Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΠΑΣΑΦ

Σελίδες: 123
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Εθελοντές αναπληρωτές
« στις: Νοέμβριος 07, 2014, 06:02:43 μμ »


                                                  Eπιστροφή στον εργασιακό μεσαίωνα;

«Όταν οι λέξεις χάνουν το νόημά τους»


Ο Θουκυδίδης είχε πει ότι σε περιόδους πολιτικών και πολεμικών αναστατώσεων οι παρατάξεις σκόπιμα αλλάζουν τη σημασία των λέξεων. Την ασυλλόγιστη τόλμη την ονομάζουν ανδρεία, την επιφυλακτικότητα δειλία, τη σύνεση ανανδρία, την περίσκεψη αδράνεια και ατολμία, την παράφορη ορμή ανδρική αρετή, την κακουργία καπατσοσύνη, την τιμιότητα βλακεία.
Σήμερα, διάγουμε μια τέτοια κρίσιμη περίοδο με τη μνημονιακή πολιτική που εσείς επιλέξατε ερήμην ημών και να που η ρήση του Ιστορικού είναι επίκαιρη.
Εμβρόντητοι και ενεοί πληροφορηθήκαμε πως σχεδιάζετε να καλύψετε τα κενά στα σχολεία με εθελοντές εκπαιδευτικούς επιδαψιλεύοντας  διπλά μόρια για όσους δεχθούν. Εθελοντισμός σημαίνει  ότι  ευημερώ, έχω τακτοποιήσει τη ζωή μου και συνειδησιακά είμαι έτοιμος και ώριμος να προσφέρω κοινωνικό έργο στον πληγέντα συνάνθρωπό μου. Τη μαύρη εργασία την ονομάσατε εθελοντισμό. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί όμως είναι άνεργοι εξαιτίας των δικών σας ενεργειών και δεν δύνανται να θυσιάσουν περαιτέρω τη ζωή τους.
Αν λοιπόν δεν μπορείτε να καλύψετε τα κενά, καλέστε  αναπληρωτές από τον ισχύοντα πίνακα και πληρώστε με τα κονδύλια του 2015. Αν δεν μπορείτε ούτε αυτό, τότε κλείστε τα σχολεία και αναλάβετε το πολιτικό κόστος. Για τα ατάκτως ερριμμένα και κακώς κείμενα της Παιδείας δε θα γίνουν θύματα οι εκπαιδευτικοί. Δε θα σας επιτρέψουμε να καταστρατηγήσετε τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Στις ενέργειές σας αυτές ας σας συνοδεύσει η θυμηδία των εκπαιδευτικών και κάθε εχέφρονος πολίτη.

          Το Δ.Σ  του ΠΑ.Σ.Α.Φ


2
Οι πληροφορίες είναι από το υπουργείο και όχι από λινκ. Η πρόσθετη αφορά ΜΟΝΟ τα επαλ. Στην ερώτηση η Πελοπόννησος πόσα κέντρα θα δημιουργήσει απαντώ τα εξής: Δεν έχουν καθορίσει ακόμη ποια θα είναι τα κέντρα και πόσα ακριβώς. Τα κέντρα της πρόσθετης θα δημιουργηθούν σε κεντρικά σημεία των νομών της κάθε περιφέρειας. Για να τα υπολογίσετε πρέπει να βρείτε πόσα τμήματα έχει η περιφέρεια και να το πολλαπλασιάσετε με το 2. Γιατί όπως σας προείπα o κάθε νομός θα έχει μόνο 2 κέντρα πρόσθετης διδακτικής στήριξης. Για παράδειγμα η Κόρινθος θα έχει 2 κέντρα. Και αυτό είναι όμως σχετικό. Για παράδειγμα θα υπάρχουν εγγραφές μαθητών; Οι πιστώσεις θα παραμείνουν στην πρόσθετη ή θα εξανεμιστούν για το δημόσιο συμφέρον; Αναμένουμε. Ο αρχικός προγραμματισμός είναι αυτός που σας εξέθεσα. Περιμένουμε μέχρι ποιο σημείο θα πραγματοποιηθεί. Προβλήματα ήδη υπάρχουν. Για παράδειγμα θα ευνοηθούν κάποιοι συνάδελφοι και όχι κάποιοι άλλοι. Όσοι διαμένουν Αττική, Στερεά, Νότιο Αιγαίο, Κεντρική και Δυτική Μακεδονία δεν έχουν μερίδιο στην πίτα. Αδικία. Και δεν είναι η μόνη...

