Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pasteli

Σελίδες: 12
1
πες τους να ζητήσουν από τον Προϊστάμενο να τους ζητήσει εγγράφως να κάτσουν υπερωρία.
Η προφορική επικοινωνία με Προϊστάμενο δε λαμβάνεται υπ' όψη, είναι άκυρη. Αυτός αποκλείεται να τολμήσει
να το ζητήσει εγγράφως γιατί μετά μπορούν να τον χορέψουν στο ταψί. Κι αυτές ΔΕΝ είναι υποχρεωμένες
να ακολουθήσουν ΚΑΜΙΑ προφορική εντολή. Μόνο τις γραπτές.

2
Να δούμε τι θα μείνει και για μας, τα "ασεποειδή"  :-[
Ανναρωτιέμαι.. θα χωρέσουμε 600+ διοριστέοι στα Δωδεκάνησα ;D ;D

3
Σαφώς και οι καταστάσεις το κάνουν ολοένα πιο δύσκολο...
Αλλά από μας η άνοιξη εξαρτάται  ;)
Η ταπεινή μου γνώμη είναι πως η διαθεματικότητα δεν είναι εχθρός μας σ' αυτό αλλά συνεργός

4
sijuna, σε περίπτωση που θες και το ΔΕΕΠΣ εκτός από τον Οδηγό της Νηπιαγωγού, είναι εδώ:
http://www.pi-schools.gr/programs/depps/

Τώρα σχετικά με τον Οδηγό, ας μην καταστροφολογούμε. Είναι σημαντική πρόοδος για τα Ελληνικά δεδομένα
να καταργηθεί (επιτέλους!) ένα πρόγραμμα-τεμαχιστής της εκπαιδευτικής δράσης σε καμμάτια-καμματάκια-τομείς και στόχους. Έλεος!
Τουλάχιστον τώρα το παιδί έχει διακαίωμα να συμμετέχει. Και φυσικά sophie τα νήπια μπορούν να αυτοαξιολογηθούν, όχι βέβαια με τα κριτήρια
που θα τα αξιολογούσαμε εμείς αλλά με το να μάθουν σιγά σιγά να συζητούν για το αν η όλη δουλειά της ομάδας τους ικανοποίησε ή όχι.
Ακόμα κι ένα νήπιο που πει στην παρεούλα: "Δε μου άρεσε ή μου άρεσε αυτό που ζωγραφίσαμε" αυτοαξιολογείται.
Και σιγά σιγά αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι έχει λόγο στην εκπαιδευτική πράξη. Σιγά σιγά αρχίζει να μαθαίνει να συνεργάζεται.
Αν καταφέρουμε αυτό, ο σκοπός του Νηπιαγωγείου έχει επιτευχθεί σε μεγάλο μέρος του.
Μην πανικοβάλεστε, ακόμα κι αν πανικοβάλλονται οι σύμβουλοι, λίγη ευελιξία χρειάζεται μόνο.
Όσο για τη δια βίου μάθηση, συμβαίνει ούτως ή άλλως, κανείς δεν παραμένει στάσιμος ποτέ και πουθενά.
Απλά το σχολείο αποφάσισε επιτέλους να το αναγνωρίσει και να πάψει να κένει τρύπες στο νερό

5
Ωραία, έστω ότι όλα είναι προδιαγεγραμμένα από το "big brother".
Τι θέλετε να σωθεί; Οι σημαίες και τα χρώματα ή η δικαιοσύνη και η αλλυλεγγύη??

