Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - garden of earthly delight

Σελίδες: 1234
1
Δεν ανοίγουν τα λύκεια γιατί σε πολλά από αυτά θα ξεκινούσαν καταλήψεις με αίτημα τη λήψη μέτρων στα σχολεία, όπως έγινε στην αρχή του σχολικού έτους. Τα γυμνάσια συνήθως ακολουθούν τις κινητοποιήσεις, δεν τις ξεκινούν.

2
"Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι μελετάται έντονα το σενάριο να συντμηθεί ο χρόνος των διακοπών των Χριστουγέννων και οι μαθητές να επιστρέψουν στα θρανία νωρίτερα από το καθιερωμένο πρόγραμμα, δηλαδή όχι στις 8 Ιανουαρίου. Μέχρι στιγμής αυτό το ζήτημα δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί."
Δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί γιατί ακολουθείται η γνωστή τακτική "διασπείρουμε την είδηση και περιμένουμε αντιδράσεις ώστε να αποφασίσουμε εάν θα υλοποιηθεί το σχέδιο ή όχι". Πιστεύω ότι εφόσον η τηλεκπαίδευση πραγματοποιείται κανονικά (δηλ. με τους όρους που αποφάσισε και τα μέσα που προσφέρει το Υπουργείο) δεν δικαιολογείται καμία μείωση των θεσμοθετημένων σχολικών διακοπών. Για τις τυχόν δυσλειτουργίες, ιδίως τις πρώτες ημέρες της τηλεκπαίδευσης, δεν ευθύνονται ούτε οι εκπαιδευτικοί, ούτε οι μαθητές. Και οι μεν και οι δε ήταν παρόντες πασχίζοντας να συνδεθούν και οι ελάχιστες ώρες που χάθηκαν δεν ήταν από δική τους υπαιτιότητα, αλλά οφείλονταν σε δυσλειτουργία της πλατφόρμας που όρισε το Υπουργείο. Επομένως, εάν εφαρμοστεί η μείωση των θεσμοθετημένων διακοπών με πρόσχημα τις ιδιαίτερες συνθήκες της φετινής σχολικής χρονιάς, θα είναι για να δημιουργηθεί προηγούμενο για μονιμοποίηση του μέτρου στο μέλλον.

3
Με bold το (καθόλου αθώο) νέο απόκτημα:
2. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται ύστερα από
εισήγηση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.&Ν.:
α) Εξειδικεύονται η διαδικασία και τα κριτήρια επιλογής του Διευθυντή του Σ.Δ.Ε..
β) Καθορίζονται η διαδικασία και τα κριτήρια επιλογής του εκπαιδευτικού προσωπικού, των
συμβούλων σταδιοδρομίας και συμβούλων ψυχολόγων των Σ.Δ.Ε. και δύναται να ορίζεται
άλλος φορέας, ν.π.δ.δ. ή ν.π.ι.δ., για την προκήρυξη των θέσεων του εκπαιδευτικού
προσωπικού,
των συμβούλων σταδιοδρομίας και των συμβούλων ψυχολόγων των Σ.Δ.Ε..

4
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 13, 2020, 08:57:44 πμ »
Όχι, συνάδελφε. Το αίτημα να επιστρέψουμε στα σχολεία μας χωρίς όρους, δηλ. χωρίς μείωση αριθμού μαθητών ανά τάξη συν όλα τα άλλα απαραίτητα μέτρα προστασίας είναι αυτοκαταστροφικό. Επιστροφή υπό όρους που είναι δυνατόν να τηρηθούν, αλλιώς τηλεκπαίδευση. Ακόμα και ΑΥΤΗ η τηλεκπαίδευση είναι προτιμότερη από το να θέτουμε την υγεία μας σε κίνδυνο.

5
Στην ιστοσελίδα του ΙΝΕΔΙΒΙΜ έχει δημοσιευθεί και ο αριθμός τμημάτων σε κάθε ΣΔΕ. Σε πρώτη φάση ας δούμε εάν στην περιφέρειά μας είναι ίδιος ο αριθμός αποσπασμένων στα ΣΔΕ που έχουν δηλώσει τον αυτό αριθμό τμημάτων. Στην Αττική δεν είναι, πχ σχολείο με 4 τμήματα πήρε 3 αποσπασμένους, ενώ σχολείο με 5 τμήματα πήρε 2. Θα ενημερώσω για το τι κινήσεις μπορούν να γίνουν πάνω σε αυτό. Όσοι δεν θέλουν να γράψουν εδώ, ας στείλουν προσωπικό μήνυμα.

6
Επίσης, πώς θα δοθούν απολυτήρια ισότιμα με τίτλο γυμνασίου σε εκπαιδευόμενους που πέρυσι μετά την καραντίνα δεν έκαναν καθόλου μάθημα εάν και φέτος δεν συμπληρώσουν τον απαιτούμενο αριθμό ωρών σε όλους τους γραμματισμούς; Οποιοσδήποτε φορολογούμενος πολίτης έχει δικαίωμα να προσφύγει κατά της διασπάθισης του δημόσιου χρήματος για "χαριστικούς" τίτλους σπουδών και εγώ ξέρω τουλάχιστον έναν που θα το κάνει.

7
Εντωμεταξύ, συμπληρώνεται μήνας από τη δημοσίευση των οριστικών πινάκων της συμπληρωματικής πρόσκλησης και οι αποσπάσεις δεν έχουν ανακοινωθεί!

8
Ακόμα κι αν έγινε έτσι, ο αναγνώστης που δεν έχει επαφή με το εκπαιδευτικό γίγνεσθαι, δεν γνωρίζει τον φετινό αριθμό των αποσπασμένων σε φορείς και δεν είναι σε θέση να κάνει κριτική ανάγνωση των γραφομένων, οδηγείται να πιστέψει ότι ο λόγος ήταν η προτεραιότητα που δόθηκε για την κάλυψη των κενών της τυπικής εκπαίδευσης.

9
Ο δε διευθυντής του ΣΔΕ Σύρου, σε συνέντευξη για το παράρτημα Νάξου που παραμένει κλειστό, κατάλαβε (ή δηλώνει ότι κατάλαβε) πώς  «Η ανάγκη του Υπουργείου Παιδείας να στελεχώσει όσο το δυνατόν καλύτερα τα σχολεία της τυπικής εκπαίδευσης εμπόδισαν την υπουργό να δώσει περισσότερους εκπαιδευτικούς στα δικά μας σχολεία» (!)
Για του λόγου το αληθές όλο το άρθρο εδώ: https://www.koinignomi.gr/news/paideia/2020/10/06/prosorina-kleisto-parartima-toy-sde-sti-naxo.html

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2020, 07:38:51 μμ »
Άλλη μια σημερινή αναφορά στο θέμα, αυτή τη φορά από την ΕΛΜΕ Χίου:
https://www.alithia.gr/paideia/elme-hioy-dramatiki-meiosi-ton-apospaseon-sta-sholeia-deyteris-eykairias

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159658
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 326
Σύνολο: 340

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.188 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.