Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - homeboy

Σελίδες: 123 ... 13
1
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία 12-12-2007
« στις: Δεκέμβριος 12, 2007, 11:47:53 πμ »
Προσωπικά πιστεύω ότι η συμμετοχή στη σημερινή απεργία θα αγγίξει υψηλά ποσοστά. Σίγουρα θα δοθεί ένα ηχηρό μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις. Παραμένουν όμως φλέγοντα ερωτήματα για την επόμενη μέρα και τις περαιτέρω κινητοποιήσεις, μιας και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα "ανοίξουν" οι ορέξεις των συνδικάτων, και εξηγούμαι.

Αν μετά τις γιορτές αποφασίσουν οι συνδικαλιστές μια σε βάθος χρόνου απεργία, αλήθεια ποιοι είναι πραγματικά σε θέση να τους ακολουθήσουν, για να διεκδικήσουμε κατά τα άλλα δίκαια αιτήματά μας;

Πόσοι είναι αυτοί που δεν έχουν ένα δάνειο στεγαστικό ή καταναλωτικό, που απαιτεί κάθε μήνα ένα σεβαστό ποσοστό του μηνιάτικού τους; Ή μήπως αυτοί που μας κυβερνούν δεν το γνωρίζουν αυτό και θα υποκύψουν τόσο εύκολα αναστέλοντας τα υποβολιμαία σχέδιά τους; Δεν είμαι οπαδός των θεωριών συνωμοσίας, αλλά δεν μπορεί να μην περάσει από το μυαλό μου ότι ως ένα σημείο το όλο σκηνικό είναι αριστοτεχνικά στημένο. Σκεφτείτε για λίγο την καθημερινότητα και πραγματικότητά μας. Σκεφτείτε τις ανάγκες που μας πολιορκούν ασφυκτικά πλέον, και όταν λέω ανάγκες αναφέρομαι φυσικά στις πλασματικές που είναι και η συντριπτική πλειοψηφία και μας έχει οδηγήσει σε ένα φαύλο κύκλο υπερχρέωσης προς τις τράπεζες, οι οποίες "ανάγκες" όπως είναι φυσικό και επόμενο πρέπει να εξυπηρετηθούν για να είναι όλοι "ευτυχισμένοι". Πόσες φορές δεν έχετε διαβάσει σχετικά άρθρα και αναλύσεις στις οικονομικές σελίδες όλων των εφημερίδων ή δεν έχετε δει τα τόσο κατατοπιστικά ρεπορτάζ των βραδινών ειδήσεων; Μέσα σ' αυτό το κλίμα ας μου εξηγήσετε πως μπορεί ένα κίνημα να έχει διάρκεια, ώστε να οδηγήσει σε θετικό για τον αγώνα αποτέλεσμα.

Μόνη ελπίδα για να έχει θετική έκβαση κατά τη γνώμη μου μια τέτοια προσπάθεια είναι να κινητοποιηθεί το σύνολο των συνδικάτων ώστε να παραλύσει το όλο σύστημα γρήγορα, να είναι οι συνέπειές της κινητοποίησης τόσο οδυνηρές ώστε να μην αφεθούν περιθώρια στην κυβέρνηση για σκέψεις αποδυνάμωσης και καταρράκωσης του αγώνα. Αυτά και ελπίζω να μην σας κούρασα. Είναι σκέψεις που με προβληματίζουν εδώ και λίγο καιρό, ειδικά όταν λαμβάνω υπόψιν μου και τις περυσινές κινητοποιήσεις τον δασκάλων που εκ του αποτελέσματος μπορούμε να πούμε ότι είχαν μάλλον φτωχά αποτελέσματα.

2
Πάντως αν συνέβαινε σε μένα κατι τέτοιο μπορεί κ' να μην ήθελα να ξαναμπώ σε τάξη...είναι τραγικό κ' συνάμα τρομακτικό αυτό που περιγράφεις...

Μακάρι το ζήτημα να ήταν τόσο απλό, όπως το θέτεις  :-\

Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι κάτι πολύ πιο σύνθετο και περίπλοκο, που έχει να κάνει με όλη την κοινωνία και κυρίως με τους δεσμούς και την ηθική μέσα στην ίδια την οικογένεια. Καλό είναι να μην αποθεώνουμε και να μην δαιμονοποιούμε... Τέλος πάντων το όλο θέμα αποτελεί αντικείμενο ανάλυσης μεταπτυχιακού και δοκτορά μαζί! Πρέπει σε κάθε περίπτωση να το παρακολουθήσουμε και να δούμε πως μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε γιατί το να πας από το ένα άκρο στο άλλο δεν νομίζω ότι ωφελεί κανέναν μας.

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Ιούνιος 12, 2007, 01:50:23 μμ »
Και γω μια από τα ίδια. Πρέπει να απαντήσω ως τις 25/6. Μιλάμε πραγματικά για ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Ιούνιος 12, 2007, 01:29:40 μμ »
Παιδία το θέμα είναι άλλο. Ο sniper έχει την άποψη του, αυτό κάνουν και όλοι εδώ μέσα. Εγώ πάντως λέω ότι το θέμα θα έχει αίσιο τέλος για όλα τα τμήματα και ο sniper θα μείνει μόνος του με τις απόψεις του, που είναι σεβαστές, δεν το λέω ειρωνικά. Τέλος η ειρωνεία είτε έχει δίκαιο κάποιος, είτε όχι.   

Και γω μαζί σου είμαι όχι 100 αλλά 1000%. Έλα μου όμως που εκτός από απόψεις υπάρχει και η ζωή, η οποία απ' ότι φαίνεται και χιούμορ μπόλικο διαθέτει και αλλά και ειρωνεία. Και μη βιαστείς να με χαρακτηρίσεις τρελό! Εξηγώ λοιπόν... είμαι διορισμένος εδώ και κάτι μήνες στην εκπαίδευση και ο διορισμός μου προέκυψε με το εν λόγο διάταγμα. Όλα καλά ως εδώ. Επίσης πριν από δύο χρόνια είχα δώσει εξετάσεις σε ένα διαγωνισμό της Εθνικής Τράπεζας στον οποίο δεν πέτυχα για ελάχιστα. Για τον άλφα ή βήτα λόγο λοιπόν, μετά από τόσο καιρό μου ήρθε σήμερα μία ειδοποίηση από τη δ/νση προσωπικού της Ε.Τ. η οποία εν συντομία λέει ότι αποφασίσθηκε η πρόσληψή μου! Και σας ρωτώ σ' αυτό το σημείο, τι κάνω; Φυσικά οι περισσότεροι θα μου πείτε είσαι τρελός μόνο που το σκέφτεσαι να αφήσεις την εκπαίδευση για να γίνεις υπάλληλος τράπεζας. Εάν όμως, λέω εάν, ακυρωθεί το Π.Δ. και μ' αυτό και ο διορισμός, τότε τι γίνεται; Θα μιλάμε οικογενειακώς για ένα δράμα, ναι ή όχι;

Το έχω ξαναπεί και το ξαναλέω. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εμπνευστές του όλου εγχειρήματος, που για το ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ μας έχουν βάλει σε ένα λούκι αβεβαιότητας και ταραχής. ΕΛΕΟΣ!!!  >:( >:( >:(

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 05, 2007, 04:06:56 μμ »
Έχω ζητήσει ήδη την ανάκληση των δικαιωμάτων μου ως συντονιστή. Για να μπορώ να λέω δυνατά τη γνώμη μου χωρίς περιορισμούς και χωρίς να προκαλώ προβλήματα στον διαχειριστή και στο ίδιο το φόρουμ.

