Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elytron

Σελίδες: 123 ... 14
1
Εργασιακά / Απ: Απογραφή Δημοσίων Υπαλλήλων
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 07:39:26 μμ »
Σχετικά με τη μεταμεσονύκτια απογραφή: Πήρα τηλέφωνο πριν από 10 λεπτά στο 1500 και η υπάλληλος μου είπε ότι είναι δυνατόν να απογραφεί κανείς μετά τις 12:00, τότε, λέει, ανοίγει το σύστημα για όλα τα ΑΦΜ. Επίσης, λεπτομέρεια που ίσως να έχει αναφερθεί και παραπάνω, δε διάβασα όλα τα posts: βάζουμε τον κωδικό λογαριασμού της ΔΕΗ που έρχεται στο σπίτι μας είτε αυτός είναι στο όνομά μας είτε όχι, δεν έχει σημασία αν πληρώνουμε εμείς το ρεύμα, αλλά πού βρίσκεται το ακίνητο (ουσιαστικά τον θέλουν για ταυτοποίηση της διεύθυνσης κατοικίας).

2
Ενδιαφέρον, ξέρει όμως κανείς με ασφάλεια τι θα ισχύσει για φέτος;

3
Νομίζω ότι το ερώτημα είναι σαφές. Με έναν πρόχειρο έλεγχο δεν είδα να τέθηκε ανάλογο θέμα στο forum για φέτος. Θα ήταν επίσης σκόπιμο το άτομο που θα απαντήσει υπεύθυνα στο θέμα αυτό να μας πει τα ποσά προ και μετά κρατήσεων. Κι επίσης την προσαύξηση για βαθμολόγηση το Σάββατο και την Κυριακή.

4
Η λευκή απεργία δεν είναι και τόσο κακή πρακτική, αν το σκεφτεί κανείς. Βέβαια, το κράτος δε χάνει λεφτά, κι όπως προφανώς θα έχει συνειδητοποιήσει και ο τελευταίος κρατιστής, το κράτος είναι μια ΑΕ που κοιτάει κατά βάση να πλουτίσει τα στελέχη της, βουλευτές και υπαλλήλους βουλευτών και συνεργαζόμενους επιχειρηματίες. Η δημοκρατία είναι ακόμη της μόδας, γιατί δίνει την ψευδαίσθηση στα φτωχά κοθώνια ότι συμμετέχουν στη διαχείριση αυτής της ΑΕ, άσχετα αν πληρώνουν από το υστέρημά τους την ευημερία και μακροημέρευση των στελεχών, τα οποία ουδόλως νοιάζονται φυσικά για τα κοθώνια, διότι ούτε τα ξέρουν, αλλά κι αν ακόμα τα ήξεραν, επιχειρούν να τα ξεχάσουν.
Η ΟΛΜΕ φαίνεται να έχει ξεπουληθεί με το λογικοφανές επιχείρημα ότι "ό,τι και να κάνουμε, τώρα πια κουμάντο κάνουν οι ξένοι". Με τη λογική αυτή, βέβαια, θα ήμασταν ακόμη μια επαρχία της οθωμανικής αυτοκρατορίας και δε θα υπήρχε εθνική αντίσταση ούτε αντίσταση στη χούντα.
Ωστόσο, αφού οι πολυχρονεμένοι μας μεγαλοσυνδικαλιστές, που τους αξίζει η τύχη του Κακλαμάνη, αποφάσισαν να μην κάνουμε απεργία στις εξετάσεις, η λευκή απεργία μου φαίνεται μια πολύ καλή λύση, ελλείψει πιο δραστικών εννοείται. Δε λένε ότι ψ@λοβαράμε στα σχολεία; Ε λοιπόν, ας το κάνουμε. Ας μην παραδώσουμε βαθμολογία, ούτε ύλη, ας μην πάμε για επιτήρηση στις εξετάσεις, ας πιάσουμε από το λαιμό όσους επιχειρήσουν να βοηθήσουν τη διεύθυνση στο πέρασμα των απουσιών. Εύκολο, ανέξοδο, λυτρωτικό.
 ΑΛΛΑ, παράλληλα, ας πιέσουμε και τα συνδικαλιστικά μας όργανα για πιο ουσιαστικές αντιδράσεις, μετρήσιμες από την κάθε mrb και πιο πιεστικές για την κοινωνία. βασικά, να υπερβούμε τον κομματικό συνδικαλισμό και να οργανωθούμε ως βάση που θα παίρνει αποφάσεις και θα διεκδικεί. Δεν είναι δύσκολο. Τόσες συζητήσεις που κάνουμε κάθε μέρα στα σχολεία μας, αν παίρναμε και αποφάσεις και αν αναλάμβαναν ένα ή δύο άνθρωποι από κάθε σχολείο να τις μεταφέρουν παραπέρα, θα είχαμε την εκπροσώπηση που μας αξίζει. Η λευκή απεργία από μόνη της δεν αρκεί. Χρειάζεται και η "μαύρη" απεργία, η κανονική, η απεργία όλων των "μαύρων" που λέγονται εκπαιδευτικοί. Και μάλιστα ΤΩΡΑ. Όχι το Σεπτέμβριο, όταν οι μισοί και παραπάνω δε θα μπορούν να δουλέψουν πια στην εκπαίδευση.

