Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vita13

Σελίδες: 1234
1
Άλλο ενδεχόμενο θα μπορούσε να είναι να νομοθετηθεί να κρατά κάποιος τον βαθμό ενός ΑΣΕΠ από τους δύο τελευταίους που έχουν διεξαχθεί κάθε φορά. Οπότε, θα δίνουν όσοι επιθυμούν κι οι υπόλοιποι αν δεν θέλουν να δώσουν κρατάνε την προηγούμενη βαθμολογία. Αυτό θα πρέπει να ισχύσει και για μελλοντικούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ.

2
Το ερώτημα τέθηκε περισσότερο για να προβληματιστούμε για το τι είναι δίκαιο και ηθικό και πόσο πραγματικά είμαστε υπέρ του δίκαιου όπου μας συμφέρει...
Και όσον αφορά τον οποιοδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ προφανώς και όσοι έδωσαν γνώριζαν ότι η επιτυχία και μόνο δεν εξασφαλίζει διορισμό αλλά καλύτερη θέση στον πίνακα αναπληρωτών.
Θέλω όμως να πω το εξής που αφορά και νέους και παλιούς. Εάν κάποιος δώσει σε μελλοντικό ΑΣΕΠ και δεν διοριστεί αλλά πετύχει κι έπειτα από κάποιο καιρό ξαναγίνει ΑΣΕΠ και πάλι συμβεί το ίδιο. Κατά πόσο θα ήθελε να δίνει μια ζωή για να αποδείξει ότι είναι "κατάλληλος"; Υπάρχουν επιτυχόντες σε πάνω από έναν διαγωνισμό ΑΣΕΠ και θα υπάρξουν και στο μέλλον. Θα πρέπει να δίνουν όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί μέχρι να είναι διοριστέοι; Δεν πρέπει να υπάρξει ένα σύστημα που με πάνω από μία επιτυχίες να δρομολογεί το διορισμό μαζί φυσικά και με άλλα κριτήρια;
Και θέλω να τονίσω και πάλι ότι στο γνωστικό αντικείμενο δέχομαι ότι η επιτυχία δείχνει ότι είσαι ενδεχομένως "καταλληλότερος" από τον αποτυχόντα στη γνώση του πεδίου σου.
Στο παιδαγωγικό σκέλος όμως δε συμφωνώ καθόλου. Μπορεί κάποιος να διαβάσει τέλεια και να γράψει καλά και να μπει σε μία τάξη παιδιών όπου οι δεξιότητές του ως εκπαιδευτικός να είναι μηδαμινές και ως παιδαγωγός να είναι ανεπαρκής.

3
Οι κατηγορίες είναι 4:

1. Αναπληρωτές με ΑΣΕΠ
2. Αναπληρωτές χωρίς ΑΣΕΠ
3. Αυτοί που έχουν δικαστικές αποφάσεις
4. Υπόλοιποι

Hidden tip:
Η κατηγορία νο3 μπορεί να μπλοκάρει τα πάντα δικαστικά, μέχρι να δικαιωθεί και να απορροφηθεί στην εκπαίδευση.

Από που προκύπτει ότι μπορούν να μπλοκάρουν τη διαδικασία;Εγώ θα ρωτήσω και κάτι άλλο που προκύπτει από αυτό: Έστω ότι διορίζονται όσοι προσέφυγαν. Εκείνοι που ήταν σε καλύτερη σειρά στην κατάταξη και είτε δεν προσέφυγαν για διάφορους λόγους είτε δεν πρόλαβαν το εύλογο χρονικό διάστημα διαμαρτύρονται γιατί έγραψαν καλύτερα από τους δικαιωθέντες. Τι θα γίνει με αυτούς;Δεν είναι δίκαιο να διοριστούν;

4
Υπάρχουν 2 βασικές κατηγορίες αδιόριστων εκπαιδευτικών .
1. Οι αναπληρωτές
2. Οι υπόλοιποι

Η δεύτερη κατηγορία είναι πολύ πιο μεγάλη αριθμητικά από την πρώτη .  Τα τελευταία 10 χρόνια έχει μπει σε αυτήν μεγάλος αριθμός ανθρώπων που δεν είχαν ποτέ την ευκαιρία να δώσουν διαγωνισμό .

