Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - beacon

Σελίδες: 1234
1
 Καλό μεσημέρι!

Φέτος αγόρασα το βοήθημα των Φλώρου-Στάμου από την Ελληνοεκδοτική. Αν και σε κάποια σημεία θέλει φιλτράρισμα κατά τη γνώμη μου, είναι λεπτομερές και περιλαμβάνει τέτοιου είδους σχολιασμό -όχι βέβαια ενδελεχή-. Σε σχέση με Σαββάλα και Μεταίχμιο  -που είχα μέχρι πέρισυ- το βρίσκω πιο ενημερωμένο. :) :)

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 19, 2014, 11:02:24 πμ »
Μαλλον δεν μπορω αμοιβαια, δεν εχω οργανικη, ειμαι στη διαθεση β αθηνας. Αν παρω οργανικη τωρα τον Αυγουστο- Σεπτ ξερει κανεις αν γινονται αμοιβαιες το Σεπτεμβριο?

Δε νομίζω να μπορείς αμοιβαία το φθινόπωρο. Αν ξέρεις ότι στις Κυκλάδες έχουν έλλειμμα καπάρωσε μια οργανική (μην κοιτάς δλδ γυμνάσιο, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ) και πολέμα την απόσπαση για φέτος.... έχοντας  την οργανική του χρόνου θα είναι όλα εύκολα με την αμοιβαία.....

3
Καλημέρα!

Δεν ξέρω για ποια ειδικότητα ενδιαφέρεστε αλλά μόλις προχθές ήμουν στη δδε και υπάλληλος με αντικείμενο τα κενά/ πλεονάσματα μού είπε ότι η Αιτ/νία δεν είναι πλεονασματική .... έχει ζητήσει ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, αλλά όχι πάρα πολλούς. Επειδή είμαι ΠΕ02 ρώτησα συγκεκριμένα και μου απάντησε ότι ζήτησαν 20.

4
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιούνιος 15, 2014, 04:40:47 μμ »
Αν δεν υπάρχουν αρκετοί σοβαροί μαθητές εννοούσα...

ίσως όμως θα έπρεπε να μας προβληματίσει το γεγονός ότι εμφανίζονται ως μη σοβαροί πάρα πολλοί μαθητές....
μέχρι πρότινος έμενε ένα 15% περίπου;;; να γίνει 20%; οκ....
αλλά να φτάσουμε στο 30- 35% των τάξεων;;;

5
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούνιος 15, 2014, 04:32:22 μμ »
Πάμε τώρα και στο θέμα μας. Δεν φταίει μόνο ο ΥΠΑΙΘ, φταίμε και εμείς. Που; Άλλαξαν τόσοι Υπουργοί και ακόμα λέμε τι θα μας κάνουν... και το λέμε γιατί ξέρουμε ότι και θα το κάνουν και θα ξανασχοληθούμε με το επόμενο που θα μας κάνουν... χμμμμ .... το τι θα θέλαμε να μας κανουν και γιατί να μας το κάνουν έτσι (και ποιους θα συμφέρει άμα γίνει αυτό που θα προτείνουμε) γιατί δεν το λέμε? Π.χ. αφού ως κλάδος έχουμε επιχειρήματα, προτάσεις, τα έχουμε κοστολογήσει και είναι προς το συμφέρον της κοινωνίας γενικότερα γιατί δεν ζητάμε συναντήσεις με τον Υπουργό on camera και κλεινόμαστε σε γραφεία και μετά ο καθένας βγαίνει και κάνει τις ανακοινώσεις του? Γιατί από τις εισφορές στην ΟΛΜΕ και στην ΔΟΕ δεν δίνεται ένα ποσό σε σχολεία που έχουν ανάγκη ή σε ιδρύματα ώστε να δείξεις την ευαισθησία των εκαπιδευτικών για την κοινωνία (εδώ φυσικά να επαινέσω τους ανθρώπους που έκαναν το κοινωνικό φροντιστήριο, ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ) και τέλος γιατί δεν κάνουμε κάποια στιγμή και κάποιες έρευνες στην Ελλάδα για την εκπαίδευση (που πάσχει, που χρειάζεται βελτίωση κ.α. και απλά μένουμε στο να αρνούμαστε αξιολόγηση από τους άλλους;) ώστε για όποιον μας πει για κάτι που γίνεται έξω να πούμε αυτό γίνεται εδώ για τους χ kai y λόγους?

