Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - panos

Σελίδες: 123 ... 14
1
Συνάδελφοι θα ήθελα να με ενημερώσει κάποιος αν στο σημείο εντοπιότητα - αρ. δημοτολογίου απαιτείται η συμπλήρωση των πεδίων και θα παίξει κάποιο ρόλο σε ενδεχόμενη κλήση για πρόσληψη;;;

2
Όχι εσείς του ΟΑΕΔ δε μπορείτε να καταθέσετε την προϋπηρεσία σας γιατί δεν αναγνωρίζεται στο ΥΠΠΕΘ και φαντάζομαι πως όταν ξεκίνησες να εργάζεσαι σε αυτές τις σχολές το γνώριζες καλά αλλά ήλπιζες ότι θα ξημερώσει μια μέρα που θα αλλάξεις "γειτονιά" και πίνακες... Μάλλον τότε εσύ θέλεις κάτι από τα δικά τους παρά αυτοί τα δικά σου καθότι εξ' αρχής τα είχαν...

3
Ειλικρινά εκτιμώ πολύ το ύφος της τοποθέτησης του συναδέλφου Lasid, αλλά διαφωνώ ως προς την αναγνώριση της προϋπηρεσίας ως κριτήριο μόνο αναπλήρωσης καθότι συνεπακόλουθο είναι και ο διορισμός και παράλληλα δε κατανοώ την ανάγκη χρονικά σε αυτή τη φάση σύγκλισης των προϋπηρεσιών.

Με το μέλος Αlexlion με εντυπωσιάζει που σε μια παράγραφο τοποθετήσεων εστιάζει σε ένα μόνο σημείο που αν μη τι άλλο περιγράφει προσωπικές μου εμπειρίες καθώς και εμπειρίες συναδέλφων.

Με το μέλος nasta22 διαφωνώ ως προς το επικριτικό και απαξιωτικό ύφος και επανέρχομαι πως αυτονόητα θεωρώ πως το ΥΠΠΕΘ στη παροχή παιδείας είναι ιερατείο. Το υπουργείο εργασίας είναι αρμόδιο σε θέματα εργασίας, το τουρισμού σε τουρισμό, το οικονομίας σε οικονομικά θέματα, το αγροτικής ανάπτυξης σε αγροτικά κλπ. Η λειτουργία σχολών στον ΟΑΕΔ δημιουργεί προσδοκίες εκπαιδευτικής ιδιότητας αλλά με προοπτικές στα πλαίσια του ΟΑΕΔ. Εγώ δέχομαι να μην μετρά η προϋπηρεσία του ΥΠΠΕΘ στον ΟΑΕΔ από αύριο και από χθες! Εσύ δέχεσαι να μη μετρά η δική σου στο ΥΠΠΕΘ-ιερατείο που με σθένος διεκδικείς; Και μπορείς να μου τεκμηριώσεις πως ο ΟΑΕΔ παρέχει τα εκπαιδευτικά εχέγγυα να μορφώνει και να εκπαιδεύει κομμωτές, ηλεκτρολόγους, βρεφονηπιοκόμους, νοσηλευτές κλπ;;;
Είναι προσωπική σου επιλογή και ευθύνη ότι διάλεξες επαγγελματική σταδιοδρομία με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού μέσω των σχολών του ΟΑΕΔ, αλλά δε προκύπτει υποχρέωση κανενός να βρεθείς στους πίνακες αναπληρωτών του ΥΠΠΕΘ με κραυγές και απαιτήσεις αγνοώντας ότι δεν υπάρχει κόστος για τους χρόνια καταταγμένους υπό καθεστώς άτυπης επετηρίδας να περιμένουν ώρα ώρα - κουκί κουκί τη σειρά τους μέσω των Ενιαίων Πινάκων Αναπληρωτών ΥΠΠΕΘ.

Προσωπικές μου θέσεις:
Ενιαία εκπαίδευση και Κατάρτιση (Γενική και Επαγγελματική) ΜΟΝΟ από το ΥΠΠΕΘ.
Συνεργασία στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης και μαθητείας με συναρμόδια υπουργεία (Εργασίας, Τουρισμού, Ναυτιλίας, Υγείας κλπ)
Κατάργηση των δομών ΕΠΑΣ και ΙΕΚ που λειτουργούν υπό την ευθύνη άλλων υπουργείων πέραν του ΥΠΠΕΘ.


