Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - a_pauper

Σελίδες: 123 ... 16
1
Δε θέλω να σε πληγώσω ...
είναι καλό να συμπονάμε τους δυστυχισμένους και κατατρεγμένους συνανθρώπους μας.

2
Συνάδελφοι ρώτησα σήμερα τι προβλέπεται σ αυτήν την περιπτωση στη γραμματεία του ΙΕΚ και όντως δεν υπάρχει εβδομάδα αναπλήρωσης. Πιο συγκεκριμένα μου είπαν πως για αυτό συμπληρώσαμε πριν ξεκινήσουμε τις ώρες που μπορούμε να κάνουμε μάθημα ΩΣΤΕ να μην λείψουμε ούτε μια φορά!
Εγώ δεν υπέγραψα ότι δεν θα λείψω ούτε μία φορά. Εσύ πότε το υπέγραψες ότι δεν θα λείψεις;

3
θα διδάξω ως άνεργος, αλλά θα νιώθω άβολα αφού άνεργος εγώ θα διδάσκω ανέργους.
Προφανώς δεν θεωρείς εργασία, την διδασκαλία σε ΙΕΚ. Ενας σπουδαστής συνήθως δεν θεωρείται άνεργος.

Συγγνώμη, αλλά λίγο μπερδεμένα τα πράγματα.

4
μπαινω  στις  αιτησεις  αλλα τη  λεξη...αποτελεσματα  ..δεν την γραφει  πουθενα
http://applications.inedivim.gr/diek/default/apot_form

5
Παρακάτω αναφέρει ότι όσοι εργαζόμαστε με σύμβαση μίσθωσης έργου, αλλά οι συνθήκες εργασίας είναι μισθωτού,
Πολύ τρελό μου ακούγεται. Γίνεται να είναι κανείς με σύμβαση έργου στο ΙΚΑ; Οι ασφαλισμένοι του ΙΚΑ δεν είναι με σύμβαση εργασίας; Τι θα πει "οι συνθήκες εργασίας είναι μισθωτού", πως προσδιορίζεται αυτό; Και αν προσδιοριστεί τότε γιατί υπάρχει η σύμβαση εργασίας, αφου μπορεί κανείς να είναι με σύμβαση έργου όντας σε "συνθήκες εργασίας είναι μισθωτού";

6
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει κανείς να πληρωθεί με ΤΠΥ η με ΑΕΔ εφ όσον είναι με ΙΚΑ. Το ΙΚΑ δεν σημαίνει αυτόματα ότι κάποιος είναι απλά μισθωτός; Οι (αναγνωρισμένα) μισθωτοί κόβουν αποδείξεις;

Δεν συζητάω γι αυτούς που παράνομα και καταχρηστικά κατατάσσονται στους εργολάβους.

7
και η διορθωση των γραπτων εγγυται στην εθελοντικη προσφορα των καθηγητών ; και αν δεν δεχτει κανεις να διορθωσει η να επιτηρήσει τι γίνεται ; ο εκπαιδευόμενος δεν θα περάσει το μάθημα ;
Καλές οι ρητορικές ερωτήσεις, αλλά στην πράξη πάντα οι επαναληπτικές εξετάσεις έγιναν, και κανείς καθηγητής ποτέ δεν πήρε φράγκο (ούτε ευρώ, ούτε δραχμή, ούτε λίρα - για Πέζο Μεξικού δεν ξέρω). Γι αυτό και το πράγμα καταλήγει πάλι στα "πασαλείμματα". Με τους μαθητές να μην έχουν διαβάσει όπως πάντα, οι καθηγητές να βάζουν ερωτήσεις σχεδόν ίδιες με αυτές που έβαλαν στην κανονική εξεταση (για να μην σπάνε το κεφάλι τους με νέες ερωτήσεις), ο εξεταζόμενος να επιτηρεί τον εαυτό του, η διόρθωση να γίνεται τελείως τυπικά, και ο μαθητής να περνά σχεδόν πάντα.

Σ' όλα τα άλλα όμως έχουμε ένα πολύ καλό επίπεδο εκπαίδευσης. Κανείς δεν μπορεί να κοροιδέψει κανένα, ναι!

