Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - julie_v

Σελίδες: 123 ... 40
1
Πρωτοβάθμια Θεσσαλονίκης (ΔΕ 3/8), εξυπηρετήθηκα σε 45', αν και είχε πάρα πολύ κόσμο (15 άτομα ήταν πριν από εμένα, μάλλον οι περισσότεροι έψαχναν επιτόπου τι περιοχές θα δηλώσουν).
Υπήρχε υπάλληλος που κρατούσε τη λίστα με τα ονόματα και μας φώναζε.

Πάντως το ότι η κάθε θεία από το χωριό θεωρείται "ικανή" να κάνει ηλεκτρονικά τη φορολογική της δήλωση κι εμείς μορφωμένοι άνθρωποι δεν μπορούμε να κάνουμε ηλεκτρονικά την αίτηση αναπληρωτών με ξεπερνάει...
 

2
Καλησπερα επειδη ειμαι εκτος θεσ/κης κ δεν μπορω να παω στην βιβλιοθηκη του ΠΑΜΑΚ μηπως γνωρισει καποιος που μπορουμε να βρουμε το βιβλιο της 2. Πλατσίδου, Μ. (2004). Συναισθηματική Νοημοσύνη: Σύγχρονες προσεγγίσεις μιας παλαιάς έννοιας. Επιστήμες της Αγωγής, 1, 27-39.    κ κατι τελεταιο το 27 με 39 ειναι οι σελιδες που πρεπει να διαβασουμε; αν ειναι μονο τοσες μπορει καποιος αν ειναι ευκολο να μου τις στειλει εκτυπωμενες; Ευχαριστω πολυ!
Δεν πρόκειται για βιβλίο. Είναι άρθρο στο περιοδικό Επιστήμες της Αγωγής, στον 1ο τόμο του περιοδικού, σελίδες 27-39. Δυστυχώς όμως δεν το έχω για να σου το στείλω.

3
Δες εδώ, στην ιστοσελίδα του γραφείου διασύνδεσης του ΑΠΘ και δοκίμασε να κάνεις αναζήτηση με βάση τα φίλτρα, για να δεις αυτό που σε ενδιαφέρει. Γενικώς ενημερώνεται η σελίδα, ειδικά ως προς την περίοδο κατάθεσης αιτήσεων.

4
Τι πιστεύεις ότι θα σου προσφέρει το παιδαγωγικό εκτός από ένα επιπλέον πτυχίο; Ήδη φέτος δούλεψαν μόνο απόφοιτοι του '11. Από την άλλη και το Ειδικής έχει γίνει πολύ της μόδας και δεν ξέρω πώς θα είναι τα πράγματα σε 4 χρόνια. Εγώ δεν θα επέλεγα κανένα από τα δύο.

Επιπλέον, τάσσομαι κι εγώ υπέρ των πανελλαδικών αντί των κατατακτηρίων, ενώ, έχοντας τελειώσει το παιδαγωγικό, θέλω να πω ότι φυσικά και έπρεπε οι των παιδαγωγικών να εξετάζονται στα μαθηματικά (εφόσον τα διδάσκουμε), καθώς το επίπεδο των περισσότερων από εμάς ήταν τραγικά χαμηλό.

5
Τα μοροδοτούμενα προσόντα είναι:
α)η διοκητική εμπειρία,
β) η διδακτική εμπειρία,
γ) η παιδαγωγική συγκρότηση,
και δ)η κατάρτιση τους .
Σύνολο μορίων 67% επί της συνολικής μοριοδότησης.
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 8ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1. Κάθε υποψήφιος/α μπορεί να βάλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ σχολικές μονάδες, εφόσον έχει υπηρετήσει σε αυτές την τελευταία πενταετία.

Συγγνώμη, ίσως η ερώτησή μου να είναι τελείως χαζή, αλλά αυτός ο όρος "παιδαγωγική συγκρότηση" τι ακριβώς σημαίνει; Παιδαγωγική κατάρτιση;
Και η κατάρτιση σημαίνει επιμόρφωση;

Και, εν τέλει, η ηγεσία του υπουργείου γιατί δε θεωρεί απαραίτητη προϋπόθεση την παιδαγωγική κατάρτιση για την πλήρωση των διευθυντικών θέσεων στα σχολεία;

6
1η Σεπτέμβρη με νέους Διευθυντές σε όλα τα Σχολεία που θα εκλεγούν από το Σύλλογο Διδασκόντων
Για το κάθε σχολείο μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων και ο νυν Διευθυντής, ανεξάρτητα εάν προέρχεται από άλλο σχολείο.



