Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - IoannisDr

Σελίδες: 123 ... 88
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024
« στις: Απρίλιος 15, 2024, 06:57:06 μμ »
Γίνεται να δοθεί λειτουργικό κενό για μόνιμο διορισμό;

Οι "αριθμοί" των διορισμών προκύπτουν με βάση τα οργανικά κενά, τα οποία για τη γενική αναφέρονται στην εγκύκλιο μετατάξεων.
Οι νεοδιόριστοι ωστόσο την πρώτη χρονιά τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά, όπως οι αποσπασμένοι, υπεράριθμοί, σε διάθεση, αναπληρωτές κλπ.

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024
« στις: Απρίλιος 15, 2024, 06:24:45 μμ »
Απαντήθηκε 5 μηνύματα πιο πάνω! Δεν υπάρχει επίσημο χρονοδιάγραμμα, απλώς οι αποσπάσεις τα τελευταία χρόνια ανακοινώνονται γύρω στον Ιούλιο ενώ το ΦΕΚ με τα ονόματα διορισθέντων βγαίνει Αύγουστο, για προφανείς λόγους.
Οι αποσπασμένοι καλύπτουν λειτουργικά κενά, όπως και οι νεοδιόριστοι την πρώτη τους χρονιά. Στη συνέχεια, με την εγκύκλιο των μεταθέσων κάνουν κι εκείνοι αίτηση για οριστική τοποθέτηση σε οργανικό κενό.

3
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 14, 2024, 01:43:20 πμ »
Πράγματι, αφοπλιστικά τα επιχειρήματα (το εννοώ), όμως από την άλλη δεν έχει βρεθεί κανείς μαθητής, που να βρίσκεται ως προς τη συμπεριφορά του στον αντίποδα των παραπάνω που στηλιτεύετε, να σας πει "και μαζί με τα ξερά, να καούν και τα χλωρά, κύριε; Συλλογική ευθύνη, κύριε;".

Δεν είναι απαραίτητο να "καούν ξερά και χλωρά" μαζί. Αλλά, εάν δεν αποκλείονται τα "ξερά" ή αν δεν συνοδεύονται από τους ίδιους τους γονείς/κηδεμόνες τους τότε καλύτερα να καούν τα "χλωρά" παρά η δικιά μου η γούνα. Στο κάτω κάτω αν δεν πεις όχι για να διορθωθούν τα κακώς κείμενα τότε αυτά εγγυημένα θα διαιωνίζονται. Λέγοντας όμως "ναι μεν αλλά" τότε υπάρχει η πιθανότητα αυτά να διορθωθούν.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:58:36 μμ »
Ποιοι λόγοι πιστεύετε ότι μπορούν να γίνουν κατανοητοί από τους μαθητές, πέραν εκείνων που άπτονται οικογενειακών δεσμεύσεων και ζητημάτων; Αν, για παράδειγμα, η άρνηση συνοδείας "ιδεολογικοποιείται" επί τη βάσει τού "δεν συνοδεύω εκδρομές που δεν έχουν αμιγώς ή πρωτίστως εκπαιδευτικό χαρακτήρα", όσο κι αν έχει στιβαρή βάση για εμάς τους ενήλικες, θεωρείτε ότι μπορούν να την κατανοήσουν τα παιδιά;

Καταρχάς να πω ότι εκδρομές στα πλαίσια προγραμμάτων δεν έχω συνοδεύσει μέχρι στιγμής γιατί δεν έχω πάρει ποτέ στη ζωή μου πρόγραμμα. Αφενός γιατί έχω πολλά διδακτικά αντικείμενα σε σχέση με άλλες ειδικότητες, αφετέρου σιγά μην επικροτήσω το @#$#$% υπουργείο που τα αποσύνδεσε από το διδακτικό ωράριο. Αν και με τον κέρβερο της αξιολόγησης που πρέπει να "γεμίσουν" οι δείκτες-άξονες, δεν βλέπω να αποφεύγονται πιά.

