Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Aκριβή

Σελίδες: 123 ... 19
2
Δηλαδη είμαστε ύποπτοι αν όχι ένοχοι με βάση το δημοσίευμα.


Όχι δεν είμαστε όλοι ύποπτοι. Καλό θα ήταν πάντως να γνωρίζουμε το ποιόν των ανθρώπων που μας εκπροσωπούν. ;)
Και αφού το γνωρίζουμε να απομακρυνόμαστε για να μη μας πάρουν τα σκάγια... Εκτός κι εάν ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.

3
Τι αποζημίωση παίρνει ο 1ος χειριστής και τι ο 2ος χειριστής του VBI σήμερα;

Χειριστές συστήματος ηλεκτρονικής μετάδοσης: 344,00€

4
Αν υποθέσουμε ότι το ΣτΕ κρίνει τις μετατάξεις αντισυνταγματικές, παράνομες κλπ, πώς πιστεύετε ότι θα ενεργήσει το Υπουργείο; Το θέμα θα μείνει έτσι, όταν μάλιστα ο Υπουργός δηλώνει: "Ο ελάχιστος αριθμός εκπαιδευτικών που δεν αποκαταστάθηκε, προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, την απόφαση της οποίας το Υπουργείο θα σεβαστεί και θα εφαρμόσει".

Αυτό ακριβώς πιστεύω ότι θα κάνει teacher_. Θα προσπαθήσει να αποκαταστήσει όσους εκπαιδευτικούς προσφύγουν στη δικαιοσύνη. Προσωπική εκτίμηση είναι ότι η ανάκληση των μετατάξεων θα επιφέρει τέτοιο χάος που δεν ξέρω εάν καμία πολιτική παράταξη θα το τολμήσει. Θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από αυτά που θα λύσει. Όλα αυτά όμως έχουν ξαναειπωθεί. Σίγουρα αυτό που θα έπρεπε  να ζητάμε είναι η ανακοίνωση όλων των σχετικών με τις μετατάξεις στοιχείων.

5
@teacher_

Όλα αυτά που παραθέτει το πόρισμα εμείς τα ξέρουμε και τα συζητάμε 4 χρόνια τώρα μεταξύ μας. Εδώ στο forum έχουν αναφερθεί και χαρακτηριστικές περιπτώσεις ανθρώπων που δήλωσαν ακόμη και ψευδή κλάδο (θυμάστε την TE16 που δήλωσε ΠΕ16;) χωρίς καμία συνέπεια προς το παρόν. Η ΟΛΜΕ είχε μηνύσει τον Αρβανιτόπουλο και αυτός αθωώθηκε. Ο Κουράκης αρνήθηκε να αποκαλύψει ακόμη και τα μόρια των μεταταγμένων. Σκεφτείτε τι βρήκαν μετά από τον έλεγχο.

Τέσσερα χρόνια μετά συζητάμε τα ίδια πράγματα και εξακολουθούμε να μαλώνουμε. Πιστεύει κανείς ότι όλα είναι καλά καμωμένα; Δεν νομίζω. Ότι έχουν γίνει έκτροπα το ξέρουμε όλοι. Το ζητούμενο είναι πως θα επιλυθεί η κατάσταση.

Οπότε, τι πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει; Όλοι το ξέρετε ότι δεν μπορούν να ακυρωθούν 4 χρόνια μετά. Πιστεύετε ότι πρέπει να τιμωρηθούν συγκεκριμένοι συνάδελφοι; Τι θα γίνει με τους υπαίτιους της όλης κατάστασης;

6
Καλημέρα,

Το μήνυμα αυτό το είχα γράψει το 2015. Επίκαιρο, πιστεύω, δυο χρόνια μετά.

«Από τη στιγμή που κρίνεται παράνομη μια διαδικασία κάποιος έχει παρανομήσει. Είτε κάποιοι εκπαιδευτικοί, είτε το υπουργείο. Εάν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν δηλώσει ψευδή στοιχεία, απολύονται. Εάν φταίνε ο υπουργός, οι γενικοί γραμματείς και οι λοιποί παρατρεχάμενοι λογοδοτούν στη δικαιοσύνη. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν φταίμε όλοι εμείς που εδώ και δυο χρόνια προσπαθούμε να επιβιώσουμε σε αυτές τις παράλογες συνθήκες. Άρα οι εισηγητές της νέας παρωδίας να αποδώσουν ευθύνες εκεί που πρέπει. Δεν δέχομαι μια πρόταση που καλύπτει τους ενόχους.
Απορώ που μαλώνουμε μεταξύ μας.  Όλοι δίκιο έχουμε, ο καθένας από τη μεριά του.»

