Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elia

Σελίδες: 123 ... 47
1
Απορία για μια φίλη σχετικά με τον νέο νόμο: αναφέρει ότι μοριοδοτείται το 2ο πτυχίο ΑΕΙ. Με τα πτυχία ΤΕΙ τι γίνεται;

2

Εγώ θα έλεγα πως βάζει τα πράγματα στη θέση τους και φαίνεται η ανεπάρκεια και η αποτυχία των πολλών πανεπιστημιακών δασκάλων. Αυτό είναι που δεν αντέχει ο κ. Γαβρόγλου.
Δεν ισχύει αυτό. Κάθε επιστήμη έχει πολλά παρακλάδια και κάθε ακαδημαϊκός τείνει να εστιάζει σε θέματα με τα οποία έχει ασχοληθεί εκτενώς ο ίδιος. Στην επιτροπή για τα θέματα συμμετείχε πεπερασμένος αριθμός ακαδημαϊκών (έχω την εντύπωση ότι ήταν κυρίως από το πανεπιστήμιο Αθηνών), συνεπώς οι φοιτητές που προέρχονταν από τα τμήματα τους ήταν αυτομάτως ευνοημένοι. Η ύλη ήταν εξαιρετικά ασαφής. Εγώ προσωπικά στην πληροφορική θυμάμαι θέμα που σε άλλα πανεπιστήμια δεν τα είχαν καν ακούσει ποτέ. Επίσης έχω ακούσει σχόλια δασκάλων ότι αν είχες τελειώσει το παιδαγωγικό Αθηνών δεν χρειαζόταν καν να διαβάσεις, κάτι που το βλέπω τώρα που σπουδάζω σε αυτό (μου έτυχαν σε εξέταση μαθήματος θέματα πολλαπλης από τον ΑΣΕΠ)

3
Αυτό για την προϋπηρεσία δεν ισχύει. Δεν "πληρώθηκαν" όσοι ξενιτευονταν κάθε χρόνο. Πολύ πιθανόν να ζημιώνονταν οικονομικά. Ούτε θα τους έμενε κάποιο άλλο όφελος που να προσμετράται αλλού με το νέο σύστημα. Ενώ τα μόρια της επιτυχίας ΑΣΕΠ μέσα στη δεκαετία που πέρασε πολλαπλασιάστηκαν με τη μορφή προϋπηρεσίας, "αυγατισαν" κανονικά.

Επίσης, εγώ προσωπικά ούτε γνωρίζω κανέναν ευχαριστημένο, ούτε διαβάζω πουθενά και καμιά καλή κουβέντα. Άρα θεωρώ ότι κανείς δεν είναι ευχαριστημένος, και κανείς δεν θα μπορουσε να είναι, αφού ουσιαστικά είναι αδύνατο  να έχει όλα τα μόρια για να νιώθει ασφαλής.  Αυτοί που σίγουρα βέβαια δεν ευνοούνται είναι οι "νέοι", που διεκδικούσαν "ίσες" ευκαιρίες. Αλλά θα ήταν ανήθικο να τις είχαν, δεν μπορείς να πετάξεις μια ολόκληρη γενιά στα σκουπίδια, επειδή όταν έπρεπε να διοριστεί έτυχαν τα μνημόνια και έμεινε μια δεκαετία στην αναπλήρωση! Ξαναλέω, είναι θέμα ΕΡΓΑΣΙΑΚΏΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ. Στο αν αποτελεί κριτήριο "δικαιοτητας" έχεις δίκιο, αφού ουσιαστικά δεν υπάρχει τέτοιο. Και σε αυτές τις συνθήκες δεν μπορεί να υπάρξει πραγματικά δίκαιο σύστημα.

Με το νόμο αυτό ανατρέπονται όσα ξέραμε ως τώρα, με αποτέλεσμα να νιώθουμε όλοι μεγάλη ανασφάλεια, άλλα και αίσθημα αδικίας. Δεν ωφελεί όμως να βρίζουμε και να απαξιώνουμε τους συναδέλφους μας, αλλά να διεκδικούμε περισσότερους διορισμούς.