Απο κει και πέρα δε μπαίνω στη λογική να αμφισβητήσω τον χαρακτήρα της εκδρομής (εκτός αν είναι εξόφθαλμα για τα πανηγύρια) αλλά καλώ τους μαθητές μου να κρίνουν από μόνοι τους κατά πόσο είναι δόκιμο να συμμετέχουν σε αυτήν όλοι ανεξαιρέτως. Τους προτρέπω να ανακαλέσουν στη μνήμη τους περιστατικά στο προαύλιο ή εντός της τάξης, αξιόποινες συμπεριφορές, καταδικαστέες ενέργειες  κ.α. και κατά πόσο είναι σωστό οι μαθητές που πρωταγωνιστούν επανειλημμένα σε αυτά, να επιβραβεύονται και να ενθαρρύνονται να συνεχίσουν αγόγγυστα το μεγαλειώδες έργο τους, με τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες του σχολείου. Στο τέλος, τους ρωτάω αν οι ίδιοι θα δέχονταν την ευθύνη να συνοδεύσουν αυτά τα άτομα, γνωρίζοντας το υψηλό ρίσκο να επαναληφθούν αρνητικές ως και ακραίες συμπεριφορές, στην περιοχή επίσκεψης.

Συνήθως ακολουθεί βουβή σιωπή και κανας δυο ψελλίζουν "δίκιο έχετε κύριε.."



Υ.γ. Προφανώς και δεν στοχοποιώ μαθητές στους οποίους απευθύνομαι εκείνη τη στιγμή, προσπαθώντας να μην γίνω συγκεκριμένος αλλά ταυτόχρονα να γίνει κατανοητή η λογική μου.

Υ.γ. 2 Δεν είμαι κατά των εκδρομών γενικά αλλά όπως προείπα με όρους και προϋποθέσεις, χωρίς "φυντάνια" ή διαφορετικά με τη συνοδεία των γονιών τους. Θα μου πεις, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος...ναι, ισχύει αλλά ζυγίζεις τις παραμέτρους, το κλίμα του σχολείου, τους υπόλοιπους συνοδούς και αποφασίζεις αναλόγως, παίρνοντας σε κάθε περίπτωση το μικρότερο δυνατό ρίσκο.

5
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 10:24:50 μμ »
Δεν εννοούσα καταστάσεις "άσπρο-μαύρο" όπως στο παράδειγμά σου.
Όλοι είχαμε αγαπημένους και λιγότερο αγαπημένους καθηγητές χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι ο ένας ήταν καλός εκπαιδευτικός κι ο άλλος κακός.
Μεγαλώνοντας μας ήταν περισσότερο κατανοητοί οι λόγοι της συμπεριφοράς και των ενεργειών τους.

Off topic όλα αυτά όμως.



6
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 09:56:25 μμ »
Υπάρχουν όρια στο τι είναι φυσιολογικό η όχι σε ένα περιβάλλον. Είμαστε ήδη επιβαρυμένοι από το πώς είναι τώρα οι μαθητες.

Τότε μέχρι να αλλάξει το πλαίσιο, ίσως να συζητήσετε στο σύλλογό σας το πρόβλημα με τους μαθητοπατέρες...
Αν και από ότι γράφεις δε βλέπω να σε σώνει η αλλαγή.


Εγω δεν έχω αλλάξει γνώμη για κανέναν καθηγητη. Πάντα εκτιμούσα αυτούς που έπρεπε και τους είχα πρότυπο και απαξίωνα τους υπόλοιπους. Έτσι με μεγάλωσαν.

Ειλικρινά ελπίζω να μην ισχύει αυτό, εννοώ για τις μικρές ηλικίες δημοτικού-γυμνασίου.