ΥΓ. Aν δεν θέλουμε τα παραπάνω τότε ας μέινουμε να κρίνουμε τον Luerdi όπως και τον προηγούμενο και τον προηγούμενο και...

Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού, έτσι δε λένε; Εγώ θα προσθέσω ότι είναι και η τέχνη του παζαριού, που συνήθως γίνεται κάτω από το τραπέζι.... ανοίγουμε ξανά μεγάλο κεφάλαιο συνάδελφε.... και μάλλον και εκτός τόπικ.... μη μας κράξετε από τους διαχειριστές.... ;D ;D

Θα πω μόνο το εξής..... αν δε δούμε όλοι μαζί σοβαρά τις συλλογικές διαδικασίες, δεν ασκήσουμε σοβαρή και ακομμάτιστη κριτική στα συνδικαλιστικά μας όργανα και δε συμμετέχουμε όλοι στην ανάδειξη άξιων στελεχών, δε θέτουμε τέτοια μείζονα ζητήματα σε επίπεδο πρωτοβάθμιων σωματείων μας, δε θα έχουμε μέλλον... Αυτό για τις κλειστές πόρτες και τις ανακοινώσεις.....

Από κει και πέρα αυτό που πραγματικά θα ήθελα να δω αν θες τη γνώμη μου, είναι εμάς ως εκπαιδευτικούς να ανοιγόμαστε στη κοινωνία ο καθένας από τα σχολεία του και να κάνουμε τους γονείς και τα παιδιά κοινωνούς των προβλημάτων μας.... μόνο έτσι δε θα φαινόμαστε στα μάτια τους ως τα "λαμόγια", οι "ξύστρες" που κάθονται και πληρώνονται.... μόνο έτσι δε θα μπορεί κανείς να μας αποδομήσει στα μάτια τους...

Τώρα, για το ζήτημα της διαμαρτυρίας μας απέναντι στο louerdi όπως λες, εεεεεε βρε αδερφέ, άμα δε μιλήσουμε κι εδώ μέσα, να βρούμε και κανά ομοιοπαθή, θα σκάσουμε!!!!!!!!! Μπάααααμ!!!!!!  ;D ;D ;D

6
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούνιος 15, 2014, 04:06:58 μμ »
Να κάνω όμως τον κακό και τον συνήγορο του διαβόλου?
Το πόσες ώρες κάνουμε δεν είναι και συνάρτηση τό πόσες ώρες έχουμε?
Τι εννοώ? Οτι ειδικά στην δβθμια καλύτερα να μην μιλάμε ως άυξηση ωραρίου όταν κάποιοι πανηγύριζαν που "έφυγαν" κάποιοι στην αβθμια και παίρνουν τις ώρες τους πίσω (δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά αλλά οι μαζικές κινήσεις χωρίς αν΄τιδραση επηρεάζουν και αυτούς που βλέπουν λίγο στο μέλλον). Επίσης και κάποιοι άλλοι κάνουν χρόνια το ωράριο τους σε δύο και σε τρία σχολεία αλλά και για αυτούς δεν υπήρχε καμία σπουδαία αντίδραση...

Το χρόνιο και άλυτο πρόβλημα του κλάδου μας είναι η διαίρεση και η ομφαλοσκοπία! Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα σε αυτό! Κι αν είχαμε ομόνοια και σύμπνοια μεταξύ μας σίγουρα θα είχαμε άλλα δεδομένα τωρα για να συζητάμε.... Μόνο που οι κορώνες και οι απρεπείς τοποθετήσεις στις οποίες αναφέρεσαι -και τις ξέρω κι εγώ- δε χαρακτηρίζουν το σύνολο του κόσμου της β' θμιας ....Δυστυχώς όμως το καπελώνουν!
 