Είμαι μεταταγμένη. Πολλά και σοβαρά τα προβλήματα που σχετίζονται με τις μετατάξεις. Εάν κάποιος ξέρει τη λύση όλων αυτών των προβλημάτων ας την καταθέσει.  Όλα τα άλλα δεν έχουν κανένα νόημα παρά μόνο ως ομαδική ψυχοθεραπεία. : ;)


7
Στις μεταθέσεις που πραγματοποιήθηκαν χθες, μετατέθηκαν και μεταταγμενοι από τις μη κοινές ειδικότητες. Παρατήρησα ότι στα Τρίκαλα μετατέθηκαν πολλοί Πληροφορικοί και Γερμανικής. Οι οργανικές που είχαν δοθεί στα Τρίκαλα γι' αυτές τις ειδικότητες ήταν περισσότερες από τους μεταταγμένους και μ' αυτόν τον τρόπο μπόρεσαν και έγιναν μεταθέσεις ή  έλαβαν υπόψη τους και λειτουργικά κενά; Μου έκανε εντύπωση που στη συγκεκριμένη περιοχή έγιναν τόσες μεταθέσεις...

Οι θέσεις πληροφορικών στην Περιφέρεια Τρικάλων στις μετατάξεις του 2013 ήταν 9 και μετατάχθηκαν 9 άτομα. Οι θέσεις για τους ΠΕ07 ήταν 8 και μετατάχθηκαν 8 άτομα. Μπορεί να υπάρχουν και κάποιες μετατάξεις μετά από ενστάσεις.
Παλιά ήταν η Πιερία. Τώρα είναι η σειρά των Τρικάλων...

Αυτό δεν το έχω ξαναδεί! Διαμαρτύρονται οι πληροφορικοί των Τρικάλων για τις μεταθέσεις. Το άρθρο γράφει ότι υπάρχει ένα κενό και μετατέθηκαν 11 άτομα. :-)

http://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/diamartyria-ekpaideytikon-pliroforikis-trikalon-gia-tis-metatheseis-stin

8
Εργασιακά / Απ: Αδυναμία μετακίνησης από σχολείο σε σχολείο
« στις: Φεβρουάριος 20, 2017, 03:35:36 μμ »
cat82,
 
δικαιούσαι οδοιπορικά υπό προϋποθέσεις, αλλά έχει δίκιο η happiness όταν λέει ότι η διεύθυνση θεωρεί ότι υπάρχει δρομολόγιο ΚΤΕΛ παρόλο που μπορεί το λεωφορείο να φεύγει στις 6 το πρωί και γυρνάει στις 5 το απόγευμα. Εάν τα σχολεία είναι σε μακρινές περιοχές συνήθως ζητάει από αυτά να σε απασχολούν αποκλειστικά κάποιες μέρες ώστε να μη χρειάζεται να μετακινηθείς την ίδια μέρα σε δυο σχολεία. Στη δικιά μου διεύθυνση στέλνει σχετικό έγγραφο στην αρχή της χρονιάς. Πιστεύω ότι είναι πλέον απαραίτητο να οδηγείς εάν δεν θέλεις να ταλαιπώρησε και να χάνεις το χρόνο σου.


9
ουπς υπάρχει κ άδεια απομάκρυνσης απο τη διεύθυνση;;;;;;αυτο δε το ξερα ρε παιδια!!!πρωτη φορα το ακουω!!!τωρα που το λες να το έχω στα υπόψην μη κ χρειαστεί ξανα.......ξέρω γω τι γίνεται..... ελπίζω να μη φτάσουμε εκει τωρα.Αν κ τους έχω για όλα ικανους!!!

Καλημέρα menmas,

ακριβώς αυτό σου εξήγησα στο πρώτο μου post. Χρειάζεσαι άδεια μετακίνησης για να φύγεις από την έδρα σου.  Παρόλο που έχεις αναρρωτική θα έπρεπε να έχεις ζητήσει άδεια από τη διεύθυνση για να μετακινηθείς. Μάλιστα στις κρίσεις διευθυντών δευτεροβάθμιας μια από τις ερωτήσεις ήταν ακριβώς αυτή. Εάν ο εκπαιδευτικός που φεύγει από την έδρα του είναι δικαιολογημένος σε περίπτωση μη απόπλου των πλοίων. Η απάντηση ήταν ότι δεν είναι δικαιολογημένος και θα πρέπει να πάρει κανονική άδεια. Προσωπικά θα έκανα όλα όσα λέει η hapiness αλλά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να γνωρίζεις ότι μάλλον η διεύθυνση έχει δίκιο. Δεν έχω καταφέρει να βρω το νόμο πάντως.