7
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 09:31:45 μμ »
Η στάση των
παιδιών απέναντι στους συνοδούς με το που γυρίσουν από την εκδρομή, αλλάζει. Ξαφνικά γίνονται οι αγαπημένοι τους. Επίσης αν τα παιδιά καταλάβουν ότι κάποιος θέλει κσι κάποιος δεν θέλει να τα πάει, διαλέγουν πλευρά. Εγω μια φορά εξήγησα σε παιδιά γιατί είμαι κατά των εκδρομών, σε ένα τμήμα που είχαμε εξαιρετική σχέση. Μετά απ αυτό με μίσησαν. Αλήθεια. Ευτυχώς που ήταν τέλος της χρονιάς και μετά δεν τους ξαναπηρα. Αλλά δεν γινόταν να έχω απαιτήσεις από τα παιδιά. Η κοπελίτσα της παράλληλης που ήταν μέσα στην τάξη με κοίταζε σαν να είμαι εξωγήινος. Και δεν ήταν και πολύ μικρότερη μου. Δεν αποκλείεται μετά να είπε κσι στα παιδιά ότι είμαι καμία στριμμένη στρίγγλα.

Έσπερε, όλα αυτά που περιγράφεις θα μπορούσαν να εμφανιστούν και με άλλη αφορμή. Λίγες φορές μπήκαμε στην τάξη με το κλίμα να έχει δυναμιτιστεί από πριν;
Πρέπει να μάθουμε να επιβιώνουμε και σε περιβάλλοντα όπου η κατάσταση που επικρατεί δεν είναι η καλύτερη δυνατή. Μπορούμε να εξηγούμε τις επιλογές και τις ενέργειές μας αλλά λόγω ηλικίας κάποια πράγματα δεν μπορούν ούτε να τα αντιληφθούν ούτε να τα κατανοήσουν οι μαθητές μας.
Εμείς οι ίδιοι δεν αναστοχαζόμαστε τους καθηγητές μας διαφορετικά πλέον; Καταλαβαίνουμε τους "αυστηρούς" και βλέπουμε με διαφορετικό μάτι τους "γλεντζέδοεκδρομάκηδες".


8
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 08:51:52 μμ »
Εγώ δεν θεωρώ φυσιολογικό να υπάρχουν ανάμεσά μας επαγγελματίες που αδιαφορούν για τη νομοθεσία, και να μου προκαλούν εμένα ψυχική οδύνη ή να υπονομεύουν εμένα στους  μαθητές κάνοντας τους καλούς, αλλά επειδή δυστυχώς υπάρχουν, χρειάζεται και ένα πλαίσιο.

Για να καταλάβω, εσένα πως ακριβώς σου προκαλούν ψυχική οδύνη και σε υπονομεύουν στους μαθητές;
15 χρόνια και δεν έχω συνοδεύσει ούτε μία πολυήμερη. Για δε μονοήμερη πρέπει να πάω αρκετά πίσω για να θυμηθώ συμμετοχή μου.
Όταν με ρωτάνε οι μαθητές "γιατί κύριε" τους εξηγώ με ειλικρίνια, όμορφα και ωραία τους λόγους. Ποτέ δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερο πρόβλημα.

@harac

Τρεις πολυήμερες όντως ακούγονται πολλές και μάλιστα για την ίδια περίοδο.
Βέβαια παίζει και το που πάνε, τι πρόγραμμα θα ακολουθήσουν κλπ.

9
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 08:14:45 μμ »
Άλλο είναι το θέμα μου. Αν κάτι επιτρέπεται, και γίνεται από κάποιους, θεωρείται αυτονόητο ότι θα γίνεται σε όλα τα σχολεία και θα γίνεται πάντα. Είναι πολύ εκνευριστικό να καταλαβαίνεις ότι τα γυμνασιόπαιδα θεωρούν αυτονόητο ότι θα πάνε «τριήμερη». Ακόμα πιο εκνευριστικό είναι το ότι υπάρχουν άνθρωποι πρόθυμοι να τα πάνε, με οποιεσδήποτε συνθήκες «για να μην χάσουν τα παιδιά την
εκδρομή τους». Όταν γίνει η στραβή όμως όλος ο σύλλογος θα πρέπει να το διαχειριστεί, και οι εκδρομακηδες συνήθως δεν είναι σταθερό προσωπικό στα σχολεία, οπότε αφήνουν
κακά προηγούμενα στις πλάτες άλλων.
Δεν μπορούμε επομένως να βασιζόμαστε στην κοινή λογική, που δεν είναι και τελείως κοινή για όλους. Ούτε είναι λογικό το κράτος να αφήνει τόση ελεύθερος κινήσεων σε μετακινήσεις γυμνασιόπαιδων. Χρειάζεται ένα αυστηρό πλαίσιο για να μπαίνει και ο καθένας στη θέση τους και να μην έχουμε να διαχειριστούμε και το πώς θα εξηγούμε στον καθένα ότι πρέπει να υπάρχουν όρια.

