Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Πληροφορική

Σελίδες: 123 ... 6
1
Συνάδελφοι η επιτήρηση στην εξέταση του μαθήματός μας γνωρίζετε πόσο πληρώνεται;

Θα χ@@@@@ς στο τάληρο. Όσο παίρνεις και την κανονική ώρα διδασκαλίας σου.

2
Παρατηρήσεις

ΟΛΟΙ όσοι είμαστε στην Εκπαίδευση Ενηλίκων πολλά χρόνια (και στο εισαγωγικό μητρώο του ΕΚΕΠΙΣ τότε) περιμέναμε πως και πως επιτέλους να ξαναγίνουν πιστοποιήσεις εκπαιδευτών ενηλίκων από το 2007.
Αυτό παρά το γεγονός πως δεν είχαν ξυπνήσει οι πλατιές μάζες των όψιμων εκπαιδευτών ενηλίκων που είτε είχαν άλλη δουλειά και κανένα κέφι να ασχοληθούν με το άθλημα της εκπαίδευσης ενηλίκων, είτε δεν το πήραν χαμπάρι πως η εκπαίδευση ενηλίκων υπάρχει δεκαετίες τώρα.
ΟΣΟΙ είμαστε στην εκπαίδευση ενηλίκων ενσυνείδητα ΠΟΤΕ δεν περιμέναμε να βολευτούμε και να είναι μια μόνιμη σταθερή δουλειά και εισόδημα αλλά οι κανόνες λειτουργίας των δομών της ήταν και είναι απολύτως κατανοητοί και είναι παράλογο να περιμένεις κάτι άλλο.
ΦΥΣΙΚΑ και πήγαμε ΟΛΟΙ να πιστοποιηθούμε γιατί ΗΤΑΝ ΚΑΙΡΟΣ επιτέλους να εναρμονιστεί η εκπαίδευση ενηλίκων στην Ελλάδα με την υπόλοιπη Ευρώπη. Ο ΕΟΠΠΕΠ επιτέλους ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ και δίνει τη δυνατοτητα σε μία σειρά από νέους επαγγελματίες να αποκτήσουν ένα επαγγελματικό προσόν είτε είναι αυτό ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ, είτε ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΣ, είτε ΔΑΣΚΑΛΟΣ σε ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ, είτε ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΙΕΚ κλπ κλπ.
Βρισκονται ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΜΙΖΕΡΟΙ ΤΥΠΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΔΟ.. Και κυρίως αυτοί ειναι οι ΠΙΟ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ, οι πιο ανεπαρκείς ή οι πιο τεμπέληδες!
Ποιοι δεν πηγαν να πιστοποιηθούν ΑΚΟΜΑ ενώ έγιναν τοσες πιστοποιησεις τα τελευταια χρόνια;; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ; Δεν θα έπρεπε να έχουν καν δικαίωμα να κάνουν αίτηση για τις δομές της εκπαιδευσης ενηλίκων! ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ στη Ελλάδα για τους νεοέλληνες της τελευταίας στιγμής!
Ξαναλέω όλοι οι σοβαροί εκπαιδευτές ενηλίκων το περιμέναμε ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ευτυχισμένοι για μια ζωή! Είναι ΜΙΑ ΕΞΤΡΑ ΔΟΥΛΕΙΑ για όλους! Και στο δυτικό ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ο καθένας παλεύει για τον εαυτό του και την οικογένεια του και βρίσκει και άλλες λυσεις.
Τι βλακείες είναι αυτα για διδακτορικα και μεταπτυχιακα και του κουτρούλη ο γάμος;; Εμεις δεν έχουμε διδακτορικά και μεταπτυχιακά που πιστοποιηθήκαμε;;
Ή είχαν αιώνια καβατζα ένα δντη ΙΕΚ και επαιρναν ώρες ή ήταν υπεύθυνοι εργαστηρίων και δεν τους ενοιαζε γιατι τους εξαιρει ΠΑΛΙ ή δεν περίμεναν πως λόγω κρίσης θα προέκυπταν και άλλοι wannabe εκπαιδευτές ενηλίκων και θα είχαν ανταγωνισμό ή φοβόταν να πάνε να διαβάσουν λίγο και να κάνουν μια μικροδιδασκαλία της πλάκας
ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΞΑΡΧΗΣ

