Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kyriakh

Σελίδες: 123 ... 14
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2018, 05:57:06 μμ »
Δε θυμάμαι τέτοιες λεπτομέρειες απλά σου λέω μετά βεβαιότητας ότι γίνεται γιατί το έχω κάνει. Επικοινώνησε με τη διεύθυνση που ανήκεις . Καλή επιτυχία

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2018, 08:33:46 μμ »
Αν έχουν ίδιες ώρες κι οι δύο, μπορεί. Ο μόνιμος εκπαιδευτικός θα κάνει αίτηση τροποποίησης τοποθέτησης

3
Σχολική ζώνη / Απ: Απαλλαγή από δεύτερη ξένη γλώσσα
« στις: Νοέμβριος 27, 2016, 03:44:33 μμ »
Είναι όμως ένα μάθημα σχολείου . Θα μπορούσε να πει "δε διαβάζω μαθηματικά"; Τα παιδιά μας ,Marcela,δυστυχώς θα αναζητήσουν δουλειά στο εξωτερικό και ποτέ δεν ξέρουμε ποια γλώσσα θα τους φανεί χρήσιμη και σε ποιο κράτος . Ενθάρρυνέ τον/την να μάθει δυο βασικά πράγματα. Μαθητής μου που μού έλεγε ότι δεν του χρειάζονται τα γαλλικά ,τώρα ειναι στις Βρυξέλλες κι ο γιος φίλης που απεχθανοταν τα γερμανικά , τώρα εργάζεται στη Φραγκφούρτη.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Απαλλαγή από δεύτερη ξένη γλώσσα
« στις: Νοέμβριος 26, 2016, 07:34:37 πμ »
Καλημέρα.
Τα γερμανικά που κάνουν στην α' γυμνασίου είναι σε πολύ απλό επίπεδο , στην ουσία είναι ξεκίνημα . Το ίδιο ισχύει και για τα γαλλικά . Άνετα μπορεί να τα παρακολουθήσει οπότε ο νόμος δεν προβλέπει απαλλαγή. Συνέβη στο γιο μου με μαμά γαλλικού να βρίσκεται σε τμήμα γερμανικών και τα πήγε μια χαρά. Ας μάθει λίγα γερμανικούλια , χαριτωμένα είναι.

5
Σχετικά με την αναφορα στο δικομματισμό, δε θα προσμετρηθεί ως αρνητικο στοιχείο η επέκταση αυτη , οπότε  δε χανει τους 7 πόντους .Αυτό που σου λέω είναι σίγουρο . Για το άλλο ερώτημά σου ,δεν ξέρω ακόμα.

6
     Το ότι δεν είναι απαραίτητο να έχει υπηρετήσει την οργανική του ο αιτών μετάταξη το γνωρίζω και προσπαθώ να εξηγήσω ποιες ήταν οι προθέσεις των κυβερνώντων όταν αναφέρονταν σε αυτήν την επισήμανση. Να το εξηγήσω πιο απλά , ίσως δεν ήμουν σαφής . Αυτός που παίρνει πάντα αποσπάσεις , έχει λιγότερα μόρια από αυτόν που υπηρετεί στο δυσπρόσιτο . Άρα ποιος δικαιούται να πάρει μετάθεση; Δεν του δίνουμε όμως το κενό για να το κρατήσουμε για τον αποσπασμένο . Πώς θα πάρει μετάθεση ο αποσπασμένος που και λιγότερα μόρια έχει και δε θέλουμε να τον στείλουμε να υπηρετήσει στα γκρέμνα την οργανική του ; Και εγένετο η μετάταξη , μια έξυπνη και νομιμότατη μετάθεση .Το ότι δε δημοσίευσαν τα μόρια είναι παραδοχή ότι ακολουθήθηκε η επαγωγική διαδικασία που προανέφερα. Τα ήξεις αφίξεις της εγκυκλίου των μετατάξεων είναι μια ακόμα απόδειξη .
   Φυσικά δε φταίει κανένας συνάδελφος και απεχθάνομαι τη λέξη «βύσμα » γιατί του βγήκε κι αυτού η ψυχή με τον Saussure , τον Derrida και τον Baudelaire για να πάρει το πτυχίο του , δεν του το χάρισαν.