5
Η πρόταση για συμπόρευση των εκπαιδευτικών με την ΑΔΕΔΥ (κάνουμε απεργίες μόνον όταν προκηρύσσονται από την ΑΔΕΔΥ, για να μην απομονωθούμε ως κλάδος) αποτελεί πάγια θέση των πασόκων συνδικαλιστών, όπως είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω παρακολουθώντας συνέλευση στην ΕΛΜΕ όπου ανήκω. Συνεπώς, η τάση της ΟΛΜΕ φανερώνει και τους συσχετισμούς δυνάμεων που διαμορφώνονται στους κόλπους της. Τώρα, η ΑΔΕΔΥ έχει μια τάση να συμπορεύεται με τη ΓΣΕΕ, ώστε να δημιουργείται κοινό απεργιακό μέτωπο των εργαζομένων στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Σήμερα το μεσημέρι το μάτι μου πήρε στις ειδήσεις (νομίζω Αντ1) ότι το κλιμάκιο της ΕΕ και του ΔΝΤ που κυκλοφορεί στην Αθήνα πήγε και συναντήθηκε με την ηγεσία της ΓΣΕΕ, κεκλεισμένων των θυρών, όπως συνηθίζεται αυτές τις μέρες. Αν συμμαζέψουμε διαπιστώσεις και πληροφορίες μπορούμε να καταλήξουμε σε μια πρόβλεψη: επειδή η ηγεσία της ΓΣΕΕ δε διακρίνεται από αυτό που θα λέγαμε επαναστατικότητα, προβλέπω ότι μετά από την επισκεψούλα αυτή θα υπάρξει μια ένταση της ρητορικής μεν, αλλά επί της ουσίας θα γίνει προσπάθεια αποκλιμάκωσης των κινητοποιήσεων. Κι επειδή η ΑΔΕΔΥ ακολουθεί, υποψιάζομαι ότι η ίδια τάση θα εκδηλωθεί κι εκεί: απεργίες - τουφεκιές, που απογοητεύουν τους εργαζόμενους και τους κάνουν να αισθάνονται ότι οι κινητοποιήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά. Πιθανόν στα βραδυνά δελτία να μεταδόθηκαν περισσότερες ειδήσεις για το θέμα της συνάντησης, αλλά δεν τα παρακολούθησα κι έτσι δεν ξέρω τι έκταση δόθηκε στο συγκεκριμένο ζήτημα. Αν επικρατήσει στην ΟΛΜΕ η τάση για συμπόρευση με την ΑΔΕΔΥ, δεν υπάρχει πιθανότητα κινητοποιήσεων στις πανελλαδικές. Τι προτείνω; Να προκαλέσουμε συζητήσεις και ζυμώσεις στους συλλόγους των σχολείων μας για το θέμα αυτό. Να μπουκάρουμε στις γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ μας, όπως έχουμε κάθε δικαίωμα να κάνουμε, και να διαμορφώσουμε το κλίμα και τις αποφάσεις, παρακάμπτοντας τους συνδικαλιστές. Να στείλουμε τους προέδρους με απόφαση για απεργία στην ΟΛΜΕ. Να μην κάτσουμε σπίτι μας. Αυτό σημαίνει οργάνωση της βάσης. Και θα δούμε πολλούς συνδικαλιστές να εκπλήσσονται κα να ενοχλούνται από την παρουσία μας, και όσο πιο πολύ θα φοβούνται, τόσο πιο άγριες θα είναι οι επιθέσεις τους και οι προσπάθειές τους να μας εξευτελίσουν ή να μας εντάξουν σε ψηφοδέλτια, λες κι αυτό θα λύσει τα προβλήματα του κλάδου. Πρέπει ιστορικά να πάρουμε θέση. Γιατί όταν τα παιδιά μας αύριο μεθαύριο θα μας ρωτήσουν "Κι εσύ τι έκανες όταν ξεφτιλιζόταν ο κλάδος σου;", θα πρέπει να απαντήσουμε. Και ή θα τους πούμε: "Καθόμουν στον καναπέ γιατί φοβόμουν/ δεν πίστευα ότι θα γίνει κάτι/ άφηνα τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα/ δεν είχα καταλάβει τι μου γίνεται" ή θα πούμε: "Το πάλεψα όσο μπορούσα, μέσα στο σχολείο μου, στην ΕΛΜΕ, στο δρόμο, το πάλεψα". Ή το ένα θα κάνει κανείς ή το άλλο. Αμέτοχος πάντως δεν μπορεί να μείνει.

