Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - marakiaki000

Σελίδες: 12
1
Σε αυτό το link υπάρχουν τα κριτήρια τοποθέτησης αναπληρωτών
http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ta-kritiria-topothetisis-anapliroton
Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,
β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία (στην περίπτωση (β) εμπίπτουν και οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από δρεπανοκυτταρική ή μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία [άρθρο 17 του ν. 3402/2005 (ΦΕΚ 258 Α΄)]),
γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,
δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και
ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια (στην περίπτωση (ε) η πρόταξη εκπαιδευτικών με εντοπιότητα θα εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση εκπαιδευτικών με ίδια συνολικά μόρια, όπως αυτά εμφανίζονται στον οικείο ενιαίο πίνακα αναπληρωτών).
Μεταξύ των ανηκόντων στην ίδια κατηγορία, που προέρχονται από τον πίνακα Β’ προτιμώνται οι έχοντες και εντοπιότητα.
Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, αμέσως μετά τους υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις μεταθέσεων-αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών.
Ως επιμέρους κριτήριο κατάταξης-τοποθέτησης εκπαιδευτικών στις περιπτώσεις (α), (β), (γ) και (δ) θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα συνολικά μόρια, όπως αυτά εμφανίζονται στον οικείο ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Σε περίπτωση, δε, σύμπτωσης και των μορίων θα λαμβάνεται υπόψη και η εντοπιότητα.
Σε περίπτωση σύμπτωσης όλων των ανωτέρω αναφερόμενων κριτηρίων, ως τελικό κριτήριο κατάταξης θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η σειρά στον πίνακα αναπληρωτών ή ωρομισθίων, βάσει της οποίας και πραγματοποιείται η πρόσληψη των εκπαιδευτικών στις Δ/νσεις Δ.Ε.

αυτο γνωρίζω και εγω αλλα δεν το τηρήσαν...

2
Ποιος πήγε στο πρώτο κενό; αν πήγε μόνιμος δεν μπορείς να κάνεις κάτι, προηγείται, αν πήγε άλλος αναπληρωτής ψάξε το με τα κριτήρια τοποθέτησης αναπληρωτών.


Αναπληρωτης πηγε...γι αυτο ρωταω για τον νόμο...

3
Ανανέωσαν τις τοποθετήσεις και στις καινούριες τοποθετήσεις με τοποθέτησαν στο πιο μακρινό κενό, τι γίνεται βρε παιδιά? ο νόμος τι ορίζει?

4
Ανανέωσαν τις τοποθετήσεις και στις καινούριες τοποθετήσεις με τοποθέτησαν στο πιο μακρινό κενό, τι γίνεται βρε παιδιά? ο νόμος τι ορίζει?

5
Καλησπέρα,

θα ήθελα την βοήθεια σας, έγινε η πρόσληψη μου στην πρωτοβάθμια και βγήκα κατευθείαν σε άδεια λοχείας, πήγα και δήλωσα κανονικά σχολεία και σήμερα που αναρτήθηκαν οι τοποθετήσεις δεν υπάρχει το όνομα μου και δεν έχουν τοποθετήσει πουθενά...
υπάρχει σχετικός νόμος?είναι δυνατόν να μην έχω τοποθέτηση? είναι νόμιμη η μη τοποθέτηση μου από το ΠΥΠΣΕ?

6
Αναπληρωτές / Τοποθέτηση αναπληρωτριας και άδεια λοχείας
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 07:05:15 μμ »
Καλησπέρα,

θα ήθελα την βοήθεια σας, έγινε η πρόσληψη μου στην πρωτοβάθμια και βγήκα κατευθείαν σε άδεια λοχείας, πήγα και δήλωσα κανονικά σχολεία και σήμερα που αναρτήθηκαν οι τοποθετήσεις δεν υπάρχει το όνομα μου και δεν έχουν τοποθετήσει πουθενά...
υπάρχει σχετικός νόμος?είναι δυνατόν να μην έχω τοποθέτηση? είναι νόμιμη η μη τοποθέτηση μου από το ΠΥΠΣΕ?

7
Εργασιακά / Απ: Εργασία σε ΚΔΑΠ ΜΕΑ
« στις: Απρίλιος 23, 2018, 04:27:34 μμ »
Καλησπέρα! ενδιαφέρομαι  και εγώ για ΚΔΑΠ  μήπως μπορείτε να με ενημερώσετε για τα διαδικαστικά? πως και που κάνω αίτηση?

