Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - FKark

Σελίδες: 1234
1
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 21, 2013, 09:05:45 μμ »
Λοιπόν το πρόγραμμα άλλαξε αλλά όχι για την επίμαχη ημέρα! Παρέμεινε το 8ωρο με 1 κενό. Γίναμε μπίλιες με το Διευθυντή, μας άκουσε όλο το σχολείο. Έφτασε να μου πει ότι "εντάξει επιλογής εργαστηριακό μάθημα είναι 7η - 8η, δεν χρειάζεται να μιλάς πολύ στο μάθημα"! Ανένδοτοι και αυτός και αυτή που βγάζει το πρόγραμμα. Εγώ του είπα ότι είναι και παράτυπο και απάνθρωπο να έχεις 8ωρο και με καλύπτει ο νόμος 1566/85, βέβαια όταν υψώθηκαν οι τόνοι και με τις @!@$ που άκουγα σταμάτησα να μιλάω ήρεμα και με επιχειρήματα. Ο Υποδ/ντής που είναι πιο ψύχραιμος είπε ότι θα προσπαθήσει να βγουν οι πρώτες ώρες μου από το πρόγραμμα εκείνης της μέρας, ώστε να πηγαίνω 4η - 8η. Αν δεν γίνει αυτό θα κάνω έγγραφο στη Δ/νση και θα ζητήσω υποστήριξη από την ΕΛΜΕ.

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 17, 2013, 01:56:33 πμ »
Στο πρόγραμμα που ήταν αναρτημένο σήμερα στον πίνακα ανακοινώσεων (επίτηδες δεν ρώτησα κανέναν) δεν υπήρχε η μουτζούρα και το "κυκλάκι" που είχαν μπει με το χέρι και σηματοδοτούσαν την 8η μου ώρα. Άρα αύριο Πέμπτη έχω 7ωρο. Από ότι κατάλαβα η 8η ώρα είναι κοινό μυστικό σε πολλά σχολεία ότι είναι παράτυπη αλλά βολεύει. Στη δικιά μου περίπτωση, που κάθε άλλο παρά βολεύει, αφού είναι παράτυπο δεν μπορούν να με υποχρεώσουν να το κάνω. Καλύπτομαι σίγουρα και από τον 1566/1985 που λέει για 6 ώρες το πολύ παραμονή στο σχολείο, άρα και να το πάνε στην κόντρα 14.05 θα σχολάω. Θα δείξει αύριο.

Ερώτηση: Αν χτύπα ξύλο συμβεί κάτι σε κάποιον μαθητή στις 14.15 καλύπτεται ο εκπαιδευτικός που κάνει 8η ώρα?

3
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 16, 2013, 03:01:59 πμ »
Είμαι σε σχολείο που όλοι σχεδόν είναι παλιοί  :o, κάποιοι έχουν παράπονα από το πρόγραμμα αλλά όχι το δικό μου το χάλι. Γενικά υπάρχει περίεργο κλίμα. Ο διευθυντής είπε τα ίδια και επέμενε ότι υφίσταται η 8η ώρα γενικά, ότι η διεύθυνση το δέχεται και το κάνουν και άλλα σχολεία της πόλης. Πήρα τηλ. σε ένα από αυτά και όντως το κάνουν. Του είπα ότι πρέπει να συμφωνήσω για να γίνει και ότι έπρεπε, αφού μιλάμε για 8η ώρα να το θέσει στο σύλλογο, δεν μου απάντησε και το αφήσαμε εκεί. Θα δω αύριο τι θα γίνει....

4
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο πρόγραμμα
« στις: Οκτώβριος 15, 2013, 08:36:56 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα,

