Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Kotsios

Σελίδες: 123 ... 8
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 05:43:11 μμ »
Καλό πάντως θα ήταν μην απαντάει κανείς πλέον του στεμπ ή έχει αντίστοιχες απόψεις με τον στεμπ σε αυτό το θέμα,γιατί βλέπω λαμβάνεται ως αφορμή από μερικούς να βγάλουν το μένος τους ενάντια στον στεμπ.

Έτσι και αλλιώς το δικαστήριο θα αποφασίσει

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 05:30:28 μμ »
Ότι ήταν να ειπωθεί για το θέμα ειπώθηκε.Οι θιγόμενοι τώρα κάνουν προσωπικές επιθέσεις σε καθέναν που εκφέρει αντίθετη άποψη.
Βάλτε τίτλο στο θέμα "Δικαστήριο ΠΕ20-Αυτοματιστές που μόνο οι διορισμένοι-αυτοματιστές θα μιλάνε".

Homeboy απαντάς με προσωπικές επιθέσεις στα τελευταία μηνύματα,πιστεύω ότι σου έκανε και παρατήρηση ο ιδιοκτήτης του forum.

Η άποψη μου για το θέμα είναι αυτήν:
Τα τμήματα αυτοματισμού/τοπογραφίας δεν πρέπει να εντάσσονται στην Πληρορφορική

Tώρα αν κάποιος αυτοματιστής τώρα προσβάλλεται που δεν τον συμπεριλαμβάνουν σε κάποιο άλλο κλάδο είναι δικό του το πρόβλημα.

Και το forum αναφέρεται ως η κοινότητα των Εκπαιδευτικών,όχι ως forum κοινότητα των Αυτοματιστών".

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 04:56:09 μμ »
Επειδή όπως είπα είμαι εξωτερικός παρατηρητής στο όλο θέμα με προσωπική όμως άποψη γι'αυτό,
δεν πρόκειται να συνεχίσω να απαντώ στο παρών θέμα.

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 04:36:51 μμ »
Και για να τελείωσω, για να πει κάποιος ότι ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες πληροφορικής θα πρέπει αυτό το τμήμα να έχει θεωρητικό τομέα στην πληροφορική (το ΗΜΤΥ δεν ασχολείται με αυτά). Δηλαδή μαθήματα σχετικά με πολυπλοκότητα, θεωρία αναδρομής, υπολογισιμότητα (Θεωρία υπολογισμού), Μεταγλωττιστές, συναρτησιακό προγραμματισμό με λ-λογισμό κλπ και πολλά άλλα.
    Το ότι κάποιος ξέρει ή νομίζει ότι ξέρει προγραμματισμό δε σημαίνει τίποτα. Όπως οι μαθηματικοί και οι φυσικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία και αυτό είναι που τους κάνει επιστήμονες έτσι και οι πληροφορικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία της δικής τους επιστήμης. Ο ηλεκτρολόγος δεν είναι φυσικός, ούτε ο οικονομολόγος είναι μαθηματικός και σίγουρα ο προγραμματιστής δεν είναι απαραίτητα επιστήμονας.
Πολύ σωστός.

Πάντως μόνο το πρόγραμμα σπουδών δεν λέει πολλά για την ποιότητα σπουδών σε ένα τμήμα.
Αυτό είναι συνάρτηση:
1.Διδακτικού προσωπικού
2.Επίπεδο των φοιτητών
3.Κύρος του πανεπιστημίου

Γενικά δεν μπορείς να κρίνεις εύκολα την ποιότητα ενός άλλου τμήματος πέρα από αυτό που έχεις βγάλει αν δεν έχεις κάποια άμεση σχέση με αυτό.(πχ να κάνεις μάθημα σε αυτό)
Μία διαφορά που βλέπω εγώ στα τεί/αεί είναι ότι στα τεί οι καθηγητές προβληματίζονται για την ικανότητα των φοιτητών και κόβουν τα μαθήματα στα μέτρα τους.Αυτό δεν γίνεται στα πανεπιστήμια που απαιτείται ο φοιτητής να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις της σχολής.Το κατώτατο ακρότατο γνώσης προκειμένου να περάσεις ένα μάθημα διαφοροποιείται ανάλογα με την σχολή.Άλλο πχ σήματα και συστήματα στο τεί πληροφορικής αθήνας και άλλο στο καποδιστριακό και ας έχουν τον ίδιο τίτλο.Για να μπορέσεις να κρίνεις πάντως όπως είπα πρέπει να έχεις σχέση και με το τμήμα το οποίο κρίνεις.Όχι κρίνοντας από αυτά που σου λένε άλλοι.Αν τελειώσεις ένα τμήμα και κάνεις ένα μεταπτυχιακό σε κάποιο άλλο είσαι σε θέση να συγκρίνεις την ποιότητα των δύο τμημάτων.