"Την 1η του Σεπτέμβρη όλα τα σχολεία της χώρας θα λειτουργήσουν-πιλοτικά- με Διευθυντές που θα επιλέξουν, κατά πλειοψηφία, οι Σύλλογοι Διδασκόντων και δεν θα δοθεί καμία παράταση, όπως αρχικά είχαμε σκεφθεί".
Τη δήλωση αυτή έκανε στο esos υψηλόβαθμο στέλεχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας.


Esos: Ποια διαδικασία θα ακολουθηθεί;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο Σύλλογος Διδασκόντων του κάθε Σχολείου θα συνεδριάσει και θα επιλέξει , κατά πλειοψηφία, τον εκπαιδευτικό που θεωρεί ότι διαθέτει τις ικανότητες για τη θέση του Διευθυντή.


Esos: Ποιοι έχουν τη δυνατότητα να είναι υποψήφιοι για Διευθυντές;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Για το κάθε σχολείο μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων και ο νυν Διευθυντής, ανεξάρτητα εάν προέρχεται από άλλο σχολείο.


Εsos: Θα μπορεί να θέσει υποψηφιότητα εκπαιδευτικός άλλου σχολείου;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οχι.


Esos : Πότε θα ξεκινήσει αυτή η διαδικασία .

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πολύ σύντομα, αμέσως μετά τη ψήφιση σχετικής τροπολογίας στη Βουλή, η οποία θα ενταχθεί στο πολυνομοσχέδιο.


Πηγή: esos.gr

(Αν συζητείται το θέμα κάπου αλλού και δεν το έχω δει, παρακαλώ τους διαχειριστές να το μεταφέρουν ή να το κλειδώσουν).

7
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Δίδακτρα ΕΑΠ
« στις: Ιανουάριος 30, 2015, 10:34:36 πμ »
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν παίρνω θέση υπέρ των διδάκτρων και φυσικά είναι πολύ σημαντικό το ότι όλοι μπορούμε να φοιτήσουμε δωρεάν. Αλλά πραγματικά θα πρέπει να γίνει κάποιος εξορθολογισμός και, μεταξύ μας, το μέλλον στην εκπαίδευση είναι η καταβολή διδάκτρων...

8
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Δίδακτρα ΕΑΠ
« στις: Ιανουάριος 30, 2015, 09:47:21 πμ »
Χθες έτυχε να βρίσκομαι στην ίδια παρέα με μία συνάδελφο από την Πορτογαλία (όπου επίσης έχουν κρίση). Η κυρία αυτή εξεπλάγη τρομερά όταν άκουσε ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε δίδακτρα πουθενά ουσιαστικά (ακόμη και τα μεταπτυχιακά με δίδακτρα είναι μειοψηφία εδώ).
Στην Προτογαλία, λοιπόν, στα δημόσια πανεπιστήμια για το προπτυχιακό πληρώνεις γύρω στα 1500 ευρώ το χρόνο (750 αν η οικογένεια έχει μειωμένα εισοδήματα, 0 αν είναι άποροι), στο μεταπτυχιακό 2000 ευρώ το χρόνο, όπως επίσης και στο διδακτορικό. Βεβαίως ο φοιτητής ΑΓΟΡΑΖΕΙ όλα του τα βιβλία.
Και φυσικά, ενώ παλιότερα δεν υπήρχε θέμα χρονικού ορίου φοίτησης (εφόσον πληρώνουν) τα τελευταία χρόνια έχει θεσπιστεί.

Στην σχολική εκπαίδευση δεν υπάρχουν δίδακτρα, αλλά οι γονείς πληρώνουν για τα υλικά του σχολείου και αγοράζουν όλα τα βιβλία που χρειάζονται τα παιδιά (η ίδια το Σεπτέμβριο έδωσε 300 ευρώ για τα βιβλία της κόρης της).


Αυτά, ως μια μικρή συμβολή, για να δούμε λίγο τι γίνεται και έξω από την Ελλαδίτσα σε άλλες χώρες με κρίση εδώ και πολλά χρόνια.

(Παρεμπιπτόντως, για όποιον ενδιαφέρεται, στην Πορτογαλια έχουν πάθει παροξυσμό με τον Τσίπρα, περιμένουν πάααααααρα πολλά για και για τη χώρα τους, ενώ η κυβέρνησή τους δεν τον βλέπει με καθόλου "καλό μάτι").