Στο (μόνιμο) πρόγραμμα του σχολείου που βγήκε χτες υπάρχει μέρα που έχω από 1η έως και ώρα με ένα κενό - 7 ώρες μάθημα!!! Εννοείται ότι είπα ότι δεν δέχομαι την 8η ώρα και ότι είναι εξοντωτικές οι 7 ώρες μάθημα και οι απαντήσεις ήταν οι κλασικές ότι "κάθε χρόνο γίνεται αυτό", "και σε άλλα Λύκεια της πόλης αυτό κάνουν" (όντως) "δεν βγαίνει αλλιώς το πρόγραμμα" κτλ.
Είμαι σε ΓΕΛ, από διάθεση, για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο σχολείο και διδάσκω το μάθημα επιλογής της Β (Εφαρμογές Η/Υ). Επειδή τα επιλογής της Πληροφορικής είναι εργαστηριακά υπάρχει περιορισμός στο να είναι διαθέσιμο το εργαστήριο Πληροφορικής και όντως η εύκολη λύση για τον προγραμματιστή ήταν η 8η ώρα.
Ξέρω ότι η νομοθεσία αναφέρει για παρουσία μας στο σχολείο όχι πάνω από 6 ώρες την ημέρα, ότι δεν υπάρχει επίσημα θεσμοθετημένο τα επιλογής να γίνονται τελευταίες ώρες (άλλο αν έτσι γίνεται σχεδόν παντού γιατί βολεύει) και είμαι διατεθειμένος να τσακωθώ, το θέμα είναι να ξέρω αν όντως προβλέπεται κάπου η 8η ώρα και αν απαιτείται η συμφωνία του συλλόγου ή όχι. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει με νομοθεσία κτλ?

5
Παρακολουθώ το θέμα εδώ και μέρες αλλά σήμερα έχω χάσει κάθε ιδέα. Φερόμαστε σαν τους παππούδες στα προπατζίδικα που βλέπουν έναν αγώνα ποδοσφαίρου και οι μισοί έχουν παίξει 1 και οι άλλοι μισοί 2 και περιμένουν και οι μεν και οι δε να το μπει το γκολ για να πουν "στα ' λεγα εγώ". Έλα όμως που το ματς είναι στημένο να κάτσει στο 0-0 και να πάνε όλοι κουβά.
Μπήκαμε σε μια διαδικασία αυγουστιάτικα να τζογάρουμε με τις ζωές μας και τη δουλειά μας, με οδηγίες και διευκρινίσεις που στόχο έχουν να μας μπερδέψουν, την ώρα που "μαγειρεύονται" τα προγράμματα σε Λύκεια και ΕΠΑΛ και με μία διάτρητη από όλες τις απόψεις διαδικασία. Ο καθένας ερμήνευσε με κάποιον τρόπο τις μετατάξεις και μετά από σκέψη και υπολογισμούς αποφάσισε να κάνει ή να μην κάνει αίτηση. Εγώ π.χ. είμαι σε διάθεση ΠΥΣΔΕ στην περιοχή που θέλω αλλά δεν έχω αρκετά μόρια ώστε να πιάνω κοντινό Δημοτικό, οπότε ερμηνεύοντας ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΡΟΠΟ κυρίως τις προθέσεις τους και όχι τη νομοθεσία (αφού δεν τους δεσμεύει τίποτα και δεν εμπιστεύομαι τα δικαστήρια) και θεωρώντας παράτυπη τη διαδικασία αποφάσισα να μην κάνω αίτηση. ΤΖΟΓΑΡΑ λοιπόν όπως όλοι μας (εκτός αν κάποιος είχε inside info). Και τώρα στο παρά 1 των αποτελεσμάτων αντί να τα βάλουμε με αυτούς που μας έβαλαν στη διαδικασία φαγωνόμαστε μεταξύ μας για το ποιος ερμήνευσε σωστά τους χρησμούς της Πυθίας.
Κρίμα και νόμιζα ότι ο Σεπτέμβρης θα μας βρει ενωμένους σε κινητοποιήσεις, είμαστε άξιοι της μοίρας μας και καλά μας κάνουν!
 

6
Νεαροί και νεαρές με μεταπτυχιακά έρχονται με τη μαμά για να κάνουν μια αίτηση και την αίτηση τη συμπληρώνει η μαμά που τελείωσε το λύκειο πριν 35 χρόνια.

Μεγάλη αλήθεια είπες! Φοβερό αλλά το έχω δει και εγώ να συμβαίνει!

7

Λυπαμαι πολυ που βιαστηκα να κανω την αιτηση.. Ειχα την εντυπωση πως ηταν υποχρεωτικο.. Αν επαληθευτουν τα σεναρια που περιγραφετε πολυ φοβαμαι πως θα χασω την οργανικη που πηρα φετος, και θα τρεχω.. Πολυ λυπαμαι αν πολλοι συναδελφοι δεν ερμηνεψαμε σωστα την εγκυκλιο..

