Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eng_teacher

Σελίδες: 123 ... 27
1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Μάρτιος 19, 2015, 03:12:18 μμ »
* συμφωνώ με dpa2006

πώς εξηγείται αυτό; (νόμιζα θα ηταν φθηνότερο!) 8)
Και κάτι άλλο: τις ώρες και τις μέρες για το ατομικό μαθημα σε φροντιστηριο τις καθορίζει ο ενδιαφερόμενος;

Εμένα μου είπαν 'όχι' πάντως, ότι δε θα τις καθορίσω εγώ τις ώρες ούτε τον αριθμό των διδακτικών, το πώς θα είναι μοιρασμένες (π.χ. μονόωρα/ της 1μισης ώρας/ 2ωρα), ούτε το πότε ακριβώς!

20 ευρώ με minimum 3 ώρες τη βδομάδα (beginner επίπεδο) και.. άντεεε να με αφήνανε να το μειώσουμε στις 2 ώρες αλλά θα ήταν ένα 2ωρο μονοκόμματο τότε και όχι 2 μονόωρα. Επίσης θα ήταν μέρα και ώρα που θα βόλευε την καθηγήτρια, άσχετα που είμαι ενήλικη μαθήτρια εργαζόμενη με ασταθές ωράριο.. αυτός αντί να πει "θα βρεθεί μία μέση λύση που να βολεύει και εσάς και την καθηγήτρια" είπε κάτι του στυλ "κανονίστε να μπορείτε όποτε σας πούμε εμείς" και δε μου άρεσε.

Εγώ άρχισα πριν ένα μήνα μαθήματα με μία εξαιρετική καθηγήτρια μέσω skype, συμφωνήσαμε μαζί τις ώρες/ μέρες, 1,5 ώρα τη βδομάδα και 14 ευρώ/ώρα.. ούτε πήγαινε-έλα, ούτε τόσο άγχος λόγω της σχετικής ευελιξίας, κάθομαι διαβάζω και προχωράμε αρκετά γρήγορα, 1 κεφάλαιο σε 4 μαθήματα.

Αν πήγαινα τελικά σε εκείνο το φροντιστήριο-αλυσίδα, θα έπρεπε να δουλεύω λιγότερες ώρες (άρα, θα είχα λιγότερα έσοδα) και θα μου έβγαινε ένα μεγάλο ποσό ανά μήνα (αν ήταν σωστοί οι υπολογισμοί μου 240-270 κατά μέσο όρο το μήνα).. θα βούλιαζα οικονομικά δηλαδή για να προχωρήσω λίγο τα ιταλικά μου, έλεος. Θεωρώ ότι παραήταν ακριβά τα δίδακτρά τους, μάλλον υπάρχει γενικώς η πρακτική του να έχουμε υψηλές τιμές για τους ενήλικες μαθητές (γιατί, πόσα χρόνια θα κάτσουν άλλωστε;) και χαμηλά δίδακτρα για τα παιδιά που είναι η "μαγιά" και θα μείνουν για χρόνια μαθητές στο φροντιστήριο.

2
Κάπου διάβασα πρόσφατα που μία καθηγήτρια αγγλικών έλεγε ότι έχει μία μαθήτρια πάρα πολύ καλή, σχετικά μικρό επίπεδο (B Senior αααν θυμάμαι καλά;) και ενώ ήταν όλοι πολλοί ευχαριστημένοι με τη ραγδαία πρόοδο της μικρής, γύρισε μία από αυτές τις μέρες ο πατέρας και την ρώταγε "γιατί το παιδί μου δε μιλάει με την ευφράδεια του Βαρουφάκη; πότε θα αρχίσει να μιλάει έτσι;" κτλ. Έλιωσα στα γέλια.. γελάω και τώρα που το γράφω.

