Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dimg

Σελίδες: 123 ... 15
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2022
« στις: Νοέμβριος 30, 2022, 09:14:17 μμ »
leedorf79, victor123 και vama σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2022
« στις: Νοέμβριος 30, 2022, 03:30:44 μμ »
Μήπως γνωρίζετε τι γίνεται εάν ένας νεοδιόριστος δεν κάνει αίτηση οριστικής τοποθέτησης;

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 03, 2022, 01:55:51 μμ »
Για να τοποθετηθεί κάποιος σε ΣΜΕΑΕ είναι απαραίτητο να διαθέτει ειδίκευση. Δε μπορεί Πυσδε/Πυσπε να τοποθετήσει εκπαιδευτικούς σε ειδικό χωρίς αυτή την προϋπόθεση.
Συμφωνώ. Η ερώτησή μου αφορά συγκεκριμένα τις τοποθετήσεις σε οργανικά κενά μετά τις μεταθέσεις και βελτιώσεις ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης βάσει του νόμου 4692/2020.

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 03, 2022, 12:28:34 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Agathoula.
Αυτό που δεν κατανοώ είναι εάν η βελτίωση θέσης ανήκει σε κάποια από τις τρεις κατηγορίες που αναφέρονται στο άρθρο 48 του νόμου 4692/2020: μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση. Δηλαδή, το συγκεκριμένο άρθρο εφαρμόζεται και στις τοποθετήσεις μετά από αίτηση βελτίωσης θέσης; Σε αυτή την περίπτωση δεν θα έπρεπε να αναφέρεται ότι "Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, βελτίωση, διορισμό ή απόσπαση.";

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 02, 2022, 10:31:42 μμ »
Touristako και Lasid σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 02, 2022, 09:31:02 μμ »
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση:
έχουμε μια περίπτωση όπου κάποιος έχει πάρει μετάθεση και στην περιοχή μετάθεσης υπάρχει και κάποιος που έχει κάνει αίτηση βελτίωσης θέσης. Και οι δύο στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση όπου είναι απαραίτητο πρώτα να καλυφθούν οι θέσεις στις ΣΜΕΑΕ. Σύμφωνα με το άρθρο 48 του νόμου 4692/2020:

"Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της οικείας περιοχής μετάθεσης. Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης. Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση."

Το ερώτημα είναι εάν κανείς δεν θέλει να τοποθετηθεί στη θέση ΣΜΕΑΕ και λιγότερα μόρια έχει αυτός με την αίτηση βελτίωσης τότε ποιος θα τοποθετηθεί στη ΣΜΕΑΕ;
Το παραπάνω άρθρο αφορά και τη βελτίωση θέσης ή η βελτίωση είναι ξεχωριστή κατηγορία από τη μετάθεση, την οργανική τοποθέτηση και την απόσπαση;

7
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 28, 2021, 10:24:02 πμ »
Για τις ειδικές κατηγορίες υπάρχουν συγκεκριμένες ασθένειες (περιγράφονται στα σχετικά διατάγματα). Εάν η ασθένεια εμπίπτει στη σχετική λίστα τότε ναι προηγείται.
Η τοποθέτηση γίνεται με βάση τα μόρια μετάθεσης συν μόρια λόγω εντοπιότητας συν μόρια λόγω συνυπηρέτησης.
Αυτά.
mlm σ'ευχαριστώ για την απάντηση!
Μία από τις ασθένειες της λίστας πρέπει να έχει και το παιδί του γονέα που αιτείται οριστική τοποθέτηση;

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 27, 2021, 10:11:05 μμ »
Καλησπέρα! Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Στις οριστικές τοποθετήσεις των νεοδιόριστων προηγούνται ως ειδική κατηγορία οι έχοντες παιδί με αναπηρία τουλάχιστον 67%; Ή η τοποθέτηση γίνεται βάσει του πάνακα μορίων (προϋπηρεσία, εντοπιότητα, συνυπηρέτηση);

9
Πραγματικά κι εμείς έχουμε την ίδια απορία.. χριεάζεται ιατρική γνωμάτευση για να επιστρέψει ένας μαθητής στο σχολείο μετά από ασθένεια;
Αυτό έχει τριά προβλήματα: α) είναι βέβαιο ότι ο γονιός θα αναφέρει την ασθένεια στο σχολείο; β) έχει ο γονιός χρήματα να εξετάσει ο γιατρός τα παιδιά του και στην αρχή αλλά και στο τέλος της ασθένειας (ακόμη και μιας απλής ίωσης δίχως πυρετό) για να επιβεβαιώσει ότι μπορούν να επιστρέψουν στο σχολείο; γ) έχει ο παιδίατρος χρόνο να εξετάσει και τις πιο απλές ιώσεις (ενώ θα μπορούσε τηλεφωνικά να δώσει οδηγίες);

10
Απ'τη στιγμή που δεν προηγήθηκε η αναβάθμιση της παράλληλης σε πλήρες ωράριο και φαινόμαστε ως μειωμένου ωραρίου στο ΥΠΑΙΘ δεν θα έπρεπε να μας ξανατραβήξει ο πίνακας σε προηγούμενη στη σειρά επιλογή μας με πλήρες ωράριο; Τι ακριβώς γίνεται;

11
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2017 - 18
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2017, 05:05:10 μμ »
Ναι. Μπαινεις στο οπσυδ --> Προσληψη αναληψη και σου λεει που εχεις προσληφθει
Εμένα γράφει παιδιά! Αυτό σημαίνει ότι με έχουν προσλάβει; Είναι σίγουρο αυτό;

12
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2017 - 18
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2017, 01:15:10 μμ »
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΣΗΜΕΡΑ 5/9/2017  ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ 950 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ  ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ  ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ09 ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2130 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. ΕΞ ΑΥΤΩΝ 1800 ΣΕ ΣΜΕΑΕ, 287 ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ 42 ΣΤΑ ΚΕΔΔΥ.

http://seepea-stella.blogspot.gr/2017/09/blog-post_21.html

13
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2017 - 18
« στις: Αύγουστος 30, 2017, 01:00:17 μμ »
Τα κενά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά τις αποσπάσεις ανά ειδικότητα και περιοχή

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ta-kena-tis-deyterovathmias-ekpaideysis-meta-tis-apospaseis-ana-eidikotita-kai

14
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2016, 08:37:11 μμ »
23-09-16 Προσλήψεις 241 αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου Ειδικής Β/θμιας για Παράλληλη Στήριξη
http://www.minedu.gov.gr/eidiseis/23816-23-09-16-proslipseis-241-anapliroton-eidikis-v-thmias-gia-parallili-stiriksi

Σελίδες: 123 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159864
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 428
Σύνολο: 442

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.