    ps. Δεν αναφέρθηκα σε κάποια δημοσίευση

7
   Για το ΠΥΣΔΕ Δράμας  (ΠΕ05), μπορώ να σου πω , rollo tomassi ,ότι τα στοιχεία σου είναι απολύτως αληθή , ότι τόσα κενά δεν υπάρχουν καθώς γνωρίζω ακριβώς πόσα δημοτικά έχουν επιλέξει γαλλικά(οι μεταταγμένοι θα πλεονάζουν ) κι ότι είναι συνάδελφοι που παίρνουν πάντα αποσπάσεις  . Αυτό δεν αποκλείει το να  τους θεωρώ αξιολογότατα άτομα μιας και γνωριζόμαστε. Σου το λέει κάποια που δεν πήρε ποτέ απόσπαση , με μόρια δυσπρόσιτου , που αν δεν γίνονταν οι μετατάξεις θα ελπιζε να πάει στα κοντά  στον τόπο της (νυν αδύνατον). Για όσους θεωρούν ότι είναι νόμιμη η διαδικασία των υποχρεωτικών , αναρωτιέμαι αν χρειάζεται να κάνει κανείς νομικές σπουδές για να αντιληφθεί ότι η μη δημοσιοποίηση μορίων και οι έξι φάσεις ενστάσεων παραπέμπουν στο γνωστό απο την παιδική μας ηλικία "το μήνυμα αυτό θα αυτοκαταστραφεί ".
   Οι μετατάξεις ,  περιλαμβάνουν περιπτώσεις αρκετών συναδέλφων που δεν υπηρέτησαν καν την οργανική  τους  , αναφέρομαι σε πανελλήνιο επίπεδο.
   Αν  δε θέλεις να κλειδωθεί κι αυτό το νήμα , μην απεμπολείς το δικαίωμά σου να έχεις δίκιο χρησιμοποιώντας  λεκτικά ολισθήματα . Τζάμπα τις κάναμε τις ανθρωπιστικές σπουδές ;  :) :) :)
   

8
Επειδή αλλοιώνουμε το νόημα της αγωνιστικότητας και της ενότητας να μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με τη μέθοδο λειτουργίας όσων αγωνίζονται για να μη θιγούν ΜΟΝΟ θέσεις και συμφέροντα του κλάδου τους.

Προσωπικά θα θεωρούσα ευτυχές και δείγμα προόδου της κοινωνίας μας στους αγώνες και στα συλλαλητήρια να συμμετέχουν κλάδοι οι οποίοι δε θίγονται στην παρούσα φάση. Η τακτική παλεύω για να σώσω το τομάρι μου αποκλειστικά και μόνο δεν με βρίσκει συνοδοιπόρο. Δηλαδή θα θεωρούσα βήμα προόδου αν δικαιώνονταν πλήρως π.χ οι δημοτικοί αστυνόμοι να συνέχιζαν να συμπαραστέκονταν σε εμάς και τους φύλακες. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει πράξη κάτι τέτοιο....

Είπαμε πάθηση της εποχής μας είναι ο ατομισμός.



Μην παιρνεις όρκο . Η Υδρευση , η Καθαριοτητα κ.α ομαδες που προς το παρον δεν κινδυνευουν απο απολυση ,τους βλεπω να χανουν μεροκαματα απο απεργιες .Κι αν είναι μπηχτη για μένα , ανηκω στις εξαιρεσεις του πολυνομοσχεδιου πλην ομως δεν ειμαι κοντοφθαλμη . Δεν κινδυνεύουμε να χασουμε τη θεσουλα μας . Εχουμε ηδη χασει την αξιοπρεπεια μας με οσα ανεχομαστε.
    Να προσθέσω ότι την ελληνικη επανασταση δεν την ξεκίνησαν οι βολεμενοι φαναριώτες αλλα κατωτερες κοινωνικες ταξεις κι ακολουθησαν κι αλλοι . Ουτε η γαλλικη επανασταση που προηγήθηκε εγινε απο τους ευγενεις , εγινε απο αυτους που δεν ειχαν ν'αγορασουν ενα ψωμι. Που βλεπεις το παραξενο να αγωνιζονται οι αμεσα θιγομενοι και ν' ακολουθουν κι οι υπολοιποι ;
    Τέλος , για το συναδελφο που βρισκει το φως στους τοπικους αρχοντες που ψηφισαν τα μνημονια , οι τζαμπα μαγκες που κρυβονται τωρα , ε , τι να πω , μορφωμενοι ανθρωποι ειμαστε , ας κανει ο καθενας ό,τι καταλαβαινει