Common sense is not that common, after all!  :P :P

3
Είναι μάστιγα στον χώρο μας. Για κάθε συνειδητοποιημένο έφηβο ή ενήλικα, έχεις 2 ή 3 που νομίζουν ότι η γλώσσα μαθαίνεται με μαγνητικά κύματα (που εκπέμπει ο εγκέφαλος του καθηγητή όταν βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των 2 μέτρων από το μαθητή)  ::)

Αυτό τα συνοψίζει όλα. Μόλις διόρθωσα τεστ έφηβου μαθητή που έχω εδώ και 4-5 μήνες και που σκεφτόμουν να αφήσω (δυστυχώς) από τον 2ο μήνα κιόλας γιατί είναι ακριβώς τέτοια περίπτωση. Ήταν τεστ λεξιλογίου και γραμματικής για να τον κάνω να δει ότι πρέπει να αλλάξει τακτικές άμα ονειρεύεται Lower του χρόνου και σπουδές στην Αμερική στο μέλλον, κτλ.. 51% και ήταν όλα multiple choice οπότε και στην τύχη να τα έβαζε κάπου εκεί θα έβγαινε το σκορ του. Τι να του πω εγώ τώρα.. δεν έχουν νόημα ούτε οι επαναλήψεις, οι αργοί ρυθμοί, το να προχωρήσω, τα project, τίποτα.. δεν μπορώ, έχω κάψει όλα μου τα χαρτιά με αυτό το παιδί. Έχω μιλήσει άπειρες φορές στη μαμά του και μου λέει συνέχεια "δεν του άρεσαν ποτέ τα αγγλικά, δεν ειναι του διαβάσματος, σηκώνω τα χέρια ψηλά.. πάντως δεν πρόκειται να τον αφήσω να τα σταματήσει". Εγώ σκέφτομαι να της πω ευθέως σήμερα να τα σταματήσουμε τα μαθήματα γιατί δε φαίνεται να σημειώνει πρόοδο, εκείνοι χάνουν χρήματα (και υποστηρίζουν ότι έχουν και οικονομικό) και εγώ το χρόνο μου.  :(

4
Έχω βαρεθεί να βλέπω εφήβους και ενήλικες μαθητές (φοιτητές αλλά και εργαζόμενους) να έχουν μία στάση του στυλ "πληρώνω ή/και παρευρίσκομαι στα περισσότερα μαθήματα, άρα πρέπει αυτόματα να έχω μεγάλη βελτίωση και near-native επίπεδο σ'αυτούς του λίγους μήνες".

Οι έφηβοι είναι συνήθως αδιάφοροι και δεν προσέχουν ούτε κατά τη διάρκεια του μαθήματος (πχ λένε ψέματα ότι τα κατάλαβαν όλα, ότι δεν έχουν ερωτήσεις..), οι φοιτητές και εργαζόμενοι ΟΚ έχουν υποχρεώσεις και γι'αυτό ακυρώνουν μαθήματα, αλλά με το να μην αναπληρώνεται ΚΑΝΕΝΑ δημιουργείται ένα ασταθές μαθησιακό περιβάλλον και άντε να το διορθώσεις αυτό, άαααασε που ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ λεξιλόγιο ή την παραμικρή εργασία για το σπίτι.. όμως πχ πώς θα βελτιωθούνε στο email writing οι υπάλληλοι άμα δε γράφουν email και εννοώ των 40-60 λέξεων. Σε κοιτάνε όλοι σα να θεωρούνε το διάβασμα και το homework παιδιάστικο, μόνο για παιδιά  Δημοτικού-Λυκείου.

Η ξένη γλώσσα δεν είναι σεμινάριο, πας, τ'ακούς και μπορεί να εφαρμόσεις κάποιες ιδέες και στη δουλειά σου. Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας θέλει 'τριβή' σε τακτική βάση, αλληλεπίδραση, χρόνο, εξάσκηση, πολλή δουλειά και από το μέρος του μαθητή.. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουν; Η πραγματική γνώση και ευχέρεια σε μία γλώσσα δεν βγαίνει σε 'fast food or convenience food' μορφή.

Είναι τόσο τραγικά δύσκολο να είσαι 'εντάξει' ως προς τα μαθήματά σου είτε είσαι 10χρονο είτε είσαι 35αρης; Και καλά στα μικρά επίπεδα και ψιλοαδιάβαστα που έρχονται καλύπτεται η ύλη στην τάξη και τα μαθαίνουν από το μάθημα, αλλά -αυτό το έχω χιλιοπεί και δεν παύω να το πιστεύω- από Β1/Β2 και πάνω που αρχίζει και είναι πιο σύνθετος ο λόγος και πιο περίπλοκες οι δομές, πιο απαιτητικό το λεξιλόγιο, κτλ δεν γίνεται να περιμένουν όλα να τα κάνουν 'κτήμα' τους από το μάθημα χωρίς να στρωθούνε έστω 10 λεπτά την ημέρα. Έλεος.. ας τα σταματήσουν ή ας μην τα άρχιζαν καν τα μαθήματα εάν δεν ήταν πρόθυμοι να δουλέψουν και να συνεργαστούν με τον καθηγητή. Πλέον τους λέω "δεν ξέρω αν σας παρηγορεί, αλλά μαθαίνω κι εγώ μια ξένη γλώσσα κανονικά με καθηγήτρια και μου βάζει 10-10 τις ασκήσεις και γραπτές εργασίες.. όλα κανονικά, δε σας βάζω πολλά".. είμαι έτοιμη να πω και συγγνώμη κιόλας!