3
και πληρους ωραριου να εισαι αναπληρωτης, ποσο μαλλον μειωμενου... στα ιεκ δεν ζητανε αδεια απο πυσδε και ετσι μπορει καποιος να παρει μεχρι 20 ωρες. το εχω ρωτησει

Παραπληροφορείς τον κόσμο και το λέω πολύ επιεικώς. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ. Ασε τα παπατζιλίκια γιατί μπορεί να έχουν κυρώσεις. Το λιγότερο είναι να τους καταλάβουν αμεσα γιατί πλέον διασταυρώνονται τα πάντα. Πολλοι την πατησαν πέρυσι καθώς τους ζήτησαν να αφήσουν τις ώρες των ΙΕΚ στο σύνολο τους ως penalty.
Τα Δημόσια ΙΕΚ σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ σε βάζουν
1) να υπογράψεις υπεύθυνη δήλωση (που μάλλον δεν καταλαβαίνεις τις συνέπειες) και να λες αν είσαι μειωμένου ωραρίου αναπληρωτής ή πλήρους
2) ότι και να είσαι για να συνεχίσει η πρόσληψη σου ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σου ζητήσουν άδεια ασκησης ιδιωτικού έργου από όποιο ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ ανήκεις.
3) Τα ΠΥΣΔΕ και τα ΠΥΣΠΕ ζητούν αναλυτικά τι ώρες και ποιες μέρες έχεις μαθημα στα ΙΕΚ για να μην συμπίπτει με τις υποχρεώσεις στο σχολείο αν π.χ έχεις ολοημερο. Μετά δίνουν την άδεια ασκησης ιδιωτικου έργου για να την πας στο ΙΕΚ. Σε ΚΑΘΕ ΙΕΚ που εργάζεσαι πρέπει να τις πας.
3) αν είσαι μειωμένου ωραρίου αναπληρωτής έχεις δικαίωμα να πάρεις ως 20 ΩΡΕΣ στα δημόσια ΙΕΚ.
4) αν είσαι πλήρους ωραρίου αναπληρωτής ή μόνιμος Δ.Υ έχεις δικαίωμα να πάρεις ως 10 ΩΡΕΣ στα δημόσια ΙΕΚ.
5) αν είσαι φτερό στον άνεμο παίρνεις ώρες όσες και όπου βρεις.

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ

4
Oχι δα και να χαλιέμαι.. σε απολαμβάνω. Με συγκινούν οι αγώνες σου... Μου έρχονται δάκρυα στα μάτια με τον τρόπο που περιγράφεις γλαφυρά τις περιπέτειες σου στην ΙΕΚοχώρα και αποτυπώνεις την ορθολογική σου σκέψη.. τόσο μεστά.. τόσο ξεκάθαρα..
Θα γλυτώσω το ΦΠΨ γιατί διαβάζω εσένα. Τύφλα να έχει ο Κορνήλιος Καστοριάδης, ο Κώστας Πρέκας και ο Κώστας Μπογδάνος μπροστά στη φιλοσοφία που τρέχει από τα μπατζάκια σου.
Περιμένω φιλαράκι Παράγοντα του Εδεσσαϊκού και άλλα κείμενα χωρίς αρχή, νόημα, μέση, τέλος αλλά με αρκετό συναίσθημα.
Κάνεις λειτούργημα με τις επιστολές σου! KEEP THEM COMING!

Φιλαράκι πληροφορικη μή χαλιέσαι , πάντα με χαρά, κι εσύ κι ο Jimpapas1 , κι αν δυσκολεύεσαι τόσο με την σύνταξη το επόμενο πτυχίο ΦΠΨ..

