Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - GMaθΕrΦr

Σελίδες: 123 ... 10
1
Συνάδελφοι,
όσοι θέλουμε να εφαρμοστούν οι θετικές από τις υποσχέσεις της κυβέρνησης πρέπει να αγωνιστούμε να τη στηρίξουμε στα θετικά της βήματα αλλά πρέπει να αντιδράσουμε και μάλιστα οργανωμένα και δυναμικά στα αρνητικά μέτρα που θα θελήσει να εφαρμόσει και στις καθυστερήσεις της, στην παιδεία και όπου αλλού.
Την πολιτική την επηρεάζει και ο λαός και τα κινήματα. 
Με κάποιες εξαιρέσεις οι περισσότεροι πιστεύουν ότι προς την σωστή κατεύθυνση η κυβέρνηση το πάει αλλά είτε δεν θέλει να το ολοκληρώσει είτε δεν μπορεί. Οπότε ας δηλώσουμε παρόν το επόμενο διάστημα με όποια ευκαιρία και ας τους βοηθήσουμε η πιέσουμε.
Όσο για αυτούς που διαφωνούν με όλα και θέλουν επιστροφή στα παλιά ελπίζω να μείνουν ανικανοποίητοι.

3
Αν πράγματι υπουργός γίνει ο Μπαλτάς αυτό θα είναι μεγάλη υπόθεση για την παιδεία. Σίγουρα θα αφήσει θετικό στίγμα.

Γενικά για τους διορισμούς: Φυσικά δεν πρέπει να αναπαραχθούν οι αδικίες του παρελθόντος αλλά ούτε να αδικηθούν και κάποιοι που προσπαθούσαν όταν οι καταστάσεις ήταν διαφορετικές. Φυσικά έχουν απαντηθεί αυτά τα ζητήματα ήδη και απλά πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή.
Από εκεί και πέρα πρέπει να γίνουν πολλοί διορισμοί, όσοι δηλαδή χρειάζονται.
Και όταν όπως έχω ξαναπεί όταν τελειώσουν αυτά που εκκρεμούν ένας μοναδικός ενιαίος πίνακας με μοριοδότηση των διαφόρων κριτηρίων μετά από διαβούλευση...

Σε όλα αυτά φυσικά οι ομοσπονδίες, οι ελμέ , κλπ συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι, όπως και όσοι ασχολούνται με την παιδεία έχουν λόγο και πρέπει να τα συζητήσουν όλα.
Δεν είναι σωστό το πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι, ούτε η διαιώνιση του άδικου συστήματος...
 
Και φυσικά το κίνημα να πιέσει για να γίνουν όσα πρέπει, όπως πρέπει.     

4
Παιδιά...
Κυριακή κοντή γιορτή, πιο σύντομα δεν γίνεται.

Άλλωστε δεν έχει σημασία μόνο το πρόσωπο αλλά και οι πολιτικές κατευθύνσεις.
..
Επιπλέον τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται βέβαιο.
Μπορεί ο Συριζα να είναι πρώτος αλλά η αυτοδυναμία δεν είναι απολύτως σίγουρη, επιπλέον πόσο θα παραμείνει στην εξουσία;

Τέλος πάντων αυτό που έχει σημασία και αφορά εμάς που ασχολούμαστε με τα θέματα παιδείας είναι να μπορέσουμε να συμφωνήσουμε πως θα θέλαμε τα πράγματα να είναι.
Όταν εμείς έχουμε 10 άνθρωποι, 10 διαφορετικές απόψεις ότι και να γίνει δεν θα φέρει ουσιαστική πρόοδο.

Το θέμα είναι να γίνουν μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση.
Όχι μόνο για να βρούμε δουλειά αλλά επειδή χρειάζονται για να βελτιωθεί η ποιότητα της δημόσιας προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Σε συνδυασμό με πολλές άλλες αλλαγές βέβαια και θεσμικές και προγραμματισμού. Και με σεβασμό και στους μαθητές και στους γονείς αλλά και στους εργαζόμενους στην εκπαίδευση.

