Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dimmag

Σελίδες: 123 ... 6
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Μάιος 09, 2017, 08:44:10 μμ »
Dimmag οι μόνες υπηρεσίες που δεν εξαιρούνται άρα εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου κινητικότητας είναι τα αει και τει (όχι οι άλλες που δεν περιλαμβάνονται στη χτεσινή εγκύκλιο) αυτό αναφέρεται ρητά στην εφαρμοστική που παρέθεσα παραπάνω.

Εγώ λέω ότι η εγκύκλιος βγήκε για αποσπάσεις σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 19 του ν.4440/2016 δηλαδή για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών που διενεργούνται με ειδικές
διατάξεις σε υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και
διατηρούνται σε ισχύ δηλαδή για υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ. Πρέπει να ξεκαθαριστεί ποιες θεωρούνται υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ. Διαφορετικά ο αποσπασμένος εκτός του άρθρου 19  θα πρέπει να πληρώνεται από το φορέα υποδοχής και τα λοιπα που ορίζει ο νόμος. Δεν μιλάμε για μετατάξεις. Τα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν είναι υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ σίγουρα. Το ΚΕΓ που αναφέρθηκε παραπάνω είναι ή δεν είναι; Αν δεν είναι πρέπει ο αποσπασμένος να πληρώνεται από ΚΕΓ και όχι την οργανική του...μεταφορά πίστωσης κλπ ...άλλες διαδικασίες.

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Μάιος 09, 2017, 06:14:23 μμ »
Στην εγκύκλιο αποσπάσεων 2017-18 σε υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας δεν περιλαμβάνονται αποσπάσεις σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, και σε Ακαδημία Αθηνών, Δημόσιες Βιβλιοθήκες, Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., Γ.Α.Κ., Δημόσια ΙΕΚ, Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., Ι.Ε.Π., Ι.Κ.Υ., Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., Ι.Τ.Υ.Ε.–ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ, Κ.Ε.Γ., Π.Ε.Κ., Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος, Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, Ιερές Αρχιεπισκοπές, Ιερές Μητροπόλεις...

Υπάρχει πρόβλημα από το νόμο 4440/2015 (κινητικότητας) και γιαυτό περιλαμβάνει μόνο Υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ που εξαιρούνται από 4440/2016 (άρθρο 19, παρ. 2 του Ν. 4440/2016 (224/Α΄)) βλέπε στα έχοντας υπόψιν.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Αύγουστος 06, 2016, 11:07:54 πμ »
Υπάρχουν 9 άτομα διπλά
πχ 156680 ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕ03 ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ Γ ΑΘΗΝΩΝ Βθμια 74,167   
201654 ΛΕΓΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΠΕ02 Α ΑΘΗΝΩΝ Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Βθμια 28   
άρα οι αποσπάσεις είναι 2032 και όχι 2041 βάσει μορίων

4
Θα μείνει ίδια με την ύλη του 15-2016 με πολύ μικρές αλλαγές (κυρίως θεωρία αποδείξεις), μιλάμε για Γ΄λυκείου. Θα ανακοινωθεί σύντομα πιστεύω.

5
Δείτε και αυτό
Τα εννέα πορίσματα του Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης
3)    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
....Ως μεταβατικό μέτρο, η εισαγωγική εκπαίδευση θα απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς που έχουν επιτύχει στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ (εξετάσεις που πρέπει να αναπροσδιοριστούν τόσο ως προς το περιεχόμενο, όσο και ως προς την μορφή τους). Θα είναι διετής, θα ισχύει τόσο για τους εκπαιδευτικούς της α/βάθμιας όσο και της β/βάθμιας και θα έχει σκοπό να τους εκπαιδεύσει στην υλοποίηση του νέου οράματος για το σχολείο. Στόχος της εισαγωγικής εκπαίδευσης και της επιμόρφωσης είναι η χρήση ψηφιακής τεχνολογίας και υλικού, η παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού και προγραμμάτων, η αξιοποίηση της εικόνας και του ήχου στα μαθήματα, η συμμετοχή μαθητών με αναπηρία στην τάξη, η συμμετοχή παιδιών διαφορετικής εθνοτικής προέλευσης και διαφορετικού πολιτισμού, η δημιουργία κοινοτήτων μάθησης, η διασύνδεση των γνωστικών πειθαρχιών. Μετά το πέρας της επιτυχούς διετούς εκπαίδευσης οι εκπαιδευτικοί θα εντάσσονται οργανικά στην εκπαίδευση.
.....Πάντως, το διετές πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης θα μπορούσε να εισαχθεί από τον Σεπτέμβριο.

6
Δημοτικό / Απ: Μια βοήθεια στα μαθηματικά
« στις: Απρίλιος 02, 2016, 03:54:28 μμ »
Ήταν προφανές ότι υπήρχε λάθος στις απαντήσεις.

