Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - werm

Σελίδες: 123 ... 21
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Εξετάσεις ΑΣΕΠ 4 Μαρτίου
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2023, 08:21:34 μμ »
Επιτήρηση ήμουν αλλά κάναμε πολλές υπερωρίες καθώς φύγαμε 20:00 από τις 7:00 το πρωί που είχαμε παει με μιάμιση ώρα διάλειμμα το μεσημέρι. Α' Αθήνας ήμουν και πληρώθηκαν 73,73. Λίγα δεν είναι για τόσες ώρες και για μέρα Σάββατο;

2
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 10, 2023, 02:01:21 μμ »
Όσοι εκπαιδευτικοί πάνε Ανάφη είναι ήρωες. Είναι το χειρότερο μέρος για να εργαστείς ever..., βλέπεις τη Σαντορίνη απέναντι και δεν μπορείς να πας αυθημερόν με καράβι εκτός αν πληρώσεις ξενοδοχείο να κοιμηθείς εκεί για να επιστρέψεις την άλλη μέρα. Σάββατο πρωί στην κεντρική μικρή πλατεία δε βρίσκεις ψυχή. Φαγητά για να μαγειρέψεις υπάρχουν μόνο κατεψυγμένα κι αυτά της κακιάς ώρας. Λαχανικά πανάκριβα και χάλια. Οι ντόπιοι έχουν τους κήπους τους, τις προμήθειες τους  και τρώνε μια χαρά αλλά δε νοιάζονται για το τί θα φάνε οι εκπαιδευτικοί. Εγώ μόλις τα αντιλήφθηκα αυτά , παραιτήθηκα. Δε με ενδιέφεραν ούτε οι εκδρομές ούτε η εξερεύνηση του νησιού που μου έλεγαν οι άλλοι συνάδελφοι για να μη φύγω.

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Γ´ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2022-2023
« στις: Νοέμβριος 19, 2022, 12:13:24 μμ »
Η ένδειξη "ειδική αγωγή" σημαίνει ειδικό σχολείο ή τμήμα ένταξης.
.
Και τα δυο

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 15, 2022, 01:41:34 μμ »
Είχε πάει κ την ανέβασαν στο site του εθνικού τυπογραφείου 

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 15, 2022, 01:35:22 μμ »
Θυμάμαι σε παλιότερη κατανομή το μάθαμε την ίδια μέρα που πήγε στο εθνικό τυπογραφείο

6
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα Ένταξης
« στις: Φεβρουάριος 25, 2022, 05:21:01 μμ »
Από 985 ακάλυπτα κενά δεν υπάρχει κανένα κενό για ΠΕ04.01.  Τί μεταθέσεις θα κάνουν σε αυτήν την ειδικότητα;

7
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα Ένταξης
« στις: Φεβρουάριος 15, 2022, 02:29:14 μμ »
Ναι....βγηκαν 2 τωρα τελευταια. Το θεμα ειναι τι εγινε πριν τις γιορτες. Η πληρης απαξιωση του της Ειδικης Αγωγης απο την σημερινη ηγεσια του ΥΠΑΙΘ. Υπολειτουργια των ηδη υπαρχοντων τμηματων ενταξης, μη δημιουργια νεων, παραλληλες 1 εκπαιδευτικος για 5 ατομα...........ντροπη.........

Η μία ανακοίνωση είναι από την ΑΣΕ (αγωνιστική συσπείρωση εκπαιδευτικών). Η άλλη ανακοίνωση ποια είναι;

8
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα Ένταξης
« στις: Φεβρουάριος 11, 2022, 01:19:19 πμ »
https://www.especial.gr/tmimata-enta3is-epiatktiki-h-anagi-idrusis-tous-oi-395-apofaseis-dimvn-gia-ti-leitourgia-tous/#google_vignette

Ανοίγοντας τα αρχεία για τη Δευτεροβάθμια , όπου αναφερόταν ο αριθμός των μαθητών άνω των 300 οι διαγνώσεις ήταν λιγότερες από 15. Κριτήρια που πρέπει να πληρούνται για να συσταθεί οργανικό κενό για ΠΕ04. Χάλια η κατάσταση για τους ΠΕ04