4
Λε γλεντ... ή αλλιως ε ρε γλεντια!!!
Διαβαζω και φριτω οτι οι διορισμενοι της ειδικης θα μπορουν μετα την 5ετια να μεταπηδησουν στη γενικη. Μιλαμε για το πιο βρωμικο κ ξεδιαντροπο παραθυρο του νεου νομοσχεδιου που χωρις αιδω ανοιγει μπρος τα ματια μας. Ουτε το μεγαλυτερο λαμογιο της ειδικης δε θα μπορουσε να ξεστομισει μεχρι στιγμης κατι τετοιο, ηταν κ παρανομο...τωρα ομως με ευλογια συριζα τα πιο αποκρυφα κ αμαρτωλα ονειρα γινονται πραγματικοτητα. Αντε λοιπον, βγειτε απο το δουρειο ιππο σας και πατηστε επι πτωματων, οι αιθουσες σας περιμενουν. Μια ζωη απο παραθυρακια...ουτε ασεπ δεν εχετε αλλα... εχετε ακρες μπαγασακια...
Αυτό ισχύει ήδη για όλους τους κλάδους! Μετά από μία πενταετία δικαιουσαι να κάνεις αίτηση για μετάταξη σε άλλο κλάδο (η οποία νομιζω ότι υπάγεται σε διαδικασία μοριοδοτησης παρόμοια με τις μεταθέσεις). Γιατί θα έπρεπε να ισχύει κάτι διαφορετικό για όσους διορίζονται στην ειδική; Δεν θα ήταν αυτό διάκριση σε βάρος τους; Να ενημερωνόμαστε και λίγο πριν αρχίζουμε την απαξίωση και τα σιχτιρισματα, ειδικά με πολιτικό προσανατολισμό.



Η χρόνια αδιοριστια και η πολυδιάσπαση λόγω της περιπλοκότητας του παλιού συστήματος, έχει δημιουργήσει σε χιλιάδες ανθρώπους αίσθημα αδικίας. Κανένας νέος νόμος δεν θα μπορούσε να το εξαλείψει αυτό, αφού  για κάθε διαφορετικό κριτήριο που μοριοδοτείται νιώθουν αδικημένοι όσοι δεν το έχουν. Αν και κατανοητό, ειλικρινά είναι ιδιαίτερα απογοητευτική η ανωριμότητα, ο εγωκεντρισμός και κυρίως ο ερειστικος και απαξιωτικός λόγος ατόμων που αυτοπροσδιοριζονται ως εκπαιδευτικοί. Προσπαθούμε να ενημερωθούμε και είμαστε συνεχώς αντιμέτωποι με όλους αυτούς τους ανουσιους, παιδαριώδεις και προσβλητικούς "διαλόγους".