Καλή τύχη.

10
Καλησπέρα,

δεν έχω καταλάβει πως έφυγες από το νησί. Πήρες αναρρωτική και έφυγες; Ζήτησες άδεια και έφυγες; Σε ρωτάω γιατί θυμάμαι όταν υπηρετούσα σε νησί μας είχαν πει ότι για να απομακρυνθούμε από την έδρα μας, έστω και το σαββατοκύριακο, χρειαζόμασταν άδεια από τη διεύθυνση για μετακίνηση. Ακριβώς επειδή το χειμώνα στα νησιά υπάρχει το πρόβλημα του αποκλεισμού. Κανένας δεν το έκανε, αλλά γενικά υπήρχε μια συνεννόηση με τη διεύθυνση του σχολείου. Στη δική σου περίπτωση μιλάμε για πολλές μέρες και θα υποθέσω ότι ο/η διευθυντής/διευθύντρια δεν σε κάλυψε. Προσπαθώ να βρω το νόμο αλλά δεν μπορώ.

Πιστεύω δηλαδή ότι υπάρχει νομοθεσία που σου απαγορεύει να φύγεις από την έδρα σου εάν δεν έχεις άδεια μετακίνησης. Οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τα βρεις με τη διεύθυνση και να σου δώσουν κάποιες μέρες άδεια. Ψάξε τη νομοθεσία για να γνωρίζεις εάν έχεις δίκιο η όχι πριν εμπλακείς σε διενέξεις με τη διεύθυνση.

Εύχομαι να ξεμπλέξεις με τον καλύτερο τρόπο.

11
Καλή τοποθέτηση σε όλους παιδιά! Καλώς ήρθατε!

12
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ? ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ?

Όχι, δεν διδάσκεις σε σχολείο.

13
Τώρα είδα τις προηγούμενες αναρτήσεις.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί. Είναι αναγνωρισμένο από το υπουργείο και σου δίνει πιστοποιητικό κατάρτισης ισότιμο με της ΑΣΠΑΙΤΕ.

14
Καλημέρα,

εάν μπεις στο site του προγράμματος http://katartisi.org/ θα βρεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι. Αντιγράφω:

"Το Πρόγραμμα είναι ετήσιας διάρκειας 440 ωρών οι οποίες θα κατανέμονται σε συνολικά 2 εξάμηνα φοίτησης, θα διεξάγεται κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή. Το Πρόγραμμα οδηγεί στη λήψη Πιστοποιητικού με τίτλο: «Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας» σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 3 περ. α΄ του Ν. 3848/2010, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 παρ. 22 περ. α΄ του Ν. 4186/2013."

Στο πρώτο εξάμηνο διδάσκεσαι:
1. Παιδαγωγική - Συγκριτική Παιδαγωγική
2. Αναπτυξιακή - Παιδαγωγική Ψυχολογία
3. Ιστορία της Εκπαίδευσης
4. Εναλλακτικές Μορφές Διδασκαλίας και ο Εκπαιδευτικός ως Ερευνητής
5. Σύγχρονα προβλήματα κοινωνικοποίησης του μαθητή (προβλήματα συμπεριφοράς, διαφυλικές σχέσεις, ρατσισμός, κ.λπ.)

Μπορείς να δώσεις μόνο εξετάσεις σε αυτά τα μαθήματα ή να κάνεις εργασία σε κάποια από αυτά.

Στο δεύτερο εξάμηνο:
1.Εκπαιδευτικές Εφαρμογές Η/Υ και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
2. Διδακτική Μεθοδολογία και Αξιολόγηση μαθητών
3. Διδακτική μαθημάτων ειδικότητας (Διδακτική φιλολογικών μαθημάτων, μαθηματικών, φυσικής, κ.λπ.)
4. Πρακτική Άσκηση μαθημάτων ειδικότητας (φιλολογικά μαθήματα, μαθηματικά, φυσική, κ.λπ.)

Σε αυτά τα μαθήματα πρέπει να κάνεις εργασίες.  Σε αυτό το εξάμηνο είσαι υποχρεωμένος να εκπονήσεις και διπλωματική εργασία περίπου 16.000 λέξεων.

Υπάρχουν μαθήματα επιλογής που μπορείς να παρακολουθήσεις και να πάρεις μια επιπλέον βεβαίωση.
Υψηλό κόστος:1660 ευρώ. Καλό επίπεδο σπουδών. Υπάρχουν τρεις δια ζώσης συναντήσεις στο Ρέθυμνο.

Σελίδες: 123 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159729
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 260
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 244
Σύνολο: 248

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.