9
Ο σύλλογος κουκουλωνει με εντολή διευθυντή.
Μια χρονιά που δούλευα σε ΕΝΕΕΓΥΛ έκανα εφημερία και τσακωνονταν 2 μαθητές. Πετούσαν κάδους, βρισιές. Λέω στον έναν μαθητή που είχε διάγνωση απλά οριακή νοημοσύνη, να πάμε να φύγει να πάει στην τάξη του και τότε τιναζει το χέρι του και τρώω μια μπουνιά και είχα μαυρισμένο πρησμένο ματι για 2 βδομάδες. Παρούσα ήταν η κοινωνική λειτουργός που κρατούσε τον άλλον μαθητή. Πήγα κέντρο υγείας και μετά σπίτι μου. Λοιπόν...εκείνη τη μέρα η διευθύντρια έκανε σύλλογο και κουκουλωσε το περιστατικό με ένα πρακτικό που υπέγραψαν οι καθηγητές. Δεν αναφερόταν με ακρίβεια ότι ο μαθητής μου έριξε την μπουνιά κι ούτε ότι η κοινωνική λειτουργός το είδε αυτό. Έγραφε μόνο ότι τραυματίστηκα κατά τη διενεξη των δύο μαθητών γιατί η διευθύντρια είπε ότι έτσι δε θα είχαν πρόβλημα με εισαγγελία. Ο σύλλογος υπάκουσε.
Ο μαθητής από την αρχή της χρονιάς εμφάνιζε βίαια συμπεριφορά στα διαλείμματα, χτυπούσε άλλα παιδιά και είχα προειδοποιήσει τη διευθύντρια, ψυχολόγο και κοινωνική λειτουργό. Δεν είχαν κάνει ΤΙΠΟΤΑ προληπτικά. Ούτε και μετά το περιστατικό έκαναν, ούτε συνεδρίες. Το μόνο που έκαναν ήταν να πιάσουν το παιδί να μου ζητήσει συγγνώμη, όπως κι έκανε. Η διευθύντρια δικαιολογήθηκε και μου  είπε ότι έτσι είναι το πλαίσιο στην ειδική αγωγή κι ότι συμβαίνουν αυτά στα ειδικά σχολεία.

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Νοέμβριος 20, 2021, 02:10:47 πμ »
Σε αυτην τη διευθυνση στελνουμε το μεταπτυχιακο;
https://mydocs.minedu.gov.gr/ext_mainPortalRequest.jsp  Μπαινουμε εκει που λεει υποβολη αιτησης;
Ευχαριστω

11
Νεοδιόριστοι / Απ: Σύστημα teachers.minedu.gov.gr
« στις: Νοέμβριος 15, 2021, 10:49:59 μμ »
Πρέπει πρώτα να οριστικοποιησουμε την αίτηση μετάθεσης και μετά να στείλουμε τα δικαιολογητικά στη διδε της οργανικής μας ώστε να έχουμε αριθμό πρωτοκόλλου που θα το γράψουμε στην αρχή του μεηλ;
Ευχαριστώ

12
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Οκτώβριος 24, 2021, 07:54:35 μμ »
Έχω καταμπερδευτεί, 2 επιμορφωτες ο Υφαντής Ηλίας και ο Γιάννης Σαλονικιδης χαρακτηρίζουν την ίδια ακριβώς διαδικασία ο ένας υπολογιστική υποστήριξη μάθησης και ο αλλος ψηφιακή υποστήριξη της διδασκαλίας.  :o  ;D

13
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα Ένταξης
« στις: Οκτώβριος 06, 2021, 04:40:49 μμ »
Δε θυμάμαι. Ξέρω ότι ανακοινώνονται τα οργανικά κενά αναλυτικά για τις μεταθέσεις, αλλά δε θυμάμαι ποιό μήνα

14
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα Ένταξης
« στις: Οκτώβριος 06, 2021, 03:47:49 μμ »
Θα δηλώσουμε περιοχές χωρίς να ξέρουμε τα οργανικά κενά;

Σελίδες: 123 ... 21

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 444

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.