5
Φίλε el torero είσαι ο θρυλικός Παράγοντας του Εδεσσαϊκού Θωμάς Μάτσιος;;



Α ρε μορφή που χάθηκες τόσα χρόνια!;;;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Άφησες την Αθλητική Κυριακή και το έριξες στο pde.gr;;;
Περιμένω με χαρά και αλλα επικά σου κείμενα.  8) ;D 8) ;D
https://www.youtube.com/watch?v=vHb0wFUNfH0

Σε συνέχεια του http://www.pde.gr/index.php?topic=766.9576 - και με τη νέα σχολική χρονιά - προσθέτω τα εξής:
Δεν επιθυμώ να ακούω πράγματα “εμπιστευτικά” αν δεν δηλώσω σχετική επιθυμία. Συγκεκριμένα άμα λέω σε  συνάδελφο διδάσκοντα (ανεξαρτήτως περαιτέρω καθεστώτος εργασίας) να προσέχουμε με τις απουσίες δεν γουστάρω να ακούω “εμπιστευτικά” ναι , εντάξει , εκτός από (έναν/μια) τον/την  τάδε που έχει αυτό, ανεξαρτήτως που αν ποτέ συνέβη κάτι τέτοιο δεν άκουσα καθόλου καθαρά όνομα (δεν μπόρεσα να τον/την διασταυρώσω στις καταστάσεις) να καταλάβω αν αναφερόταν στην συγκεκριμένη (επερχόμενη ή παρελθούσα) ώρα ή κάτι παραπάνω (λ.χ. δίωρο) ή αν έκανε και καλαμπούρι γιατί και 'γω λέω διάφορα – δεν τα λέω όμως “εμπιστευτικά” , απο ποιον κρυβόμαστε ; Και 'γω μπορεί να είπα μια φορά σε μαθητή που ήταν στο όριο του 15% σε δίωρο μάθημα αν έχει τον ίδιο διδάσκοντα και σ'άλλο μάθημα να ρωτήσει μήπως του βάλει εκεί την μία (δύο ;; δεν θυμάμαι) απουσία. Δεν ήξερα τότε (κι ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη όπως το γράψανε) για το 20%  , χώρια που στην βιασύνη θα ξέχασα την διαφορετικότητα των καθεστώτων εργασίας κοκ. Νομίζω πάντως δεν είναι το ίδιο , η σούμα είναι σταθερή στην δεύτερη περίπτωση κοκ. Λίγη ελαστικότητα δεν βλάπτει και ενίοτε ωφελεί φτάνει να΄ναι φανερή , δηλώνεις έτσι και τα όρια σου , άλλωστε , από ποιον διάολο κρυβόμαστε ;;

Πολύ περισσότερο δεν έχω καμμία όρεξη να μπαίνω σε αίθουσα προ εξετάσεων  να μετράω 13 σπουδαστές  και μετά να παίρνω φάκελο με 14 γραπτά. Θα μου  πείτε  μπορεί ένας σπουδαστής /τρια να ήταν π.χ. τουαλέτα κοκ. Πάντως η δ/ντρια όταν έψαχνα να βρω τον/την σπουδαστή/τρια του εν λόγω τμήματος το όνομα του οποίου ήταν χειρόγραφα γραμμένο στο τέλος της κατάστασης των μαθητών, να δω και πόσο τακτικός/ή ήταν στις σπουδαστικές του/της υποχρεώσεις, και στη τελική αν υπήρχε αποδεδειγμένα κάποιο σοβαρό ζήτημα,    ε, ας πούμε ότι δεν με διευκόλυνε ιδιαίτερα...

Υπάρχει κάποιος απ’ τον οποίο «θα’πρεπε» να κρύβομαι που λέω αυτά που έβλεπα και δή εν ώρα εργασίας να τον καρυδώσω τον π….. ;  Δεν νομίζω. Και για να μην παρεξηγιόμαστε, κατηγορηματικά όχι.
 