6
Ίσως The One θα έπρεπε να αναρρωτηθούμε γιατί τα παιδιά γράφουν τους τοίχους..
Λες να έχουν το σατανά μέσα τους; ;D ;D
Η Μήπως κάποιοι εκπαιδευτικοί ήταν πολύ απασχολημένοι με τον εαυτό τους που δεν έδωσαν λίγο χρόνο
να ακούσουν τα άγχη και τις ανησυχίες των μαθητών τους; Μήπως τα παιδιά υποφέρουν από μοναξιά και πλήξη
σε ένα κομφορμιστικό σχολείο που θέλει να τους αλλάξει ενώ ταυτόχρονα τους έχει γραμμένους από άποψη ανησυχιών, απόψεων, ονείρων;


7
nina a αποτελείς έμπνευση και μπράβο για τον τρόπο που σκέφτεσαι. Κι εγώ αφού μετά από λίγους μήνες
υπηρεσίας σε απαράδεκτους παιδικούς σταθμούς-ιδιωτικά κολλαστήρια είχα αποφασίσει να μην πουλάω
το πτυχίο και τις γνώσεις μου στον κάθε άσχετο για πενταροδεκάρες. Προτίμησα να απορρίψω το χώρο
και ως σερβιτόρα που έγινα μετά  8) περνούσα καλύτερα, δούλευα σαφώς λιγότερες ώρες και έπαιρνα τα διπλά λεφτά.
Φέτος είμαι διοριστέα και έυχομαι σύντομα το ίδιο για όλες. Ακούγεται πολύ ότι οι θέσεις που ανοίγουν
για τις νηπιαγωγούς στο δημόσιο θα είναι όλο και περισσότερες. Γι αυτό να ελπίζετε κορίτσια. Θα αποκτήσει
σύντομα η καθεμιά τη δική της τάξη, θα αμοίβεται αξιοπρεπώς και θα έχει το χρόνο να οργανώσει σωστά το
λειτούργημα της εκπαίδευσης. Πείτε όχι στους αξιοθρήνητους σχολάρχες. Δεν τους έχουμε ανάγκη.

8
ioanna89 το link σου μου έφερε γούρι!!! Πέρασα!!!!!! :D :D :D :D
Εύχομαι τα καλύτερα σε όλα τα παιδιά του forum. Καλά επιτυχία από καρδιάς στους φιλόλογους :)

9
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: asep
« στις: Ιούνιος 29, 2007, 01:32:26 μμ »
Angelika εχεις απόλυτο δίκιο.. Η λίστα με περιοχές τοποθέτησης Νηπιαγωγών που είδα και απέκλειε Αθήνα και Πειραιά ήταν λίστα
με θέσεις ανοιχτές για μόνιμο διορισμό. Υπάρχει στο site nipiagogoi.gr.  Συγγνώμη για την "παραπληροφότηση"!  :-[
Πάντως το κουτάκι, απ' ότι ακούω κι απ' τους παλιούς είναι μάλλον απαραίτητο ειδικά για όσους δεν έχουν προυπηρεσία.
Ειδικά τώρα που κάνουμε αιτήσεις στα τυφλά χωρίς να ξέρουμε και τα μόρια από ΑΣΕΠ καλό θα ήταν να το τσεκάρουμε.

10
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: asep
« στις: Ιούνιος 29, 2007, 11:52:12 πμ »
Δεν τις κοιτάνε αν έχεις τσεκάρει το κουτάκι αλλά σε γενικές γραμμές είναι ανέλπιστο να σε πάρουν εκεί που θες.
Άλλωστε πρέπει να είναι διαθέσιμη και η εν λόγω περιοχή, δεν παίρνουν αναπληρωτές παντού. Φέτος νομίζω δεν παίζουν καθόλου
Αθήνα, Πειραιάς, σωστά;

11
Το κορυφαίο σε όλη αυτή την ατέρμονη ιστορία είναι η πρώτη απάντηση αυτού εδώ του forum: "Τέλος Απρίλη τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ..."
Αχ... Και που να ξέραμε τι θα επακολουθούσε!! Παιδιά από καρδιάς καλό κουράγιο σε όλους κ καλά αποτελέσματα!!!!!!!!!
Πάντως 7000 εμείς (ΠΕ60) κι άλλοι 14000 της Γερμανικής μια πορειούλα διαμαρτυρίας έξω απ' τον ΑΣΕΠ την κάναμε εύκολα!!!!! ;D

