Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - cretanman

Σελίδες: 123
1
Ειδική Αγωγή / Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« στις: Οκτώβριος 23, 2010, 05:04:09 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα να σας ρωτήσω για κάτι που απασχολεί ένα φίλο που πήραν τώρα ως αναπληρωτή Μαθηματικό ειδικής Αγωγής.

Αξίζει κάποιος να παρατήσει φροντιστήρια κτλ κτλ ώστε να πάει αναπληρωτής ? Τα μόρια τα οποία θα πάρει μετρούν πλέον σε κάποιο πίνακα? Δηλαδή θα συνεχίζει να υπάρχει ο ενιαίος πίνακας ή ΟΛΕΣ οι προσλήψεις θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ? Ρωτάω γιατί είδα στο πολυνομοσχέδιο ότι η προσαυξήσεις για την προϋπηρεσία είναι πλέον μηδαμινές οπότε εάν κάποιος δεν το χει σίγουρο ότι κάθε χρόνο θα τον παίρνουν αναπληρωτή (ώστε να παρατήσει ότι άλλο κάνει και να αφοσιωθεί στη δημόσια εκπαίδευση) τότε δε νομίζω να αξίζει τον κόπο. Επίσης τα μόρια τα οποία θα πάρει θα αναφέρονται μόνο σε κάποιο ειδικό πίνακα για την ειδική αγωγή ή μήπως θα μετρούν και στους υπόλοιπους πίνακες για τους μαθηματικούς? Π.χ. αργότερα μπορεί να θέλει να μεταπηδήσει και να διοριστεί ως ΠΕ03 και όχι ως ΠΕ03.05. Μπορεί να χρησιμοποιήσει τα μόρια ειδικής αγωγής?

Αν μπορείτε δώστε μου και κάποια στοιχεία για το που μπορώ να ψάξω περισσότερο (νόμους, εγκυκλίους) που να διασαφηνίζουν τα παραπάνω. Νομίζω ότι το πολυνομοσχέδιο δεν διασαφηνίζει τον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών παρά μόνο για τους διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ (δεν υπάρχει πλέον ο Ενιαίος πίνακας?)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Αλέξανδρος

2
Συνάδελφοι καλησπέρα!

Υπηρετώ φέτος ως νεοδιόριστος σε ένα νησί της Δωδεκανήσου (Χάλκη) το οποίο έχει χαρακτηριστεί ως άγονη γραμμή! Τα πλοία που έχουν τη γραμμή Χάλκη - Κάμειρο Σκάλα Ρόδου και Χάλκη - Ρόδος είναι επιδοτούμενα από το κράτος. Ο Δήμος αρνείται να μας εκδόσει κάρτα για να δωρεάν μετακίνηση με τα εν λόγω καράβια διότι δεν είμαστε μόνιμοι κάτοικοι του νησιού! Πίσω από όλα αυτά πιστεύω ότι κρύβεται οικονομικό συμφέρον.

Μήπως κάποιος γνωρίζει την εγκύκλιο, νόμο ή ο,τιδήποτε για το ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει τα επιδοτούμενα δρομολόγια? Και αν πράγματι είναι για τους μόνιμους κατοίκους, εγώ δεν θεωρούμε μόνιμος κάτοικος αφού η υπηρεσία μου με έστειλε να υπηρετώ εδώ ολόκληρο το χρόνο και θα είμαι και την επόμενη χρονιά?

Οποιαδήποτε βοήθεια θα είναι πολύ χρήσιμη γιατί θα θέλαμε ολόκληρος ο σύλλογος των καθηγητών να κάνουμε κίνηση επί αυτού!