4
Έκανα ένα απλό ερώτημα και νομίζω ότι οι συνάδελφοι που μου απάντησαν γυάλισαν αμέσως τα όπλα τους! Μιλάμε για δυνατότητα διορισμού μέσω των πινάκων φαντάζομαι και αυτό για μένα αποτελεί μια αρχή για την τοποθέτησή μου... Οι διαδικασίες πρόσληψης εκπαιδευτικών στον ΟΑΕΔ από προσωπική πείρα χρόνια τώρα δεν ακολουθούν απαραίτητα νόμιμες και αδιάβλητες διαδικασίες μην αστειευόμαστε! Επίσης υπάρχουν υποψήφιοι που στους πίνακες του ΥΠΠΕΘ απουσιάζουν παντελώς και εμφανίζονται με μεγάλη προϋπηρεσία στον ΟΑΕΔ. Κατά την ταπεινή μου γνώμη το Υπουργείο Εργασίας όπως και Τουρισμού είναι υπουργεία που (κακώς) κατ΄εμέ παρέχουν εκπαίδευση σε σχολές υπό την εποπτεία του ΥΠΠΕΘ. Τα περι κοινών προγραμμάτων σπουδών και προσόντων τα σέβομαι αλλά θεωρώ πως εκπαίδευση και παιδεία μπορεί να παρέχει ΜΟΝΟ το ΥΠΠΕΘ. Με την ίδια λογική όσοι εργάζονται σε ΙΕΚ, ΑΕΙ, σχολές νοσοκομείων, τουρισμού κλπ να μπορούν να αναγνωρίσουν την προϋπηρεσία τους. Οι πίνακες αναπληρωτών είναι ενιαίοι με σταθερά κριτήρια πρόσληψης και μια σειρά που παρακολουθείται διαχρονικά με ένα παράγοντα γραπτού ΑΣΕΠ. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί ένας φιλόλογος που έδωσε ΑΣΕΠ και ξεκίνησε να συγκεντρώνει προϋπηρεσία από νησί σε νησί ή περιοχή σε περιοχή πρέπει να βρει μπροστά του ανθρώπους που παράλληλα σε άλλου φορέα δομές συγκέντρωνε προϋπηρεσία. Συμφωνώ να μην υπολογίζεται η προϋπηρεσία από το ΥΠΠΕΘ και ΑΕΙ στον ΟΑΕΔ αν το θεωρεί κάποιος άδικο, αλλά η σχέση δεν είναι ευθεία κατά την γνώμη μου. Είναι σα να αποφασίζει το ΥΠΠΕΘ να ρυθμίζει θέματα εργασίας και ασφάλισης του Υπουργείου Εργασίας! Νομίζω το ότι το ΥΠΠΕΘ παρέχει εποπτεία στις σχολές του ΟΑΕΔ δεν σημαίνει ότι εξισώνεται απόλυτα η σχέση τους. Αν πρέπει να γίνουν αλλαγές ας γίνει ενιαίος πίνακας εκπαιδευτικών πανελλαδικά των σχολών ΟΑΕΔ με κοινά κριτήρια με του ΥΠΠΕΘ και τότε το βλέπουμε...Μέχρι τότε μονιμοποίηση εκπαιδευτικών ΟΑΕΔ στον ΟΑΕΔ και εκπαιδευτικών στο Παιδείας στο ΥΠΠΕΘ. Και τέλος επισημαίνω ότι αν η τεχνική εκπαίδευση δεν ήταν κατακερματισμένη σε διάφορα υπουργεία αλλά μόνο στο αυτονόητο (ΥΠΠΕΘ) δε θα  γινόταν καμιά τέτοια συζήτηση....Οι προσδοκίες αν δημιουργούνται από το κόμματά και τις υποσχέσεις είναι άλλο θέμα...Προσωπικά εργάστηκα σε σχολές ΟΑΕΔ αλλά θεώρησα μη ρεαλιστικό το να περιμένω μονιμοποίηση στον ΟΑΕΔ πόσο μάλλον στο ΥΠΠΕΘ μέσω ΟΑΕΔ.

5
Με ποια επιχειρήματα οι εκπαιδευτικοί ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ διεκδικούν αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους στους πίνακες του ΥΠΠΕΘ;

6
Tα ΙΕΚ με το τρόπο που υφίστανται ως δομή παραμένουν μια τρανς κατάσταση χρόνια! Πεπαλαιωμένοι οδηγοί σπουδών, απουσία ενιαίου εκπαιδευτικού υλικού, επιλογή εκπαιδευτών με αδιαφανείς διαδικασίες από διευθυντάδες - αφεντάδες, δανεικές αίθουσες από συστεγαζόμενα σχολεία, απουσία μόνιμου εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού. Μονόδρομος η υποψιαζόμενη ανωτατοποίησή τους ως τριετείς δομές μεταξύ δευτεροβάθμιας και πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.

7
ΠΡΟΤΑΣΗ:
1. ΑΣΕΠ κάθε 2 χρόνια με εξέταση μελετών περίπτωσης από τράπεζα θεμάτωναι βιντεοσκοπημένη μικροδιδασκαλία και το αποτέλεσμα θα είναι ΕΠΙΤΥΧΩΝ ή ΑΠΟΤΥΧΩΝ.
2. Επιτυχία ΑΣΕΠ και παιδαγωγική επάρκεια απαραίτητα προσόντα διορισμού.
3. Μοριοδότηση βαθμού πτυχίου, μεταπτυχιακά/ διδακτορικά, επιμόρφωση, προυπηρεσία, ξένες γλώσσες - Η/Υ.