Δεν ξέρω γιατί με επηρρεάζει τόσο αυτή η νοοτροπία.. συγγνώμη ήθελα να το μοιραστώ στο forum.

Καλή σας μέρα!

5
Ευχαριστώ πολύ engedu για την λεπτομερέστατη απάντηση!

Σήμερα μιλήσαμε από skype για τα περαιτέρω και μου είπε πως αποφάσισε να κάνει 3 ώρες/εβδ. αντί των 2. Είναι κάτοχος Β2 (ΚΠΓ) το οποίο πήρε πριν χρόνια, αλλά βλέπει ταινίες κ σειρές χωρίς υπότιτλους από τότε και διάβαζει λογοτεχνικά βιβλία στα αγγλικά από τότε. Η αλήθεια είναι πως όχι μόνο πρέπει να τα συντήρησε αλλά και να τα εμπλούτισε έτσι γιατί σε ένα online placement test που την έβαλα να κάνει βγήκε C1 επίπεδο!! Το τεστ εξέταζε μόνο reading, use of English & listening, κι έτσι σήμερα στο skype της έκανα και ένα speaking test για να επιβεβαιώσω το αποτέλεσμα, είναι ένα Β2+ τελικά.

Για να πω την μαύρη αλήθεια, τις σειρές του Γρίβα δεν τις έχω αγγίξει ποτέ και γενικώς αποφεύγω γιατί.. δεν ξέρω, εγώ φταίω, πρέπει να είμαι προκατειλλημένη ως προς το συγκεκριμένο εκδοτικό. Κάποια πρόταση από άλλους εκδοτικούς; Είχα ακούσει για το Masterclass Proficiency (Cambridge), είδα κάποια sample pages, και μου άρεσε. Το έχετε ακούσει/ χρησιμοποιήσει; Είχα καεί μία φορά από ατυχή επιλογή σειράς σε μαθητή και γι'αυτό θέλω να διασταυρώνω πολλές γνώμες.

Ευχαριστώ και πάλι!

6
Γεια σας, παρουσίασε μία φοιτήτρια ενδιαφέρον για να δώσει CPE (Cambridge), έχει πάρει το Β2 πριν χρόνια άλλα λέει πως έχει κρατήσει επαφή. Θέλει 2-2,5 διδακτικές μόνο την εβδομάδα. Της είπα ότι δεν έχω πρόβλημα με τα μονόωρα αλλά να ξέρει πως θα πηγαίνει πιο αργά (από B1 και πάνω δουλεύω με min 3 διδακτικές/εβδ!).

Τώρα, πέρα από την τιμή, έχετε προετοιμάσει υποψηφίους για το Proficiency του Cambridge; Εγώ έχω διδάξει μεγάλα επίπεδα αλλά μέχρι τώρα κανείς δε μου είχε ζητήσει του Cambridge. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε μία άλφα προσέγγιση (δηλ. να αρχίσουμε κατ'ευθείαν γραμματική και practice tests, ή κάποιο coursebook;) καθώς και βιβλία; Νομίζω δεν υπάρχει τόση μεγάλη ποικιλία για βιβλία CPE, ισχύει;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Οποιαδήποτε συμβουλή θα εκτιμηθεί δεόντως! Καλή ημέρα να έχετε.