Φιλικά,

Αλέξανδρος

3
Δεν ξέρω τί θα λάβει το ΑΣΕΠ ως ορθό, όμως η γνώμη μου είναι ότι όταν μιλάμε για κύλινδρο ή κυλινδρικό δοχείο/χωρίο/κουτί κτλ τότε μιλάμε για τον κλειστό από παντού κύλινδρο ΕΚΤΟΣ εάν αναφέρεται ΡΗΤΑ στο πρόβλημα! Όλα τα βιβλία έχουν μόνο τον τύπο (κλειστού από παντού) κυλίνδρου. Τον άλλο για τον ανοικτό κύλινδρο τον βάζουν (όπου το βάζουν) για να ελέγξουν εάν τα παιδιά έχουν κατανοήσει το πώς προκύπτει ο τύπος του εμβαδού του (κλειστού από παντού) κυλίνδρου. Εξάλλου κυλινδρικό δοχείο θεωρείται ένας κυλινδρικός καυστήρας καυσίμων που είναι κλειστός από παντού ή ένα κουτάκι αναψυκτικού επίσης κλειστό από παντού. Ίσως η παρανόηση να οφείλεται στο ότι ίσως να έχουμε συνηθίσει στην καθημερινή μας ζωή να θεωρούμε το δοχείο, ανοικτό από πάνω (μάλλον σκεφτόμαστε ένα ποτήρι που το χρησιμοποιούμε καθημερινά?).

Συμπερασματικά θεωρώ σωστό το (γ) αποδεχόμενος ότι το κυλινδρικό αυτό δοχείο είναι κλειστό από πάνω αφού ΔΕΝ αναφέρεται κάτι διαφορετικό! Ένας κλασσικός κύλινδρος δηλαδή!

Είμαι περίεργος να δω τί θα δώσει το ΑΣΕΠ ως σωστή... Σε κάθε περίπτωση συμφωνώ ότι το ερώτημα όπως διατυπώθηκε είναι φάουλ λόγω των παρανοήσεων που δημιουργήθηκαν. Προφανώς ήθελαν να πεταξουν κι άλλο κόσμο έξω (ή δεν κατάλαβαν καν ότι η απάντηση (α) αντιστοιχούσε στον ανοικτό από πάνω κύλινδρο! Απλά έβαλαν μερικές απαντήσεις για να συμπληρώσουν τις πιθανές απαντήσεις χωρίς όμως να κάτσουν να ελέγξουν κάτι παραπάνω...

Αλέξανδρος

4
Σε forum Μαθηματικών έχουν δώσει τις παρακάτω.

      http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=26&t=366&start=60

Και  τα Φροντιστήρια Κολλιντζάς
   http://www.kollintzas.gr/Θέματα%20εκπαιδευτικων%202007.htm

έδωσαν απάντηση και έχει διαφορά στο 2επιλογής


Πράγματι παρατήρησα κι εγώ τη διαφορά αυτή! Τα φροντιστήρια Κολλιτζά στη βιασύνη τους να βγάλουν γρήγορες απαντήσεις έκαναν λάθη (έμαθα ότι σε πολλές ειδικότητες εδωσαν ΠΟΛΛΕΣ λάθος απαντήσεις - ειδικά στους φιλολόγους). Η σωστή απάντηση είναι φανερά η (γ) όπως φαίνεται και από την αναλυτική λύση της άσκησης στο http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?p=1925#p1925. Απλά μάλλον δεν πρόσεξαν ότι το (ριζα(5)-1) είναι υψωμένο στην τρίτη δύναμη με αποτέλεσμα να βγάζει σαν παράγοντα το 8ριζα(5)-16 δηλαδή το ρίζα(5)-2.

Φιλικά,
Αλέξανδρος

5
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Νέα σελίδα για Μαθηματικά
« στις: Ιανουάριος 08, 2009, 01:20:49 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι, θέλω να σας ενημερώσω για την μεταφορά της ιστοσελίδας MATHEMATICA που φιλοξενούσε το pathfinder, στη νέα, ανανεωμένη και απαλλαγμένη από διαφημίσεις σελίδα


Εκεί μπορείτε να βρείτε πολλές συζητήσεις και αρκετά θέματα που έχουν σχέση με τον ΑΣΕΠ (και όχι μόνο) από πολύ ταλαντούχους μαθηματικούς και δυνατούς λύτες της χώρας μας (Μιχάλης Λάμπρου, Μπάμπης Στεργίου, Νίκος Μαυρογιάννης, Κώστας Σερίφης, Γρηγόρης Κωστάκος κτλ κτλ)
Φυσικά η σελίδα υποστηρίζει μαθηματικά κείμενα με τη γλώσσα LaTeX αλλά δίνεται και η δυνατότητα στους χρήστες του MathType να τυπώσουν με τη βοήθεια του. Θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες μέσα στη σελίδα.

