Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - konnakon

Σελίδες: 123
1
Καλημέρα σας.

Θα ήθελα τα φώτα σας σε ένα ερώτημα που έχω.
Είμαι χημικός και δουλευω σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης. Είμαι έγκυος και κάνω τωρα τα χαρτια μου για την αδεια και οτι επιδομα εχει μεινει να παρω. Το ερώτημα μου είναι:
Ποιες είναι οι ώρες πλήρους ωραρίου για έναν καθηγητή μέσης εκπαίδευσης σε φροντιστήριο; Παλιά ήταν το 21. Με τις αλλαγές που έγιναν μου ειπαν ότι μπορεί να είναι πλέον και το 40. Γνωρίζει κάποιος να μου πει;

2
Να πω και εγω την ιστορια που ειχα με ενα ιδιαιτερο.
Περυσι λοιπον η αδερφη μου που ειναι μαθηματικός είχε μια κοπελα ιδιαιτερο η οποία της ακυρωνε συνεχως μαθηματα 2 λεπτα πριν ξεκινησει το μαθημα. Σκεφτειτε να είναι ηδη στον δρομο και εξω απο το σπιτι να ακυρωνεται το μαθημα. Οι γονείς συνεχεια μπαλωναν την κατασταση και δικαιολογουσαν το παιδι. Με αποτελεσμα από τα Χριστυγεννα και μετα να διακοψει τελειως τα μαθηματα και να μείνει το προγραμμα της αδερφης μου με κενα.
Φετος λοιπον αποφασισε να παει στην θετικη κατυεθυνση. Στην οποια δεν εχει μαθηματικα αλλα εχει χημεια. Και εκει μπαινω εγω. ΜΕ παιρνουν τηλεφωνο και μου ζητουν να ξεκινησουμε. Τους ενημερωνω οτι δεν μπορω τις ακυρωσεις και οτι αν δεν ερχεται στα μαθηματα της δινω 3 εβοδομαδες αλλιως σταματαμε.
Ξεκιναμε λοιπον. Την πρωτη εβδομαδα απο τις 4 ωρες έρχεται μονο την 1.
την 2η εβδομαδα ερχεται παλι 1 ωρα απο τις 4
την 3η εβδομαδα ερχεται παλι 1 ωρα απο τις 4.
Καπου εκει εχασα την υπομονη μου. Αντι για 12 ωρες καταληξαμε να κανουμε 3 εκ των οποιων ερχοταν σχεδον αδιαβαστη και μου ελεγε συνεχως οτι δεν τα καταλαβαινει. Ενω μιζ χαρα τα καταλαβαινε αλλα δεν διαβαζε σπιτι της. Μου εριχνε και το φταιξιμο δηλαδη.

Εν τέλη. Κυριακη βραδυ και ενω υποθετικα εχουμε την επομενη μερα το πρωι μαθημα μου στελνει η μητερα της ενα γραμμα στο γραμματοκιβωτιο του σπιτιου μου εξηγωντας μου την κατασταση. Μου ειπε οτι με καταλαβαινει αλλα παγωνει ολα τα φροντιστηρια της μεχρι Σεπτεμβριο γιατι δεν μπορει το παιδι να μπει απο τωρα σε προγραμμα και δυσκολευεται. Με ρωταει επισης αν ειμαι διατεθεμενη να περιμενω μεχρι Σεπτεμβριο να ξεκινησουμε μαθηματα και οτι θελει να μου πληρωσει ολες τις ωρες μεχρι τον Σεπτεμβριο , τις οποιες θα χασουμε!!!!
Την ευχαριστησα για την συνεργασια σε τηλεφωνημα και της ειπα οτι δεν μπορω να περιμενω και να ψαξει κάπου αλλου.

Να πω επισης οτι εχει αλλαξει ηδη 3 καθηγητες στον δικο μου μαθημα και λογικα απο Σεπτεμβριο θα ξεκινησει με καποιον αλλο!
Εγω πλεον δεν ξερω γιατι αλλα νιωθω να ξαλαφρωσα!!!