7
Δεδομένου ότι ένας καθηγητής έχει αποκτήσει ένα υψηλό επίπεδο στην ξένη γλώσσα από την περίοδο σπουδών του (πτυχίο, μεταπτυχιακά, κτλ), πώς μπορεί να το διατηρήσει (και να το 'ανεβάσει' κιόλας) τη στιγμή που ζει και εργάζεται σε μία μη-αγγλόφωνη χώρα (πχ Ελλάδα);

Πχ εγώ αποφοίτησα το 2012 και καλώς ή κακώς γύρισα κατευθείαν Ελλάδα και εδώ και 3 χρόνια τρέμω ότι κάθε μέρα που περνάει τα ξεχνάω και 'σκουριάζω'. Γι'αυτό προσπαθώ όλα να τα κάνω στα αγγλικά (σε σημείο δε που ζημειώνονται τα Ελληνικά μου), από τη δουλειά (προσπαθώ να αναλαμβάνω μόνο μεγάλα επίπεδα, πηγαίνω σε διάφορα σεμινάρια/ συνέδρια, κτλ) μέχρι τη διασκέδασή μου (βιβλία, ταινίες, μουσικές, blogging..), αλλά και πάλι δεν ησυχάζω.

Νιώθω ότι θα σκουριάσω στο speaking έτσι όπως πάει. Στο μάθημα δε μιλάω πολύ για να δίνεται ευκαιρία στους μαθητές να μιλάνε περισσότερο, και (μετά από οδηγίες πρώην εργοδότριας) μιλάω πιο αργά και πιο απλά για να με καταλαβαίνουν πιο εύκολα οι μαθητές. Στο τέλος όμως θα τα ξεχάσω. Θα μου πείτε "πήγαινε εξωτερικό να ζήσεις/ δουλέψεις", πράγμα που πολύ θα ήθελα, αλλά προφανώς δεν γίνονται εν μια νυκτί αυτά τα πράγματα.

Θα θέλατε να παραθέσετε τρόπους με τους οποίους 'συντηρείτε' το επίπεδό σας στη γλώσσα που διδάσκετε;

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Φεβρουάριος 11, 2015, 01:41:00 μμ »
@dreamer

Γκρίνιες για τα spark ως προς τι ακριβώς; Με έπιασε η περιέργεια..  ::)

9
Φροντιστήρια / Απ: Φροντιστήρια. Όροι αμοιβής και εργασίας
« στις: Φεβρουάριος 05, 2015, 08:30:28 πμ »
Δεν παίζουν τόσο μεγάλες τιμές στο διάβασμα παιδιών. Αν κρίνω από τις τιμές που συζητιούνται στα καθηγητικά φόρουμ, η ώρα πάει γύρω στο 5ευρω.

Το ιδιαίτερο είναι καλό για δύο πράγματα: πρώτον για να συμπληρώνει το εισόδημά του ο έμπειρος καθηγητής που μπορεί να χρεώσει ένα λογικό ποσό για τον κόπο του και δεύτερον για να βγάζει χαρτζιλίκι ο φοιτητής. Μακροπρόθεσμα δεν είναι λύση, και αν θέλεις να εργαστείς ως καθηγητής στον ιδιωτικό τομέα (και να φτάσεις να παίρνεις δώρα και επιδόματα) πρέπει να πάρεις το βάφτισμα του πυρός μέσα σε τάξη, όχι σε σαλόνια και κουζίνες.

Απόλυτο δίκιο!

10
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Φεβρουάριος 02, 2015, 01:12:25 μμ »
Καλησπέρα σε όλους. Για το που κυμαίνονται οι τιμές νομίζω ότι παίζει και πολύ μεγάλο ρόλο σε πια γεωγραφική περιοχή αναφερόμαστε. Π. χ. αν μιλάμε για Αθήνα νομίζω ότι 20€/h είναι νορμάλ. Για σε άλλες περιοχές (εκτός Αθήνας, ακόμα και Θεσ/νικη) παίζει πολύ το 10€/h. Για ιδιαίτερα πάντα μιλάω. Σε φροντιστήρια πάει 20€/μήνα, ενώ για πτυχία 80€/μηνα με 2X εβδομάδα από 2h.

1). 20 ευρώ το μήνα σε επαρχιακό φροντιστήριο;;  ???

2). Και στην Αθήνα είναι δύσκολα τα πράγματα, απόδειξη ότι όλο για 10 ευρώ/ώρα βλέπω και ακούω παντού! Όλες οι συναδέλφισσες που γνωρίζω προσωπικά έχουν το ίδιο παράπονο, ότι είναι πολύ δύσκολο να ξεκολλήσουν από τα 10 (άντε στην καλύτερη 12) ευρώ.

