Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - fair_play

Σελίδες: 123 ... 26
1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Πόσες ώρες ιδιαίτερο;
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2016, 02:38:02 μμ »
μαθηματικα γ γυμνασιου    2 ωρες (υπεραρκετες)
μαθηματικα β λυκειου        2 ωρες κατευθ και 1 αλγεβρα και καμια φορα εναλλαξ/γεωμετρια καμια ωρα δεν υπαρχει λογος
Υποθέτω ότι αποκλείεις τη γεωμετρία ως μη προαπαιτουμενο για τις Πανελλήνιες. Ποιό είναι το σκεπτικό σου για την κατεύθυνση; Κατά την άποψή μου και πάντα στη λογική του προαπαιτουμενου νομίζω ότι ή Άλγεβρα είναι κατα 70% απαραίτητη και η κατεύθυνση 30%. Αρα σε περίπτωση τριωρου νομίζω Άλγεβρα 2 κατεύθυνση 1. Αν μπορεί να γίνει και 4η ώρα θεωρώ ότι ή Γεωμετρία αξίζει 1 ώρα γιατί καλλιεργεί τις αποδεικτικες δεξιότητες που είναι πολύ σημαντικές στη Γ Λυκείου. Ή κατάσταση αλλάζει αν το παιδί έχει πολλά κενά από προηγούμενες τάξεις.

2
Θετικά μαθήματα / Απ: Μαθημα μαθηματικων
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2016, 11:49:29 μμ »
Καλησπερα.Ειμαι αποφοιτη και θελω να δωσω πανελλαδικες του χρονου αλλα για τις σχολες που με ενδιαφερουν πρεπει να δωσω και μαθηματικα με τα οποια δεν ειχα ποτε σχεση.Ειμαι εντελως αρχαρια ουτε του γυμνασιου ξερω και επειδη δεν θα κανω προς το παρον ιδιαιτερα μπορειτε να μου πειτε για να φτασω στην υλη της γ λυκειου τι πρεπει να ξερω απο την  υλη προηγουμενων ταξεων;

mary8 γεια σου,

Συνεχιζεις την προσπάθεια σου; Χρειαζεσαι ακόμα βοήθεια;

3
............
Αγαπητε fair play αφου οπως λες το προβλημα ειναι απλο  και χρειαζεται μονο απλη λογικη και κατανοηση κειμενου γιατι σου φανηκε τοσο δυσκολο και γιατι θεωρησες οτι ειναι εκτος υλης;

Σιγουρα δεν εισαι εκπαιδευτικος πρωτοβαθμιας και δεν ξερω καν αν εισαι μαχιμος εκπαιδευτικος και αρα μιλας εκ πειρας.
......................
Τελος , μιλωντας  εκ πειρας μπορω να πω οτι αυτο που βασικα διδασκεται στα μαθηματικα, και σε μερικες περιπτωσεις πολυ δυσκολα κι αυτο, ειναι καποιοι μηχανισμοι οι απλες πραξεις για παραδειγμα και καποιοι συγκεκριμενοι τυποι απλων προβληματων. Αν ξεφυγεις απο αυτα αυτοι που δεν το εχουν με τα μαθηματικα μπερδευονται και στις περισσοτερες των περιπτωσεων αδυνατουν να βαλουν τις σκεψεις τους σε σειρα ακομα κι αν τους  βοηθας. Τουλαχιστον αυτο εχω δει εγω. Οι εξαιρεσεις στον κανονα ειναι σπανιοτατες.

Αγαπητε fair play τα γραφω ολα αυτα μην εχοντας την προθεση να αντιδικισω μαζι σου, αλλα απλα γιατι βρηκα τη συζητηση μας ενδιαφερουσα. Καθε αλλη αποψη δεκτη και συζητησιμη.
Αγαπητέ/ή fifi είμαι στη δευτεροβάθμια. Το πρόβλημα αποδείχθηκε στην πράξη πολύ δυσκολο για τους υποψηφίους. Εγώ απλά προσπάθησα να ανίχνευσω την αιτία της αποτυχίας μέσα από την αρχική μου ερώτηση. Ξέρω ότι ή επίλυση προβλήματος είναι ένα ζορικο αντικείμενο. Όμως διδάσκεται από την Β Δημοτικού αν δεν κάνω λάθος. Βεβαια, ανεξάρτητα από τις μεθόδους αντιμετώπισης που διδάσκονται ασφαλως κάθε πρόβλημα είναι ιδιαιτερο. Εδώ νομίζω εντοπίζεται ή δυσκολία.
Δεν υπάρχει καμία αντιδικία μεταξύ μας και η συζήτηση είναι πράγματι ενδιαφέρουσα και χρήσιμη. ☺
ΥΓ Το nickname σου έχει πολύ πλάκα. ☺