Συναδέλφισσα εικασίες και εκτιμήσεις κάνουμε, μπορεί να πέσουμε τελείως έξω. Με αυτούς που έχουμε να κάνουμε δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο ούτε καν λογική.

8
Προσπάθησα να είμαι αρκετά σαφής στο προηγούμενο μήνυμά μου, νομίζω όμως πως δεν έγινε κατανοητό το κεντρικό ερώτημα που θέτω – επανέρχομαι λοιπόν:
ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ;
Με βάση ποιο νομικό πλαίσιο θα «τρέξει» το πρόγραμμα; Το μόνο που υπάρχει είναι η εγκύκλιος που καλούσε να γίνουν αιτήσεις από 14/8 έως 23/8.
Εάν στο παράδειγμα που έδωσα ο Χ με τα πολλά μόρια πάει στη Βοιωτία και ο Ψ με λιγότερα μόρια στην περιοχή που ήθελε ο Χ, επειδή δε δήλωσε την περιοχή όπου δουλεύει από καθαρή τύχη, ποιος θα δώσει λύση στο πρόβλημα;
Μήπως ο Χ θα κινηθεί δικαστικά με ασφαλιστικά μέτρα στο ΣτΕ και θα δικαιωθεί πανηγυρικά;
ΠΟΙΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - ΤΡΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ;;;


ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ
Το Υπουργείο διαρρέει πως τη Δευτέρα θα ανακοινώσει τα ονόματα των μεταταχθέντων – ΠΩΣ ΟΜΩΣ;
Μέχρι την Πέμπτη το μεσημέρι, προτελευταία μέρα λήξης της προθεσμίας, οι αιτήσεις που κατατέθηκαν είχαν δύο προτιμήσεις και θεωρήσαμε πως με βάση τα συνολικά μόρια θα γινόταν η τοποθέτηση.
Την Πέμπτη το μεσημέρι, με ένα Δελτίο τύπου – δηλ. χωρίς καμιά ρύθμιση νόμου – ανακοινώθηκε πως θα γίνουν οι μετατάξεις πρώτα μέσα σε κάθε Διεύθυνση (από το ΠΥΣΔΕ Β΄ Αθήνας στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας), μετά σε επίπεδο περιφέρειας και τέλος σε επίπεδο χώρας.
Για να δούμε ένα παράδειγμα (και όποιος συνάδελφος της πληροφορικής μπορεί ας μας διαφωτίσει περαιτέρω):
Βρίσκομαι στο ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας και θέλω να πάω στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας. Την Τετάρτη έκανε την αίτησή μου και δήλωσα:
Α΄ προτίμηση: Β΄ Αθήνας
Β΄ προτίμηση: Βοιωτία
Ας θεωρήσουμε πως είμαι ο πρώτος σε μόρια πανελλαδικά στον κλάδο μου: ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΩ;
Α) Στη Βοιωτία σύμφωνα με την ανακοίνωση της Πέμπτης;
Β) Ποιος θα πάει στη Β΄ Αθήνας;
Β1) Ας θεωρήσουμε ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ Β΄ Αθήνας δεν καλύπτουν όλες τις προσφερόμενες θέσεις στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας και μένουν 2 κενές. Εμένα όμως με έχει βάλει στη Βοιωτία και τη θέση που εγώ ζήτησα την παίρνει συνάδελφός μου από τη Βοιωτία, ο οποίος είχε δηλώσει Β΄ Αθήνας και Γ΄ Αθήνας.
Β2) Ας θεωρήσουμε ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ Β΄ Αθήνας καλύπτουν όλες τις προσφερόμενες θέσεις στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας. Επειδή εγώ έχω Α΄ προτίμηση τη Β΄ Αθήνας μένω τελείως εκτός;
ΚΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΕΔΩ!!
ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ;

καταρχήν να πω ότι μόνο αποσπασματικά έχω διαβάσει τα σχόλια επειδή όλοι έχουμε τρελαθεί με τα πρωτοφανή τεκτενόμενα....