Μια επισήμανση μόνο επειδή είδα ότι πολλοί κάνουν τη διαίρεση με το 4.

Ισχύει, το υπόλοιπο της διαίρεσης ενός αριθμού με το 4 είναι το υπόλοιπο των 2 τελευταίων ψηφίων του με το 4. Παράδειγμα το υπόλοιπο της διαίρεσης του αριθμού 67788653329782915 με το 4 είναι ίδιο με το υπόλοιπο του 15 με το 4 δηλαδή 3

7
Δημοτικό / Απ: Μια βοήθεια στα μαθηματικά
« στις: Μάρτιος 21, 2016, 07:56:46 πμ »
μου έφυγε  κατά λάθος και στη θέση 2015 το υπόλοιπο της διαίρεσης 2015/4 που είναι 3 άρα ίδιο με το 3

8
Δημοτικό / Απ: Μια βοήθεια στα μαθηματικά
« στις: Μάρτιος 21, 2016, 07:35:27 πμ »
Ίδια ζεύγη είναι  1-5, 2-6, 3-7, κοκ άρα 4-8  οπότε ο στη θέση 8 είναι το Δ ίδιο με τη θέση 4

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2014, 07:14:02 μμ »
Πρωτη μου φορα βλεπω τοσες ανακλησεις .Σημερα 100 περίπου ανακλησεις αποσπασεις αποα ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και μαλιστα μακρινα.Εχει κανείς καποια πληροφορια;
Οι περισσότεροι είχαν πάρει απόσπαση και σε Φορέα ήταν δηλαδή διπλές

10
ΠΕ03 Μαθηματικός με οργανική στη Θεσπρωτία ζητώ αμοιβαία μετάθεση για Αθήνα.

11
Αν προσέξεις λίγο καλύτερα, θα δεις ότι δεν συγκρίνω ανόμοια πράγματα.
Και στις δύο μορφές υπολογίζω το ποσοστό κέρδους σε σχέση με το κόστος (το συνολικό κόστος). Απλώς, όταν δεν θέλει επισκευή, το συνολικό κόστος ταυτίζεται με την τιμή αγοράς.

Και στο εμπόριο, αν και δεν έχω άμεση σχέση, νομίζω ότι στον υπολογισμό του περιθωρίου κέρδους λαμβάνονται υπόψιν όλα τα κόστη που σχετίζονται με το συγκεκριμένο προϊόν.

Να σου δώσω ένα παράδειγμα από μια κουβέντα που είχα πρόσφατα με έμπορο πλακιδίων.
Τα πλακάκια που πωλούνται 10EUR/m^2 έχουν τιμή αγοράς για τον έμπορο 1EUR/m^2.
Αυτός ο έμπορος δουλεύει με 900% κέρδος;;;

Όχι, γιατί 3EUR/m^2 είναι τα μεταφορικά από Ιταλία και κανά δίφραγκο είναι οι φόροι, ανεβάζοντας στο κόστος αγοράς στα 6 (ας πούμε). Τώρα τα 10-6=4 δεν είναι καθαρό κέρδος, γιατί πρέπει να επιμερίσεις μισθούς υπαλλήλων, ενοίκιο, ρεύμα, κλπ, αλλά αυτά τα έξοδα δεν είναι άμεσα συσχετισμένα με το προϊόν.

Εγώ καταλαβαίνω ότι το περιθώριο κέρδους από την πώληση είναι τα 4, δηλαδή 66%.

Και για να το κάνω πιο σαφές, σχετικά με το παράδειγμά μας. Ας πούμε ότι ο έμπορος αγοράζει ένα στουκαρισμένο αμάξι με 500 και δίνει άλλα 4.500 για να το φτιάξει. Αν δουλεύει με 10%, πόσο θα το δώσει; 5.050? Εγώ λέω 5.500.
Λέμε διαφορετικά πράγματα
εξηγώ και δεν θα επανέλθω
Η εξίσωση "κέρδος=ποσοστό κέρδουςΧ(τιμή αγοράς + έξοδα)
=ποσοστό κέρδουςΧτιμή αγοράς + ποσοστό κέρδουςΧέξοδα" υπολογίζει κέρδος και στα έξοδα και είναι λάθος
Δηλαδή είναι λάθος όπως υπολογίζεις την τιμή πώλησης
"τιμή πώλησης=τιμή αγοράς+ποσοστό κέρδουςΧτιμή αγοράς + ποσοστό κέρδουςΧέξοδα επισκευής"

12
Έτσι όπως είναι διατυπωμένο το πρόβλημα, η σωστή απάντηση είναι 35.310.
Το αυτοκίνητο το αγόρασε 32.100, θα το πουλούσε 1,1x32.100=35.310 και θα είχε 10% κέρδος.

