Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - zzz

Σελίδες: 123 ... 19
1
βέβαια συμφωνώ ότι πρέπει επιτέλους να γίνει κάτι οργανωμένο και γενικό για όλους τους αναπληρωτές. να παρουσιάζονται στο υπουργείο νόμιμοι εκπρόσωποι όλων μας. αυτό αγαπητοί συνάδελφοι είναι επιτακτικό , αλλά όταν δεν υπάρχει σεβασμός σε τυχόν διαφορετικότητα σε μεμονωμένα θέματα , κλάψτα χαράλαμπε. αρχίζουν οι τρικλοποδιές. αν θέλετε να συστήσετε τον οποιοδήποτε σύλλογο με βάση την απόλυτη συμφωνία σε συγκεκριμένο θέμα , αυτό δεν θα λέγεται σύλλογος , αλλά ομάδα και θα είμαι σαφώς απέναντι γιατί είμαι υπέρ της σύνθεσης απόψεων. ξεκάθαρα. μελλοντικά και αν θα χρειαστεί θα επεκταθώ. καληνύχτα σας.

Να σαι καλά. Ακούστηκε και κάτι λογικό εδώ μέσα. Η επιχειρηματολογία προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση μονόδρομο είναι η γάγγραινα της συλλογικότητας. Ομαδούλες άμεσου διορισμού με βάση συγκεκριμένα στενά και βραχυπρόθεσμα συμφέροντα που τόσο βόλεψαν το υπουργείο με βρίσκουν απέναντι τους κι εμένα. Σταθερά και δυνατά. Τελεία.

Πχ πήρες το πτυχίο σου με 5! Ξεκίνησες στο καπάκι μαστερ στο Ανοιχτό Παν.  με σκοπό υψηλή βαθμολογία στον ασεπ και διορισμό στη δημόσια εκπάιδευση. Εξυπηρέτησες τη βιομηχανία των μεταπτυχιακών με τυράκι το διορισμό σου και ορίζεις ΑΥΤΟ ως αξιοκρατία. Ταμπελοποιείς ως λαμόγια κάθε (ή σχεδόν) άλλο τρόπο διορισμού. Μήπως ήρθε ο καιρός να κοιτάξεις την επιστημοσύνη σου στον καθρέφτη; Ας σε σώσουν (αν μπορούν) αυτοί που ΠΛΗΡΩΣΕΣ για να φτάσεις εδώ. Δε θα σε σώσω εγώ με την ανοχή μου!

2
Δεν έχω κίνητρο να κάνω έρευνα και για την πληροφορική.

Αφού δεν έχεις κίνητρο (δεν σε αφορά προσωπικά) τότε δεν αντιλαμβάνομαι τις πλάτες που κάνεις στους πληροφορικούς που έχουν κατακλύσει με απίστευτα πολλές ώρες τα σχολεία και θέλουν να βάλουν πανελλαδικά εξεταζόμενο τον προγραμματισμό για να μη χάσουν τα ακριβοπληρωμένα ιδιαίτερα.  Ενημερώσου πρώτα για το τι γίνεται διεθνώς και στη συνέχεια αποφάσισε αν πρέπει να τους υποστηρίζεις τόσο θερμά... Εκτός κι αν είναι και μόνο θέμα συντεχνιακό οπότε δε χρειάζεται να ενημερωθείς, αποφασίζεις να υποστηρίξεις αυτή τη συντεχνία τελεία και παύλα. Σε αυτή τη περίπτωση να αφήσουμε τα επιχειρήματα για την τεχνολογικό αλφαβητισμό και τον μαθητή που υστερεί σε σχέση με το εξωτερικό διότι πουθενά στον κόσμο δεν έχουν τόσες ώρες μάθημα για να μάθουν χρήση η/υ δηλ. ουσιαστικά (όπως έχω ξαναπεί) σερφάρισμα πληρωνόμενο από τις τσέπες του φορολογούμενου πολίτη. Επιπλέον, γέμισαν με πληροφορικούς τα γυμνάσια, δεν είναι ανάγκη να κατακλύσουν και το λύκειο. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καιρός να κλείσουν τα τει Ανω ραχούλας, τα υπόλοιπα στις μεγάλες πόλεις επίσης να κλείσουν εκτός αν αναβαθμιστούν. Γεμίσαμε πληροφορικούς πια.


