Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - President_Leventis

Σελίδες: 123 ... 5
1
200% στο δικο μου και ανεβαινει! Η απεργια πετυχε!

2
Marion ισχυει οτι αν βελτιωνοταν το σχολειο στο βαθμο που θα πρεπε θα γλιτωναμε πολλες ωρες φρντηστηρια.Τα ιδιαιτερα ομως ειναι χρησιμα.Καλως η κακως ειναι πιο ευκολο ενας καθηγητης να διδαξει ενα μαθητη παρα μια ταξη ολοκληρη

Συναδελφε, χρησιμα ειναι μονο για τους μαθητες που δεν προσεχουν την ωρα του μαθηματος και χρειαζονται καποιον να τους τα εξηγησει ξανα! Αν τα τμηματα ηταν στο μισο μεγεθος απ'οσο ειναι τωρα, σιγουρα τα φροντιστηρια θα ηταν περιττα! Το κρατος ομως προτιμα να εχει τους μισους καθηγητες στο σχολειο και τους υπολοιπους στα φροντιστηρια/ιδιαιτερα - χωρις να υπολογιζει οτι ετσι χανει πολυ περισσοτερα απο τη φοροδιαφυγη απ'όσο θα εχανε αν αυτους τους εκπαιδευτικους τους ειχε σε 2 αιθουσες να κανουν μαθημα.

Ναι συμφωνω οτι αν το κρατος φροντιζε να μειωθουν τα τμηματα θα γινοταν καλυτερο μαθημα.Προφανως.Τοτε δε θα υπηρχε αναγκη για φρονηστηρια των 10 ατομων πχ ή των 5.Αλλα το ιδιαιτερο μαθημα ειναι ακομα πιο ποιοτικο.Ειναι πολυ απλο νομιζω,οσο λιγοτεροι μαθητες τοσο πιο εξιδικευμενο και πιο ποιοτικο μαθημα.Συνεπως  τα ιδιαιτερα δε τα θεωρω απαραιτητα,εφοσον εχεις καλο σχολειο.Αλλα δε τα θεωρω και αχρηστα.Αρα δεν ειναι βλακες οι γονεις που τα επιλεγουν.Απλα θελουν το κατι παραπανω.Ειναι δηλ ενα ειδος πολυτελειας.Για εμενα ομως απολυτα θεμιτο αν υπαρχει ενας γονιος που να προσφερει την αντιστοιχη αμοιβη,και ενας καθηγητης που να προσφερει αυτην την υπηρεσια να συνεργαστουν προς ωφελος και των δυο.Αυτο ειναι αδικο για τα υπολοιπα φτωχα παιδια.Αλλα δεν υπαρχει και τροπος να το αποτρεψεις.Συνεπως θεωρω οτι το πιο σωστο θα ταν μια βελτιωση του σχολειου μεχρι εκει που μας περνει ο προυπολογισμος μας.Μειωση δηλ των ατομων ανα ταξη,δημιουργια ταξεων οπου δεν υπαρχουν μεγαλες διαβαθμισεις στην αποδοση των μαθητων(οι καλοι με τους καλους,οι μετριοι με τους μετριους)Και απο κει και περα οποιος θελει κατι παραπανω το πληρωνει και το παιρνει..

3
Marion ισχυει οτι αν βελτιωνοταν το σχολειο στο βαθμο που θα πρεπε θα γλιτωναμε πολλες ωρες φρντηστηρια.Τα ιδιαιτερα ομως ειναι χρησιμα.Καλως η κακως ειναι πιο ευκολο ενας καθηγητης να διδαξει ενα μαθητη παρα μια ταξη ολοκληρη

4
Καλα κανεις και εισαι αισιοδοξη.Δε χρησιμευει να εισαι και κατι αλλο..Καλη επιτυχια..

5
Θα γινει σφαγη και στον Ασεπ.Δυσκολο να μπεις.Οσο κρατανε τις θεσεις τους παλιοι διορισμενοι  με καμια διδακτικη ικανοτητα και καμια διαθεση να ανταγωνιστουν νεους για να διοροστει ο ικανοτερος,μη περιμενεις πολλα.

6
Zoe83 μιλαμε σοβαρα εδω μη ποσταρεις ανεκδοτα.Οσο και διασκεδαστικα αν ειναι..

7
Οι καθηγητες σε πρωτη φαση θα επρεπε να προτεινουμε καινα αγωνιστουμε να εφαρμοσθει ενα δικαιο και αυστηρο συστημα αξιολογησης.Το οποιο θα πριμοδοτουσαι τους αποδοτιλοθς και θα εστελνε σπιτι τους τους ανικανους-τεμπεληδες.Αυτο θα βελτιωνε και τις υπηρεσιες μας στον κοσμο,και θα ηταν δικαιο για μας και θα δειχνε ωριμοτητα απ τον συνδικαλισμο μας...