Φαντάζομαι ότι μέχρι σήμερα θα έχουν ανακληθεί τα δικαιώματα σου ως συντονιστή (ένα κουμπάκι είναι...). Περιμένουμε την γνώμη σου!

Ναι ανακλήθηκαν. Οι περιορισμοί που ανέφερα, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, σχετίζονται με την ιδιότητα του συντονιστή, που πρέπει να κρατά τις ισορροπίες. Όσο για τη γνώμη μου την εξέφρασα μερικές σελίδες νωρίτερα. Δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνομαι. Αν χρειαστεί θα επανέλθω.

Ως τότε, καλό Πάσχα σε όλους και εύχομαι υγεία, χαρά και ευτυχία σε όλους τους συμφορουμήτες.

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 06:26:22 μμ »

Εσύ homeboy τί είσαι ??? Σε καμία περίπτωση δεν απαντάς ως moderator τουλάχιστον στο παρών θέμα.


Έχω ζητήσει ήδη την ανάκληση των δικαιωμάτων μου ως συντονιστή. Για να μπορώ να λέω δυνατά τη γνώμη μου χωρίς περιορισμούς και χωρίς να προκαλώ προβλήματα στον διαχειριστή και στο ίδιο το φόρουμ.


7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 05:10:05 μμ »
Και για να τελείωσω, για να πει κάποιος ότι ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες πληροφορικής θα πρέπει αυτό το τμήμα να έχει θεωρητικό τομέα στην πληροφορική (το ΗΜΤΥ δεν ασχολείται με αυτά). Δηλαδή μαθήματα σχετικά με πολυπλοκότητα, θεωρία αναδρομής, υπολογισιμότητα (Θεωρία υπολογισμού), Μεταγλωττιστές, συναρτησιακό προγραμματισμό με λ-λογισμό κλπ και πολλά άλλα.
    Το ότι κάποιος ξέρει ή νομίζει ότι ξέρει προγραμματισμό δε σημαίνει τίποτα. Όπως οι μαθηματικοί και οι φυσικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία και αυτό είναι που τους κάνει επιστήμονες έτσι και οι πληροφορικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία της δικής τους επιστήμης. Ο ηλεκτρολόγος δεν είναι φυσικός, ούτε ο οικονομολόγος είναι μαθηματικός και σίγουρα ο προγραμματιστής δεν είναι απαραίτητα επιστήμονας.
Πολύ σωστός.

Πάντως μόνο το πρόγραμμα σπουδών δεν λέει πολλά για την ποιότητα σπουδών σε ένα τμήμα.
Αυτό είναι συνάρτηση:
1.Διδακτικού προσωπικού
2.Επίπεδο των φοιτητών
3.Κύρος του πανεπιστημίου

Γενικά δεν μπορείς να κρίνεις εύκολα την ποιότητα ενός άλλου τμήματος πέρα από αυτό που έχεις βγάλει αν δεν έχεις κάποια άμεση σχέση με αυτό.(πχ να κάνεις μάθημα σε αυτό)
Μία διαφορά που βλέπω εγώ στα τεί/αεί είναι ότι στα τεί οι καθηγητές προβληματίζονται για την ικανότητα των φοιτητών και κόβουν τα μαθήματα στα μέτρα τους.Αυτό δεν γίνεται στα πανεπιστήμια που απαιτείται ο φοιτητής να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις της σχολής.Το κατώτατο ακρότατο γνώσης προκειμένου να περάσεις ένα μάθημα διαφοροποιείται ανάλογα με την σχολή.Άλλο πχ σήματα και συστήματα στο τεί πληροφορικής αθήνας και άλλο στο καποδιστριακό και ας έχουν τον ίδιο τίτλο.Για να μπορέσεις να κρίνεις πάντως όπως είπα πρέπει να έχεις σχέση και με το τμήμα το οποίο κρίνεις.Όχι κρίνοντας από αυτά που σου λένε άλλοι.Αν τελειώσεις ένα τμήμα και κάνεις ένα μεταπτυχιακό σε κάποιο άλλο είσαι σε θέση να συγκρίνεις την ποιότητα των δύο τμημάτων.

Κοίτα να δεις τι μπορεί να ξεθάψει κανείς! Ώστε "εξωτερικέ παρατηρητή" δεν μπορείς να κρίνεις. Τότε γιατί το κάνεις; Ας σε κρίνουν λοιπόν τα λεγόμενά σου...

Άκου εξωτερικός παρατηρητής. Τέλος πάντων. Είμαι σίγουρος ότι θα ακουστούν αρκετά τέτοια νόστιμα ως τον Οκτώβρη.

Έχεις πλάκα πάντως homeboy με τις ατομικές επιθέσεις που κάνεις.

Δεν χρειαζότα να ψάξεις πολύ τα ίδια λέω και λίγα μηνύματα πιο πριν.

Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να  σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.

Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....

Λέγοντας εξωτερικός παρατηρητής εννοώ ότι δεν θα κερδίσω τίποτα είτε διατηρηθεί είτε καταργηθεί το πδ.

Τώρα εσύ αν νομίζεις ότι τα λεγόμενα που παρέθεσα έχουν έστω και μικρή σχέση με αυτά που έγραψες μια σελίδα πριν, τότε δικαίωμά σου.

Εσύ πάντως δεν έχεις καθόλου πλάκα με τους έμμεσους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησες σε προηγούμενο σου ποστ,ντύνοντας τους με μια επίφαση προσωπικής γνώμης. Και αν δεν είναι έτσι και δεν είχες πρόθεση να προσβάλλεις κανέναν από όσους μπαίνουν για να γράψουν ή να διαβάσουν το παρόν θέμα, τότε εγώ είμαι διατεθειμένος να σου ζητήσω συγνώμη. Αν όμως νομίζεις, όχι μόνο εσύ, αλλά και οποιοσδήποτε άλλος, ότι τέτοιου είδους απόψεις-προκλήσεις-προσβολές θα μένουν αναπάντητες, τουλάχιστον από μένα, τότε πλανάσαι πλάνην οικτρά. Αν εσύ τις εκλαμβάνεις σαν ατομικές επιθέσεις, τότε είναι πάλι δικαίωμά σου. Και που τις είδες τις ατομικές επιθέσεις. Όταν εκφράζουμε μια άποψη, η άποψη αυτή δεν μας εκφράζει και σαν άτομα; Ή είναι ένα φόρουμ που απλά ο καθένας λέει κάτι χωρίς να επιτρέπεται ο αντίλογος; Ή μήπως περιμένεις να συμφωνήσουμε όλοι με όλους; Και πόσο μάλλον σε ένα τέτοιο νήμα που δεν κάνουμε μια φιλολογική-φιλοσοφική συζήτηση, αλλά μιλάμε για ένα γεγονός το οποίο επηρεάζει εδώ και δύο χρόνια, και συνεχίζει να επηρεάζει, τις ΖΩΕΣ ανθρώπων, που εσύ με ευκολία φτάνεις στο σημείο να τους χαρακτηρίσεις με περισσή ευκολία και άνεση ως ηλίθιους. Εγώ εκεί είναι που αντιδρώ. Πες την άποψή σου όμορφα και ωραία και άσε κατά μέρους τους χαρακτηρισμούς και τις προσβολές. Οπότε άσε το στυλ του θιγμένου γιατί δεν είσαι. Μου θυμίζεις αυτό που λέει ο σοφός λαός :"Εκεί που μας χροστούσαν, μας πήραν και το βόδι".
Πραγματικά ώρες-ώρες δεν καταλαβαίνω, δηλαδή να σε βρίζουν και συ πρέπει να λες και ευχαριστώ από πάνω. Σκέψου το λίγο και μετά ξαναπές: "Έχεις πλάκα homeboy". Δεν το συνεχίζω. Και επαναφέρω το θέμα.