8
Για την επανεξεταση των μαθητων σε μαθημα που κοβονται (σε Β' εξαμηνο, δλδ με νεο κανονισμο) προβλεπεται επιπλεον αμοιβη για τους εκπαιδευτες?
Υπαρχει καποιος που επανεξετασε μαθητη?
Πολλές φορές. Ουδεμία αμοιβή. Δεν πληρώνουν οι μαθητές για την επανεξέταση, δεν πληρώνονται τίποτα οι καθηγητές. Μπορεί να γίνει σε μέρα που υπάρχει ήδη παράδοση μαθήματος, και πρέπει να ανατεθεί σε άλλον η επιτήρηση του ενός μαθητή. Αλλά κανείς δεν δέχεται να την κάνει, και πιθανόν τα μαθήματα να έχουν ήδη τελειώσει. Οπότε, ξανά στη λύση της ... δωρεάν αγγαρείας. Πιθανόν να ανατεθεί η επανεξέταση μαθητή προηγούμενου 6μήνου σε καθηγητή που δεν έκανε τότε το μάθημα, απλά επειδή το κάνει το τρέχον 6μηνο, η ακόμη κάνει και άλλο σχετικό μάθημα, και ο προηγούμενος καθηγητής δεν εργάζεται πλέον. Πάντα δωρεάν...

9
... φοβαμαι μηπως ανακινησει το θεμα καποιος εκ των εκπαιδευομενων....
...πράγμα αρκετά απίθανο, αν και όλα είναι δυνατά. Υπάρχουν όμως, άπειρα άλλα πράγματα πιο άσχημα και πολύ πιο πιθανά που θα πρέπει να μας φοβίζουν στην Ελλάδα...

10
...να υπογραψετε για επιτηρηση αλλη ημερομηνια απο αυτη που την κανατε?  Μπορει να γινει θεμα και να βρουμε κανενα μπελλα?
Μόνο αν γίνει έγγραφη καταγγελία και διαταχθεί σχετική ΕΔΕ. Αλλά ποιός και γιατί να την κάνει; Δεν βλέπω και μεγάλη ζημία κανενός (εκτός απο προσωπική αντιζηλία). 

Σε κάθε περίπτωση οι προσωπικές μαρτυρίες των εκπαιδευτών που πιέστηκαν να υπογράψουν, θα μετρήσουν. Θέμα παράνομης αμοιβής δεν βλέπω, επειδή υπήρξε σχετικό έργο έστω και εκπρόθεσμα.

11
Αυτό ισχύει και για τα εργαστήρια? (Στα εργαστηριακά μαθήματα δεν υπάρχουν επιτηρητές αλλά οι ίδιοι καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα).
Μα φυσικά και δεν έχει σημασία αν πρόκειται για επιτήρηση, εργαστηριακό κλπ. Σημασία έχει ότι ο εργαζόμενος (καθηγητής) πήγε την ημέρα εκείνη στην εργασία του, άσχετα αν ασχολήθηκε 2,4 η 12 ώρες την ημέρα εκείνη.

Αυτά σύμφωνα με τον κανονισμό του ΙΚΑ, που ισχύει εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δεν εφαρμόστηκε τα προηγούμενα λίγα, και μόλις τώρα πάει να ξανα-εφαρμοστεί. Οπως είχα πει και παλιότερα.

Οπότε και σ αυτή την περίπτωση ισχύει:
κάθε συζήτηση για τη νομιμότητα ...είναι περιττή και άχρηστη.... Απλά περιμένει κανείς να δεηθεί το ΙΝΕΔΙΒΙΜ για το  καλό.. Και όταν υπάρχουν σίγουρες πληροφορίες για το τι δεήθηκε, να ανακοινωθούν.

12
Για τις επιτηρήσεις θα έχουμε ένσημα;
Νομίμως ναι. Παρανόμως όχι. Η μία ώρα επιτήρησης είναι μια ημέρα επιπλέον εργασίας. Η νομιμότητα βέβαια δεν έχει σημασία. Σημασία έχει τι θα είναι αρεστό στη τρόικα, που εξυπηρετεί η κυβέρνηση. Αυτό θα καθοριστεί αρκετά αργότερα. Οποιαδήποτε εικασία τώρα είναι ανούσια.

13
πως είναι δυνατόν να βάλουν ένσημα για το μήνα Φεβρουάριο ή Μάρτιο μιας και το τρίμηνο έχει κλείσει?...
Αυτό μπορεί θεωρητικά να γίνει με τους εξής τρόπους:

1) Να μπουν τα ένσημα με εκπρόθεσμη δήλωση. Φυσικά το ΙΚΑ θα βάλει πρόστιμο. Το κράτος θα πληρώσει το πρόστιμο μέσω των ΙΕΚ και θα το εισπράξει μέσω του ΙΚΑ. Μηδέν αποτέλεσμα για το κράτος. Μόνο το όφελος των καθηγητών μένει (και το όφελος των καθηγητών είναι χάσιμο του κράτους!!!!! καλό ε; Με δεδομένο φυσικά ότι το κράτος ΔΕΝ υπάρχει προς όφελος των πολιτών του αλλά των τραπεζιτών του εξωτερικού).