να διαφωτίσω όσο μπορώ με τις ικανότητες, τις γνώσεις αλλά και τις πληροφορίες που έχω (οι ανακοινώσεις των Γαλλικών είναι άριστες κατά την άποψή μου - και όλοι οφείλετε να τις διαβάσετε έστω και κατόπιν εορτής - το site τους: www.pasykaga.gr)

λοιπόν έχουμε και λέμε:

για να βοηθήσω και να σας πονηρεύσω (απαραίτητο και κακώς αν δεν το έχετε κάνει ΟΛΟΙ): σκεφτείτε ανάποδα
είσαστε το υπ. παιδείας και θέλετε να πετύχετε ανακατανομή (εξισορρόπηση) των κενών πλεονασμάτων ανά ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ... και όλο αυτό αυστηρά μέχρι Δευτέρα 26/8

βγαίνετε και λέτε έχω τόσα κενά/πλεονάσματα ελάτε κάντε αίτηση και μάλιστα δηλώστε όπου θέλετε! αυτό είναι το απίστευτο τυράκι, καθώς πολλοί συνάδελφοι σε δυσπρόσιτα μέρη θέλουν να πάνε σε περιοχές υψηλής ζήτησης.

τι θα κάνει το υπουργείο: κάποια περάσματα από τις αιτήσεις με τον εξής τρόπο και σειρά:
  • θα τοποθετήσει τους αιτούντες από το ΠΥΣΔΕ Χ στο ΠΥΣΠΕ Χ (προσοχή ίδιο Χ!!!). Δηλαδή εδώ κατά προτεραιότητα και εφαρμόζοντας μάλλον πιστά τη μοριοδότηση θα εξετάσει μόνο τις αιτήσεις αυτών που θέλουν μετακίνηση στην πρωτοβάθμια της περιοχής τους. οκ ίσως και δίκαιο μέχρι εδώ και αν σταματούσε εδώ η ζημιά θα ήταν μικρή και αυτοί που θα γκρίνιαζαν θα ήταν όσοι συμμετείχαν στις προηγούμενες εθελοντικές των 900
  • Στο δεύτερο βήμα θα προσπαθήσει (τους εναπομείναντες) να τους προτάξει σε επίπεδο περιφέρειας. Πάλι δλδ όσοι το ζήτησαν ρητά.
  • από εδώ και μετά αρχίζει το "πάρτι".  Όσοι τοποθετήθηκαν μέχρι τώρα πήγαν ή στην 1η ή στην 2η επιλογή τους. Για τους υπόλοιπους είναι το επικίνδυνο πλέον. Οι πιθανότητες να μετακινηθεί κάποιος σε ΠΥΣΠΕ άλλης περιφέρειας είναι μικρότερες όσο περισσότερο περιζήτητο είναι αυτό, άσχετα με τα μόριά του γιατί πολύ απλά θα έχουν προταχθεί οι εκεί "εντός".
  • Ως πιο ασφαλή (και λιγότερο κακή) περίπτωση θεωρώ την εξής: είσαι πληροφορικός στην Βοιωτία και ζήτησες Α' και B' Αθήνας. Όμως οι θέσεις εκεί γέμισαν. Αν όμως οι θέσεις στην Βοιωτία δεν γέμισαν τότε αν είσαι "τυχερός" (με σειρά μορίων) το ΥΠΑΙΘ σου εξασφαλίζει μια μετακινησούλα (υποχρεωτική αν δεν το καταλάβατε ακόμα) στο ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας παρά το ότι δεν το ζήτησες. Ακόμα και αν είσαι ο πρώτος σε μόρια πανελλαδικά έχεις μετακινηθεί στην ουσία υποχρεωτικά. Απλά η μετακίνηση αυτή είναι η πιο κοντινή που μπορεί να σου τύχει. (Εκτός και αν ανήκεις στα Δωδεκάνησα και ζήτησες Αττικής..... )
  • Έπειτα, με την ίδια λογική αν και πάλι μέχρι τώρα δεν μετακινήθηκες θα κληθείς υποχρεωτικά να καλύψεις θέση στην Π/θμια εντός της Περιφέρειας αυτή τη φορά... travel agency ΥΠΑΙΘ
  • Στο επόμενο ελπίζω να μη φτάσουμε, γιατί μιλάμε για μετακίνηση στην επικράτεια... Και αυτό οφείλεται στο ότι οι αιτήσεις είναι "αρκετές" - ελπίζω... και αυτό οφείλεται στη προπαγάνδα από τη μια και στο ότι είμαστε εμείς βλάκες από την άλλη

ελπίζω να έγινα κατανοητός και να μην μπέρδεψα. αν απογοήτευσα ή εκνεύρισα έχετε την ελπίδα να κάνω λάθος.
γενικά ακόμα και πολλά μόρια να έχεις είναι απίθανο να πιάσεις έμμεσα μετάθεση συμμετέχοντας σε αυτό.
κάποιοι βέβαια θα λύσουν την υπεραριθμία τους. κάποιοι επίσης θα πάνε εκεί που θέλουν.

