Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anantina

Σελίδες: 1234
1
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 02, 2014, 11:22:50 πμ »
Καλημέρα, matchpoint!
Έκανες τη σωστή κίνηση. Λογικά θα σε ειδοποιήσουν οι ίδιοι ή θα κρατήσουν τα στοιχεία σου. Το πιο πιθανό είναι να δώσουν παράταση, οπότε μην ανησυχείς!

2
Δυστυχώς, παιδιά, θεωρώ ότι κανένας μέχρι τώρα δεν ήταν τόσο χαρισματικός γι' αυτή τη θέση! Και απ' ότι βλέπω, μάλλον δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ κανένας. Αλλά ας μην παίξω το ρόλο της Κασσάνδρας!Αυτά!!! :-\ :-\ :-\

3
προσπαθησα να βρω σχετικη νομοθεσια και συζητηση στο φορουμ για το συγκεκριμενο θεμα αλλα δεν βρηκα τιποτα.

θα ηθελα να μαθω ποια θεση καταλαμβανει καποιος στο σχολειο, οταν παει εκει με αμοιβαια μεταθεση. δηλαδη:
οταν σε ενα σχολειο εχει 3 καθηγητες της ειδικοτητας μου και η σειρα παλαιοτητας (οσον αφορα την αναληψη στο σχολειο, οχι τα χρονια υπηρεσιας) τους παει ως εξης:
Ο α ειναι ο πιο παλιος, ο β ειναι αυτος που ανταλλαζω οργανικη με την αμοιβαια και ο γ ειναι ο επομενος στη σειρα παλαιοτητας

εγω θα παρω την θεση του β οποτε θα εχω προβαδισμα στην κατανομη του ωραριου ή θα παω  ως ο πιο νεος (μετα τον γ δηλαδη) οποτε θα παρω οτι ωρες μεινουν.
για διευκολυνση να πω οτι ουσιαστικα 2 ατομα χρειαζονται για να καλυψουν τις ωρες και ο τριτος (ο τελευταιος δηλαδη) θα αναγκαστει να κανει σε αλλο σχολειο ωρες. ο β ελειπε αρκετα χρονια απο την οργανικη του με αποσπασεις και εκαναν το μαθημα ο α και ο γ...
αν πηγαινα εκει με κανονικη μεταθεση η απαντηση ειναι απλη, θα ημουν ο τελευταιος. ομως τωρα λογω της αμοιβαιας μηπως ισχυει κατι αλλο?  ???
Μπορεί να παίρνεις τη θέση άλλου αλλά στην ουσία είσαι ο καινούριος, οπότε η παλαιότητα ισχύει γι' αυτούς που ήδη βρίσκονταν εκεί. Προσπάθησε να καλύψεις τις ώρες σου με μαθήματα δεύτερης ανάθεσης ή ακόμη και κάποιες επιπλέον παραχωρήσεις (π.χ. γραμματειακή υποστήριξη). Απόλυτα σίγουρη ότι ισχύουν αυτά που λέω, δεν είμαι. Ελπίζω να βοήθησα.

4
Σχολικά μαθήματα / Γραμματική της Νέας Ελληνικής.
« στις: Ιούνιος 17, 2010, 04:54:23 μμ »
Γειά σας! Θα ήθελα να μου προτείνετε μια αξιόλογη γραμματική της νέας ελληνικής εκτός του Τριανταφυλλίδη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

5

Εαν εχω καταλαβει καλα με το νεο ασφαλιστικο και τις τελευταιες εξελιξεις :

α)Εαν καποιος δουλεψει 40 χρονια με μεσο μισθο 1000 ευρω θα παρει συνταξη γυρω στα 500-600 ευρω

β) Εαν καποιος δουλεψει 15 χρονια με μεσο μισθο 1000 ευρω θα παρει 400-500

γ) Εαν καποιος δεν δουλεψει ποτε παιρνει γυρω στα 400.

Ολοι αυτοι πανω απο 65 ετων ας πουμε. Το ερωτημα που γινεται ειναι  γιατι να δουλεψω και να πληρωνω ασφαλιστρα για 40 χρονια.