2) Να βγει νόμος αναδρομικά και φωτογραφικά για τα ΙΕΚ που να εξαιρούνται από πρόστιμα. Μηδενικό αποτέλεσμα για το κράτος πάλι, αφού ούτε πληρώνει ούτε εισπράττει. Αυτό φυσικά θα είναι παράνομο και άδικο για όλες τις επιχειρήσεις, οργανισμούς κλπ. Αλλά ποιος δίνει σημασία στη δικαιοσύνη και νομιμότητα;

Απλά θα δουν τι τους συμφέρει να εμφανίσουν, έλλειμμα στα ΙΕΚ η έλλειμμα στο ΙΚΑ (το ίδιο ποσό); Αυτό θα καθοριστεί απ το ποιο έλλειμμα θα προτιμούσε να δει η τρόικα.

14
κανείς δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με μια δουλειά.
Φαντάσου λοιπόν κάποιον με καμία δουλειά πως τα βγάζει πέρα...

Η απλούστευση "όποιος έχει τα πιο πολλά προσόντα.." είναι μάλλον υποκριτική. Ευνοεί στην προκειμένη περίπτωση ακριβώς αυτούς που έχουν κατοχυρώσει άδικα προνόμια. Ετσι γίνεται πάντα όταν υπάρχει επαγγελματική "ελευθερία" που πρόκειται ουσιαστικά για ασυδοσία.

Στην περίπτωση των ΙΕΚ, πρέπει να υπάρχουν φυσικά κάποια minimum προσόντων για να διδάξει κανείς, και ήδη αυτά αναφέρονται στις προκηρύξεις. Είναι όμως απόλυτα λογικό να υπάρχει και κάποιο maximum προσόντων που τα επιπλέον απλά να μην υπολογίζονται. Παράδειγμα, για ένα μάθημα απλών μαθηματικών, τα μεταπτυχιακά σε 3 επιπλέον ειδικότητες και δεύτερο κύριο πτυχίο, δεν πρόκειται να προσφέρουν τίποτε παραπάνω στους μαθητές. Δηλαδή πρόκειται για άχρηστες γνώσεις για τον επιδιωκόμενο σκοπό.

Οπότε, φυσικά πρέπει να υπάρξει ιεράρχηση προσόντων, αλλά γιατί να θεωρείται προσόν το 4ο μεταπτυχιακό, συν 4 ξένες γλώσσες, για ένα απλό μάθημα;

Και γιατί να μην είναι προσόν ανώτερο των προηγούμενων η επαγγελματική εμπειρία;

Είναι απλά τραγικό το γεγονός που πράγματι συνέβη, δήμαρχος να προκηρύσσει με απαραίτητα προσόντα 2 ξένες γλώσσες, για την θέση: οδηγός απορριμματοφόρου!!! (το σκεπτικό του ήταν ότι, αφού υπάρχουν υποψήφιοι με 2-3 ξένες γλώσσες, γιατί να μην προτιμηθούν;)

Απλά ευτελίζονται τα όποια ακαδημαϊκά προσόντα υπάρχουν.

Στα ΙΕΚ τα επιπλέον μεταπτυχιακά πρέπει να έπονται της επαγγελματικής εμπειρίας, αλλά και από την ανεργία με την προυπόθεση των ελάχιστων σπουδών.

Οσο για την παράλληλη εργασία, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για μόνιμη θέση στο δημόσιο, τότε απλά θα πρέπει αυτό να αποτελεί  λόγο αποκλεισμού απο τα ΙΕΚ, όπως ήδη συμβαίνει για άλλα επαγγέλματα, εκτός σχολείων. Στην περίπτωση αυτή, ενώ η δικαιολογία για την αίτηση πρόσληψης είναι ότι "δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με μια δουλειά", τότε αντίστοιχα θα πρέπει ακριβώς για τον ίδιο λόγο, να προηγείται αυτός που δεν έχει καμία δουλειά.

Η ζημία στην εκπαίδευση των ΙΕΚ, απο το να προτιμηθεί κάποιος με άχρηστα προσόντα-γνώσεις θα είναι απλά μηδενική. Αυτό μπορώ να το διαβεβαιώσω έχοντας πολυετή πείρα στα ΙΕΚ και γνώση του επιπέδου σπουδών, καθηγητών και σπουδαστών.

Σελίδες: 123 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159907
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 413
Σύνολο: 419

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.