3
Να ρωτήσω κάτι.
Φετος στο σχολειο της πόλης μου ήρθε αναπληρώτης βιολόγος να καλυψει κενά (λογω ασθενειας) κάπου στα μέσα της χρονιας!
Το συγκεκριμένο άτομο είχε μηδενική προυπηρεσία και μάλιστα στον πίνακα καθηγητων με μηδενικη προυπηρεσια ηταν καπου στο 120, χωρις μόρια ασεπ, και χωρις να ειναι τριτεκν. Πως μπορεί να συνεβει αυτο;
Αρνηθηκαν πολλοι βιολογοι;Αλλα και πάλι πόσοι να αρνηθηκαν για να τελειωσει ο πινακας με τους βιολογους με προυπηρεσια ωστε να παρουν και από τον πινακα με τημ μηδενικη προυπηρεσια;
Μου εξαπτει την περιεργεια γιατι είμαι στην φάση σκέψης αν θα κανω τα χαρτια για αναπληρωτης ή όχι.
προσωπικα δουλευω σε φροντιστηριο και πιστευα οτι δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα να παρουν καποιον από τον πίνακα με μηδενικη προυπηρεσια.
Και το λέω αυτό γιατί σκέφτομαι. Να κανω τα χαρτια μου φέτος. Και αντε και με παιρνουν (που δεν το νομιζω) και πάω εκει που με στελνουν. Του χρόνου τι θα γίνει; θα εχω φυγει και απο το φροντισητριο (που δεν προκειται να με ξαναπαρουν γιατι θα εχει μπει αλλος στην θεση μου) και μπορει να μεινω και εκτος σαν αναπληρωτης;

Με τα χαλια που υπαρχουν κανενας δεν μπορει να πει με σιγουρια τι θα γινει απο χρονια σε χρονια. ΚΑι ειναι μεγαλο ρισκο.

4
Καλησπέρα!!
Να ρωτήσω πλέον με τα νεα δεδομένα της υλης από που θα ξεκινησετε στα φροντιστήρια;

5
Καλησπέρα! Μιας και το τοπικ της συζητησης ειναι ΑΣΕΠ 2015 απορίες και οδηγίες να πω κι εγω τις δικες μου αποριες.

Πήρα το πτυχίο μου το 2007. Το 2009 έδωσα τον πρώτο μου διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Τότε ως νέα χημικός με τα μυαλα ακόμα λίγο πάνω απο το κεφάλι μου...και χωρίς να εχω τριφτεί με το αντικείμενο που λέγεται ιδωτική εκπαίδευση...φυσικα και πήγα αδιαβαστη και σίγουρα με πολυ λίγη εμπειρία σε τάξη. Τα αποτελέμαστα φυσικά ήταν αναμενομενα.
Από εκεί και ύστερα άρχισα να ψάχνομαι όσον αφορα το τι πρέπει κανεις να κανει για να περασει στο ΑΣΕΠ. Ποια βιβλιογραφεια είναι κατάλληλη, αν πρέπει να παμε φροντιστήριο ..και πολλα άλλα...
Με την όλη κρίση βέβαια και ολα αυτα που έγιναν στην χώρα μας...η λέξη ΑΣΕΠ ξεχάστηκε τα τελευταία 5 χρόνια οπότε την ξέχασα κι εγω. Ως μόνη επιλογή πλέον ήταν η ιδιωτική εκπαίδευση σε κάποιο φροντιστήριο, παράλληλα με καποια ιδιαίτερα. Δύσκολα ωράρια εργασίας, πολύ προσωπικός κόπος στο σπίτι, ο καθένας να σου λέει το κοντο του και το μακρύ του... να σε κρίνει το καθε παιδι.. ο κάθε γονιός... και πολλες φορες χάνεται η όλη μαγεία της δουλειας. Και ερχόμαστε στο σήμερα..

