Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - bilstef

Σελίδες: 123 ... 10
1
Παρακαλώ επειγόντως όποιος έχει ή μπορεί να δώσει link να μου στείλει
To υπ.αριθ. 104022/2/10-09-2012έγγραφο του ΥΠΑΙΘΠΑ «Πλήρωση κενούμενων θέσεων Υποδιευθυντών όλων των τύπων σχολικών μονάδων Α/θιας και Β/θιας Εκπ/σης»

2
Υπηρεσιακές μεταβολές / ομάδες σχολείων
« στις: Φεβρουάριος 13, 2012, 04:43:11 μμ »
Συνάδελφοι,Αναζητώ την βοήθειά σας.
σύμφωνα με το ΠΔ100/97 άρθρο 5 παράγραφος 2 το κάθε ΠΥΣΔΕ ορίζει ομάδες σχολικών μονάδων ,αναφέροντας ότι «οι σχολικές μονάδες ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ κατανέμονται σε ομάδες σχολείων από τα αρμοδια περιφερειακά συμβούλια με βάση τη ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ των σχολικών μονάδων ,την τυχόν συστέγαση,τις ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ,τις ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ και κάθε ΑΛΛΟ χρήσιμο κατα την άποψή τους στοιχείο που δικαιολογεί την ένταξη ΤΟΥ σχολείου στην ίδια ομάδα" (τα κεφαλαία δικά μου).Εμείς στο Ν.Ροδόπης έχουμε 3-ΤΡΕΙΣ περιοχές μετάθεσης και άρα πρέπει ΚΑΤΑΡΧΗΝ σύμφωνα με αυτές να οριστούν 3-ΤΡΕΙΣ τουλάχιστον ομάδες σχολείων ; Τι γίνεται στα δικά σας ΠΥΣΔΕ;
Στο δικό μας ΠΥΣΔΕ ορίστηκαν καταρχήν 3 αλλά μετά ανακοινοποιήθηκε σε 1.
Δείτε εδώ http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9F%CE%96%CE%9E9-%CE%932%CE%A4
και εδώ http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9F%CE%96%CE%989-%CE%9230.
Ο Ορισμός ομάδων παίζει ρόλο στις συγχωνεύσεις ,στις τοποθετήσεις υπεραρίθμων, στις αποσπάσεις; Αν ΝΑΙ είναι σοβαρό το πώς ορίζονται .

3
Εργασιακά / εκπαιδευτική προϋπηρεσία;
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 07:16:21 πμ »
Για μείωση ωραρίου λαμβάνεται υπόψιν ΜΟΝΟ η εκπαιδευτική προϋπηρεσία (Μαρούσι, 20 / 12 / 2010
Αρ.Πρωτ. Φ. 361.23/12/ 123995 /Γ1 Μετά από την  204/2005 γνωμοδότηση  Του Νομικού συμβουλίου του κράτους ) .


το ερώτημα: Ο χρόνος άδειας μητρότητας-πατρότητας λογίζεται ως εκπαιδευτική προϋπηρεσία και άρα προσμετράται για την μείωση ωραρίου;

Για να βοηθήσω : Σίγουρα δεν είναι διδακτική προϋπηρεσία και δεν προσμετρούνταν πχ στις κρίσεις των διευθυντών .

4
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ
« στις: Μάιος 28, 2011, 12:32:10 μμ »
Αυτή τη περίοδο ,φέτος ειδικά σε πιο έντονο βαθμό,ρυθμίζονται οι υπεραριθμίες.