Καλά εγώ μπορεί να παραείμαι καχύποπτος, στην τελική ούτε σπουδαστής ούτε εξεταστής ούτε επιτηρητής εν προκειμένω, κι ούτε καν δ/ντής ήμουν μόνο δ/υ με – τεχνικά τουλάχιστον με βάση τα όσα αναφέρω -  ασαφείς ενδείξεις (α, ναι , μην ξεχάσω , φορέας του υπουργείου προφορικά δήλωσε ότι ναι , και βέβαια μπορώ  να κάνω τον μ.....  , για την ακρίβεια και στην υποθετική δηλαδή – περίπτωση που σε κάποιο γνωστό ή άγνωστο ΙΕΚ λαμβάνω περισσότερα γραπτά απ' όσους εξεταζομένους είχε μέσα η αίθουσα , εγώ λέει υποχρεούμαι μόνο να επιβεβαιώσω ότι ο φάκελος έχει μέσα όσα γραπτά αναγράφει στο εξωτερικό του. Κοινώς , απ' ότι είδα και μετά, ποιος λογαριάζει το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα..., γιατί ο υποθετικός αυτός φάκελος είναι φάκελος γραπτών μαθητών άλλο τόσο όσο ένα παγωτό με φράουλες και σ..τά είναι παγωτό), αλλά πες , λέω πες, υποθετικά ρε αδερφέ, ότι παίζει το άλλο σενάριο , το περίεργο , η επιστημονική φαντασία, ο Σπήλμπεργκ, και έχουμε σπουδαστή(ές) φάντασμα(τα). Τι σημαίνει κάτι τέτοιο;
α) Πτώση αξίας του πτυχίου, καθ' ότι μπορεί και πλαστό
β) Πτώση αξίας του πτυχίου, γιατί καθότι από σχολή που κυκλοφορούν στο χαλαρό πλαστά, ε τι περιμένεις.
γ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των σπουδαστών ως άτομα (α, εκει τελείωσες; χμμ..)
δ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των διδασκόντων ως άτομα (α, εκει δίδαξες; χμμ..) Και λέγε εσύ μετά ότι σου βάλαν το μαχαίρι στο λαιμό – εμένα πες με πείθεις κι ας μή σε δικαιολογώ, ο άλλος όμως που ξέρει; Ανθρώπων που μας φέρνανε(τε) μιάμιση οκά βιογραφικό, και δή σε αριθμημένες ενίοτε 100 και σελίδες. Ε όχι ρε γ..... , όχι ρε π.....
ε) Δημιουργία ενός κλίματος χ... μ... συγκαλυμμένης τρομοκρατίας για ευνόητους λόγους
στ) Το καλύτερο απ' όλα: Τι θα γίνει αν ξυπνήσουν τα παιδιά; Αυτά γνωρίζουν, όχι, παίζουμε. Αυτό δεν θέλει κανείς να το σκέφτεται, και έτσι συνειδητά και υποσυνείδητα τα κρατάμ(τ)ε μισοκοιμισμένα. Υποθετικά πάντα. Και τα ίδια ενίοτε δεν θέλουν να ξέρουν. Κάποτε όμως ξυπνάνε , ενίοτε απροειδοποίητα , και γκρεμίζουν, ότι κι όποιον βρουν μπροστά τους , χωρίς να έχουν ιδέα από χτίσιμο. Και τότε χτίζεται κάτι νέο (μ.. χ...)καινούριο , άχαρο και δυσλειτουργικό με 45 μηχανισμούς ασφάλειας που μονίμως μπλοκάρουν . Δε λέει.
Οι αμερικάνοι δεν γίναν κοσμοκράτορες με τα πυρηνικά τους αλλά με τα έξυπνα όπλα. Φερθείτε κοι και κες εκπαιδευτές ενηλίκων έξυπνα περήφανα και αποτελεσματικά. Μην συμμορφώνεστε, μην αποφεύγετε, μην αγνοείτε , μην τσάμπα ή σπάταλα αντικρούετε κακές πρακτικές, μην υπογράφετε ότι δεν ισχύει και δεν σας εκφράζει μόνο περιφρονήστε, look down upon τους εφαρμοστές των ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ, ΓΡΑΦΤΕ, ΜΙΛΗΣΤΕ, ώσπου είτε θα χάσουν (εντελώς) το κύρος τους και θα ξεφτιλιστούν είτε μάλλον - καθότι συνήθως εξυπνότεροι - θα προσαρμοστούν.  Σε αντιπαράθεση εντοπίζετε κι αναγνωρίζετε το θετικό(τατο) τους έργο, χωρίς όμως συμβιβασμούς κι υποχωρήσεις.  Ζητάτε κανονικά απουσιολόγια κι όχι φωτοτυπίες , και οπωσδήποτε να αναγράφεται πάνω η δύναμη του τμήματος. Και διεκδικήστε αυτές τις άμοιρες συνελεύσεις (άλλα φαντάσματα, αναλόγως βέβαια το ΙΕΚ), είναι κι ας μην πολυφαίνεται  ένα σημαντικό βήμα προς την μονιμοποίηση.