8
nero συμφωνω σε ολα,εκτος του "αλλαζουμε".Εξω υπαρχουν πολλοι αδιοριστοι καθηγητες ικανοι και ετοιμοι να αλλακουμε.Δε το γνωριζεις αυτο η διαφωνεις; Επισης για την αξιολογηση η αληθεια ειναι οτι ΟΧΙ δε τη θελουμε.Βλεπεις πουθενα σ αυτο το φορουμ πχ να συζηταμε κατι τετοιο; Εχουμε κανει προτασεις; Οχι.Εννοειται οτι το κρατος θα μας ετοιμασει μθα λαθος αξιολογηση.Εμεις ομως τι κανουμε γι αυτο;

9
Αρα? το μονο πραγμα που μπορουμε να απαιτησουμε πλεον ειναι αξιοκρατικες απολυσεις? γιατι υποθετω αυτος ο σκοπος της αξιολογησης. Να ειναι καπως αξιοκρατικο (λεμε τωρα, λες και ο ασεπ ακομα και αν ειναι αδιαβλητος ειναι συστημα επιλογηςτων ικανοτερων) οχι πλεον το συστημα προσληψεων αλλα το συστημα απολυσεων. Ειχα μιλησει τεσσαρα χρονια πριν γι αυτο, οτι θα ερθει η στιγμη που ο ασεπ δε θα κανει πλεον προσληψεις αλλα απολυσεις
Συναδελφε στο εξωτερικο υπαρχουν πολυ προχωρημενα και αξιοκρατικα συστηματα αξιολογησης.Δε ξερω αν σε εχει απασχολησει το θεμα η τα βλεπεις ολα στο χωρο μας σωστα,εγω προσωπικα το χω ψαξει και εχω προβληματιστει αρκετα.Νομιζω οτι σαν εκπαιδευτικος θα πρεπει να με νοιαζει η ποιοτητα διδασκαλιας συμφωνεις;

10
Εντάξει συνάδελφε μας ζάλισες πια με το μη γίνει η απεργία ...ήθελα να ήξερα πραγματικά τι συμφέροντα υπηρετείς !!! :o
Υπηρετει σκοτεινα νεοφιλελευθερα συμφεροντα... Ωραια; Εχεις να απαντησεις κατι επι του θεματος; Μπορεις να τον βγαλεις λαθος χρησιμοποιοντας λογικα αντεπιχειρηματα(ναι,σαν αυτα που πρεπει να διδασκεις στα παιδια να αναπτυσουν).Κλασικα επιθεση στο ατομο και απο ουσια μηδεν!

11
Χαχα πραγματικα η πασκε και η δακε δεν βρηκαν το σθενος το κουραγιο αλλα και υην τολμη να κανουν απεργια.... στα χαρτια

12
http://www.youtube.com/watch?v=Q2wiTViE2lU
βιντεο απο επιδοση επιταξης την ωρα που γινεται συνελευση,τουλαχιστο τραγικο...

Από μια άλλη σκοπιά.. πρακτικό! Σου λέει, που να τους ψάχνω έναν-έναν και δεν τους βρίσκω πουθενά;  :P
Πλεον εκτος απο ελλειψη σεβασμου στη προσωπικοτητα του καθενος μας,εχουμε και την ελλειψη σεβασμου για τις συλλογικες μας διαδικασιες απ το κρατος(και τα οργανα του φυσικο).Η ωρα της συνελευσης ειναι ιερη δε μπορει να γινονται επιδοσεις εκεινη τη στιγμη!! Ελπιζω να ειναι μεμονωμενο συμβαν,αν και δε το νομιζω...

13
http://www.youtube.com/watch?v=Q2wiTViE2lU
βιντεο απο επιδοση επιταξης την ωρα που γινεται συνελευση,τουλαχιστο τραγικο...

14
Η τήρηση των κανόνων κλπ έπρεπε να γίνεται πάντα, τώρα το θυμηθήκαμε; Βέβαια, ποτέ δεν είναι αργά, δεν αντιλέγω.
Αλλά τι σχέση έχουν αυτά με την απεργία, το πολυνομοσχέδιο κλπ; Μήπως έτσι θα αυξηθεί ο μισθός σας; Μήπως έτσι θα μειωθούν οι μαθητές ανά τμήμα; Μήπως έτσι ενισχυθούν τα σχολεία με υλικοτεχνική υποδομή; κ.ο.κ.
Χωρίς να διαφωνώ, απλά δεν βλέπω τη συσχέτιση.. μου φαίνεται περισσότερο ως λογική "με τιμωρεί το κράτος.. σκύβω το κεφάλι τελικά και μετά τιμωρώ τους μαθητές" (το "τιμωρώ/εί" βάλτε το και σε εισαγωγικά).
"Θα δειτε τι θα παθετε θα σας δειξω εγω!!" μου θυμιζει εμενα,μας κραζει η κοινωνια εκδικηση εμεις... οτι να ναι

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159813
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 498
Σύνολο: 507

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.