 ευχαριστώ!

8
Γεια σας

συγγνώμη που στέλνω σε αυτό το θέμα, αλλά θα ήθελα εάν γνωρίζεται να με ενημερώσετε για τις ημερομηνίες των αιτήσεων για τα ιεκ...Ευχαριστώ προκαταβολικά!

9
Ειδική Αγωγή / Απ: Διδακτορικό ειδικής αγωγής
« στις: Ιούνιος 18, 2017, 10:08:51 πμ »
Και εγώ ενδιαφέρομαι!! αν επιτρέπεται που θα το κάνεις? γενικώς τι επιλογές έχουμε?


10
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 03:57:54 μμ »
Καλησπέρα! ήθελα να σας ρωτήσω εάν γνωρίζετε ποια κριτήρια πρέπει να πληρεί ένα διδακτορικό ειδικής αγωγής για να αναγνωριστεί όχι μόνο από τον ΔΟΑΤΑΠ αλλά και το ΙΕΠ(αν θυμάμαι καλά έτσι ονομάστηκε η επιτροπή π έκρινε την συνάφεια στην ειδική αγωγή). ευχαριστώ πολύ! :)

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Εθελοντές αναπληρωτές
« στις: Νοέμβριος 07, 2014, 08:28:34 μμ »
Δεν πρέπει να περάσει κάτι τέτοιο...είναι το λιγότερο καταπάτηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων αλλά της σειράς που υπάρχει στον πίνακα καθώς όπως αναφέρθηκε και παραπάνω υπάρχουν μέρη όπου δεν υπάρχουν κενά για εθελοντές πχ. Β. Ελλάδα.. τι θα γίνει με αυτούς π κατάγονται απο εκεί?? θα χάνουν συνεχώς θέσεις.. αυτοί π θα πηγαίνουν εθελοντικά θα ανεβαίνουν θέσεις...και τελικά θα μπορούν να δουλέψουν μόνο όσοι έχουν οικονομική ευχέρεια.... πρέπει να οργανωθούν οι σύλλογοι μας και να απαντήσουμε!!!!!!!!

12
Και αναγνωρίζω ότι και αυτά τα άτομα έχουν κοπιάσει(έχουν δώσει πολλούς ασεπ κ έχουν μαζέψει προϋπηρεσία) και πρέπει να αναγνωριστεί αυτός ο κόπος, αλλά με την ίδια λογική λογική πρέπει να αναγνωριστεί και ο κόπος των ανθρώπων που δουλεύουν στην ειδική αγωγή! δεν μπορούμε να αναγνωρίζουμε τον κόπο του ενός και παραμερίζουμε τον κόπο του άλλου!! και για αυτό ανέφερα ότι με βάση τον ΑΣΕΠ(τον οποίο εσύ χρησιμοποίησες αρχικά σαν επιχείρημα) έχει γίνει μεγαλύτερη αδικία(με βάση των αριθμό των ατόμων) με την προσμέτρηση του προηγούμενου ασεπ!!όπως και έχει όμως δεν είναι η λύση να μαλώνουμε μεταξύ μας αλλά να ενωθούμε και να διεκδικήσουμε πράγματα σαν κλάδος! γιατί όλοι είμαστε νηπιαγωγοί! Αυτά απο μένα και καλή συνέχεια!

13
Ναι, όντως πολλές κοπέλες έγραψαν δύο μέτριους βαθμούς σε δύο ΑΣΕΠ και ξεκίνησαν να δουλεύουν (πριν την κρίση) ενώ άλλες έχουν γράψει έναν πολύ καλό βαθμό σε έναν ΑΣΕΠ και είναι ακόμα άνεργες. Αλλά αυτό ήταν το σύστημα. Από το 1998 μέχρι το 2010 έτσι ήταν τα πράγματα, οι όροι του παιχνιδιού ήταν εξ αρχής γνωστοί και ο καθένας έκανε την πορεία του, και κυρίως υπομονή μέχρι να έρθει ο επόμενος ΑΣΕΠ. Τα πράγματα στράβωσαν μετά το 2010 που ο ΑΣΕΠ στην ουσία παρατάθηκε επ' αόριστον.

