Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - R2D2

Σελίδες: 1
1
Οι ανασταστικοί παράγοντες (για μάθημα)είναι πολλοί: κουραση των παιδιών, αντιμτωπισή μας από τους δασκάλους ως babysitters , ανεπαρκής εξοπλισμός (σε ορισμένα σχολεία) κ.λ.π. Η συμπεριφορά και ο τρόπος δράσης πρέπει να αλλάζει κατά περίπτωση. Υπάρχουν πολλές ιδιαιτερότητες: παιδά που λογικά δεν έχουν ερθει ξανα σε επαφή με η/υ, ή και αντίθετα παιδιά που έχουν η/υ σπίτι και το θεωρούν παιχνιδομηχανή, παιδιά μεταναστών που δεν έχουν μεγάλη ευχέρεια με τη γλώσσα και πολλά άλλα. Προσωπικά, προσπαθώ να περάσω κα΄ποιες γνώσεις και να τα βοηθήσω να εξοικειωθούν  στο βαθμό τυο δυνατού με σχετικά ευχάριστο ή εύθυμο τρόπο, χωρίς όμως να χάσω τον έλεγχο της τάξης. Αυστηρότητα όπου χρειάζεται, όχι όμως σοβαρό-αυστηρό ύφος συνεχώς. Για θεωρία πάντα αντιδρούν οπότε το περνάω με μορφή συζήτησης: τι έιναι υπολογιστής,χρησιμότητα, χαρακτηριστικά, κίνδυνοι ,  ποιές συσκευές μπορεί να αντικαταστήσει, ποιές ανθρώπινες δραστηριότητες όχι, κλπ. Στην π΄ραξη και ανάλογα πάντα με τις συνθήκες γαι τα μικρά Α-Β ζωγραφική (tuxpaint) , κάποια παιχνιδάκια από ramkid λίγο πληκτρολόγηση κλπ Για τα μεγαλύτερα φάκελοι ονομασια, μετακίνηση κλπ,λίγο word και παιχνίδια ram kid κυρίως. Επίσης χρησιμοποιώ και το google earth ενώ πέρισυ φτιάξαμε και μια παρουσίαση στο PowerP . Διάλεξα έαν θέμα, (π.χ.ολυμπιακοί αγώνες) βρήκα υλικο, κείμενο και φωτο , τα μεγαλύτερα πληκτρολόγησαν και τα μικρότερα εκφώνησαν (ηχογράφησα καποια κομμάτια κειμένου). Το αποτέλεσμα ήταν αξιόλογο ενώ και τα παιδιά  ήταν ευχαρηστημένα γιατί βοήθησαν όλα για να γίνει. Με ορισμένα παιδά πουέιχαν καποια γνώση είδαμε καποιες άλλες λειτουργίες, όπως εγγραφή cd , διαμόρφωση δισκέτας, αντιγραφή εικόνων από ψηφιακή μηχανή, σάρωση εγγράφων. Εκτύπωση κάναμε με όλες τις τάξεις. Τέλος ΘΕΩΡΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ: Προς θεού όχι παιχνίδια βιας , γιατί σε καποιους υπολογιστές υπήρχαν τα mame32 - μην τα εθίζουμε εμείς στη βια εμείς πρέπει να τα αποτρέπουμε.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Μαθήματα ΗΘΟΥΣ!
« στις: Νοέμβριος 08, 2006, 12:02:13 μμ »
Κακά τα ψέματα η ΠΑΙΔΕΙΑ ενός παιδιού καθορίζεται κυρίως από το σπίτι.Σίγουρα  η εκαπίδευση, γίνεται στο σχολείο. Στην  διαμόρφωση όμως του χαρακτήρα, του τρόπου θεώρησης των πραγμάτων των αξιών στη ζωή , παίζει τεράστιο ρόλο η οικογενεια. Εαν υπάρχει και όπως λειτουργεί. Εκεί είναι το θέμα. Τα υπόλοιπα, είναι τα ψιλά γράμματα τα οποία η αναγκη τηλεθέασης τα ανάγει σε θεμελιώδη. Φυσικά είναι σημαντικό η απόπειρα βιασμού μιας κοπέλας. Γίνονται όμως πολλοί βιασμοί που καταγγέλονται και δεν δημοσιοοπιούνται. Έχω επίσης πολλές ιστορίες ακούσει για παρόμοιες απόπειρες σε καταλήψεις (αφού αυτό συζητάμε) και πάντα ήταν κοινό μυστικό οτι γίνονται.
 Για το εαν έπρεπε να τιμωρηθεί και η κοπέλα η λογική λέει όχι, δεν γνωρίζουμε ομως τα ακριβή στοιχεία του συμβάντος.