4
Η έκφραση "κλιμακωτή χρέωση" φυσικά και δεν είναι "δασκαλίστικος" όρος αφού χρησιμοποιείται σε πάρα πολλά θέματα της σημερινής εποχής.
..........................
Θεωρώ ότι το πρόβλημα αυτό είναι θέμα λογικής περισσότερο παρά μαθηματικών, που δεν είναι συνηθισμένη ακόμα και σε μεγαλύτερα παιδιά.
Με το "δασκαλίστικος" εννοούσα ότι τον χρησιμοποιούμε μεταξύ μας οι εκπαιδευτικοί χωρίς να είναι απαραίτητα γνωστός στα παιδιά, όπως π.χ. ο όρος "ομώνυμα κλάσματα".  Και όπως λες χρησιμοποιείται και σε άλλους χώρους άσχετους με τη εκπαίδευση.

Το ότι η λογική δεν είναι συνηθισμένη ακόμα και σε μεγαλύτερα παιδιά που λες είναι για μένα τραγικό.
Θα τρίζουν τα κοκαλακια του Αριστοτέλη και του Πλάτωνα.
Αν αποτυγχάνουμε να διδάξουμε στα παιδια ορθολογισμό που πάμε;

5
Απαντώ ως μητέρα μαθητή που μόλις τελείωσε την τεταρτη. Ναι μπορούν να το λύσουν. Στην τεταρτη έχουν ήδη κάνει την έννοια της αναγωγης στη μονάδα. Το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι σχετικά εύκολο αρκεί να προσπερασουν την έκφραση κλιμακωτη χρέωση την οποία πιθανότατα δεν καταλαβαίνουν.
Ή έκφραση "κλιμακωτή χρέωση" είναι δασκαλίστικος όρος που χρησιμοποιούμε μεταξύ μας. Δεν χρειαζόταν στα παιδιά για τη λύση. Ως αναγωγή στη μονάδα τι εννοείς αφού ή χρέωση δίνεται ανά κ.μ.δηλαδη στη μονάδα;

6
      Σε τέτοιου είδους εξετάσεις εκτός από προβλήματα που βασίζονται στη διδαγμένη ύλη, μπαίνουν και προβλήματα που εν μέρει τη χρησιμοποιούν, αλλά επιπλέον χρειάζονται και αυτό το κάτι παραπάνω που πρέπει να έχουν οι ευφυείς μαθητές, αν θέλουν να λέγονται ευφυείς, και που κατά τη γνώμη μου είναι έμφυτο και πολύ λίγο καλλιεργήσιμο.
Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο. Δεν είμαι ειδικος, αλλά ή επίλυση προβλήματος διδάσκεται. Ίσως ένας μαθητής που δεν το έχει δεν θα γίνει ποτέ μαθηματική ιδιοφυΐα. Θα γίνει όμως σίγουρα πολύ καλύτερος με μετρησιμους όρους.

       Οι εξετάσεις αυτές δείχνουν την γύμνια της εκπαίδευσης μας. Δυστυχώς.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την άποψή σου αυτή. Δε θα φορτωθούμε στο έπακρο εμείς οι εκπαιδευτικοί κάθε αποτυχία των μαθητών μας για την οποία ευθύνονται πολλά και πολλοί- και εμείς οι ίδιοι κάποιες φορές. Από την άλλη πάλι, στις εξετάσεις των Προτύπων και της Μαθηματικής εταιρίας, στις οποίες μπαίνουν πάντα προβλήματα που απαιτούν πολυσύνθετη σκέψη και ανάλυση, ανώτερη αυτής του κανονικού επιπέδου/ηλικίας των μαθητών, συχνότατα βλέπουμε επιδόσεις μαθητών που μας εκπλήσσουν ευχάριστα.
Δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα απαιτεί πολυσύνθετη σκέψη και ανάλυση. Απλή κατανόηση κειμένου και απλή λογική χρειάζεται κατά τη γνώμη μου.
Δες ένα άλλο θέμα που, πάντα κατά τη γνώμη μου, απαιτεί ιδιαίτερο μαθηματικό ταλέντο.
"Σε πόσα μηδενικά τελειώνει το γινόμενο 25*25*25*25*25*25*25*4*4*4*16*16;"
Το * παριστάνει "επί".
Αυτό μάλιστα.