8
Συνάδελφοι με ποια διαδικασία καλείσαι να διδάξεις σε προγράμματα ΛΑΕΚ ΟΑΕΔ;

9
Συνάδελφοι του εξήγησα ότι ήλπιζα στο 20ωρο για να μετακομίσω και να νοικιάσω. Δε δέχτηκα τις ώρες γιατι με εξευτέλιζε σαν επιστήμονα και σαν άνθρωπο. Πλήρης απογοήτευση και κάτι πρέπει να γίνει...Ας μου στείλει κάποιος σύνδεσμο για τις εγκρίσεις πρόσληψης στη διαύγεια και τις οδηγιες αναθεσεων σας παρακαλω...

10
Όχι του εξήγησα οτι είμαι άνεργος κ θέλω ώρες. Μου είπε ότι έχει 6 ώρες άντε 8 να γίνουν λόγω διπλού αριθμού εκπαιδευτικών στα εργαστήρια ενώ οι διαθέσιμες ήταν 36!!!

11
Για Αττική πρώτος στη λίστα κ ο "διευθυντής" μιας ΕΠΑΣ με αυστηρό ύφος μου έδινε μόνο 6 ώρες. Από άλλη ΕΠΑΣ ούτε τηλεφώνημα ούτε email. Αυτοί οι διευθυντάδες - αφεντάδες που είναι κράτος εν κράτει κ μοιράζουν μεροκάματα! Και σού ρχονται συνάδελφοι που θέλουν τέτοιες προυπηρεσίες να μετρούν στους πίνακες του υπουργείου. Τέτοιες σχολές ΟΑΕΔ - γάγγραινες για την τεχνική εκπαίδευση της χώρας θέλουν λουκέτο μια και καλή!!!

12
Συνάδελφοι που μπορώ να βρω επίσημα ωρολόγια προγράμματα σπουδών των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ; Υπάρχει κάποια υποργική απόφαση; Ενδιαφέρομαι για βοηθός γενικής νοσηλείας.

13
Εσύ πώς την απέκτησες την τριβή στη τάξη;;;;
 Πώς επιλέχθηκες να μπεις σε τάξη; Με κυνήγι; Ποιον κυνήγαγες; Τον διευθυντή να σου δώσει ώρες πδσ;
Εποπτεία ασεπ δεν υπάρχει. Μόνο διαγωνισμός ασεπ.
Aντιπαρέρχομαι την ειρωνεία του σχολίου σου και σου απαντώ πως ξεκίνησα στην εκπαίδευση ως ωρομίσθιος επιλεγόμενος να καλύψω 10 ωρο (όταν σπάγανε τα κενά αναπληρωτών σε 10 ωρα) Δεν είχα ανάγκη κανένα διευθυντή να μου δώσει πδσ. Από όταν ξεκίνησα το είδα στοχευμένα και δε μπορούσα να σκεφτώ ότι από επιλογή δε θα είμαι σε σχολείο μια χρονιά με το πρόσχημα ότι η προυπηρεσία δίνει ελάχιστα μόρια στο νόμο της διαμαντοπούλου και έτσι θα περιμένω να γίνει ασεπ...Ο ασεπ με τη μορφή γραπτού διαγωνισμού με βρίσκει αντίθετο, αν και έχω δώσει και είμαι επιτυχών, καθότι εκμηδενίζει την αξία του πτυχίου. Θα μπορούσε να προκηρρύσει το διαγωνισμό σε επίπεδο μοριοδότησης όπως συμβαίνει σε κάθε προκήρυξη του δημοσίου. Τέλος ας ψάξουμε εχθρούς σε αυτούς που πετάνε στο ντάκο με τη διαθεσιμότητα συναδέλφους σε μια νύχτα κι όχι μεταξύ ημετέρων...

14
Το κλείδωμα των πινάκων ήταν μια πατάτα που απλά υπάκουε στους μηδενικούς διορισμους! Η λογική όσων επικαλούνται νόμους για να μη δουλέψουν σε σχολεία περιμένοντας  να μπουν με ένα και μόνο γραπτό του ασεπ στη τάξη με βρίσκει σκεπτικό...Όταν κάτι το αγαπάς το ασκείς και το κυνηγάς. Η εμπειρία και ητριβή στη τάξη δεν έχει την ίδια βαρύτητα με ένα γραπτό που κατά τη γνώμη μου από μόνο του δε σκιαγραφεί ικανότητα εκπαιδευτικού που επιλέγεται ως διδάσκων σε τάξη. Διορθώνεται μια αδικία που πολλοί ανέμεναν και άλλοι έτρεμαν πίσω από το πρόσχημα ασεπ πάνω από όλα. Υπάρχει και η εποπτεία ασεπ αν θέλουμε ασεπ σε όλα...

Σελίδες: 123 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.