Με το επιπλέον έξοδο, όμως, το κέρδος του (35.310-32.100-900=2.310) είναι το 7% του ποσού που ξόδεψε για να το πάρει και να το φτιάξει.

Εξηγώ τη λύση:
Ας πούμε ότι το αγόρασε x, οπότε η τιμή πώλησης είναι 1,1x (αφού υπολόγιζε ότι θα βγάλει 10%)
Τελικά όμως το αμάξι του κόστισε x+900 και κέρδισε 7%, οπότε η τιμή πώλησης είναι 1,07(x+900).

Επειδή η τιμή πώλησης δεν άλλαξε από το επιπλέον έξοδο (αλλά μειώθηκε το κέρδος του) αυτά τα δύο είναι ίσα.
Άρα:
1,07(x+900)=1,1x  <=> 0,03x=963 <=> x=32.100  (Τιμή αγοράς).

Τελική τιμή : 1,1x32.100 = 1,07(32.100+900) = 35.310

Και ΟΧΙ, δεν πρέπει να το βάλετε σε α' γυμνασίου, εκτός κι αν σκοπεύετε να το διορθώσετε λάθος!
Μερικές παρατηρήσεις
Το 10% και το 7% νομίζω ότι πρέπει να αναφέρεται στο ίδιο ποσό γιατί ανόμοια πράγματα δεν συγκρίνονται.
Το (μικτό) κέρδος υπολογίζεται πάντα στην τιμή αγοράς και μετά αφαιρούνται τυχόν έξοδα πωλήσεων, δεν προσθέτουμε δηλαδή στη τιμή αγοράς μεταφορικά, επισκευές, διαφήμηση, κλπ
Οι επισκευές είναι κόστος πωλήσεων (πρέπει να το σουλουπώσεις για να το πουλήσεις), θα μπορούσε να έχει πχ και 100 ευρώ έξοδα παράδοσης στον πελάτη. Τα 100 αυτά ευρώ έπρεπε να πάνε στο κόστος απόκτησης?
Δηλαδή το 10% είναι το μικτό κέρδος και το 7% το καθαρό.
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η πολιτική του εμπόρου είναι να πουλάει με (μικτό) κέρδος 10% επί της τιμής αγοράς (σταθερό ποσοστό) ενώ το καθαρό κέρδος μεταβάλλεται ανάλογα με τα έξοδα.
Αν αναφερόταν όμως όροι μικτό και καθαρό κέρδος θα έπρεπε να γίνει και το αντίστοιχο μάθημα....
αρκούσε μια διευκρίνηση ότι τα ποσοστά υπολογίζονται στην τιμή αγοράς.
Τέτοια προβλήματα η γενιά μου τα έκανε στο Δημοτικό.
Τα παιδιά δεν μαθαίνουν να σκέφτονται με ασκήσεις (πράξεων) αλλά με προβλήματα άρα δεν είναι κακό να χρησιμοποιούν κομπιουτεράκι (για πράξεις) στα προβλήματα κάτι που κάνουμε όλοι στην καθημερινή μας ζωή.
Πρέπει να προσέχουμε την διατύπωση των προβλημάτων ώστε να μην δημιουργούνται παρερμηνείες.
πχ Η διατύπωση θα μπορούε να ήταν η εξής:
"Ένας έμπορος αγόρασε ένα αυτοκίνητο και το πούλησε με κέρδος 10% (επί της τιμής αγοράς). Όμως χρειάστηκε να το επισκευάσει και ξόδεψε 900 €. Έτσι το καθαρό κέρδος του περιορίστηκε στο 7% (επί της τιμής αγοράς). Ποιά ήταν η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου και ποιά η τελική τιμή πώλησης; "
ή
"Ένας έμπορος πουλάει αυτοκίνητα με κέρδος 10% (επί της τιμής αγοράς). Για ένα  αυτοκίνητο όμως χρειάστηκε να κάνει επισκευές και ξόδεψε 900 €, έτσι το καθαρό κέρδος του περιορίστηκε στο 7% (επί της τιμής αγοράς). Ποιά ήταν η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου και ποιά η τελική τιμή πώλησης; "

13
Σχολική ζώνη / Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« στις: Ιούλιος 04, 2012, 07:19:50 μμ »
Μα η λογική της "ήσσονος προσπάθειας" κυριαρχεί παντού .... θα έμεναν απ' έξω τα σχολεία;

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2012
« στις: Ιούνιος 04, 2012, 08:58:18 μμ »

Είναι απλό. Δηλώνεις όλα τα σχολεία που σε ενδιαφέρουν με την αντίστοιχη σειρά, ανεξάρτητα αν υπάρχουν ή όχι στα κενά.
Μπορεί να προκύψει κενό από «καραμπόλα» λόγω βελτίωσης.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159421
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 263
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 284
Σύνολο: 298

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.