Υ.Γ.: Έχω και καλή επιτυχία στον ΑΣΕΠ (αν και έδινα λεχώνα), και προϋπηρεσία και μεταπτυχιακό που και το πλήρωσα και μόχθησα πολύ για να το πάρω και προσεχώς θα έχω και δεύτερο πτυχίο. Πολύτεκνη θα ήθελα να είμαι αλλά δεν μπορώ δυστυχώς για λόγους  υπογονιμότητας. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να απαξιώνει οποιοδήποτε από τα "προσόντα" μου, αφού για όλα μόχθησα και τα πήρα με την αξία μου και με πολλές θυσίες. Το μόνο που αναγνωρίζω ως αδικία είναι ότι για να κάνω το μεταπτυχιακό είχα οικονομική στήριξη που προφανώς δεν μπορούν να την έχουν όλοι, δε δέχομαι όμως κανείς να το απαξιώνει ως αγορασμενο, αφού έριξα πολύ διάβασμα για να το πάρω. Αν και αδυνατω να γίνω πολύτεκνη, υπερασπίζομαι το δικαίωμα κάθε ευάλωτης κοινωνικής ομάδας να έχει προτεραιότητα στην εργασία και την εκπαίδευση. Για να μιλάμε για ίσες ευκαιρίες πρέπει να υπάρχουν ίσες αφετηρίες.  Όλοι εσείς που βρίζετε τις ειδικές κατηγορίες έχετε ιδέα από κοινωνική Παιδαγωγική και από κοινωνιολογία της εκπαίδευσης; (θέλετε να λέγεστε και εκπαιδευτικοί, το αξίες θα μεταφέρετε στους μαθητές σας, να βλέπουν το συμφέρον τους για δίκαιο;)
 Σε όλους εσάς που μας φάγατε τα αυτιά με την επιτυχία σας στον ΑΣΕΠ απάντησε πολύ σωστά ο υπουργός: 1ον) απαξιώνει τα πτυχία και τα πανεπιστήμια μας, αφού μας βάζει να εξεταζομαστε στο γνωστικό μας αντικείμενο, λες και μια ολόκληρη επιστήμη μπορείς να την αξιολογήσεις με 70 ερωτήσεις πολλαπλης επιλογής, και κυρίως λες και το πανεπιστήμιο σου δεν σε αξιολόγησε ήδη σωστά σε αυτήν.
2ον) Δεν είναι αξιόπιστος και συνεπώς δεν είναι αξιοκρατικος. Ένα οποιοδήποτε εργαλείο αξιολόγησης για να είναι αξιόπιστο και έγκυρο, πρέπει να μετρά αυτό που θέλουμε να μετρήσει, δηλαδή στην περίπτωση μας αν είναι κάποιος κατάλληλος για εκπαιδευτικος. Ε, δεν μπορεί να το μετρήσει πραγματικά με εκείνες τις γελοίες "παιδαγωγικές" ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ... το μόνο που αξιολογεί είναι αν διάβασες καλά εκείνα τα άθλια βοηθήματα που κυκλοφορούσαν!!! (Μεγαλύτερη απόδειξη της αναξιοπιστίας του είναι τα χιλιάδες εμετικά, ερειστικα και προσβλητικά σχόλια ΑΣΕΠιτων που γράφονται εδώ μέσα μήνες τώρα .... κορυφαίο όλων νομίζω η φοβερή φράση "μετριότητες" για όσους ήταν μη διοριστεί, μιλάμε για παιδαγωγικές αρχές και ήθος, ε;)
3ον) Όσοι επιτύχαμε στον ΑΣΕΠ, όντως κάναμε πολύ κόπο, μηνών. Έπρεπε να θυμηθούμε οοολο μας το γνωστικό + διδακτική+ τα βοηθήματα που λέγαμε. Ήταν όντως πολύ διάβασμα. Ε, το καρπωθηκαμε χρόνια τώρα με το να μοριοδοτουμαστε στους πίνακες αναπληρωτών, και συνεπώς μαζέψαμε μεγαλύτερη προϋπηρεσία. Ε, δε μας χρωστάει όλη η κοινωνία ισόβιο σεβασμό. Σιγά πια, ένας γελοίος διαγωνισμός ήταν, δεν τελειώσαμε το MIT!


Το ότι το νομοσχέδιο το βρίζουν όλοι σε αυτές τις συνθήκες πολυδιάσπασης, είναι για εμένα απόδειξη ότι είναι δίκαιο. Θα ήταν δίκαιο αν ξεκιναγαμε από μηδενική βάση. Αλλά επειδή 10 χρόνια τώρα τα σχολεία τα κρατάνε ανοικτά οι αναπληρωτές, έπρεπε πρώτα να διοριστούν αυτοί, γιατί είναι ζήτημα ΕΡΓΑΣΙΑΚΏΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ. Όπως δε συζητά κανείς να απολυθούν οι μόνιμοι για να δουλέψουν "αξιοτεροι", έτσι θα έπρεπε όλοι να διεκδικούμε τον διορισμό των αναπληρωτών, οι οποίοι 15 χρόνια τώρα αναπληρώνουν τους εαυτούς τους. Αν είχαμε κουλτούρα προάσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων δεν θα ήταν τόσο χάλια οι συνθήκες για τους μη μόνιμους εκπαιδευτικούς, όπου και αν εργάζονταν.