20 ευρώ για ιδιαίτερο στην Αθήνα
έχω ακούσει μόνο όταν πήγα εγώ σε αλυσίδα φροντιστήριο για ιδιαίτερο μάθημα Ιταλικών (αρχάριο επίπεδο) και μου είπανε "minimum θα κάνεις 3 ώρες την εβδομάδα". Εγώ φυσικά δεν είχα να τα δώσω και το όνειρο τελείωσε εκεί.

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Φεβρουάριος 02, 2015, 01:03:51 μμ »
Στο ερώτημά σου eng_teacher, δεν είναι αρμοδιότητά μου να απαντήσω γιατί δε διδάσκω αγγλικά. Όμως, θα σου πω το εξής κι εσύ σύγκρινε:
έχοντας ήδη lower και με την αγγλική σε πολύ καλό επίπεδο, για προετοιμασία εντός 6μηνών προκειμένου να δώσει μαθητής στις πανελλήνιες, η καθηγήτρια έπαιρνε 20Ε/ ώρα για 2 ώρες τη βδομάδα.

Είναι δύσκολη περίπτωση αυτή η μαθήτρια, 1) γιατί έφαγε πολύτιμο χρόνο με την προηγούμενη να κάνουν υποτίθεται E Class και να μην ασχολούνται με κάλυψη κενών ή το ειδικό μάθημα 2) δεν είναι Β2 καν και 3) θέλει πολλή δουλειά από μερούς μου και από μέρους της και πάνω απ'όλα συστηματική. Επίσης δεν είναι και από εκείνους τους μαθητές τους γρήγορους που τα πιάνουν με την πρώτη, θέλει το χρόνο της γενικώς (σε όλα).

Το έχει βάλει στόχο όμως, είναι αποφασισμένη να δουλέψει φέτος και προς το παρόν κάνει ό,τι μα ό,τι της πω χωρίς δεύτερη σκέψη.. και ελπίζει ότι θα περάσει. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ να τη βοηθήσω να πετύχει το στόχο της. Κάνουμε 3,5 ώρες εμείς την εβδομάδα λόγω των όσων αναφέρθηκαν (δλδ των κενών και των ρυθμών της). Ελπίζω να τα καταφέρουμε, ακόμα και το να πιάσει βάση δεν είναι και εύκολο κατόρθωμα. Εντάξει, κανονικά θα έπρεπε να παίρνω τουλάχιστον 15 ευρώ.. next time.

Τελοσπάντων, πολύ θα ήθελα να ξέρω τι κάνουν αυτοί οι καθηγητές που παίρνουν 16 και 20 ευρώ/ώρα, γιατί εμένα δε δέχονται -όπως έχω πει- ούτε 15 για μεγάλα επίπεδα.. ούτε από αγγελίες, ούτε από συστάσεις (να έχει ο μαθητής/ γονιός καλές συστάσεις για σενα και να σε απορρίπτει γιατί δεν του χαμηλώνεις την τιμή)!

12
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Φεβρουάριος 02, 2015, 12:23:21 μμ »
Για προετοιμασία Proficiency τα Σ/Κ (με στόχο να δώσει σε ένα χρόνο) που θα γίνονται στο χώρο της (ενήλικης, εργαζόμενης) μαθήτριας.. πόσο θα ζητούσατε;

ΥΓ. Δεν είναι κοντά στο σπίτι μου αλλά είναι κοντά σε ένα άλλο ιδιαίτερο που έχω και ίσως να μπορούσα να τα συνδυάσω.


13
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Φεβρουάριος 01, 2015, 07:03:17 μμ »
Εγώ παιδιά έχω εμπειρία 18 χρόνων και παίρνω πλέον 10 ευρώ σε πτυχία .  δε βρίσκεις εύκολα αν πεις΄πανω απο 10. ο ,κόσμος έχει δυσκολίες ... :(

Εγώ θέλω πάρα πολύ να έχω μεγάλα επίπεδα και προετοιμασία για πιστοποιητικά/ εξετάσεις (πχ ECPE, IELTS, TOEFL), αλλά με βρίσκουν ακριβή! Κατέβαινα, κατέβαινα, αλλά πλέον δεν το χαμηλώνω άλλο κι ας μου το κλείνουν στα μούτρα. 15 ευρώ πχ για Proficiency/ IELTS, να πηγαίνεις εσύ στο χώρο τους και να σε λένε ακριβό;;