3
Ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. είναι κατά του επιλεκτικού ανοίγματος. Όποιος επιθυμεί μπορεί να συμμετάσχει στην δικαστική προσφυγή που οργανώνουμε.

4
Ναι.. ένας φιλόλογος σε κάθε κέντρο πρόσθετης

5
Αγαπητοί Συνάδελφοι
 Φέτος η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη θα έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
500 είναι οι πιστώσεις, 380 πιστώσεις προορίζονται για μαθηματικούς και φιλολόγους. Δεν γνωρίζουν ακόμη πώς θα κατανεμηθούν οι πιστώσεις στους δύο αυτούς κλάδους. Θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση των μαθημάτων.
Η Πρόσθετη Διδακτική στήριξη αφορά μόνο 8 περιφέρειες που αναφέρονται στον Άξονα 1: Συγκεκριμένα: Αν. Μακεδονίας & Θράκης, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Κρήτης.
Δεν συμπεριλαμβάνονται στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη οι υπόλοιπες 5 περιφέρειες:  Στερεά Ελλάδα, Αττική, Κεντρική Μακεδονία, Δυτική Μακεδονία, Νότιο Αιγαίο
Κάθε νομός περιφέρειας θα δημιουργήσει 2 κέντρα πρόσθετης διδακτικής στήριξης χωρίς να είναι απόλυτο. Ακόμη δεν έχουν οριστεί τα κέντρα της πρόσθετης. Οι συμβάσεις θα είναι αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου 12 ωρών. Οι 12 ώρες κατανέμονται ως εξής: 4 ώρες η Α΄ Λυκείου, 4 ώρες η Β΄ Λυκείου, 4 ώρες η Γ΄ λυκείου.
Πότε θα ξεκινήσει; Άγνωστο προς το παρόν
Θα περιέχει στο μέλλον και τις άλλες περιφέρειες; Όχι γιατί οι πιστώσεις αφορούν μόνο τον άξονα 1. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΆΛΛΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ. Πρωτότυπο....

6
Ψηφίστηκε το επιλεκτικό άνοιγμα των πινάκων από το 12: Τελικά ποιοι το επιθυμούν. Αλήθεια ποιους εξυπηρετεί;