Με χαρά θα σας περιμένουμε για να μεγαλώσουμε την παρέα των συναδέλφων και να συζητήσουμε με χαρά τις ασκήσεις σας και τις οποιεσδήποτε απορίες σας.

Καλή επιτυχία σε όλους σας στον επικείμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ

Φιλικά,
Αλέξανδρος

6
Θετικά μαθήματα / Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοέμβριος 08, 2008, 02:01:08 πμ »
Ναι είναι του Μιχάλη Λάμπρου (Καθηγητής στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης, κι ένας από τους πιο διακεκριμένους Μαθηματικούς στη χώρα μας)! Είναι φανταστικό βιβλίο με πολύ καλές και διδακτικές ασκήσεις που αρκετές φορές ξεφεύγουν από τα κοινά λυκειακά και φροντιστηριακά που έχετε συνηθίσει. Άρα είναι κατάλληλο για τους εκπαιδευτικούς που δίνουν ΑΣΕΠ. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα! Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα http://www.kangaroo.gr/sales.html#epanal  (και γενικά στη σελίδα www.kangaroo.gr μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το διεθνή μαθηματικό διαγωνισμό kangaroo και να τον διοργανώσετε στο σχολείο σας. Φέτος λέω να τον διοργανώσω στο μικρό νησί στο οποίο διορίστηκα. Κάντε κι εσείς τα σχολεία σας εξεταστικά κέντρα του διαγωνισμούς. Αξίζει... Δείτε παλαιότερα θέματα και θα καταλάβετε γιατί).

Αλέξανδρος

7
Στις μισθολογικές καταστάσεις που φτάνουν κάθε μήνα στο σχολείο από το οποίο πληρώνεσαι, υπάρχουν αναλυτικά όλα τα ποσά οπότε ξέρεις από πού είναι τί. Για παράδειγμα μήπως ο φίλος σου είναι σε παραμεθώρια περιοχή και γι' αυτο παίρνει παραπάνω επίδομα? Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ρωτήσετε το διευθυντή του σχολείου για να συγκρίνετε τις μισθολογικές καταστάσεις σας. Εάν πράγματι διαπιστώσετε κάποιο λάθος (έχουν γίνει στο παρελθόν) τότε παίρνετε τηλ. την οικονομική υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ και τους λέτε για το λάθος, το τσεκάρουν και αργότερα σας στέλνουν αναδρομικά αυτά τα χρήματα.

Αλέξανδρος

8
Νεοδιόριστοι / Απ: Μισθός νεοδιόριστων
« στις: Οκτώβριος 02, 2008, 02:12:29 πμ »
Οι Αριθμοί Μητρώου (ΑΜ) όλων των νεοδιόριστων εκπ/κών έχουν καταχωρηθεί ήδη στο "σύστημα καταγραφής Π/βάθμιας και Δ/βάθμιας". Απλά πείτε στο διευθυντή (ή τον Πληροφορικό) του σχολείου σας, να μπει στη σελίδα http://survey.sch.gr/ και να πατήσει αριστερά που λέει "Είσοδος". Εκεί θα βάλει το όνομα χρήστη και τον κωδικό του σχολείου (είναι οι ίδιοι κωδικοί που βάζει για να πάρει τα mail του σχολείου), και μόλις μπει να πάει κάτω - κάτω αριστερά που γράφει "Αναζήτηση Εκπαιδευτικού". Δώστε μερικά στοιχεία σας (ΑΦΜ, Επώνυμο, κλάδο) και τσουπ.... θα βρείτε το Α.Μ. σας. Θα σας έρθει βέβαια χαρτί και στο σχολείο σας αλλά... αν είστε ανυπόμονοι να το δείτε να κάνετε τα παραπάνω.