Και επιτέλους να υπάρξει η στοιχειωδώς ώριμη σκέψη, ότι το πρόβλημα μας είναι οι λιγοστοί διορισμοί και η συρρίκνωση του σχολείου (και προσεχώς η υπογεννητικότητα), και όχι ο συνάδελφος που μας πέρασε με τα συγκεκριμένα κριτήρια.


Συγνώμη για το μεγάλο ποστ, αλλά μπουχτισα τόσους μήνες με όλη την χολή εδώ μέσα.

5
Συγνώμη αν έχει απαντηθεί ξανά, δεν είδα όμως κάτι σχετικό. Με την υπάρχουσα διατύπωση δεν καταλαβαίνω να υπάρχει διαχωρισμός της προϋπηρεσίας με βάση τον κλάδο. Όποιος δηλαδή έχει δύο πτυχία/κλάδους μπορεί με την ίδια/συνολική προϋπηρεσία να διοριστεί και στους δύο κλάδους.  Σωστά το καταλαβαίνω;

6
Σχολική ζώνη / Απ: Ορισμός υπεύθυνου ολοημέρου
« στις: Οκτώβριος 24, 2018, 02:42:46 μμ »
Και ναι, την είχαν τη γαϊδουριά. Και με έβαλαν και στις εφημερίες του ολοημέρου. Επιτρέπεται να το κάνουν αυτό; Όπως είναι διατυπωμένο εγώ καταλαβαίνω ότι απαλλασσομαστε από όλες τις εφημερίες, τόσο τον πρωινού, όσο και του ολοημέρου. Επίσης, κάθε φορά λείπει ένας από τους δύο. Την ημέρα που με έβαλαν υπεύθυνη δεν φορτωνομαι και την ευθύνη της απουσίας τους σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά;

7
Σχολική ζώνη / Απ: Ορισμός υπεύθυνου ολοημέρου
« στις: Οκτώβριος 22, 2018, 09:32:12 μμ »
Για την ώρα happiness δεν έχω τσακωθεί με κανέναν, ειδικά μπροστά σε παιδιά, και είμαι πάντα πολύ προσεκτική με αυτά (κάτι που δεν ισχύει από τους άλλους συναδέρφους, οι οποίοι τα βάζουν με τα παιδιά όταν αργούν οι γονείς τους, μπροστά στους συμμαθητές τους). Από την άλλη δεν θα φορτωθώ και όλα τα προβλήματα της κοινωνίας, ήδη ταλαιπωρούμαι αρκετά πολλά πολλά χρόνια τώρα. Έχω συγκεκριμένα δικαιώματα και υποχρεώσεις σε αυτή τη δουλειά, και κυρίως ευθύνες. Και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να έχω περισσότερες ευθύνες από όσες μου αναλογούν. 