Δικαστήριο για την κατάργηση του ΠΔ 268

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 04:27:28 μμ »
Και για να τελείωσω, για να πει κάποιος ότι ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες πληροφορικής θα πρέπει αυτό το τμήμα να έχει θεωρητικό τομέα στην πληροφορική (το ΗΜΤΥ δεν ασχολείται με αυτά). Δηλαδή μαθήματα σχετικά με πολυπλοκότητα, θεωρία αναδρομής, υπολογισιμότητα (Θεωρία υπολογισμού), Μεταγλωττιστές, συναρτησιακό προγραμματισμό με λ-λογισμό κλπ και πολλά άλλα.
    Το ότι κάποιος ξέρει ή νομίζει ότι ξέρει προγραμματισμό δε σημαίνει τίποτα. Όπως οι μαθηματικοί και οι φυσικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία και αυτό είναι που τους κάνει επιστήμονες έτσι και οι πληροφορικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία της δικής τους επιστήμης. Ο ηλεκτρολόγος δεν είναι φυσικός, ούτε ο οικονομολόγος είναι μαθηματικός και σίγουρα ο προγραμματιστής δεν είναι απαραίτητα επιστήμονας.
Πολύ σωστός.

Πάντως μόνο το πρόγραμμα σπουδών δεν λέει πολλά για την ποιότητα σπουδών σε ένα τμήμα.
Αυτό είναι συνάρτηση:
1.Διδακτικού προσωπικού
2.Επίπεδο των φοιτητών
3.Κύρος του πανεπιστημίου

Γενικά δεν μπορείς να κρίνεις εύκολα την ποιότητα ενός άλλου τμήματος πέρα από αυτό που έχεις βγάλει αν δεν έχεις κάποια άμεση σχέση με αυτό.(πχ να κάνεις μάθημα σε αυτό)
Μία διαφορά που βλέπω εγώ στα τεί/αεί είναι ότι στα τεί οι καθηγητές προβληματίζονται για την ικανότητα των φοιτητών και κόβουν τα μαθήματα στα μέτρα τους.Αυτό δεν γίνεται στα πανεπιστήμια που απαιτείται ο φοιτητής να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις της σχολής.Το κατώτατο ακρότατο γνώσης προκειμένου να περάσεις ένα μάθημα διαφοροποιείται ανάλογα με την σχολή.Άλλο πχ σήματα και συστήματα στο τεί πληροφορικής αθήνας και άλλο στο καποδιστριακό και ας έχουν τον ίδιο τίτλο.Για να μπορέσεις να κρίνεις πάντως όπως είπα πρέπει να έχεις σχέση και με το τμήμα το οποίο κρίνεις.Όχι κρίνοντας από αυτά που σου λένε άλλοι.Αν τελειώσεις ένα τμήμα και κάνεις ένα μεταπτυχιακό σε κάποιο άλλο είσαι σε θέση να συγκρίνεις την ποιότητα των δύο τμημάτων.

Κοίτα να δεις τι μπορεί να ξεθάψει κανείς! Ώστε "εξωτερικέ παρατηρητή" δεν μπορείς να κρίνεις. Τότε γιατί το κάνεις; Ας σε κρίνουν λοιπόν τα λεγόμενά σου...

Άκου εξωτερικός παρατηρητής. Τέλος πάντων. Είμαι σίγουρος ότι θα ακουστούν αρκετά τέτοια νόστιμα ως τον Οκτώβρη.

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 03:55:30 μμ »
Και η δουλειά στο σχολείο είναι δουλειά για παιδαγωγούς και όχι για ΙΠΙΣΤΙΜΟΝΕΣ πληροφορικής.
Στο σχολείο ναι,από τους δασκάλους,στο γυμνάσιο,λύκειο κυρίως παρέχονται στα παιδιά επιστημονικές γνώσεις.(αν φυσικά το κατάλαβες αυτό τα χρόνια που ήσουν εκεί).Γι'αυτό και δεν υπάρχει καθηγητής παντογνώστης όπως στο δημοτικό ο δάσκαλος.

Δεν θα αναφερόμουν στο ζήτημα αλλά επέλεξες να γενικεύσεις ένα παράδειγμα ασχετοσύνης που είδες στο σύνολο των αει.

Οι διαφορές στο επίπεδο σπουδών,επίπεδο φοιτητών,επίπεδο ιδρύματος θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη και στην Ελλάδα και να  σταματήσει αυτή η ομαδοποίηση και η "ισότητα" των τμημάτων ως προς τα δικαιώματα,μόρια.Αυτό μπορεί να λειτουργούσε καλά όταν είχαμε ιδρύματα μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά πλέον πρέπει να γίνει διαχωρισμός και κατάταξη των τμημάτων όπως γίνεται στην Αγγλία,Αμερική.

Αλλά τι κάθομαι και συζητάω εσείς είστε ικανοί να συμμαχήσετε και με τον διάολο τώρα για να κρατήσετε τις θέσεις σας και δημιουργείτε ένα τεχνητό πανικό στο forum.Θα κάνετε σύλλογο με τους αυτοματιστές,τοπογράφους???? Μα πόσο ηλίθιοι είστε μερικοί εδώ μέσα.Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τους τε πληροφορικής.Αλλά τι σας νοιάζει μέχρι το Οκτώβρη θα τον κρατήσετε ,μετά δεν γ...ε νέοι εμείς καβαντζωθήκαμε....

Τώρα για την αντιστοιχία των τμημάτων φαντάζομαι πολλοί δοκιμάσατε να κάνετε αίτηση για μεταγραφή σε άλλα τμήματα.Είδατε ότι μπορείτε να πάτε σε πράγματι μόνο ομοειδή τμήματα.Αλλά παρ'όλα αυτά μπαίνετε στην ίδια κατηγορία....

Θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμα μία φορά τον κο Kotsio για τα καλά του λόγια, και για την ουσιαστική συμβολή του σε έναν εποικοδομητικό διάλογο που ο ίδιος μ' αυτά που λέει στηρίζει και προωθεί, ενώ εμείς οι υπόλοιποι υποβιβάζουμε σε ένα επίπεδο που του είναι δύσκολο όχι να το παρακολουθήσει, αλλά πρώτα απ' όλα να το καταλάβει.

Έρε τι άλλο έχουμε να ακούσουμε εδώ μέσα. Φυσικά τους χαρακτηρισμούς για ακόμα μία φορά σου τους επιστρέφω στο ακέραιο. Ειλικρινά πάντως δεν μπορώ να καταλάβω την αναστάτωση και τη σύγχυση σου. Από τη μία μιλάς για όλους τους πτυχιούχους των ΤΕΙ και δίνεις την εντύπωση ότι είσαι πτυχιούχος ΑΕΙ, από την άλλη καταφέρεσαι μόνο κατά του Αυτοματισμού και από ότι μπορώ να καταλάβω και κάποιων άλλων σχολών του 268. Εάν έχεις λοιπόν κάτι να πεις, πες το ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές. Μην έχεις πάντως την παραμικρή υποψία ότι με αυτά που λες μπορείς να πείσεις κανέναν. Βρες επιχειρήματα, βάλε τα σε μια σειρά, εξέθεσε τα, χωρίς ύβρις και στόμφο, και μόνο τότε μπορεί να σε πάρουμε στα σοβαρά. Να με συμπαθάς αλλά μου θυμίζεις έναν άλλο που πριν από λίγες μέρες έλεγε τα ίδια. Η μόνη διαφορά που μπορώ να βρω είναι ότι εσύ βρίζεις πιο συγκρατημένα. Για να δούμε... Μείνε ψύχραιμος, αφού όπως λες δεν θίγεσαι προσωπικά από το όλο θέμα του προεδρικού, και χρησιμοποίησε ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ και όχι ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ. Ή μήπως δεν είσαι αυτός που έχεις αφήσει να εννοηθεί... Ε;

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 31, 2007, 10:16:17 πμ »
ΥΓ. Υπάρχει περίπτωση οι ΠΕ19 καθηγητές (και νέοι τη ηλικία - για να μη λέτε ότι ήταν Θεολόγοι) να μη μπορούν να επισκευάσουν εκτυπωτή και τελικά να τον επισκευάζει η αναπληρώτρια φιλόλογος του σχολείου??? Κι όμως!!! Αλλά ξέχασα... αυτή είναι απόφοιτος ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ...  ;D
Πουθενά στο πρόγραμμα σπουδών των πανεπιστημίων δεν αναφέρεται ότι στο τέλος θα επισκευάζεις υπολογιστές.Αυτή είναι δουλειά τεχνικού και όχι επιστήμονα πληροφορικής.
Αν κατάλαβες καλά το κράτος προσλαμβάνει καθηγητές πληροφορικής , όχι τεχνικούς.Και δεν υπάρχει γυναίκα που να είναι καλή τεχνικός όπου και να έχει σπουδάσει.Βασικά γιατί δεν αφιερώνουν με τίποτα χρόνο "παίζοντας" με τον υπολογιστή παρά μόνο έχουν επαγγελμάτική σχέση μαζί του.(τα τυπικά μόνο :))

Βασικά στα τεί και καλά έπρεπε να σας μαθαίνουν και καλά πρακτικά πράγματα με λίγη θεωρία αλλά έτσι γ..τε τα που είναι όλα αυτά τα νέα τεί κάνετε απλά μία κουτσουρεμένη έκδοση της ύλης του πανεπιστημίου και χρήση office.Πέρα από τα βασικά μαθήματα που λείπουν και στα υπόλοιπα μαθήματα κάνετε βαριά το 10% της ύλης του χειρότερου αει πληροφορικής.Μόνο ο τίτλος πολλές φορές είναι ίδιος με το αντίστοιχο μάθημα των πανεπιστημίων.Εκπαίδευση τεχνικού δεν παίρνετε αφού σε παρέχετε σε κανένα τεί αφού όλοι οι καθηγητές στα τεί νομίζουν ότι βρίσκοντε σε αει με χαμηλό επίπεδο φοιτητών και σας κάνουν γτπ-πετσοκομμένη την ύλη του πανεπιστημίου.


Ακόμα μια τοποθέτηση, με ανάλυση εις βάθος, ουσία, ακλόνητα επιχειρήματα, χωρίς ίχνος προκατάληψης, με σεβασμό στο συνάνθρωπο ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ!

Ξέρεις ένας επιστήμονας εκτός από τις γνώσεις τις επιστημονικές, θα πρέπει να έχει, όχι τη γνώση, αλλά την καλή διάθεση να ασχοληθεί με πέντε πραγματάκια που θα βοηθήσουν το εργαστήριό του να λειτουργήσει ομαλότερα. Να καταλαβαίνουμε πρώτα αυτό που διαβάζουμε, να βουτάμε τη γλώσσα στο μυαλουδάκι μας και μετά να μιλάμε. Φυσικά και ο paphar δεν εννοούσε ότι αν χαλάσει ο εκτυπωτής θα πρέπει να τον φτιάξει ο καθηγητής-τρια της πληροφορικής. Το να έχει πρόβλημα όμως ο εκτυπωτής επειδή έχει φύγει ένα αναθεματισμένο καλώδιο, ε πως να το κάνουμε μπορεί να το ελέγξει ο επιστήμων της πληροφορικής, για να μην πάει άδικα ως τον τεχνικό ο εκτυπωτής. Κρίμα δεν είναι;

Τώρα όλους του χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησες για το επίπεδο γνώσεων των αποφοίτων των ΤΕΙ, χαρακτηρίζουν πρωτίστως εσένα τον ίδιο. Άσε να κρίνουν άλλοι πιο ειδικοί το επίπεδο της παρεχόμενης γνώσης, όχι μόνο των ΤΕΙ αλλά γενικότερα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

Μην ακούτε λοιπόν τέτοιου είδους τοποθετήσεις που σαν σκοπό έχουν να αποπροσανατολίσουν τη συζήτηση στο παρόν νήμα, που δεν είναι άλλη από την κατάργηση του 268, και τις πιθανές δραματικές επιπτώσεις που θα έχει σε όσους εντάσσονται στο προεδρικό (διορισμένους και αναπληρωτές - ωρομισθίους). Ο Οκτώβρης δεν είναι τόσο μακριά όσο δείχνει να είναι. Γι' αυτό όσοι νοιάζονται πραγματικά για το καλό της πληροφορικής, το δικό τους και των συναδέλφων τους ας μπαίνουν τακτικά να ενημερώνονται για τις όποιες εξελίξεις. Πέρα όμως από την απλή ενημέρωση, σύντομα θα δοθεί η ευκαιρία σε όσους δεν θέλουν να είναι απλοί παρατηρητές των εξελίξεων, αλλά αναζητούν έναν τρόπο για να υπερασπίσουν δυναμικά και με αξιώσεις τα δικαιώματά  τους, με το να γίνουν μέλη, ενός ΕΝΩΤΙΚΟΥ συλλόγου της ΕΤΕΠ. Γι' αυτό συνάδελφοι επαγρυπνείτε.