Αλέξανδρος

9
Νεοδιόριστοι / Απ: ΦΕΚ Διορισμού
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 07:58:52 μμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ pepe! Μόλις το βρήκα κι εγώ και είμουν έτοιμος να δώσω το link! Με πρόλαβες! Να μου φιλάς τα πάτρια εδάφη!!  ;)

Για ολοκληρωμένα στοιχεία να δώσω το link με το ΦΕΚ των διορισμών της πρωτοβάθμιας που είναι το

http://www.et.gr/view_publication/2008/3/774/pdf?form.submitted=True

(έβαζα στο search του Εθνικού Τυπογραφείου το επίθετό μου, και μου εμφάνιζε μόνο το όνομα της αδερφής μου που διορίστηκε κι εκείνη φέτος στην πρωτοβάθμια. Γι' αυτό προβληματίστηκα κυρίως...)

Αλέξανδρος

10
Νεοδιόριστοι / Απ: ΦΕΚ Διορισμού
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 07:30:22 μμ »
Καλησπέρα σε όλους και καλή σχολική χρονιά κι από μένα.

Διορίστηκα φέτος με τον ΑΣΕΠ του 2006 (δεύτερη χρονιά) στον κλάδο Μαθηματικών ( ΠΕ03 ) και ψάχνω το ΦΕΚ των διορισμών που φαίνονται τα ονόματά μας. Απ' ότι είδα έχει βγει σχετικό ΦΕΚ (με ημερομηνια 20/8/2008) για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση που περιέχει τα ονόματα δασκάλων, νηπιαγωγών και λοιπών διορισθέντων στη Πρωτοβάθμια αλλά δε μπορώ να βρώ της δευτεροβάθμιας. Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε? (Η ιστοσελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου είναι www.et.gr )

Φιλικά,
Αλέξανδρος

11
Ευτυχώς έδωσα μία φορά το 2007! Επιτυχών και διοριστέος με τη δεύτερη φουρνιά τον ερχόμενο Σεπτέμβρη...Ευτυχώς δεν πήγε χαμένο τόσο διάβασμα!! Ουφ...

Καλή επιτυχία σε όσους προσπαθούν
Αλέξανδρος

12
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Ένσημα Ωρομισθίου
« στις: Φεβρουάριος 12, 2008, 11:32:16 πμ »
Καλησπέρα σε όλους,

Πρόσφατα με πήραν ωρομίσθιο (πρώτη φορά) για 5 ώρες σε κάποιο σχολείο και μου έχουν βάλει 1 ώρα μάθημα κάθε ημέρα. Έχει διαφορά στα ένσημα κάποιος ο οποίος κάνει τις ώρες μαζεμένες με μένα που τις κάνω σε 5 διαφορετικές ημέρες ή όχι? Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τις διαφορές που μπορεί να υπάρχουν? Διότι παρόλο που το σχολείο είναι κοντά στο σπίτι μου, θα ήθελα να έχω πιο μαζεμένο πρόγραμμα οπότε εαν δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά θα ζητήσω αλλαγή.

Σας ευχαριστώ πολύ,
Αλέξανδρος

13
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Γνωστικό αντικείμενο
« στις: Φεβρουάριος 01, 2008, 11:23:29 πμ »
Καλησπέρα σε όλους,

Για το γνωστικό αντικείμενο αφού ακολουθήσετε τις πολύ χρήσιμες συμβουλές του Siobaras για το σχολικό (αφού αυτό θα σας βοηθήσει και στα σχέδια διδασκαλίας στη διδακτική που απαραίτητα θα πρέπει να ξέρετε τί να διδάξετε) σας προτείνω και μερικά παλιά βιβλία μαθηματικών κυρίως φροντιστηριακά τα οποία έχουν πολλές ασκήσεις που έχουν κατά καιρούς πέσει στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Σίγουρα παλιοί συνάδελφοι μαθηματικών θα τα έχουν. Για παράδειγμα αναφέρω τα παρακάτω:

-Σπύρου Κανέλλου : Άλγεβρα δια τα Λύκεια - Ευκλείδειος Γεωμετρία Επίπεδος - Τριγωνομετρία (π.χ. στην τριγωνομετρία και στη σελίδα 89, η ΠΡΩΤΗ εφαρμογή του στις γωνίες διπλασίου τόξου είναι η ίδια άσκηση της τριγωνομετρίας -ξέρετε με το γινόμενο των συνημιτόνων- που έπεσε φέτος στον ΑΣΕΠ).