7
@sapore,

Αυτό που αναφέρεις με τις αναλογίες ήταν ένα μικρό μέρος της κατανόησης που χρειαζόταν από τους υποψηφίους.
Οι κλίμακες και η χρέωση ανά κ.μ. δεν κατανοηθηκαν επαρκώς.

Κάποια συγκεκριμένα στοιχεία θα έχω για να θέτω το ερωτημα. Και δεν είπα ότι δεν το έλυσε κανεις. Προς Θεού.
Ή συσχέτιση που κανείς με τις Πανελλήνιες είναι βάσιμη. Οι απόφοιτοι Λυκείου είναι τα ώριμα φρούτα μιας 13χρονης καλλιεργειας. Και δεν μενω στα εύκολα φετινα θέματα. Η ουσία είναι ή αποτίμηση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος και η βελτιωση του συστήματος. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με την αδυναμία αποφοίτων Δημοτικού να κατανοήσουν επαρκώς ένα λιτό κείμενο και κάποια δεδομένα σε μορφή πίνακα. Δεν είναι ανησυχητικό; Φταίνε τα βιβλία τους; Φταίει ο τρόπος διδασκαλίας και αφομοίωσης (μαθηματικων και όχι μόνο) εννοιών; Κάτι πάντως φταίει. Και κάποιοι πρέπει να προβληματιστουν σοβαρά και να δράσουν. Άμεσα και προγραμματισμένα.

Μιλησες για προετοιμασία των παιδιών. Μην κρυβομαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Εξετάσεις σημαίνει φροντιστήριο, ιδιαίτερο, επιστράτευση γονέων, θείων κ.λπ. . Δεν το θεωρώ κακό. Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθησεως. Το κακό είναι ότι γίνεται με αφορμή τις ανταγωνιστικές εξετάσεις και όχι ως ουσιώδες μέρος της διδασκαλίας.

Για τη γύμνια της εκπαίδευσης δεν σε πιάνω. Όταν το 99% (ή το 95%) είναι γυμνό πώς να το πούμε αλλιώς;

Υ.Γ. Σε ευχαριστώ για τις παραπομπές στα ενδιαφέροντά άρθρα

8
Δεν υπάρχει κάτι στην ύλη  του δημοτικού που να βοηθά το μαθητή να λύσει το πρόβλημα αυτό, ούτε καν παρόμοιο πρόβλημα δεν υπάρχει. Πρόκειται καθαρά για ένα πρόβλημα λογικής και κατανόησης, που η όλη του δυσκολία έγκειται στη λεκτική του διατύπωση. Επίσης θα πρέπει να ξέρεις και πολλαπλασιασμό.
 Αυτός που το έβαλε ήθελε να ελέγξει κατά πόσο ο μαθητής έχει την ευστροφία να αποκωδικοποιήσει το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Στα πειραματικά ψάχνουν για τους έξυπνους.
Αγαπητέ/ή fifi,
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Κατά την άποψή μου όλα τα προβλήματα είναι λογικής και κατανόησης και απαιτούν αποκωδικοποίηση. Όμως το κύριο προαπαιτουμενο είναι να αναφέρονται σε γνωστή ύλη.
Ή έννοια της κλιμακωτής χρέωσης υπάρχει στην ύλη του μαθήματος της Γ Λυκείου Ανάπτυξη Εφαρμογών και έχει ζητηθεί στις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Ή αποτυχία στο συγκεκριμένο θέμα ήταν παταγώδης. Δεν βρέθηκαν τόσοι έξυπνοι δυστυχώς. Τα πρότυπα θα πάρουν και κάμποσους βλακες    :) .
Οι εξετάσεις αυτές δείχνουν την γύμνια της εκπαίδευσης μας. Δυστυχώς.