9
Στην πόλη μου ,χθες πρώτη φορα είχε τοσο κοσμο η πορεια αλλα ισχνη αντιπροσωπευση εκπαιδευτικων , λυπαμαι .
Το παραξενο είναι οτι φέτος δε μας ψέκασαν ,γι'αυτο μας τσιμπανε κουνούπια απο το απογευμα ,ήτοι καλυτερα να σε τσιμπανε κουνουπια στη βεραντα παρα να κατεβεις στο δρομο να φωναξεις κανενα συνθημα ,να πιαστει το χερι σου να κρατας το panneau

10

    Θα δοθεί δυνατότητα σε αυτούς που έχουν οργανική σε νησιά να πάρουν μετάταξη ή θα μετατάξει υποχρεωτικά μόνο όσους πλεονάζουν;

Μην βιάζεστε, περιμένετε να δούμε τι σκοπούς έχει το υπουργείο.  Το έχω πει σε άλλο μήνυμα:  "Να δεις τι σου'χω για μετά..."

 
Έχω την εντύπωση ότι όσοι υπηρετούμε σε νησιά , επειδή έχουμε περισσότερα μόρια από τους συναδέλφους της πόλης κι επειδή δεν ψηφίζουμε ούτε στις βουλευτικές ούτε τα συνδικαλιστικά μας όργανα (λόγω καραβιού) , θα μας δώσουν μια άγκυρα  bonus(malus) και θα μας εγκλωβίσουν εκεί . Αποσπάσεις ίσως δε θα πάρουμε  για τους ίδιους λόγους . Και θ' αρχίσουμε να φθονούμε  και τους πλεονάζοντες που τώρα τους παρηγορούμε. O tempora !O mores!

11
Εξαιρετικοί οι διάλογοι που μας παρέθεσε ο Γιώργος της Πληροφορικής!! (αν και νομίζω δεν ειναι αυτή η κατάλληλη ώρα να "κράξουμε" )

Μόλις βρήκα , διάβασα και σας παραθέτω ένα ενδιαφέρον - νομίζω- άρθρο σχετικό με τα μηνύματα που μας δίνει ο .... Όμηρος στην Οδύσσεια για το πώς να αντιμετωπίσουμε την σημερινή κατάσταση :

Άραγε αυτό γιατί δεν μας τα διδάξαν στο σχολείο;
Διαβάστε το! Αρκούν 2 λεπτά. Αλλά μπορεί να το σκέπτεστε για πολύ περισσότερο.
Είναι πολύ σημαντικό, αυτές τις κρίσιμες ώρες, να ρίξουμε μια ματιά στην βίβλο των Ελλήνων, δηλαδή στα ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ και να διδαχτούμε, έστω και την τελευταία στιγμή, από το πνεύμα του Οδυσσέα.

ΔΗΛΑΔΗ: Να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας, να ελέγξουμε την παρόρμηση να έχουμε τις αισθήσεις μας και τις αντένες μας ΑΝΟΙΧΤΕΣ και να μην παρασυρθούμε από την οργή και το μένος που μας διακατέχει, ώστε να γίνουμε βορρά, στους σύγχρονους “μνηστήρες”.

Όταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, τον κόσμο που του έκλεψαν. Παρά την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο από την ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ, πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των μνηστήρων. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. Γι αυτό τον λόγο και είναι ο αγαπημένος της Θεάς ΑΘΗΝΑΣ, της Θεάς που αντιπροσωπεύει την ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, την ΣΟΦΙΑ, την ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.Της Θεάς που μελετά τον εχθρό και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα. Όταν όμως έρχεται η ώρα, όταν τους έχει στριμώξει όλους άοπλους σε ένα δωμάτιο, όταν φανερώνεται πάνοπλος, ΤΟΤΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΙΚΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΤΟΥ, που δημιούργησε με τον δικό του ιδρώτα, ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ που οι μνηστήρες καταχράστηκαν και καπηλεύτηκαν μαζί με την φιλοξενία του οίκου του που τιμησε τον ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ.

Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ. Η λέξη μιλά απο μόνη της. Είναι η ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ, είναι αυτό που μας κάνουν ΤΩΡΑ, είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ. Είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την καθυπόταξη και δουλεία του ανθρώπου.

Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ. Αυτός που μάχεται με κάθε τρόπο, με εύρος, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ, ο δεινός και αδίστακτος μαχητής.

Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ! Αυτός που διαστρεβλώνει τον ΝΟΜΟ και την τάξη των πραγμάτων, ο επικίνδυνος γιατί είναι ΕΤΣΙ και ΑΛΛΙΩΣ!

Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ! Αυτός που άγει τον λαό, που τον παρασύρει με την βοήθεια του ΑΝΤΙ-ΝΟΟΥ. Που τον μετατρέπει σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΓΕΛΗ!

Κανένα όνομα στα Ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη!

Κρύβουν βαθύτατα νοήματα και στο χέρι μας είναι να τα αποκρυπτογραφήσουμε και να διδαχτούμε, ή καλύτερα να συνετιστούμε.

Οι πρόγονοί μας μιλούν, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, μας λένε ΠΩΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, μας λένε πως να τινάξουμε τον ζυγό.

ΑΡΚΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!

Και ο Αντίνοος, ο στόχος της πρώτης φονικής βολής του Οδυσσέα.

Είναι αυτός ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να πεθάνει πρώτος.

Γι’ αυτό, μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ.

Και τον σκοτώνει ρίχνοντας του το βέλος στον ΛΑΙΜΟ, το ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή της επικοινωνίας που την χρησιμοποιεί ενάντια στην νόηση των ανθρώπων!

Φοβερό άρθρο! Αλλά αυτά δε μας τα μαθαίνανε στο σχολείο, τα νοήματα εννοώ που κρύβονται πίσω από τα κείμενα των αρχαίων προγόνων μας. Έντεχνα μας τα κρύβανε πιστεύω για να γίνουμε ένα μάτσο εξειδικευμένοι βλάκες που θέλει το σύστημα, χωρίς να έχουμε κριτική σκέψη για να μην αντιδρούμε σε αυτά που μας κάνουν. Μόνο στείρες μεταφράσεις και παπαγαλία. Επιτέλους, ο Έλληνας πρέπει κάποια στιγμή να μάθει και να ξυπνήσει!


Αυτό  το σχόλιο μου δημιουργεί την εξής σκέψη: Είναι δυνατόν να αποδώσεις ως εκπαιδευτικός με πάθος τα νοήματα των αρχαίων κειμένων όταν ο ίδιος δεν τα ενστερνίζεσαι; Μπορείς να πλέκεις διθυράμβους για το ήθος της Αντιγόνης , το θάρρος της να αντιταχθει στον Κρέοντα και στην πραγματική σου ζωή να είσαι η φοβισμένη , υποταγμένη Ισμήνη "ω σχετλία, Κρέοντος αντειρηκότος;" Να μην έχεις κάνει ούτε μια απεργια , να μην έχεις παρευρεθεί σε ένα συλλαλητήριο να πιασεις το μικρόφωνο και να απευθυνθεις σε όλους τους συντοπιτες σου με θερμη , να τους ξεσηκώσεις από τον καναπέ ;Απλά θα αφιερώσεις περισσότερο χρόνο στη σύνταξη και στη γραμματική γιατι αυτο είσαι. Προσωπικα , μετα απο 50 χρόνια θυμαμαι την Αντιγόνη πολυ καλα γιατι την διδαχθηκα απο μαχιμη φιλολογο που όταν λογω απεργιων μεναμε πισω στην υλη,  μας μαζευε στο αμφιθέτρο Σαββατο , χωρις θερμανση , με τα μπουφαν (γιατι ο Κρεοντας του σχολειου διαφωνουσε γι΄αυτην την ενεργεια )μανα δυο παιδιων , όχι ντοπια(σημαινει αφηνε τα μωρα στο συζυγο ). Διορισμενη με επετηριδα , χωρις μεταπτυχιακο δηλαδη απο αποψη αξιολογησης (μιας και το θεμα μας ειναι η κινητικοτητα) έτοιμη για απολυση . Για να επενδυσει στην προσωπικη την επιμορφωση και επαγγελματικη ανελιξη , απλα δε θα ετοιμαζε όλο αυτο το υλικο για μας . Κάθε έκθεση τη διόρθωνε δυο φορές : Μια το πρωτόλειο δικο μας κειμενο , στη συνέχεις έγραφε στον καθένα μια σελιδα παρατηρήσεις , με βαση τις παρατηρήσεις της  ξαναγράφαμε την έκθεση στο σπίτι και την ξαναδιόρθωνε. Δεν έχουμε όλοι το ίδιο καλλιεργημένους καθηγητες.
 Υ.Γ. Μπραβο bitch !