Εν τω μεταξύ, έστειλα κι αυτό ((εντός [,]παραλείπω επικεφαλίδα κι ονόματα) στην γγδβμ:

[
Έχοντας κατά νου την εύρυθμη λειτουργία των ΙΕΚ και ιδιαίτερα την απρόσκοπτη συμμετοχή των εκπαιδευτών των ΙΕΚ στις διδακτικές και λοιπές εκπ/κες διαδικασίες – έχοντας δε μόλις ολοκληρώσει απόσπαση ενός έτους σε ένα ΙΕΚ (…) , θα πρότεινα όπως όχι απλώς μεριμνήσετε – όπως και κάνετε – για την εφαρμογή των παρακάτω, αλλά περαιτέρω όπως ζητάτε την ενυπόγραφη δήλωση των εκπαιδευτών ότι έχουν λάβει γνώση σχετικά, όσον αφορά τα εξής:
-την τήρηση σφραγισμένων απουσιολογίων και όχι απλών σελίδων όπου θα αναγράφεται σε έκαστο φύλλο η δύναμη των μαθητών του τμήματος, η οποία θα πρέπει να ισούται με το άθροισμα των (ορατών) παρόντων και (καταγεγραμμένων) απόντων.
-την υποχρέωση συμμετοχής των εκπαιδευτών στις τακτικές συνελεύσεις  (για την οποία εκτιμώ ότι θα πρέπει να υπάρχει σχετική αποζημίωση ̇ υποχρεωτική εκτιμώ θα πρέπει να είναι και η συμμετοχή των αποσπασμένων ̇ πέρυσι δεν είχα την χαρά να συμμετάσχω σε συνέλευση..).
[Σημειώνω εδώ ότι σε σχολείο του Βερολίνου βλέπαμε τους εκπαιδευτικούς περι τις τρεις φορές το μήνα να κάθονται μέχρι τις έξι τ' απόγευμα. Τα δε δικά μας  Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας οφείλουν τις επιτυχίες τους σε μεγάλο βαθμό στις άτυπες και μή συνελεύσεις. Είμαι της γνώμης ότι θα πρέπει οι συνελεύσεις να έχουν χρονοδιάγραμμα, μπορεί και 2 ημερών, ώστε να συζητούν οι διδάσκοντες ανά τμήμα χωρίς να είναι υποχρεωτική η παρουσία των υπολοίπων. Θα πρέπει – ειδικά όσον αφορά τους σπουδαστές του 1ου έτους, των οποίων οι γονείς συχνά τηλεφωνούν και μιλούν για τα παιδιά τους σαν να πήγαν μόλις στο λύκειο – να έχει για κάθε σπουδαστή κάποιος εκπαιδευτής να πει μια κουβέντα.]

Περαιτέρω καλό θα ήταν προκειμένου να διασφαλίζεται (επιπλέον..) το κύρος και η αξιοπιστία των ΙΕΚ με δεδομένη την μή μονιμότητα των εκπαιδευτών τους ,  οι επιτηρητές στις τελικές εξετάσεις να ορίζονται απ'ευθείας από το υπουργείο ανά μάθημα , ενδεχομένως  χωρίς να είναι απαραίτητα από το αυτό ΙΕΚ.   
Τέλος πρέπει να διασαφηνιστούν κάποια σημεία, όπως λ.χ. ότι εκπαιδευτικός στον οποίο παρουσιάζεται φάκελος ως φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών αυτός υποχρεούται να τον παραλάβει αν αυτός είναι πράγματι, άρα ακριβώς κι όχι εν μέρει,  φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών. Θα πρέπει λοιπόν ο εκπαιδευτικός είτε α) (το εύλογο) να γνωρίζει το δυνατόν ότι ο φάκελος αυτός είναι φάκελος γρ.εξ.σπ.  , γνωρίζοντας τους σπουδαστές, εισηγητές, δυνάμενος να εισέρθει ενίοτε διακριτικά στην τάξη ακόμα και την ώρα των εξετάσεων κ.ο.κ. (περίπου ότι κάνουν οι δ/ντες εκπ/κών μονάδων όλων των βαθμίδων),  β)  να δηλώνει de facto τις ενστάσεις του για να είναι καλυμμένος κατά το και ως προς το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα (πράγμα ψιλο - αντιφατικό  γιατί όταν γίνεται δεκτό συστηματικά και προκαταβολικά ακυρώνει είτε τον κανονισμό των ΙΕΚ είτε την ουσία (πνεύμα) του  άρθρου 25 του  δ/υ κώδικα) , γ) (το δυσλειτουργικό και ολίγον γελοίο..) να μην καταχωρεί πουθενά , να μην θεωρεί καν τον φάκελο ως φάκελο γρ.εξ.σπ. , περίπτωση όμως που αν δεν ενσωματωθεί ως υποπερίπτωση της “β)” (να δηλώνει δηλαδή ο εκπ. de facto τις ενστάσεις του – δώρον άδωρο όπως εξήγησα) άμεσα αυτοακυρώνεται από την παρ.4 του άρθρου 25 του δ/υ κώδικα. Κοντολογίς ουδείς μπορεί να “νίπτει τας χείρας του”.
]

