Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Teko

Σελίδες: 123 ... 6
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ
« στις: Ιούλιος 28, 2023, 04:01:42 μμ »
Ερώτηση : Για την συμπλήρωση ωραρίου, σε ειδικότητα στη αβαθμια ποιος προηγείται?
Αυτός που αποσπάστηκε σε όμορο σχολείο ή αυτός που έχει πιο πολλά μορια αλλα έχει οργανικη σε όχι όμορο σχολείο? Μιλαμε για συναδέλφους που πήραν μεταθεση στο νομό φέτος, ο ένας με τα περισσότερα μόρια δε ζήτησε απόσπαση για να υπηρετήσει την οργάνικη του κ να χει δικαίωμα μεταθέσης - βελτιώσης του χρόνου, ενώ ο άλλος ζήτησε κ πήρε απόσπαση σε λειτουργικο κενό.

2
Αν πάρεις μετάθεση πρέπει να υπηρετήσεις 1 χρόνο την οργανική για να ξαναέχεις δικαίωμα για μετάθεση ή βελτίωση. Η απάντηση και στο 1 και στο 2 λοιπόν είναι όχι.

Ευχαριστώ πολύ! Απλώς επειδή στη διετία των νεοδιόριστων δεν χρειάζονταν
 η υπηρετηση σε οργανική για τη θεμελίωση της μεταθεσης,
 είχα αυτήν την απορία!

3
Ερώτηση αν ξέρετε κ αν δεν έχει απαντηθεί (διάβασα αρκετές σελίδες πριν κ δε το βρήκα)
Έστω κάποιος που μόλις πήρε μεταθεση σε ένα ΠΥΣΠΕ, παίρνει οργανική αναγκαστικά σε οργανικό κενό που δεν τον βολεύει (λόγω απόστασης).
Όμως υπάρχει στο ΠΥΣΠΕ κενό λειτουργικό (ο συνάδελφος έγινε διευθυντής σε άλλο σχολείο και η θέση μένει κενή) για την ειδικότητα του, που τον βολεύει.

Αν ζητήσει εσωτερική απόσπαση να πάρει το λειτουργικό κενό αυτό θεμελιώνει :
1) δικαίωμα μεταθέσης τον επόμενο χρόνο? και
2) δικαίωμα βελτίωσης θέσης εντός πυσπε τον επόμενο χρόνο?
Με λίγα λόγια αν θεμελιώνει δικαίωμα για αυτά τα δύο οταν υπηρετησει λειτουργικό κενό
 κ όχι την οργανική του.

4
Πανελλήνιες / Απ: Αλλαγες,νεο συστημα προσβασης ΑΕΙ
« στις: Αύγουστος 01, 2018, 03:27:16 μμ »
Μη στεναχωριέσαι...
Σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια ΔΕΝ υπάρχει χωρίς εξετάσεις βαρβατες όπως τις ξέρουμε. Όσο δε, η ελληνική οικογένεια και κοινωνία γενικότερα θα βλέπει αποτυχημένο εκείνον που δε πέρασε στην τριτοβάθμια, πάντα θα υπάρχουν φροντιστήρια και φροντιστηριακά μαθήματα. Και εκεί που χρειάζονται και καθ' υπερβολην, εκει που δεν χρειάζονται. Κοινό μυστικό. Η προσπάθεια είναι (αν και οπότε γίνει γιατί με αυτούς οι εξαγγελίες περισσεύουν) στο νέο εξεταστικό το δημόσιο σχολείο να εχει ενεργό συμμετοχή στις 2 τελευταίες τάξεις του λυκείου αφαιρώντας μαθήματα που δε εξεταζονται και προσθέτοντας ώρες σε μαθήματα που θα εξετάζονται.
Σαν πρόταση για μένα  που διδασκω πανω απο 10 χρόνια σε Λύκειο δεν είναι άσχημη. Αρκεί να δούμε Εάν θα γίνει όπως την έχουν εξαγγείλει ή αν ενδωσουν και πάλι σε συντεχνιακές πιέσεις και μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Ισως με μια ακομη βελτίωση: τις ώρες των μαθημάτων που εξετάζονται έως 20 μαθητές στην τάξη (Αλλά έχουμε μνημόνιο μη παίρνουν τα μυαλά μας αερα)
Ειδομεν....η αλήθεια είναι ότι χειρότερο από το σημερινό (που και πάλι έργο Σύριζα ειναι) αποκλείεται (χμμμ ή μάλλον δύσκολο-κρατάω μια πισινή) να γίνει...

5
Στην Κορινθία ο αιρετός Ντουλας μια μέρα πριν τις προσλήψεις αναπληρωτών δίνει για πρωτοβάθμια 8 κενά Πληροφορικής. Δείτε το σχετικό link:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155816950123504&id=803023503
Πήραν Μόλις 3.