Δεν χρειάζεται να δουλέψεις για να πληρώνεις ασφάλιστρα! Άλλωστε λένε ότι ο χρόνος συνταξιοδότησης αυξάνεται με την αύξηση του ορίου ηλικίας, που θα πει ότι δεν θα ζούμε για να πάρουμε τη σύνταξη που δουλέψαμε! Άντε, καλά κρασιά!

6
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο: Κρατήσεις
« στις: Μάιος 18, 2010, 03:53:47 μμ »
Εμένα μου κόψανε περίπου 130 ευρώ. Είναι η μείωση των επιδομάτων και τα αναδρομικά μαζί. Σίγουρα έρχονται χειρότερα. Ακούστηκε μάλιστα ότι θα μας ζητήσουν πίσω και το δώρο του Πάσχα, αν ψηφιστεί το καλοκαίρι η περικοπή του 13ου και 14ου μισθού.  :( :( :(

7
Εμάς πάντως δεν μας ζητήσανε αριθμό λογαριασμού τραπέζης και επιπλέον μας έχουν πει να γράψουμε τη διεύθυνση της μόνιμης κατοικίας και όχι του σχολείου. Άρα όσοι μένουμε στην ίδια πόλη δεν παίρνουμε οδοιπορικά.Πέρυσι συνάδελφος είπε ότι για 6 επιτηρήσεις πήρε 55 ευρώ και καθόλου οδοιπορικά. Όσο για το σενάριο της μη αποζημίωσης ακούγεται πολύ και είναι το πιο πιθανό.

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 15, 2010, 09:24:51 μμ »
Συνάδελφοι, αναφορικά με το θέμα Β2 της Έκθεσης που ρωτούσε τον τρόπο ανάπτυξης της παραγράφου,επειδή άκουσα διάφορες γνώμες συναδέλφων,θα ήθελα και τις δικές σας.Εγώ πιστεύω ότι είναι αιτιολόγηση.Κάποιος επίσης μου είπε,και το έχω μεγάλη απορία,πως μέσα σε μια παράγραφο μπορεί να υπάρχει και αιτιολόγηση και αίτιο-αποτέλεσμα ως τρόπος ανάπτυξης.Ισχύει κάτι τέτοιο;;
Ισχύει. Δυστυχώς για τα παιδιά, αν δούμε προσεκτικά το κείμενο στην αρχή, ο τρόπος ανάπτυξης είναι όντως η αιτιολόγηση αλλά αν προσέξουμε την τελευταία περίοδο του κειμένου τότε βγαίνει και το αίτιο-αποτέλεσμα.Άρα είναι ο συνδυασμός δύο μεθόδων στην ανάπτυξη της παραγράφου.

δες τo ποστ του daffyduck!
Πολλοί είναι αυτοί που επιμένουν στον ορισμό στη θεματική  πρόταση! και στις απαντήσεις πολλών φροντιστηριων δινεται ο ορισμός παράλληλα με την αιτιολόγηση!   εγώ δεν μπορώ να δεχτώ τον ορισμό, και μια φιλόλογος παραλίγο να με ξεμαλλιάσει ;D
Συμφωνώ μαζί σου. Ορισμός δεν είναι με τίποτα γιατί στην ουσία δεν ορίζει την έννοια της παιδείας αυτή καθ' αυτή αλλά θέλει να μας δώσει την έννοια αντιθετικά με το τι ήταν η παιδεία και πως έχει εξελιχθεί σήμερα.