7
Σχολεία χωρίς φιλόλογο…


Βρισκόμαστε ήδη στα τέλη του Σεπτεμβρίου και, παρά τις εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας κ. Λοβέρδου, τα σχολεία στη Δ/θμια εκπαίδευση παρουσιάζουν εικόνα ερήμωσης. Το Υπουργείο Παιδείας, πιστό στην παράδοση της δημιουργίας εντυπώσεων, φρόντισε για ακόμη μια χρονιά να επανδρώσει - όσο επιτρέπει φυσικά η πολιτική των μνημονίων - τα Δημοτικά σχολεία, ώστε να μην υπάρχουν μικρά παιδιά στους δρόμους και κάνουν εμφανέστερη την ανεπάρκειά του. Στα Γυμνάσια και στα Λύκεια της χώρας μας όμως, τα παιδιά μπορούν άνετα να κάνουν τρίωρα και να έχουν κενές ώρες στα μαθήματά τους, μιας και ακόμα και οι βασικές ειδικότητες παρουσιάζουν κενά που η πολιτική της απουσίας διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών δημιούργησαν τα τελευταία χρόνια με το πρόσχημα της κρίσης.
Ειδικότερα στους Φιλολόγους, ο ΠΑ.Σ.Α.Φ., μετά από καθημερινή επικοινωνία με τις Δ/θμιες στη χώρα, με αιρετούς και πρόθυμους συναδέλφους, έχει κατορθώσει να συλλέξει εκατοντάδες κενά σε όλη την επικράτεια, τα οποία επιμένουν να υπάρχουν, καθώς οι 390 περίπου προσλήψεις αναπληρωτών δεν μπόρεσαν να λύσουν το εκρηκτικό πρόβλημα. Εν τούτοις, το Υπουργείο Παιδείας και πολλοί Δ/ντές εκπαίδευσης αρνούνται να αποκαλύψουν την πραγματική έκταση του προβλήματος και επιδιώκουν την τεχνητή κάλυψη των φιλολογικών κενών με την επέκταση της β΄ ανάθεσης σε ειδικότητες, όπου το πρόβλημα ωραρίου τους θα μπορούσε να λυθεί με τη διδασκαλία στα Δημοτικά σχολεία της περιοχής τους όπως για παράδειγμα οι καθηγητές ξενόγλωσσων φιλολογιών. Επίσης, με την τακτική της αποσιώπησης των φιλολογικών κενών φοβόμαστε ότι επιχειρείται η “τακτοποίηση” μονίμων που δε συμπληρώνουν ωράριο και θα μπορούσαν να διατεθούν σε γειτονικές περιοχές. Έτσι, έχουμε περιπτώσεις καθηγητών άλλων ειδικοτήτων που φορτώνονται με ώρες Ιστορίας πέραν του ορίου της β΄ ανάθεσης, προκειμένου να παραμείνουν στην περιοχή τους. Ταυτόχρονα όμως, ένας αναπληρωτής συνάδελφός τους μένει άνεργος, αν και θα εργαζόταν ασμένως ακόμη και σε παραμεθόριες περιοχές της χώρας μας.
Η σκοτεινή τακτική που το υπουργείο  ακολουθεί έχει δημιουργήσει ανησυχία και άγχος για το μέλλον σε χιλιάδες αδιόριστους Φιλολόγους που βλέπουν τα χρόνια να περνούν εις μάτην κάθε προσπάθειάς τους.
Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο να ενσκήψει στα χρονίζοντα προβλήματα των αδιόριστων Φιλολόγων και να μεριμνήσει, ώστε να αποδοθούν όλα τα υπαρκτά κενά στους υποψήφιους αναπληρωτές ΠΕ02 στην επικείμενη γ΄ φάση αναπληρωτών. Τον καλούμε επίσης σ’ έναν μόνιμο και ανοιχτό διάλογο με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Φιλολόγων με στόχο την επίλυση των εργασιακών προβλημάτων που ταλανίζουν τον κλάδο μας.

          Με εκτίμηση
        Το Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Α.Φ




8
Φωτεινή πέρα από τους πάσχοντες μεσογειακή αναιμία και σκλήρυνση καταπλάκα  οι οποίοι προτάσσονται στον πίνακα προστίθεται τώρα και μία άλλη κατηγορία τα άτομα με 67% αναπηρία οι οποίοι θα προσλαμβάνονται με το 10%

  Εκτιμώ ότι αυτή η διεύθυνση θα σε κατατοπίσει.  http://newsitsamea.blogspot.gr/2012/09/blog-post_5944.html#_

9
“Οι υποψήφιοι πρέπει να γνωρίζουν: ;Ύλη φιλολόγων
I. Τους σκοπούς και τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος της Ιστορίας σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα Σπουδών του Γυμνασίου (ΔΕΠΠΣ/ΑΠΣ, ΦΕΚ 303β/2003 και 304β/2003) και Ενιαίου Λυκείου Υ.Α. 101609/Γ2/30-09-2002 ΦΕΚ 1313/ τ. Β΄09-10-2002 και Υ.Α. 47341/Γ2/13-05-2005 ΦΕΚ 696/ τ. Β΄/24-05-2005.
II. Οι θεματικές ενότητες στις οποίες θα εξεταστούν οι υποψήφιοι είναι οι εξής:
1. Ο ελληνικός κόσμος από το τέλος των Περσικών Πολέμων (479 π.Χ.) έως τον θάνατο του Μ. Αλεξάνδρου (323 π.Χ.).
2. Οι σχέσεις Βυζαντίου και Δύσης από το Σχίσμα των δύο Εκκλησιών (1054) έως την Αλωση της Κωνσταντινούπολης (1453) {ΑΣΕΠ 2006}
Οι σχέσεις του Βυζαντίου και της Δύσης από την Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Σταυροφόρους (1204) έως και την Άλωσή της από τους Οθωμανούς Τούρκους (1453).{ΑΣΕΠ 2008}
3. Οι εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας από το 1830 έως το τέλος του 20ου αιώνα”.