Επειδή ξέρουν ότι η δεύτερη κατηγορία έχει πολύ περισσότερο κόσμο , εδώ και καιρό προετοιμάζουν το κλίμα .   :)

Δε συμφωνώ, οι κατηγορίες είναι 3.
1. Αναπληρωτές με ΑΣΕΠ
2. Αναπληρωτές χωρίς ΑΣΕΠ
3. Υπόλοιποι

Αναλόγως την ειδικότητα φυσικά.

5
επίσης να αναγνωρίσουμε (αναγνωρίσετε) (όσοι δεν το κάνουμε) ότι υπάρχουν και πολλές προϋπηρεσίες μετά από ασεπ κι όχι από ΠΔΣ ενισχυτικές μπλα μπλα...κι αυτές να τις περιφρουρήσουμε

Θεωρώ δεδομένο πως κάθε σωστός συνάδελφος σε αυτό το φόρουμ αναγνωρίζει ό,τι αποκτήθηκε αξιοκρατικά και χωρίς παράτυπες διαδικασίες. Επίσης όλοι γνωρίζουμε πως υπάρχουν κλάδοι, οι αναπληρωτές των οποίων εργάζονται στην πλειοψηφία τους χωρίς ΑΣΕΠ. Κι εδώ καταλήγουμε στο ότι ένα νέο σύστημα διορισμού που να συμπεριλαμβάνει όλους τους κλάδους και να έχει τα ίδια κριτήρια μοριοδότησης είτε δεν μπορεί να εφαρμοστεί είτε θα αδικήσει κάποιους θέλοντας και μη.

6
o Mπαξεβανάκης δεν σου είπε πως θα γινει αυτό από τη στιγμή που υπάρχει κόσμος χωρίς ασεπ; άρα θα μπουν στον ίδιο πίνακα κι εγω με ασεπ κι εσύ χωρις ασεπ; θα είναι δύο οι πίνακες; μα αυτά ΔΕΝ καταργηθηκαν με την 527; μάλλον λαϊκίζει ο Μπαξεβανάκης... πίνακας με μόρια έχει κοινά, ενιαία κριτήρια και ο γραπτός είναι βασικός πυλώνας διορισμού..ΘΑ υπάρχουν προσφυγές...

Σου λέω τι είπε, το πως θα το πράξουν δεν διευκρινίστηκε. Πάντως όπως υπάρχουν άτομα χωρίς ΑΣΕΠ έτσι υπάρχουν κι άτομα που δεν είναι τρίτεκνοι, που δεν έχουν μεταπτυχιακό κτλ. Δηλαδή κάθε επιπλέον προσόν που ενδέχεται να δίνει μόρια προφανώς και δεν το διαθέτουν όλοι.
Από εκεί και πέρα θα ήθελα να πω κάτι που έχω ξαναγράψει. Χωρίς να θεωρώ την επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ κάτι που κάνει τους επιτυχόντες απαραιτήτως αξιότερους για διορισμό, οφείλουμε να αναγνωρίζουμε το εξής: Σε εποχές που κάποιοι από την πλαϊνή πόρτα έπαιρναν ώρες προϋπηρεσίας χωρίς αξιοκρατικές διαδικασίες ορισμένοι άλλοι προσπαθούσαν με κόπο και προσωπική προετοιμασία να πετύχουν στον διαγωνισμό κι αν ακόμη δεν διοριστούν να μπορέσουν να εργαστούν ως αναπληρωτές με τα μόρια της επιτυχίας αυτής. Τουλάχιστον αυτό πρέπει να το αναγνωρίσουμε και να αποδεχτούμε ότι κάποιοι αναπληρωτές πάσχισαν για να εργαστούν στη δημόσια εκπαίδευση. Δεν τους χαρίστηκε. Όπως πρέπει να αναγνωρίσουμε το δικαίωμα στην εργασία για όλους οφείλουμε να σεβόμαστε όλοι επίσης τον κόπο ορισμένων συναδέλφων για να φτάσουν εκεί που άλλοι έφτασαν επειδή απλά είχαν τις κατάλληλες άκρες.