6
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Ιούνιος 05, 2015, 11:03:39 μμ »
Οχι δεν απαιτεί γνωσεις μαθηματικών ιδιαίτερες
Ειναι μαθημα που ασχολείται με τον προγραμματισμό υπολογιστών
Δεν απαιτει παπαγαλία. Ειναι μάθημα που εξασκεί την σκεψη κ την κριση του μαθητή.

7
Λογικά, λοιπόν, η συμπλήρωση ωραρίου του υποψηφίου Δ/ντή Σχολικής μονάδας προκύπτει από τα μαθήματα της Α΄ ανάθεσης της ειδικότητας διορισμού του ή / και - αν έχει - της β΄ ειδικότητάς του, υπο την προϋπόθεση της αναγνωρίσεώς της από το οικείο ΑΠΥΣΔΕ. 

Η β΄ ανάθεση της κύριας και της δεύτερης ειδικότητας ισχύει μόνο για λειτουργικούς σκοπούς κάλυψης διδακτικού ωραρίου των σχολείων και υπό την προϋπόθεση ότι ελλείπουν οι εκπαιδευτικοί της Α' ανάθεσης. Ειδ΄ άλλως καταρρέει το σύστημα...
Άρα στην περίπτωση που περιγραφω παραπάνω, εφόσον ο ΠΕ19 εχει αναγνωρίσει το πτυχίο φυσικής που έχει, αν κριθεί διευθυντής οι 8 ωρες που θα παρει θα ειναι οι 5 της Πληροφορικής και αλλες 3 απο τις 10 διαθέσιμες φυσικής του σχολείου,  χωρίς να υπάρχει κόλλημα απο την διατυπωση στην εγκύκλιο, εφοσον δεν υπαρχουν 8 ώρες πληροφορικής.

8
Άλλη ερώτηση που αφορά την διευκρίνηση που έστειλε το υπουργείο σχετικά με την συμπλήρωση ωραρίου των διευθυντων:

Εστω καθηγητής πε 19 με πτυχίο φυσικής και διδακτική εμπειρία άνω των 20 ετων. Θα γίνει δεκτή η αίτηση του για διευθυντής σε λυκειο που έχει 5 ώρες πληροφορική και 10 ώρες φυσικη;
Σημειωτέον ο διευθυντής αυτός έχει διδακτικό ωράριο λόγω παλαιότητας και μεγέθους σχολικής μονάδας 8 ώρες.
Δηλαδή ο διευθυντής αυτός μπορεί να συμπληρώνει το ωράριο του καί με αυτό τον τροπο; ή θα πρέπει με την βασική του ειδικότητα  (με αυτή που διορίστηκε) να συμπληρώνει ωράριο κατά ανάγκη;

9
Ερωτηση:
Έστω σχολείο στο οποίο υποψήφιος είναι μόνο ένας ο οποίος δε λαμβάνει το 20 τοις εκατό των ψήφων του συλλόγου. ... τι γίνεται σε αυτή την υποθετικη περίπτωση;

10

πολυ ωραια, δεν θελετε να εχουμε το 3ωρο για το εργαστηριο? μια χαρα!

1) ομως οταν θα ειναι χαλασμενοι οι υπολογιστες του εργαστηριου και θα θελεις να κανεις project, θα σου προσφερω τις "υπηρεσιες" μου μονο στην ωρα που μπαινω ως τεχνικος (εκτος και αν αυτο θελετε να καταργηθει) και για τις υπολοιπες βγαλε ακρη μονος σου. το ιδιο πραγμα θα ισχυει για τον οποιοδηποτε που θα θελει να χρησιμοποιησει το εργαστηριο πληροφορικης (πλην κατι δεινοσαυρων που δεν ξερουν τι ειναι το ποντικι) πχ για εκπαιδευτικα προγραμματα.

2) οταν θα χαλασει οποιοσδηποτε υπολογιστης του σχολειου (γραμματειας ή καθηγητων) τοτε να φωναζετε εξωτερικο service και οχι τον πληροφορικο

3) επισης το ιδιο οταν θα χαλαει το ιντερνετ, δικτυο, κανα ρουτερ, κανα εκτυπωτης κτλ

4) οταν θα θελετε να χρησιμοποιησετε τον βιντεοπροβολεα, να μην μας ψαχνετε για να σας δειξουμε τι μαγικο κουτι ειναι αυτο και πως λειτουργει. να το μαθετε επιτελους μονοι σας. Α, και οταν το στησεις και δεν θα δειχνει τοτε μην μας φωναζετε γιατι δεν ειναι ευθυνη μας

ολα αυτα δεν απευθυνονται σε σενα προσωπικα, μιλαω γενικοτερα

εσυ ομως ,δεν πιστευεις οτι πρεπει να αφιερωθει ενα 3ωρο την εβδομαδα για ενημερωσεις λειτουργικων, antivirus, browser και ολου του software, ελεγχος δισκων και ανασυγκροτηση και ελεγχος για ιους και malware,adware κτλ? αυτα πρεπει να γινονται εβδομαδιαια. και δεν αναφερω καν τις τυχον βλαβες που θα προκυψουν και ορισμενες φορες δεν αρκουν αυτες οι 3 ωρες για να τις λυσεις.....