Θέλω να μου παραθέσεις στοιχεία που να αποδεικνύουν τι γίνεται με την πληροφορική στις αναπτυγμένες χώρες. Όχι μόνο εντυπώσεις.
Στοιχεία να ψάξεις να βρεις μόνος φίλε μου. Φαίνεται πως έχεις άφθονο χρόνο. Θα σου πω και μόνο ότι στις ΗΠΑ (δεν την λες και υποανάπτυκτη) η εκπάιδευση μειώνει διαρκώς τις ώρες του προγραμματισμού στα σχολεία, παρότι αυξάνουν διαρκώς από χρόνο σε χρόνο οι ανάγκες για προγραμματιστές στην αγορά! Όπως θέλει ο καθείς θα το ερμηνεύσει. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή είναι μια δουλειά για λίγους (καλοπληρωμένους) και πολλούς (κακοπληρωμένους). Στους 2ους ανήκουν οι Ινδοί που είναι διεθνώς οι καλύτεροι προγραμματιστές. Αναλαμβάνουν δουλειές τις εκτελούν άψογα, με ελάχιστα χρήματα. Γιατί να προσλάβουν τον Αμερικανό με ένα σκασμό λεφτά και για μέτριο αποτέλεσμα; Ψάχτο αν σε ενδιαφέρει.


Επίσης εμένα δεν με νοιάζει προσωπικά μόνο  η πανελλαδική εξέταση, αλλά θέλω να μαθαίνουν τα παιδιά που θέλουν και προγραμματισμό στο σχολείο. και όχι να μείνουμε στο facebook.
Εγώ θα λεγα πρώτα να φύγουμε απ το Fcb, να βγάλουμε τις 500 ώρες από το γυμνάσιο (και το δημοτικό, έλεος πια, να βρούνε άλλο τρόπο να απορροφήσουνε το ΕΣΠΑ) και στη συνέχεια (αν γίνει πρώτα αυτό) να στείλουμε αυτούς που τα ξ@νουν στα γυμνάσια να διδάξουν προγραμματισμό στα λύκεια! Πόσοι προτίθενται να το κάνουν αυτό (από τους πληροφορικούς); Πόσοι έχουν βολευτεί με το fcb και το φραπέ; Πόσοι ΜΠΟΡΟΥΝ να διδάξουν προγραμματισμό; Πόσοι το παίζουν πληροφορικοί και δε γνωρίζουν μια γραμμή κώδικα; Και δε μιλάω για καμια σοβαρή γλώσσα, ούτε visual basic δεν ξερουν οι περισσότεροι!!!

Όντως κάποιες συντεχνίες προσπαθούν να διασωθούν με άκομψο τρόπο. Ξέρω τους αριθμούς, και δεν τους βγάζω για να μην φέρω σε δύσκολη θέση τους πρώην συναδέλφους.
Δεν καταλαβαίνω με ποιανού το μέρος είσαι και γιατί.
Μιλάμε για τους πληροφορικούς εδώ! Σαφέστατα και δεν είμαι με το μέρος τους. Το γιατί το εξήγησα

3
Η Ελλάδα είναι πίσω επιστημονικά και τεχνολογικά. Εχει σημασία τι γίνεται στον πλανήτη αν θέλουμε να είμαστε μέσα στην πανανθρώπινη κοινωνία.

Και τι γίνεται στον πλανήτη δηλαδή; Εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στο πολυτεχνείο στην αλγοριθμική; Πού, ποιος, πότε, πού;  ;D
Αχαχα Έλεος!

Πες τα πιο απλά: υποστηρίζεις μια άλλη συντεχνία που προσπαθεί να διασωθεί όπως όπως. Με εξαιρετικά άκομψο τρόπο :P

4
και ύστερα από την πίεση της συντεχνίας παρέμεινε αυτό. Η αλγοριθμική εξαφανίστηκε αν δεν κάνω λάθος.

Δεν σε είδα να τους προτείνεις να μειώσουν τις ώρες τους στη χρήση η/υ (βλέπε πληρωνόμενο σερφάρισμα από τα φορολογούμενα κορόϊδα)!! Δεν ήταν επόμενο από τη στιγμή που επέλεξαν οι ίδιοι (οι πληροφορικοί) να αυξήσουν με προκλητικό τρόπο τις ώρες σε γυμνάσιο να χάσουν από το λύκειο; Τι πίστευαν δηλ. ότι δεν θα επέλθει ισορροπία αλλά αφού μετέτρεψαν τα γυμνάσια σε κέντρα ecdl θα μετατρέψουν και τα ΓΕΛ σε επαλ πληροφορικής; Υπάρχουν κι άλλα μαθήματα ξέρεις, λιγότερο πιασάρικα ίσως, πολύ σημαντικά όμως!