8
Σχολική ζώνη / Απ: Ορισμός υπεύθυνου ολοημέρου
« στις: Οκτώβριος 21, 2018, 10:36:53 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Από ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει κάτι που να με "προστατεύει" από το να με ορίσουν υπεύθυνη.
Αυτά που λέτε για την αργοπορία τα γνωρίζω και τα σχολιάζω από την πρώτη μέρα, αλλά προφανώς δεν θέλουν να πιέσουν, μόνο να γκρινιάζουν και να το αποφεύγουν οι ίδιοι.  Εγώ φυσικά δεν μπορώ να τα εφαρμόσω, σίγουρα όχι όσο δεν είμαι υπεύθυνη. Τώρα αν έχουν τη γαϊδουριά να βάλουν εμένα υπεύθυνη κάποια μέρα θα δω τι θα κάνω.
Για την ώρα θα αλλάξω τακτική και μόλις τελειώσει η ώρα της σίτισης θα μπαίνω στο γραφείο, και θα ξεκαθαρίσω ότι δεν κάνω εφημερίες στα διαλείμματα. Και στις 16:00 θα φεύγω, τα πεντάλεπτα που καθόμουν για να βοηθάω θα τα κόψω, για να περάσει το μήνυμα ότι πρέπει να ακολουθούν το τυπικό και ότι έχουν αυτοί την ευθύνη. (Την Πέμπτη η άλλη είχε βγάλει δύο παιδιά έξω από το σχολείο και είχε κλειδώσει και την πόρτα, και ήθελε να φύγει και να με αφήσει. Εγώ δεν είχα καν κλειδιά να ξαναμπώ στο σχολείο να περιμένω. Αν έφευγα και τα παράταγα αυτήν θα κυνηγάγανε, ή τον άλλον που την είχε κάνει ήδη από νωρίς. Εμένα πάντως σίγουρα δε με είχαν ορίσει υπεύθυνη, γιατί θα μου το είχαν πει! Και μιλάμε για μαθουσάλες, δεν μπορεί να μην τα ξέρουν αυτά!)

Σημείωση: μην παρεξηγείτε τη λέξη γαϊδουριά. Το σχολείο έχει δύο δασκάλους χωρίς τάξη, οι οποίοι δουλεύουν κυρίως στο ολοήμερο, και τις ώρες τους αλληλοκαβατζώνονται και δεν τις κάνουν καν όλες. Ε, το ενδεχόμενο να βάλουν υπεύθυνη την αναπληρώτρια που δουλεύει σε έξι σχολεία και χρειάζεται ταξίδι για να επιστρέψει σπίτι της, μόνο ως γαϊδουριά θα μπορούσες να το χαρακτηρίσεις.

9
Σχολική ζώνη / Ορισμός υπεύθυνου ολοημέρου
« στις: Οκτώβριος 18, 2018, 05:03:34 μμ »
Φέτος δουλεύω σε 6(!!!) δημοτικά αναπληρώτρια πληροφορικής. Οι 10 ώρες είναι στο σχολείο βάσης, στο οποίο πηγαίνω 2 ημέρες, και είμαι και τις 2 στο ολοήμερο. Το σχολείο είναι γενικώς αρκετά ανοργάνωτο, κυρίως όσον αφορά τη λειτουργία του ολοήμερου και οι δάσκαλοι έχουν τη λογική "φύγε εσύ σήμερα, αύριο εγώ". Αν και δεν κάνω εφημερίες, στο διάλειμμα του ολοήμερου μένω έξω. Το πρόβλημα είναι στο σχολασμα όπου κάποιοι γονείς αργούν συστηματικά. Υπεύθυνος ολοήμερου δεν έχω καταλάβει ποιος είναι τις μέρες που είμαι εκεί, δεν έχει αναρτηθεί πουθενά. Στις 16:00 η άλλη συνάδελφος στραβωνει όταν φεύγω και σήμερα μου είπε "κάτσε σήμερα εσύ γιατί χθες εγώ περίμενα ως τις 16:30". Της απάντησα ότι δεν είμαι εγώ υπεύθυνη ολοήμερου και έφυγα. Και άλλη μέρα όταν ρώτησα ποιος είναι υπεύθυνος σφύριζε κλέφτικα.
Το ερώτημα μου είναι, μπορούν να με βάλουν υπεύθυνη ολοήμερου ενώ είμαι σε 6 σχολεία και απαλλάσσομαι από την εφημερία;