Στο Νομό μας στάλθηκε το παρακάτω

Αρ. Πρωτ. : Φ11.3/2208 της 25-05-2011 και μεΑΔΑ:4ΑΘΣ9-Χ αναρτημένο στη διαύγεια στη θέση http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%91%CE%98%CE%A39-%CE%A7
με ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση Οργανικών κενών και υπεραριθμιών» όπου αναφέρεται ότι:
«Το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Ροδόπης Λαμβάνοντας υπόψη του:
1. Το άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ 100/97
2. Την υπ΄αριθμ. 6/25-05-2011 Πράξη του ΠΥΣΔΕ Ροδόπης
Προσδιόρισε τα κενά και τις υπεραριθμίες των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς του κατά κλάδο και σχολείο. Ακολουθεί συνημμένος πίνακας. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων και των σχολείων όπου έχουν προκύψει υπεραριθμίες (*) και επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, καλούνται να το δηλώσουν με σχετική αίτησή τους στην οποία να αναφέρουν ονοματεπώνυμο, κλάδο, σχολείο, και τη φράση «επιθυμώ να χαρακτηριστώ υπεράριθμος», καθώς και την κενή οργανική θέση που επιθυμούν να καταλάβουν, κατά σειρά προτίμησης, στη γραμματεία του ΠΥΣΔΕ Ροδόπης.»
«(*) Με τον όρο «υπεράριθμοι» εννοούμε μόνο τους εκπαιδευτικούς που έχουν οργανική θέση, η οποία πλέον χάνεται διότι το σχολείο δεν καλύπτει τις απαιτούμενες διδακτικές ώρες.»

Θεωρώ ότι έχει πρόβλημα και θα ήθελα πρώτα τη γνώμη σας και μετά θα γράψω που και γιατί βλέπω το πρόβλημα.

Για διευκόλυνσή σας

i) Το Π.Δ. 50/96
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGW8w3YEhDyt3dtvSoClrL8m0HlgIesvCDtIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb
_zFijAxLQYMFhGh8pulIH73ifapvEFvsVc7x4oqonkHrOVt)
όπως τροποποιήθηκε από το Π.Δ 100/97,
  (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEWFzYWFtEvQndtvSoClrL8f8uEKElbw5ntIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb
_zFijPuIdU6Zae63pwW3ieTgSZ_oY24eDBIVzRJ7wmyJwn)




ii)Υπάρχει διευκρινιστική εγκύκλιος Αρ. Πρωτ.: 54012/Δ1 ,Μαρούσι, 13‐5‐2011, ΑΔΑ: 4ΑΘΞ9-ΠΤ εγκύκλιο του ΥΠΔΜΘ (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%91%CE%98%CE%9E9-%CE%A0%CE%A4) )με ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις για ρύθμιση υπεραριθμιών και θεμάτων τοποθέτησης εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης»

Τι γίνεται στις δικές σας περιοχές;

5
Είπαμεεεεεεεε !!!!!  ΠΡΩΤΑ ο ΜΑΘΗΤΗΣ
 

·        Πότε άνοιξαν τα σχολεία; Στις 13-09-2010 .

Πότε Προκηρύσσονται θέσεις για πρόσληψη καθηγητών για ΡΩΣΙΚΆ και ΤΟΥΡΚΙΚΆ;

Μετά από 18 μέρες στις 1-10-2010 ( http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10832 )

Πότε θα προσληφθούν και θα έρθουν στα σχολεία ;Σύμφωνα με την συνήθη πρακτική της κατάρτισης πινάκων ενστάσεων κλπ το συντομότερο μετά από 10 μέρες από την ημερομηνία προκήρυξης
δηλ 28 μέρες μετά την έναρξη των σχολείων .

Είπαμεεεεε ΠΡΩΤΑ ο ΜΑΘΗΤΗΣ !!!!!

 

·        Πότε άνοιξαν τα σχολεία; Στις 13-09-2010 .

Πότε Προκηρύσσονται θέσεις για πρόσληψη καθηγητών γυμναστών στα ΤΑΔ ΕΤΑΔ και για τα ΑΘΛΗΤΙΚΆ σχολεία;
μετά 7 μέρες στις 20-09-2010 (γιούπι !!! ) (μη βιάζεστε...... να χαρείτε)
ως πότε παρατείνεται η προθεσμία κατάρτισης πινάκων ;

Μετά από 33 μέρες, στις 6-10-2010(http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10819 )


Πότε θα προσληφθούν και θα έρθουν στα σχολεία ;Σύμφωνα με την συνήθη πρακτική της κατάρτισης πινάκων, ενστάσεων κλπ το συντομότερο μετά από 10 μέρες από την τελική ημερομηνία της προκήρυξης δηλ 43 μέρες μετά την έναρξη των σχολείων .

Είπαμεεεεεεεε ΠΡΩΤΑ ο ΜΑΘΗΤΗΣ !!!!!

 

·        Πότε άνοιξαν τα σχολεία; Στις 13-09-2010 .