τα προβλήματα είναι 2 (αν εξαιρέσουμε ότι μας εξαπάτησαν και η δικαιοσύνη για άλλη μια φορά κάνει πως δεν καταλαβαίνει)
  • -κάποιοι θα μετακινηθούν σε επιλογή που δεν έκαναν και όταν συμμετείχαν σε αυτό δεν το είχαν καταλάβει
  • -κάλλιστα μπορεί να μετακινηθεί ο πρώτος σε μόρια από μια περιοχή και ο τελευταίος (επειδή δε συμμετείχε στη διαδικασία) να παραμείνει εκεί και σε κανά 2 χρονάκια να πάρει και οργανική

αυτά... τα σενάρια είναι πάρα πολλά για να αναλύσω εκτενώς... ευχαρίστως εδώ ή με ΠΜ να σας πω πως βλέπω τη περίπτωση του καθενός, αρκεί να προμηθεύσει τα εξής δεδομένα:

- ειδικότητα και ΠΥΣΔΕ (ώστε να βρω κενά και πλεονάσματα)
- επιλογές που έκανε
- μόρια και σχόλιο αν τα θεωρεί πολλά ή λίγα με βάση τον ανταγωνισμό στην περιοχή του
- αν κερνάει καφέ :P

Πολύ σωστά, κάπως έτσι τα έχω καταλάβει και εγώ, με μόνη ένσταση για το αν θα γίνουν αυτά τα βήματα για την πρώτη επιλογή ή και για τις δύο.
Εγώ είμαι σε διάθεση ΠΥΣΔΕ (σε όχι ιδιαίτερα καλή "θέση") στην περιοχή που επιθυμώ. Έφαγα το βράδυ της Πέμπτης κάνοντας υπολογισμούς για το αν με συμφέρει ή όχι να κάνω αίτηση. Στο μυαλό μου είχα και το ότι για να θέλει το Υπουργείο να κάνουμε αιτήσεις (αλλιώς δε θα έβγαζε τελευταία μέρα διευκρινήσεις) και αφού ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ  ;D :P κάποιο λάκο έχει η φάβα. Τελικά κατέληξα να μην κάνω και γιατί έχουμε να κάνουμε με Υπουργείο που λειτουργεί ως κοινός απατεώνας και γιατί μάλλον δε θα έπιανα καλή οργανική και γιατί έχω διατεθεί πρόσφατα στην Αθμια και ξέρω τη γλύκα. Η κάθε περίπτωση είναι μοναδική, κάποιοι θα κερδίσουν από τη μετάταξη και δεν τους αδικώ που έκαναν αίτηση. Πάντως η όλη διαδικασία είναι διάτρητη και θα πρέπει να υπάρξουν νομικές κινήσεις από τους θιγόμενους, αν και εγώ προσωπικά δεν έχω εμπιστοσύνη σε  κανένα ΣτΕ.

9
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Μάιος 14, 2012, 09:13:28 πμ »
Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να φερθούν ώριμα ψηφίζοντας ΔΡΑΣΗ και συνυπογράφοντας την απόλυσή τους. Πρέπει να νιώθουμε τύψεις όλοι που επιβαρύνουμε τον κρατικό προϋπολογισμό με μισθό ίσο με 300 λίτρα βενζίνης το μήνα.

