4 χρόνια μερικής φοίτησης.
Σε όλα τα προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου (και στο εξωτερικό αλλά και στο ΕΑΠ μπορείς κατά την διάρκεια των σπουδών σου από πλήρους φοίτησης να το κάνεις μερικής.
Αν με ρωτάνε αν είναι εμπόριο πτυχίων, η απάντησή μου είναι Ναι! Αν με ρωτάτε αν και τα ελληνικά πανεπιστήμια (Βόλος, Αθήνα κτλ) δεν το έχουν ως εμπόριο Ναι! θα σας απαντήσω πάλι. Σημασία έχει κατά την διάρκεια να λάβεις γνώσεις και βιβλιογραφία που να μπορέσει να σε βοηθήσει στο επάγγελμά σου.
Προσωπικά θεωρώ χαζό να αναλωνόμαστε αν είναι 12 ή 18 μήνες. Σημασία έχει η ποιότητα των σπουδών, ποιοι σε διδάσκουν και τι σε διδάσκουν. Θεωρώ πως αν το 18μηνο έχει πάρει έγκριση λογικά θα πάρει και το 12μηνο. Επαναλαμβάνω πως για αυτούς που θα ξεκινήσουν Φεβρουάριο λίγη σημασία έχει στην πράξη.
Για οτιδήποτε νεώτερο ενημερώστε και εμένα.
Ευχαριστώ πολύ.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159796
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 446
Σύνολο: 452

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.