-Του Πέτρου Τόγκα: Άλγεβρα και συμπλήρωμα Άλγεβρας-Θεωρητική Γεωμετρία-Ευθύγραμμος Τριγωνομετρία (κάποια από αυτά κυκλοφορούν ακόμη στο εμπόριο και μάλιστα κάθε ένα από αυτά έχει κάποια βιβλιαράκια που περιέχουν τις λύσεις των άλυτων ασκήσεων που περιέχονται στο βιβλίο)

-Του Ι. Πανάκη: Αλγεβρικός Λογισμός

-Αριστ. Πάλλα: Μεγάλη Άλγεβρα-Μεγάλη Γεωμετρία-Μεγάλη Τριγωνομετρία

-Γ. Τσίντσιφα: Επιπεδομετρία

-Παλιά σχολικά βιβλία (του Ηλία Ντζιώρα, του Σπύρου Κανέλλου, του Παν. Μάγειρα, τα βιβλία της δεκαετίας του 80 μέχρι και τα πιο πρόσφατα των Δεσμών)

Για τα Ολοκληρώματα σας προτείνω να πάρετε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το βιβλίο του Θ. Ν. Καζαντζή "Ολοκληρώματα", εκδόσεις Μαθηματική Βιβλιοθήκη 1994. Κυκλοφορεί ακόμη αλλά σίγουρα όχι για πολύ. Είναι ΘΥΣΑΥΡΟΣ καθώς περιέχει τα πάντα που χρειάζεστε από τη Θεωρία αναλυτικά, τα "σκοτεινά σημεία", μεθοδολογία, πολλές λυμένες ασκήσεις, 1000 άλυτες (υπάρχουν και 3 βιβλιαράκια που πωλούνται ξεχωριστά και έχουν τις λύσεις στις άλυτες)

Για τις παραγώγους σας προτείνω επίσης του Θ.Ν. Καζαντζή "Παράγωγοι Συναρτήσεων" Απευθύνεται σε φροντιστές και σε πολύ καλούς μαθητές και έχει πολλά θέματα τα οποία πρέπει να προσέξουν και τα οποία δεν υπάρχουν πλέον σε φροντιστηριακά βιβλία διότι είναι "εκτός ύλης" (Κριτήριο 2ης Παραγώγου, Θεώρημα Darboux, ΘΜΤ για 2 συναρτήσεις (ΘΜΤ του Cauchy αλλιώς) κτλ κτλ). Περιέχει πολλά λυμένα και θεωρητικά θέματα και είναι τέλεια γραμμένο όπως εξάλλου όλα τα βιβλία του Καζαντζή. Είναι από τις εκδόσεις Σπηλιώτη, Αθήνα 1994 αλλά δεν ξέρω εαν κυκλοφορεί ακόμη.

Τα δύο παραπάνω (ίσως και άλλα) μπορείτε να τα παραγγείλετε από τη Μαθηματική Βιβλιοθήκη στη Θεσσαλονίκη (ίσως το μοναδικό μαθηματικό βιβλιοπωλείο στην Ελλάδα) στο τηλέφωνο 2310-263163. Οι συνάδελφοι στη Βόρειο Ελλάδα πρέπει να το επισκεφθούν οπωσδήποτε. Πρέπει να ενισχύουμε όσο μπορούμε τέτοιες προσπάθειες.

Αυτά είναι τα βιβλία που έχω εγώ! Σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλα τα οποία είναι πολύ αξιόλογα. Γενικά τα παλιά βιβλία μαθηματικών είναι θυσαυρός! Να ψάχνετε να τα βρείτε γιατί θα σας ωφελήσουν είτε σαν φροντιστές είτε σαν καθηγητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση!Τότε πραγματικά έκαναν σοβαρά πράγματα... Όχι όπως τώρα που έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα (Είμαι νέος συνάδελφος. Το αναφέρω για να μη πείτε ότι είμαι από την "παλιά" γενιά και την υποστηρίζω. Απλά μόλις έπεσαν παλιά βιβλία στα χέρια μου -σχολικά και φροντιστηριακά- έπαθα σοκ για τη διαφορά που είδα!!). Τέλος   Σας προτείνω να δείτε όσο το δυνατόν περισσότερες ασκήσεις ΛΥΜΕΝΕΣ. Μη χάσετε το χρόνο σας λύνοντας δύσκολες ασκήσεις. 'Η αν προσπαθείτε να τις λύσετε για να εξοικειωθείτε, μη χάνετε πολύ πολύτιμο χρόνο.

