Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - evaggelia75

Σελίδες: 1
1
Ωρομίσθιοι, Αναπληρωτές, Μόνιμοι Δάσκαλοι και Καθηγητές ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ενωμένοι Για δείτε  το group https://www.facebook.com/groups/288279667867544/ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ . Για τον δικό μας το αγώνα.

2
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Οκτώβριος 10, 2011, 08:36:24 μμ »
Για δείτε ακόμη το group https://www.facebook.com/groups/288279667867544/ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ . Για τον δικό μας το αγώνα.

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Νοέμβριος 09, 2010, 04:20:20 μμ »
που βρίσκεται ο σχετικός επισυναπτόμενος πίνακας με τα κενά σε πειραματικά, μουσικά κ.λπ. που οριζει η εγκύκλιος? γιατί νομίζω ότι είναι άφαντος.

4
Γενικό Λύκειο / Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« στις: Οκτώβριος 29, 2010, 09:22:05 μμ »
H προσπάθεια συνεχίζεται. Στο fb group

 http://www.facebook.com/home.php?sk=group_153223134713673

είμαστε  ήδη 1250 και παραθέτουμε τις απόψεις μας και κυρίως αναρτούμε κάθε προσπάθεια ανα την Ελλάδα.

Υπάρχει ενεργή συμμετοχή μαθητών που κατά την άποψη μου θα πρέπει να είναι ενημερωμένοι και να συμμετέχουν εφόσον το επιθυμούν απο την μεριά τους.

Ας έρθουν τα παιδιά στην παρέα μας. Σε καμιά περίπτωση δεν τα χειραγωγούμε απλά αυτά βιώνουν τους οπισθοδρομισμούς ... και θέλουν να πουν την άποψη τους.

Ο κάθε συνάδελφος μπορεί να κάνει add όσους θέλουν να ενημερωθούν .

5
Η σύμβουλός μου είναι φυσικός, δεν μπορεί να εμπνεύσει.
Πήγα σε συνάντηση αλλά απογοητεύτηκα. Δεν υπάρχει
ενδιαφέρον από τους συναδέλφους αλλά δεν υπάρχει και
οργάνωση από πάνω που να εμπνέει τον κλάδο.

Πεκάπ και επέ μου δίνουν την εντύπωση ότι ανταγωνίζονται
η μια την άλλη. Γενικά είναι ξενερωτική η όλη κατάσταση.

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_153223134713673

ελα στο group μας στο fb

6
Για όσους συναδέλφους θέλουν να συμμετάσχουν σε διαμαρτυρία μέσω του faceebook.

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_153223134713673

Group  με τίτλο ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.

7
Πώς μπορούμε να οργανωθούμε;;;; Να γραφτούμε στην πεκαπ ή στην επε;;;;
Καμιά ιδέα;

Καλό θα ήταν να οργανωθείς σε όποια από τις 2 θέλεις.  Ενημέρωσε και όσους συναδέλφους μπορείς
Καλό θα ήταν να μιλήσεις και με τον σύμβουλο της περιοχής σου, ΠΛΗΝΕΤ και την ΕΛΜΕ.  Ενδεχομένως να έχουν στα σκαριά κάποια συνάντηση. Αν δεν έχουν καλό θα να προσανατολιστούν σε κάτι τέτοιο.

Σε ποιά περιοχή είσαι;



8
Αν και το προσχέδιο για το νέο σχολείο είναι πρόταση μιας από τις διορισμένες από το Υπουργείο Επιτροπές η διαρροή δεν είναι τυχαία. Η γραμμή κατά την άποψη μου είναι ο εξοστρακισμός των ΠΕ19 από τα σχολεία Γενικής Παιδείας στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Δεν μπορώ να κατηγορηθώ ως καιροσκόπος αν εκφράζω την δυσαρέσκεια μου για αυτό. Δεν είμαι καιροσκόπος αν πιστεύω πως δεν είναι δυνατό να μην υπάρχει κατεύθυνση στον 21 αιώνα που να αφορά νέες τεχνολογίες. Το ζήτημα δεν είναι συντεχνιακό αν θέλουμε να λεγόμαστε συνάδελφοι και όχι ανταγωνιστές στην εξασφάλιση των ωρών μας στα πλαίσια του συντεχνιακού μας μικρόκοσμου.

 Πως μπορούμε να αδιαφορήσουμε στο γεγονός ότι ένας νέος "ξοδεύει" στον υπολογιστή του περισσότερο χρόνο από ότι για την προετοιμασία του στο σχολείο. Πως είναι δυνατό να παραβλέπουμε αυτή την πραγματικότητα και να αφήνουμε τους νέους "αναλφάβητα" να κινούνται στους χώρους του διαδικτύου. Όποιος διδάσκει αλγορίθμους θα έχει διαπιστώσει επίσης την αδυναμία στην αναλυτική σκέψη των νέων και την ανικανότητα τους να μπορούν να επιλύουν προβλήματα.

 Θα μπορούσα να αναφερθώ σε πάρα πολλά που κατά την άποψη μου κάνουν αναγκαία την ύπαρξη της Πληροφορικής επιστήμης στο Λύκειο γενικότερα (ΕΠΑΛ και ΓΕΝΙΚΟ). Δεν αναφέρομαι για τις προτάσεις σχετικά με τις άλλες ειδικότητες όχι γιατί δεν αφορά - απλά αφήνω στους συναδέλφους τον χώρο να κάνουν κάτι τέτοιο.

 Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΖΕΙ"  ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ "ΖΟΥΝ" ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ (ΕCDL).


AN Η  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΖΟΥΣΑΜΕ ΟΣΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ? Υπάρχει βέβαια πάντα η λύση να δαιμονολογούμε την νέα τεχνολογία και να κλείνουμε τους υπολογιστές μας - δεν το κάνουν όμως οι Υπόλοιποι ανά τον κόσμο. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟ.

 Επίσης σας ενημερώνω ότι δημοσιοποιήθηκε  λεπτομερές κείμενο με τις προτάσεις της ΕΠΕ για την Πληροφορική Παιδεία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και τη δια βίου μάθηση στη διεύθυνση http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=428 .


Ελπίζω η σκέψεις μου να βρίσκουν σύμφωνους και συνάδελφους άλλων ειδικοτήτων. !!!!!

 Υ.Γ για τους συναδέλφους ΠΕ19- 20 καλό θα ήταν να συντονιστούν τοπικά για να είμαστε προετοιμασμένοι για το τελικό σχέδιο που θα ανακοινωθεί από το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Αμάθειας

9
KATOΠΙΝ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΜΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ.
ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ????

10
Oργανική θέση :Γενικό Λύκειο Αυλώνα (B'  Ανατολικής Αττικής)
                       20'- απο Μαρούσι- Κηφισιά

Επιθυμώ αμοιβαία μετάθεση με συνάδελφο Α', Β',Δ' Αθήνας

e-mail:  efigiannaki@gmail.com

11
Oργανική θέση : Οινόφυτα Βοιωτίας- Γενικό Λύκειο (Γ' Βοιωτίας) - 5 μόρια - έτος
                       Κοντά στα βόρεια προάστια και στην Χαλκίδα

Επιθυμώ αμοιβαία μετάθεση με συνάδελφο Α', Β', Γ’, Δ' Αθήνας, Β’ Ανατολικής Αττικής, Γ’ Ανατολικής Αττικής, Β’ Δυτικής Αττικής  και Α' Πειραιά

e-mail:  egoudou@gmail.com

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 468
Σύνολο: 474

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.