Πολύ κακό για το τίποτα.
Το τι θεωρούν τα παιδιά και οι οικογένειές τους αυτονόητο είναι δικό τους πρόβλημα. Ούτε το πρώτο, ούτε το τελευταίο σχολείο είστε που ο κάθε ένας έχει τη δική του οπτική και προσέγγιση στο πως χειρίζεται τους μαθητές και τα θέματα του σχολείου γενικότερα. Σχολείο και τάξη κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μας δυστυχώς δύσκολα πετυχαίνει κανείς.
Οπότε οι εκδρομάκηδες τη δουλειά τους και οι υπόλοιποι τη δική τους. Η στραβή που λες, όπου και όταν γίνεται, πάντα όλος ο σύλλογος καλείται να τη διαχειριστεί, δε συμβαίνει μόνο στις εκδρομές αυτό.
Τέλος, δεν είμαι κατά της κατάρτισης ενός σαφέστερου και αυστηρότερου πλαισίου που να διέπει τις εκδρομές.
Αλλά δυστυχώς και τώρα θα μπορούσε κανείς να πει ότι υπάρχουν "αυστηρά πλαίσια και αυστηροί σχολικοί κανονισμοί". Πιο σημαντικό είναι αν και κατά πόσο εφαρμόζονται.

10
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 02:11:56 μμ »
Όχι. απλώς επειδή λες ότι ένας σύλλογος με σωστ΄λογική και με παιδιά που εμπνέουν ασφάλεια, μπορεί να διοργανώσει μια εκδρομή όπως πρέπει. Ισχύει. Το όπως πρέπει όμως, μέσα σε ένα ελευθεριάζον πλαίσιο, είναι πολύ ασαφές.

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό. Μια βδομάδα να κάνει κάποι@ καθηγητής σε σχολείο, καταλαβαίνει το ποιόν των μαθητών του. Ότι βλέπεις στο προαύλιο πιθανότατα θα το δεις και στην εκδρομή. Σίγουρα θα υπάρξουν και (θετικές ή αρνητικές) εκπλήξεις οι οποίες θα πρέπει να διαχειριστούν ανάλογα.
Από κει και πέρα, καμία εκδρομή δεν είναι υποχρεωτική, ούτε είναι υποχρεωτικό να πάνε όλοι οι μαθητές.

11
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 10, 2024, 08:31:55 μμ »
Ποινές τύπου πενταήμερη αποβολή δεν είναι τιμωρία, είναι δώρο (για τους μαθητές).

"Δώρο" ίσως ήταν παλιά, που έμεναν σπίτι.
Πλέον υποχρεούνται να προσέρχονται στο σχολείο και να απασχολούνται με τρόπο που υποδεικνύεται από το όργανο που αποφάσισε το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής.
Στην ουσία κι αυτό επιβαρύνει τον διευθυντή και το σύλλογο που θα έχουν την ευθύνη απασχόλησης του "μπουμπουκιού".

12
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Απρίλιος 10, 2024, 11:08:22 πμ »
Θυμάμαι μέλος εδώ που πόσταρε ότι απορρίφθηκε η αίτησή του για αυτό το λόγο, ίσως να είναι όπως το αναφέρεις.
Όπως και να έχει, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να τελεσιδικήσουν οι υποθέσεις όσων έχουν προσφύγει για να μάθουμε περισσότερα. Προς το παρόν, το δημόσιο τις πάει από αναβολή σε αναβολή.