Πότε Προκηρύσσονται θέσεις για κατάρτιση πινάκων καθηγητών μουσικής και εμπειροτεχνών οργανοπαιχτών για τα ΜΟΥΣΙΚΑ σχολεία;
Πριν 3 ΜΗΝΕΣ και 10 μέρες στις 23-06-2010 (γιούπι !!! ) (μη βιάζεστε...... να χαρείτε) (http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/anaplirotes-oromisthioi/576-ekpaidevtikoi-anaplhrwtes-moysikhs-egkyklios.html)
Πότε προσλήφθηκαν αυτών των ειδικοτήτων οι καθηγητές ;

ΟΧΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Πότε θα προσληφθούν και θα έρθουν στα σχολεία ;
ΑΓΝΩΣΤΟ (πρέπει μάλλον πρώτα να ξεκαθαριστεί ως τι θα προσληφθούν ωρομίσθιοι ; ΑΜΩ ; ΑΚΩ ; )

Είπαμεεεεεεεε ντεεεεεε ΠΡΩΤΑ ο ΜΑΘΗΤΗΣ !!!!!

 

Βασίλης Στεφανίδης

Μαθηματικός ,

αποσπασμένος για τις ανάγκες της υπηρεσίας για συνεχείς 3 χρονιές  (γιατί είμαι λειτουργικά υπεράριθμος –αλήθεια γιατί τοποθετήθηκα πριν 3 χρόνια με οργανική στο 1ο γυμνάσιο τον Ιούνιο και βρέθηκα να είμαι λειτουργικά υπεράριθμος τον Σεπτέμβριο , μαζί με άλλους 2 ;) στο Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Κομοτηνής.

 

Υποψήφιος για το ΠΥΣΔΕ Ν.Ροδόπης και το ΚΥΣΔΕ

bilstef@gmail.com ,6977374855

6
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2010, 10:16:45 μμ »
στην ροδόπη διορίστηκαν 7 αναπληρωτές μαθηματικοί .Αν είστε κάποια-οιος από αυτούς  και διαβάζεται αυτό το μήνυμα και θέλετε κάποια πληροφόρηση στείλτε email στο  bilstef at gmail dot com

7
Ο καθηγητής που έχει αναλάβει να κάνει το πρόγραμμα του σχολείου τι δικαιώματα και υποχρεώσεις έχει;

Ποια η νομοθεσία και οι εγκύκλιοι σχετικά με το πρόγραμμα του σχολείου ;

8
100% διορισμοί ΜΟΝΟ από ΑΣΕΠ .

knkn σε παρακολουθώ και είμαι μαζί σου -άσχετα αν δεν παρεμβαίνω

48-άρης Μαθηματικός (η ηλικία αναφέρεται για κάποιους -ες που την έχουν σημαία για όχι ασεπ )

Βασίλης Στεφανίδης

(Το όνομα αναφέρεται γιατί κάποιοι -ες  έχουν αναγάγει την ανωνυμία ή την επωνυμία σε επιχείρημα )

9
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: STEALιανίδης
« στις: Αύγουστος 26, 2008, 11:21:16 μμ »
Για να μη "ΚΛΕΒΟΝΤΑΙ" Θέσεις
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.

Εμείς οι υπογραφόμενοι εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.

Ζητάμε δε:

α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο και γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .

β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.

γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .

δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%

ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.

στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτιού , καθώς και το δικαίωμα ένστασης .

Ακολουθούν Υπογραφές
ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ ΙΔΙΟΤΗΤΑ e-mail


1.Βασίλης Στεφανίδης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Κομοτηνή bilstef at gmail dot com

2.Νικόλαος Μαυρογιάννης Καθηγητής Β΄βαθμιας-Αθήνα mavrogiannis#gmail.com

3.Ευθύμιος Σουκαράς Καθηγητής Β¨βάθμιας-Αθήνα soukaras at gmail.com

4.Σπύρος Καρδαμίτσης Καθηγητής Β΄βάθμιας-Αθήνα spyroskardamitsis#hotmail.com

5.Ιωαννης Δρενος Καθηγητης Β' βαθμιας-Θεσσαλονικη drioa at yahoo.gr

6.Σταμάτιος Κιούσης Καθηγητής Β΄ βάθμιας-Αθήνα skious@pathfinder.gr

7.Νικόλαος Καγιάρας Καθηγητής Β΄βάθμιας-Ευρυτανία kaginick at yahoo dot gr

8.Γεράσιμος Χατζόπουλο Ωρομίσθιος καθηγητής Ββάθμιας Αθήνα mac190604@gmail.com

9.Κων/νος Σερίφης Καθηγητής Β΄βάθμιας - Καρδίτσα k-ser@otenet.gr

10.Χαράλαμπος Στεργίου Καθηγητής Β' θμιας εκπαίδευσης - Χαλκίδα , stergiu@otenet.gr

