Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - random

Σελίδες: 123 ... 5
1
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Εργαστήρια ΕΠΑΛ. Τι ισχύει;
« στις: Νοέμβριος 05, 2021, 09:27:00 μμ »
Συμφωνα με την εγκυκλιο, οι Υπεύθυνοι Εργαστηρίου έχουν ωράριο 20 ώρες. Οχι μείωση ωραρίου 2 ώρες.
Οταν έχουν πάνω από 20 έτη υπηρεσίας, τότε το ωράριο είναι 18 ώρες, μειωμένο κατά δύο ώρες, όπως λέει η εγκύκλιος στην σελίδα 3.
Δεν διαφωνώ, το διάβασα, το ίδιο λέμε. Η απορία μου είναι άλλη. Ξαναλέω ότι ο ν. 4386/2016 είναι μεταγενέστερος του ν. 4152/2013, επομένως ο νόμος του 2016 αναιρεί τον νόμο του 2013. Κατά τη γνώμη μου η εγκύκλιος έχει λάθος, καθώς παραπέμπει σε εδάφιο νόμου (2013), το οποίο έχει αλλάξει από άλλον νόμο (2016). Θεωρώ ότι καμία εγκύκλιος δεν μπορεί να αναιρέσει ισχύοντα νόμο (ν. 4386/2016) και επομένως η εγκύκλιος πρέπει να διορθωθεί. Εκτός και αν καταλαβαίνω κάτι λάθος εγώ...

2
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Εργαστήρια ΕΠΑΛ. Τι ισχύει;
« στις: Νοέμβριος 05, 2021, 06:46:05 μμ »
Χθες δημοσιεύτηκε εγκύκλιος με θέμα: "Ωράριο και υπερωριακή διδασκαλία των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – Γνωστοποίηση διατάξεων άρθρων 100 και 101 του ν. 4823/2021 (Α ́ 136)"

https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/egkyklios_orario2.pdf

Στην εγκύκλιο γίνεται αναφορά στον  ν. 4152/2013 και συγκεκριμένα για το ωράριο των Υπεύθυνων Εργαστηρίου λέει: "Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθορίζεται με την παρ. 13 του άρθρου 14 του ν. 1566/1985 (167 Α ́), όπως αντικαταστάθηκε με την υποπαρ. Θ2, περ.2, του άρθρου πρώτου του ν. 4152/2013 (107 Α ́) και ισχύει, που ορίζει ότι:  [...] δ) Υπεύθυνοι εργαστηρίων ώρες 20"

Όμως, στο άρ.66, παρ.14, περ. 3 του ν. 4386/2016 λέει: "Το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων τομέων και ειδικοτήτων των Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. μειώνεται κατά δύο (2) διδακτικές ώρες από το ισχύον κάθε φορά διδακτικό ωράριο για τον εκπαιδευτικό, με κατώτερο όριο τις δεκαοκτώ (18) ώρες, εφόσον με βεβαίωση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας προς τον Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαπιστώνεται η λειτουργία αντίστοιχου εργαστηρίου. "

Ο ν. 4386/2016 είναι μεταγενέστερος του ν. 4152/2013. Ως μεταγενέστερος νόμος λογικά ακυρώνει τον προηγούμενο νόμο. Επομένως, στο κομμάτι του ωραρίου των υπεύθυνων εργαστηρίων, δεν θα έπρεπε να γίνεται στην  εγκύκλιο παραπομπή στον ν. 4386/2016;

Τελικά τι ισχύει;

3
Καλησπέρα.
Στην προκυρηξη της ειδικής αγωγής αναφερεται οτι η γνωση χειρισμου υπολογιστή αποδεικνύεται και απο τον τίτλο σπουδών Ηλεκτρολόγος Μηχανικος και Μηχανικος Υπολογιστών.