12
Θέλω να δώσω κάποια στοιχεία ως τροφή για σκέψη, που είναι ήδη γνωστά, νομίζω.

1) Το δημοσιονομικό όφελος από τις απολύσεις θα είναι 130 εκ. Οι αποζημίωσης μόνο της ΕΡΤ θα είναι 120 εκ. Γιατί, άραγε αφού δε θα υπάρξει δημοσιονομικό όφελος απολύονται δημόσιοι υπάλληλοι;

2) Την ημέρα που βγήκε το non paper ο υπουργός πήγε στα εγκαίνια του ΙΕΚ Ακμή. Τι σχέση έχει αυτό με την κατάργηση της μισής τεχνικής εκπαίδευσης;

3) Στην τεχνική εκπαίδευση θα επιβάλλει το πρόγραμμα μαθητεία, δηλαδή οι σπουδαστές να εργάζονται τζάμπα σε επιχειρήσεις. Γιατί άραγε;

4) Απόφοιτοι γυμνασίου θα μπορούν να εγγράφονται κατευθείαν σε ΙΕΚ. Γιατί άραγε;

5) Ούτε τα δημόσια ΙΕΚ είναι δωρεάν. Πληρώνεις 2000 ευρώ.

Τι συμπέρασμα βγάλατε, λοιπόν;



Στην τελευταία διακυβέρνηση  του Ελευθέριου Βενιζέλου  -προς το '32 νομίζω- με την παρότρυνση  της Κοινωνίας των Εθνών , έκλεισαν σχολεία , απολυθηκαν χιλιαδες εκπαιδευτικοί , "έτρεχε" το ιδιώνυμο (βλέπε επιστράτευση σημερα) και δεκαδες περιπτώσεις που δε θα γραψω γιατι θα πάω σε πορεία. Από τους φιλελεύθερους στους νεοφιλελεύθερους . Το  δικο μου  συμπερασμα ειναι ότι η απάντηση βρίσκεται στις διδαχές της ιστορίας  . Μην ψηφίζετε αστούς  ή μεγαλοαστούς  , εξυπηρετούν το κεφάλαιο κι επιπλεον στην ερώτηση "είναι ανεγκεφαλοι ή προδότες ;" έχω απαντήσει  μεσα μου. Σωστα κυρία; 

13
Συμφωνούμε απόλυτα

14
Αγαπητή apri ,δεν αμαυρώνω συνολικά την εκκλησία  γραφοντας κάποιες σκέψεις μου . Δεν είναι η μόνη εικόνα που έχω , είναι αναπάντητα ερωτήματα. Η αναζήτηση του  θείου στα χρόνια του Ομήρου , στη θεογονία του Ησίοδου ή στις τραγωδίες μας είναι γνωστά , τριτοδεσμίτες γαρ.  Την αγία γραφή τη διάβασα αρκετές φορές , συμφωνώ με τον Chateaubriand  ότι είναι η πιο "έξυπνη θρησκεία " ο χριστιανισμός αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι κάποια πράγματα ως προς το λατρευτικό μέρος αντίκεινται στο λόγο του Θεού

Σελίδες: 123 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159885
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 523
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.