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 30, 2007, 09:11:20 μμ »
Τις απαντήσεις αυτές όντως τις έχω ξανακούσει, αλλά να πως να το πω, ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΟΥΝ.

Μα εδώ δεν έχουμε σκοπό να πείσουμε κανέναν. Ένα φόρουμ είναι που λέει ο κάθενας την άποψη του (υπό καθεστώς ανωνυμίας). Αν δεν σε πείθουν αυτά που λέω, τι θέλεις να κάνω?



Ώστε τώρα το γυρνάμε στο εύρος το γνωστικό. Ε, βέβαια εκεί που μας συμφέρει τα δίκτυα είναι στενωπός, ενώ στην εκπαίδευση η πληροφορική είναι χαώδης. Λυπάμαι αλλά τέτοιες εξισώσεις μονά ζυγά δικά μου, δεν τις δέχομαι. Και αυτά για μαθηματικούς μας τα έχεις ξαναπεί και πολύ απλά είναι ένας ατυχέστατος παραλληλισμός.

Διαφωνείς ότι το γνωστικό αντικείμενο των Δικτύων είναι πολύ μικρότερο από αυτό της Πληροφορικής?
Επίσης, το παράδειγμα των Μαθηματικών είναι κάτι που καταλαβαίνουν όλοι και δεν νομίζω ότι είναι ατυχές.



Κατά τα άλλα, περί ακύρωσης για εξήγησέ μας μια σειρά από αλυσιδωτές αντιδράσεις που θα προκαλέσει η ακύρωση του προεδρικού η οποία θα συμπαρασύρει πολύ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κόσμο (και φυσικά και τις οικογένειές τους)

Με την ίδια λογική, θα πρέπει να συμφωνήσεις να μην δοθούν Επαγ. Δικαιώματα σε αυτούς που δεν έχουν γιατί θα αναστατώσει τις οικογένειες αυτών που εκμεταλεύονται την κατάσταση (π.χ. απόφοιτοι Πανεπιστημίων). Είναι επιχείρημα αυτό?

Η πιθανή ακύρωση του ΠΔ δεν θα αφήσει κανένα ξεκρέμαστο. Ακόμη και οι Αυτοματιστές (αν το ΥΠΕΠΘ αποφασίσει να μην ανήκουν στην ΠΕ20), πολύ πιθανό να διοριστούν σαν Επιστήμονες Αυτοματισμού ώστε να μην χάσει κανείς καμία ώρα διδασκαλίας (και άρα προυπηρεσίας).




1) Όσοι φέτος δουλεύουν στα ολοήμερα, μένουν ή δε μένουν στον αέρα
2) Όσοι διορίστηκαν μπαίνουν σε έναν Γολγοθά που ένας Θεός ξέρει πότε και πως θα τελειώσει
3) Πόσο καιρό μετά την ακύρωση του προεδρικού θα γίνει η ρύθμιση από το υπουργείο για να ενταχθούν και πάλι κάποιες από τις 11 σχολές στην ΠΕ20
4) Ποιες σχολές θα είναι αυτές (θα είναι 5-7-8 πόσες). Και μη μου πείτε θα αποφασίσει το Π.Ι. γιατί από ότι έχω καταλάβει ο ΣΤΕΜΠ δεν αντιδρά στο προεδρικό στοχοποιώντας μόνο τους Αυτοματιστές. Αν δεν είναι έτσι να βγει και να πει  ποια τμήματα θεωρεί ότι πρέπει να παραμείνουν στην ΠΕ20, και να σταματήσει να κρύβεται πίσω από το τι ΘΑ αποφασίσει το Π.Ι. Και αν τότε το Π.Ι. βάλει πάλι κάποια σχολή που δεν πολυαρέσει στον ΣΤΕΜΠ, τι θα κάνει; Πάλι προσφυγή στο ΣτΕ; Ή περιμένει το Π.Ι. να τον ρωτήσει για να πει τη γνώμη του. Γιατί τότε να 'στε σίγουροι ότι θα την πει. Τώρα όμως γιατί αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά, και απλά τα ρίχνουν όλα στους Αυτοματιστές;
5) Γίνεται ή δε γίνεται όλο αυτό για να ανοίξουν κάποιες από τις θέσεις που καταλήφθηκαν από τους 11, που ως γνωστόν μάλλον είναι και οι τελευταίες στην εκπαίδευση, για να τις καταλάβουν ΜΟΝΟ πτυχιούχοι των δύο τμημάτων (Πληροφορικής, Υ/Σ). Μέχρι να γίνε δηλαδήι η ρύθμιση από το υπουργείο, θα έχουν προλάβει να καταλάβουν τις θέσεις και από εκεί και έπειτα δεν πα να μπουν και 20 τμήματα (αφού για να ξανανοίξουν θέσεις θα περάσουν μάλλον αρκετά χρόνια)
6) Αν δεν υπήρχε η παραπάνω εκ του πονηρού σκέψη, γιατί μαζί με την προσφυγή κατά του προεδρικού, ασκήθηκε επίσης προσφυγή και κατά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2005; Μήπως για το καλό της πληροφορικής όπως διατείνονται οι φίλτατοι κύριοι και κυρίες του ΣΤΕΜΠ; Τόσο πολύ κινδυνεύει το επίπεδο της πληροφορικής στην εκπαίδευση από τους διορισμένους των 11 σχολών;


Αυτά τα ερωτήματα που θέτεις έχουν ήδη απαντηθεί. Κάνε ένα κόπο να δεις προηγούμενα posts. Τα μόνα που θα επαναλάβω είναι το εξής:

1) Δεν θα απολυθεί κανείς ήδη διορισμένος. Το ΥΠΕΠΘ ΠΟΤΕ δεν έχει απολύσει κανέναν! Ούτε τους Μαθηματικούς ούτε τους Θεολόγους που διορίστηκαν ως Πληροφορικοί με μαιμού σεμινάρια Πληροφορικής τους απόλυσε.
Αν έχεις κάποιο παράδειγμα, να το αναφέρεις. Αλλιώς μην πανικοβάλεις τον κόσμο. Μην παίζεις με την αγωνία τους!

2) Η προσφυγή κατά του ΑΣΕΠ ήταν στην λογική που έχει ήδη εξηγηθεί.



7) Γιατί ο ΣΤΕΜΠ είχε ζητήσει από τον ΑΣΕΠ να του δοθούν τα ονόματα και οι σχολές των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 2005; Μήπως για να τους γνωρίσει, να τους συγχαρεί και μετά να τους εξηγήσει ότι δεν κάνουν για την εκπαίδευση και ότι για το καλό της πληροφορικής πρέπει να τους κυνηγήσει έως ότου καταφέρει να τους πετάξει έξω από αυτή, ως σαν να είναι κοινοί εγκληματίες;

Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Αν θέλεις να μοιρασθείς με όλους εδώ από που το άκουσες. Αλλιώς μην το αναφέρεις και το πετάς σαν πυροτέχνημα!
Εξάλλου η κοινή λογική λέει ότι ΠΟΤΕ ο ΑΣΕΠ δεν θα έδινε τέτοια στοιχεία επειδή πιθανώς είναι προσωπικά δεδομένα.