Πριν 1-2 μήνες με παίρνει τηλ μια μαμά και μου λέει "κάνει η κόρη μου αγγλικά, δεν είμαστε ευχαριστημένοι με αυτή την καθηγήτρια, θέλει να αλλάξει και να προσπαθήσει να δώσει ESB (Β2) το Μάιο μαζί με τις Πανελλήνιες. Μπορείτε να την προετοιμάσετε για το lower;" Κάνουμε συνάντηση γνωριμίας, δε με ρώτησε ποτέ την τιμή.. προφανώς θεώρησε δεδομένο το 10 ευρώ/ ώρα που έχω στην αγγελία, αλλά εγώ γράφω ενδεικτικά "από 10 ευρώ και πάνω" για να αποφύγω τις περιπτώσεις των 5-6 ευρώ. Τέλοσπαντων, σκέφτηκα, χαλάλι.. αφού θα κάνει πολλές ώρες η μικρή και δεν είναι και μεγάλο επίπεδο ας το αφήσω 10 ευρώ.

Μετά τι γίνεται; Αμέσως αμέσως αλλάξαμε το στόχο και από ESB (Β2) το Μάιο πήγε στο να την προετοιμάσω εγώ για το ειδικό μάθημα Αγγλικών στις Πανελλαδικές μέσα σε 4-5 μήνες, η οποία εξέταση είναι C1 και η κοπέλα είναι ένα αδύναμο Β1 (δίδαξα μέχρι και σχηματισμό Present Simple) και είναι δύσκολη περίπτωση και αρκετά μεγάλη ευθύνη. Πολλή δουλειά, πολλές φωτοτυπίες, χρόνος.. η μικρή είναι ξετρελαμένη και επειδή προοδεύει το έχει δέσει ότι θα περάσει, αλλά τελικά αποδείχτηκε το εξής: με εμένα που είναι ευχαριστημένοι και γίνεται συστηματική δουλειά κτλ παίρνω 10 ευρώ, ενώ στην προηγούμενη καθηγήτρια που έπαιζε στο κινητό της στο μάθημα, δεν έκανε δουλειά, και αρνιόταν να βοηθήσει την κοπέλα με το ειδικό μάθημα γιατί δεν την ήξερε την εξέταση και δεν ήθελε να ασχοληθεί.. αυτή έπαιρνε 16 ευρώ/ ώρα!!!  :o :o :o Περιττό να πω πως όταν μου το είπε η μητέρα της, ένιωσα εντελώς χαζή, κορόιδο και όλα τα κοσμητικά επίθετα.

Δε βγάζω άκρη με αυτόν το χώρο, ούτε τα ιδιαίτερα, ούτε τα φροντιστήρια. Γι' αυτό κι εγώ θα αυξήσω τις τιμές μου, αντί να τις χαμηλώσω από του χρόνου, για να μην πω από τον επόμενο μαθητή που θα προκύψει.   

14
Για τη μικρή δεν έχει διάγνωση, αλλά για τον μεγάλο, ναι, έχει τα χαρτιά για τη δυσλεξία.

Δηλαδή ο μεγάλος θέλει εντελώς διαφορετική προσέγγιση, και όπως φαίνεται -από τις συμβουλές της kyra_daskala- χρειάζεται τη βοήθεια ειδικού παιδαγωγού οπωσδήποτε.

Ένιωσα κάπως 'ριγμένη' όταν μου τα ξεφούρνιζε ένα-ένα η μητέρα. Αν τα ήξερα όλα αυτά εξ αρχής, θα είχα διαλέξει άλλα βιβλία πρώτ'απ'όλα, αλλά το πιθανότερο είναι να είχα ζητήσει μεγαλύτερη αμοιβή ή να το είχα απορρίψει (παρά τις οικονομικές μου δυσκολίες) γιατί ουδέποτε είχα σκοπό να εξειδικευτώ στις μαθησιακές δυσκολίες, έχω άλλους στόχους. Κάθε χρονιά όλος και κάποιος γονιός/ μαθητής θα μου τη φέρει τελικά..

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Είτε θα αλλάξω προσέγγιση εντελώς, είτε θα προτρέψω τη μητέρα να βρει καθηγητή ειδικής αγωγής.

Σελίδες: 123 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 598
Σύνολο: 605

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.