Κοίτα να δεις τι μπορεί να ξεθάψει κανείς! Ώστε "εξωτερικέ παρατηρητή" δεν μπορείς να κρίνεις. Τότε γιατί το κάνεις; Ας σε κρίνουν λοιπόν τα λεγόμενά σου...

Άκου εξωτερικός παρατηρητής. Τέλος πάντων. Είμαι σίγουρος ότι θα ακουστούν αρκετά τέτοια νόστιμα ως τον Οκτώβρη.

Έχεις πλάκα πάντως homeboy με τις ατομικές επιθέσεις που κάνεις.

Δεν χρειαζότα να ψάξεις πολύ τα ίδια λέω και λίγα μηνύματα πιο πριν.

Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να  σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.

Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....

Λέγοντας εξωτερικός παρατηρητής εννοώ ότι δεν θα κερδίσω τίποτα είτε διατηρηθεί είτε καταργηθεί το πδ.

Εσύ homeboy τί είσαι ??? Σε καμία περίπτωση δεν απαντάς ως moderator τουλάχιστον στο παρών θέμα.



5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 04:26:19 μμ »
Παράθεση
Απο τα παραπάνω φαίνεται ότι δεν έχεις καμια σχεση με εκπαίδευση.... Όσοι έχουν διδάξει σε ΤΕΕ πληροφορική, σε τμήματα με "κακούς" μαθητές (παντελώς αδόκιμος  ο όρος, αλλά καταλαβαίνουν όλοι πως το εννοώ), σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, με οικογενειακά προβλήματα (κάτι που τείνει να γίνει ο κανόνας) καταλαβαίνουν τί λέω. Οι επιστήμονες στα ΑΕΙ. Στα σχολεία (Δημοτικά - Γυμνάσια - Λύκεια) ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ.

Βασικά γιατί όχι και παιδαγωγοί και στα αει-τει.Δεν υπάρχουν φοιτητές με μαθησιακές δυσκολίες εκεί???(Ειδικά με το σύστημα εξετάσεων που υπάρχει τώρα οι μαθητές των τεε που παιρνάνει σε τει δυσκολεύονται στα μαθηματικά,φυσική κτλ).Δεν υπάρχουν φοιτητές με κοινωνικά,οικογενειακά προβλήματα στο πανεπιστήμιο???Αν θέλουν να αντιμετωπίσουν τέτοια προβλήματα να προσλάβουν ειδικό προσωπικό όπως γίνεται στην Αμερική.(να προσλάβουν ψυχολόγους και εξειδικευμένους επιστήμονες στα προβλήματα μάθησης)

Εσύ φυσικά ως αυτοματιστής αφού έγινες(αυτόματα) πληροφορικός λες φαίνεται γιατί να μην γίνω(πάλι αυτόματα) και παιδαγωγός,αφού όλα επιτρέπονται.



6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 04:11:57 μμ »
Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Στο σχολείο ναι,από τους δασκάλους,στο γυμνάσιο,λύκειο κυρίως παρέχονται στα παιδιά επιστημονικές γνώσεις.(αν φυσικά το κατάλαβες αυτό τα χρόνια που ήσουν εκεί).Γι'αυτό και δεν υπάρχει καθηγητής παντογνώστης όπως στο δημοτικό ο δάσκαλος.

Δεν θα αναφερόμουν στο ζήτημα αλλά επέλεξες να γενικεύσεις ένα παράδειγμα ασχετοσύνης που είδες στο σύνολο των αει.

Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να  σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.

