Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tomygun31

Σελίδες: 123 ... 9
1
Μόνο για εκπαίδευση ενηλίκων ( κβδμ ή σδε) θα μετρούσαν τέτοια σεμινάρια από ιδιωτικό ή δημόσιο φορέα. Κάπου αλλού στην εκπαίδευση δεν νομίζω να μετράνε. Για το υπόλοιπο δημόσιο δεν ξέρω. Όπως επίσης αν είσαι μόνιμος δεν μετράνε καθόλου νομίζω.

2
Μια φορά να μπει σχετικός υπουργός Παιδείας.......

3
Τι σημαίνει επανάκαμψη του μπόνους προυπηρεσίας; Εννοεί το άνοιγμα των πινάκων;

4
Έχεις δίκιο δεν το είχα προσέξει

5
Το παράδοξο και ελπιδοφόρο συνάμα είναι ότι από του χρόνου η φυσική και η χημεία στο γυμνάσιο (στη β' αρχικά και την επόμενη χρονιά στη γ') δεν θα είναι κλάδοι πλέον αλλά διακριτά μαθήματα!! Και ίσως  να καταλάβουν οι μαθητές ότι είναι πρόκειται για διαφορετικά μαθήματα κι όχι κάτι σαν αρχαία γλώσσα και αρχαία μετάφραση. Ποιος ξέρει;;;

Από που προκύπτει αυτό που λες για διακριτά μαθήματα;

6
Β/θμια / Απ: Μέγιστος αριθμός μαθητών
« στις: Μάιος 16, 2014, 03:14:20 μμ »
Εγώ το καταλαβαίνω ως εξής:

Αν στο παράδειγμά σου πχ η τάξη Γ1 έχει 26 μαθητές και έναν με αναπηρία, τότε η τάξη πρέπει να μειωθεί κατα 3 μαθητές, δηλαδή να έχει 23 μαθητές, και οι άλλοι 3 να μοιραστούν ισόποσα στα άλλα τμήματα, ώστε και τα υπόλοιπα τμήματα να έχουν ίδιο αριθμό μαθητών. πχ μπορεί οι άλλοι 3 να πάνε ένας στο κάθε τμήμα αν υπάρχουν Γ2, Γ3, Γ4 κλπ

Αν δεν υπάρχει άλλο τμήμα της ίδιας τάξης; μόνο Γ1;

7
Β/θμια / Απ: Μέγιστος αριθμός μαθητών
« στις: Μάιος 16, 2014, 01:43:31 μμ »
Κανεις μια γνώμη;

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάιος 16, 2014, 01:42:45 μμ »
Σχετικά με τον τρόπο κατανομής των ωρών δεν ξέρω τι λέει το έγγραφο της ΔΔΕ Μαγνησίας αλλά το περσινό χαρτί του υπουργειου ( το οποίο επικαλείται η ΔΔΕ, όπως αναφέρει η ΕΛΜΕ) μιλάει για ίση κατανομή των ωρών μεταξύ κλάδων (πχ ΠΕ10 και ΠΕ13) που έχουν ίδια πρώτη ανάθεση. Δεν λέει πουθενά για 2 φιλόλογους να μοιράσουν ακριβώς τις ώρες. 

9
Β/θμια / Μέγιστος αριθμός μαθητών
« στις: Μάιος 09, 2014, 06:57:15 μμ »
Στο νέο νόμο για το λύκειο υπάρχει η παρακάτω παράγραφος που αφορά στον μέγιστο αριθμό μαθητών σε τμήμα που έχει μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πως το καταλαβαίνετε; Αν το τμήμα έχει 26 μαθητές και έναν μαθητή με  εεα τότε μπορεί να γίνουν 2 τα τμήματα; Αυτό το ''στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθός μαθητών'' τι εννοεί;

Στην υποπερίπτωση ββ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6
του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται το εδάφιο 4 ως εξής:
«Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συ−
μπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός
αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με
αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς
μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξί−
σου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης
του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και
έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου.»

10
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 20, 2014, 08:04:36 μμ »
Κληρώθηκα σε επιμόρφωση β επιπέδου. Πρέπει να κάνω με κάποιο τρόπο αποδοχή; (στο mis ή στο κέντρο επιμόρφωσης) ή αρκεί η δήλωση του Δ/ντη οτι ασκώ διδακτικό έργο;

11
Άδειες / Απ: Άδεια για παρακολούθηση σχολικής προόδου
« στις: Φεβρουάριος 02, 2014, 03:57:59 μμ »
Τελικά ισχύει συνάδελφοι η άδεια και για παιδικό σταθμό.Από ΔΔΕ....

12
Άδειες / Άδεια για παρακολούθηση σχολικής προόδου
« στις: Ιανουάριος 29, 2014, 05:04:42 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω ,αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος , αν οι εκπαιδευτικοί δικαιούνται άδεια για παρακολούθηση σχολικής προόδου όταν το παιδί πάει σε παιδικό σταθμό (4 ετών).

13
Εξετάσεις / Απ: Ημερομηνια πανελληνιων
« στις: Ιανουάριος 08, 2014, 06:11:55 μμ »
Εγώ θα κάνω πρόβλεψη και θα πω οτι δεν θα ισχύσει το 27 Μαΐου

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιανουάριος 02, 2014, 06:13:17 μμ »
το επικρατέστερο σενάριο ειναι πως καθυστερούν λόγω ειδικής αγωγής. Θέλουν να περάσουν μία ρύθμιση που αφορά τα  προσόντα μετάθεσης στην ειδική αγωγή και πάει όλο το θέμα πίσω. Τώρα αν μαζί μ αυτο θέλουν να περάσουν και τροπολογία που να αναφέρει το "δηλώνω σχολική μονάδα και όχι περιοχή μετάθεσης" είναι άλλο πράγμα.

φυσικά, το ανωτέρω, το μεταφέρω απλώς ως σενάριο - όχι ως διασταυρωμένη πληροφορία - εξ ου και διατηρώ μια κάποια επιφύλαξη.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η εγκυκλιος θα βγει και αυτο ειναι δεδομένο - πρώτον γιατί δεν ειναι δυνατό να μην τρέξουν οι οριστικές τοποθετήσεις ( συνυφασμένες με την εγκύκλιο των μεταθέσεων) και δεύτερον γιατί έχουν ηδη ανακοινωθεί κενά σε μουσικά, καλλιτεχνικά, διαπολιτισμικά επομένως και αυτά πρεπει κάπως να "γεμίσουν"....
Θα αλλάξουν οι προυποθέσεις ή και τα προσόντα για μετάθεση σε ειδική αγωγή; Ξέρεις κάτι περισσότερο;

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159843
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 546
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.