Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - newteacher1

Σελίδες: 123 ... 28
1
Έχει ακούσει κανείς φήμη για κατάργηση των εξετάσεων πιστοποίησης για τους αποφοίτους ΣΑΕΚ;

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 07:06:46 πμ »
ούτε σε πρότυπα επαλ?
Σε πρότυπα επαλ δίνονται οργανικές, τουλάχιστον προς το παρόν.

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 01, 2024, 01:03:03 πμ »
Στις οριστικές τοποθετήσεις δηλώνουμε και τα σχολεία των αιτούντων βελτίωση ώστε αν ικανοποιηθεί η βελτίωση τους να μπορούμε να δικδικήσουμε την οργανική που αφήνουν;

Ναι! Ισχύει. Και γενικά καλό είναι να δηλώσεις όλα τα σχολεία που θέλεις, γιατί δεν ξέρεις αν προκύψει κάποιο κενό.

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάρτιος 30, 2024, 09:00:30 μμ »
Τα κενά των μεταθέσεων είναι διαφορετικά από τα κενά των οριστικών τοποθετήσεων / βελτιώσεων. Των μεταθέσεων είναι αριθμητικά κενά, που δείχνουν πόσοι εκπαιδευτικοί μιας ειδικότητας μπορούν να έρθουν με μετάθεση στη συγκεκριμένη ΔΔΕ. Τα κενά των τοποθετήσεων είναι ονομαστικά ανά σχολείο. Σχολείο που έχει τουλάχιστον 12 ώρες Α ανάθεσης μιας ειδικότητας, έχει ένα οργανικό κενό για οριστική τοποθέτηση. Σχολείο με 32 ώρες έχει δύο κενά, με 52 ώρες έχεις 3 κενά κλπ.

Οι ώρες Α ανάθεσης που ανήκουν σε δύο ειδικότητες μοιράζονται δια δύο στις ειδικότητες και αθροίζονται με τις ώρες από μαθήματα αποκλειστικής ανάθεσης κάθε ειδικότητας. Έτσι, με βάση τον προηγούμενο κανόνα διαπιστώνονται τα κενά ειδικοτήτων με κοινά μαθήματα Α ανάθεσης. Ο προγραμματισμός των τμημάτων ειδικότητας γίνεται από την προηγούμενη σχολική χρονιά.

Άρα οι ώρες δεν ξαναϋπολογίζονται πριν τις βελτιώσεις;
Μου απαντάς ότι λέει ο νόμος! Άρα να είμαι αισιόδοξος ότι εφαρμόζεται;;

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάρτιος 30, 2024, 12:30:52 μμ »
Καλημέρα συνάδελφοι,
Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την κατανομή των οργανικών κενών για βελτιώσεις και οριστικές τοποθετήσεις. Τα κενά αυτά ταυτίζονται υποχρεωτικά με τα κενά που δόθηκαν κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων ή γίνεται εκ νέου ο υπολογισμός τους; Και αλήθεια, πώς υπολογίζονται τα κενά αυτά στα ΕΠΑΛ αφού δεν ξέρουμε σίγουρα πόσοι μαθητές θα επιλέξουν την κάθε ειδικότητα; Ισχύει ότι διστάζουν να ξανοιχτούν με πολλά οργανικά κενά όπως έχω ακούσει ή είναι θέμα διευθυντή;
Θα ήταν χρήσιμη η γνώμη κάποιου συναδέλφου με εμπειρία στα ΕΠΑΛ όπου αρκετά μαθήματα είναι Α ανάθεση πολλαπλών ειδικοτήτων.

6
Έχω ακούσει ότι ένα ΔΙΕΚ μπορεί να αιτηθεί εξαίρεση για έναν εκπαιδευτικό, αν πχ. είναι ο μόνος διαθέσιμος για τη διδασκαλία κάποιων μαθημάτων.
Αλλά μπορεί και να μην τον ανακάλυψαν ότι είχε ώρες σε δύο φορείς...

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Δεκέμβριος 13, 2023, 05:30:23 μμ »
Ναι βγαίνουν κάθε χρόνο ανακλήσεις για τους διορισμούς όσων δεν σποδεχτηκαν το διορισμό και όσων πήραν παράταση και την άφησαν να εμπνεύσει χωρίς να παρουσιαστούν. Τα κενά που αφήνουν δίνονται για μεταθέσεις και προστίθενται στα κενά για διορισμό όταν γίνονται διορισμοί.