10
Μετά από 6,5 χρόνια στα ΔΙΕΚ η άποψή μου είναι ότι το φταίξιμο σχετικά με τις πληρωμές είναι κάπου στη μέση. Σίγουρα φταίει το κράτος που σκαρφίστηκε κάθε είδους εμπόδιο ενάντια στην πληρωμή μας. Δεν φταίνε όμως και οι γραμματείες που κάποια ΙΕΚ ήταν απλήρωτα από αρχές του 2008 ενώ κάποια άλλα είχανε πληρωθεί μέχρι και τις αρχές του 2009; Θα μου πείτε ότι φταίνε οι γραμματείες εκείνων των ετών. Σωστά. Όμως πιστεύω έτσι και τώρα κάποιες γραμματείες αντιμετώπισαν το θέμα πιο αποτελεσματικά από κάποιες άλλες. Τελικά όμως αυτό μου μετράει είναι ότι όπως φαίνεται αργά ή γρήγορα θα πληρωθούμε όλοι.

Συνάδελφε, χωρίς να ήμουνα γραμματεία επί ΟΕΕΚ, αυτό που ξέρω είναι ότι τα ΙΕΚ είχανε στείλει από τότε τις καταστάσεις που χρειαζόντουσαν ΤΟΤΕ για να πληρωθούν οι εκπαιδευτές. Μετά ζητήθηκαν επιπλέον έντυπα και τα παλιά ΞΑΝΑ (δεν ξέρω αν χάθηκαν στη μεταφορά). Εκτός αν λέγοντας γραμματεία εννοείς και το Δ/ντη αν πίεσε αρκετά κτλ. Έγραψα και στο προηγούμενο post ότι ζητήθηκαν εξωφρενικά πράγματα πέρισυ, αν κάποιες γραμματείες τα κάνανε γρήγορα είναι προς τιμήν τους, όμως όλες είχαν δύσκολο έργο.

Και αν θυμασαι  συναδελφε η διαδικασια ξεκινησε Φεβρουαριο του 2011 με επτα υποδειγματα , στη συνεχεια περιπου Πασχα και μετα ήλθε η αποφαση Σαχινιδη για 10 περιπου δικαιολογητικα που ακυρωνε ολα τα προηγουμενα  και ζητουσε και υπευθυνες δηλωσεις και xml αρχεια .Παιρναμε τηλεφωνα να μαθουμε τι ηταν αυτα τα αρχεια και κανεις δεν ηξερε .Και μεσα σε αυτη την ωραια ατμοσφαιρα προσωπικα    δεν πηρα αδεια  μεχρι τις 25 ιουλιου , τα αρχεια που ετοιμαστηκαν ήταν γυρω  στα 13 κιλα (ζυγισμα courrier!) Συμπερασμα μην τα ριχνετε στα  ΙΕΚ που 'ματωσαν " για να τα στειλουν εγκαιρα !η δουλεια βγηκε σε 20 ημερες!

Χαχα συνάδελφε τι μου θύμισες τώρα! Στις πρώτες οδηγίες έλεγε να σταλεί μια συγκεντρωτική κατάσταση με τις οφειλές προς ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτές για ΟΛΑ τα εξάμηνα σε ΕΝΑ έντυπο. Έχω φωτογραφία να κρατάω το "σεντόνι" μεγέθους 1,5 x 1 μ που φτιάξαμε τότε. Αθάνατη γραφειοκρατία!