9
Θα ήθελα να μάθω τις εκτιμήσεις σας σχετικά με τη νομιμότητα της διαδικασίας πρόσληψης, με δεδομένο ότι οι πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας άλλαξαν προχθές και γι' αυτό ετοιμάζονται ενστάσεις. Πιστεύετε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να κριθούν παράνομες και να ανακληθούν;

Προσωπικά δεν με απασχολεί, καθώς η φάση με προσπέρασε, αλλά επειδή έχουν προσληφθεί αρκετές φίλες μου, με προβλημάτισε το θέμα.

10
Ματίνα, δεν ξέρω για τα συνοικιακά κέντρα εκτυπώσεων, αλλά στη Μελενίκου έχουν αρχίσει να μη βγάζουν πια φωτοτυπίες γι' αυτό το λόγο. Κάπου είχα διαβάσει πριν 6 μήνες περίπου ότι θα μπορείς να βγάζεις φωτοτυπίες μόνο σε συγκεκριμένα καταστήματα που θα έχουν ειδικό σήμα για τα πνευματικά δικαιώματα, όμως δεν έχω δει κάτι τέτοιο.

11
Πρόοδος
Προοπτική
Ανέλιξη
Γνώση
Κιμωλία

Εμένα αυτά μου άρεσαν περισσότερο και κυρίως το Ανέλιξη.
Ωστόσο, κάτι μου κάνει και το Κιμωλία (δεν ξέρω γιατί μου άρεσε, πάντως το "Μαρκαδόρος" σίγουρα δεν έχει το ίδιο εφέ). Φαντάζομαι το αντίστοιχο σήμα σαν ένα μαυροπίνακα και το όνομα γραμμένο σαν στο χέρι με κιμωλία και υπογραμμισμένο...

12
εννοείται και πήρα πληροφορίες  από το διαδίκτυο και για τις οποίες έχω αναφέρει στην βιβλιογραφία τις πηγές όχι όμως ολόκληρη την εργασία!αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχει βρεθεί κανένας σε ανάλογη θέση.κρίμα ήμουν και στο τελευταίο 5μηνο!
Επειδή τυχαίνει να ξέρω πώς λειτουργούν παρόμοια λογισμικά, πρέπει να αναφέρω ότι μεγάλο ποσοστό της "λογοκλοπής" είναι οι βιβλιογραφικές παραπομπές, γεγονός το οποίο λογικά συνυπολογίζεται από τον καθηγητή.

Αν δεν έχεις κάνει παραφράσεις κι έχεις βάλει αυτούσιο κείμενο (έστω και με παραπομπή) τότε είναι λογικό να ανεβαίνει το ποσοστό λογοκλοπής.

Έχετε, επίσης, υπόψη ότι ό,τι φορτώνεται μία φορά για έλεγχο (π.χ. η εργασία μου) μένει στη βάση για σύγκριση και με τα επόμενα.


Στο διά ταύτα τώρα, αν θεωρείς ότι αδικήθηκες, ζήτησε από τον καθηγητή να σου πει, εάν είναι πρόθυμος, σε ποια σημεία εντοπίζεται λογοκλοπή.

13
Καλησπέρα σας!! Αυτό θα ισχύει και για όσους αποφοίτους του 11 εργάζονται φέτος; Ή μήπως αυτοί θα μπούνε στον πίνακα με προϋπηρεσία;;

Οι πίνακες θα ανοίξουν, οπότε οι εργαζόμενοι θα αλλάξουν πίνακα. Φαντάζομαι ότι δεν καταστρατηγούνται τα μόρια προϋπρεσίας με αυτό....


Τελικά εξέτασα τους πίνακες σε ό,τι με αφορά (απόφοιτοι Ιουνίου 2011 - πρόσθεσα και το σχετικό αρχείο) και είδα ότι (μάλλον) οι μεγάλοι κερδισμένοι είναι όσοι έχουν άριστα και μάλιστα αρκετά πάνω από 8,5. Για παράδειγμα, φίλη μου στο 8,8 κερδίζει 100 θέσεις, ενώ εγώ στο 8,5 κερδίζω 32.
Κάτω από 8,5 χάνεις θέσεις, εκτός κι αν ήσουν πολύ χαμηλά λόγω ημερομηνίας λήψης πτυχίου (π.χ. Αθήνα).

14
Για τους δασκάλους, στη σελίδα των ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ στο facebook ανέβηκαν κάποιοι πίνακες με τις αλλαγές ανά έτος αποφοίτησης μετά το 2011 εδώ.

Εγώ προσωπικά, όπως το υπολόγισα χοντρικά, πέφτω τουλάχιστον 300 θέσεις.

Σελίδες: 123 ... 40

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31651
  • Τελευταία: red cloud
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1131132
  • Σύνολο θεμάτων: 18791
  • Σε σύνδεση σήμερα: 417
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 382
Σύνολο: 395

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.