Όσον αφορά τώρα τις ΠΕ60.50. Αν ρίξεις μια ματιά στον πίνακα της γενικής θα διαπιστώσεις ότι μετά το 1400 ανά λιγότερο από ένα μόριο υπάρχουν 100 άτομα. Δηλαδή εκείνη που είναι στη θέση:
1400 έχει 24,2 μόρια,
1500 έχει 23,5 μόρια,
1600 έχει 22,7 μόρια,
1700 έχει 22 μόρια,
1800 έχει 21,25 μόρια,
1900 έχει 20,6 μόρια,
2000 έχει 20 μόρια,
2100 έχει 19,6 μόρια,
2200 έχει 19 μόρια,
2300 έχει 18,3 μόρια, και πάει λέγοντας.

Να υπενθυμίσω ότι οι κοπέλες μετά το 1800 περίπου δεν έχουν δουλέψει καθόλου. Και οι κοπέλες μετά τη θέση 1500 έχουν δουλέψει 2-2,5 χρόνια. Όταν λοιπόν ανοίξουν οι πίνακες (με το ισχύον σύστημα μέτρησης) τότε όσες κοπέλες της ειδικής βρίσκονται μετά τη θέση 1500-1800 (που είναι και οι περισσότερες) θα προσπεράσουν τις προηγούμενές τους κατά πολύ. Υπολογίστε ότι μία ΠΕ60.50 που έχει δουλέψει 3-4 χρόνια και έχει θέση κοντά στο 2500-3000 θα πάρει γύρω στα 20 μόρια από την προϋπηρεσία της, άρα θα βρεθεί κοντά στη θέση 1000-1200! Και μιλάμε για εκατοντάδες ΠΕ60.50.

Και όλα τα παραπάνω δεν τα γράφω για να υποτιμήσω τη δουλειά κανενός σε κανένα σχολείο, είτε είναι γενικής είτε ειδικής. Αλλά τα κριτήρια επιλογής από τους πίνακες γενικής και ειδικής είναι διαφορετικά (ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία VS σεμινάριο ειδικής), οπότε δεν πιστεύω ότι είναι δίκαιο να μεταφέρει κάποιος τα μόρια του από τον έναν πίνακα στον άλλο.
Δεν λέω εγώ αυτό στην προκειμένη περίπτωση.


Επειδή αναφέρεις στοιχεία από τον πίνακα και τα παρουσιάζεις με τον τρόπο που σε βολεύει ας επεξεργαστούμε πιο ουσιαστικά αυτά τα στοιχεία.. και επειδή αναφέρεις θέσεις κοντά στο 1500... εάν από τα άτομα που βρίσκονται στις θέσεις 1500 εώς 1600 μετρήσεις αυτές που είναι με μόρια του τελευταίου ασεπ και βρίσκονται δίκαια σε αυτές τις θέσεις θα δεις ότι είναι μόνο 45!!!!!όλες οι υπόλοιπες είναι εκεί με μόρια προηγούμενου ασεπ!!!!!!!μιλάμε για το 55%!!!και αυτό είναι αδικία!!αλλά κανείς δεν μίλησε γιατί την πλειοψηφία την βόλευε!τόσα χρόνια και αυτά τα άτομα δουλεύανε και θα μετρηθούν τα μόρια τους, ενώ άτομα που έγραψαν πολύ περισσότερο στον ασεπ ΔΕΝ δούλευαν!! Έπρεπε λοιπόν να βρουν μια διέξοδο για να δικαιωθούν!!!και γι αυτό κατευθύνθηκαν στην ειδική αγωγή(αυτοί που δεν έχουν καλά μόρια ασεπ ούτως η άλλως δεν απειλούν)!!Είναι πολύ άσχημο λοιπόν με γενικεύσεις και με βάση το συμφέρον σου να τους μειώνεις!! Αδικίες γίνονται πάντα αλλά δεν μπορούν να αδικούνται συνεχώς οι ίδιοι!!και αν δεν θέλετε να μετρήσει η προϋπηρεσία τότε για να είναι δίκαιο το μέτρο να μην μετρήσει γενικώς!!και να γίνει ένας ξεκάθαρος πίνακας με βάση τον ασεπ και θα φανεί πόσα άτομα που μέχρι δούλευαν θα αλλάξουν θέσεις!! Το δίκαιο και το σωστό τελικά είναι δύσκολο να το δεις ξεκάθαρα!

14
 Απο ότι φαίνεται το δίκαιο τελικά συνδέεται με του καθενός τα συμφέροντα!!Αν είναι δυνατόν να μην πάρουν τα μόρια ενώ δουλεύουν τόσα χρόνια!!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 443
Σύνολο: 461

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.