11
Θα ήθελα με αφορμή κάποια τελευταία σχόλια συναδέλφων να αναφέρω κάτι που με ενόχλησε γενικά σε σχέση με τις πληρωμές των οφειλών του πρώην ΟΕΕΚ. Έχω δουλέψει κάποιες φορές ως εκπαιδευτής σε ΙΕΚ και την περσινή χρονιά ήμουνα αποσπασμένος σε Γραμματεία ΙΕΚ. Κατανοώ το θυμό και την αγανάκτηση των απλήρωτων συναδέλφων αλλά δεν είναι σωστό να την πληρώνει πάντα και να τα ακούει ο τελευταίος τροχός της αμάξης, δηλαδή ο αποσπασμένος στη Γραμματεία. Πέρισυ την άνοιξη που στάλθηκαν από την ομάδα που συστάθηκε στο ΙΔΕΚΕ (επί πληρωμή - επίδομα εξτρά) οδηγίες για το τι χρειάζονταν για να γίνουν οι πληρωμές είχαμε τρελαθεί!! Μιλάμε για απίστευτη χαρτούρα (έχω τα έγγραφα των οδηγιών αν κάποιος θέλει να δει) με εξωφρενική τυπολατρεία και γραφειοκρατία. Προς Θεού, δεν λέω ότι φταίει η ομάδα του ΙΔΕΚΕ, πάντα το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, και αυτοί εντολές εκτελούσαν. Μέσα στο καλοκαίρι έπρεπε να συγκεντρωθούν πάρα πολλά έγγραφα (περισσότερα από όσα χρειάζονταν αν οι πληρωμές γινόντουσαν στην ώρα τους), εκατοντάδες ή χιλιάδες υπογραφές από πρώην εκπαιδευτές από όλα τα μέρη της οικουμένης (!!!), να διασταυρωθούν οικονομικά στοιχεία και βέβαια να μετατραπούν δεκάδες αρχεία σε XML (χωρίς βέβαια να υπάρχει εκπαίδευση σε αυτό).  Όλα αυτά παράλληλα με τις υπόλοιπες εργασίες της γραμματείας και έχοντας να αντιμετωπίσεις και από εκπαιδευτές μια αδιαφορία σαν να μην πάσχιζες για τη δική τους πληρωμή. Η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτών αγνοούσε για ποιο χρονικό διάστημα δεν είχε πληρωθεί (δεν μιλάω για ώρες ή χρήματα - χρονικό διάστημα ζητούσαμε!!! - "Βρες το εσύ, πού να θυμάμαι τώρα"), άλλοι δεν υπογράφανε ή δεν στέλνανε επικυρωμένη την υπογραφή κτλ.
Το ότι κάποια ΙΕΚ στείλανε τα έγγραφα το Σεπτέμβρη και πλέον πληρώθηκαν οι εκπαιδευτές οφείλεται καθαρά σε προσωπική εργασία της γραμματείας και σίγουρα όχι στο φιλεύσπλαχνο κράτος! Προσωπικά γνωρίζω περιπτώσεις συναδέλφων που στερήθηκαν από την καλοκαιρινή τους άδεια των 25 ημερών για να γίνει αυτή η δουλειά. Ας μην τους δοθούν ευχαριστίες, τουλάχιστον όμως να μην κατηγορούμε τις γραμματείες των ΙΕΚ ότι ξύνονται και γι' αυτό δεν πληρωνόμαστε. Ας τα βάλουμε με αυτόν που πραγματικά φταίει!
Εύχομαι σε όλους καλή πληρωμή και καλοφάγωτα!     

12
Ξέρει κανείς πόση είναι η αμοιβή των επιτηρητών;

Οι αμοιβές βγαίνουν σύμφωνα με την ΚΥΑ http://et.diavgeia.gov.gr/f/minfin/ada/4%CE%918%CE%A6%CE%97-%CE%9C%CE%A5%CE%A9.
Για τους επιτηρητές είναι 14 € ανά ημέρα εξέτασης (νομίζω μεικτά).

13
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Απρίλιος 02, 2012, 02:37:28 πμ »
Για να υλοποιηθει η αξιολογηση αποτελεσματικα, επανατροφοδοτωντας γονιμα το εκπαιδευτικο συστημα, πρεπει αρχικα να εφαρμοστει στα υψηλοτερα υπηρεσιακα κλιμακια, αποκομματικοποιωντας την εκπαιδευτικη διοικηση, και στο τελικο σταδιο να φθασει στον εκπαιδευτικο της ταξης - μια διαδικασια που προϋποθετει χρονο, στρατηγικο σχεδιασμο, μεθοδικοτητα, συγκροτηση των απαραιτητων δομων κτλ. Εδω ομως εχουμε να κανουμε με οικονομικους δολοφονους, τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο. Τα υπολοιπα περι αντικειμενικης αξιολογησης κτλ είναι προσχηματικες φαιδροτητες του Ρεππα και του Ρυπου.
 
   

Αυτό ακριβώς που έγραψε ο Damien είναι η περιγραφή της πραγματικότητας!

14
Ο PANAS με κάλυψε απόλυτα. Στη μία περίπτωση έχεις κάτι που μπορεί να έχει πολύ θετικό ή πολύ αρνητικό αποτέλεσμα, αλλά δεν το ξέρεις. Στην άλλη περίπτωση ξέρεις από τώρα τι σε περιμένει. Αν το επιλέξεις δεν δικαιούσαι να παραπονιέσαι.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 458
Σύνολο: 459

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.