Καλά όσα λέει ο φίλος sniper και ως ένα σημείο τον κατανοώ, απλά αυτός υποστηρίζει ότι όλο αυτό γίνεται για να γίνει πιο ισχυρή η πληροφορική στην Ελλάδα, εγώ όμως βαθιά μέσα μου το νιώθω σαν ένα παιχνίδι συντεχνιακό, το οποίο όμως δεν έχει ούτε πιόνια, ούτε και θεμιτά μέσα. Απλά αυτοί που το ξεκίνησαν πίστεψαν ότι όλο αυτό θα τελείωνε αμέσως (γρήγορη ακύρωση του προεδρικού), οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά. Έλα όμως που εμπλέκονται πλέον μερικές εκατοντάδες άνθρωποι και οι οικογένειές τους. Άνθρωποι οι οποίοι ξεκίνησαν να εργαστούν με ζήλο και αφοσίωση και βλέπουν να αντιμετωπίζονται σαν οι απόκληροι ενός συστήματος, το οποίο αντιδρά και βάζει σε λειτουργία τη μηχανή του κιμά για να λιώσει κάθε τι που το ενοχλεί, λες και δε μιλάμε για ανθρώπους, αλλά για κακή αγορά υπολογιστών οι οποίοι κάνουν κακό στην πληροφορική, όπως τόσο κομψά έχει ακουστεί, και πρέπει να τους πετάξουμε, πάντα για το καλό της πληροφορικής φυσικά...


Δεν νομίζω ότι κανείς πιστεύει αυτά που λες. Πρέπει ο καθένας να εργάζεται εκεί που πρέπει. Αν π.χ. πιάσω δουλειά σαν Θεολόγος και το διαπιστώσει κάποιος και μου πει ότι δεν μπορώ να το κάνω, τι θα σκεφτώ? Ότι θέλει να με λιώσει?

Ας ακούσουμε επιχειρήματα και όχι βαριές εκφράσεις του τύπου "μηχανή του κιμά" και άλλα τέτοια. Ας αφήσουμε τους υπόλοιπους να κρίνουν αυτά που λέμε και να μην πανικοβάλουμε αλλά ούτε να κοιμίζουμε αυτούς που μας διαβάζουνε.


Σε όποιον δεν τους ακούγονται λογικά αυτά που λέω, ας μην τα δίνει σημασία. Τόσο απλό είναι....




Όλα αυτά ακούγονται τόσο όμορφα, κατευναστικά, λογικά όπως λες. Εδώ όμως θα είμαστε για βα δούμε την κατάσταση που θα βιώσουν, όλοι όσους αφορά το προεδρικό, σε ενδεχόμενο κατάργησής του.

Τώρα ποιος πανικοβάλει και ποιος προσπαθεί να χρυσώσει το χάπι, θα το δείξει η ιστορία. Εγώ απλά κάποιες επισημάνσεις κάνω και προειδοποιώ, για να μη βρεθούν κάποιοι προ τετελεσμένων γεγονότων.

Γνώμη μου είναι ότι κάποιες από τις 11 σχολές θα συνεχίσουν να έχουν προβλήματα με το ΣΤΕΜΠ, γιατί πολύ απλά θα τους κυνηγήσει και εκτός εκπαίδευσης, σε άλλες προκηρύξεις για θέσεις του δημοσίου. Μιλάμε για κανονική σταυροφορία. Εδώ είμαστε και θα με θυμηθείτε.

Απαντώ για τις τηλεπικοινωνίες. Ναι είναι μικρότερο πεδίο από την πληροφορική. Στον ΟΤΕ όμως ποιος θα κάνει αμεσότερα και πιο γρήγορα τη δουλειά και με λιγότερη εκπαίδευση; Το εύρος όμως της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι τέτοιο, ώστε ένας απόφοιτος του τμήματος αυτοματισμού μπορεί πολύ άνετα να την διδάξει, όχι απλά επαρκώς, αλλά και  με αξιώσεις.

Κάπου χαμένη μέσα σ' αυτό το φόρουμ είναι βρίσκεται η πληροφορία για το ό,τι είχε ζητήσει ο ΣΤΕΜΠ τα ονόματα των επιτυχόντων, ώστε να ασκήσει ατομικά αγωγές σε όσους αυτός κρίνει ότι δεν πρέπει να ανήκουν στο ΠΕ20. Φυσικά και δεν έγινε δεκτό το αίτημα, μιας και όπως και συ ο ίδιος ανέφερες, δεν έχει γίνει ΠΟΤΕ. Φυσικά όλα αυτά από την πλευρά του ΣΤΕΜΠ, για το καλό της πληροφορικής.

Και αν ακόμα δεν υπήρξε ποτέ αυτό το αίτημα προς το ΑΣΕΠ από τον ΣΤΕΜΠ, και είναι ανακρίβεια, ποιες θα είναι άραγε οι συνέπειες ακύρωσης του διαγωνισμού ΑΣΕΠ του 2005; Μήπως παρόμοιες με το να έδινε τα ονόματα ο ΑΣΕΠ στον ΣΤΕΜΠ; Δεν πρόκειται μετά την κατάργηση, να ανοίξει μια ολόκληρη διαδικασία προσφυγών, όπου όλοι θα είναι αντιμέτωποι με όλους;

Ακόμη αυτά που λες για συλλόγους της κάθε σχολής, μάλλον παραβλέπεις ή αποσιωπάς το γεγονός ότι οι 10 από τις 11 σχολές είναι καινούριες και η ίδρυση συλλόγων στα πρώτα χρόνια που μια σχολή βγάζει αποφοίτους, είναι ένας μικρός άθλος. Πρακτικά εάν δε βγουν αρκετές φουρνιές αποφοίτων, η ίδρυση συλλόγου είναι κατόρθωμα. Οπότε ώσπου να οργανωθούν σε συλλόγους και να διεκδικήσουν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, όλες οι θέσεις φιλέτα στο δημόσιο θα έχουν διπλαρωθεί από εσάς. Οπότε ναι πρώτα στην ΕΤΕΠ, μήπως και προλάβουμε να μετριάσουμε τη φωτιά που ήδη καίει, και επίσης ναι και στους συλλόγους των σχολών. Κάλιο πέντε και στο χέρι παρά πέντε και καρτέρι.