11.Γιάννης Παπαμικρούλης Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης –Αθήνα gpmicro@pathfinder.gr

12. Θόδωρος Μπόλης, Καθηγητής του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων tbolis@uoi.gr; Συμφωνώ ανεπιφύλακτα!
13. Αλέξανδρος Συγκελάκης, σε λίγους μήνες Καθηγητής Β-βάθμιας (με ΑΣΕΠ), ags at math dot uoc dot gr

14. Σταύρος Σταυρόπουλος Καθηγητής Β΄θμιας εκπαίδευσης- Καστοριά steeve62 at otenet dot gr

15. Γεωργουλάκη Ζαμπία Μαθηματικός-φροντιστής Πειραιάς bessy_zg at yahoo dot gr

16.Μουζουρέλης Γιωργος Καθηγητής Β'θμιας εκπαίδευσης - Αθήνα gmouzou ατ sch.gr

17. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ Καθηγητής Β'θμιας Αρκαλοχώρι spiridakisa ατ gmail.com

18. Νίκος Ιωσηφίδης Μαθηματικός – Φροντιστής Βέροια iossifid ατ yahoo.gr

19. Τηλέγραφος Κώστας Μαθηματικός - Αλεξ/πολη thlegraf@otenet.gr

20 . Μάλλιαρης Χρήστος Καθηγητής Β/μιας Αθήνα malliaris@sch.gr

21. Λεμονίδου Μαρία συνταξιούχος XA….IA at pathfinder.gr

22. ΛΕΥΚΗ ΤΖΙΑΒΑΡΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς

23 . Μωυσιδου ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟς

24. Μα…..ου Αν……….α Ιδιωτική Υπάλληλος nm….o at pathfinder.gr

25.Παναγιωτίδης Βασίλης Μαθηματικός Αλεξανδρούπολη s93060@hotmail.com

26. Καστόρας Νίκος σε λίγους μήνες καθηγητής Β/θμιας (ΑΣΕΠ) nkas@otenet.gr

27. Πολυκρατης Αντώνης Μαθηματικός polykratis_a@yahoo.gr

28.Δημήτρης Ποιμενίδης Καθηγητής Β'βάθμιας εκπαίδευσης-θάσος sonomATotenetDOTgr

29. Βασίλης Σιώχος Μαθηματικός vsiochos AT yahoo dot com

30. Α…..ου Π………ή δασκάλα πρωτοβάθμια εκπαίδευση kyra_daskala ατ yahoo.gr

31. Χαράλαμπος Λεμονίδης Καθηγητής Διδακτικής Μαθηματικών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας e-mail: lemonidi@auth.gr
32. Δεληγιάννη Ελένη Μαθηματικός eldeli at pahtfinder.gr