Στα προσωρινα όμως αποτελέσματα του κλάδου ΠΕ83 (ηλεκτρολογοι) παρατηρησα οτι οσοι κατεχουν τον παραπανω τίτλο (πρώην ΠΕ12.05) δεν εχουν λάβει τα 4 μόρια που αντιστοιχουν στη γνωση χειρισμου υπολογιστή .
Για ποιο λόγο συνέβη αυτό;

Αυτό δεν έγινε μόνο στους ΠΕ83. Αν παρατηρήσεις όσοι ΠΕ86 είχαν και δεύτερη ειδικότητα και ήταν υποψήφιοι και σε δεύτερο κλάδο δεν πήραν τα 4 μόρια της γνώσης χειρισμού Η/Υ στον δεύτερο κλάδο. Αντίθετα, ξενόγλωσσοι με δεύτερη ειδικότητα πήραν τα 7 μόρια της άριστης γλώσσας στον δεύτερο κλάδο. Άτομα που τα αφορά μου είπαν ότι το ΑΣΕΠ τους είπε πως η μη μοριοδότηση με 4 μόρια οφείλεται σε λάθος του συστήματος. Θα φανεί τι ισχύει στους οριστικούς. Αν σε αφορά άμεσα, ρώτα καλύτερα στο ΑΣΕΠ.

4
Απορία: Τι θα γίνει με τα άτομα που διορίζονται σε περισσότερους από έναν κλάδο (μιας και με τη μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο φαντάζομαι θα υπάρχουν ουκ ολίγες περιπτώσεις...); Θα τους δοθεί δικαίωμα επιλογής κλάδου που επιθυμούν; Θα διοριστούν σε όλες τις θέσεις που δικαιούνται και θα επιλέξουν αργότερα μία; Θα παίξει ο παράγοντας τύχη και θα γίνουν οι διορισμοί λόττο;

5
Να θέσω κι εγώ έναν προβληματισμό… Τι γίνεται με αυτούς που έχουν πτυχίο μετά το 2008 (άρα δεν πρόλαβαν ΑΣΕΠ) αλλά έχουν προϋπηρεσία, πιθανώς και μεγάλη; (Δείτε για παράδειγμα τον πίνακα προϋπηρεσίας των ΠΕΟ8, όπου υπάρχουν στον πίνακα 353 άτομα με πτυχίο από το 2009 και μετά). Είναι «παλιοί» ή «νέοι»; Αν θεωρούνται «παλιοί» (εφόσον έχουν προϋπηρεσία) και όντως περάσουμε σε νέου τύπο πίνακες αναπληρωτών-μονίμων όπου η επιτυχία ΑΣΕΠ θα πριμοδοτηθεί γενναία, τα άτομα αυτά δεν αδικούνται; Σε μία πιθανή προσφυγή στο ΣτΕ δεν είναι λογικό να δικαιωθούν (αρχή της ισότητας και ισονομίας  κ.λπ), εφόσον δεν είχαν ποτέ τη δυνατότητα να διαγωνιστούν σε ΑΣΕΠ;

6
Επειδή το Υπουργείο συνεχώς λέει για ποσοστό διορισμού των νέων, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι εννοεί όταν λέει νέους; Εννοεί αυτούς που δεν έχουν προϋπηρεσία; Εννοεί τους πτυχιούχος μετά το 2008, που δεν τους δόθηκε ευκαιρία για ΑΣΕΠ ή κάποιους άλλους, που δεν μπορώ να σκεφτώ;
Ρωτάω γιατί, αν προσέξετε, εξαιρώντας τις ειδικές κατηγορίες, στις πρώτες θέσεις των πινάκων μηδενικής προϋπηρεσίας φιγουράρουν πολλά πτυχία της δεκαετίας του ’80 και του ’90… Αδυνατώ να πιστέψω ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν είχαν τόοοοοσα χρόνια ευκαιρίες και δυνατότητα διορισμού. Αν ως νέος θεωρείται απλά ο μη έχων προϋπηρεσία τότε και αυτοί φαντάζομαι είναι οι «νέοι», που θα διοριστούν στη θέση κάποιου με ΑΣΕΠ ή/και προϋπηρεσία…