Πριν λίγο καιρό ακούω πάλι τον υπουργό παιδείας να αναφέρει το θέμα ΑΣΕΠ την άνοιξη του 2015 (προσωπικα πιστευω οτι θα γινει πολυ πιο μετα) και κάπως έτσι αρχίζω πάλι το ψάξιμο όσον αφορά την προετοιμασία. συνειδητοποιώ ότι έχω ένα χάος μέσα στο κεφάλι μου. Και επειδη πιστεύω ότι κάπως έτσι είναι πολλοί από εμας θα ήθελα να ρωτήσω...

Εχετε αρχισει να σκεφτεστε το διαβασμα και την συλλογή υλικού; Εχετε αρχίσει ήδη το διάβασμα ;(μου φαίνεται βουνο..σε συνάρτηση με την ήδη υπάρχουσα δουλεια).

Το θετικό στην όλη υπόθεση είναι ότι υπάρχει έστω μιαααα μικρούλααα ελπίδα ότι ισως να εχουμε την ευκαιρια τουλάχιστον να διαγωνιστουμε για μια θεση.
(Τωρα αν αυτο είναι καλο ή κακό αυτό ειναι άλλου παππα ευαγγέλιο)

Εγω από την μερια μου θα ήθελα να ρωτήσω τους παλιους επιτυχόντες σε ΑΣΕΠ, αλλά και αυτούς που ενώ προσπάθησαν πολυ και για κάποιο λόγω μείναν απο έξω... για συμβουλες- οδηγίες για εμάς που στην ουσία είμαστε στα σκαρια ενός ΑΣΕΠ.

Απο που να ξεκινησουμε και τι θα προτείνατε από την εμπειρία σας;

Είναι σημαντικό να μαζέψουμε τις εμπειρίες σας γιατί οπως και να το κανουμε η εμπειρία είναι αλλιως και δυστυχως εμεις έχουμε πολύ μικρή εμπειρία από διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Οχι γιατι το επιλέξαμε αλλα γιατί μας το επέβαλαν.


6
Σήμερα ξεκινάω στο φροντισήριο το μάθημα της Χημείας Α Λυκείου για την φετινή χρονια! Και αναρωτιέμαι;;; Από που να ξεκινήσω;;; Από την παραγραφο 1.1 με βάση το ΦΕΚ του 1999 ή από την παράγραφο 1.3 με βάση την περσινή ύλη;;

Και αντε τους ξεκιναω από την παραγραφο 1.3 με προοπτικη οτι θα βγει διορθωτική που θα βγαζει καποιες παραγραφους (οπως εγινε την προηγούμενη χρονια). Αν στα σχολεία ξεκινήσουν κανονικά από την αρχή και δεν υπάρχει κοινη πορεία; Θα εχω θεμα με τα παιδια ως το τι γινεται και που. Και δικαιολογημενα απο την πλευρα τους.

Ερώτηση: Εσεις που ξεκινατε την Χημεια της Α Λυκειου είτε σε ιδιαιτερα μαθηματα είτε σε φροντιστήρια. ΑΠό που θα ξεκινησετε;

7
Θετικά μαθήματα / Απ: Υλη χημείας Α Λυκείου 2013-2014
« στις: Δεκέμβριος 12, 2013, 03:54:15 μμ »
Την οργανική τελικά την έβγαλαν αφού είδαν ότι δεν προλαβαίνουμε να την διδάξουμε!

Τελικά δίδαξα κανονικά και αραίωση και ανάμειξη και συμπύκνωση και μάλιστα αναλυτικοτατα. Ευτυχως βγήκε και η οργανική γιατί άντε στα φροντιστήρια με αρκετο κόπο θα έβγαινε η ύλη. Στα σχολεία όμως με τίποτα!!