Καλή χρονιά λοιπόν. Κι ο Θεός βοηθός.

6
Το ότι στο μέτρησαν δεν σε κάνει λιγότερο απατεώνα.  Το τι θεωρείς εσύ δεν νοιάζει κανένα όταν υπάρχει ρητη οδηγία για να αποφεύγονται οι θεωρίες σου.
Εγώ θα παρακαλούσα τους διαχειριστές άτομα σαν αυτόν που προτρέπουν τα μέλη να κάνουν λαμογιές ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ και με νοοτροπία ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ να τα διαγράφετε από το φόρουμ και να δίνετε τα στοιχεία τους στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ ή όποιον φορέα κοροϊδεύουν.

Υ.Γ: Έχω και το ΕΠΠΑΙΚ και το ΠΕΣΥΠ. Δεν θα τολμούσα ποτέ να σκεφτώ όπως εσύ..

Εμένα μου το μέτρησαν. Θεωρώ ότι το ΕΠΠΑΙΚ δεν αποτελεί εξομοίωση, εξειδίκευση, απόκτηση
πτυχίου ή μεταπτυχιακού τίτλου. Η ΑΣΠΑΙΤΕ έχει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα που εμπίπτουν στον περιορισμό αυτό. Το ΕΠΠΑΙΚ είναι καθαρά επιμόρφωση. Βέβαια δε μου το μετρούν κάθε χρόνο. Ανάλογα με το ΙΕΚ.

7
Σας αποστέλλω τα παλιά θέματα των εξετάσεων του ΕΟΠΠΕΠ.
Όσοι μένετε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη MHN πληρώσετε τις ταρίφες όσων βγήκαν παγανιά και πατούν ΣΑΝ ΚΟΡΑΚΙΑ στις αναγκες του κόσμου να κάνει τις 100 ώρες για να δώσει εξετάσεις.. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ή ΦΘΗΝΑ αντιστοιχα σεμινάρια από Πανεπιστήμια, δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς κλπ.. ΨΑΧΤΕΙΤΕ ΚΑΛΑ! ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΟΙ ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ! ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΟ. Μην πέφτετε θύματα.
Στην επαρχία έχει λιγότερες επιλογές αλλά μπορεί KAI εκεί να υπάρχουν καλύτερες επιλόγες σύντομα. Μην βιάζεστε ΕΙΔΙΚΑ όσοι δεν θα δώσετε ΤΩΡΑ!
Διαβάστε την τράπεζα θεμάτων, κάνετε και μια παρουσιαση 20 slides με 2,3 τεχνικές διδασκαλίας όπως ερωτοαπαντησεις, δημιουργια ομάδων, καταιγισμό ιδεών και είστε κομπλέ.

Το ΔΩΡΑΚΙ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ! ΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ KAΘΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2014! ENJOY


28/8/2015


27/8/2015


26/10/2014


25/10/2014


21/6/2015


20/6/2015


12/7/2015



8
Προσωπικά το ΚΠγ το θεωρώ εντελώς ανάξιο λόγου. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί να το επιλέξει κανείς.