Εγώ αναφέρομαι σε επίσης αληθινές συνθήκες που συνάδελφοι - και της β' θμιας και της α' θμιας εννοείται- διασκορπίζονται σε δύο και τρία σχολεία, πασχίζουν να καλύψουν ασθμαίνοντας ωράριο, τρώνε υποχρεωτικές υπερωρίες ελλείψει αναπληρωτών, αναλαμβάνουν διοικητικά καθήκοντα και κάνουν και τα άπειρα χιλιόμετρα για να πάνε στο σχολείο τους (ειδικά επαρχία). Το ότι είναι χώρια από οικογένειες ή σέρνουν τα μαυρόπαιδά τους σαν το νομάδα κατά το όπου γης και πατρίς, επίσης μέγα κεφάλαιο αλλά ποιον νοιάζει στο ΥΠΑΙΘ.

Σε καμία περίπτωση πάντως δε θέλω να εκληφθεί η τοποθέτησή μου ως η κλάψα κάποιου που επειδή θίγεται, τώρα βρήκε να ουρλιάξει.... Είμαι ΠΕ02 , ξέρω ότι έχω ώρες στα Π.Σπουδών και ότι η ειδικότητά μου δεν είναι ιδιαιτέρως συμπαθής... όμως επειδή έχω την εμπειρία της επαρχίας, του να δουλεύεις σε δύο σχολεία, να σου φορτώνουν υπερωρίες που δεν τις θες αλλά κανείς δε σε ρωτάει και να καις τα άντερά σου σε καύσιμο, μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο κλαυθμός και οδυρμός του υπουργού δε θα κάνουν καλύτερη τη ζωή κανενός.... ούτε αυτών που παρέμειναν, ούτε αυτών που άλλαξαν βαθμίδα, ούτε αυτών που έβγαζαν τις ηλίθιες κορώνες, ούτε αυτών που όταν - δε θέλω να πω αν- διοριστούν, θα πάνε να δουλέψουν σε συνθήκες τραγικές.....

τώρα αν ανοίξουμε την κουβέντα ποιος δουλεύει και πόσες ώρες και αν δουλεύει πραγματικά ή δουλεύει τον κόσμο, θα μπούμε σε μια συζήτηση αδιέξοδη που κατά τη γνώμη μου εμπίπτει στη λαϊκή ρήση "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά".... είναι μια οπτική γενίκευσης που μας έχει φέρει μέχρι εδώ και την έχει εκμεταλλευτεί στο έπακρο το ΥΠΑΙΘ....

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούνιος 15, 2014, 03:36:15 μμ »
Καθόλου στριμμένη και διεστραμμένη! Μια χαρά τα λες!!!

Και τις υποχρεωτικές μεταθέσεις θα κάνει και το ωράριο θα το αυξήσει στο βωμό της έλλειψης και της "ψυχοπονιάς" του! Γιατί δε γίνεται να στιβάζονται μαθητές στις τάξεις με συγχωνεύσεις... Το είπε και αυτό ο μέγας ελεήμων!!!!!! Χώρια που ανθρωποθυσίες δεν κάνει!!!!! Φτου!! Φτου!!!!Μην τον ματιάσουμε!!!!!! Πόσοι βέβαια από μας θα αντέξουν στο εξαποδώ το κέρατο και με ωράριο 25 ώρες ο νεοδιόριστος (χώρια που σε κάποιες ΔΔΕ οι υποχρεωτικές υπερωρίες πάνε σύννεφο, οπότε οι ώρες μπορεί να βγουν και παραπάνω) κανείς δεν το ξέρει..... Αλλά ανθρωποθυσίες δεν κάνουμε!!!!!

Χριστέ μου δηλαδή, ήηηηηημαρτον!!!!!! Ό χι άλλο κάρβουνοοοοοοοοο!!!!!!

8
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Μάιος 30, 2014, 12:16:20 πμ »
Άκουσα σήμερα πως δίνεται η δυνατότητα δεύτερης κλήρωσης στη Λογοτεχνία - ήρθε mail στα σχολεία και παραθέτω αυτό που βρήκα σε κάποια ιστοσελίδα. Η απορία μου είναι η εξής : Στη Λογοτεχνία δεν πρέπει να είναι άγνωστο το κείμενο στο οποίο θα εξεταστούν οι μαθητές; Τι εννοεί θέμα ή θέματα που δεν έχουν διδαχθεί;