Δεν σε είδα να χτυπιέσαι πχ που βγάλανε από τα 4 εξεταζόμενα τη βιολογία γ.π. στις πανελλαδικές χωρίς να αυξήσουν καθόλου τις ώρες στο γυμνάσιο (αλλά τις σπάσανε), το αντίθετο τις αυξήσανε σε β και γ λυκείου για να τις διδάσκουν φυσικοί! Χώρια που βάλανε τόσες ώρες στην κατεύθυνση για τα μάτια του κόσμου, ώρες που απευθύνονται σε ελάχιστα άτομα και θα δούμε αν και πότε θα διδαχθούν... δεν κατάλαβα επίσης το μένος εναντίον της χημείας :P Ανήκεις στους βιολόγους (ελάχιστους αλλά υπάρχουν δυστυχώς) που δεν διδάχθηκαν χημεία γι αυτό ζορίζεσαι; Το ΑΠΘ έχει ελάχιστες χημείες στο τωρινό οδηγό σπουδών του ;) Θλιβερό γιατί δείχνει ως ένα βαθμό το πώς βόλεψαν οι καθηγητές υμετέρους σε διάφορες θέσεις να διδάσκουν τα πιο απίθανα αντικείμενα  :P 

Να τελειωνει αυτή η ιστορία ότι οι πληροφορικοί είναι δήθεν ριγμένοι  :P Ακόμη και ο τίτλος του θέματος είναι προσβλητικός για τον κοινό νου  >:(

5
υπαρχει   καποια   χωρα   στην  οποια   για  την   εισγωγη  στο  πολυτεχνειο    οι  μαθητες  να  εξεταζονται
στην  πληροφορικη?

Προφανώς, σε επίπεδο επιχειρημάτων δε βγαίνει άκρη. Ο καθένας χρησιμοποιεί το επιχείρημα από την ανάποδη απλά και μόνο επειδή τον συμφέρει! Εδώ είναι Ελλάδα, τι μας νοιάζει αν στις άλλες χώρες η πληροφορική διδάσκεται διαθεματικά με τα άλλα μαθήματα! Έχουμε ανοίξει 8.000 σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ (που το υπουργείο θα τις κλείσει εκτός από 1-2, είναι δεδομένο τελεία) και πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει όλη αυτή η μπίζνα. Οπότε το μάθημα πρέπει να μπει στα 4 εξεταζόμενα. Ναι, βιολογία πολλή πολλή δε χρειάζεται στα 4 εξεταζόμενα ούτε και πολλή πολλή χημεία. Το βασικό μάθημα είναι πώς σερφάρουμε και κάνουμε chatting. Από το νηπιαγωγείο μέχρι την Γ λυκείου το βασικότερο μάθημα είναι αυτό (το οποίο αντικατέστησε το φραπέ και το κους κους στα σχολεία) :P
Αυτό είναι και το νόημα της όλης επιχειρηματολογίας.

6
Ωραίο επιχείρημα το τι κάνουν στις άλλες χώρες. Οταν το χρησιμοποίησα για να υποστηρίξω κάτι άλλο εναντίον των συντεχνιών, μου είπαν εμείς εδώ τα κάνουμε μια χαρά όπως θέλουμε και τέλος.

Τελικά όμως η άποψη σου γι αυτό ποια είναι; Έχει σημασία το τι γίνεται αλλού ή ότι μας βολεύει και όταν :P

7
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια IEK του Υπουργείου Εργασίας (ΟΑΕΔ)
« στις: Οκτώβριος 09, 2013, 08:11:58 μμ »
Γεια σας,

Με την προσεκτική ανάγνωση της προκήρυξης έπεσα πάνω στην βεβαίωση διδακτικής εμπειρίας που αναφέρεται ότι πρέπει να βεβαιώνεται από την καθ'ύλην Δημόσια Εκπαιδευτική αρχή. Αυτό αφορά βεβαιώσεις διδακτικής εμπειρίας από ιδιωτικά ΙΕΚ και να ναι, ποια είναι αυτή η "καθ'ύλην Δημόσια Εκπαιδευτική αρχή" που βεβαιώνει?

Ευχαριστώ

Από όσο θυμάμαι η επιθεώρηση εργασίας σφραγίζει τις βεβαιώσεις προυπηρεσίας από ιδ. ιεκ και εκτός από τη βεβαίωση χρειάζονται και τα μηχ. ένσημα που αντιστοιχούν σε αυτή.