7
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2016, 11:02:13 μμ »
Το ΦΕΚ με το νέο νόμο 4415/16 για την παιδεία
Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις

http://www.esos.gr/arthra/45974/fek-me-neo-nomo-441516-gia-tin-paideia

8
Σας διαβάζω τόσες εβδομάδες... μήνες τώρα... Τι να πω.. εσείς όλοι είστε εκπαιδευτικοί ή θέλετε να γίνετε; .. πω ρε πούστη μου... μιλάτε για πτυχία, επιτυχίες ασεπ, προυπηρεσίες... αξιοκρατία, δικαιοσύνη, συναδερφικότητα και χίλιες δυο άλλες έννοιες που δεν ξέρετε καν τι σημαίνουν.. ούτε μυρωδιά δεν έχετε πάρει.. Ο καθένας τον κωλαράκο του !!! πριν πείτε για τα προσόντα σας  αναρωτηθήκατε ποτέ μήπως πρέπει να σας δει κανας ψυχίατρος ; Εσείς είστε όλοι για δέσιμο... τα παιδιά μου εσεις θα τα μάθετε γράμματα ;.. καλά να τα κάνετε καλούς και σωστούς ανθρώπους δεν παίζει.. αυτό είναι στανταράκι. Αλλά ακόμη και να τα μάθετε τέχνες και επιστήμες, εσείς ; Σας φαντάζομαι μέσα στην αίθουσα.. να ανυπομονείτε να τελειώσει η 30 λεπτη ώρα σας για να κάτσετε στη γραφειάρα σας και να μασουλήσετε την τυρόπιτα σας ...ποντίκια . Εκτός από την θεσούλα σας και τον μισθουλάκο σας σιγά μη νοιαστείτε για τα παιδιά του κοσμάκη... Έξω στην πιάτσα σιγά μην έχει δουλέψει κάποιος από εσάς, σιγά μη διάβασε για να πάρει πτυχίο και αν πήρε με κανα 5,5 θα το πήρε ..χατηρικά γιατί τον βαρέθηκαν στα πανεπιστήμια που πηγαίνατε.. και παράλληλα ροκανίζατε τα φραγκάκια των γέρων σας που τρέχαν πίσω από βουλευτάδες γιανα σας βολέψουν.. μαιμούνια ε μαιμούνια.. που γράψατε ντεμεκ ασεπ, με τα φροντιστήρια που πληρώσατε και απτην άλλη εσείς που ματώσατε τα ποδαράκια σας να γυρνάτε σαν αναπληρωτές για τόσα χρόνια στην ακριτική ελλαδα.. λες και τζάμπα πηγαίνατε ή ήταν με το ζόρι.. αλλά είστε τυχεροί.. φτάνει όμως μη προκαλείτε, είστε οι χειρότεροι !!! όσοι είστε μέσα και όσοι θέλετε να μπείτε και να διοριστείτε, θα πρεπε να ντρέπεστε που υπάρχει το νήμα αυτό και που λέτε τα όσα λέτε. Ντροπή σας κοπριές... άντε χρονιάρες μέρες..

Μήπως κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια;;; Γιατί σε άλλα νήματα αυτές τις "κοπριές" τια αποκαλείς συναδέλφους και αγωνιάς για τη θεσούλα σου...

Παράθεση

Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2015, 06:29:42 μμ »

Συνάδελφοι οι οποίοι είναι και στους δυο πίνακες με πολύ καλή σειρά και στους δυο.. τι θα επέλεγαν .. την γενική ή την ειδική αγωγή τελικά? ρωτάω γιατί εμένα με καίει παιδιά.. στην ειδικότητα μου καμιά εικοσαριά συνάδελφοι προηγούνται και τα τελευταία χρόνια δούλευαν ειδική. Φεύγαν αυτοί και δουλεύαμε και μεις.. φέτος τι θα γίνει ?  και αν καλέσουν πρώτα την γενική? ...πείτε ρε παιδιά τι θα κάνουμε ??...πω πω .... μπλέξαμε.


Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2015, 02:28:03 μμ »

..καλησπέρα, τεχνικές ειδικότητες ειδικής πότε θα πάρει? για τεχνικές ειδικότητες γενικής... δεν τολμώ να ρωτήσω 

Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 07:40:35 μμ »

Καλησπέρα σε όλες/ όλους. Μετά την ανάρτηση των οριστικών πινάκων της γενικής παρατήρησα ότι πολλοί συνάδελφοι που συμμετέχουν και στους πίνακες ειδικής δεν απέσυραν την αίτηση τους.  Κάποιοι από αυτούς σε περίπτωση κλήσης τους από τη γενική, μιας και είναι σε υψηλές θέσεις και στους δυο πίνακες, δεν θα δουλέψουν στην ειδική.. με αποτέλεσμα την επόμενη χρονιά συνάδελφοι που είναι σε χαμηλότερες θέσεις να τους προσπεράσουν στον πίνακα ειδικής. Το ερώτημα είναι... ισχύει ότι η προυπηρεσία μεταφέρεται μόνο από τον πίνακα ειδικής προς αυτόν της γενικής και όχι το αντίστροφο? Επιπλέον στο πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί αναφέρει ότι η προυπηρεσια που λαμβάνεται στην ειδική θα μετράει πλέον μόνο στην ειδική? και αντίστοιχα αυτή της γενικής μόνο στον πίνακα γενικής?