13
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Απρίλιος 10, 2024, 10:26:34 πμ »
Μα αναφέρω ότι δεν υπάρχει κανένα χρονικό όριο. Εγώ τουλάχιστον δεν το βρήκα πουθενά αλλά ακόμα και η γνωμάτευση που έδωσαν κάποιες εταιρείες νομικές εταιρείες στο εδάφιο του νόμου που αναφέρουν δεν υπάρχει πουθενά κανένα χρονικό όριο.

To ότι δε βρήκες δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Κάποιες άλλες που έδωσαν γνωμάτευση, αναφέρουν οτι υπάρχει.


Όπως είπα πάλι δεν υπάρχει απόφαση αυτή την στιγμή εναντίον της οποίας μπορείς ή μπορούμε να καταφύγουμε δεν μας απέλυσαν ούτε αρνήθηκαν να μας νομιμοποιήσουν.

Αν εννοείς ότι δεν υπάρχει ζημία για να υπάρχει βάση για προσφυγή, ανέφερα ήδη 3 κατηγορίες περιπτώσεων.

Τέλος το ότι δεν μας δέχτηκαν στους πίνακες του ΣΔε για να είμαστε υποψήφιοι για απόσπαση δεν αποτελεί ζημιάγιατι απλά είμαστε υποψήφιοι μπορεί για 5000 άλλους λόγους να μην πάρεις απόσπαση,

Ναι αλλά το λόγο της μη μονιμοποίησης αναφέρει το σκεπτικό της απόρριψης της αίτησης. Δηλαδή άμα σε στουκάρει κάποιος με το αμάξι, δεν υπάρχει λόγος για μήνυση γιατί μπορούσες να πάθεις ζημιά από 5000 άλλους λόγους;;

τα ΔΔ εξετάζουν την άμεση σχέση δράσης αντίδρασης.

Οκ, το εξέτασαν; Έχεις σχετική απόφαση ή εικάζεις τι ΘΑ αποφασίσουν;

14
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Απρίλιος 09, 2024, 12:14:32 πμ »
Εννοώ και κάτι ακόμα, για να προσφύγεις σε ένα δικαστήριο θα πρέπει να έχεις μια απόφαση π.χ. δεν σε διορίζουν είτε να έχεις μια ζημία π.χ. οικονομική, κοινωνική κλπ.
Παρόλα αυτά κανένας από το 2020 και μετά δεν εχει καμιά απόφαση που είναι αρνητική απλά αργούν να βγάλουν τις αποφάσεις κάτι που από μόνο του δεν είναι σοβαρή αιτία
Επίσης δεν έχουμε καμιά ζημία γιατι πληρωνόμαστε 12 μήνες τον χρόνο έχουμε κρατήσεις για το ΜΤΠΥ(με οτι συνεπάγεται για την σύνταξη μας), μπορούμε να πάρουμε θέσεις ευθύνης και επίσης μπορούμε να πάρουμε αποσπάσεις και μεταθέσεις. Αρα αυτά θα δει ο Διοικητικός Δικαστής όταν προσφύγεις και επειδή ξέρει για τον κλάδο όσα και εμεις γνωρίζουμε για τους συναδέλφους του Υπουργείου Πολιτισμού θα βγάλει μια απόφαση που δεν θα ειναι υπέρ μας και θα σου λεει απλά περίμενε!

Όλα αυτά τι σχέση έχουν με το χρονικό όριο της προσφυγής που αμφισβήτησες;
Το αν έχουμε ζημιά ή όχι για να έχει βάση η προσφυγή θα φανεί από τις αποφάσεις που εκκρεμούν. Επομένως οι εικασίες για το τι θα δει ο Δ.Δ. μπορούν να περιμένουν.
Πάντως μιας και το ανέφερες, σίγουρα ζημιώνονται όσοι νεοδιόριστοι έκαναν αίτηση απόσπασης σε ΣΔΕ και απορρίφθηκε λόγω της παραμονής τους σε καθεστώς δοκίμου.

Σελίδες: 123 ... 88

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 245
Σύνολο: 245

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.