Αλλά τι κάθομαι και συζητάω εσείς είστε ικανοί να συμμαχήσετε και με τον διάολο τώρα για να κρατήσετε τις θέσεις σας και δημιουργείτε ένα τεχνητό πανικό στο forum.Θα κάνετε σύλλογο με τους αυτοματιστές,τοπογράφους???? Μα πόσο ηλίθιοι είστε μερικοί εδώ μέσα.Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τους τε πληροφορικής.Αλλά τι σας νοιάζει μέχρι το Οκτώβρη θα τον κρατήσετε ,μετά δεν γ...ε νέοι εμείς καβαντζωθήκαμε....

Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....

Θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμα μία φορά τον κο Kotsio για τα καλά του λόγια, και για την ουσιαστική συμβολή του σε έναν εποικοδομητικό διάλογο που ο ίδιος μ' αυτά που λέει στηρίζει και προωθεί, ενώ εμείς οι υπόλοιποι υποβιβάζουμε σε ένα επίπεδο που του είναι δύσκολο όχι να το παρακολουθήσει, αλλά πρώτα απ' όλα να το καταλάβει.

Έρε τι άλλο έχουμε να ακούσουμε εδώ μέσα. Φυσικά τους χαρακτηρισμούς για ακόμα μία φορά σου τους επιστρέφω στο ακέραιο. Ειλικρινά πάντως δεν μπορώ να καταλάβω την αναστάτωση και τη σύγχυση σου. Από τη μία μιλάς για όλους τους πτυχιούχους των ΤΕΙ και δίνεις την εντύπωση ότι είσαι πτυχιούχος ΑΕΙ, από την άλλη καταφέρεσαι μόνο κατά του Αυτοματισμού και από ότι μπορώ να καταλάβω και κάποιων άλλων σχολών του 268. Εάν έχεις λοιπόν κάτι να πεις, πες το ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές. Μην έχεις πάντως την παραμικρή υποψία ότι με αυτά που λες μπορείς να πείσεις κανέναν. Βρες επιχειρήματα, βάλε τα σε μια σειρά, εξέθεσε τα, χωρίς ύβρις και στόμφο, και μόνο τότε μπορεί να σε πάρουμε στα σοβαρά. Να με συμπαθάς αλλά μου θυμίζεις έναν άλλο που πριν από λίγες μέρες έλεγε τα ίδια. Η μόνη διαφορά που μπορώ να βρω είναι ότι εσύ βρίζεις πιο συγκρατημένα. Για να δούμε... Μείνε ψύχραιμος, αφού όπως λες δεν θίγεσαι προσωπικά από το όλο θέμα του προεδρικού, και χρησιμοποίησε ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ και όχι ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ. Ή μήπως δεν είσαι αυτός που έχεις αφήσει να εννοηθεί... Ε;

Μιλάς για επιχειρήματα,τα οποία προφανώς εσύ δεν έχεις.Εγώ είμαι έξωτερικός παρατηρητής οπότε τα βλέπω πιο καθαρά τα πράγματα.
Τώρα αν εσύ είσαι αυτοματιστής που έχεις διορισθεί ότι και επιχείρημα να σου θέσω δεν πρόκειται ούτε να το δεχτείς ούτε να το καταλάβεις.




7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 03:18:42 μμ »
Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Στο σχολείο ναι,από τους δασκάλους,στο γυμνάσιο,λύκειο κυρίως παρέχονται στα παιδιά επιστημονικές γνώσεις.(αν φυσικά το κατάλαβες αυτό τα χρόνια που ήσουν εκεί).Γι'αυτό και δεν υπάρχει καθηγητής παντογνώστης όπως στο δημοτικό ο δάσκαλος.

Δεν θα αναφερόμουν στο ζήτημα αλλά επέλεξες να γενικεύσεις ένα παράδειγμα ασχετοσύνης που είδες στο σύνολο των αει.

Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να  σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.

Αλλά τι κάθομαι και συζητάω εσείς είστε ικανοί να συμμαχήσετε και με τον διάολο τώρα για να κρατήσετε τις θέσεις σας και δημιουργείτε ένα τεχνητό πανικό στο forum.Θα κάνετε σύλλογο με τους αυτοματιστές,τοπογράφους???? Μα πόσο ηλίθιοι είστε μερικοί εδώ μέσα.Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τους τε πληροφορικής.Αλλά τι σας νοιάζει μέχρι το Οκτώβρη θα τον κρατήσετε ,μετά δεν γ...ε νέοι εμείς καβαντζωθήκαμε....

Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....



8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 30, 2007, 10:57:16 μμ »
ΥΓ. Υπάρχει περίπτωση οι ΠΕ19 καθηγητές (και νέοι τη ηλικία - για να μη λέτε ότι ήταν Θεολόγοι) να μη μπορούν να επισκευάσουν εκτυπωτή και τελικά να τον επισκευάζει η αναπληρώτρια φιλόλογος του σχολείου??? Κι όμως!!! Αλλά ξέχασα... αυτή είναι απόφοιτος ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ...  ;D
Πουθενά στο πρόγραμμα σπουδών των πανεπιστημίων δεν αναφέρεται ότι στο τέλος θα επισκευάζεις υπολογιστές.Αυτή είναι δουλειά τεχνικού και όχι επιστήμονα πληροφορικής.
Αν κατάλαβες καλά το κράτος προσλαμβάνει καθηγητές πληροφορικής , όχι τεχνικούς.Και δεν υπάρχει γυναίκα που να είναι καλή τεχνικός όπου και να έχει σπουδάσει.Βασικά γιατί δεν αφιερώνουν με τίποτα χρόνο "παίζοντας" με τον υπολογιστή παρά μόνο έχουν επαγγελμάτική σχέση μαζί του.(τα τυπικά μόνο :))

Βασικά στα τεί και καλά έπρεπε να σας μαθαίνουν και καλά πρακτικά πράγματα με λίγη θεωρία αλλά έτσι γ..τε τα που είναι όλα αυτά τα νέα τεί κάνετε απλά μία κουτσουρεμένη έκδοση της ύλης του πανεπιστημίου και χρήση office.Πέρα από τα βασικά μαθήματα που λείπουν και στα υπόλοιπα μαθήματα κάνετε βαριά το 10% της ύλης του χειρότερου αει πληροφορικής.Μόνο ο τίτλος πολλές φορές είναι ίδιος με το αντίστοιχο μάθημα των πανεπιστημίων.Εκπαίδευση τεχνικού δεν παίρνετε αφού σε παρέχετε σε κανένα τεί αφού όλοι οι καθηγητές στα τεί νομίζουν ότι βρίσκοντε σε αει με χαμηλό επίπεδο φοιτητών και σας κάνουν γτπ-πετσοκομμένη την ύλη του πανεπιστημίου.





9
Δημοτικό / Απ: Συντήρηση υπολογιστών
« στις: Μάρτιος 30, 2007, 03:00:52 πμ »
Καλησπέρα σε όλους!!
Είιμαι ωρομίσθια σε 2 δημοτικά.Στο ένα από τα δύο από την 1η μέρα που πήγα ενδιαφέρθηκε το σχολείο να πάμε σε τεχνικό όλους τους Η/Υ που είχαν κάποιο πρόβλημα. Στο άλλο σχολείο κανείς δε με ρώτησε αν χρειάζεται κάτι και μάλιστα πρόσφατα ζήτησα από τον διευθυντή και υποδιευθυντή να έρθει κάποιος τεχνικός για format γιατί οι Η/Υ πραγματικά όποτε θέλουν μας κάνουν τη χάρη να ανοίξουν!Φυσικά κανείς δεν ενδιαφέρθηκε, κοιτάζουν να το αποφύγουν.Αντε ο διευθυντής είναι μεγάλος άνθρωπος δεν ξέρει, εδώ έμαθα από τη δασκάλα του ολοήμερου ότι κάποιος δάσκαλος (ο οποίος σημειώνω ότι το παίζει διάνοια στα περι Πληροφορικής και Υπολογιστών) είπε "Τι πληρώνουν καθηγήτρια πληροφορικής?Να τους πάρει σπίτι της να τους κάνει κλπ κλπ".
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω (αν και ξέρω την απάντηση) αν το σχολείο είναι υποχρεωμένο να συντήρησει τους υπολογιστές και φυσικά να με διαβεβαιώσετε αν ο ωρομίσθιος της πληροφορικής είναι υπεύθυνος για τη συντήρησή τους(απ' ότι ξέρω όχι)!