9
Αν γίνει ασεπ θα πάμε στο πάγιο σύστημα που είναι ο 3848 και θα ισχύουν οι ασεπ 2006 και 2008. Αυτό το γνωρίζουν όλοι από το 2010.
Μα το ΣτΕ δεν είπε ότι δεν μπορούν να συγκρίνονται διαφορετικοί ΑΣΕΠ; Αν γίνει νέος ΑΣΕΠ πώς θα μετρήσουν και οι δύο προηγούμενοι; Ο μοναδικός ΑΣΕΠ που θα μετράει θα πρέπει να είναι ο τελευταίος. Κάνω λάθος;

10
Στους πίνακες αναπληρωτών του χρόνου θα προηγούνται αυτοί που έχουν ΑΣΕΠ ή αυτοί που έχουν ΑΣΠΑΙΤΕ?? Ευχαριστώ.

Η λογική λέει ότι αυτός που έχει ΑΣΠΑΙΤΕ θα προτάσσεται του χωρίς παιδαγωγική επάρκεια επιτυχόντα ΑΣΕΠ. Αν μάλιστα ενοποιηθούν οι πίνακες προϋπηρεσίας με τους πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας (που έτσι καταλαβαίνω ότι θα γίνει) οι χωρίς παιδαγωγικό επιτυχόντες ΑΣΕΠ βλέπω να μη δουλεύουν, αφού θα τους περνούν ακόμα και αυτοί από τον πίνακα μηδενικής με ΑΣΠΑΙΤΕ. (Φυσικά αναφέρομαι σε τεχνικές ειδικότητες)

11
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2015, 01:34:24 μμ »
3. Υποψήφιος σε κλάδο της Γενικής Εκπαίδευσης και
σε κλάδο της Ειδικής Αγωγής.
Υποψήφιος εκπ/κός ο οποίος κατατάσσεται σε πίνα−
κες αναπληρωτών της Γενικής Εκπαίδευσης και στους
αντίστοιχους πίνακες της Ειδικής Αγωγής, σύμφωνα με
την κατά περίπτωση ισχύουσα νομοθεσία, σε περίπτωση
πρόσληψής του ως αναπληρωτή:
α. με πλήρες ωράριο από πίνακες της Ειδικής Αγωγής
αναστέλλεται η υποψηφιότητά του στους πίνακες της
Γενικής Εκπαίδευσης (και αντιστρόφως).
β. με μειωμένο ωράριο από πίνακες της Ειδικής Αγω−
γής, ο εκπ/κός, εφόσον αναλάβει υπηρεσία και δεν
παραιτηθεί
, παραμένει υποψήφιος στους πίνακες της
Γενικής Εκπαίδευσης μόνο για πρόσληψη με πλήρες
ωράριο διδασκαλίας (και αντιστρόφως).

Καλά κατάλαβες ioudas. Αν σε πάρουν ειδική ή γενική αναστέλλεται η υποψηφιότητά σου στον πίνακα γενικής ή ειδικής αντίστοιχα για την τρέχουσα χρονιά είτε αναλάβεις υπηρεσία είτε όχι. Το ίδιο συμβαίνει για υποψήφιους σε περισσότερους του ενός κλάδου. (π.χ. υποψήφιος κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04, αν προσληφθεί ως υποψήφιος ΠΕ03 παύει να είναι υποψήφιος στον πίνακα των ΠΕ04, δηλαδή στους ΠΕ04 τον προσπερνά το σύστημα).
Όμως, αν δείτε των πίνακα κυρώσεων της ειδικής που δημοσιεύτηκε στο e-aitisi θα δείτε ότι άτομα που αρνήθηκαν πέρσι στην ειδική είναι φέτος υποψήφιοι στον πίνακα γενικής (και λογικά δε θα είναι υποψήφιοι στους πίνακες ειδικής). Δηλαδή η ποινή του διετούς αποκλεισμού ισχύει μόνο για την κατηγορία που αρνήθηκες (αν αρνηθείς στη γενική αποκλείεσαι για την τρέχουσα χρονιά  και για γενική και για ειδική και  την επόμενη χρονιά μπορείς να κάνεις τα χαρτιά σου στην ειδική, αλλά όχι γενική).
Τα παραπάνω που λέω προκύπτουν από τηλεφώνημα που είχα κάνει προ διετίας στο Υπουργείο. Επειδή, όμως, ποτέ δεν ξέρεις, αν κάποιον τον αφορά άμεσα το θέμα καλό θα ήταν να έκανε ένα τηλέφωνο στο Υπουργείο και να ενημερώσει κι εμάς τους υπόλοιπους.