Θέμα: Συμπλήρωση της Υ.Α. 4707/7-5-2014 «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ)»
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της παρ. 3, του άρθρου 3 και της παρ. 3, του άρθρου 11 του ν. 4186/2014 (193/Α)
2. Την Υ.Α. 4707 / 7-5-2014 «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ)»
3. Την ανάγκη ρύθμισης θεμάτων λειτουργίας της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ:

Εξαιρετικά και μόνο για διδακτικό έτος 2013-2014, σε περίπτωση που διαπιστωθεί θέμα ή θέματα που κληρώθηκαν δεν είχαν διδαχθεί στο συγκεκριμένο σχολείο για απόλυτα δικαιολογημένους λόγους, είναι δυνατή δεύτερη κλήρωση θεμάτων και για το μάθημα της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας υπό τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στην Υ.Α. 4707/2014.
2. Στις προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις κατατακτήριες εξετάσεις (α) για την προφορική εξέταση των μαθητών όλα τα θέματα καταρτίζονται από τον οικείο διδάσκοντα, (β) για την γραπτή εξέταση ισχύουν τα προβλεπόμενα στο άρθρο 33 του Π.Δ. 60/2006 όπως κάθε φορά ισχύει.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ

το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι γίνεται για τα σχολεία που τοποθετήθηκαν πολύ αργά φιλόλογοι και α) δόθηκε προτεραιότητα σε κατευθύνσεις και δεν έκαναν λογοτεχνία μέχρι να έρθει φιλόλογος και β) ως συνέπεια του προηγουμένου λόγω περιορισμένου χρόνου ίσως δεν προσπελάστηκε καθόλου ή έλάχιστα κάποια ενότητα... π.χ δε διδάχθηκε επαρκώς η μοντέρνα ποίηση ή κάποια ρεύματα.... τώρα να έχουν υποβάλει θέματα από το θέατρο που είναι εντελώς εκτός, εεε αυτό δεν το νομίζω... εγώ δε βρήκα τουλάχιστον κάποιο

9
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Μάιος 02, 2014, 08:02:43 μμ »
Καλημέρα!
πολύ μακριά.. δεν το λεω. Φυσικά ούτε και κοντά. 24 χιλ σύνολο.
Στο σχολείο που είμαι έχω μόνο εγώ οργανική.
Όμως, αν επιβληθεί 22 μαθητές στο εργαστήριο - και δεν σπάει τμήμα έστω στους 19 δεν θα δικαιολογεί πλέον οργανική.
Άρα θα την χάσω.

Και παρα πέρα!... σε άλλο σχολείο... μακάρι να ήξερα πως θα είναι....
Τώρα δηλώνω προτιμήσεις σχολείων? Χωρίς να έχουν βγει κενά?
Ανάκληση δεν γίνεται?
Ευχαριστώ πολύ.

Υ.Γ. Σήμερα που ξημέρωσε σκέφτομαι πως τελικά ίσως απλά ενημερωτικά να ρωτάω... να έχω μια σφαιρική άποψη. Είναι απόφαση σοβαρή και φοβάμαι τόσο πολύ.

Το χειρότερο σενάριο είναι αυτό που σου περιέγραψε ο guestteacher με τη ρύθμιση υπεραριθμίας, αλλά και πάλι θα διαλέξεις πρώτος. Η συμπλήρωση ωραρίου και σε άλλο σχολείο, το οποίο θα είναι κοντά στο παρόν, δεν είναι κάτι που δεν μπορείς να διαχειριστείς. Με τις αυξήσεις ωραρίου που τρώμε θα είναι κάτι σύνηθες για τους περισσότερους πλέον. Αν είσαι ο μόνος με οργανική στο σχολείο σου και προβλήματα με σύλλογο ή δ/ντή δεν έχεις, μην το ψάχνεις κατά τη γνώμη μου.