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Δεκέμβριος 13, 2023, 09:46:27 πμ »
Να ρωτήσω έχει δει κανείς πουθενά τις φετινές ανακλήσεις διορισμών; Δεν έχουν αργήσει πολύ φέτος;

9
quote author=georgia4 link=topic=15754.msg1206347#msg1206347 date=1701600591]
Πάντα λέω την αλήθεια! Οι καθηγητές χωρίζονται σε ανθρώπους "ήσυχους" και σε ανθρώπους που έχουν "θράσος".
Εγώ ανήκω στην κατηγορία των ήσυχων ανθρώπων! Αλλά πολλοί εκπαιδευτικοί θεωρούν τους ήσυχους καθηγητές αδύναμους!
[/quote]

Αγαπητή συνάδελφε και εγώ θεωρώ ότι εντασσομαι στος ήσυχους καθηγητές. Λυπάμαι πολύ που οι αναρτήσεις σε αναστάτωσαν. Να θυμάσαι ότι εσύ επιλέγεις τον τρόπο που θα δράσεις και δεν έχεις να δώσεις λόγο σε κανέναν. Νομίζω ότι θα βοηθούσε αν εκλαμβάνεις τις γνώμες που ακούστηκαν ως προτάσεις τις οποίες μπορείς να κρατήσεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου και βλέπεις αν μπορείς ή θέλεις να τα εφαρμόσεις σε αυτό ή σε κάποιο άλλο μελλοντικό περιστατικό.
Η πρόταση μου σίγουρα δεν είναι να περάσεις στην κατηγορία των θρασέων καθηγητών. Προσωπικά δεν υποστηρίζω καθόλου αυτή την κατηγορία.Εξαλλου οι λύσεις που σου προτάθηκαν δεν είναι για θρασείς καθηγητές.Ο θρασύς καθηγητής δεν πάει στην αστυνομία γιατί έτσι κι αλλιώς οι μαθητές τους πάει αίμα μόνο που τον βλέπουν.
Η πρότασή μου είναι να ξεκινήσεις να διανύεις την απόσταση μεταξύ ήσυχου και θρασύ και να σταματήσεις όχι στο τέρμα αλλά στο σημείο εκείνο που θεωρείς ότι μπορείς να είσαι ήρεμη και να κάνεις όπως θέλεις το μάθημά σου.
Εξάλλου ένιωσες την ανάγκη να μιλήσεις στο pde για το περιστατικό που σημαίνει ότι μέσα σου πιστεύεις ότι κάτι δεν πάει καλά. Απλώς δεν είναι ανάγκη να πιέζεται.Ασε τη συζήτηση να κατασταλάξει μέσα σου. Έχε υπόψη σου ότι ακόμα και αν κάποιοι συνάδελφοι είναι εριστικοί αυτό δε σημαίνει κατ ανάγκη ότι η άποψή τους είναι λάθος.

10
Οι γονείς δεν ενδιαφέρονται, γιατί το παίζουν προχωρημένοι...
Τα παιδιά πιστεύουν πως στο σχολείο τα παίρνει να κάνουν ό,τι κ στα σπίτια τους, με αποτέλεσμα να είναι αδιάφορα για τα μαθήματα, αγενή και πάρα πολύ ζωηρά!
Οι εκπαιδευτικοί επειδή κι αυτοί είναι άνθρωποι, με όρια κ ευαόσθητη υγεία, επιβάλλεται να βάζουν τις σχετικές ποινές για τις περιπτώσεις που ξεφεύγουν, να ενημερώνουν τις οικογένειες κ να μην θεωρούν ταμπού τη χαμηλή βαθμολογία. Αυτή ίσως κάνει κάποιους μαθητές να στραφούν στο μάθημα κ να εγκαταλείψουν τις εξυπνάδες εν ώρα μαθήματος.

Δε θέλω  να θεωρηθώ απόλυτος αλλά στο δικό μου σχολείο ξέρω ότι αυτά που κάνουν στο σχολείο δεν τολμούν να τα κάνουν σπίτι τους.

11
Δεν θέλω να το συζητήσω! Ήθελαν να βοηθούσαν αλλά η διευθύντρια με παρακάλεσε να μην το κάνω θέμα!
Η διευθύντρια μου είπε ότι με συμπαθεί πολύ και στενοχωρήθηκε πολύ! Εντάξει η σχέση μου με τη διευθύντρια του ΕΠΑΛ είναι πολύ καλή και ανθρώπινη! Και άλλοι συνάδελφοι στενοχωρέθηκαν και είπαν να βοηθήσουν!
Εγώ όμως σήμερα φοβήθηκα για τη σωματική μου ακεραιότητα και τη ζωή μου! Είπαμε να διοριστούμε αλλά όχι και να πεθάνουμε στον εργασιακό μας χώρο! Αυτό είναι τραγικό!