8
Nick την ίδια σχολή τελειώσαμε αλλά εμένα από πάντα το ονειρό μου είναι να διδάσκω. Οταν εγώ ξεκίνησα το μεταπτυχιακό σε παιδαγωγικά ο μισθός ήταν όπως τον ξέραμε και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένη και μάλιστα κάνοντας τη δουλειά που λάτρευα. Και ναι έχω απόλυτα συμβιβαστεί με το να γυρνάω σε κάθε νησί και αν με ρωτάς πάντα καινούργια νησιά δηλώνω και ποτέ στο σπίτι μου στη θεσσαλονίκη γιατί θεωρώ απίστευτη εμπειρία να μένεις σε νέα ωραία μέρη και να τα γυρνας. Και ούτε εσύ ούτε κανείς ήξερε οτι ο μισθός θα πάει στα  στα 700 ευρώ. Και τώρα στα 30-35 τι να κάνουμε να πεθάνουμε? Από το μηδέν όλα??

Μα γιατί προτιμάς αυτό από να δουλεύεις για 800 ευρώ (από το πρωί ως το βράδυ) στο Μετσόβειο (πχ) για κάποιο καθηγητή που με την εργασία σου θα βγάζει χιλιάδες ευρώ από ερευνητικά; Προτιμάς να είσαι περιπλανώμενος καθηγητής παρά σκλάβος σε γαλέρα, ταπεινός εργάτης παραγωγής γνώσης;  ;D
Παρεπιπτόντως, Καποδιστρικό και Μετσόβιο είναι κλειστά επ αόριστον (να πούμε και κάτι αισιόδοξο πρωί πρωί) ;D Καλημέρα!

9
Οι γεωλόγοι έχετε ελπίδα.. εκτός εκπαίδευσης προφανώς. Τόσες εξειδικεύσεις έχει στη γεωλογία, από σεισμολογία μέχρι περιβαλλοντικά θέματα.

ΑΧΑΧα μη τον δουλεύεις τον άνθρωπο, όλοι οι γεωλόγοι άνεργοι είναι  :P

10
(όχι τίποτα άλλο, λυπάμαι το κόπο, το χρόνο και τα χρήματα που έδωσα στο ΕΑΠ για το μεταπτυχιακό "Εξειδίκευση καθηγητών..."τώρα που είμαι στην τελευταία ενότητα πριν τη διπλωματική!

Είναι αποκαρδιωτικό βέβαια, φαντάζομαι όμως ότι θα το ολοκληρώσεις... κάποτε! Αυτά παθαίνετε όσοι μπήκατε στη λογική της βιομηχανίας των μεταπτυχιακών που έστησαν οι καθηγητάδες με τυράκι το διορισμό μέσω ΑΣΕΠ.



11
Αφού υπάρχουν άφθονες προοπτικές εργασίας και στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα , δε θα είναι δύσκολο αυτό που λες thrileonta! ::)
(όχι τίποτα άλλο, λυπάμαι το κόπο, το χρόνο και τα χρήματα που έδωσα στο ΕΑΠ για το μεταπτυχιακό "Εξειδίκευση καθηγητών..."τώρα που είμαι στην τελευταία ενότητα πριν τη διπλωματική! Να μη μιλήσω για τους 3 ΑΣΕΠ και τα καθημερινά πηγαινε-έλα, σχεδόν 100.000χλμ 6 χρόνια τώρα!)

Vasbio
Λίγο πριν τους Ολυμπιακούς στην Ελλάδα είχαμε ένα κύμα μεταναστών από τη Βουλγαρία, Γεωργία κλπ με ανθρώπους που στη χώρα τους ήταν καθηγητές ή γιατροί και έρχονταν εδώ να δουλέψουν ως οικιακοί βοηθοί! Μάλλον, ήρθε και η σειρά των ντόπιων επιστημόνων να ξενιτευτούν για να ασκήσουν σε άλλη χώρα το επάγγελμα που σπούδασαν (η Αγγλία χρειάζεται καθηγητές ακόμη) ή να κάνουν στη κυριολεξία οποιαδήποτε δουλειά για τα προς το ζην. Όπως έλεγαν κι οι παλιοί "η δουλειά δεν είναι ντροπή"  ;)

Αυτά παθαίνουμε για να στηρίζουμε το σύστημα όλοι :P Ο καθένας μας (με διαφορετικό ίσως τρόπο) την πάτησε! Το σύστημα αποδείχτηκε αφερέγγυο! Αρχικά φάνηκε πως όσοι τρέχανε στην άλλη άκρη της Ελλάδας για λίγα μόρια χάσανε το παιχνίδι και το κερδίσανε όσοι φραγγάτοι επιδοτούσαν εαυτόν με μαστεράκια στη διδακτική (tres chick) που εξασφάλιζαν βαθμό για τη συμμετοχή σε 300 και βάλε ΑΣΕΠ μέχρι να επέλθει ο διορισμός (με λευκά μαλλιά έστω)! Τελικώς ήλθε και η σειρά των σνομπιστών των μορίων, αυτών που δεν έιχαν άμεσο βιοποριστικό πρόβλημα και ανάγκη να δουλέψουν, αλλά είχαν την πολυτέλεια να προσβλέπουν στον απευθείας διορισμό! Όσοι πιστοί έχετε τα κότσια για Αγγλία συνεχίστε οι υπόλοιποι απλώς την πατήσαμε.