Και για τους διορισμούς (αλλά και για αναπληρωτές, αποσπάσεις, μεταθέσεις, τοποθετήσεις) να λαμβάνονται υπόψη διάφορα κριτήρια με μοριοδότηση και σχηματισμό ενός και μόνο ενιαίου πίνακα για κάθε περίπτωση (αφού ξεκαθαρίσει το τοπίο και κλείσουν οι ανοικτές πληγές από τον παραλογισμό του συστήματος μέχρι τώρα) μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Αλλά αυτό να γίνει σωστά.
Να δημιουργηθεί μια επιτροπή από άτομα του υπουργείου, εκπροσώπους των καθηγητών, των αναπληρωτών, των αδιόριστων, των Ασεπιτών, κλπ. και ύστερα από συζήτηση να καταλήξουν πόσα μόρια θα παίρνει ο κάθε ένας ανάλογα με την κατηγορία που θα ανήκει.
Τέλειο δεν θα είναι αλλά με τη συζήτηση θα γίνει επαρκές και δίκαιο και σίγουρα καλύτερο από αυτά που μέχρι τώρα έχουμε. Αλλά χρειάζεται βούληση πρωτίστως πολιτική, καλή πρόθεση από όλους και διάθεση συζήτησης και συγκερασμού απόψεων.

Αλλά το μείζον για να τα συζητήσουμε όλα αυτά και να μην μας έχουν να τρωγόμαστε είναι να γίνονται διορισμοί... όπως έχω ξαναπεί.




5
Να σου πω δεν έχω δει κάτι τόσο συγκεκριμένο σε κανένα κόμμα.

Φυσικά δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο συμπεριλαμβάνεται στην κατάργηση όλων των μνημονιακών νόμων ή όλων των νόμων μετά το 2013 (κάνω πλάκα εννοείται). Αλλά μια ελπίδα για κάτι τέτοιο (που από μόνο του δεν αρκεί όπως είναι προφανές αλλά έχει νόημα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο αλλαγών προς μια πιο θετική κατεύθυνση) υπάρχει μόνο από τα αριστερά κόμματα στο βαθμό που εκλεγούν και μπορέσουν να εφαρμόσουν  κάποιες από τις πολιτικές τους, μιας και στα προγράμματά τους συναντάω παρόμοιες θέσεις.

Αλλά όπως έχω γράψει ξανά στο φόρουμ:
Αυτό που έχει σημασία δεν είναι μόνο οι θέσεις κάθε κόμματος και πως θα τις εφαρμόσει αν βρεθεί στην εξουσία αλλά ποιες είναι και ο θέσεις όσων σχετίζονται με την εκπαίδευση (καθηγητές-δάσκαλοι, φοιτητές, μαθητές, γονείς, εργαζόμενοι στην εκπαίδευση) και με ποιον τρόπο θα αγωνιστούν όλοι αυτοί για να αναγκάσουν την όποια κυβέρνηση να τις εφαρμόσει.

 

6
Νομίζω ότι το εννοεί αλλιώς ποια είναι η λίστα προυπηρεσίας αναπληρωτών αν όχι το 40%;
Και εξηγώ υπάρχουν τώρα τρεις πίνακες ο πρώτος μόρια μόνο από προυπηρεσία οι άλλοι δύο ο Β και ο Γ που λέμε μόρια από διάφορα (με το γνωστό σύστημα του δια δύο και μετά 0 από ΑΣΕΠ...) Οπότε θεωρώ ότι εννοεί τον πρώτο στην ουσία αφού θα έχει ξεκαθαρίσει ο Β και ο Γ θα μπει ουρά μετά τα άτομα του Α και Β.

Επιπλέον αν δεν κάνω λάθος (όποιος ξέρει ας απαντήσει) οι πολύτεκνοι, δηλ. οι έχοντες τουλάχιστον 4 τέκνα, διορίζονται άμεσα (ανεξαρτήτως επιτυχίας στον ΑΣΕΠ ή προϋπηρεσίας) και μάλιστα σε σχολική μονάδα που επιλέγουν οι ίδιοι με αίτησή τους. Οπότε μάλλον αυτό εννοεί με τους πολύτεκνους

7
Μα φυσικά εννοεί το 40% το λέει ξεκάθαρα κατά τη γνώμη μου: Κατά προτεραιότητα θα διοριστούν όσοι ανήκουν σε κλειστές λίστες, και έχουν διοριστεί προηγούμενοί τους (Διοριστέοι ΑΣΕΠ, 30μηνο, 24μηνο +ΑΣΕΠ, λίστα Πολυτέκνων) και εφόσον εξαντληθούν αυτές οι λίστες οι διορισμοί θα γίνουν από τη νέα επικαιροποιημένη λίστα προϋπηρεσίας αναπληρωτών.
Για τους πολύτεκνους ίσως το μπερδεύει με το τρίτεκνους, ίσως το είπε πρόχειρα αλλά ίσως να εννοεί και κάτι άλλο.
Γενικά για τον ακριβή τρόπο μοριοδότησης δεν το διευκρινίζει αλλά μάλλον περίπου όλοι καταλαβαίνουμε πως θα γίνει.