33. ΓΡΑΨΑ ΕΛΕΝΗ Καθηγήτρια γαλλικών grapelena@yahoo.gr

34. Αλέξανδρος Ντόζης, Φυσικός, Εκπαιδευτικός Β/θμιας – Θεσσαλονίκη koumound@sch.gr
35. Αντωνος Αθανασιος Καθηγητης Α'βαθμιας Αθηνα
36. Τάνια Παπατζήκα, Φυσικός – Θεσσαλονίκη
37. ΓΚΑΓΚΑΟΥΔΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ    mgagaoudakis@yahoo.gr
38. Καλυβιάνου Δήμητρα Καθηγήτρια Β/θμιας -Χαλκιδική Φυσικός
39. Καραμανίδου Αντιγόνη, Καθηγήτρια Β΄θμιας εκπαίδευσης- Θεσ/νίκη, manigoni@otenet.gr
40. Σμαρώ Μ. Φιλόλογος (επιτυχούσα και μη διορισθείσα) email anwtatos@fatima.gr
41. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΦΥΣΙΚΟΣ dimitrispantazis@yahoo.gr
42. ΑΛΙΦΕΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ   ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΣ
43. ΝΙΚΗΤΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ  ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ(  ; )
44. ΑΓΓΕΛΟΣ ΒΙΓΓΟΣ ,  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ  , aggelosvita@gmail.com
45. ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΛΑΜΠΙΔΩΝΗ, ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΘΗΝΑ
46 . Λαφατζής Δημήτρης Φυσικός (lafatzis@ipta.demokritos.gr)
47. Μερεντίτης Χρήστος φιλόλογος τηλέφωνο: 2109712789 & 6972536645
    xmerentitis@yahoo.gr
48 . ΜΟΥΣΕΛΙΜΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ     ΠΕ11    694....533
49. ΧΑΝΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ, ΧΗΜΙΚΟΣ, Διοριστέα ΑΣΕΠ 2006
50. Βενιζελέας Ηλίας Καθηγητής Βθμιας  Αθήνα eliven2@yahoo.gr
51. Παπαγγελής Θρασύβουλος ,  ΠΕ03 , thrass at pathfinder dot gr 
52. Τρου.......ά Μ......α ΠΕ 04.02-Καθηγήτρια Β/θμιας Εκπαίδευσης-   ......oς
53. Κωνσταντίνος Βαμβάτσικος, σε λίγους μήνες Καθηγητής Β-βάθμιας (διοριστέος από
ΑΣΕΠ ή ίσως και με προϋπηρεσία), k_vamvatsikos@yahoo.gr
54. Κυριακόπουλος Αντώνης Μαθηματικός - Συγγραφέας  ΑΘΗΝΑ  a_kiriak[-at-]
otenet.gr
55. Γιώτα Αντιγόνη ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ, ΔΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.
56.Ανδρέας Λύκος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή likan at sch.gr
57.Στοϊκίδης Αναστάσιος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή anstoikidis ατ hotmail.com
58. Σπηλιώτης Γεώργιος καθηγητής β΄βαθμιας Κομοτηνή
59.Καλφοπούλου Κατερίνα καθηγήτρια  β΄βαθμιας Θεσ/νικη kalfokat at gmail.com
60. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕ11-Α ΒΑΘΜΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ SHAWNKEMP77@YAHOO.COM
61. Μπουχέλος Μιχάλης ΠΕ02 Φιλολόγων δις επιτυχών μη διοριστέος στους ΑΣΕΠ ntountouni at hotmail.com;
62. Μαυρογένης Παναγιώτης Μηχανικος Πληροφοριακων & Επικοινωνιακων Συστηματων Καθηγητης Β/Βαθμιας Εκπαιδευσης teikal at mavrogenis.com
63. ΓΡΙΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕ-03 Δ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ  grivasvivi at freemail.gr
64. Ζάκκας Αλέξανδρος, τρις επιτυχών ΑΣΕΠ, ιδ υπάλληλος\
65. Γιώργος Καρτελιάς καθηγητής Β/θμιας εκπ/σης - Αθήνα
      Giorgoskartelias at yahoo.gr
66. Κυριαζής Χρήστος  μαθηματικός  ckyria11  ατ  freemail.gr
67. Αμπράζη Ζωή  δασκάλα   zoi  at  sch.gr
68. Νάνος Αθανάσιος ΠΕ11 Β/Βαθμια Εκπαίδευση  nanosth at  gmail.com
69. Στέλιος Μαργαρίτης μαθηματικός ΠΕ-03 διοριστέος από Ασεπ το 2005
stelmarg7  at  yahoo.gr

Όσοι συμφωνούν ας στείλλουν email με το όνομα τους στο  bilstef at gmail.com  ή σε οποιονδήποτε από τους παραπάνω υπογραφόμενους και όσοι για  δικούς τους λόγους δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους, ας μας το πουν στο email που θα μας στείλουν ,θα περιλάβουμε το όνομά τους όταν έρθει η ώρα να το στείλουμε στους τελικούς αποδέκτες.