12
Και από πότε η ιδιωτική εκπαίδευση έγινε ποιοτική;;
Δεν ξέρω ρε παιδιά, νομίζω ότι πολλοί από μας έχουμε βιώσει την απελπισία
του εργαζομένου κάποιου ιδιωτικού σχολείου που πιέζεται να εφορμόσει χωρίς
αντιρρήσεις το πεπαλαιωμένο πρόγραμμα του ξερόλα ηλικιωμένου αφεντικού του.
Πιστεύω πως είναι κρίσιμες οι ώρες για το ελληνικό Νηπιαγωγείο. Η Δια βίου μάθηση
είναι κάτι πολυσύνθετο, απαιτεί πολύ χρόνο, κόπο και διάθεση από πλευρά παιδιού, εκπαιδευτικού και γονιού
και έχω σοβαρές, πολύ σοβαρές αμφιβολίες αν ένα αυταρχικό ιδιωτικό με εκπαιδευτούς υπαλλήλους
που νιώθουν σαν είλωτες είναι σε θέση να διεκπαιρεώσει ένα τόσο σοβαρό έργο.
Πιστεύω πως το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να ανατραπεί αυτή η εσφαλμένη πεποίθηση
στους γονείς ότι η ιδιωτική εκπαίδευση είναι ποιοτική. Ποιτική; Αλίμονο! Ας ρωτήσουν κι εμάς που υπήρξαμε μάρτυρες
της "ποιοτικής" εκπαίδευση των σχολάρχων. Της εντατικοποίησης και της υποκρισίας...
Δεν ξέρω, νομίζω ότι λίγο πολύ όλοι ξέρουμε τι γίνεται εκεί μέσα.
όποιος έχει εργαστεί σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό και έχει αντίθετη άποψη ας με διορθώσει. 

13
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν περιπλέξει τόσο τα πράγματα χωρίς λόγο.
Η λύση είναι απλούστατη.
Ας κρατήσουν οι παιδικοί σταθμοί δημόσιοι και ιδιωτικοί, τα βρέφη έως και τριών ετών
και κατά συνέπεια ας απορροφοθούν εκεί όσοι απόφοιτοι ΤΕΙ και ΙΕΚ γίνεται!
Τι δουλειά έχουν όλοι αυτοί στα Νηπιαγωγεία και τι δουλειά έχουμε εμείς αλλά και
τα 5χρονα Νηπια στους παιδικούς σταθμους;;;; Γιατί μπλέχτηκαν έτσι τα πράγματα;
Η αγωγή των Νηπίων, ΑΓΩΓΗ παιδιά, όχι αλλαγή πάνας και απλή φρντίδα, είναι αποκλειστική
ευθύνη και ρόλος καταρτισμένων αποφοίτων ΑΕΙ τετραετους φοίτησης.
Και είναι πολύ βασικό τα παιδιά αυτά να ακολουθούν τα πρόγραμμα του ΥΠΕΠΘ
όπως είναι βασικό να ακολουθούν τα ωράρια λειτουργίας του δημόσιου Νηπιαγωγείου,
κλασσικού ή ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ.
ΓΙατί μπλέξανε τους παιδικούς σταθμους;;;;;
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Ο ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 8:00-12:ΟΟ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΝΗΠΙΟ ΤΩΝ 5 ΕΤΩΝ ΣΕ ΕΝΑ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ, ΔΗΜΟΣΙΟ, ΚΛΑΣΣΙΚΟ Η ΟΛΟΗΜΕΡΟ???
Υπάρχει ανάγκη διευρυμένου ωραρίου από τους γονείς; Ε και το ολοήμερο γι αυτό δεν είναι εδώ?
Και ξαναλέω, τι δουλειά έχουν οι βρεφονηπιοκόμοι και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί με τα Νηπιαγωγεία.
Απ' τη μιά αναγνωρίζεται δηλαδή η αξία της προσχολικής αγωγής (σφού έγινε υποχρεωτική- έγινε?)κι απ' την
άλλη υποβαθμίζεται με το να επιρρίπτεται στους βρεφονηπιακους σταθμους;
Κι αυτό σίγουρα μπλοκάρει και τους αξιοσέβαστους συναδέλφους βρεφονηπιοκόμους οι οποίοι έχουν
σεβαστό μεν αλλά ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΡΟΛΟ. Το ίδιο και οι παιδικοί σταθμοι. Δημόσιοι ή ιδιωτικοί.
Ας κρατήσει λοιπόν ο καθένας το ρόλο του. (0-3,5 και 3,5-5) κι ας στηρίξει επιτέλους η κυβέρνηση τα Νηπιαγωγεία,
ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ, για να μπορέσουν να ανταποκριθουν στο σοβαρότατο και κρίσιμο ρόλο τους
ΑΜΕΣΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΕΙ
Μην ξευτιλίζετε άλλο το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα!
 