Άσε με σύμφωνα με τα λεγόμενά σου να συνεχίζω να πανικοβάλλω τον κόσμο και ας είσαι εσύ η φωνή της λογικής και της αλήθειας. Να δούμε όμως τι θα πει ο ΣΤΕΜΠ όταν η πραγματικότητα που θα φέρει η κατάργηση του προεδρικού, γίνει χειρότερη από αυτό που τώρα μοιάζε απλά με κακόγουστο αστείο. Οι άβολες αλήθειες είναι πάντοτε σκληρές, σκοτεινές, μπορεί να μας γεμίζουν άγχος, πρέπει όμως να τις αντιμετωπίζουμε κατάματα και να παίρνουμε πρωτοβουλίες όταν είναι νωρίς. Και ξέρετε κάτι; Και γω πίστευα στην αρχή ότι δεν μπορεί να καταργηθεί κοτζάμ προεδρικό. "Αν είναι ποτέ δυνατόν!", έλεγα. Να όμως που ήρθε η εισήγηση. Και όταν διάβασα και τα κατάπτυστα μηνύματα ενός ατόμου, που καταφερόταν εναντίων των αυτοματιστών, σαν να επρόκειτο για ανθρώπους ενός άλλου Θεού, για υπανθρώπους, τότε πείστηκα ότι αυτοί είναι αποφασισμένοι να το τραβήξουν μέχρι τέλους, με κάθε μέσο. Και τουλάχιστον οι του αυτοματισμού ξέρουν τι να περιμένουν. Οι άλλες όμως σχολές (3-4-5 κανείς δε λέει πόσες ακόμα); Αυτές που επιμελώς κρύβουν κάτω από το Αυτοματισμού; Διαίρει και βασίλευε, αυτό επιδιώκουν με κάθε τρόπο. Σε αυτό λοιπόν μία είναι η απάντηση ΕΤΕΠ για το καλό της πληροφορικής, για το καλό όλων.

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 30, 2007, 03:30:12 μμ »
Τις απαντήσεις αυτές όντως τις έχω ξανακούσει, αλλά να πως να το πω, ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΟΥΝ. Και ναι έχεις δίκιο όταν λες ότι για άλλο λόγο έγινε το τμήμα Αυτοματισμού και για άλλο το Υ/Σ, αλλά για την εκπαίδευση βάσει των γνώσεων και των μεν και των δε κάνουν και οι δύο. Τώρα δε θέλω να ακούσω τα ίδια επιχειρήματα από εσένα γιατί την καραμέλα αυτή έχω βαρεθεί να την ακούω από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε αυτή η ιστορία.

Ώστε τώρα το γυρνάμε στο εύρος το γνωστικό. Ε, βέβαια εκεί που μας συμφέρει τα δίκτυα είναι στενωπός, ενώ στην εκπαίδευση η πληροφορική είναι χαώδης. Λυπάμαι αλλά τέτοιες εξισώσεις μονά ζυγά δικά μου, δεν τις δέχομαι. Και αυτά για μαθηματικούς μας τα έχεις ξαναπεί και πολύ απλά είναι ένας ατυχέστατος παραλληλισμός.

Κατά τα άλλα, περί ακύρωσης για εξήγησέ μας μια σειρά από αλυσιδωτές αντιδράσεις που θα προκαλέσει η ακύρωση του προεδρικού η οποία θα συμπαρασύρει πολύ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κόσμο (και φυσικά και τις οικογένειές τους)

1) Όσοι φέτος δουλεύουν στα ολοήμερα, μένουν ή δε μένουν στον αέρα
2) Όσοι διορίστηκαν μπαίνουν σε έναν Γολγοθά που ένας Θεός ξέρει πότε και πως θα τελειώσει
3) Πόσο καιρό μετά την ακύρωση του προεδρικού θα γίνει η ρύθμιση από το υπουργείο για να ενταχθούν και πάλι κάποιες από τις 11 σχολές στην ΠΕ20
4) Ποιες σχολές θα είναι αυτές (θα είναι 5-7-8 πόσες). Και μη μου πείτε θα αποφασίσει το Π.Ι. γιατί από ότι έχω καταλάβει ο ΣΤΕΜΠ δεν αντιδρά στο προεδρικό στοχοποιώντας μόνο τους Αυτοματιστές. Αν δεν είναι έτσι να βγει και να πει  ποια τμήματα θεωρεί ότι πρέπει να παραμείνουν στην ΠΕ20, και να σταματήσει να κρύβεται πίσω από το τι ΘΑ αποφασίσει το Π.Ι. Και αν τότε το Π.Ι. βάλει πάλι κάποια σχολή που δεν πολυαρέσει στον ΣΤΕΜΠ, τι θα κάνει; Πάλι προσφυγή στο ΣτΕ; Ή περιμένει το Π.Ι. να τον ρωτήσει για να πει τη γνώμη του. Γιατί τότε να 'στε σίγουροι ότι θα την πει. Τώρα όμως γιατί αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά, και απλά τα ρίχνουν όλα στους Αυτοματιστές;
5) Γίνεται ή δε γίνεται όλο αυτό για να ανοίξουν κάποιες από τις θέσεις που καταλήφθηκαν από τους 11, που ως γνωστόν μάλλον είναι και οι τελευταίες στην εκπαίδευση, για να τις καταλάβουν ΜΟΝΟ πτυχιούχοι των δύο τμημάτων (Πληροφορικής, Υ/Σ). Μέχρι να γίνε δηλαδήι η ρύθμιση από το υπουργείο, θα έχουν προλάβει να καταλάβουν τις θέσεις και από εκεί και έπειτα δεν πα να μπουν και 20 τμήματα (αφού για να ξανανοίξουν θέσεις θα περάσουν μάλλον αρκετά χρόνια)
6) Αν δεν υπήρχε η παραπάνω εκ του πονηρού σκέψη, γιατί μαζί με την προσφυγή κατά του προεδρικού, ασκήθηκε επίσης προσφυγή και κατά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2005; Μήπως για το καλό της πληροφορικής όπως διατείνονται οι φίλτατοι κύριοι και κυρίες του ΣΤΕΜΠ; Τόσο πολύ κινδυνεύει το επίπεδο της πληροφορικής στην εκπαίδευση από τους διορισμένους των 11 σχολών;
7) Γιατί ο ΣΤΕΜΠ είχε ζητήσει από τον ΑΣΕΠ να του δοθούν τα ονόματα και οι σχολές των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 2005; Μήπως για να τους γνωρίσει, να τους συγχαρεί και μετά να τους εξηγήσει ότι δεν κάνουν για την εκπαίδευση και ότι για το καλό της πληροφορικής πρέπει να τους κυνηγήσει έως ότου καταφέρει να τους πετάξει έξω από αυτή, ως σαν να είναι κοινοί εγκληματίες;

Καλά όσα λέει ο φίλος sniper και ως ένα σημείο τον κατανοώ, απλά αυτός υποστηρίζει ότι όλο αυτό γίνεται για να γίνει πιο ισχυρή η πληροφορική στην Ελλάδα, εγώ όμως βαθιά μέσα μου το νιώθω σαν ένα παιχνίδι συντεχνιακό, το οποίο όμως δεν έχει ούτε πιόνια, ούτε και θεμιτά μέσα. Απλά αυτοί που το ξεκίνησαν πίστεψαν ότι όλο αυτό θα τελείωνε αμέσως (γρήγορη ακύρωση του προεδρικού), οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά. Έλα όμως που εμπλέκονται πλέον μερικές εκατοντάδες άνθρωποι και οι οικογένειές τους. Άνθρωποι οι οποίοι ξεκίνησαν να εργαστούν με ζήλο και αφοσίωση και βλέπουν να αντιμετωπίζονται σαν οι απόκληροι ενός συστήματος, το οποίο αντιδρά και βάζει σε λειτουργία τη μηχανή του κιμά για να λιώσει κάθε τι που το ενοχλεί, λες και δε μιλάμε για ανθρώπους, αλλά για κακή αγορά υπολογιστών οι οποίοι κάνουν κακό στην πληροφορική, όπως τόσο κομψά έχει ακουστεί, και πρέπει να τους πετάξουμε, πάντα για το καλό της πληροφορικής φυσικά...