Σε αντιδιαστολή οι καθηγητές που έχουν το μάθημα της Ιστορίας ως Β΄ ανάθεση εξετάστηκαν σύμφωνα με την προκύρηξη του ΑΣΕΠ στα εξής γνωστικά αντικείμενα:

ΠΕ Ο1 ΘΕΟΛΟΓΟΙ
Εκκλησιαστική Ιστορία
1. Η αρχαία Εκκλησία
2. Οργάνωση και θεσμοί της Εκκλησίας
3. Ιστορική εξέλιξη της χριστιανικής λατρείας
4. Αιρέσεις και θεολογικές έριδες
5. Οι πατέρες της Εκκλησίας και η θεολογική γραμματεία
6. Οι Οικουμενικές Σύνοδοι
7. Η τέχνη της Εκκλησίας στην Ανατολή και τη Δύση
8. Το σχίσμα της Ανατολικής και της Δυτικής Εκκλησίας
9. Η Δυτική Εκκλησία: Ρωμαιοκαθολικισμός και Προτεσταντισμός


ΠΕ 05 ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Οι υποψήφιοι της Γαλλικής Γλώσσας (ΠΕ05) που θα προσέλθουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Ιανουάριο του 2007 χρειάζεται να είναι εξοικειωμένοι με:
1. τη δομή,
2. τη λειτουργία,
3. τη χρήση και
4. τα πολιτισμικά στοιχεία
που είναι συνυφασμένα με τη γλώσσα των γαλλικών, την οποία θα κληθούν άλλωστε να διδάξουν (η γλώσσα ως μέσον επικοινωνίας και φορέας πολιτισμού).
Από τους υποψήφιους θα ζητηθεί να επεξεργαστούν ένα αυθεντικό κείμενο (1000-1.200 λέξεων) στο οποίο θα κληθούν να απαντήσουν σε γλωσσικές, πραγματολογικές και πολιτισμικές συναφείς παρατηρήσεις.

ΠΕΟ6 ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Οι υποψήφιοι της Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06) που θα προσέλθουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Ιανουάριο του 2007 χρειάζεται να είναι εξοικειωμένοι με:
1. τη δομή,
2. τη λειτουργία,
3. τη χρήση και
4. τα πολιτισμικά    στοιχεία
που είναι συνυφασμένα με τη γλώσσα των γαλλικών, την οποία θα κληθούν άλλωστε να διδάξουν (η γλώσσα ως μέσον επικοινωνίας και φορέας πολιτισμού).
Από τους υποψήφιους θα ζητηθεί να επεξεργαστούν ένα αυθεντικό κείμενο (1000-1.200 λέξεων) στο οποίο θα κληθούν να απαντήσουν σε γλωσσικές, πραγματολογικές και πολιτισμικές συναφείς παρατηρήσεις.

ΠΕΟ7 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Οι υποψήφιοι της Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07) που θα προσέλθουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Ιανουάριο του 2007 χρειάζεται να είναι εξοικειωμένοι με:
1. τη δομή,
2. τη λειτουργία,
3. τη χρήση και
4. τα πολιτισμικά    στοιχεία
που είναι συνυφασμένα με τη γλώσσα των γαλλικών, την οποία θα κληθούν άλλωστε να διδάξουν (η γλώσσα ως μέσον επικοινωνίας και φορέας πολιτισμού).
Από τους υποψήφιους θα ζητηθεί να επεξεργαστούν ένα αυθεντικό κείμενο (1000-1.200 λέξεων) στο οποίο θα κληθούν να απαντήσουν σε γλωσσικές, πραγματολογικές και πολιτισμικές συναφείς παρατηρήσεις.

ΠΕ 10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
Ιστορία και θεωρία της Κοινωνιολογίας
1. Θεμελιωτές της Κοινωνιολογίας: Κοντ, Μαρξ, Ντυρκέμ, Βέμπερ.
2. Κοινωνιολογικές Σχολές: Σχολή λειτουργισμού, σχολή συγκρούσεων, σχολή συμβολικής αλληλεπίδρασης.

ΠΕ 13 ΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
1. Συνταγματικό Δίκαιο:
- Μορφή Πολιτεύματος.
- Ατομικά και Κοινωνικά Δικαιώματα.
- Οργάνωση και Λειτουργία της Πολιτείας.
- Αναθεώρηση του    Συντάγματος.
2. Πολιτική Επιστήμη:
- Πολιτικοί Θεσμοί.
- Πολιτική Ψυχολογία.
- Πολιτική Κοινωνιολογία.
- Διεθνείς Σχέσεις.
3. Αστικό Δίκαιο
-Γενικές Αρχές
4. Ευρωπαϊκή Ένωση:
- Ιστορική εξέλιξη.
- Θεσμοί - Όργανα.
- Αρμοδιότητες.
- Πολιτικές.