9
Δημοτικό / Ερώτηση για τα Μαθηματικά του Δημοτικού
« στις: Ιούνιος 27, 2016, 08:31:01 μμ »
Ένας δάσκαλος βρε παιδιά!!!!!

10
Δημοτικό / Ερώτηση για τα Μαθηματικά του Δημοτικού
« στις: Ιούνιος 27, 2016, 09:07:49 πμ »
Καλημέρα σε όλους

Στις εξετάσεις για τα πρότυπα Γυμνάσια έπεσε στα Μαθηματικά θέμα που αφορά στην κλιμακωτή χρέωση της κατανάλωσης νερού.

hebergement image

Μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχει στην ύλη του Δημοτικού κάτι που θα βοηθούσε τα παιδιά να κατανοήσουν την έννοια της κλιμακωτής χρέωσης και να λύσουν το θέμα αυτό.

Σας ευχαριστώ



11
Θετικά μαθήματα / Απ: Μαθημα μαθηματικων
« στις: Ιούνιος 09, 2016, 03:42:25 μμ »
Δεν θα ξεκινησω με του λυκειου γιατι οπως ειπα δεν εχω καν τις βασεις.
Για νηπιαγωγων ενδιαφερομαι.Περυσι ειχαν γυρω στα 15.000 μορια,δεν θυμαμαι ακριβως!Φετος ειπαν θα πεσουν.Αποφοιτη εννοουσα λυκειου,δεν εχω τελειωσει καποια σχολη και ημουν θεωρητικη τοτε.

Δεν ξερω πως καταφερνουν να γραψουν μαθηματικα χωρις να ξερουν τιποτα,λογικα θα ξερουν καποια βασικα γιατι εχω που δεν ξερω ουτε εξισωσεις ουτε τιποτα αν ανοιξω το βιβλιο της γ λυκειου δεν  θα καταλαβω τιποτα.

Εχω ξεκινησει απο της Β γυμνασιου το 1ο κεφαλαιο.Δηλαδη  να πιασω απαραιτητα της Α πρωτα;
Προς το παρον εχω μια απορια αν μπορει καποιος να με βοηθησει.
Π.χ σε αυτην την παρασταση.

 Β=5(2α-3β)+3(4β-α)  αν α=-3 και β=5

ειναι προς το τελος :7α+(-3)β  ->  7α-3β->   [εδω γιατι γιατι εμεινε το - και οχι το+ ; ]

->7(-3)-3.5 ->-21-15=-36
και εδω παλι γιατι ειναι μειον 21 ; Δεν κραταμε το προσημο του μεγαλυτερου αριθμου δηλαδη του 7;;
και απο το -3.5 το μεγαλυτερο ειναι το 5 οποτε γιατι μειον 15;;
Καλυτερα θα ήταν να ξεκινησεις από την Α Γυμνασίου που έχει πολύ βασικές γνώσεις. Ειδικά το κεφάλαιο 7. Τους κανόνες προσημων πρέπει να τους αποστηθίσεις και να λύσεις αρκετές ασκήσεις.

12
Θετικά μαθήματα / Μαθημα Μαθηματικων
« στις: Ιούνιος 08, 2016, 08:05:00 μμ »
συγνωμη αλλα κανετε μαθημα στην γ λυκειου?
το 80% των παιδιων που δινουν μαθ γεν δεν ξερουν να κανουν τιποτα απο αυτα!!
για να γραψεις καλα στα μαθηματικα γενικης.....και οταν λεω καλα..λεω πανω απο 16..το μονο που θες είναι 2 με 3 ώρεσ την βδομάδα μάθημα για ενα σχολικο ετος.
και θα γραψεις καλα ,με τα φετινα θεματα εγραφεσ και 100 με τις μισεσ ωρεσ!
αν δεν θες να κανεις μαθηματα..και παλι μπορεισ να γραψεις..παρε ολα τα βοηθηματα ..και παλι θα γραψεις!!
Calmen καλμαρε λίγο.
Πράγματι φέτος υπήρχαν παιδιά της θεωρητικής που με 0 ώρες μαθημα και χωρίς να ανοίξουν κανένα βοήθημα έγραψαν "καλά" μαθηματικά γενικής.
Το θέμα είναι όμως από πού ξεκιναει κάποιος.  Απο την ύλη του γυμνασίου απολύτως απαραίτητα είναι κανόνες προσημων, δυνάμεις, ταυτοτητες, παραγοντοποίηση, εξισώσεις 1ου και 2ου βαθμού, ανισώσεις 1ου βαθμού, συστήματα και βασική τριγωνομετρία.
Και αυτά με ένα βαθμό εμπέδωσης  που αποκτιέται με βασικές ασκήσεις. Αυτή είναι και ή πρόταση μελέτης.
Τώρα αν ή Mary8 βλέπει ότι ξέρει κάποια πράγματα (μακάρι) απλά επιταχύνει το ρυθμό της.
Αν πάρει κατευθειαν το βιβλίο της Γ Λυκείου απλά θα χαθεί και θα απογοητευτεί.
Εξάλλου δεν είναι βέβαιο ότι το 2017 θα δούμε το ίδιο έργο με το 2016.....