10
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Αύγουστος 26, 2008, 11:15:45 μμ »
υπάρχουν

Μαθηματικα 76 ώρες                     με ωράριο των μαθηματικών          16+18+18+21+21= 94 ώρες      περισσεύουν = 18ώρες
Φυσικο χημεια βιολογια 62  ώρες     με ωράριο φυσικών                       18+18+18+21= 75      ώρες           περισσεύουν = 13ώρες
Γεωγραφια 26 ώρες

η Ερώτηση

Πως -ποιος θα πάρει τις 26 ώρες της γεωγραφίας ;


Να προσλαβουν Γεωλογο.
ΠΟΙΟΣ ΝΑ  ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ; Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ;

Καλα, τι σχολειο ειναι αυτο, με 4 Φυσικους που διδασκουν ΟΛΑ τα μαθηματα και δεν υπαρχει εστω ενας Χημικος, ενας Βιολογος ή ενας Γεωλογος???
Στο δικό σου γυμνάσιο υπάρχει γεωλόγος ; φέτος διορίστηκαν 32 όλοι κι όλοι Γεωλόγοι Πιστεύεις ότι τόσοι ΜΟΝΟ χρειάζονταν για να διδάξουν την γεωγραφία μια και είναι γι αυτούς Πρώτης ανάθεσης μάθημα;Οι αντίστοιχοι σύλλογοι για να μη πώ η ΟΛΜΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ;

Συνάδελφοι τι γίνεται στο δικό σας γυμνάσιο ;

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Αύγουστος 26, 2008, 01:40:12 πμ »
Εγκύκλιος ΥΠΕΠΘ-Γ2/3325/4.9.89

Παράγραφος 12
Η σειρά κατάταξης των μαθημάτων 2ης ανάθεσης δεν υποδηλώνει καμιά προτεραιότητα. Σε περίπτωση συνυπηρέτησης εκπ/κών, για τους οποίους προβλέπεται διδασκαλία ιδίων μαθημάτων 2ης ανάθεσης, τότε, με γνώμονα την παροχή της συγκριτικά καλύτερης εκπαίδευσης, προς όφελος του μαθητή, προτεραιότητα έχει ο εκπ/κός με γνωστικό αντικείμενο πλησιέστερο στην ύλη του μαθήματος. Για το θέμα αυτό από φαίνεται ο Σύλλογος των εκπ/κών του σχολείου.
Μεταξύ των 3 παλιών και των 2 νέων μαθηματικών και μεταξύ των 2 παλιών και των 2 νέων φυσικών πως πρέπει να δοθούν
 "με γνώμονα την παροχή της συγκριτικά καλύτερης εκπαίδευσης, προς όφελος του μαθητή, προτεραιότητα έχει ο εκπ/κός με γνωστικό αντικείμενο πλησιέστερο στην ύλη του μαθήματος"
οι 26 'ωρες της Γεωγραφίας; Ο Μαθηματικός ή ο φυσικός είναι πλησιέστερα στην ύλη της γεωγραφίας ;
Στο δικό σας σχολείο τι γίνεται ;

12
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Αύγουστος 25, 2008, 05:15:11 μμ »
Εγκύκλιος ΥΠΕΠΘ
Αρ. πρωτ.  69598/Γ2
Αθήνα,  10 – 07 – 2006

ΘΕΜΑ:  Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου.

α) Πίνακας αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του Γυμνασίου και κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση

Γεωγραφία
Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ ΠΕ04.05
Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ ΠΕ03, ΠΕ04 (02,03,04,05) ΠΕ12.10

http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/odigos20a.php



Τα παραπάνω τα γνωρίζω αλλά το ερώτημα μου παραμένει
Πως θα διατεθούν οι 26 ώρες της Γεωγραφίας (ο παλιός θα πρέπει να πάρει ώρες; )
Σημειωτέον Δεν υπάρχει ΠΕ04.05

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Αύγουστος 25, 2008, 04:52:28 μμ »
Πως ανατίθεται ,με πιο σκεφτικό η διδασκαλία της γεωγραφίας στο γυμνάσιο σε μαθηματικό ;
(ισχύει ο παλιός κλπ ;)
Ειδικότερα :

υπάρχουν

Μαθηματικα 76 ώρες                     με ωράριο των μαθηματικών          16+18+18+21+21= 94 ώρες      περισσεύουν = 18ώρες
Φυσικο χημεια βιολογια 62  ώρες     με ωράριο φυσικών                       18+18+18+21= 75      ώρες           περισσεύουν = 13ώρες
Γεωγραφια 26 ώρες

η Ερώτηση

Πως -ποιος θα πάρει τις 26 ώρες της γεωγραφίας ;

Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159500
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 167
Σύνολο: 168

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.