Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - maria3/4

Σελίδες: 123 ... 6
1
Misanofage αυτό που υποστηρίζεις μου είπαν και στη διεύθυνση β'βαθμιας Αχαϊας. ¨Οταν όμως ρώτησα σε ποιο ΦΕΚ αναγράφεται και πού μπορώ να το δω, μου είπαν ότι δεν αναγράφεται κα΄που ακριβώς επειδή δεν υφίσταται ως περίπτωση. Δε γράφει δηλαδή καπου ότι ενα μεταπτυχιακό μοριοδοτείται εφόσον έχει αποκτηθεί μετά τη λήψη του πτυχίου, ή ότι δεν έχει ισχυ εαν έχει αποκτηθει προγενέστερα... Τουτέστιν..ακόμη σίγουρη δεν είμαι..

2
{Κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης, για τίτλους που έχουν χορηγηθεί μετά τη λήψη του πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,} Αναφέρει μετά τη λήψη του πτυχιου τριτοβαθμιας..δε διευκρινίζει όμως ποιο πτυχιο εννοε'ί και τι γινεται στην περίπτωση 2 ή περισσότερων πτυχιων......Ακόμη δεν έμαθα κάτι σαφέστερο...Το ψάχνω..Ρωτησα και συμβουλο επαγγελματικου προσανατολισμου, δεν το ηξερε...Θα προσπαθησω να επικοινωνησω με την πρωτοβαθμια ή το υπουργειο

3
Κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης, για τίτλους που έχουν χορηγηθεί μετά τη λήψη του πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, προωθούνται κατά δύο (2) Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) στην κατηγορία που ανήκουν, ενώ οι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος κατά έξι (6) Μ.Κ.  (παρ 3 άρθρο 9 Ν. 4354/2015) .  Η κατάταξη στα Μ.Κ. πραγματοποιείται μόνο όταν το περιεχόμενο των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών είναι συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης του υπαλλήλου, όπως προκύπτει από την προκήρυξή της θέσεως κατά την πλήρωσή ή την περιγραφή της θέσης εργασίας από τον οργανισμό της Υπηρεσίας (παρ 3 άρθρο 9 Ν. 4354/2015) .

4
Misanofagos το ξέρεις σίγουρα;;; Πώς θα μπορούσα να βεβαιωθώ. Ψάχνοντας, βρηκα μια διαταξη που λέει ότι για μισθολογική αναγνώριση το μεταπρυχιακό οφείλει να έπεται του πτυχίου. Οπότε μηπως αυτό ισχύει και για να προσμετρηθει ως ακαδημαικό κριτηριο. παραθετω το σύνδεσμο https://el.diadikasies.gr/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7_%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D_-_%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D_%CE%A4%CE%AF%CF%84%CE%BB%CE%BF%CF%85

5
Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα όποιος μπορεί να με βοηθήσει σχετικά μ' ένα θέμα καθώς με το ΔΟΑΤΑΠ δε μπορώ να επικοινωνήσω. Έχω πρώτο πτυχίο Φιλολογίας και μετά απο κατατακτήριες φοιτώ στο 3ο έτος του παιδαγωγικού. Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα τελειώσω Ιούνιο 2021. Φέτος ξεκίνησα ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σχετικό με την εκπαίδευση . Σήμερα όμως κάποιος συναδελφος μου είπε ότι το μεταπτυχιακό μου, που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα τελειώσει Φλεβάρη του 2021. δηλαδή νωριτερα απο το πτυχιο του Παιδαγωγικού, θα έχει ισχύ μόνο για το πτυχιο Φιλολογίας. Δηλαδη, αν εγώ σκοπέυω να εργαστώ ως δασκάλα, τη στιγμη που το πτυχιο θα έχει αποκτηθει μετά απο το μεταπτυχιακό, θα φαινομαι δασκάλα χωρις μεταπτυχιακό... Μου ακούγεται λογικό, αλλά ξέρει καποιος αν όντως ισχύει;; Κι αν ισχύει, μήπως να κάνω αναστολή του μεταπτυχιακου έτσι ώστε να το τελειώσω 6 μήνες αφού τελειώσω το παιδαγωγικό. Μ' αυτο τον τρόπο θα ισχύει;; Κάθε πληροφορία πολύτιμη. Ευχαριστώ!