Το θέμα δεν είναι αυτές οι λεπτομέρειες άλλωστε κανένα κόμμα δεν μπορεί πριν γίνει κυβέρνηση να έχει λύσεις σε όλα τα ζητήματα και να γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες, δεν θα ήταν και σωστό γιατί πρέπει να κάνει διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους, να δει από μέσα τα προβλήματα κλπ. αυτό που έχει σημασία είναι οι γενικές κατευθύνσεις.

Από την άλλη σημασία έχει ποιες είναι και ο θέσεις όσων σχετίζονται με την εκπαίδευση (καθηγητές-δάσκαλοι, φοιτητές, μαθητές, γονείς, εργαζόμενοι στην εκπαίδευση) και με ποιον τρόπο θα αγωνιστούν όλοι αυτοί για να αναγκάσουν την ενδεχόμενη κυβέρνηση του Συριζα να τις εφαρμόσει.
Έτσι μόνο θα αλλάξουν τα πράγματα...αλλιώς δεν νομίζω να γίνει κάτι ουσιώδες παρά τις ενδεχομένως καλές προθέσεις.

8
Εννοεί τον πίνακα αναπληρωτών με κάποιες αλλαγές στη μοριοδότηση μάλλον.

Πάντως είναι σαφές πως άλλος διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν θα γίνει αλλά ούτε τα μόρια όσων έχουν δώσει μέχρι τώρα θα αφαιρεθούν.


Δείτε και εδώ σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ προς διαβούλευση:  http://www.esos.gr/arthra/35873/i-protasi-toy-syriza-gia-tin-paideia-poy-tha-tethei-se-dimosia-diavoyleysi

9
Και εδώ: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B8%CE%B1-%CE%B3%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B1%CF%83%CE%B5%CF%80-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF-%CF%84%CE%BF

Φυσικά πάρα πολλά είναι πιθανό να τα κάνουν γαργάρα (αν έχουν φυσικά την ευκαιρία να δοκιμαστούν) Οπότε το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει να είναι στους δρόμους με όποια κυβέρνηση (αυτοδύναμη του Συριζα, συνεργασίας ή οποιαδήποτε άλλη) και να πιέζει προς αυτές τις κατευθύνσεις.

10
Άστα τα έχω πει πολλές φορές και εγώ και άλλοι σε διάφορα θέματα στο φόρουμ...
Θέλει αντιστάσεις και αγώνα από όλους μας για να σταματήσει η εκμετάλλευση.

11
Αυτό που έχει σημασία δεν είναι μόνο οι θέσεις κάθε κόμματος και πως θα τις εφαρμόσει αν βρεθεί στην εξουσία αλλά ποιες είναι και ο θέσεις όσων σχετίζονται με την εκπαίδευση (καθηγητές-δάσκαλοι, φοιτητές, μαθητές, γονείς, εργαζόμενοι στην εκπαίδευση) και με ποιον τρόπο θα αγωνιστούν όλοι αυτοί για να αναγκάσουν την όποια κυβέρνηση να τις εφαρμόσει.
Στην περίπτωση ας πούμε που σχηματίσει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος κατά την προσωπική μου άποψη έχει ενδιαφέρουσες θέσεις στα εκπαιδευτικά ζητήματα (και πάλι κατά τη προσωπική μου γνώμη πρέπει να έχει την ευκαιρία του ως η καλύτερη μεταξύ των πιθανών επιλογών) πρέπει από το επόμενο κιόλας πρωί να βρει απέναντί του ένα εκπαιδευτικό κίνημα που καταρχήν να απαιτεί την εφαρμογή όλων των μέτρων για την εκπαίδευση που έχει εξαγγείλει και κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση (φυσικά αυτό το κίνημα να είναι αρωγός αν τα εφαρμόζει) και επιπλέον να απαιτεί την επανεξέταση όσων μέτρων έχει μεν εξαγγείλει αλλά δεν είναι προς την κατεύθυνση που θα ήθελε.
Έτσι μόνο θα αλλάξουν τα πράγματα...αλλιώς δεν νομίζω να γίνει κάτι ουσιώδες παρά τις ενδεχομένως καλές προθέσεις.