7
σε διαγωνισμό με μόρια ο γραπτός δεν θα μετράει
Ο Μπαξεβανάκης όταν ήρθε στο σχολείο που ήμουν φέτος είπε ότι θα μετράει η επιτυχία ΑΣΕΠ και μάλλον με την ίδια ανώτατη μοριοδότηση που θα έχει και η προϋπηρεσία.

8
Για να είμαστε ρεαλιστές ο 35-45 που 10 χρόνια κάνει αυτή τη δουλειά, όχι δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο εκτός κι αν μιλάμε για κάτι δικό του, χωρίς εργοδότη.

9
Η συζήτηση έχει ξεφύγει και τα επιχειρήματα κάθε πλευράς άλλοτε είναι λογικά κι άλλοτε τελείως παράλογα. Δυστυχώς όποιο σύστημα κι αν εφαρμοστεί θα υπάρξουν αδικίες. Που δεν οφείλονται στους εκπαιδευτικούς νέους και μη, αλλά σε άλλους παράγοντες που όλοι γνωρίζουμε και φτάσαμε σε αδιέξοδο. Και επειδή ξέρουμε πως χωρίς αδικίες δεν πρόκειται να γίνουν διορισμοί άρχισε ο καθένας να λέει τα δικά του αναλόγως του συμφέροντός του. Εγώ θα προσθέσω ότι ακόμα και οι "παλαιοί" της υπόθεσης δεν έχουν τα ίδια προσόντα γιατί κάθε κλάδος έχει δικές του ιδιαιτερότητες και θα πω ένα απλό και τυχαίο παράδειγμα από όσα γνωρίζω.  Ένας θεατρολόγος που δεν έχει δώσει ποτέ ΑΣΕΠ και είναι στη θέση π.χ. 350 του πίνακα εργάζεται ως αναπληρωτής σχεδόν κάθε χρόνο. Ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ13 Νομικών - πολιτικών σπουδών που έχει επιτυχία ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία, ενδέχεται να μην εργαστεί ακόμη κι αν είναι στη θέση 30 του πίνακα. Οι υποψήφιοι αυτοί έχουν ίδια ηλικία και ίδιο έτος κτήσης πτυχίου. Ο ένας θέλει να διοριστεί με βάση την προϋπηρεσία ο άλλος με βάση την παλαιά επιτυχία ΑΣΕΠ κλπ. Άλλο παράδειγμα είναι ότι κάποιοι εργάζονται στην ειδική αγωγή με τυπικά προσόντα όπως Μεταπτυχιακό και σεμινάριο κι άλλοι χωρίς τίποτα από τα δύο, αλλά από τον πίνακα γενικής. Τα μόρια ειδικής μετρούν στον πίνακα γενικής αλλά όχι το αντίστροφο...Οι φιλόλογοι που έχουν πάρει τα τελευταία έτη πτυχίο δεν μπορούν να εργαστούν ως αναπληρωτές, οι δάσκαλοι όμως κι οι νηπιαγωγοί μπορούν πιο εύκολα....Πως θα βρεθεί ένα σύστημα που να μην αδικεί κανέναν θέτοντας ίδια κριτήρια διορισμού;Όποιος έχει να προτείνει κάτι που να μην αδικεί κανέναν από τους παραπάνω ας το προτείνει. Αλλά δυστυχώς αυτό δεν γίνεται. Καθένας από την σκοπιά του έχει το δίκιο του αλλά η πραγματικότητα είναι πως τα παλαιά λάθη μας ακολουθούν και την πληρώνουμε όλοι, νέοι και παλαιοί. Τα υπόλοιπα είναι για να περνάει η ώρα. Κι εννοώ ότι το να τσακωνόμαστε ποιος είναι ικανότερος και καταλληλότερος στην εκπαίδευση δεν ωφελεί επί της παρούσης. Άλλωστε μπορεί να κατέχουμε το γνωστικό μας αντικείμενο άριστα, με μεταπτυχιακά, επιτυχίες ΑΣΕΠ κλπ.αλλά ως παιδαγωγοί κάνουμε; Αυτό θα έπρεπε να κατέχουμε ως βασικό προσόν. Κι ένα σωστό σύστημα θα εξέταζε σοβαρά αυτή μας την επάρκεια.