Για να μην παρεξηγηθώ πάντως δεν λέω οτι το προκάλεσε, η διάθεση για φλερτ δεν είναι αιτία βιασμού, προς θεού μην τρελαθούμε γιατί καποιοι αυτό υπονούν, ότι προκάλεσε τα παιδιά. Εγώ εαν αγοράσω μια τζάγκουαρ, ακόμα και αν πουλάω μούρη με αυτή, δεν προκαλώ κάποιο να την κλέψει. Οπότε εαν αυό γίνει δεν μπορεί κανείς να πει ταθελε και ταπαθε.Υποτίθεται οτι είμστε πολιτισμένη κοινωνία και όχι πηθικοι.Διευκρίνηση: το να αφήσω τη τζάγκουαρ ξεκλείδωτη με τα κλειδιά επάνω, όπως και να κυκλοφορεί μια κοπέλα μόνη της με καυτό σορτσ  βράδυ  σε ερημική τοποθεσία, στην κωλοκοινωνία που ζούμε είναι "πρόκληση" , κάποιος παλιάνθρωπος θα βρεθεί. Αυτό όμως δεν ισχύει στην περίπτωση αυτή.

Η ουσία είναι όμως άλλη. Οι γονείς. Εξαιτίας της στέρημενης ζωής που αυτοί έζησαν , του περιορισμού, των κακουχιών Ξεσπούν στα παιδιά . Πως; Με την υπερπροστατευτικότητα, την παροχή υλικών αγαθών(που αυτοί δεν είχαν) αλόγιστα , η και την αδιαφορία. Ακούω συχνά την καραμέλα από μεγαλύτερους πως εμείς παρά τις στερήσεις δεν γίναμε εγκληματίες και προκόψαμε στην κοινωνία.Σωστό. Με τον τρόπο που μεγαλώνουν τα παιδιά τους όμως θα τα κάνουν αυτά εγκληματίες. Το παιδί θα κλέψει όχι γιατί θα κλέψουν οι φίλοι του,(εαν έχει σωστούς γονείς θα ξέρει οτι είναι λάθος) αλλά γιατί θα καταλάβει οτι ο πατέρας εχει κάνει μικροαπάτες στη ζωή του, οτι κα΄ποιες φορές διάλεξε τον εύκολο δρόμο. Το παιδί θα γίνει σεξιστής, (και ίσως ανωμαλος δηλ. βιαστής) όταν ο πατερας του θα του πεί ελα μωρέ τα γυναικάκια είναι για αν περνάμε καλά / ποσες γκόμενες εχεις στο σχολείο, τι μόνο ΜΙΑ; μην είσαι χαζός στρίμωξε καμία στις τουαλέτες. Φυσικά σπανια θα το πει άμεσα αυτό, το λέει όμως εμεσα αφού δεν του τονίζει το αντίθετο, τον σωστό δρόμο.Αφού πιθανως και αυτός έχει παρανομες  σχέσιες ή πηγαίνει σε στριπ σοου μαγαζιά, καποτέ μαζί και με το γιο του. Ομοίως και για τα ναρκωτικά, την δυσκολία απαγκίστρωσης από τους γονείς(να τους ζουν μέχρι τα 40 κλπ) ισχύει κάτιι αντιστοιχο.

// σχετικά με την επιστολή, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, μου κάνει δε τεράστια εντύπωση οτι την έγραψε, 13χρονός (εαν όντως έγινε έτσι), ξέρω πολλούς συνομίληκους μου που θα δυσκολεύονταν.


3
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Αναζήτηση πληροφοριών
« στις: Νοέμβριος 07, 2006, 01:25:59 μμ »


"Σκέπτομαι άρα υπάρχω.." (ή μήπως όχι?)



Δεν υπάρχεις , άρα μην το σκέφτεσαι... ::)   
:)

4
ok ευχαριστώ για τη βοήθεια. ;)

5
Μια ερώτηση γιατί έχω σκαλώσει με κάτι: Γιατί στον ενιαίο πίνακα διορισμών (πε20) ειμαι σε θέση 1000 περ. ενώ στον πινακα αναπληρωτων δευτεροβαθμιας (με προυπηρεσια) θεση 500 περ. ??? Αυτά τα 500 -χοντρικά- άτομα διαφορά γιατί δεν έιναι και στον πινακα αναπληρωτων ; Δεν εχουν κανει αιτηση για αναπληρωτες; :-[ .  Η τελευταια ανανεωση είναι σημερινη οπότε έχουν βγει λογικά τα ονοματα απο τους συμπληρωματικους διορισμούς(ή μήπως όχι;).