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Αύγουστος 18, 2015, 04:28:30 μμ »
Συμφωνώ με όσα λέτε παραπάνω. Οι άνθρωποι θα μας τρελάνουν! Εκτός, όμως, από το κομμάτι που αφορά σε αυτούς που θα καταθέσουν πρώτη φορά τα χαρτιά τους, το θέμα δε λύνεται και για τους «παλιούς».
Στο Δελτίο Τύπου γράφει:

«Σε επόμενη φάση το ΙΕΠ θα  απευθύνει πρόσκληση στις/στους ενδιαφερόμενες/ους, ώστε να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην ειδική επιστημονική επιτροπή που συστάθηκε από επιστήμονες και επαΐοντες στον χώρο της ειδικής αγωγής, έργο της οποίας είναι να εξετάσει αναλυτικά τη συνάφεια των διαφόρων μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων με την ειδική αγωγή. Η διαδικασία αυτή θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του σχ. έτους 2015-6.»

Ακόμα και με τα καινούρια δεδομένα, τι  αλλάζει δηλαδή στην ουσία; ΤΙΠΟΤΑ.
Με την μέχρι στιγμής ισχύουσα εγκύκλιο σκόπευαν για όσους το μεταπτυχιακό τους δεν είναι στη λίστα (που θεωρητικά δε γράφει ΡΗΤΑ Ειδική Αγωγή ή Σχολική Ψυχολογία)  να καταθέσουν τα χαρτιά τους μαζί με τις αιτήσεις, να πάρουν την περιβόητη προσωρινή συνάφεια από το ΙΕΠ και εφόσον είναι αδύνατον κατόπιν εορτής να καλυφθούν τα κριτήρια που ζητά το ΙΕΠ, την επόμενη σχολική χρονιά 2016-2017 να κριθεί ότι δεν υπάρχει συνάφεια.
Με την νέα εγκύκλιο (κρίνοντας από αυτά που ανακοίνωσαν μέχρι τώρα) αντί να γίνει το παραπάνω, καταθέτουν οι «παλιοί» κανονικά τα χαρτιά τους χωρίς θέμα για φέτος, όμως θα ζητήσουν από όσους το μεταπτυχιακό τους δε γράφει ΡΗΤΑ Ειδική Αγωγή ή Σχολική Ψυχολογία να καταθέσουν, όταν κληθούν,  το μεταπτυχιακό τους για εξέταση από το ΙΕΠ, το οποίο και πάλι θα κρίνει ότι δεν καλύπτονται τα κριτήρια που θέτει ως απαραίτητα και δε θα δώσει συνάφεια για το σχολικό έτος 2016-2017.
Άρα, αποτέλεσμα το ίδιο είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι προς το παρόν γλιτώνουν τη «φασαρία».

Εν τω μεταξύ, στην περιβόητη λίστα του παρατήματος της εγκυκλίου υπάρχουν μεταπτυχιακά που δε γράφουν ΡΗΤΑ Ειδική Αγωγή ή Σχολική Ψυχολογία. Πώς κρίθηκαν συναφή αυτά;
Τα περισσότερα, δε, από τη λίστα εγκεκριμένων μεταπτυχιακών είναι μονοετή και χωρίς πρακτική άσκηση… Στερούνται των ίδιων κριτηρίων, δηλαδή, που θα «κάψουν»  άλλα μεταπτυχιακά μονοετή και χωρίς πρακτική, που  οι κάτοχοι τους είχαν την ατυχία να αναγράφονται σε αυτά μη συναφείς (όπως φαίνεται ότι κρίνει το ΙΕΠ) με την Ειδική Αγωγή όροι, όπως: Αυτισμός, Δυσλεξία, Νοητική Υστέρηση κλπ.
Τι να πω, ΠΑΡΑΝΟΙΑ!!!!!!!