μιλαμε για 11 υπολογιστες το λιγοτερο ! ποιος θα ασχοληθει με αυτους αν θελετε να ειναι λειτουργικοι?

+++++++++++++++

11
Δυσκολεύομαι να καταλάβω τι πρέπει να κάνεις ως συντήρηση επί 3 ώρες την εβδομάδα για το εργαστήριο πληροφορικής.

Παίρνετε συνέχεια καινούριο υλικό; Γιατί εμάς 6 χρόνια παλεύει να βρει λεφτά για κάτι κάρτες γραφικών της πλάκας και φέτος μάλλον θα τα βάλει από την τσέπη του.

Αν πρέπει να στηθούν 25 υπολογιστές από το 0 (σε λογισμικό εννοώ) στήνεις τον έναν και Achronis...
Και ότι crashάρει από τότε και μετά, έχεις έτοιμο στημένο backup.

3 ώρες για μια - δύο εβδομάδες το χρόνο να το καταλάβω.
3 ώρες κάθε βδομάδα είναι τρελό μούσι, εκτός αν μιλάμε για τον 1 στους 100 που βάζει τα παιδιά να φτιάξουν ρομποτάκια, ή αν σε αυτές τις 3 ώρες περιλαμβάνονται άσχετες δουλειές του σχολείου που τις φορτώνουν στον πληροφορικό ενώ θα έπρεπε να μοιράζονται σε όλους ή να τις κάνει ο διευθυντής.
Θελεις να σου δωσω 10 pc δεκαετίας στην καλυτερη περιπτωση, να βάζεις 5 45λεπτα, καμιά 20αριά - 25 παιδια την ημέρα και να θελεις να τρεξεις μια εφαρμογή χωρίς τα μισά εστώ να κολλάνε...;;
Αν λοιπον τα καταφέρεις με τη συντήρηση που περιγράφεις παραπανω και απασχολούμενος για 3 ωριτσές όλη τη χρονιά, εε τοτε εισαι πολύ μαγκας...
Οσο για τα υπολοιπα που περιγραφεις, σκεψου λιγο ποιός ευθυνεται για την κατασταση αυτη...
Εχουν ολοι επιμορφωση Α και πολλοί Β επιπεδου στην χρηση Η/Υ και οταν ακούνε myschool το παίζουν άσχετοι. Μηπως για αυτo φταινε παλί οι καθηγητές πληροφορικής;;

12
Εγώ μια χαρά τους βλέπω τους πληροφορικούς.
-3 ώρες για υπεύθυνος εργαστηρίου,
-2 ώρες ως υπεύθυνος τεχνικής υποστήριξης project,
-2 ώρες που αναλαμβάνουν κάποιο πρόγραμμα,
απαλλαγή από κάθε εξωδιδακτικό καθήκον αφού ορίστηκαν υπεύθυνοι project,
έχουν μπει στα Δημοτικά,
τώρα παίρνουν και τις ώρες μαθηματικών από τους μαθηματικούς.

άντε να πάρουν και τα Αρχαία γιατί ο άβακας ήταν ο πρώτος ΗΥ στην αρχαία Ελλάδα, άρα πάλι υπάρχει σχέση με την πληροφορική, άρα γιατί να μην διδάξουν και Αρχαία!

Το θέμα πρεπει να αλλαχτει σε "τι κάνουμε οι υπόλοιπες ειδικότητες από εδώ και πέρα"