Αλίμονό μας...

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 29, 2007, 03:48:05 μμ »
Καλά και άγια όλα αυτά, αλλά γιατί αποφεύγετε να απαντήσετε στο καίριο ερώτημα:

Γιατί μέχρι και πριν από δύο χρόνια που τα προγράμματα σπουδών Αυτοματισμού και Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, ήταν κατά 90% ΙΔΙΑ, δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα με το τμήμα ΗΥΣ, και το δεχόσασταν σαν ισότιμο στο ΠΕ20; Αν απαντήσετε σε αυτό το ερώτημα, μόνο τότε μπορούμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση.

Και για ακόμα μία φορά σκεφτείτε αυτή τη μοναδική ελληνική λέξη ΣΥΝΑΦΕΙΑ, και αν δε γνωρίζετε τι σημαίνει, δεν έχετε παρά να ανοίξετε ένα λεξικό. Άλλωστε ο ΣΤΕΜΠ αυτή τη λέξη είχε στο μυαλό του όταν πίεσε τον ΟΤΕ να τους εντάξει στην προκήρυξη και ειδικότερα στις θέσεις των Τεχνικών Δικτύων, που ως γνωστών δεν είναι εξ ορισμού και οι πλέον κατάληλοι. Λόγο της συνάφειας όμως μπορούν να επιλεγούν ΚΑΙ αυτοί. Έτσι λοιπόν κατ' αντιστοιχία και οι αυτοματιστές εντάσσονται και έχουν ΟΛΑ τα απαραίτητα εφόδια για να διδάξουν στον κλάδο ΠΕ20.

Και μην ξεχνάτε ούτε για μια στιγμή, ότι ο εισηγητής ζητά την κατάργηση ΟΧΙ γιατί κρίνει ότι δεν πρέπει τα 11 τμήματα να εντάσσονται στον ΠΕ20, αλλά γιατί έπρεπε να ενταχθούν με νομοθετική διάταξη.

Και πάλι παρακαλώ, όποιος θέλει ας πει τη γνώμη του σχετικά με τα δύο που ανέφερα (πρόγραμμα σπουδών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων και συνάφεια). Αλλά και καμία απάντηση να μην πάρω, θα είναι σαν να την έχω πάρει, μιας και ως γνωστών πολλές φορές η αλήθεια είναι άβολη.

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 28, 2007, 08:44:12 πμ »
Επειδή απ' ότι βλέπω τα τελευταία χθεσινά μηνύματά μου σβήστηκαν, και επειδή δεν έχω μάθει να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου, αρχικά θέλω να ζητήσω συγνώμη από τους συμφορουμήτες μου για το ύφος που χρησιμοποίησα, δεν ανακαλώ όμως ούτε έναν από τους χαρακτηρισμούς μου γι' αυτό το άτομο, και συνεχίζω να ζητώ από το διαχειριστή του φόρουμ να μου αφαιρέσει τα δικαιώματα και αν κρίνει ότι παραφέρθηκα, να με αποβάλει και από το φόρουμ.

Αυτό που με ενόχλησε σε αυτό το άτομο δεν είναι τόσο αυτά που είπε, αλλά η νοοτροπία που πρεσβεύει, μια νοοτροπία την οποία δυστυχώς αναπαράγουν και συντηρούν αρκετοί συμπατριώτες μας, και μας έχει καταδικάσει να πηγαίνουμε από το κακό στο χειρότερο. Μια νοοτροπία που δεν έχει σαν στόχο απλά την προώθηση κάποιων συμφερόντων μου, αλλά στην προσπάθειά μου αυτή θα πατήσω επί πτωμάτων, θα μειώσω όποιον θεωρήσω εμπόδιο, θα τον ξεφτιλίσω, θα τον καταρρακώσω, θα του πιω το αίμα αν χρειαστεί. Επειδή λοιπόν είμαι μιας Α ηλικίας και έχω συναντήσει αρκετούς αυτού του σιναφιού, θεωρώ ότι τέτοιου είδους άτομα δεν έχει νόημα να προσπαθείς να τους φέρεσαι με το "γάντι", να σε βρίζουν και συ να το δέχεσαι στωικά παριστάνοντας ότι είσαι ανώτερος άνθρωπος. Αν πραγματικά θες να τους αντιμετωπίσεις πρέπει να τους μιλήσεις στην ίδια σκληρή γλώσσα που και αυτοί χρησιμοποιούν.

Καταλάβετέ το ότι για να αλλάξει κάτι σ' αυτό τον έρημο τόπο πρέπει όλοι όσοι πιστέψαμε σε κάτι καλύτερο, να σηκώσουμε το ανάστημά μας και να αντιμετωπίσουμε τέτοιου είδους υποκείμενα δυναμικά. Και μη γελιέστε ότι αυτοί που έκαναν την προσφυγή είναι καλύτεροι. Να σας το πω απλά. Θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Καρφάκι δεν τους καίγεται για την πληροφορική για την οποία διατείνονται ότι αγωνίζονται. Και γιατί ούτε ένας δεν κάνει λόγο για το ουσιωδέστερο όλων; Για το ότι και οι μεν και οι δε δεν έχουμε οι περισσότεροι την παιδαγωγική κατάρτιση; Το γνωρίζουν ότι επιτροπή σοφών που συνέστησε το υπουργείο κάνοντας μια ποιοτική ανάλυση του συστήματός μας, συνεπέρανε για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας ότι ενώ χαίρουν πλήρους επιστημονικής κατάρτισης, εκεί που υστερούν δραματικά σε σχέση με τους δασκάλους είναι στην παιδαγωγική επάρκεια; Αλλά έτσι ήταν όχι τώρα, αλλά από ιδρύσεως κόσμου: "τα καλά και συμφέροντα".

Όσοι λοιπόν φέτος ξεκινήσατε έναν αγώνα με απώτερο, ίσως και απώτατο πλέον σκοπό μια θέση στην εκπαίδευση, αλλά και όσοι ήδη είμαστε ενταγμένοι, πρέπει να ξυπνήσουμε και να αντιδράσουμε δυναμικά. Το σπουδαιότερο βήμα είναι ο σύλλογος που είναι ήδη στα σκαριά. Πρέπει να αγωνιστούμε για τη μη κατάργηση του προεδρικού διατάγματος. Αλλά και στην περίπτωση κατάργησής του θα έχουμε ένα ισχυρό όπλο για την προώθηση μιας λύσης που δεν θα αδικεί και δεν θα απαξιώνει ανθρώπους και ζωές. Ας ξυπνήσουμε λοιπόν μήπως και πάμε λίγο πιο μπροστά, λίγο πιο ψηλά, λίγο πιο καλά σαν κοινωνία και σαν άνθρωποι. Επιτέλους, δε ζητάμε κάτι παράλογο, απλά να δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όλους.

Καλή σας μέρα...

Σελίδες: 123 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159782
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 575
Σύνολο: 591

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.