Ποιο πειραγμένο μυαλό  ή πυρετός σε οδηγησε να γράψεις τέτοια μπαρουφα  και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ;
To KΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
Εχω προσωπικά και Proficiency Cambridge και ΚΠΓ.
Προτείνω ανεπιφυλακτα το  ΚΠΓ γιατι:
1) Αξιοπρεπεις εξετάσεις, ισάξιες και αδιαφανείς  ΑΛΛΑ
2) Πιο ανθρωπινοι εξεταστές καθώς δεν είναι απροσωποι Αγγλοι απο το Βρετανικό Συμβουλιο αλλά Ελληνες εκπαιδευτικοί. Ετσι για οσους π.χ φοβουνται το interview (προφορικα) είναι σαφώς λιγότερο αγχωτικό
3) ΣΑΦΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΡΑ (1/3 ή 1/2 των χρημάτων) και πάνε ΟΛΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ μέσω ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΕΦΟΡΙΑΣ όχι στην Αγγλια/Αμερική

9
To KΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΜΑΚΡΑΝ.
Εχω προσωπικά και Proficiency Cambridge και ΚΠΓ.
Προτείνω ανεπιφυλακτα το  ΚΠΓ γιατι:
1) Αξιοπρεπεις εξετάσεις, ισάξιες και αδιαφανείς  ΑΛΛΑ
2) Πιο ανθρωπινοι εξεταστές καθώς δεν είναι απροσωποι Αγγλοι απο το Βρετανικό Συμβουλιο αλλά Ελληνες εκπαιδευτικοί. Ετσι για οσους π.χ φοβουνται το interview (προφορικα) είναι σαφώς λιγότερο αγχωτικό
3) ΣΑΦΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΡΑ (1/3 ή 1/2 των χρημάτων) και πάνε ΟΛΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ μέσω ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΕΦΟΡΙΑΣ όχι στην Αγγλια/Αμερική

10
Lasid δεν είναι βεβαιο αυτο που γράφεις. Εξηγώ παρακάτω.
Δίνεις και Σάββατο και Κυριακή. Τη μια μέρα το πρακτικό μέρος και την άλλη το θεωρητικό!

έτσι είναι, σε 1 μέρα τελειώνεις

ΠΡΟΣΟΧΗ! Εγραψα όταν δώσαμε εμείς στις προηγουμενες εξετάσεις ΗΤΑΝ 1η ωρα ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ και ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ως το απόγευμα.
Στην ανακοινωση του ΕΟΠΠΕΠ για τις εξετάσεις που ΘΑ γινουν ΤΩΡΑ λέει αυτολεξεί:

Ημερομηνίες εξετάσεων Θεωρητικού και Πρακτικού Μέρους:
Σάββατο 26-11-2016, Κυριακή 27-11-2016
Σάββατο 03-12-2016, Κυριακή 04-12-2016
Σάββατο 10-12-2016, Κυριακή 11-12-2016
Σάββατο 17-12-2016, Κυριακή 18-12-2016
Παρακαλούνται οι υποψήφιοι να παρακολουθούν τον ιστότοπο του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.


Αυτό ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΚΟΣΜΟ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ!
Για παράδειγμα μπορεί να έχει απλά σε διαδοχική χρονολογική σειρά κάθε δυνατή μέρα εξέτασης όπου ο εξετάζομενος θα ολοκληρώνει και τα 2 σκέλη της εξέτασης πιστοποίησης.
ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ και ως Σάββατο Θεωρητικό Κυριακή Πρακτικό λόγω αντιστοίχισης

ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΚΡΗ.. ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΨΑΞΤΕ ΤΟ!

11
Κατα λάθος η παράθεση. Παρακαλώ διαγράψτε το παρόν μήνυμα

12
Προσωπική εμπειρία πέρι μικροδιδασκαλίας..