12
Δεν είναι (τόσο) οι επιστημονικές συντεχνίες που κινούν τα νήματα, είναι η πολιτική βούληση που θέλει καταρτισμένους και όχι μορφωμένους πολίτες.

Ψάχνουμε να βρούμε τον ένοχο όταν ξέρουμε ότι κανένας δεν κάνει σωστά τη δουλειά του δυστυχώς. Γι αυτό επιλέγουν πάντα την πιο εύκολη λύση. Δρουν καιροσκοπικά διότι απλουστεύει και ελαττώνει τη δουλειά τους! Ανακοινώσεις μεγαλεπίβολες για ανάπτυξη οι μεν και επιστροφή στο σχολείο του '60. Θρίαμβος για την αναβάθμιση του μαθήματος της βιολογίας που αυξήθηκαν οι ώρες οι δε για να το διδάσκουν φυσικοί. Ποιος θα τους αξιολογήσει να δούμε και πότε...

13

Οταν ελεγα για τους συνδικαλιστες, ελεγε η Mous οτι η ΠΕΒ προσπαθησε για τις ωρες Βιολογιας... τι προσπαθησε, να μεινουν στο προγραμμα για να εξυπηρετηθουν οι ειδικοτητες που πλεοναζουν; Οπου συμφερει, να υπαρχει κλαδος και ενιαια υπεραριθμια, οπου παλι τους συμφερει (στους αναπληρωτες, στην Ενισχυτικη...) να μην υπαρχει κλαδος αλλά η τοποθετηση να γινεται κατα ειδικοτητα - ετσι οι συνδικαλιστες δε χανουν ποτέ: και ζητουν ενιαια υπεραριθμια για να βολευονται οι ιδιοι και τοποθετηση κατα ειδικοτητα για να βολευονται οι Φυσικοχημικοι! (αφου Βιολογοι στην Ενισχυτικη δεν υπαρχουν και τα κενα ΑΜΩ θα προκυψουν παλι για Φυσικους με τη νεα μεθοδο: 5 ωρες Φυσικης στο γυμνασιο, 4 Βιολογιας)


Είπα ότι προσπάθησαν σε ότι αφορά την αύξηση των ωρών στο νέο λύκειο, ποιος φανταζόταν ότι θα δωρήσουν τις ώρες στους φυσικούς! Έτσι όπως τα έκαναν θυσίασαν τους αναπληρωτές για να διασωθούν οι μόνιμοι. Πάντα η εύκολη πρόσκαιρη λύση. Και διαφημίζουν ως επιτυχία την αύξηση των ωρών του μαθήματος που διδάσκεται από φυσικούς ... 1 βήμα μπρός και 20 χρόνια πίσω :P

14
Δεν ξέρω με τι σκεπτικό αποφάσισε το υπουργείο και κάλεσε μόνο 01. Πάντως επιμένω το ότι κάλεσε 55 ΠΕ0401 σε δύο φάσεις είναι τραγικό. Όπως και ο αριθμός των 02. Όπως και ο αριθμός των 03. Όπως και το ότι εδώ και 2 χρόνια δεν καλούν 01  >:(.Το πρόβλημα είναι γενικότερο... Θέλουμε και βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας. Στη συζήτηση ΠΕ02, 03, 04 στα δημοτικά ξεκινάμε με αίτημα να φύγουν οι δάσκαλοι από αυτά.............

Είναι τραγικά αυτά που γράφεις. Και ναι, να ακυρωθεί αυτή η φάση και να προσλάβουν τις σωστές ειδικότητες να διδάξουν τα μαθήματα τους. Αν τα κενά  των φυσικών είναι 5 να προσλάβει 5 αναπληρωτές φυσικούς. Τι με νοιάζει εμένα πόσους προσέλαβε πέρυσι; Τι νοιάζει το δάσκαλο αυτό; Θα διασωθείτε σε βάρος κάποιων άλλων; (βιολόγων, δασκάλων, καλλιτεχνικών, γυμναστών ότι ναναι; Ελεος). Είστε απροκάλυπτα κυνικοί σε αυτούς τους ισχυρισμούς, λυπάμαι πολύ.

Σελίδες: 123 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 367
Σύνολο: 367

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.