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 01:30:18 μμ »
Στο μάθημα 32 και είναι όλες προαιρετικές, εκτός από τις περιπτώσεις των εμπρόθετων ad intuendum και ad imitandum, όπου αν εννοήσουμε ένα αντικείμενο σε Αιτιατική, ας πούμε eas ή imagines, η γερουνδιακή έλξη καθίσταται υποχρεωτική. Επίσης στο 34 υπάρχει ένα γερούνδιο spectandum, όπου αν εννοήσουμε και πάλι ένα αντικείμενο σε Αιτιατική μπορεί να γίνει γερουνδιακή έλξη.

7
Τέτα, έσκισες, καταπληκτική ανάλυση! Όσον αφορά την ύλη, την Τρίτη μπαίνω στα Πολιτικά. Νομίζω ότι βγαίνουν πολύ χαλαρά με μια ώρα για κάθε ενότητα.

8
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική_temp03
« στις: Φεβρουάριος 13, 2010, 02:53:47 μμ »

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 10, 2010, 10:14:35 πμ »
Κι εγώ τελείωσα το 37. Μοίρασα στα παιδιά ένα φυλλάδιο με όλες τις δευτερεύουσες κι αυτό περιορίζει κάπως το χρόνο της παράδοσης για τη θεωρία (γράψιμο στον πίνακα, αντιγραφή κλπ.), οπότε υπολογίζω σε ένα ρυθμό περί τα 2,5 κείμενα την εβδομάδα. Σκέφτομαι να τελειώσω πρώτα όλα τα κείμενα και τη θεωρία των δευτερευουσών και κατόπιν να προχωρήσω στον πλάγιο λόγο (αν και μετατροπές λόγου κρίσης κάνουμε από την αρχή της χρονιάς), αναλύσεις μετοχών, συμπτύξεις προτάσεων, έκφραση σκοπού κλπ. Έτσι, ελπίζω ότι λίγο μετά τις διακοπές του Πάσχα θα βγάλω την ύλη...

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« στις: Φεβρουάριος 08, 2010, 02:02:08 μμ »
Με ποια λογική γίνονται οι κληρώσεις για τα προγράμματα; Προσωπικά δήλωσα στη Δυτ. Θεσσαλονίκη. Οι ρυθμοί υποβολής αιτήσεων δείχνουν ότι δήλωσαν 55 άτομα για 116 θέσεις. Συμπλήρωσα και τις 6 επιλογές, κληρώθηκα στην 4η και μου είπαν ότι είμαι επιλαχούσα! Τη στιγμή που ορισμένα προγράμματα δε θα υλοποιηθούν λόγω έλλειψης συμμετεχόντων! Τι γίνεται εδώ;

11
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 05, 2010, 08:48:25 μμ »
Απορία: Μπαίνω με τους κωδικούς μου στο σύστημα, πατάω το λινκ του ΚΣΕ στο οποίο κληρώθηκα και δε μου βγάζει τίποτα - καμία αντίδραση. Κι όμως, το μεσημέρι με τις ίδιες ενέργειες εμφανίζονταν τα στοιχεία του ΚΣΕ, από τον ίδιο υπολογιστή (άρα δεν είναι θέμα προγράμματος που λείπει). Μήπως αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα; Ξέρει κάποιος πώς λύνεται;

12
Κι εγώ θα κάνω αύριο τη 2η ενότητα των Ηθικών Νικομαχείων.

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Γραμματική
« στις: Ιανουάριος 15, 2010, 08:46:52 μμ »
Όπως το αληθής, Γραμματική Αρχαίας Ελληνικής (έκδοση για το σχολείο), σελ. 109

14
Οκ, το έστειλα στα Ἁρχεία για λήψη῾. Αν το εγκρίνουν οι διαχειριστές θα είναι διαθέσιμο, αλλιώς mail.

Σελίδες: 123 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 439
Σύνολο: 448

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.