Όταν έδωσα εγώ, ήμαστε στην τάξη 10 άτομα δηλωμένοι. Οι 2 δεν ήρθαν. 8 σύνολο. Αυτό βόλεψε γιατί αφού δίνεις εξετάσεις γραπτές 1 ώρα μετά αρχίζουν οι μικροδιδασκαλίες. Όσο πιο πολλοί/πολλές είστε στην ίδια αίθουσα τόσο περισσότερο θα καθήσετε αργά το απόγευμα για να ξεμπερδεψουν όλοι με τις μικροδιδασκαλίες τους. Είπαμε είναι υποχρεωτικό να κάνετε τους μαθητές στις μικροδιδασκαλίες των άλλων.
Ετσι ενώ εμείς ξεμπερδέψαμε λόγω λίγων ατόμων στις 3:30-4 το μεσημέρι, φίλοι που έδιναν σε αιθουσα με 10-12 ατομα τελειωσαν στις 6 και στις 7 το απόγευμα..
Όπως έγραψα νωρίτερα αφού κάνει ο καθένας την μικροδιδασκαλια περνάει από συνέντευξη από τους 2 εξεταστες που ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ είναι αυστηροί! Συνάδελφοι απλοί είναι που απλά πιστοποιήθηκαν πριν από εσάς.
Εκτός αν είσαι ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ και πας χύμα στο κύμα ή πουλάς μαγκιά..

Στο δικό μου τμήμα γράφαμε μαζί 4 πληροφορικοί που είχαμε όλοι εμπειρία σε μικροδιδασκαλίες αρα ήμαστε έτοιμοι και χωρίς κανένα πρόβλημα την ξεπετάξαμε.
Επίσης ήταν 2 Αγγλικής φιλολογίας που επίσης έκαναν μια χαρά μικροδιδασκαλίες σε κάτι present και κατι continuous κλπ που μας έκαναν με τις διαφάνειες τους.. this is a dog κλπ.
Κορυφή ΕΠΙΣΗΣ ήταν μια κυρία ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΧΝΗΣ-ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΗΣ που στην μικροδιδασκαλία της, μας έδειξε πως να κάνουμε ο καθένας δερμάτινο μπρελοκ. Και στη συνέχεια μας έβαλε με υλικά (κολλητική ουσία, δέρματα, χαλκάδες κλπ) που έφερε να κάνουμε ο καθένας το δικό μας μπρελοκ μονοι μας με τις οδηγίες της. Και το κρατήσαμε για δώρο. ;)
Ο μόνος που ήταν στην μικροδιδασκαλία του ΤΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ και 2 ΧΟΡΕΥΟΥΝ ήταν ένας ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ που δίδασκε λογιστική, οικονομικά κλπ σε δομές εκπαιδευσης ενηλικων.. Δεν είχε ΚΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ μαζί του.. Σηκώθηκε και μας άρχισε στο μπλα μπλα μεχρι τελικής πτώσης χωρίς καμια διάδραση..
ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ.. δηλαδη στην μικροδιδασκαλία..
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΩ..
ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΑ... ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ στο κομμάτι της θεωρητικής εξέτασης, συνήθως υπάρχει αλληλεγγυη και επικοινωνία με τους άλλους σε λογικά πλαισια.. Η διάταξη των θρανιων που κάθεστε στη γραπτή εξέταση ειναι σε Π σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ γιατι διευκολύνει και την παρακολούθηση των μικροδιδασκαλιών μετά.. Αρα μη κάθεστε σε γωνία του Π αλλά καπου που να μπορείτε να επικοινωνείτε και δεξιά και αριστερα.. ;)
Στο κομμάτι της μικροδιδασκαλίας έτσι και αλλιώς μονοι σας μπορείτε να βοηθησετε τον εαυτο σας..

13
Στις προηγούμενες εξετάσεις πιστοποίησης είχε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα εξεταστικό κέντρο ανά Νομό. Από Έβρο ως την Κρήτη.

14
συνάδελφε "Πληροφορική" που χάθηκες;;;;;;;;;;;

Ανέκαθεν πολύτιμες και εύστοχες οι πληροφορίες σου....κι ας ενοχλούσαν κάποτε μερικούς- μερικούς  ;)

Να είσαι καλά!  :)

Γεια σου Anneta! Όλα καλά όλα ανθηρά.. παρακολουθώ και συμμετέχω όταν υπάρχει λόγος και βλέπω άγνοια ή παραπληροφόρηση.. ;)
Μετά από βουδιστικά σεμινάρια διατηρώ την ψυχραιμία μου και δεν συμμετέχω πια όταν βλέπω βλακεία  ;) ;) ;)

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 316
Σύνολο: 324

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.