Με συγχωρείς πάρα πολύ αλλά κάποια πράγματα κόβονται από τη ρίζα! Αν αγαπάς τη δουλειά σου πρέπει να παλέψεις με όλα τα μέσα και κυρίως να δείξεις ότι δεν πρόκειται να σταματήσεις πουθενά και για κανένα λόγο. Αυτοί που κάνουν τέτοιες επιθέσεις είναι συνήθως θρασύδειλοι και θα γίνουν κοτούλες όταν εμφανιστεί η αστυνομία. Μην ενδόσεις στον φόβο. Αυτό είναι που θέλουν. Και έχεις να σκεφτείς και τα υπόλοιπα παιδιά που έρχονται στο σχολείο για να μάθουν (σίγουρα υπάρχουν,μη γελιέσαι) και δε τα αφήνουν αυτοί οι ταραξίες.
Η διευθύντρια θα έπρεπε να ξέρει ότι αυτές οι συμπεριφορές πρέπει να τιμωρούνται προκειμένου να μην επαναληφθούν. Εμείς που είμαστε νεοδιόριστοι μπορεί να μην το γνωρίζουμε, αλλά εκείνη θα έπρεπε να το γνωρίζει. Και εγώ έκανα παρόμοια λάθη την πρώτη μου χρονιά χωρίς όμως να μου έχουν πετάξει τόσο επικίνδυνο αντικείμενο. Κάπου στη μέση της χρονιάς κατάλαβα ότι δεν είμαστε αβοήθητοι και ότι αν δράσουμε αποφασιστικά μπορούμε να ανατρέψουμε την κατάσταση. Τώρα είμαι σε σχολείο με αυστηρό διευθυντή που δεν αφήνει κανένα περιθώριο.
Αν βγεις μπροστά θα βρεις παιδιά που θέλουν να σε βοηθήσουν. Είναι σίγουρο. Το χρωστάς στον εαυτό σου και στους μαθητές σου να μη το βάλεις κάτω. Δε βρίσκεις τον ένοχο; Ζητάς την τιμωρία όλου του τμήματος. Δεν το τιμωρεί ο διευθυντής; Βγάλ τους εσύ με ωριαία αποβολή. Ξανά και ξανά. Πήγαινε στην αστυνομία! Απείλησε με δημοσιοποίηση στον τύπο. Αν φοβηθεί το σκάνδαλο η διευθύντρια θα αλλάξει γνώμη. Το πιο πιθανό είναι ότι δε θα προλάβεις καν να το δημοσιοποιήσεις και θα έχουν τιμωρηθεί οι ένοχοι.
Και μην υπολογίζεις τους γονείς. Έκανα και εγώ αυτό το λάθος όχι σε σχολείο, αλλά σε προηγούμενη δουλειά. Είναι μεγάλοι άνθρωποι και φοβούνται και τους ενδιαφέρει μόνο η επαγγελματική σου αποκατάσταση. Αν προχωρήσεις, θα σε στηρίξουν.

12
Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι να μάθω την κατάταξή μου ως υποψήφιος εκπαιδευτής ΔΙΕΚ και τη σχετική μοριοδότησή μου. Υπάρχει κάποιο link για αυτά τα 2;

Πρέπει να πάτε στο μητρώο στα πεδία: Δήλωση μαθημάτων και Μοριοδότηση όπου βλέπετε τη μοριοδότηση σε καθένα από τα δηλωμένα μαθήματα και τη σύγκρισή σας με τους υπόλοιπους υποψηφίους. Δυστυχώς φαίνονται μόνο οι κωδικοί και όχι τα ονόματα...

13
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Οκτώβριος 23, 2023, 11:06:34 μμ »
Σημασία έχει τι θα λέει ο πίνακας με τα μόρια. Κι όταν βγει αυτός, αν έχει λάθη, προβλέπεται περίοδος ενστάσεων.

Ευχαριστώ πολύ! Σκέφτομαι βέβαια να κάνω ένα αίτημα στην κατηγορία αιτήσεις καλού κακού... Πάντως η ένσταση είναι βασική δικλείδα ασφαλείας, αρκεί να μην με δεσμεύουν τα τωρινά γραφόμενα της αίτησής μου.

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Οκτώβριος 23, 2023, 10:38:47 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Έχω το εξής πρόβλημα: Οι υπηρετήσεις μου ήταν περασμένες λάθος(δεν είχε περαστεί μια απόσπαση που μου έδινε μονάδες διαβίωσης). Έκανα αίτημα για διόρθωση και επειδή έβλεπα ότι αργούν, οριστικοποίησα την αίτησή μου για βελτίωση. Τώρα όμως που μου διόρθωσαν τις υπηρετήσεις, δεν έχουν διορθωθεί τα μόρια στην αίτηση βελτίωσής μου. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω;

Σελίδες: 123 ... 28

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159760
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 322
Σύνολο: 335

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.