Αυτά από εμένα... Ελπίζω να σας κατατόπισα! Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!

Αλέξανδρος

14
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Οκτώβριος 22, 2007, 06:43:36 μμ »
Καλησπέρα,

Θεωρείς ότι ο "Ασεπίτης" (όπως λες) δεν αξίζει όσο ο παλιός συνάδελφος? Εγω νομίζω (για να μην πω ότι είμαι με το μέρος του Ασεπίτη και πέσετε όλοι πάνω μου) ότι οι γνώσεις που λείπουν στον παλιό συνάδελφο και τις έχει ο Ασεπίτης καλύπτονται από την εμπειρία του παλαιότερου. Εξάλλου, όσοι παλιοί συνάδελφοι πιστεύουν ότι είναι πολύ καλοί δίνουν ΑΣΕΠ ανεξάρτητα από το ότι έχουν μαζέψει αρκετά μόρια λόγω υπηρεσίας. (Γι'αυτό το λόγο και υπάρχουν περι τα 20 - ή παραπάνω - άτομα που θα διορίζονταν μέσω ΑΣΕΠ αλλά και μέσω εννιαίου.) Μήπως κι εσύ συνάδελφε έδωσες ΑΣΕΠ ?  Μήπως είσαι κι εσύ λοιπόν Ασεπίτης ή μήπως ο ορισμός του Ασεπίτη είναι ο επιτυχών και διοριστέος ? Μήπως όσα δεν φτάνουμε τα κάνουμε κρεμαστάρια? Βλέπω τα χάλια του Δημόσιου σχολείου με τους "παλιούς" καθηγητές και έχω περισσότερη εμπιστοσύνη στους καινούριους - φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις και στη μία και στην άλλη περίπτωση - ! (Προσωπικά δεν έτυχα σε ΚΑΝΕΝΑ καλό μαθηματικό κατά τη διάρκεια του σχολείου και με λυπεί ιδιαίτερα αυτό!!)

Άσε που σε απάντηση στο θέμα που έθιξες παραπάνω, εκείνος που κάνει ενισχυτική είναι εκείνος που έχει μέσον (δυστυχώς!!!) και όχι όποιος έχει περισσότερα μόρια... Μήπως εννοείς για ωρομίσθιος? Αν ναι, τότε και πάλι δεν βλέπω κακό στο να διορίζονται άτομα που έχουν επιτύχει στον ΑΣΕΠ και δεν διορίζονται... Θα έπρεπε κι εκεί να προγούνται οι παλιοί συνάδελφοι και να μην υπάρχει ίση κατανομή ανάλογα με τα μόρια? Εξήγησε καλύτερα τους λόγους που θα έπρεπε να γίνεται κάτι τέτοιο αν κάτι τέτοιο πιστεύεις!
Υποτίθεται ότι οι παλιοί συνάδελφοι, χρόνια στο "κουρμπέτι" των φροντιστηρίων πρέπει να έχουν πολύ καλές γνώσεις μαθηματικών οπότε με "βατά" θέματα θα πρέπει να γράφουν καλύτερα!!

Τί λένε και οι υπόλοιποι "Ασεπίτες" για τον υποτιμιτικό όρο που προσδίδεται σε αυτούς, από τους δήθεν "παλιούς" και "έμπειρους" συναδέλφους???

Φιλικά,
Αλέξανδρος (Ασεπίτης με τον ένα ή τον άλλο ορισμό)

 
>ΡΩΤΩ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΦΕΤΟΣ ΠΑΛΙΟΙ ΝΑ
>ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ! ΞΕΧΑΣΤΕΤΟ ΔΙΟΤΙ
>ΣΑΣ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΑΣΕΠΙΤΕΣ ΜΕΙΟΝ 5 Η ΒΑΣΗ ΣΥΝ ΤΑ ΒΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
>ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΕΞΩ .

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 610
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.