10
Να και μια καλή είδηση!
Γιατί εδώ μέσα κάποιοι χαίρονται όταν δεν γίνονται διορισμοί (λες και θα βγουν αυτοί οι ίδιοι κερδισμένοι από μια τέτοια εξέλιξη)!

Διορίζονται, δηλαδή; Υπάρχει κάποια νέα πληροφόρηση;

11
Είμαι 3 φορές επιτυχούσα. Κι ακόμα δεν έχω διοριστεί και καταλαβαίνω. Αλλά με το σκεπτικό αυτό δε θα έπρεπε να γίνεται επόμενος ΑΣΕΠ αν δεν εξαντληθούν όλοι οι επιτυχόντες κάθε διαγωνισμού. Να μην είχε γίνει το 2007 για παράδειγμα αν δε διορίζονταν όλοι οι επιτυχόντες του 2005 που έπιασαν τη βάση;
Για αυτό λέγεται διαγωνισμός καλώς ή κακώς. Για να διακρίνονται όσοι γράφουν καλύτερα. Οι θέσεις είναι συγκεκριμένες και δυστυχώς δεν υπάρχουν για όλους όσοι συμμετείχαμε και πιάσαμε τουλάχιστον τη βάση.

12
Μάλλον δεν έγινα κατανοητή όπως το έγραψα. Εννοώ ότι όσοι προσέφυγαν έκαναν πολύ καλά εφόσον είναι δίκαιο το αίτημά τους, μιας κι ένα σωστό σύστημα θα διόριζε εκείνους κι όχι κάποιους άλλους. Αλλά, όλοι οι υπόλοιποι που απλά πέτυχαν τη βάση στο διαγωνισμό (χωρίς να μειώνω αυτή την επιτυχία) και φωνάζουν ότι πρέπει να διοριστούν, νομίζω πως κάνουν κατάχρηση αυτής της επιτυχίας. Ξαναλέω, οποιοσδήποτε επιτυχών/επιτυχούσα πρέπει να προηγείται εκείνου που έχει μόνο την προϋπηρεσία, αλλά δεν κατανοώ την "απαίτηση" διορισμού με επιχείρημα την επιτυχία και μόνο.

13
Όσοι δώσαμε στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ξέραμε ότι κάποιοι θα είναι διοριστέοι και κάποιοι απλά επιτυχόντες. Δε μας κατοχύρωνε κανένας νόμος το διορισμό μόνο και μόνο επειδή περάσαμε τη βάση.
Ας μην είμαστε υπερβολικοί. Το αν κάποιοι διορίστηκαν χωρίς ΑΣΕΠ είναι ένα άλλο ζήτημα το οποίο σαφώς και αδικεί τους επιτυχόντες, που κατά τη δική μου κρίση θα διορίζονταν βάσει της σειράς κατάταξης που είχαν (πχ. αν διορίστηκαν 100 άτομα χωρίς ΑΣΕΠ οι 100 πρώτοι επιτυχόντες-επιλαχόντες ΑΣΕΠΙΤΕΣ έπρεπε να είναι στη θέση αυτή).Μη βάζουμε ζητήματα που δεν μπορούν να σταθούν και να στηριχθούν κάπου.

14
Δεν ορίζεται ρητά στη νομοθεσία το εύλογο. Είναι στην κρίση του δικαστηρίου κι οι δικηγόροι το κρίνουν με βάση άλλες υποθέσεις που έχουν ήδη εκδικαστεί.
Ωστόσο έχω να πω ότι υπάρχει δικηγόρος που εξακολουθεί και δέχεται όσους θέλουν να προσφύγουν.
Και ρωτάω: τελικά κάποιοι "εκμεταλλεύονται" τους επιτυχόντες; ή όσοι είπαν ότι παρήλθε δε ξέρουν καλά τη δουλειά τους;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28282
  • Τελευταία: giorgos888
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 955876
  • Σύνολο θεμάτων: 16694
  • Σε σύνδεση σήμερα: 237
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 139
Σύνολο: 142

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.