Τώρα στην ουσία του ζητήματος.
Οι εξαγγελίες όλων των κομμάτων που ανήκουν στην αριστερά (εννοώ από Συριζα και αριστερότερα) και συμμετέχουν στις εκλογές θα έλεγα ότι ενσωματώνουν σε μεγάλο βαθμό τα πάγια αιτήματα των φορέων της εκπαίδευσης.
Ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ που σε διάφορα ζητήματα δεν έχει απόλυτα ξεκάθαρη άποψη, στα εκπαιδευτικά έχει ένα σχετικά καλά επεξεργασμένο σχέδιο που σε επίπεδο εξαγγελιών είναι σε πολύ θετικό δρόμο. Οπότε οι απόψεις του πάνω στα τρία αυτά ζητήματα που θέτεις (ΑΣΕΠ - προσλήψεις - αναπληρωτές) είναι νομίζω οι ορθότερες και ταυτίζονται με τις απαιτήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας. Μένει να τις εφαρμόσει αν έχει την ευκαιρία. Ας μην μας απογοητεύσει...

12
Η πρόταση του Σύριζα είναι πολύ γενική και είναι προς διαβούλευση.
Ακόμα δεν την έχω δει προσεκτικά αλλά με μια πρώτη ματιά δύο παρατηρήσεις έχω να κάνω.
Πρώτον κινείται προς σωστή κατεύθυνση σε σχέση με τους στόχους της εκπαίδευσης, τα μέσα, την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου κλπ. Γενικά αν και ιδεολογικοπολιτικά ο σύριζα δεν θα έλεγα ότι με καλύπτει πλήρως η εκπαιδευτική του πρόταση είναι σε προοδευτική - ριζοσπαστική κατεύθυνση.
Δεύτερον αφήνει συχνά περιθώρια να μην εφαρμοστεί μέρος της πρότασής του μέσα στο ίδιο το κείμενο ανάλογα με την οικονομική κατάσταση που θα επικρατεί στη χώρα. Αυτό με βάζει σε σκέψεις για την θέληση εφαρμογής της ανεξάρτητα από αντικειμενικές δυσκολίες.
Και ένα ερώτημα που μου γεννήθηκε ίσως εξαιτίας της μη προσεκτικής μελέτης της: Διατηρεί ως ανεξάρτητη την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση ή την εντάσσει στο λύκειο ¨θεωρίας και πράξης¨;
Μάλλον την διατηρεί ανεξάρτητη άρα αναιρεί το λύκειο ¨Θεωρίας - πράξης¨ και τον ενιαίο χαρακτήρα του, κατά την άποψή μου πάντα.

Πάντως μάλλον αξίζει να τους δώσουμε μια ευκαιρία πιστεύω...

13
Φροντιστήρια / Απ: Ένσημα σε φροντιστήριο
« στις: Νοέμβριος 12, 2014, 11:19:13 πμ »
Για να υπολογιστούν τα ένσημα που θα πάρει το μήνα ένας εργαζόμενος υπάρχουν δύο παράγοντες.
Καταρχήν οι μέρες εργασίας τον μήνα και στη συνέχεια το συνολικό ποσό αμοιβής ανά ημέρα.
Για να πάρει κάποιος τόσα ένσημα όσα και οι ημέρες εργασίας του το μήνα πρέπει να έχει δουλέψει τουλάχιστον 12 μέρες το μήνα και αυτές τις ημέρες το ποσό αμοιβής του να είναι τουλάχιστον ίσο με το τεκμαρτό ποσό που χρειάζεται για το ένα ένσημο (κοντά στα 11 ευρώ και κάτι).
Στην περίπτωση που κάποιος εργάζεται λιγότερες μέρες από τρεις την εβδομάδα παίρνει ακόμα λιγότερα ένσημα από τις μέρες εργασίας του.
Ανάλογα με το ποσό του ημερομισθίου του, 8 ή 5 ένσημα το μήνα. Μισό ένσημο δεν παίρνεις κάποια μέρα απλά αν το ποσό του ημερομισθίου είναι λιγότερο από το 11 και κάτι αυτό θα μετρηθεί στο συνολικό ποσό του μήνα και θα γίνει η αντίστοιχη διαίρεση με τις μέρες εργασίας και έτσι θα υπολογιστούν τα ένσημα. 
Οπότε ζητάτε άπλωμα ωρών όσο είναι δυνατόν...

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2014, 12:49:30 πμ »

Δεν πρόκειται για μένα αλλά για συνάδελφο που μάλλον δεν θα επιστρέψει μέσα στο σχολικό έτος.
Θα την ενημερώσω για τις άμεσες απαντήσεις σας και ευχαριστώ και εκ μέρους της.

Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159869
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 324
Σύνολο: 332

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.