10
Από του χρόνου, εκτός απροόπτου, θα έχω πάρει και το δεύτερο πτυχίο μου. Είμαι ΠΕ86 και εργάζομαι ως αναπληρώτρια στην πρωτοβάθμια (δε δηλώνω πλέον καν δευτεροβάθμια), και το δεύτερο πτυχίο θα είναι ΠΕ70. Καθώς το να με πάρουν αναπληρώτρια ΠΕ70 το θεωρώ απίθανο (θα είμαι στον πίνακα μηδενικής προϋπηρεσίας, σωστά;), αναρωτιέμαι αν θα μπορώ τουλάχιστον να αξιοποιήσω το δεύτερο πτυχίο για να κάνω τουλάχιστον τη ζωή μου λίγο πιο εύκολη (να συμπληρώνω ωράριο χωρίς να χρειάζεται να τρέχω σε 10 σχολεία). Ότι είδα για απόδοση δεύτερης ειδικότητας αφορά μονίμους, οπότε αναρωτιέμαι εγώ θα είμαι σαν να μην έχω καν δεύτερο πτυχίο;

11
Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι το θέμα δεν είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις εργασίας, αλλά ότι δεν προσπαθούν αρκετά; Πόσοι δηλαδή θα μπορούσαν να ακολουθήσουν ακαδημαϊκή καριέρα (όσο και αν διαβαζανε);
"Χρειάζονται ελάχιστους τα σχολεία (αφού δεν υπάρχουν αρκετά παιδιά), πάμε λοιπόν όλοι στα πανεπιστήμια και στα γραφεία δικηγόρων, εκεί υπάρχουν τρελές ανάγκες!!! Αρκεί φυσικά να προσπαθησει κανείς!!!"



Το μόνο μας πρόβλημα είναι η έλλειψη θέσεων εργασίας ... κάποιοι όμως αδυνατούν να το καταλαβουν και ξεσπάνε συνεχώς προσβάλλοντας συναδέρφους. (και τα όρια όσων χρειάζονται να ενημερωθούν και αναγκάζονται να διαβάζουν συνεχώς προσβλητικά παραληρήματα ... μήπως πρέπει να το δουν αυτό οι συντονιστές)

12
Άδειες / Απ: Άδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 21, 2018, 06:31:16 μμ »
Παλιά δεν υπήρχε όριο στο πόση άδεια θα πάρεις για επαπειλούμενη κύηση. Απλά το ΙΚΑ σε επιδοτούσε για 2 εβδομάδες και μετά δε σε πλήρωνε κανείς. Τα μόρια της προϋπηρεσίας νομίζω δεν τα έχανες. Επειδή έχουν περάσει κάμποσα χρόνια έχω ξεχάσει τα διαδικαστικά, ενώ εννοείται ότι μπορεί να έχουν αλλάξει όσα σου λέω.

13
Ψάχναμε πρόσφατα με συνάδερφο για παλιά βιβλία γλώσσας δημοτικού (λίγο πιο παλιά από αυτό που δείχνεις) και δεν υπήρχαν πουθενά. Μόνο στο ΙΕΠ http://e-library.iep.edu.gr/iep/collection/browse/index.html  υπήρχαν παλαιότερα συγγράμματα, κυρίως όμως πολυυυύ παλιά. Το βιβλίο το ψάχνεις μόνο σε ηλεκτρονική μορφή ή θα το ήθελες και σε έντυπη; Γιατί σε έντυπη από άλλους συναδέρφους πληροφορικούς μπορεί να το βρεις.

14
 Δεν γνωρίζω κάτι, αλλά εγώ δεν καταλαβαίνω αυτό. Μιλάει για προσόντα, δηλαδή πτυχία. Άρα όλοι όσοι μπαίνανε στους πε19 κ πε20, μπαίνουν τώρα στον πε92.

Σελίδες: 123 ... 47

Pde.gr, © 2005 - 2019

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28720
  • Τελευταία: CHRISTINAT77
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 978713
  • Σύνολο θεμάτων: 16940
  • Σε σύνδεση σήμερα: 223
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 148
Σύνολο: 153

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.