Κατά τη δεύτερη δε ενότητα - αυτή της ειδικής διδακτικής, οι υποψήφιοι σύμφωνα με τον ΑΣΕΠ εξετάζονταν σε ζητήματα των αντίστοιχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις Οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου), μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών].
Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μία διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δίδεται ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ' αυτό.


10
Αυτή την εβδομάδα προβλέπεται να κατατεθεί η ρύθμιση για την επιπλέον μοριοδότηση των ακριτικών περιοχών σε ό,τι αφορά στην πρόσληψη αναπληρωτών ,καθώς και η ρύθμιση για το 10% πρόσληψης ατόμων με αναπηρία από τους πίνακες Γενικής Αγωγής.Για τις προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή δεν θα κατατεθεί τροπολογία,αλλά θα εκδοθεί η υπουργική απόφαση ,σύμφωνα με το Ν4186/13,που προβλέπει ότι οι προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή γίνονται όπως στη Γενική.Οπότε η έκδοση των εγκυκλίων, για τις προσλήψεις αναπληρωτών, μετατίθεται για μετά την ψήφιση των ρυθμίσεων. Aπό Μπράτη!

11
Ρύθμιση για το 10% πρόσληψης ατόμων με αναπηρία από τους πίνακες Γενικής Αγωγής: Αρχικά σας παραθέτουμε αποσπάσματα που αφορούν τις ειδικές κατηγορίες στη γενική εκπαίδευση καθώς και το άρθρο 32.
Σύμφωνα με την εκγύκλιο των αναπληρωτών 2012 -2013 “Από το συνδυασμό των διατάξεων της παρ.8 του άρθρου 1 του ν.3194/2003 (ΦΕΚ 267/20.11.2003 τ.Α΄), της παρ.2 του άρθρου 16 του ν.3149/2003 (ΦΕΚ 141/10.06.2003 τ.Α΄) και του άρθρου 17 του ν.3402/2005 (ΦΕΚ 258/17.10.2005 τ.Α΄) ορίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών αμέσως μετά τους υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας και τους υποψηφίους που πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία και δρεπανο-μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία”. “Στις διατάξεις του άρθρου 52 του ν.4115/2013 (ΦΕΚ 24/30.01.2013 τ.Α΄) ορίζεται ότι «Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευτικοί, που τυγχάνουν γονείς δύο (2) αναπήρων τέκνων, με ποσοστό αναπηρίας 67% και, κατά συνέπεια, θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο ν.3848/2010 (Α΄71) επιφυλάσσει στους πολύτεκνους” 
Επίσης όπως ορίζει η εγκύκλιος των αναπληρωτών 2012 -2013 “Σημειώνεται ότι οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί εντάσσονται και προτάσσονται είτε στους οικείους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων με μόρια (προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ) είτε στους αντίστοιχους πίνακες χωρίς μόρια κατά περίπτωση”.
Άρθρο 32
ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου,
προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στην γενική εκπαίδευση άτομα με αναπηρία 67% και πάνω ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 10% κατά προτεραιότητα, σε κάθε κλάδο και ειδικότητα.


12
 ΠΑ.Σ.Α.Φ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ   
Ιστοσελίδα:http://filologoi02.webnode.gr/
email: pasafpe02@gmail.com    