10
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Μάιος 02, 2014, 01:08:58 πμ »
α. Αν δεν συμπληρώσεις προτιμήσεις σχολείων, η αίτηση θεωρείται ως μη γενόμενη και παραμένεις στη θέση σου (κρατάς οργανική).
β. Αν είσαι παλαιός τοποθετηθείς στο σχολείο σου (και ως εκ τούτου δύσκολα θα βγεις υπεράριθμος), δεν είσαι πολύ μακριά από το σπίτι σου και στο σχολείο δεν αντιμετωπίζεις σοβαρά προβλήματα, δε βλέπω το λόγο να κάνεις αίτηση. Αν πάλι συντρέχουν λόγοι μετακίνησης ( κίνδυνος υπεραριθμίας, επιθυμητό ένα συγκεκριμένο σχολείο κλπ), θα έλεγα να εξετάσεις αν τα σχολεία που σκέφτεσαι να δηλώσεις μπορεί να συγχωνευθούν με κάποια άλλα ( συστεγαζόμενα ή πολύ μικρά σχολεία) ή αν έχουν λίγα παιδιά ανά τμήμα και κινδυνεύουν με συμπτύξεις.... Οι οργανικές χάνονται στο άψε σβήσε...... Γιατί μπορεί να είσαι π.χ αρχαιότερος σε υπηρεσία αλλά σε περίπτωση υπεραριθμίας ως τελευταίος τοποθετηθείς, εσύ θα φύγεις....

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Μάιος 02, 2014, 12:26:33 πμ »
Βρήκα μόνο αυτό εδώ:
http://users.sch.gr/efstratiou/DIOIKHTIKA/didaskaliamauhmatvn.htm
Γ1/160/16.3.84 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Με αφορμή παράπονα που διατυπώνονται στο Υπ. Παιδείας σχετικά με την κατανομή του διδακτικού προσωπικού στις τάξεις των σχολείων, παρακαλούμε να έχετε υπόψη τα εξής:
α) Οι διευθυντές των σχολείων σε συνεργασία με το διδακτικό προσωπικό αποφασίζουν την κατανομήν του προσωπικού στις τάξεις με βάση τις ανάγκες του προγράμματος και με γνώμονα πάντοτε την αποδοτική λειτουργία του σχολείου.
β) Οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ανεξάρτητα από το φύλο τους, έχουν για την πολιτεία τις ίδιες ευκαιρίες και τις ίδιες δυνατότητες να διδάξουν σε οποιαδήποτε τάξη του Δημοτικού σχολείου.
Το ίδιο ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι διδάσκουν τα μαθήματα της ειδικότητας τους σε οποιαδήποτε τάξη του Γυμνασίου ή του Λυκείου μέσης Γενικής ή μέσης Τεχνικής - επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Κάθε άλλη αντίληψη, που συναρτά την ικανότητα του εκπαιδευτικού από το φύλο του, είναι αναχρονιστική και απόλυτα αβάσιμη.
γ)Ο σύλλογος διδακτικού προσωπικού κάθε σχολικής μονάδας πρέπει να αποφασίζει την κατανομή των τάξεων σύμφωνα με το πνεύμα της εγκυκλίου αυτής και να καταχωρίζει την απόφαση του σε σχετικό πρακτικό.

Αν είχαν διατυπωθεί παράπονα για το φύλο, φαντάζομαι τι μπορεί να είχε ειπωθεί μέσα στους συλλόγους: "άντε πλύνε κανα πιάτο, που μου ήθελες να γίνεις και καθηγήτρια!!!". Εντάξει, μέχρι εκεί δε φτάσαμε!!!!!
Τι να πει κανείς.......
@ silkcut: και πάλι σε ευχαριστώ για τον κόπο σου! :-))

12
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Μάιος 01, 2014, 11:28:44 μμ »
Σας ευχαριστώ όλους για τη γρήγορη ανταπόκριση. Και μένα μου φάνηκε περίεργο όταν μου το είπε ο συνάδελφος.  Για να διευκρινίσω, μου είπε ότι το έγγραφο κατοχυρώνει την ισότιμη κατανομή, όχι την προτεραιότητα των αρχαιότερων. Έφαγα τον κόσμο στο ίντερνετ να το βρω, αλλα όχι μόνο δε βρήκα το συγκεκριμένο, αλλά δε βρήκα κανένα για το πώς μοιραζόμαστε αντικείμενα. Τη λύση της ανακατανομής silkcut τη γνωρίζω, όπως και το να απευθυνθεί κανείς σε σύμβουλο, αλλά λέμε να μη φτάνουμε μέχρι εκεί (για πολλούς και διαφόρους λόγους πάνω κάτω γνωστούς σε όλους μας). Απλά, επειδή εδώ στο φόρουμ υπάρχουν πάντα συνάδελφοι που δίνουν τα φώτα τους και ενημερώνουν ακόμη για τις νεότερες εξελίξεις, είπα μήπως είχε πέσει στην αντίληψη κάποιου.
@ Διηνέκης: Σωστά μάντεψες για την ειδικότητα. Αλλά και στους ΠΕ03 έγινε ένα μακελειό που δεν μπορείς να φανταστείς. Τελοσπάντων.

Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ όλους! :-))

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Μάιος 01, 2014, 10:06:39 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν το ερώτημα είναι εκτός τόπικ αλλά το υποβάλλω εδώ γιατί βλέπω μεγάλη επισκεψιμότητα και πραγματικά ζητώ τα φώτα σας συνάδελφοι. Ξέρω ότι στη διδαδικασία κάλυψης υποχρεωτικού ωραρίου λαμβάνεται υπόψη η αρχαιότητα ως προς την τοποθέτηση στη σχολική μονάδα. Αυτό σημαίνει ότι οι παλιότεροι στο σχολείο κλείνουν ωράριο και διαλέγουν μαθήματα. Πρόσφατα, συνάδελφος μού επεσήμανε ότι υπάρχει έγγραφο που ορίζει ότι στα ΓΕΛ τα μαθήματα κατ/νσης κατανέμονται μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών της οικείας ειδικότητας, όπερ σημαίνει ότι όλοι μπορούμε να διεκδικήσουμε μάθημα κατ/νσης αν το επιθυμούμε. Στην περίπτωσή μου ισχύει το εξής: Ήμουν χρόνια επαρχία και πάντα μοιράζαμε μαθήματα με υποχωρήσεις. Φέτος ήρθα με μετάθεση μετά από 13 χρόνια στην ιδιαίτερη πατρίδα μου. Αν και από χρόνια υπηρεσίας είμαι κατά πολύ αρχαιότερη από τρεις συναδέλφους μου, επειδή τοποθετήθηκα αργότερα στο σχολείο μού άφησαν μόνο γενική παιδεία και μάλιστα δίωρα μαθήματα σε πολλά τμήματα. Δεν ρωτήθηκα καν αν συμφωνώ. Αν μείνω, τα ίδια θα γίνουν και του χρόνου. Στην περίπτωση που αλλάξω σχολείο θα είμαι πάλι η νεότερη στην τοποθέτηση. Αυτό σημαίνει ότι δε θα μπορέσω ποτέ να διδάξω μάθημα κατεύθυνσης αν οι άλλοι δεν το αφήσουν;'Εχει πέσει στην αντίληψη κάποιου τέτοιο έγγραφο; Ψάχνω να βρω κάτι σχετικό αλλά δεν βρίσκω τίποτα.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάρτιος 15, 2014, 05:21:58 μμ »
ολοι προσπαθουμε να καταλαβουμε τα ακαταληπτα με τους χρησμους του υπουργειου...
 παντως, εαν προηγηθουν οι τοποθετησεις εντος ΠΥΣΔΕ και οι υποχρεωτικες εναντι των κανονικων μεταθεσεων...
οσοι ειναι στη διαθεση φυσικα και θα σπευσουν να παρουν οργανικη εντος ΠΥΣΔΕ αν υπαρχει κενο ή θα δεχθουν υποχρεωτικη εντος περιφερειας απο το να πανε οπουδηποτε στην ελλαδα που μπορει να τους απομακρυνει απο την περιοχη συμφεροντων τους .Ωστοσο, αν καποιος ειναι στη διαθεση σε περιοχη που δε θελει να παραμεινει και προηγηθει το παραπανω δε θα εχει καν τη δυνατοτητα να διεκδικησει μεσω των κανονικων μεταθεσεων την περιοχη των συμφεροντων του.

Μόνη ελπίδα σε αυτή την περίπτωση θα είναι η απόσπαση και αν η περιοχή του παρουσιάσει έλλειμμα στην ειδικότητά του..... λέω 'γω τώρα...

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 411
Σύνολο: 413

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.