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2019, 10:14:11 μμ »
Καλησπέρα και καλή αρχή σε όλους μας! Θα ήθελα να σας εκφράσω τον προβληματισμό μου σχετικά με την ανάλυση πηγών. Πρόσφατα ανέλυσα στην τάξη την πηγή του 2004 με τα αποτελέσματα του ΔΟΕ. Εκει λοιπόν, όταν είπα στα παιδιά ότι εκτος απ την εισαγωγική και την παραγραφο των θετικών αποτελεσμάτων πρέπει να βάλουμε από το βιβλίο και την παράγραφο με τους στόχους και τις ενέργειες του ΔΟΕ γιατί αφενός φαίνονται ως θετκά αποτελέσματα και αφετέρου αναφέρονται στην πηγή, εκείνα προβληματίστηκαν και μου έλεγαν ότι αφού δεν ειναι αποτελεέσματα, γιατί να τα βάλουμε. οπότε κι εγώ τους απάντησα ότι αν για κάτι δεν είναι σίγουροι, είναι προτιμότερο να το γράψουν κι ας μη χρειάζεται, παρά να το παραλείψουν ενώ χρειάζεται...Τι λέτε;; Ποια ειναι η γνώμη σας;;; Σ εσας διακρίνουν εύκολα τα παιδιά την ιστορική αφήγηση;;; Πώς θα μπορούσα να τους το απλοποιήσω;;

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 11, 2019, 05:03:30 μμ »
Συνάδελφοι, θα ήθελα να σας ρωτησω σχετικά με τη Λογοτεχνία: Δουλεύουμε τα κείμενα που προτείνονται στο φάκελο υλικού του μαθητή ή να περιοριστούμε στα κειμενα των βοηθημάτων;; Τι λέτε; Δως τε μου μια κατεύθυνση...

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 05, 2019, 11:03:32 μμ »
καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα τη γνώμη σας για το κειμενικό είδος της παρακάτω έκθεσης. το θεμα διατυπώνεται ως εξής: " Διαβάζετε στην τάξη σας το κειμενο που σας δόθηκε και συζητάτε για τη θέση της Λογοτεχνίας στο σημερινό σχολείο. Για τις ανάγκες της συζήτησης, να συντάξετε ενα κείμενο 500-600 λέξεων στο οποίο να αναφερθείτε στην αξία της διδασκαλίας της Λογοτεχνίας στο σχολείοο και να διατυπώσετε προτάσιες ώστε το μάθημα να γινει πιο ενδιαφέρον. Το κείμενο θα διαβαστεί στην τάξη."  Λοιπόν, ποιο κειμενικό είδος νομίζετε ότι ζητείται;;;

9
Καλησπέρα σας! Καθώς διδασκω σε φροντιστηριο Εκθεση Α και Β Λυκειου, έχω προβληματιστει με τις εξαγγελιες για τις αλλαγες στην εξεταση του μαθηματος...Εμεις τωρα  θα πρεπι να αλλαξουμε τον τροπο διδασκαλιας;; Δηλαδή, να συμπεριλάβουμε και αναλυση λογοτεχνικών κειμένων, να περιορισουμε την περιληψη και να ζηταμε παραγωγη λόγου λιγότερων λέξεων;; Θα ηθελα τη γνωμη σας συνάδελφοι!!!!

10
Συνάδελφοι, θα ήθελα τη γνώμη σας για τις αλλαγές στη διδασκαλία της Εκθεσης Α και Β λυκείου. Θα πρέπι να προσαρμόσουμε τη διδασκαλία στις νεες απαιτησεις του μαθηματος;; Δηλαδή στα φροοντιστηρια να διδασκουμε και λογοτεχνικά κειμενα και, παραλληλα, να μειώσουμε την εκταση της Έκθεσης;;

11
Η φοίτηση στην ΑΣΠΑΙΤΕτι  προσφέρει  σε κάποιον που ήδη έχει πτυχίο Ιστορικού;

12
Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει σχετικά με τους πολύτεκνους που βρίσκονται στον πίνακα αναπληρωτών μηδενικής προϋπηρεσίας;

13
Παρακολουθώ το θέμα σας καθότι σκοπεύω να δώσω και εγώ κατατακτήριες φέτος στο παιδαγωγικό της Πάτρας. Συγνώμη για την κατάχρηση της ανάρτησης, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω όλους εσάς που έχετε την εμπειρία των κατατακτηρίων:Για να περάσει κανείς στη σχολή, απαιτείται αποκλειστικά η μελέτη των συγγραμμάτων που θέτει η προκήρυξη κάθε τμήματος ή μηπως κάποιοι βασιστήκατε και σε άλλα εγχειρίδια με ενδεχομένως μικρότερη ύλη ή ακόμη και σε πανεπιστημιακές σημειώσεις των διδασκόντων τα εξεταζόμενα μαθήματα; Όποια πληροφορία σας, θα ήταν για 'μένα πολύτιμη!

14
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες σε Παιδαγωγικά τμήματα
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2016, 02:21:33 μμ »
Καλησπέρα! Κι εγώ για κατατακτήριες προετοιμάζομαι στο παιδαγωγικό Πάτρας. Θα ήθελα να ρωτήσω όσους είχαν ανάλογη εμπειρία:΅θα βοηθούσε αν για το κάθε μάθημα διαβάζαμε τις αντίστοιχες σημειώσεις του διδάσκοντος καθηγητή στο εξάμηνο που βρίσκεται το μάθημα ή πρέπει να μελετησουμε αποκλειστικά τα συγγράμματα που ορίζει η προκήρυξη της σχολής; Σας ευχαριστώ!!

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159618
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 459
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 433
Σύνολο: 444

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.194 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.