Βασικά αυτό έχει καταντήσει αηδία,εγώ προσωπικά τους λέω ότι δεν είναι δουλειά μου να επισκευάζω/συντηρώ υπολογιστές και δεν το κάνω.
Νομίζω ότι τα Πληνετ είναι υπεύθυνα για αυτά την δουλειά.
Βασικά δωστους ένα εγχειρίδιο windows και πες τους καλό διάβασμα.(+καλή τύχη).Βασικά αν ήσουν πολιτικός μηχανικός θα έπρεπε να τους ρίξεις και κανά βαψηματάκι στο σχολείο ή να τους φτιάξεις τα υδραυλικά???
Βασικά κάνε τον χαζό και ότι δεν ξέρεις τίποτα...

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 26, 2007, 03:58:54 πμ »
Τι να πω,μπράβο στον στεμπ που μας έβαλε τα γυαλιά σε όλους εμάς τους απόφοιτους των πανεπιστημίων πληροφορικής παίρνοντας αυτή την σημαντική πρωτοβουλία για να καταλάβουν μερικοί κλάδοι ότι τέλειωσαν οι μέρες παρανομίας στην πληροφορική.Το ίδιο οφείλει να κάνει και η επε ενάντια στα τμήματα των η/μ.(τα οποία αντίστοιχα δεν είναι τμήματα Πληροφορικής)

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 22, 2007, 02:19:33 μμ »
Αυτό που θα'πρεπε να γίνει είναι να μπει ένα φρένο στην εκμετάλευση της εργασίας στην εκπαίδευση από το δημόσιο.Υπάρχουν άπειρες θέσεις πληροφορικής σε δημόσιους φορείς οι οποίες μοιράζονται σε μόνιμους και ωρομίσθιους ενώ θα μπορούσαν να απασχολήσουν προσωπικό με
σύμβαση αορίστου χρόνου.(Βασικά αν απαγορέψουν στους μόνιμους της δευτεροβάθμιας να καταλαμβάνουν αυτές τις θέσεις ή να αποσπώντε σε αυτές θα είχαμε άλλες τόσες θέσεις εκπαιδευτικών πληροφορικής)
Σκέφτεσαι ρε γαμώτο να βλέπεις την γραμματέα με προσόντα ΔΕ να σε κοιτάζει υπεροπτικά γιατί αυτή δουλεύει με καλύτερους όρους εργασίας από εσένα.

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 22, 2007, 02:05:22 μμ »
Το ότι στρέφονται πάρα πολλοί και τόσο επίμονα στην εκπαίδευση κάτι σημαίνει. Τι? Βρείτε το μόνοι σας.
Μην ξεχνάς ένας μέρος των πληροφορικών είναι από επαρχία και εκεί έχουν τα σπιτια,περιουσία τους,οπότε δεν μπορούν να απασχοληθούν σε εταιρίες πληροφορικής εκεί.Γυρνάς σπίτι σου μετά στον στρατό και πρέπει να βρεις να κάνεις μία δουλειά εκεί.Οπότε επιλέγεις να πολυ-απασχολείσαι σε 5+ εργοδότες για να βγάζεις τον βασικό μισθό που θα έπαιρνες από μία εταιρία πληροφορικής πχ στην Αθήνα.
Οποιαδήποτε στιγμή μπορείς κάποιος από αυτούς να μου πει δεν έχουμε ώρες οπότε με την μία υποβαθμίζεται το εισόδημα μου και μένω μετέωρος.Άσε που μένεις άνεργος μεγάλες περιόδους 4 μήνες τον χρόνο.(Υπάρχει μεγάλη διαφορά στον μόνιμο εκπαιδευτικό και στον μη μόνιμο μεγαλύτερη από τον υπάλληλο δημοσίου και ιδιωτικού τομέα)

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 22, 2007, 12:39:41 πμ »
Καλό θα ήταν να ακούσουμε και τι λένε τα μέλη του στεμπ γιατί μέχρι στιγμής είναι μονόπλευρα τα πράγματα.

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 21, 2007, 11:16:48 μμ »
Κάποια στιγμή πρέπει να αντικατασταθεί ο όρος Πληροφορική από όλα αυτά τα τμήματα και να χρησιμοποιηθεί κάποιος πιο ρεαλιστικός
πχ Εφαρμογών Υπολογιστών σε κάποια άλλη επιστήμη-τεχνολογία.

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159774
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 466

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.