9
Αν η αξιολόγηση είναι σωστή και αντικειμενική, ίσως προοιωνίζει ένα καλύτερο εκπαιδευτικό μέλλον. Θα είναι όμως; Τα μέτρα παίρνονται με τέτοια ταχύτητα που σε κάνουν να απορείς για την ποιότητά τους. Μάθατε για τα πιλοτικά προγράμματα ανάλυσης του εκπαιδευτικού έργου σε δύο σχολεία κάθε νομού με καθεστώς επιτήρησης; Βλέποντας τις σπασμωδικές κινήσεις που γίνονται σε οικονομικό κυρίως τομέα, πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι όλα αυτά δεν αποσκοπούν σε ένα παιχνίδι εντυπώσεων που κανείς δεν ξέρει ποια κατάληξη θα έχει; Σίγουρα, ο σκληρά εργαζόμενος και συνεπής εκπαιδευτικός δεν έχει τίποτα να φοβηθεί αλλά αν αυτός που θα τον κρίνει δεν είναι αναλόγου βεληνεκούς και εξυπηρετεί άλλους σκοπούς, ποιος του εγγυάται ότι δεν κινδυνεύει το μέλλον του και η επαγγελματική του πορεία που πολύ σκληρά αγωνίστηκε να τη διαμορφώσει!

10
Σας θυμίζει κάτι;;;;;;;;;;;;

http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_6331.html

Ότι έτσι θα καταλήξουμε κι εμείς; Δεν είμαστε πολύ μακριά από αυτό. Θυμάμαι μια μητέρα που, όταν έκανα φροντιστήρια, είχε την απαίτηση να παίρνω με το αυτοκίνητο την κόρη της από το σπίτι της γιατί έτσι έκανε και η προηγούμενη καθηγήτριά της!!!Και τότε το συζητούσαμε ακόμη. Φυσικά, δεν έκανε μάθημα σε μένα. Επίσης, άλλη μαθήτριά μου σε ιδιαίτερο μου έλεγε: "μα, να μην έχεις κάτι να τσιμπήσουμε ή να πιούμε;" Σκηνές παραλόγου;;; ??? ??? ???

11
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια (μαρκάς διαρκείας)
« στις: Απρίλιος 05, 2010, 06:58:13 μμ »
Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη! Υπάρχει η εκπαιδευτική άδεια που την παίρνεις, εφόσον έχουν παρέλθει δυο χρόνια από το διορισμό σου και εφόσον έχεις πετύχει στις εξετάσεις για μεταπτυχιακό σε κάποιο πανεπιστήμιο.

12
Το μόνο που μπορώ να προσθέσω είναι ότι μας εμπαίζουν γιατί με την οικονομική κρίση, όχι μόνοι δεν θα προσλάβουν εύκολα άλλους αλλά υπάρχει και το ενδεχόμενο απόλυσης εκπαιδευτικών που δεν θα πληρούν τις προϋποθέσεις που αυτοί στο μέλλον θα θέσουν. Ας μην ξεχνάμε εξάλλου ότι συνέχεια τονίζουν ότι είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και ότι περισσεύουν. Παρ' όλα αυτά, δημιουργούνται και άλλες φιλοσοφικές σε διαφορετικούς νομούς και αυξάνονται οι εισακτέοι. Ούτε εγώ θεωρώ πιθανό να απορροφηθούν όλοι στο μέλλον. Απλώς γλυκαίνουν το χάπι!

13
Συμφωνώ με την Μαρίτα! Όλοι γνωρίζαμε τη δυσκολία του να είσαι εκπαιδευτικός και παρ' όλα αυτά το επιλέξαμε.Ωστόσο, γνωρίζαμε από πριν ότι υπήρχε μια ελπίδα επαγγελματικής αποκατάστασης και μ' αυτή τη βάση κινηθήκαμε.Βέβαια, στο μέλλον αντιλαμβάνόμαστε τη δυσκολία του πράγματος και κυρίως όταν τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς αναλόγως την κυβέρνηση και τα πολιτικά συμφέροντα. ???

14
Εργασιακά / Απ: Νεογέννητο ασφαλίζεται στον οπαδ
« στις: Απρίλιος 02, 2010, 11:38:45 πμ »
Θέλει σίγουρα πιστοποιητικό γέννησης, υπεύθυνη δήλωση ότι δεν ασφαλίζεται σε άλλο φορέα, ίσως φωτογραφία, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και την αίτηση του ΟΠΑΔ για την ασφάλιση, και να τους τονίσεις ότι πρόκειται για νεογέννητο για να κινήσουν πιο γρήγορα τις διαδικασίες.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159774
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 460
Σύνολο: 472

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.