14
Τι μας ενδιαφέρει εμας???  >:( >:(
Έλα ντε. ΤΟ ότι έχουμε σπουδάσει κύριε Ράμμα να μας ενδιαφέρει
το καλό του παιδιού είναι εγκληματικό...
Να διεκδικεί κανείς ένα αξιοπρεπές εκπαιδευτικό σύστημα, δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλους
για να μπορεί να κοιτάει στα μάτια τον κάθε μαθητή του είνα άτοπο, ε?  ???
Μα τι νομίζουν ότι οι εκπαιδευτικοί είναι ζωάκια που τα ταίζεις και τέλος;
Αλλά τι να περιμένει κανείς από ένα Υπουργείο Παιδείας που
είναι υπέυθυνο για το ότι εδώ και ένα χρόνο φλέγεται και καταρρέει ολόκληρο το
εκπαιδευτικό σύστημα από την πρώτη ως την τελευταία βαθμίδα;
Που εντελώς αυταρχικά, χωρίς να λάβει υπ' όψη του κανένα από μας, τους εκπαιδευτικούς και την παραγματικότητα
στα εκγκαταλελειμμένα αλλά παρ' όλα αυτά τα μόνα ακόμη αξιοπρεπή δημόσια σχολεία, αποφαζίζει να ιδιωτικοποιήσει τα πάντα, να
υποσχεθεί και να μη δώσει φυσικά την υποχρεωτική προσχολική αγωγή, να προσφέρει το ρόλο μας σε σαφώς μη καταρτισμένους απόφοιτους ΤΕΙ αλλά και
ιδιωτικών κολλεγίων όπου τα λεφτά του μπαμπα σε κάνουν αριστούχο και πάει λέγοντας.
Να με συγχωρει το υπουργείο αλλά όταν έχω ένα εργοδότη με τόσο βαρύ όνομα και κύρος περιμένω κάτι τουλάχιστον πιό υπεύθυνο
από όλες αυτές τις μαλακίες >:(
Πήραν φαλάγγι την παιδεία, ρήμαξαν τα ΑΕΙ, ρήμαξαν τα Νηπιαγωγεία και ούτε που τους νοιάζει πιά που υπάρχουν άνθρωποι εκάι μέσα, σε
κάθε σχολείο που παλέυουν ακόμα για να μην καταλήξουν τα δημόσια σχολεία σαν τα γελοία ιδιωτικά όπου αναίσχυντα αναιρείται η παιδαγωγική
λαιτουργία και βασιλεύει το marketing και το εμπόριο.
Παιδιά. Είμαστε εδώ και θα μείνουμε εδώ. Κανένα νηπιαγωγείο σε δήμο ή ιδιωτικό παιδικό σταθμό.
Υποχρεωτική Δημόσια Δίχρονη Προσχολική Αγωγή ΤΩΡΑ!!!!   

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159864
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 438
Σύνολο: 454

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.