8
Λοιπόν , πολλοί από αυτούς που δουλεύουν αναπληρωτές είναι κοντά στα δεύτερα -άντα, και άρχισαν να επενδύουν στην εκπαίδευση (μετά από όποια πορεία οπουδήποτε) όντας σε καλά χρόνια τότε , όσον αφορά τους διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ και πίνακα. Πολλοί έχουν οικογένεια , έχουν καταφέρει μετά από απανωτούς ΑΣΕΠ και μάζεμα προϋπηρεσίας (με αυτή συνήθως, ή και με την ανάποδη σειρά) να βρεθούν ψηλά στους πίνακες και να καταφέρουν να δουλεύουν σε αποστάσεις από τη βάση τους που "πιάνονται" με αυτοκίνητο (έστω και με υγραέριο) και ξαφνικά φέτος βλέπουν να πετάγονται απ' έξω (οι 10 μήνες εργασίας και οι 2 ανεργίας είχαν γίνει συνήθεια). Η εναλλακτική πρόταση ποια είναι; Να δώσουν εξετάσεις σε μεταπτυχιακά του πολυτεχνίου ή των πανεπιστημίων για να μπορέσουν στη συνέχεια να φύγουν στο εξωτερικό; Και ας αφαιρέσω το κομμάτι της παρακολούθησης του μεταπτυχιακού (δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά δε μένουν όλοι στην Αθήνα ή έστω στις υπόλοιπες 3-4 "πανεπιστημιακές" πόλεις), βλέπετε να υπάρχει Έρευνα στην Ελλάδα στην έκταση που υπάρχει στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. που να χρειάζεται εξειδικευμένους επιστήμονες-προσωπικό; Αυτός ήταν ο σημαντικότερος λόγος για τη στροφή πολλών από εμάς στην εκπαίδευση (όταν μπήκαμε στη σχολή , όλοι με την έρευνα θ' ασχολούμασταν, λέγαμε μάλιστα ότι σε τελική ανάλυση αν δεν κάνουμε τίποτα άλλο, θα γίνουμε καθηγητές!). όσο για τις θέσεις στα Πανεπιστήμια, αυτά ήδη μειώνουν προσωπικό (ήδη το πολυτεχνείο "κλείνει" λόγω της διαθεσιμότητας των διοικητικών). Ναι, αν χρειαστεί θα φύγω στο εξωτερικό, αλλά προηγουμένως θα προσπαθήσω να συνεχίσω ν' ασχολούμαι με αυτό που έκανα τα τελευταία χρόνια: την εκπαίδευση!

Συμφωνω με τα λεγόμενα σου μιας και μένω σε επαρχιακη πόλη (με οικογένεια) οπότε δεν εχω την δυνατοτητα που αναφερεις παραπάνω. Μακάρι κάποια στιγμή να τα καταφέρουμε! Δεν παρατάμε τα όπλα απλά μάθαμε πλέον να προσέχουμε τα νώτα μας. Και όλα αυτά γιατι αγαπάμε αυτό που κάνουμε!!

9
Συγχαρητήρια και από εμένα thrileonta!

10
Θετικά μαθήματα / Απ: Υλη χημείας Α Λυκείου 2013-2014
« στις: Οκτώβριος 22, 2013, 12:35:28 μμ »
Βοηθήμα έχω πολλα όπως και εκπαιδευτικό υλικό μιας και μεχρι πέρυσι τα διδάσκανε κανονικα τόσο στα σχολεία όσο και στο φροντιστήριο. Μου έκανε εντύπωση όμως που φέτος δεν το αναφέρουν. Σκέφτηκα ότι ίσως να μην προχωρήσουν πολύ στην ανάλυση του κεφαλαίο επειδη έχουν προσθέσει και το κεφάλαιο της οργανικής στο τέλος και δεν θα υπάρχει χρόνος να επεκταθούν πολύ στις περιεκτικότητες.Αλλα και πάλι είμαι σε δίλημμα.
Είναι μεσα στην ύλη των εξετάσεων ή όχι;

