Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gianniotis

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιούλιος 03, 2007, 03:40:51 μμ »
Αφού λοιπόν γνωρίζεις τόσο καλά τί σημαίνει Αυτοματιστής, μπορείς σε παρακαλώ να ορίσεις το αντικείμενο, τις γνώσεις, το θεωρητικό υπόβαθρο, τους τρόπους εφαρμογής, και τα μέσα με τα οποία υλοποιεί ο μηχανικός Αυτοματισμού τις εφαρμογές του?

Αντικείμενο :       Αυτοματισμός
Γνώσεις:             Αυτοματισμού
Θεωρητικό Υπόβαθρο:  Δεν έχετε γιατί αν είχατε θα είσασταν ΑΕΙ και όχι ΤΕΙ. Είστε μια τεχνολογική σχολή που ασχολείστε με την υλοποίηση αυτοματισμών. Αν   διαφωνείς σε παρακαλώ να μας πεις πιο είναι το θεωρητικό σας υπόβαθρο.
Τρόποι Εφαρμογής: Τι θα πει τρόπο εφαρμογής, μάλλον έχεις χάσει την ψυχραιμία σου
Μέσα Υλοποίησης :  Φαντάζομαι ότι πιο σημαντικό είναι το κατσαβίδι, μετά κάνα γαλλικό κλειδί, αλλά επειδή είμαι και εγώ άσχετος με τον αυτοματισμό δεν ξέρω, τα καζανάκια με τι τα φτιάχνουν?

2
Πανελλήνιες / Πανελλήνιες μετά από χρόνια
« στις: Ιούλιος 03, 2007, 03:32:52 μμ »

  Μια και τέλειωσαν οι πανελλήνιες και βγήκαν οι βαθμοί θα ήθελα να ξεκινήσω μια συζήτηση και όποιος θέλει συμμετέχει.
Τα περισσότερα ΤΕΙ της επαρχίας (και της πληροφορικής) δέχονται μαθητές με 10-11000 μόρια. Για να έχεις τόσα μόρια σημαίνει ότι στα μαθηματικά κατεύθυνσης έγραψες σίγουρα κάτω από 6-7. Όλοι αυτοί όμως στα τμήματα που θα πάνε θα περάσουν και μαθήματα ανώτερων μαθηματικών και προγραμματισμού και αλγορίθμους.
    Έχει αναρωτηθεί κανείς πως γίνεται αυτό; Δηλαδή παιδιά που στο σχολείο δεν μπορούσαν να καταλάβουν στοιχειώδη μαθηματικά στο ΤΕΙ ή και σε κάποια πανεπιστήμια να τα περνάνε πολύ πιο δύσκολα μαθήματα και να πέρνουν πτυχίο. Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι οι καθηγητές των ΤΕΙ έχουν απίστευτη μεταδοτικότητα, τρομερές παιδαγωγικές γνώσεις και καταφέρουν να μάθουν στα παιδιά όλες αυτές τις δύσκολες έννοιες.
   Για αυτό και οι περισσότεροι απόφοιτοι ΤΕΙ στρέφονται μετά προς την εκπαίδευση, γιατί έχουν διδαχθεί από τους καλύτερους παιδαγωγούς οπότε την έχουν "μάθει τη δουλειά".
   Έσεις τι πιστεύετε? υπάρχει κάποιος άλλος λόγος?

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιούλιος 03, 2007, 03:26:20 μμ »
Ο νόμος ψηφίστηκε γιατί υπήρχε πρόβλημα!

Ναι δεν μπορούσαν να βολευτούν όλοι στην εκπαίδευση, πολύ μεγάλο πρόβλημα, αυξάνεται και η ανεργία έτσι

Παράθεση
Ο νόμος ψηφίστηκε γιατί κινητοποιήθηκαν επιτέλους οι απόφοιτοι των τμημάτων!

Ακριβώς, για αυτό ψηφίστηκε ο νόμος, γιατί κινητοποιηθήκατε και γιατί το υπουργείο προεκλογικά εξυπηρετεί πάντα συμφέροντα ομάδων σαν και εσάς όπως παλιά εξυπηρετούσε τους μαθηματικούς και τους φυσικούς που το έπαιζαν πληροφορικοί. (Αυτοί τουλάχιστον ήταν επιστήμονες και είχαν κάποια παιδεία και όχι κατσαβιδάκιδες)

Παράθεση
Ο νόμος ψηφίστηκε για να σταματήσει η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα! ο νόμος ψηφίστηκε ομόφωνα και το θέμα λήγει εδώ!

Ακριβώς τώρα ασφαλιστήκατε και βολευτήκατε

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159801
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 477
Σύνολο: 487

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.