Ολα αυτά που περιγράφεις (Τεχνική στηριξη project, 2η αναθεση μαθηματικών γυμνασίου) ισχυούν για φέτος και μόνο.
Εξαλλου ποιος σου είπε οτι τα ζητήσαμε κιόλας; Ελεω κρίσης (για τα μαθηματικά) και ελεω ασχετοσύνης απο τις άλλες ειδικότητες (για τεχνικη στηριξη) δώθηκαν.
Εξαιρουμενου του εργαστηριου που δε θα κοπει για 2 λογους:
1. Ισχύει το ίδιο και για τον συναδελφο ΠΕ04 που ειναι υπευθυνος για το αντιστοιχο εργαστηριο Φυσικων επιστήμων και φυσικά μιας και βγαινει η εγκύκλιος μαζί θα υπαρχεί και για τον πληροφορικό αυτη η ελαφρυνση απο το διδακτικό ωράριο.
2. Ειναι απολυτως λογικό η συντήρηση των απαρχαιωμένων υπολογιστων των εργαστηρίων να χρειάζεται πολύ παραπάνω σε πληροφορώ απο 3 45λεπτα την βδομάδα.
Μη λέμε λοιπόν ανακρίβειες....
Οσο για τα προγραμματα που αναφερεις νομίζω οτι όλες οι ειδικότητες μπόρουν να πάρουν εφόσον θέλουν να συμπληρώσουν ωράριο, γιατι αυτο το λες ως προνόμιο των πληροφιρικών;
Για τα δημοτικά να σου θυμίσω οτι ΔΕΝ υπάρχουν οργανικές και μπορεί, αν αυτο δε γινει άμεσα, οι συναδελφοι που μεταταχθηκαν εκεί να χουν άσχημη τύχη.
Και όσο για τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που λες, μαλλον ζεις σε άλλο κόσμο... ή δεν ανήκεις σε σύλλογο λύκειου μάλλον!!
Σχολιασε μου τώρα σε παρακαλω το γεγονος, οτι εγω που βρίσκομαι σε σύλλογο λυκείου με 2 τμήματα ανα τάξη, με το νέο λύκειο του Αρβανιτοπουλου, απο του χρόνου θα χω ωρες πληροφορικής λιγοτερες απο τις ώρες που θα έχει ο θεολογος στο ιδιο σχολειο!!


13
Το πρόβλημα  είναι οι χιλιάδες πληροφορικάριοι που δεν έχουν ωράριο . Σε κάθε σχολείο 2-3 που δεν έχουν αντικείμενο και όχι η αλγοριθμική κλπ. Χιλιάδες υπεράριθμοι πληροφορικάριοι .
Η πληροφορική δεν είναι βασική επιστήμη όσο και να προσπαθείτε να μας πείσετε.
Το λύκειο είναι σχολείο γενικής παιδείας και χρειάζεται βασικές επιστήμες όπως φυσική-χημεία-βιολογία.


Αλήθεια ... τις χιλιάδες υπεραριθμίες που τις είδες;;
Και οι 200+ αναπληρώτες που διορίστηκαν προχθές τι ακριβώς θα κάνουν;;

Οσο για τα περί γενικής παιδείας και βασικών επιστημών που λες... μόνο γέλιο προκαλούν και μόνο κανα μεσόκοπο φιλόλογο μπορούν να πείσουν... ούτε καν μεσόκοπο ΠΕ04 ...

14
Η χημεία για παραδειγμα στο νεο λύκειο είναι 2ωρη γενικης παιδείας στη Β και μετά 6ωρη κατευθυνσης στη Γ Λυκειου. Αυτο πως γινεται και η αλγοριθμική όχι;

Καλό θα ήταν για μένα να ήταν στις κατευθυνσείς στη Β αυτά τα δύο μαθήματα, δηλαδη θετική μαθηματικα φυσικη χημεια και τεχνολογικη μαθηματικα φυσικη αλγοριθμικη αλλα στο υπουργειο εχουν άλλο σκεπτικό και θέλουν μια ενιαια ΕΠΕ με μόνο τα 2 πρώτα μαθηματα.

Το μονοωρο συμφωνώ και επαυξάνω οτι ειναι λάθος να υπάρχει αλλα αυτο έγινε εντελως 'στο γονατο' χωρις κανένα σχεδιασμό επειδή αν θυμασαι το προηγουμενο καλοκαίρι ειχαν εκδόσει το προσχεδιο του νέου λυκείου χωρις καθολου πληροφορικη (μονο εκεινο το επιλογής στην Α λυκειου υπηρχε) και τι έκαναν;; 1 ωρα προτζεκτ 1 ωρα πληροφορική. Ούτε το ένα θα γίνεται ούτε το άλλο... Και το αποτέλεσμα αύτο δε νομίζω οτι ηταν το προσδοκόμενο απο τον κλάδο μας, ενα τυράκι πεταξαν για να το 'βουλώσουμε'.  Εξάλλου συναδελφε δε ξέρω για τα μονοωρα στα ΕΠΑΛ, αλλα το μονοώρο το χουμε ζήσει στην πληροφορική οι καθηγητές αρκετά με το γυμνάσιο. Μια ώρα σε κάθε τάξη του γυμνασίου αρκετές 10ετιες τωρα και ξερουμε πόσο ψυχοφθόρο είναι...

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 573
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.