6

Αυτό είναι το στάνταρ στα ιεκ.
= είτε (1) να τσακώνεσαι με τα παδιά συνεχώς για να κανουν ησυχία και να προσεχουν,να σπαταλας πολλές ώρες για να προετοιμαστείς σωστά(σημειώσεις κ.λ.π.),
είτε (2) να κανεις τον κινέζο και να γίνεσαι αρεστός σε όλους.

Το πρώτο δεν αξίζει με βάση τις ανταμοιβές που έχεις, καλύτερα να γραφτουμε στην greenpeace εθελοντές, εκεί δουλεύεις τσαμπα σε δυσκολες συνθηκες αλλα τουλάχιστον προσφέρεις κάτι, στο ΙΕΚ απλά "χαλάς την πιάτσα" για τους υπόλοιπους βολεμένους εκπαιδευτές.

Το 2ο το θεωρώ απαράδεκτο, (και αφύσικο) να το κανει καποιος στα 28. Στα 50 τότε θα πρέπει να φαίρνω και το μαξιλάρι μου στην τάξη;


7
Δούλεψα πέρισυ 2εξαμηνα χρηση η/υ και επικοινωνια δεδομενων. Παραβλέποντας πως πληρωμες γίνονται μετά από 1,5χρονο μινιμουμ, θεωρούμε οτι καποιος είναι αρκετά ορεξάτος και ευσυνείδητος και θέλει να δουλέψει σωστά. Έχουμε λοιπόν: η ύλη είναι μια 2σελιδή περίληψη χωρίς βιβλιογραφία και πηγες.Βρές οτι θες σου λένε , γνωρίζεις το αντικείμενο... αυτό εκτός από αρκετό ψάξιμο και ευθύνη καθώς καποιοι θα θελήσουν να πιστοποιηθούν με βάση αυτά που θα τους διδάξεις,, απαιτεί πάρα πολύ χρόνο, εκτός από κόπο.Χρειάζονται χοντρικά >120σελίδες , και εαν δεν θες να κάνεις κοπι πειστ αλλά να φτιάξεις κάτι ολοκληρωμένο και με συνοχή των κεφαλαίων,είναι ζόρικο. Εξάλλου ενώ εγώ είχα αγχωθεί σχετικα για να φτιάξω σωστές σημειώσεις πααρτήρησα από συναδέλφους που έκαναν και προηγούμενα εξάμηνα μαθήματα,  μια χαλαρότητα στο θέμα μάθημα.για να το πω και αλλιώς : έρχονταν για ξεκούραση από τη μόνιμη πρωινή δουλειά τους. Παρόμοια χαλαρότητα και στην εξεταστική-παρωδία... Τα εργαστήρια ελλιπέστατα - οσα λειτουργούσαν-, και η γενικη συμπεριφορα των διοικουντων δημοσιουπαλληλικη - δεν θυμιζαν σχολείο. Επίσης, τρομερή εντύπωση μου έκανε όχι τόσο το επίπεδο γνώσεων των μαθητών, που είναι προφανως χαμηλό, αλλά η παντελής αδιαφορία της συντριπτικης πλειοψηφιας για να μάθουν 5πράγματα.Συζήτηση για το φειμ στορι,για το ποδοσφαιρο το κυνηγι κλπ. Είναι δε εντυπωσιακό πως αρκετοί έκαναν 100 χιλιόμετρα καθημερινά( και είχαν πληρωσει 300ευρω για εγγραφη) για να παίζουν φιδακι στο κιννητο!!. Το να τους βγάλεις δε έξω ήταν ευτύχημα για αυτούς=μεγαλύτερη ελευθερία για κουβέντα.Οι λίγοι που ενδιαφέρονταν εκαναν _δικαολογένα παράπονα και για τους υπόλοιπους που έρχονταν για χαβαλέ και για την γενική κατα΄σταση και αντιμετώπιση από γραμαμτεια κλπ.Τα έκαναν όμως σε εμένα- εκπροσωπούσαγια αυτούς το ΙΕΚ- δεν μπορούσα ωστόσο να δώσω λύση.
Όσο κι αν ακούγεται κυνικό αποτελεί πρώτης τάξης ευκαιρία για όποιον θέλει να περνά την ώρα του χωρις έλεγχο της δουλειάς του, και χωρίς παράπονα από τα παιδιά.
(ασφαλώς αυτά αποτελούν προσωπικές εντυπώσεις και δεν ισχύουν -θέλω να πιστεύω- παντού. δίνουν όμως- θεωρώ- μια ενδεικτική εικόνα.
Φέτος δεν έκανα καν αίτηση. 8)

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159603
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 463

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.