11
Θετικά μαθήματα / Υλη χημείας Α Λυκείου 2013-2014
« στις: Οκτώβριος 22, 2013, 11:56:39 πμ »
Καλησπέρα. Εργάζομαι σε φροντιστήριο και η ερώτηση μου είναι η εξής:
Η ύλη που έχει βγει από το υπουργείο αναφέρει ότι τα διαλύματα % περιεκτικότητες (1ο κεφάλαιο) θα διδαχθούν στην αρχη του 4ου κεφαλαίου. Ωστόσο πολλοί καθηγητές σε σχολεία τα διδάσκουν κανονικά στο πρώτο κεφάλαιο.
Αγοράζοντας φέτος το καινουριο βιβλίο πασίγνωστων εκδόσεων (παρόλο που πέρυσι είχαν βγάλει 2 τόμους...φέτος τα βόλεψαν σε ενα τόμο) είδα ότι δεν αναφέρει πουθενα την αραίωση και την ανάμειξη διαλυμάτων. Μέσα στις οδηγίες του υπουργείου δεν αναφέρει τι ακριβως πρέπει να διδαχθει.
Και σκέφτομαι. Να τους  διδάξω την αραίωση και την συμπύκνωση στις περιεκτικότητες με δικά μου φυλλάδια (μιας και δεν εχει ουτε μία μεσα στο βοήθημα) ή όχι; ??? ???

12
ΧΗΜΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΑΠΘ)  ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2007

13
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Από πού μάθατε για το PDE;
« στις: Νοέμβριος 02, 2011, 10:51:26 πμ »
Από το google ψάχνοντας πλήροφορίες για τον ΑΣΕΠ που επρόκειτο να γίνει το 2010 αλλά δεν έγινε ποτέ..!!!

Τέλειο φόρουμ..Νομίζω είναι το καλύτερο στην κατηγορία του..!!!

14
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2011, 09:57:57 πμ »
Εγώ παιδιά δουλεύω και σε φροντιστήριο και κάνω και κάποιες ώρε ιδιαίτερα μέσα στην εβδομαδα.

Εχω λοιπόν να σας πω ότι και η κατάσταση στα φροντιστήρια δεν είναι και η καλύτερη φέτος.
Πέρυσι είχα 4 τμήματα χημείας στην πρώτη Λυκείου και φέτος με το ζόρι βγαίνουν 2.

Η ώρα σε ένα μάθημα φροντιστηρίου είναι 6,25ευρώ και αν ο μαθητής πάρει πακέτο η τιμή της ώρα κατεβαίνει μέχρι και τα 4 ευρώ.!!!

Φέτος βέβαια είχαμε πολλές εγγραφές στην τρίτη Λυκείου..Το οποίο μας φάνηκε λογικό λόγω των πολλών ωρών και του μεγάλου κόστους αν αυτές γινόντουσαν ιδιαίτερα.!Από την άλλη υπάρχει τρομερό πρόβλημα στις πληρωμές..!!!Μπορεί να γράφτηκαν αρκετοί αλλά πόσοι από αυτοί πληρώνουν είναι το θέμα.!!

Και κάτι άσχετο..!! Σας έτυχε ποτέ να χάσετε χρήματα από ιδιαίτερα που κάνατε;

Η κολλητή μου που είναι φιλόλογος έχασε 350 ευρώ, από μαθητή που έκανε ιδιαίτερα και ο οποίος πολύ απλά δεν της πλήτωσε τον τελευταίο μήνα.Η κοπέλα πήρε τους γονείς τηλέφωνο τουε ενημέρωσε για το ποσό.Αλλά από ότι καταλάβαμε οι γονείς ήταν αυτοί που δεν έδωσαν τα χρήματα. (και να σημειώσω πως η οικογένεια είναι αρκετά εύπορη). Από τότε όποτε τυχαίνει και τους συναντάει στον δρόμο, τόσο αυτούς όσο και το παιδί κάνουν τον κινέζο!!!

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.