Θέμα: Παράσταση Διαμαρτυρίας αναπληρωτών φιλολόγων στο Υπουργείο Παιδείας

Συνάδελφοι μετά την αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας και ύστερα από τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών σχετικά με τη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων και το θεσμό της εντοπιότητας είναι επιτακτική ανάγκη να συναντήσουμε τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο. Η χρονιά που πέρασε ήταν για όλους τους αναπληρωτές φιλολόγους δύσκολη. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επαναληφθούν όσα φέτος βιώσαμε. Για αυτό προσκαλούνται όλοι οι φιλόλογοι αναπληρωτές σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας, Α. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, την Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014 στις 12 το πρωί με κύρια αιτήματα:
•   Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο - Ενημέρωση του Συλλόγου για τα σχέδια του Υπουργείου για την επόμενη σχολική χρονιά 2014 – 2015
•   Μοριοδότηση δυσπρόσιτων, θεσμός εντοπιότητας
•   Άνοιγμα πινάκων και με ποιον τρόπο
•   Πιστώσεις για τους αναπληρωτές Φιλολόγους
•   Μόνιμοι διορισμοί Φιλολόγων
•   Β΄ Ανάθεση Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες
•   Κοινωνικό Φροντιστήριο - Πρόσθετη Διδακτική στήριξη (Η πρόσληψη των εκπαιδευτικών να γίνεται από τον ισχύοντα πίνακα των αναπληρωτών)
•   Ενισχυτική Διδασκαλία
•   Ερευνητική Εργασία (Project)
•   ΖΕΠ
•   Συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων

Με εκτίμηση
Το Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Α.Φ.

13
           

ΠΑ.Σ.Α.Φ.   
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
Ιστοσελίδα: http://filologoi02.webnode.gr/
email: pasafpe02@gmail.com

 Παράσταση Διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας στις 22 Μαΐου 2014
   
Συνάδελφοι η χρονιά που πέρασε ήταν για όλους τους αναπληρωτές φιλολόγους δύσκολη. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επαναληφθούν όσα φέτος βιώσαμε. Για αυτό προσκαλούνται όλοι οι φιλόλογοι αναπληρωτές σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το  Υπουργείο Παιδείας, Α. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, την Πέμπτη 22 Μαΐου 2014 στις 11 το πρωί με κύρια αιτήματα:
     - Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο
    - Ενημέρωση του Συλλόγου για τα σχέδια του Υπουργείου για την επόμενη σχολική χρονιά 2014 - 2015 (Πιστώσεις, κενά, β΄ ανάθεση, αριθμός συνταξιοδοτήσεων, άνοιγμα πινάκων)
Με εκτίμηση
Το Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Α.Φ.

14
ΠΑΣΑΦ: Παράταση της ενισχυτικής διδασκαλίας έως τις παραμονές των εξεταζομένων μαθημάτων


Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων: Κοινωνικό φροντιστήριο
ΠΑΣΑΦ: Διευκρίνιση της υποσημείωσης 1 της Υπουργικής απόφασης (124062/Γ2/6-9-13)



Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων καλεί το υπουργείο Παιδείας, έστω και την ύστατη στιγμή, να δώσει παράταση της ενισχυτικής διδασκαλίας έως τις παραμονές των εξεταζομένων μαθημάτων.

Επιμέλεια: alfavita.gr

Παράταση Ενισχυτικής Διδασκαλίας

Κ. Υπουργέ,

            Σύμφωνα με τον τρόπο λειτουργίας της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης τα προηγούμενα έτη, τα  προγράμματα  αρχίζουν  να λειτουργούν  με την έναρξη του σχολικού έτους και λήγουν με το πέρας των εξετάσεων. Ειδικά για τις ημέρες των εξετάσεων, επιτρέπεται η τετράωρη διδασκαλία κατ΄ ανώτατο όριο για κάθε μάθημα που διδάχθηκε κατά την διάρκεια της χρονιάς, τις  παραμονές της εξέτασης του μαθήματος αυτού.

                 Ζητάμε, έστω και την ύστατη στιγμή, την παράταση της Ενισχυτικής Διδασκαλίας έως τις παραμονές των εξεταζόμενων μαθημάτων και όχι τη λήξη της την 12η Μαΐου (ημερομηνία λήξης των μαθημάτων), ως ελάχιστο δείγμα σεβασμού στους μαθητές που χρήζουν εντατικών μαθημάτων, εξαιτίας της μεγάλης καθυστέρησης έναρξης λειτουργίας της Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Οι μαθητές μας έχουν ανάγκη διδακτικής υποστήριξης έως την ημέρα που θα εξεταστούν. Είναι αίτημα των μαθητών, των γονέων, των διευθυντών των σχολείων, των καθηγητών.   

Με εκτίμηση,

Το Δ. Σ. του ΠΑ.Σ.Α.Φ.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B1%CF%86-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%AD%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD#ixzz2wcGAALwu
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159815
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 370
Σύνολο: 378

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.