13
Θετικά μαθήματα / Μαθημα Μαθηματικων:
« στις: Ιούνιος 08, 2016, 04:24:13 μμ »
Mary8 καλησπέρα,

Το εγχείρημα σου είναι αρκετά δύσκολο, όχι όμως και ακατόρθωτο. Εξαρτάται από το πόσο χρόνο μπορείς να διαθέσεις και από το πείσμα που θα επιδείξεις. Θα σου πρότεινα να ξεκινησεις με τα βιβλία του Γυμνασίου που έχουν απαραίτητες γνώσεις και είναι πιο εύκολα από του Λυκείου. Αν σε βολευει να διαβάζεις στον υπολογιστή τα βιβλία και οι λύσεις των ασκήσεων υπάρχουν on line. Αλλιώς αγόρασε τα μαζί με τα αντίστοιχα λυσαρια.
Ή απαραίτητη ύλη στο κομμάτι της Άλγεβρας είναι παρακάτω:

 Α Γυμνασίου
Α μέρος Αριθμητικη Άλγεβρα
Κεφάλαιο 1
Κεφάλαιο 2
Κεφάλαιο 3 παρ 3.1, 3.2
Κεφάλαιο 4 παρ 4.1
Κεφάλαιο 5 παρ 5.1
Κεφάλαιο 6
Κεφάλαιο 7 εκτός παρ  7.10 ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ

Β Γυμνασίου
Α μέρος Άλγεβρα
Κεφάλαιο 1 εκτός παρ. 1.3
Κεφάλαιο 2 εκτός παρ. 2.3
Κεφάλαιο 3

Β μέρος Γεωμετρία
Κεφάλαιο 2 παρ 2.1, 2.2, 2.3, και 2.4

Γ Γυμνασίου
Α μέρος Άλγεβρα
Κεφάλαιο 1 εκτός παρ 1.7 SUPER ΒΑΣΙΚΟ
Κεφάλαιο 2 εκτός παρ  2.3 SUPER ΒΑΣΙΚΟ
κεφάλαιο 3 παρ.3.3

Β μερος Γεωμετρία
Κεφάλαιο 2 παρ 2.1,  2.2, 2.3

Για τα υπόλοιπα θα σου στείλω καινούργιο μήνυμα.
Προσπάθησε να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις. Λυνε μερικές ασκήσεις σε κάθε παράγραφο. Στο τέλος του κεφαλαίου κάνε μία επανάληψη.
Καλό κουράγιο. Αν χρειαστείς κάτι στείλε μηνυμα.

14
Δημοτικό / Μια βοήθεια στα μαθηματικά
« στις: Απρίλιος 02, 2016, 11:02:12 πμ »
Τελικά δόθηκε διευκρίνιση από την επιτροπή: Έχουμε μια σειρά από 4 σχήματα που επαναλαμβάνονται (γεωμετρικό μοτίβο).
Αφού 2015 = (4 x 503) + 3 , το σχήμα στη θέση 2015 είναι το ίδιο με τη θέση 3.
Στις ανηρτημένες απαντήσεις καταλάθος δεν περιλαμβάνεται το σχήμα της θέσης 3. Εξ ου και η σύγχυση.

Σελίδες: 123 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 344
Σύνολο: 356

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.