13
Μπράτης facebook

Η τελική πρόταση που κατατέθηκε σήμερα στην επιτροπή για τους μόνιμους διορισμούς,προκειμένου να μεταφερθεί στις ομοσπονδίες,από τον Δντή του γραφείου του αναπληρωτή υπουργού παιδείας Χρήστο Πιλάλη έχει ως εξής:
1.Δημιουργείται μία ενιαία λίστα μόνιμων διορισμών στην οποία υπολογίζονται δυο κριτήρια.Η βαθμολογία του ΑΣΕΠ του 2008 και η προυπηρεσία.
2.Η βαθμολογία του ΑΣΕΠ υπολογίζεται με ένα μόριο για κάθε βαθμό,αλλά μόνο για τους επιτυχόντες(που έγραψαν 55 και πάνω).Δηλαδή:Βαθμολογία 60 ×1 = 60 μόρια.Βαθμολογία 54 ×0=0μόρια.
3.Η προυπηρεσία υπολογίζεται με ένα μόριο για κάθε μήνα.π.χ 30 μήνες ×1 =30 μόρια.
Τα μόρια από τις δυο κατηγορίες αθροίζονται και βγαίνει η τελική μοριοδότηση.
Η συνεδρίαση της επιτροπής θα επαναληφθεί την Τετάρτη 24 Ιουνίου.

14
Θεωρω οτι δεν διευκρινιζεται εντελως αλλα ισως εχεις δικιο και παρασυρθηκα εγω απο το 2010-14!!Οσο για μονιμους διορισμους βθμιας Ε.Α.Ε δεν υπαρχει ,μονο για πρωτοβαθμια αλλα σιγα μην το ανακοινωσει! Οσο για τους μονιμους διορισμους δεν ξερω κατα ποσο ειναι νομιμο να μην προσμετρηθουν τα μορια !!!

Το πρόβλημα είναι ότι το νόμιμο την σήμερον ημέρα είναι κάτι πολύ σχετικό. Σου πετάνε στην τελική μια ρύθμιση σε έναν νόμο και "τσουκ"... όλα νομιμοποιούνται. Το θέμα είναι κατά πόσο θα είναι ηθικά σωστό να συνεχίσουν να κρατούν  επ' αόριστο μια συγκκεκριμένη ομάδα στην ομηρία της αναπλήρωσης, χωρίς να τους δίνεται η  προοπτική διορισμού.
Νομίζω ότι οι περισσότεροι που ασχολούμαστε με την ειδική αγωγή συνειδητά την επιλέγουμε ένατι της γενικής και δοθείσης επιλογής διορισμού στην ειδική ή στην γενική όλοι θα επιλέγαμε την ειδική. Έτσι όπως έχει η κατάσταση μέχρι στιγμή, όμως, προκειμένου να διοριστεί κάποιος στην ειδική πρέπει πρώτα να διοριστεί στη γενική και μετά να αποσπατεί/μετατεθεί στην ειδική. Αν δεσμευτούν από το Υπουργείο και ξεκινήσουν διορισμούς στην ειδική τότε ok, η προϋπηρεσίας μας να μην περνά στη γενική. Αν, όμως, δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση (που σιγά μην υπάρχει) δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα και πολλοί από εμάς θα κάνουν διαφορετικές επιλογές, θα εγκαταλήψουν την ειδική και θα στραφούν στη γενική, όπου τουλάχιστον μια ψευτοελπίδα διορισμού υπάρχει.
Πλάκα θα έχει να δούμε πώς θα αντιδράσουν σε αυτή τη ρύθμιση οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας πάντως... Να δω αν θα υπάρξουν 60.50 και 70.50 στους πίνακες έστω και για δείγμα... Το πολύ πολύ όσοι μείνουν στον πίνακα να είναι οι μηδενικής προϋπηρεσίας και με μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159607
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 420
Σύνολο: 426

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.